[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.234.523 views

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-04 13:15
Nog geen mail gehad :)B

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 09:10
Waar blijf in nu met men btc..

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-03 13:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/heWxT-DA1M2Nw_HBEPzMG-UWijw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jZWI4UrL4fERMQey9qidJaL5.gif?f=user_large

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-04 00:33

Ik ben nog niet klaar! Need more sats!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Morgen tussen 13-15 kunnen we weer gratis mijnen.

Mooi man dat anwb energie *O*

• Gelukszoekr
Bitvavo.be ?

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-03 18:03
Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 20:46:
[Twitter]
Ik ben nog niet klaar! Need more sats!
Zo snel zullen die wieltjes niet draaien verwacht ik. Lekker stapelen de komende circa 12/ 15 maanden, en met een - gigantische onvoorstelbare bak en een - beetje geluk valt dat een beetje samen met de bullrun eind 2024/ 2025. MEGA-BULL a comin

Excellence does not require perfection.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Darrell schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 20:46:
Morgen tussen 13-15 kunnen we weer gratis mijnen.

Mooi man dat anwb energie *O*
Jij bent vrijgesteld van belasting en toeslagen? Hoe doe je dat?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_2tn35Wa2OEkbmM8Xa_FJOmQ_yE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fA9EolppXMogsuD8oIQsfd0j.png?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 23-06-2023 21:12 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:10:
[...]

Jij bent vrijgesteld van belasting en toeslagen? Hoe doe je dat?

[Afbeelding]
Ja ik zie het... Die energiebelasting is bijna een factuur 10 van de stroomkosten inclusief btw. Maar daar staat vermindering energiebelasting tegenover die dat weer aardig opheft. Wat een geschuif. Makkelijker kunnen we het niet maken. Wel moeilijker.

[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 23-06-2023 21:25 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Darrell schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:24:
[...]

Ja ik zie het... Die energiebelasting is bijna een factuur 10 van de stroomkosten inclusief btw. Maar daar staat vermindering energieblasting tegenover die dat weer aardig opheft.
ANWB speelt het spelletje niet netjes, ze adverteren overal zonder die opslag, die je wel moet betalen. Ken meerdere mensen die er in zijn getrapt.

Tip: Kies een goedkopere eerlijke aanbieder, zie ook: Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic..

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:26:
[...]

ANWB speelt het spelletje niet netjes, ze adverteren overal zonder die opslag, die je wel moet betalen. Ken meerdere mensen die er in zijn getrapt.

Tip: Kies een goedkopere eerlijke aanbieder, zie ook: Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic..
Bedankt voor de tip!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-03 14:40

NeoflexNL

Forever young

Nog een tip; www.enever.nl

Daar staan alle tarieven incl belastingen

β€œCompound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Benieuwd of Prigozhin's uitspraken en de gevolgen daarvan nog wat invloed op de koers gaan hebben of dat alle ogen op Blackrock gericht blijven.

Alleen ontopic replies aub

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:50
zucht....ok dan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HwSgYP_d-x8WvAwPmi3gAX6PVt0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VrRvJoPLlj85w51un1vxjOqF.gif?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 23-06-2023 22:25 ]

nothing stops this train

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:59
Taro schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 22:24:
Benieuwd of Prigozhin's uitspraken en de gevolgen daarvan nog wat invloed op de koers gaan hebben of dat alle ogen op Blackrock gericht blijven.

"Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.

Onderbouw je vraag eens? Heb je dyor gedaan?

Stack Sats

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Let's go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JMoOfqNy07cxwP9mfYWv3hcwNSc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lwPBAIygouEEaezoKHb1GLee.png?f=user_large

• Alpina
Ik heb het vermoeden dat @Taro wat IPA’s β€˜soldaat’ aan het maken is.
Om vervolgens een Long te openen om een Blackrock ETF voor te zijn.

