nothing stops this train
Spacewide schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 20:39:
Waar blijf in nu met men btc..
BREAKING: πΊπΈ The SEC has allowed for the launch of the first leveraged #Bitcoin futures ETF in the United States
β Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 23 juni 2023
Spot ETF soon? π pic.twitter.com/b5ipcPUd3F
Ik ben nog niet klaar! Need more sats!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mooi man dat anwb energie
Bitvavo.be ?Spacewide schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 20:39:
Waar blijf in nu met men btc..
Zo snel zullen die wieltjes niet draaien verwacht ik. Lekker stapelen de komende circa 12/ 15 maanden, en met een - gigantische onvoorstelbare bak en een - beetje geluk valt dat een beetje samen met de bullrun eind 2024/ 2025. MEGA-BULL a cominGelukszoekr schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 20:46:
[Twitter]
Ik ben nog niet klaar! Need more sats!
Excellence does not require perfection.
Jij bent vrijgesteld van belasting en toeslagen? Hoe doe je dat?Darrell schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 20:46:
Morgen tussen 13-15 kunnen we weer gratis mijnen.
Mooi man dat anwb energie
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 23-06-2023 21:12 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ja ik zie het... Die energiebelasting is bijna een factuur 10 van de stroomkosten inclusief btw. Maar daar staat vermindering energiebelasting tegenover die dat weer aardig opheft. Wat een geschuif. Makkelijker kunnen we het niet maken. Wel moeilijker.Taro schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:10:
[...]
Jij bent vrijgesteld van belasting en toeslagen? Hoe doe je dat?
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 23-06-2023 21:25 ]
ANWB speelt het spelletje niet netjes, ze adverteren overal zonder die opslag, die je wel moet betalen. Ken meerdere mensen die er in zijn getrapt.Darrell schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:24:
[...]
Ja ik zie het... Die energiebelasting is bijna een factuur 10 van de stroomkosten inclusief btw. Maar daar staat vermindering energieblasting tegenover die dat weer aardig opheft.
Tip: Kies een goedkopere eerlijke aanbieder, zie ook: Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic..
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Bedankt voor de tip!Taro schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:26:
[...]
ANWB speelt het spelletje niet netjes, ze adverteren overal zonder die opslag, die je wel moet betalen. Ken meerdere mensen die er in zijn getrapt.
Tip: Kies een goedkopere eerlijke aanbieder, zie ook: Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic..
βCompound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it β¦ he who doesnβt β¦ pays it.β
Alleen ontopic replies aub
nothing stops this train
"Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.Taro schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 22:24:
Benieuwd of Prigozhin's uitspraken en de gevolgen daarvan nog wat invloed op de koers gaan hebben of dat alle ogen op Blackrock gericht blijven.
Onderbouw je vraag eens? Heb je dyor gedaan?
Stack Sats
Om vervolgens een Long te openen om een Blackrock ETF voor te zijn.
Ontopic genoeg?
Nope.Alpina schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 22:46:
Ik heb het vermoeden dat @Taro wat IPAβs βsoldaatβ aan het maken is.
Correct.Om vervolgens een Long te openen om een Blackrock ETF voor te zijn.
Ontopic genoeg?
βCompound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it β¦ he who doesnβt β¦ pays it.β
Ziet er ook uit of we na een klein dippie weer door gaan stomen!
Bedoel je Revoke dot cash ?Slonzo schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 15:24:
Er is hier ooit een website voorbij gekomen waar je kon nakijken welke smart contracts je welke permissies gegeven hebt + mogelijkheid tot revoken. Heeft iemand die toevallig bij de hand? Ik vind hem niet meer terug.
Of het kan ook via Etherscan, via More (rechtsboven), keuze Token Approvals.
[ Voor 10% gewijzigd door Eegee op 27-07-2023 20:28 ]
We left the ultimate Bitcoin accumulation buy zone already. Bitcoin bull market is now. pic.twitter.com/5Ojn60t48L
β Bit Harington (@bitharington) 23 juni 2023
Lekker abritriar gekozen. Donkerblauw is nog niet geweest en zolang het niet uitschiet in donkerrood = don't stray just dca. Ik wil die black swan donker blauw fase nog wel meemaken als de fed de eerste rate cut aankondigt want economie is stuck. Reet hike pauze = crypto bullish, reet cut = crypto doom 'n gloom. Dus het een sluit het ander nog niet uit.
