[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 147 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.559 views

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

MicroWhale schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:03:
[...]

Nee. Als je nu door slim traden je BTC verdubbelt van, zeg, 0.5 naar 1 dan ben je over 3 jaar in plaats van 12k, 100k rijker.

Ik weet niet hoe jij denkt, maar het is geen gepruts in de marge.
hoe bedoel je dit? Van 0,5 naar 1 is 2x zoveel, dus dan heb je over 3 jaar geen 12k maar 24k rijker?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:41
Iemand nog een idee waarom dat chainlink alleen maar onderuit gaat, dat was toch wel een zekerheidje en groei pareltje. Had beter in Doge kunnen blijven.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
S.McDuck schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:42:
Iemand nog een idee waarom dat chainlink alleen maar onderuit gaat, dat was toch wel een zekerheidje en groei pareltje. Had beter in Doge kunnen blijven.
Serieuze vraag? En een zekerheidje? :F

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• S.McDuck
ja, die gebeuren ook wel eens...

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Nee. Als je nu door slim traden je BTC verdubbelt van, zeg, 0.5 naar 1 dan ben je over 3 jaar in plaats van 12k, 100k rijker.

Je bent dan over 3 jaar alleen 100k rijker als je de winst van die slimme trades weet te behouden.

Ik doe het zeker ook op kleinere schaal, maar voor het echte werk reken ik op risicomanagement en niet op dé activiteit waarvoor het geld alleen bij andere mensen vandaan kan komen die zichzelf net zo slim vinden. Die 100k moet er met enige garantie zijn. Niet omdat het per ongeluk goed is gegaan bij het traden.

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 18-06-2023 23:01 ]

Dat zit wel Schnorr.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 16:04
Chainlink was een pareltje tijdens de vorige bearmarkt. Het sprak fundamenteel enorm tot de verbeelding. Hun oracle oplossing zou wel even de deur openen zodat alles naar de blockchain zou komen.

We zijn een paar jaar verder, en het heeft volgens mij niet veel gebracht. Er zijn ongetwijfeld ontwikkeling maar niks wereld schokkends. Vergelijkbaar met VeChain.

Dan blijft Chainlink een altcoin zoals velen. Een coin die, als er niks groots uitkomt waarschijnlijk nooit meer een nieuwe ath zal neerzetten.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• S.McDuck
Gelukszoekr schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:52:
[...]

Chainlink was een pareltje tijdens de vorige bearmarkt. Het sprak fundamenteel enorm tot de verbeelding. Hun oracle oplossing zou wel even de deur openen zodat alles naar de blockchain zou komen.

We zijn een paar jaar verder, en het heeft volgens mij niet veel gebracht. Er zijn ongetwijfeld ontwikkeling maar niks wereld schokkends. Vergelijkbaar met VeChain.

Dan blijft Chainlink een altcoin zoals velen. Een coin die, als er niks groots uitkomt waarschijnlijk nooit meer een nieuwe ath zal neerzetten.
Dank, ik dacht zelf ook wel dat deze bruikbaar zou zijn en potentie had. Naast dat hij blauw was natuurlijk. Nouja, bij de andere zakjes in de wacht houden en kijken of hij nog een keer meelift dan op de volgende run :)

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Immutable schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:28:
@Stan Dat is een zeer nette overzicht, wat is de reden dat je toch OKx en KuCoin over ByBit verkiest?
Goeie vraag. Weet ik niet meer exact, maar ik vermoed op toenmalig volume en uiteindelijk de kosten. Wellicht ook een feeling met de site en de tools of iets.
Maar als ik nu naar het actuelere lijstje op CMC kijk, dan is Bybit wellicht wel een goeie, zoals velen hier al zeggen.

Ik ga deze week def beslissen (als OKx echt kapt); OKx en restje Binance > CDC of Bybit.
Al wil ik nu na al t gedoe dus liever binnen EU (CDC in Malta) en weer een credcard included.

[ Voor 9% gewijzigd door Stan op 18-06-2023 23:10 . Reden: Liever EU ]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Chainlink is het schoolvoorbeeld dat goede fundaments geen garantie zijn voor een hoge waardering (token prijs). Het is een van de weinige projecten met een daadwerkelijke usecase en nut. Maar de tokenomics zijn slecht, waardoor de prijs achter blijft. Chainlink Labs blijft ook maar tokens dumpen op de markt en heeft afgelopen week opnieuw een voorstel (aankondiging) gedaan om een nieuwe lading te dumpen.

Dat gezegd hebbende staat $LINK wel op mijn lijstje om mogelijk aan te schaffen. Het is een van de weinige projecten in crypto dat daadwerkelijk toegevoegde waarde (mits je in crypto gelooft) en een use case heeft. In een toekomst waar mogelijk alles onchain gaat plaatsvinden, kan Chainlink een belangrijke rol gaan spelen. Heeft o.a. al een partnership met SWIFT. De huidige waardering vind ik echter nog te hoog, dus ik wacht geduldig af.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:17
Skrunsies schreef op zondag 18 juni 2023 @ 13:00:
[...]