Ontopic genoeg?

d:)b

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alpina schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 22:46:
Ik heb het vermoeden dat @Taro wat IPA’s β€˜soldaat’ aan het maken is.
Nope.
Om vervolgens een Long te openen om een Blackrock ETF voor te zijn.
Correct.
Ontopic genoeg?

d:)b
(y)

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-03 14:40

NeoflexNL

Forever young

Het verbaast me dat IPA nog geen bestaande ticker is, zou er zo een 'kratje' in gooien :9B

β€œCompound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• elektriekert
  • Laatst online: 19-04 23:32
Ik wil geen namen noemen maar: eerst een stukkie omlaag want ik ben nog niet aan boord (genoeg want FOMO)

Ziet er ook uit of we na een klein dippie weer door gaan stomen!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-04 18:47
Slonzo schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 15:24:
Er is hier ooit een website voorbij gekomen waar je kon nakijken welke smart contracts je welke permissies gegeven hebt + mogelijkheid tot revoken. Heeft iemand die toevallig bij de hand? Ik vind hem niet meer terug.
Bedoel je Revoke dot cash ?

Of het kan ook via Etherscan, via More (rechtsboven), keuze Token Approvals.

[ Voor 10% gewijzigd door Eegee op 27-07-2023 20:28 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FzTgtyEXsAM_DR8?format=jpg&name=large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lekker abritriar gekozen. Donkerblauw is nog niet geweest en zolang het niet uitschiet in donkerrood = don't stray just dca. Ik wil die black swan donker blauw fase nog wel meemaken als de fed de eerste rate cut aankondigt want economie is stuck. Reet hike pauze = crypto bullish, reet cut = crypto doom 'n gloom. Dus het een sluit het ander nog niet uit.

Verder enkel de 31k gemist toen hier de fik in de kamado ging. Bbq / bier was prima. En meteen de loungeset buiten getest die ik had opgehaald vanmiddag. Je moet toch ergens relaxt die IPA weg kunnen klokken.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-04 20:02
Joosie200 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 23:25:
[...]

Lekker abritriar gekozen. Donkerblauw is nog niet geweest en zolang het niet uitschiet in donkerrood = don't stray just dca. Ik wil die black swan donker blauw fase nog wel meemaken als de fed de eerste rate cut aankondigt want economie is stuck. Reet hike pauze = crypto bullish, reet cut = crypto doom 'n gloom. Dus het een sluit het ander nog niet uit.

Verder enkel de 31k gemist toen hier de fik in de kamado ging. Bbq / bier was prima. En meteen de loungeset buiten getest die ik had opgehaald vanmiddag. Je moet toch ergens relaxt die IPA weg kunnen klokken.
COVID black swan blauw wordt alleen gehaald als Poetin besluit Europa binnen te vallen. Gelijke orde.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:12

Als het conflict in OekraΓ―ne op deze manier beΓ«indigd kan worden dan zie ik wel wat groene kaarsen verschijnen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Het conflict krijgt momenteel weer een nieuwe wending. De Wagner groep zegt door raketten van Russen onder vuur te zijn genomen en lijkt nu terug Rusland in te gaan om verder te provoceren richting Poetin. In verschillende artikelen wordt al gesproken over een coup poging.

Geen idee waar het eindigt, maar het biedt kansen voor OekraΓ―ne wanneer Rusland in een interne oorlog belandt.

Verder is die Prigozyin juist veel harder, dus geloof niet dat we daar als Westerse wereld beter mee af zijn.

https://www.rtlnieuws.nl/...p-moskou-rostov-prigozjin

[ Voor 10% gewijzigd door Numbers op 24-06-2023 06:52 ]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-04 22:47

Coldcat

HODL

Numbers schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 06:49:
Het conflict krijgt momenteel weer een nieuwe wending. De Wagner groep zegt door raketten van Russen onder vuur te zijn genomen en lijkt nu terug Rusland in te gaan om verder te provoceren richting Poetin. In verschillende artikelen wordt al gesproken over een coup poging.

Geen idee waar het eindigt, maar het biedt kansen voor OekraΓ―ne wanneer Rusland in een interne oorlog belandt.

Verder is die Prigozyin juist veel harder, dus geloof niet dat we daar als Westerse wereld beter mee af zijn.

https://www.rtlnieuws.nl/...p-moskou-rostov-prigozjin
In de geschiedenis is de gene die als eerste opstaat en tegen de macht ingaat nooit degene die de nieuwe macht krijgt. Hij doet het vuile werk voor een hopelijk betere wereld!!