Verder enkel de 31k gemist toen hier de fik in de kamado ging. Bbq / bier was prima. En meteen de loungeset buiten getest die ik had opgehaald vanmiddag. Je moet toch ergens relaxt die IPA weg kunnen klokken.
COVID black swan blauw wordt alleen gehaald als Poetin besluit Europa binnen te vallen. Gelijke orde.Joosie200 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 23:25:
[...]
Lekker abritriar gekozen. Donkerblauw is nog niet geweest en zolang het niet uitschiet in donkerrood = don't stray just dca. Ik wil die black swan donker blauw fase nog wel meemaken als de fed de eerste rate cut aankondigt want economie is stuck. Reet hike pauze = crypto bullish, reet cut = crypto doom 'n gloom. Dus het een sluit het ander nog niet uit.
Verder enkel de 31k gemist toen hier de fik in de kamado ging. Bbq / bier was prima. En meteen de loungeset buiten getest die ik had opgehaald vanmiddag. Je moet toch ergens relaxt die IPA weg kunnen klokken.
Als het conflict in OekraΓ―ne op deze manier beΓ«indigd kan worden dan zie ik wel wat groene kaarsen verschijnenTaro schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 22:24:
Benieuwd of Prigozhin's uitspraken en de gevolgen daarvan nog wat invloed op de koers gaan hebben of dat alle ogen op Blackrock gericht blijven.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Geen idee waar het eindigt, maar het biedt kansen voor OekraΓ―ne wanneer Rusland in een interne oorlog belandt.
Verder is die Prigozyin juist veel harder, dus geloof niet dat we daar als Westerse wereld beter mee af zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/...p-moskou-rostov-prigozjin
[ Voor 10% gewijzigd door Numbers op 24-06-2023 06:52 ]
In de geschiedenis is de gene die als eerste opstaat en tegen de macht ingaat nooit degene die de nieuwe macht krijgt. Hij doet het vuile werk voor een hopelijk betere wereld!!Numbers schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 06:49:
Het conflict krijgt momenteel weer een nieuwe wending. De Wagner groep zegt door raketten van Russen onder vuur te zijn genomen en lijkt nu terug Rusland in te gaan om verder te provoceren richting Poetin. In verschillende artikelen wordt al gesproken over een coup poging.
Geen idee waar het eindigt, maar het biedt kansen voor OekraΓ―ne wanneer Rusland in een interne oorlog belandt.
Verder is die Prigozyin juist veel harder, dus geloof niet dat we daar als Westerse wereld beter mee af zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/...p-moskou-rostov-prigozjin
Laat de militairen elkaar maar de tent uitvechten in Rusland zelf. Er is genoeg te verdelen in eigen land! Hopelijk is dit een omslag!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Worden aardig wat ritjes dan, tenzij de kaartlimiet natuurlijk flink omhoog kan worden bijgesteldColdcat schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 07:37:
Weet iemand ook of je te betalen inkomstenbelasting op het kantoor van de belastingdienst kan betalen met een credit card?
Ik zat te denken daar een brug te pakken... schijnt eentje met goede reviews om de hoek te zitten. Vast gezellig rond deze tijd van het jaarTaro schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 07:43:
[...]
Worden aardig wat ritjes dan, tenzij de kaartlimiet natuurlijk flink omhoog kan worden bijgesteld
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wel jammer dat we dan in dit topic dan niet meer de vraag krijgen: βwat is de beste manier om geld op binance te zetten?βTaro schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:42:
Wat betreft Binance en de exit uit Nederland is er nu een apart topic: Binance verlaat Nederland - Hoe om te gaan met je crypto?. Dat betekent niet dat het hier niet meer mag worden besproken, maar bij voorkeur dus in het andere topic.
Dat was toch altijd een beetje het signaal dat de βmeuteβ weer aan boord kwam..
Dat staat volgens mij los van dat topic, de vraag is wat de nieuwe hype exchange/broker/trigger gaat wordenDon Guacamole schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:48:
[...]
Wel jammer dat we dan in dit topic dan niet meer de vraag krijgen: βwat is de beste manier om geld op binance te zetten?β
Dat was toch altijd een beetje het signaal dat de βmeuteβ weer aan boord kwam..
Finst is iig een drama, typische degiro-stijl crypto platform. Bitvavo is ook nog steeds een drama waarbij withdrawals om de haverklap plat liggen.
Ben benieuwd of binance nog voet aan de grond krijgt in de EU straks met mica.
