Ziet er allemaal nog niet giga overtuigend uit. Hoop dat ik er naast zit, maar denk dat we nog wel iets lager kunnen.
Mijn RSI indicator geeft zojuist een buy signaal af op de 1HR. Zit er in 95% van de gevallen goed bij (track record afgelopen 3 jaar), maar heb nu wel wat twijfels...
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Er is wel wat beweging te verwachten, we zijn stilaan onderaan de range zoals Taro ze mooi aangaf en we ons al even (dagenlang) in bevinden.
De test naar boven tot 31,4K zagen we nog maar 2 keer en lijkt nu weer ver gegrepen. Toch hoop ik dat met de fed notulen deze avond we wat actie kunnen verwachten.
De test naar boven tot 31,4K zagen we nog maar 2 keer en lijkt nu weer ver gegrepen. Toch hoop ik dat met de fed notulen deze avond we wat actie kunnen verwachten.
het positieve hieraan is wel dat we iig niet te snel te hard gaan. Wat uiteindelijk zorgt dat de top hoger gaat zijn
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@Taro in elk geval spot on met de short, je TP gehaald.
Prima bounce wel...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
Hoorde net een enorme klap op zolder...
Ik ren naar boven, blijkt het de 35k te zijn die voorbij waaide op zijn weg naar de koersen.
Springt zo het zolderraam weer uit terwijl hij schreeuwend verdween in de verte...
SOOOoooooon!
Kon wel eens een teken zijn.
Ik ren naar boven, blijkt het de 35k te zijn die voorbij waaide op zijn weg naar de koersen.
Springt zo het zolderraam weer uit terwijl hij schreeuwend verdween in de verte...
SOOOoooooon!
Kon wel eens een teken zijn.
SnapergeenzakvanSkrunsies schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:28:
[...]
En bedankt!
Daar gaat mijn grapje!
Leuk hoor, hoop dat @malarkan het wel leuk vind.. Wat denk jij @Ngangatar ?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hodl!
[Twitter: https://twitter.com/naiivememe/status/1676264968700981248?t=T1c0E9psD6X9YlRuUE8ydg&s=19]
[Twitter: https://twitter.com/naiivememe/status/1676264968700981248?t=T1c0E9psD6X9YlRuUE8ydg&s=19]
nothing stops this train
Geinig om te zien dat Pendle in de top trending staat op CMC. Mooi shitcointje
[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-07-2023 17:05 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja, die was redelijk perfect te noementomtom901 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 15:28:
@Taro in elk geval spot on met de short, je TP gehaald.
/f/image/MTSDYFP7upkv8gjSX1jgZrxM.png?f=fotoalbum_large)
Op ongeveer datzelfde punt is na het sluiten van de short (1e buy) ook een long geopend (2e buy) die nog loopt:
:fill(white):strip_exif()/f/image/FMF84Kt8qetA2bwZ0gPSasPL.png?f=user_large)
En ondertussen bevindt Bitcoin zich ook weer in de range die @anti elppa heeft geschetst, daarmee zijn beide ranges nog geldig
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik zit ook op een long vanaf de wick, dus ben benieuwd, target 31.080.Taro schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:10:
[...]
Op ongeveer datzelfde punt is na het sluiten van de short (1e buy) ook een long geopend (2e buy) die nog loopt:
En ondertussen bevindt Bitcoin zich ook weer in de range die @anti elppa heeft geschetst, daarmee zijn beide ranges nog geldig
Hier inmiddels winst genomen. Ik verwacht als volgende target 30.580, maar even kijken wanneer ik weer instap. Rond de 30.580 sluit ik de long, verwacht daarna eerst weer down naar 30.2k.tomtom901 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:16:
[...]
Ik zit ook op een long vanaf de wick, dus ben benieuwd, target 31.080.
Dus vanaf nu:
- Nog even naar beneden, wick onder de 30.2k neerzetten
- Opveren naar 30.580
- Dalen tot 30.2k
- Stijgen tot 30.480
- En dan 31.4k of 28.9k...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Kol Nedra schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:56:
shiiiit ik heb te snel geklikt, want beide antwoorden zijn niet goed!
[Afbeelding]
het moet natuurlijk hash reet zijn en reet hikes!
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kol Nedra schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:56:
shiiiit ik heb te snel geklikt, want beide antwoorden zijn niet goed!