Laat de militairen elkaar maar de tent uitvechten in Rusland zelf. Er is genoeg te verdelen in eigen land! Hopelijk is dit een omslag!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Weet iemand ook of je te betalen inkomstenbelasting op het kantoor van de belastingdienst kan betalen met een credit card?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Coldcat schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 07:37:
Weet iemand ook of je te betalen inkomstenbelasting op het kantoor van de belastingdienst kan betalen met een credit card?
Worden aardig wat ritjes dan, tenzij de kaartlimiet natuurlijk flink omhoog kan worden bijgesteld ;)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 07:43:
[...]

Worden aardig wat ritjes dan, tenzij de kaartlimiet natuurlijk flink omhoog kan worden bijgesteld ;)
Ik zat te denken daar een brug te pakken... schijnt eentje met goede reviews om de hoek te zitten. Vast gezellig rond deze tijd van het jaar :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wat betreft Binance en de exit uit Nederland is er nu een apart topic: Binance verlaat Nederland - Hoe om te gaan met je crypto?. Dat betekent niet dat het hier niet meer mag worden besproken, maar bij voorkeur dus in het andere topic.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-04 10:00
Taro schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:42:
Wat betreft Binance en de exit uit Nederland is er nu een apart topic: Binance verlaat Nederland - Hoe om te gaan met je crypto?. Dat betekent niet dat het hier niet meer mag worden besproken, maar bij voorkeur dus in het andere topic.
Wel jammer dat we dan in dit topic dan niet meer de vraag krijgen: β€œwat is de beste manier om geld op binance te zetten?”
Dat was toch altijd een beetje het signaal dat de β€œmeute” weer aan boord kwam..

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Don Guacamole schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:48:
[...]

Wel jammer dat we dan in dit topic dan niet meer de vraag krijgen: β€œwat is de beste manier om geld op binance te zetten?”
Dat was toch altijd een beetje het signaal dat de β€œmeute” weer aan boord kwam..
Dat staat volgens mij los van dat topic, de vraag is wat de nieuwe hype exchange/broker/trigger gaat worden :)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:27
Vooralsnog ben ik naar kraken uitgeweken en ben een beetje aan het kijken op bybit.

Finst is iig een drama, typische degiro-stijl crypto platform. Bitvavo is ook nog steeds een drama waarbij withdrawals om de haverklap plat liggen.

Ben benieuwd of binance nog voet aan de grond krijgt in de EU straks met mica.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-03 13:37

MicroWhale

The problem is choice

Interessante materie:

(tldr: Bitcoin Leveraged ETF komt 27 juni op CBOE. Dit is eerder geweest in 2017, waarna een bear-market begon omdat er heel veel shorts via die ETF gespeeld werden.)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:59
Taro schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:42:
Denk dat genoeg mensen daar wat aan hebben aangezien ze hier niet komen. Wellicht BelgiΓ« ook toevoegen aan de titel? :)

Stack Sats

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stovirpi schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:03:
[...]

Denk dat genoeg mensen daar wat aan hebben aangezien ze hier niet komen. Wellicht BelgiΓ« ook toevoegen aan de titel? :)
Done!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

MicroWhale schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:58:
Interessante materie:
[YouTube: SEC APPROVES LEVERAGED BITCOIN ETF. UNBELIEVABLE.]

(tldr: Bitcoin Leveraged ETF komt 27 juni op CBOE. Dit is eerder geweest in 2017, waarna een bear-market begon omdat er heel veel shorts via die ETF gespeeld werden.)
Sowieso weer heel apart dat er wel direct een leveraged ETF doorkomt, maar een spot weer een eeuwigheid moet duren.
En de SEC wilt klanten bescherming? Haha wat een grap.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:05
Domino schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:57:
Finst is iig een drama, typische degiro-stijl crypto platform. Bitvavo is ook nog steeds een drama waarbij withdrawals om de haverklap plat liggen
Finst is nog steeds Hotel California, toch?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hey!

Gisteren met mijn jongste dochter naar the weeknd geweest, hok vol gillende tiener meiden. Oren sta nog na te piepen 8)7

Heb ik nog wat gemist :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yp_Y8-6F39DJb-wiCHfwfP08FqA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pnQClktB4Y70CbJ8hoxACEoL.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

• Wiley99
Vis schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:08:
[...]
Sowieso weer heel apart dat er wel direct een leveraged ETF doorkomt, maar een spot weer een eeuwigheid moet duren.
En de SEC wilt klanten bescherming? Haha wat een grap.
Het zijn natuurlijk ook wel heel andere producten dus het is een beetje appels met peren vergelijken. Een van de belangrijkste punten is hoe je marktmanipulatie voorkomt. En dat is met derivaten ETFs makkelijker aan te tonen dan met spot, waar je sterker afhankelijk bent van tussenpartijen zoals exchanges en brokers.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:32
Oud nieuws