(tldr: Bitcoin Leveraged ETF komt 27 juni op CBOE. Dit is eerder geweest in 2017, waarna een bear-market begon omdat er heel veel shorts via die ETF gespeeld werden.)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Denk dat genoeg mensen daar wat aan hebben aangezien ze hier niet komen. Wellicht BelgiΓ« ook toevoegen aan de titel?Taro schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:42:
Wat betreft Binance en de exit uit Nederland is er nu een apart topic: Binance verlaat Nederland - Hoe om te gaan met je crypto?. Dat betekent niet dat het hier niet meer mag worden besproken, maar bij voorkeur dus in het andere topic.
Stack Sats
Done!Stovirpi schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:03:
[...]
Denk dat genoeg mensen daar wat aan hebben aangezien ze hier niet komen. Wellicht BelgiΓ« ook toevoegen aan de titel?
Sowieso weer heel apart dat er wel direct een leveraged ETF doorkomt, maar een spot weer een eeuwigheid moet duren.MicroWhale schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:58:
Interessante materie:
[YouTube: SEC APPROVES LEVERAGED BITCOIN ETF. UNBELIEVABLE.]
(tldr: Bitcoin Leveraged ETF komt 27 juni op CBOE. Dit is eerder geweest in 2017, waarna een bear-market begon omdat er heel veel shorts via die ETF gespeeld werden.)
En de SEC wilt klanten bescherming? Haha wat een grap.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Finst is nog steeds Hotel California, toch?Domino schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:57:
Finst is iig een drama, typische degiro-stijl crypto platform. Bitvavo is ook nog steeds een drama waarbij withdrawals om de haverklap plat liggen
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Het zijn natuurlijk ook wel heel andere producten dus het is een beetje appels met peren vergelijken. Een van de belangrijkste punten is hoe je marktmanipulatie voorkomt. En dat is met derivaten ETFs makkelijker aan te tonen dan met spot, waar je sterker afhankelijk bent van tussenpartijen zoals exchanges en brokers.Vis schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:08:
[...]
Sowieso weer heel apart dat er wel direct een leveraged ETF doorkomt, maar een spot weer een eeuwigheid moet duren.
En de SEC wilt klanten bescherming? Haha wat een grap.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
[ Voor 93% gewijzigd door Gondor op 24-06-2023 09:43 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Las het net ja, zat eraan te komen toch.Gondor schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:41:
Binance ook exit BelgiΓ«:
Cryptoplatform Binance wordt ook geweerd uit BelgiΓ« - https://nos.nl/l/2480086
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dat zeg ik helemaal niet.. Als je dan iemand een advies geeft, geef dan op zijn minst een goed advies over de beste hardware wallet op dat moment (overduidelijk geen ledger).mannowlahn schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 14:38:
[...]
De trezor wallet hebben ze al eens gekraakt. Ledger wallet is niet gehacked maar was een data breach van e-mail adressen door een Wordpress plug-in. Sorry dat ik het zeg maar met jouw kennis zou je niet mensen moeten adviseren wat wel of niet te doen. Het feit dat jij Bitriex veiliger acht tov Wallet is ook veelzeggend. Ten eerste zegt de duur van een exchange vrije weinig want dat hebben we al vaker gezien dat exchanges niet te vertrouwen zijn. Ten tweede gaat het er om of jouw persoonlijke security ΓΌberhaupt dan wel goed ingesteld is met yubikey bv. Dan nog not your keys not your coins.
Ik vind je gebruik van het woord noobies icm met jouw argumenten vrij ironisch overigens.
Het beste is om met een dedicated device te werken wat niets anders doet dan alleen jou bitcoin transacties. Tails is een goede oplossing als je geen geld hebt om een extra device aan te schaffen.
Daarna minimaal een multisig met bijvoorbeeld Electrum + HWW of het liefst uiteraard twee hww devices zodat je nooit zelfs maar de kans loopt op het scenario dat Ledger nu heeft geschetst.
Erger nog. Hotel california +
Ik heb als test een bundel (top2) gekocht. Daar zit BTC en ETH in, in marktverhouding. Die bundel kun je alleen als bundel weer verkopen, niet BTC of ETH apart. Daarnaast idd nog steeds geen withdrawals mogelijk naar externe wallets.
Je zegt wel heel expliciet dat Ledger gehackt is en dat is pertinent niet waar. Daarnaast is de seed backup functonaliteit (nog) niet actief: https://github.com/Ledger...paper/blob/main/README.md10mil.btc schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:44:
[...]
Dat zeg ik helemaal niet.. Als je dan iemand een advies geeft, geef dan op zijn minst een goed advies over de beste hardware wallet op dat moment (overduidelijk geen ledger).