[Afbeelding]
het moet natuurlijk hash reet zijn en reet hikes!
[Afbeelding]
UberLurker Departement #GG.
Bij groene uitslag zou ik er naar laten kijkenanti elppa schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:36:
[...]
mijn long staat nog open (en is nog groen)
Die wick onder 30.2k is er (nog) niet geweest, wel de 30.580 aangetikt, misschien slaan we die hele 30.2k wel over.Taro schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:20:
[...]
Hier inmiddels winst genomen. Ik verwacht als volgende target 30.580, maar even kijken wanneer ik weer instap. Rond de 30.580 sluit ik de long, verwacht daarna eerst weer down naar 30.2k.
Dus vanaf nu:
- Opveren naar 30.580
- Dalen tot 30.2k
- Stijgen tot 30.480
Toch weer een mooie reactie. 30K duidelijk prima support, morgen zal de >31.4k er wel aangaan.
Moon soon gabbers, mooie dip weer gehad om wat extra in te kopen en nu holden naar de maan.
Moon soon gabbers, mooie dip weer gehad om wat extra in te kopen en nu holden naar de maan.
Die is er vast wel ergens geweest, maar niet op de exchanges waar wij kijkenYES schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 19:36:
[...]
Die wick onder 30.2k is er (nog) niet geweest, wel de 30.580 aangetikt, misschien slaan we die hele 30.2k wel over.
30.580 idd aangetikt:
En nu? Weer rekt?Taro schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:36:
[...]
Die is er vast wel ergens geweest, maar niet op de exchanges waar wij kijken
30.580 idd aangetikt:
[Afbeelding]
W.e.n.m.o.o.n.
Nu op dit punt @Don GuacamoleTaro schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:20:
[...]
Hier inmiddels winst genomen. Ik verwacht als volgende target 30.580, maar even kijken wanneer ik weer instap. Rond de 30.580 sluit ik de long, verwacht daarna eerst weer down naar 30.2k.
Dus vanaf nu:
- Opveren naar 30.580
- Dalen tot 30.2k
- [b]
- Stijgen tot 30.480
- [/b]
Klinkt allemaal gemakkelijk, dit kan je pas uitvogelen na jaren traden.
Zojuist ook de laatste funds weggehaald bij Binance. De restanten roepen toch wel wat emoties op....
/f/image/XnUcIb5q9mnlI3ybtRLrAc3U.png?f=fotoalbum_large)
Maar wel +-10 tabs minder open in de browser, heerlijk
/f/image/XnUcIb5q9mnlI3ybtRLrAc3U.png?f=fotoalbum_large)
Musk on the move
Excellence does not require perfection.
Nee, 1 hoger toch?
Toch handig dat je de koers helemaal kan voorspellen. Als je ook kan aangeven wanneer we aankomen bij 69k zet ik dat vast in mijn agenda🤡
Prutser.
Deze is bullisher van onze vers van de pers guru:
JUST IN: $9 trillion asset manager BlackRock CEO says crypto is digital gold and "#Bitcoin is an international asset." pic.twitter.com/x0NGcBdzA2
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 5 juli 2023
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wat je zegt ben je zelf.
Dus zoon, spreek?
(Of ben ik nu weer de zoon. Confusing dit)
Stack Sats
Dit moet echt de dag van de meest nutteloze posts zijn in lange tijd op de sc. Nuja, de koers deed ook geen bal afgelopen 24h.
Stovirpi schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 22:44:
[...]
Wat je zegt ben je zelf.
Dus zoon, spreek?
(Of ben ik nu weer de zoon. Confusing dit)
Ah, gelukkig, de soap gaat nog door. Bitvavo is hier naar mijn weten ook nog steeds bij betrokken?
Hey @BarrySilbert, I'd like to invite you to a Twitter Space to discuss our Best and Final Offer.
— Cameron Winklevoss (@cameron) 5 juli 2023
No lawyers. No advisors. Just friends. I know Earn users would love to hear from you. You can be the first to tell them if you're accepting the deal.
Let me know when you're free! https://t.co/EfL9lw2PNe
Convert naar BNBTaro schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 21:32:
Zojuist ook de laatste funds weggehaald bij Binance. De restanten roepen toch wel wat emoties op....