[ Voor 93% gewijzigd door Gondor op 24-06-2023 09:43 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Gondor schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:41:
Binance ook exit BelgiΓ«:
Cryptoplatform Binance wordt ook geweerd uit BelgiΓ« - https://nos.nl/l/2480086
Las het net ja, zat eraan te komen toch.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik wacht nog steeds op een dipje om weer meer uit te laten keren, maar die 30K lijkt vrij stabiel.

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06-2025
mannowlahn schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 14:38:
[...]

De trezor wallet hebben ze al eens gekraakt. Ledger wallet is niet gehacked maar was een data breach van e-mail adressen door een Wordpress plug-in. Sorry dat ik het zeg maar met jouw kennis zou je niet mensen moeten adviseren wat wel of niet te doen. Het feit dat jij Bitriex veiliger acht tov Wallet is ook veelzeggend. Ten eerste zegt de duur van een exchange vrije weinig want dat hebben we al vaker gezien dat exchanges niet te vertrouwen zijn. Ten tweede gaat het er om of jouw persoonlijke security ΓΌberhaupt dan wel goed ingesteld is met yubikey bv. Dan nog not your keys not your coins.

Ik vind je gebruik van het woord noobies icm met jouw argumenten vrij ironisch overigens.
Dat zeg ik helemaal niet.. Als je dan iemand een advies geeft, geef dan op zijn minst een goed advies over de beste hardware wallet op dat moment (overduidelijk geen ledger).

Het beste is om met een dedicated device te werken wat niets anders doet dan alleen jou bitcoin transacties. Tails is een goede oplossing als je geen geld hebt om een extra device aan te schaffen.

Daarna minimaal een multisig met bijvoorbeeld Electrum + HWW of het liefst uiteraard twee hww devices zodat je nooit zelfs maar de kans loopt op het scenario dat Ledger nu heeft geschetst.

• Domino
Wiley99 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:30:
[...]

Finst is nog steeds Hotel California, toch?
Erger nog. Hotel california +

Ik heb als test een bundel (top2) gekocht. Daar zit BTC en ETH in, in marktverhouding. Die bundel kun je alleen als bundel weer verkopen, niet BTC of ETH apart. Daarnaast idd nog steeds geen withdrawals mogelijk naar externe wallets.
10mil.btc schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:44:
[...]

Dat zeg ik helemaal niet.. Als je dan iemand een advies geeft, geef dan op zijn minst een goed advies over de beste hardware wallet op dat moment (overduidelijk geen ledger).

Het beste is om met een dedicated device te werken wat niets anders doet dan alleen jou bitcoin transacties. Tails is een goede oplossing als je geen geld hebt om een extra device aan te schaffen.

Daarna minimaal een multisig met bijvoorbeeld Electrum + HWW of het liefst uiteraard twee hww devices zodat je nooit zelfs maar de kans loopt op het scenario dat Ledger nu heeft geschetst.
Je zegt wel heel expliciet dat Ledger gehackt is en dat is pertinent niet waar. Daarnaast is de seed backup functonaliteit (nog) niet actief: https://github.com/Ledger...paper/blob/main/README.md

Jade kan een mooie en goede vervanger zijn. Trezor is dat, naar mijn mening, duidelijk niet. En een cex (bittrex) al helemaal niet.

Multisig is vragen om problemen indien je jezelf niet goed inleest, dat is niet geschikt voor de β€˜noobies’ die je eerder aanhaalde.

[ Voor 58% gewijzigd door Domino op 24-06-2023 10:15 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-04 18:54

knakworst

Get more sats!