Echt hè!

Ik kijk gewoon uit naar onze SC BBQ, puur omdat ik wat soulmates heb gevonden.. :9B :Y)

Mijn jongste dochter vind het gewoon irritant, doe de deur dicht, doe je licht uit.. afzuigkap is ook een bekend verhaal.. Heb hier een homey pro in huis die allemaal dingetjes ‘automatisch’ doet, zodat het mij geen geld kost..

Maar van de andere kant tyf ik allemaal euro’s in magische internet muntjes _O-
Ik wil wel wat magische internetmuntjes in de volgende bullrun verzilveren voor een elektriekert.
Dan hoop ik zo’n 50% uit eigen opwek te kunnen laden (werk dag- en avonddienst). Nu ben ik per jaar minimaal 3000€ aan brandstof kwijt.
Anderzijds rijd ik nu spotgoedkoop met een redelijk onzuinige auto.
(Lage verzekering, 33€ p/mnd MRB.)

Maar wel langzaamaan meer slijtage problemen na 18 jaar oud wat allemaal tijd kost om zelf te repareren.

Om dan een WLTP(zomers) te hebben van 400km ben je minimaal 45k kwijt.

Daar heeft mijn skeere hart dan meteen weer moeite mee.
Hoeveel kost me het op lange termijn aan extra geld, om een auto van een paar jaar oud te rijden.

• elektriekert
Slonzo schreef op zondag 18 juni 2023 @ 14:50:
[...]

Dat dus!

Het is gewoon een mindset die je van nature uit meehebt of niet, denk ik. Hier ook een wederhelft die het eigenlijk allemaal kan verdommen, en enkel door mijn meedogenloos gezanik een beetje rekening houdt met zo'n dingen. Hetzelfde met klusjes en [regelmatig/preventief] onderhoud van zaken in/aan/rond huis, om later grotere kosten te besparen. Maar uiteindelijk wel de vruchten meedragen van de vele honderden uren die ik (deels voor de lol) 'investeer' in klusjes, sensoren, dashboards, Home Assistant automations & dergelijke om zo zuinig mogelijk om te gaan met alles.

En als je dan zo fier als een gieter toont dat we dit jaar minstens 14 euro ( :D ) bespaard hebben aan X of Y eerst een beetje uitgelachen worden maar "met dat uitgespaarde geld kunnen we dan toch..." jahaaaa dan is het opeens wel allemaal best :+

Alles wat ik bespaar + de card cashbacks kan ik weer in BTC & ETH duwen. Met uitzondering van een stukje waarmee ik o.a. mijn nieuwe beste vriendin* enkele maanden geleden in huis gehaald heb O+ Want het leven gaat niet alleen om geld, en dat soort dingen maakt het 't allemaal weer waard.

*Dog tax:

[Afbeelding]
Goeddoeme das een mooie pupper! Wij hebben onze grote meid al weer 2,5 jaar, kan op commando blaffen en blaffen zonder geluid.
De flood ligt natuurlijk nu wel op een kleedje op de bank, want ze hoort er wel bij :D

• elektriekert
Voor degene die denkt, wat een lulverhaal ammel, ik heb 4 wijntjes achter mijn kiezen en ben behoorlijk teut :+
Slaap lekker allemaal!

En vergeet niet!: Één hipster moonboy maakt nog geen bullrun!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:24
correlatie stonks btc is ongeveer non existing in 2023

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Lekker man, over besparen gesproken.
Sinds 2 maandjes overgestapt op hollandsnieuwe telefoon abonnement, 10GB per maand (12 euro) waarvan je het dubbele krijgt als je thuis ook Ziggo hebt.
Dus 20GB per maand.
Ik heb voldoende aan 10GB per maand, zodat ik het dubbele tegoed elke maand kan weg Thoornen via Thoorn en dat bedrag teruggestort krijg. Dit kun je ook via BTC of LTC laten storten op je eigen wallet.
Via LTC dus het goedkoopst omdat ze daarmee geen fee's vragen.
Praktisch gezien heb ik dus een gratis telefoonabonnement. En als je zelfs die LTC hodlt heb je over een jaar of 2 als het abonnement is verlopen nóg meer geld verdient als het dan bullmarkt is uiteraard 👍🏼

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:32

YES

Moderator General Chat
Vis schreef op maandag 19 juni 2023 @ 08:00:
Sinds 2 maandjes overgestapt op hollandsnieuwe telefoon abonnement, 10GB per maand (12 euro) waarvan je het dubbele krijgt als je thuis ook Ziggo hebt.
Dus 20GB per maand.
Ik heb voldoende aan 10GB per maand, zodat ik het dubbele tegoed elke maand kan weg Thoornen via Thoorn en dat bedrag teruggestort krijg. Dit kun je ook via BTC of LTC laten storten op je eigen wallet.
Praktisch gezien heb ik dus een gratis telefoonabonnement. En als je zelfs die LTC hodlt heb je over een jaar of 2 als het abonnement is verlopen nóg meer geld verdient als het dan bullmarkt is uiteraard 👍🏼
Ik kende Thoorn helemaal niet, heb een abonement van ik denk wel 8 a 10 jaar oud, toen KPN nog data verdubbeling doorvoerde alsof het een halfjaarlijks ritueel was. Kan nog altijd geen goedkoper abo met de hoeveelheid GB'd vinden die ik nodig heb, maar heb nu denk ik zomaar 30GB per maand over.