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Werkt niet voor deze shitcoins
Zojuist laatste restje bij OKX weggehaald en account opgeheven. Heb helaas $0,01 achter moeten laten. Damn.Taro schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 21:32:
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hebben we niks aan.Tominatie schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 07:24:
Solano lijkt wel heel graag te willen uitbreken.
Mooie permabull ben jeTominatie schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 07:40:
[...]
Jawel, alts die sterk worden is een teken.
Bitcoin 31.4k vandaag.
Haha lekker wachten tot hij zijn volgers als exit liquidity kan gebruiken. Koop maar…..you are special….sure sure
Ondanks dat het aantal geminede BTC veel hoger ligt dan in 2018 is het aantal BTC op de beurzen gelijk. Het aantal BTC op de beurzen is zelfs lager dan het aantal geminede BTC in de tussenliggende periode. Mijns inziens heel positief nieuws en betekent ook dat mensen er voor langere tijd in willen blijven.
Interessant maar kan je dit niet op 2 manieren interpreteren aangezien de vorige keer dat er zo weinig BTC op de beurzen waren ging de koers namelijk ook nog een lange tijd in de min om daarna wat door te kwakkelen. Zo'n scenario kan dan nu toch ook weer plaatsvinden zie ik dit niet goed?Numbers schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:06:
Ondanks dat het aantal geminede BTC veel hoger ligt dan in 2018 is het aantal BTC op de beurzen gelijk. Het aantal BTC op de beurzen is zelfs lager dan het aantal geminede BTC in de tussenliggende periode. Mijns inziens heel positief nieuws en betekent ook dat mensen er voor langere tijd in willen blijven.
[Afbeelding]
Zodra we de 100k mijlpaal naderen zullen dit soort statistieken snel veranderen imo.Numbers schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:06:
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Het kan ook betekenen dat mensen de beurzen niet vertrouwenNumbers schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:06:
[Afbeelding]
En daar was weer m'n collega van de salarisadministratie bij de koffieautomaat...
"Ja, het kan. Je mag als werkgever een salaris in Bitcoin uit laten betalen. Domino's Pizza bied heeft het als optie gegeven aan de werknemeners"
https://chro.nl/artikel/d...on%20op%20de%20loonstrook.
Wist ik nie
"Ja, het kan. Je mag als werkgever een salaris in Bitcoin uit laten betalen. Domino's Pizza bied heeft het als optie gegeven aan de werknemeners"
Wist ik nie
Ongetwijfeld zal dat helpen, maar de trend werd ingezet voor de recente beurs schandalen. 2021 is grofweg horizontaal, maar na de ATH was de trend ook weer omlaag.Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:31:
[...]
Het kan ook betekenen dat mensen de beurzen niet vertrouwen
Het zegt niets over de koers zelf, maar wel iets over de mensen die instappen. Hodl
Zou je dan gaan voor een salaris in een waarde uitgedrukt in fiat of in btc?Gelukszoekr schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:38:
En daar was weer m'n collega van de salarisadministratie bij de koffieautomaat...
Wist ik nie
Denk dat het niet gek is om voor 0,2 btc per maand te werken..
Dat zou zomaar kunnen inderdaad, daarmee wel een mooie indicator voor welk sentiment er heerst.Vis schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:17:
[...]
Zodra we de 100k mijlpaal naderen zullen dit soort statistieken snel veranderen imo.
31K incoming
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat ontzettend fijn dat jij er weer bij bent.. Al zijn de koersen ook zo rood als een paprika. Wanneer ik jou berichtjes lees, heb ik de behoefte om de hele bende er in te tyffen...
Heerlijk
Hou eens op, zakt gelijk weer wat haha
Voor 20.000.000 sats daarentegen.Don Guacamole schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:40:
[...]
Zou je dan gaan voor een salaris in een waarde uitgedrukt in fiat of in btc?
In ieder geval pensioen in BTC.Don Guacamole schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:40:
[...]
Zou je dan gaan voor een salaris in een waarde uitgedrukt in fiat of in btc?
31K!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Poging 6 voor 31.4K?
31K Back on the list!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Zo dan, lekkere peer omhoog ineens
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Tominatie schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 07:40:
[...]
Jawel, alts die sterk worden is een teken.