JDx schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:44:
Ik wacht nog steeds op een dipje om weer meer uit te laten keren, maar die 30K lijkt vrij stabiel.
Niet jinxen jij.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-04 19:45
Wat is er met Waves aan de hand? Bij de ico gekocht en goed geld aan verdiend maar ik had t project eigenlijk afgeschreven.
+35% maar ik kan geen nieuws vinden

[ Voor 13% gewijzigd door shovelhead1340 op 24-06-2023 10:22 ]

Ik lul ook zomaar wat

• Gelukszoekr
shovelhead1340 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:22:
Wat is er met Waves aan de hand? Bij de ico gekocht en goed geld aan verdiend maar ik had t project eigenlijk afgeschreven.
+35% maar ik kan geen nieuws vinden
Dat zijn de mensen van het team die nu kopen. Die krijgen eerst de kans hun bags te vullen. Als dan met een paar dagen het positieve nieuws naar buiten wordt gebracht kunnen ze weer hun coins dumpen

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06:42
O-)

Afbeeldingslocatie: https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index.png

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Gelukszoekr
Is die fear en greed indicator niet gewoon de RSI?

Die kan namelijk prima een lange periode op "overbought" staan

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:45:
Is die fear en greed indicator niet gewoon de RSI?

Die kan namelijk prima een lange periode op "overbought" staan
Ik denk dat ik mijn dca momentje toch maar even uitstel.

• BTFD
Descending op de hourly? :X

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Gelukszoekr
Darrell schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 11:44:
[...]

Ik denk dat ik mijn dca momentje toch maar even uitstel.
Zou ik doen. Ik dca zo lekker naar het zwembad

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 11:51:
[...]

Zou ik doen. Ik dca zo lekker naar het zwembad
geen idee hoe die dca werkt bij zwembad, is het soort van MILF-hunten? ben benieuwd naar de foto's van deze zomer :7

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bull flag met wat bumps. 32k s00n.

• elektriekert
Domino schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:57:
Vooralsnog ben ik naar kraken uitgeweken en ben een beetje aan het kijken op bybit.

Finst is iig een drama, typische degiro-stijl crypto platform. Bitvavo is ook nog steeds een drama waarbij withdrawals om de haverklap plat liggen.

Ben benieuwd of binance nog voet aan de grond krijgt in de EU straks met mica.
Volgens mij kan je daarbij nog niet naar je eigen wallet sturen, maar zeker weten doe ik het niet

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5l-gyploN7h3wKFQ13bHVpauBPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AaFGKGt64v2ABKekNrKCeqbs.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• elektriekert
MicroWhale schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:58:
Interessante materie:
[YouTube: SEC APPROVES LEVERAGED BITCOIN ETF. UNBELIEVABLE.]

Dat kan ik me nog herinneren, iedereen dacht dat de prijs een flinke boost zou krijgen maar eerst werd het kapot geshort :+

• Gelukszoekr

• Don Guacamole
M’n shitcoin pf zet weer een nieuwe ATH neer. Alles dubbel digits omhoog!

Maw, beware of the red candle 🀑

• Wiley99
elektriekert schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 12:47:
[...]

Volgens mij kan je daarbij nog niet naar je eigen wallet sturen, maar zeker weten doe ik het niet
Klopt, dat is wat ik mijn eerdere Eaglesverwijzing bedoelde. Generatiedingetje wellicht O-)

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-04 20:02
Don Guacamole schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 13:20:
M’n shitcoin pf zet weer een nieuwe ATH neer.
Misschien moet je stoppen met Fiat erin pompen :+

• Don Guacamole
Moiety schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 14:06:
[...]

Misschien moet je stoppen met Fiat erin pompen :+
Daar ben ik al mee gestopt. Ik dca niet meer boven de 30K.

Zodra we er weer onder gaan komt dat wel weer. Heb destijds een plan gemaakt en deze grens gesteld. Overigens moet je ook geld hebben voor dca en dat heb ik in de zomer niet dus dat past opzich wel goed🀑

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-04 19:45
Wiley99 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 13:39:
[...]

Klopt, dat is wat ik mijn eerdere Eaglesverwijzing bedoelde. Generatiedingetje wellicht O-)
Ik vond m meteen al geniaal _/-\o_
Ik ben echt oud zeg -O-

Ik lul ook zomaar wat

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-02 15:29
Vraagje heb hier thuis een ledger liggen die ik vorige week had besteld, zeker nu met het nieuws dat Binance BelgiΓ« gaat verlaten zal ik maar alles van Binance naar ledger sturen nu heb enkel nog een vraagje is het ook mogelijk om van je ledger te verkopen en je geld naar bank over te schrijven? Of wat is de beste oplossing?