Het beste is om met een dedicated device te werken wat niets anders doet dan alleen jou bitcoin transacties. Tails is een goede oplossing als je geen geld hebt om een extra device aan te schaffen.
Daarna minimaal een multisig met bijvoorbeeld Electrum + HWW of het liefst uiteraard twee hww devices zodat je nooit zelfs maar de kans loopt op het scenario dat Ledger nu heeft geschetst.
Jade kan een mooie en goede vervanger zijn. Trezor is dat, naar mijn mening, duidelijk niet. En een cex (bittrex) al helemaal niet.
Multisig is vragen om problemen indien je jezelf niet goed inleest, dat is niet geschikt voor de βnoobiesβ die je eerder aanhaalde.
[ Voor 58% gewijzigd door Domino op 24-06-2023 10:15 ]
Niet jinxen jij.JDx schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:44:
Ik wacht nog steeds op een dipje om weer meer uit te laten keren, maar die 30K lijkt vrij stabiel.
+35% maar ik kan geen nieuws vinden
[ Voor 13% gewijzigd door shovelhead1340 op 24-06-2023 10:22 ]
Ik lul ook zomaar wat
Dat zijn de mensen van het team die nu kopen. Die krijgen eerst de kans hun bags te vullen. Als dan met een paar dagen het positieve nieuws naar buiten wordt gebracht kunnen ze weer hun coins dumpenshovelhead1340 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:22:
Wat is er met Waves aan de hand? Bij de ico gekocht en goed geld aan verdiend maar ik had t project eigenlijk afgeschreven.
+35% maar ik kan geen nieuws vinden
Die kan namelijk prima een lange periode op "overbought" staan
Ik denk dat ik mijn dca momentje toch maar even uitstel.Gelukszoekr schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:45:
Is die fear en greed indicator niet gewoon de RSI?
Die kan namelijk prima een lange periode op "overbought" staan
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Zou ik doen. Ik dca zo lekker naar het zwembadDarrell schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 11:44:
[...]
Ik denk dat ik mijn dca momentje toch maar even uitstel.
geen idee hoe die dca werkt bij zwembad, is het soort van MILF-hunten? ben benieuwd naar de foto's van deze zomerGelukszoekr schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 11:51:
[...]
Zou ik doen. Ik dca zo lekker naar het zwembad
nothing stops this train
Bull flag met wat bumps. 32k s00n.
Volgens mij kan je daarbij nog niet naar je eigen wallet sturen, maar zeker weten doe ik het nietDomino schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:57:
Vooralsnog ben ik naar kraken uitgeweken en ben een beetje aan het kijken op bybit.
Finst is iig een drama, typische degiro-stijl crypto platform. Bitvavo is ook nog steeds een drama waarbij withdrawals om de haverklap plat liggen.
Ben benieuwd of binance nog voet aan de grond krijgt in de EU straks met mica.
Dat kan ik me nog herinneren, iedereen dacht dat de prijs een flinke boost zou krijgen maar eerst werd het kapot geshortMicroWhale schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:58:
Interessante materie:
[YouTube: SEC APPROVES LEVERAGED BITCOIN ETF. UNBELIEVABLE.]
Ze hebben tot februari 2024
Maw, beware of the red candle π€‘
Klopt, dat is wat ik mijn eerdere Eaglesverwijzing bedoelde. Generatiedingetje wellichtelektriekert schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 12:47:
[...]
Volgens mij kan je daarbij nog niet naar je eigen wallet sturen, maar zeker weten doe ik het niet
Misschien moet je stoppen met Fiat erin pompenDon Guacamole schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 13:20:
Mβn shitcoin pf zet weer een nieuwe ATH neer.
Daar ben ik al mee gestopt. Ik dca niet meer boven de 30K.Moiety schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 14:06:
[...]
Misschien moet je stoppen met Fiat erin pompen
Zodra we er weer onder gaan komt dat wel weer. Heb destijds een plan gemaakt en deze grens gesteld. Overigens moet je ook geld hebben voor dca en dat heb ik in de zomer niet dus dat past opzich wel goedπ€‘
Ik vond m meteen al geniaalWiley99 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 13:39:
[...]