Bitcoin 31.4k vandaag.
Na zoveel pogingen zou het toch een keer raak moeten zijn?
En anders nog éénmaal goedkope sats scoren!sjorremans schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:51:
Na zoveel pogingen zou het toch een keer raak moeten zijn?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Mijn long in ieder geval gered die ik op 31k had geopend afgelopen week.. iets te voorbarig geopend helaas.
Nu even afwachten of er met goed volume de 31.4K geslacht kan worden om vanaf daar dan een nieuwe long te openen.
Nu even afwachten of er met goed volume de 31.4K geslacht kan worden om vanaf daar dan een nieuwe long te openen.
Die long maakt je leven uiteindelijk wel shorter.Skrunsies schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:01:
Fuck it!
Hier ook weer een long geopend!
[Afbeelding]
Let’s gooooo!!!
No risk no rewardDacuuu schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:02:
[...]
Die long maakt je leven uiteindelijk wel shorter.
Lekker hoor. Gelukkig die long open gehouden gisteren
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Daarom moeten we ook snel naar de $5.000.000Dacuuu schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:02:
[...]
Die long maakt je leven uiteindelijk wel shorter.
Precies 31500 aangetikt... hup vlammen met die geitenbende!
Wat ik me bij dit soort nieuws altijd afvraag.. Wat schiet je hier nou daadwerkelijk mee op als werknemer? Of je nou je salaris in BTC ontvangt en om moet zetten in fiat om de huur, GWL, etc te betalen. Of je ontvangt je salaris in fiat en doet zelf de transactie naar BTC.. (pensioen, vakantiegeld, bonussen, etc in BTC kan ik me iets bij voorstellen)Gelukszoekr schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:38:
Wist ik nie
Tja, je bent een maxi of je bent het niet...El Caballero schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:09:
[...]
Wat ik me bij dit soort nieuws altijd afvraag.. Wat schiet je hier nou daadwerkelijk mee op als werknemer? Of je nou je salaris in BTC ontvangt en om moet zetten in fiat om de huur, GWL, etc te betalen. Of je ontvangt je salaris in fiat en doet zelf de transactie naar BTC.. (pensioen, vakantiegeld, bonussen, etc in BTC kan ik me iets bij voorstellen)
Ik ben het helemaal met je eens trouwens..
Ik ga shorten. Tot 31049 daarna weer long maybe
Succes, dit is het begin van een 10% green candleAmstrike01 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:11:
Ik ga shorten. Tot 31049 daarna weer long maybe
Masstje schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:13:
[...]
Succes, dit is het begin van een 10% green candle
Het grote voordeel is, dat wanneer ik in BTC uitbetaald krijg, ik niet langer mijn ING app in landscape modus hoef te zettenEl Caballero schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:09:
[...]
Wat ik me bij dit soort nieuws altijd afvraag.. Wat schiet je hier nou daadwerkelijk mee op als werknemer? Of je nou je salaris in BTC ontvangt en om moet zetten in fiat om de huur, GWL, etc te betalen. Of je ontvangt je salaris in fiat en doet zelf de transactie naar BTC.. (pensioen, vakantiegeld, bonussen, etc in BTC kan ik me iets bij voorstellen)
Gasten koop heb eens door de 31450 heen!
Verwijderd
Ik moet er niet aan denken om in Bitcoin betaald te krijgen...
Dat zou namelijk betekenen dat ik nog maar iets van 5 jaar hoef te werken en waarschijnlijk over 7 jaar dood gevonden wordt in een gouden jacuzzi...
Dat zou namelijk betekenen dat ik nog maar iets van 5 jaar hoef te werken en waarschijnlijk over 7 jaar dood gevonden wordt in een gouden jacuzzi...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/pNH03VRfiYtHEI9Y8JakHCj3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MTvc611zY2IbnUYZbk5N3Gj4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/srDek71qtDpXMu3IM35h4hiJ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/33s0d8vDxhxEvSShESzDl57i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NVBoZPuzFjJ9s6sU0XeztRKj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PgOWigWM3EH9N3WLsJEhiQez.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/FyAiY8qSpYM07SXlEAlHMjPx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bxgyg82wiweq7SDojqjSpcgr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p9H5yu6v53N7ODJTaYoJu1qD.jpg?f=fotoalbum_large)