• Gelukszoekr
SteffanS schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:14:
Vraagje heb hier thuis een ledger liggen die ik vorige week had besteld, zeker nu met het nieuws dat Binance BelgiΓ« gaat verlaten zal ik maar alles van Binance naar ledger sturen nu heb enkel nog een vraagje is het ook mogelijk om van je ledger te verkopen en je geld naar bank over te schrijven? Of wat is de beste oplossing?
Nee. Dat kan niet. De ledger is een persoonlijke portomonee. Als je iets wilt verkopen dan moet je toch weer bij een exchange zijn. Ik gebrui het liefst Kraken als on-/offramp

• Alpina
Gelukszoekr schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:17:
[...]

Nee. Dat kan niet. De ledger is een persoonlijke portomonee. Als je iets wilt verkopen dan moet je toch weer bij een exchange zijn. Ik gebrui het liefst Kraken als on-/offramp
Trezor (suite) heeft deze optie wel. Was niet de goedkoopste manier volgens mij maar het werkte. Loopt via BTCdirect dacht ik?

• Wiley99
SteffanS schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:14:
Naast wat de heren hierboven al zeiden zou je ook nog een Ledger CL debitcard kunnen regelen. Dan kun je het gewoon uitgeven door de debit card te vullen met crypto van je Ledger. Geen idee wat dat kost qua transactiekosten enzo en natuurlijk moet je bekijken of je je saldo ΓΌberhaupt met een debitcard opgemaakt krijgt, mocht je dat willen. Maar hoe lager je GAK hoe minder dat uitmaakt...

Er zijn natuurlijk best wat betrouwbare Nederlandse brokers en exchanges als je alleen wil offrampen.

[ Voor 5% gewijzigd door Wiley99 op 24-06-2023 16:49 ]

• Alpina
Wiley99 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 16:48:
[...]

Naast wat de heren hierboven al zeiden zou je ook nog een Ledger CL debitcard kunnen regelen. Dan kun je het gewoon uitgeven door de debit card te vullen met crypto van je Ledger. Geen idee wat dat kost qua transactiekosten enzo en natuurlijk moet je bekijken of je je saldo ΓΌberhaupt met een debitcard opgemaakt krijgt, mocht je dat willen. Maar hoe lager je GAK hoe minder dat uitmaakt...

Er zijn natuurlijk best wat betrouwbare Nederlandse brokers en exchanges als je alleen wil offrampen.
Is misschien voor BelgiΓ« nog wel interessanter aangezien ze daar crypto weer anders belasten.

• Domino
Gelukszoekr schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:17:
[...]

Kan dat niet met moonpay/safepay?

Ik zou het overigens niet aanraden, beter naar een gerenomeerde cex sturen en uitbetalen of afromen met een crypto card. Daar was binance icm busd wel heer en meester in.

• elektriekert
Als ik zo even naar de grafiek spiek zit er weer een dikke groene paal aan te komen

• JDx

JDx

Ben ik ^

Als je denkt dat we nog naar de 40K schieten, dan denk ik niet dat je gelijk hebt, heb zelf ook nog wat duitjes in het zakje zitten, maar extremen als dit zijn schaars en blijven zo.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

elektriekert schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:16:
Als ik zo even naar de grafiek spiek zit er weer een dikke groene paal aan te komen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2lNq3Dc2HzV91lixKO_o0LAh-6g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-04 14:47
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/70/49/46/70494623dacf12ab7513e13d3320510b.jpg

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik long gegaan want ja, elektriekert, juinen, bruna...

Liquidated!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024

Waar Binance her en der verboden wordt timmert Crypto.com aan de weg!

• elektriekert
Darrell schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:48:
[...]

Ik long gegaan want ja, elektriekert, juinen, bruna...

Liquidated!
Ik had 2 trendlijntjes getekend op de hourly, bleek mee te vallen.
Maargoed, ik kan ook niet traden hè!
Juinen als de beste, dat wel! B)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

dhrhagenees.cro schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 18:10:
[Embed]

Waar Binance her en der verboden wordt timmert Crypto.com aan de weg!
Crypto.com is zo klein dan is het het verbieden niet waard. Bovendien hebben ze ook geen licentie in Nederland. Binance in Frankrijk dan weer wel.

https://www.binance.com/en/news/top/7146797

Binance in Spanje dus ook al legaal.

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 24-06-2023 18:23 ]

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:11

HollovVpo1nt

I like gadgets

Waarom is bnb gen*ukt? BelgiΓ« nieuws?