Klopt, dat is wat ik mijn eerdere Eaglesverwijzing bedoelde. Generatiedingetje wellicht
Ik ben echt oud zeg
Ik lul ook zomaar wat
Nee. Dat kan niet. De ledger is een persoonlijke portomonee. Als je iets wilt verkopen dan moet je toch weer bij een exchange zijn. Ik gebrui het liefst Kraken als on-/offrampSteffanS schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:14:
Vraagje heb hier thuis een ledger liggen die ik vorige week had besteld, zeker nu met het nieuws dat Binance BelgiΓ« gaat verlaten zal ik maar alles van Binance naar ledger sturen nu heb enkel nog een vraagje is het ook mogelijk om van je ledger te verkopen en je geld naar bank over te schrijven? Of wat is de beste oplossing?
Trezor (suite) heeft deze optie wel. Was niet de goedkoopste manier volgens mij maar het werkte. Loopt via BTCdirect dacht ik?Gelukszoekr schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:17:
[...]
Nee. Dat kan niet. De ledger is een persoonlijke portomonee. Als je iets wilt verkopen dan moet je toch weer bij een exchange zijn. Ik gebrui het liefst Kraken als on-/offramp
Naast wat de heren hierboven al zeiden zou je ook nog een Ledger CL debitcard kunnen regelen. Dan kun je het gewoon uitgeven door de debit card te vullen met crypto van je Ledger. Geen idee wat dat kost qua transactiekosten enzo en natuurlijk moet je bekijken of je je saldo ΓΌberhaupt met een debitcard opgemaakt krijgt, mocht je dat willen. Maar hoe lager je GAK hoe minder dat uitmaakt...SteffanS schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:14:
Vraagje heb hier thuis een ledger liggen die ik vorige week had besteld, zeker nu met het nieuws dat Binance BelgiΓ« gaat verlaten zal ik maar alles van Binance naar ledger sturen nu heb enkel nog een vraagje is het ook mogelijk om van je ledger te verkopen en je geld naar bank over te schrijven? Of wat is de beste oplossing?
Er zijn natuurlijk best wat betrouwbare Nederlandse brokers en exchanges als je alleen wil offrampen.
[ Voor 5% gewijzigd door Wiley99 op 24-06-2023 16:49 ]
Is misschien voor BelgiΓ« nog wel interessanter aangezien ze daar crypto weer anders belasten.Wiley99 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 16:48:
[...]
Naast wat de heren hierboven al zeiden zou je ook nog een Ledger CL debitcard kunnen regelen. Dan kun je het gewoon uitgeven door de debit card te vullen met crypto van je Ledger. Geen idee wat dat kost qua transactiekosten enzo en natuurlijk moet je bekijken of je je saldo ΓΌberhaupt met een debitcard opgemaakt krijgt, mocht je dat willen. Maar hoe lager je GAK hoe minder dat uitmaakt...
Er zijn natuurlijk best wat betrouwbare Nederlandse brokers en exchanges als je alleen wil offrampen.
Kan dat niet met moonpay/safepay?Gelukszoekr schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:17:
[...]
Nee. Dat kan niet. De ledger is een persoonlijke portomonee. Als je iets wilt verkopen dan moet je toch weer bij een exchange zijn. Ik gebrui het liefst Kraken als on-/offramp
Ik zou het overigens niet aanraden, beter naar een gerenomeerde cex sturen en uitbetalen of afromen met een crypto card. Daar was binance icm busd wel heer en meester in.
Als je denkt dat we nog naar de 40K schieten, dan denk ik niet dat je gelijk hebt, heb zelf ook nog wat duitjes in het zakje zitten, maar extremen als dit zijn schaars en blijven zo.
elektriekert schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:16:
Als ik zo even naar de grafiek spiek zit er weer een dikke groene paal aan te komen
elektriekert schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:16:
Als ik zo even naar de grafiek spiek zit er weer een dikke groene paal aan te komen
Ik long gegaan want ja, elektriekert, juinen, bruna...elektriekert schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:16:
Liquidated!
JUST IN: πͺπΈ Cryptoβ€comΒ gains regulatory license to provide #crypto services in Spain.
β Watcher.Guru (@WatcherGuru) 23 juni 2023
Waar Binance her en der verboden wordt timmert Crypto.com aan de weg!
Ik had 2 trendlijntjes getekend op de hourly, bleek mee te vallen.Darrell schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:48:
[...]
Ik long gegaan want ja, elektriekert, juinen, bruna...
Liquidated!
Maargoed, ik kan ook niet traden hè!
Juinen als de beste, dat wel!
Crypto.com is zo klein dan is het het verbieden niet waard. Bovendien hebben ze ook geen licentie in Nederland. Binance in Frankrijk dan weer wel.dhrhagenees.cro schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 18:10:
[Embed]
Waar Binance her en der verboden wordt timmert Crypto.com aan de weg!
https://www.binance.com/en/news/top/7146797
Binance in Spanje dus ook al legaal.
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 24-06-2023 18:23 ]
Bedankt dus toch best op ledger plaatsen ? Of gewoon op een Coinbase account andere Exchange?Wiley99 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 16:48:
[...]
Naast wat de heren hierboven al zeiden zou je ook nog een Ledger CL debitcard kunnen regelen. Dan kun je het gewoon uitgeven door de debit card te vullen met crypto van je Ledger. Geen idee wat dat kost qua transactiekosten enzo en natuurlijk moet je bekijken of je je saldo ΓΌberhaupt met een debitcard opgemaakt krijgt, mocht je dat willen. Maar hoe lager je GAK hoe minder dat uitmaakt...
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 25-06-2023 11:10 ]
nothing stops this train
Oef, blij dat ik die zooi gedumpt heb zodra hier de rondvraag kwam
Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]
[ Voor 97% gewijzigd door 0108daniel op 24-06-2023 21:45 ]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
1. #Bitcoin
β Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 24 juni 2023
2. pic.twitter.com/LCRp4erOQK
nothing stops this train
Rekt
waves doet vandaag even +50%Taro schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 22:24:
Maar hoe die linkjes en relaties verder liggen: geen idee. Ik heb in ieder geval een "gratis" biertje
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Imagine losing 8.5% of your wealth overnight. TRY #BTC pic.twitter.com/u45wh0PPXZ
β Michael Saylorβ‘οΈ (@saylor) 24 juni 2023
dit is sick!
ik vind inflatie van 6+% op jaarbasis al diefstal, daarom dus exit euro!
nothing stops this train
Met de uitspraken die je doet neem ik aan dat je geen salarisverhoging hebt geΓ«ist en geen airco gebruikt?Kol Nedra schreef op zondag 25 juni 2023 @ 01:13:
[Twitter]
dit is sick!![]()
Dat zit wel Schnorr.
Daar is het al jaren een puinbende door verkeerd beleid, en afgelopen week hebben ze - Erdogan - eindelijk de wanhoop sprong gemaakt waardoor inflatie wellicht blijft zakken maar de waarde van de lira verder wegzakt.Kol Nedra schreef op zondag 25 juni 2023 @ 01:13:
[Twitter]
dit is sick!![]()
:strip_exif()/f/image/j57NeSNWvvhgnwIHKtgH0PaC.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pNmvK9BdDMGsxPDDHZJ5o5cb.jpg?f=user_large)
(van 8.5% naar 15%, plus 650! basispunten)
:strip_exif()/f/image/WoNEM2JJ9wUVlBC97opXWYMn.jpg?f=fotoalbum_large)
Exit Euro gaan wij onszelf echter niet mee beschermen. Beter wens je voor een minimaal rendement van 6% P.J. om je waarde vast te houden, en pak je af en toe een hoger rendement om vermogen op te bouwen. Als je het eerste kunt realiseren doe je het al beter dan het merendeel van de mensheid
Excellence does not require perfection.
CZ trash, funds are safu.resusaapje schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 19:49:
[...]
Oef, blij dat ik die zooi gedumpt heb zodra hier de rondvraag kwam
XRP = trash
Verkiezingen in Turkije zijn weer voorbij, meneer zit nog op z'n zetel, kunnen ze nu weer gaan doen wat een CB hoort te doenRyderr schreef op zondag 25 juni 2023 @ 06:46:
[...]
Daar is het al jaren een puinbende door verkeerd beleid, en afgelopen week hebben ze - Erdogan - eindelijk de wanhoop sprong gemaakt waardoor inflatie wellicht blijft zakken maar de waarde van de lira verder wegzakt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
(van 8.5% naar 15%, plus 650! basispunten)
[Afbeelding]
Exit Euro gaan wij onszelf echter niet mee beschermen. Beter wens je voor een minimaal rendement van 6% P.J. om je waarde vast te houden, en pak je af en toe een hoger rendement om vermogen op te bouwen. Als je het eerste kunt realiseren doe je het al beter dan het merendeel van de mensheid
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiΓ«ren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/YpC1XwneopQrnhMD8ZbetNfN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pnQClktB4Y70CbJ8hoxACEoL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AaFGKGt64v2ABKekNrKCeqbs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WoJqJXuKKubMGAGNKExECdNv.jpg?f=fotoalbum_large)