• Kol Nedra
BNB Rekterino!

4

nothing stops this train

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 04-03 08:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZpZWtQ_E8WavdFpx7GcGmVWg5ag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WoJqJXuKKubMGAGNKExECdNv.jpg?f=fotoalbum_large

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-02 15:29
Wiley99 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 16:48:
[...]

Bedankt dus toch best op ledger plaatsen ? Of gewoon op een Coinbase account andere Exchange?

• Kol Nedra
Knip, offtopic

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 25-06-2023 11:10 ]

nothing stops this train

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:10

resusaapje

h less

Oef, blij dat ik die zooi gedumpt heb zodra hier de rondvraag kwam :o

Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Opgelost.

[ Voor 97% gewijzigd door 0108daniel op 24-06-2023 21:45 ]

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Las ik het nou goed dat de bullrun alweer begonnen is? Ga ik gelijk nog even wat shitcoints kopen. Sorry maar ik was alles aan het overzetten van Binance naar Kraken dus ik liep een beetje achter. :)

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Don Guacamole
Ah de weekend dump is begonnen?
Rekt

• elektriekert
Don Guacamole schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 23:19:
Rekt
Pfff, niks te zien

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 23:19:
Rekt
was het maar waar :-(

nothing stops this train

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:42

waves doet vandaag even +50%

Maar hoe die linkjes en relaties verder liggen: geen idee. Ik heb in ieder geval een "gratis" biertje 8-)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Kol Nedra

dit is sick! ;(

ik vind inflatie van 6+% op jaarbasis al diefstal, daarom dus exit euro!

nothing stops this train

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 25 juni 2023 @ 01:13:
[Twitter]

dit is sick! ;(

Met de uitspraken die je doet neem ik aan dat je geen salarisverhoging hebt geΓ«ist en geen airco gebruikt?

Dat zit wel Schnorr.

• BTFD
31k *O*

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-03 18:03
Kol Nedra schreef op zondag 25 juni 2023 @ 01:13:
[Twitter]

dit is sick! ;(

Daar is het al jaren een puinbende door verkeerd beleid, en afgelopen week hebben ze - Erdogan - eindelijk de wanhoop sprong gemaakt waardoor inflatie wellicht blijft zakken maar de waarde van de lira verder wegzakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1PtGWE7ecQS_bVrHc0H-xWggWz8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j57NeSNWvvhgnwIHKtgH0PaC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ZTIOhdn4sXXqDW5CRfFDvjIw5w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pNmvK9BdDMGsxPDDHZJ5o5cb.jpg?f=user_large
(van 8.5% naar 15%, plus 650! basispunten)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/23nPFNNnPrSTisLq_FASDwAAHa0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WoNEM2JJ9wUVlBC97opXWYMn.jpg?f=fotoalbum_large

Exit Euro gaan wij onszelf echter niet mee beschermen. Beter wens je voor een minimaal rendement van 6% P.J. om je waarde vast te houden, en pak je af en toe een hoger rendement om vermogen op te bouwen. Als je het eerste kunt realiseren doe je het al beter dan het merendeel van de mensheid

Excellence does not require perfection.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

resusaapje schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 19:49:
[...]

Oef, blij dat ik die zooi gedumpt heb zodra hier de rondvraag kwam :o
CZ trash, funds are safu.

XRP = trash

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Ryderr schreef op zondag 25 juni 2023 @ 06:46:
[...]

Daar is het al jaren een puinbende door verkeerd beleid, en afgelopen week hebben ze - Erdogan - eindelijk de wanhoop sprong gemaakt waardoor inflatie wellicht blijft zakken maar de waarde van de lira verder wegzakt.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
(van 8.5% naar 15%, plus 650! basispunten)

[Afbeelding]

Exit Euro gaan wij onszelf echter niet mee beschermen. Beter wens je voor een minimaal rendement van 6% P.J. om je waarde vast te houden, en pak je af en toe een hoger rendement om vermogen op te bouwen. Als je het eerste kunt realiseren doe je het al beter dan het merendeel van de mensheid
Verkiezingen in Turkije zijn weer voorbij, meneer zit nog op z'n zetel, kunnen ze nu weer gaan doen wat een CB hoort te doen ;)
Pagina: 1 ... 155 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiΓ«ren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!