Ik ga maar eens kijken of dat de moeite een beetje is, dat Thoorn, dank voor de tip d:)b

edit: ik zie nu dat mijn abo er niet voor in aanmerking komt, helaas :+

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 19-06-2023 11:06 ]

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Salvatron schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:28:
[...]

hoe bedoel je dit? Van 0,5 naar 1 is 2x zoveel, dus dan heb je over 3 jaar geen 12k maar 24k rijker?
... omdat @Stukfruit zei dat de koers over 3 jaar op 200k stond, en niet gelijk blijft aan die van nu?

maar het klopt dat mijn berekening niet klopt:

Als je nu een 0.5 koopt voor 12k dan ben je straks 88k rijker als je wacht tot ie 200k is. Als je slim trade en er 1 van maakt, dan ben je 188k rijker.... mits, zoals @Stukfruit aangeeft je trades weet te behouden. Want van 0.5 naar 1 proberen te gaan is een groot risico in en markt waar al een enorm groot risico heerst door alleen al die muntjes aan te houden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Gelukszoekr
Geinig dat Thoorn. Ik heb al lang geen beltegoed meer helaas, maar vind het wel een leuke tip :)

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Krijgen we nog actie vandaag of wordt het weer zijwaarts?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:44
Dus 20GB per maand.
hier een Youfone abbo van €12 maar dan wel 6gb (6gb is meer dan genoeg, gebruik maar 3gb, op werk en thuis wifi)
ik mag verlengen maar wacht op een goede actie.
Ziggo geen fan, maar ik ben wel van abbo veranderd: kpn naar Youfone voor tv(voor vrouw) en internet met mooie kortingen de eerste 6 maanden. Youfone is gewoon kpn netwerk :)

nothing stops this train

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-01 13:44

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Dus 20GB per maand.
Hoe verzilver jij data bij Thoorn dan? Zie alleen een bel optie.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Vis
  • Nu online

Vis

Tomba schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:48:
[...]

Hoe verzilver jij data bij Thoorn dan? Zie alleen een bel optie.
Bij hollandsnieuwe heb je alles in 1 abonnementen.
Dus 10GB is dan 10.000 MB/MIN/SMS
Dus als je belt gaat dat van je totale tegoed af.

Elke eerste dag van de nieuwe maand als je nieuwe tegoed krijgt kun je dus dat eerste tegoed t.w.v. 12,60 euro opbellen als je 15x belt naar een service nummer. Daarna gebruik je de rest van de maand het dubbele tegoed, dus nog een keer 10.000 MB/MIN/SMS, voor het gebruik zelf.

Ik weet zo even niet of er andere providers zijn die ook met zulke all in one abos werken. Kun je allemaal checken via www.thoorn.nl

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Ik wist ooit van 0,5 bitcoin gekocht 2 bitcoin te maken door handelen in alts. Tussen 2013-2015. Dan denk je: gaat lekker en door van 2 naar 4, 4 naar 8 etc etc. moet ook kunnen. Kies je de verkeerde alts die -90% deden: weg winst. Het kan wel degelijk. Maar je moet goed uitkijken naar je vervolgstap. Een verkeerde misser en al je vorige winsten zijn weg. En op den duur ben je overmoedig door teveel zelfvertrouwen/zelfverzekerd handelen.
Beltegoed kan weg Thoornen via Thoorn en dat bedrag teruggestort krijg. Dit kun je ook via BTC of LTC laten storten op je eigen wallet.
Jaartje gedaan toen ik nog de combi Hollandsnieuwe en Ziggo had. Toen had ik ook nog geen thuiswerkvergoeding vanuit werk. Die gratis LTC omgezet in eth en gratis eth hamsteren is altijd leuk. Nu krijg ik 3 euro per dag thuiswerkvergoeding. Mijn glasvezel en mobiel zijn nu gratis voor mij want thuiswerkvergoeding dekt het.

Zit nu bij Youfone, die valt niet weg te thoornen. En ik ga over naar T-Mobile. Die blokkeert Thoorn ook. Maargoed wel een nieuwe Samsung s23 ultra gefixt voor 450 euro. Dus hou genoeg over om in crypto te knallen. Wat dat betreft is het geneuzel 10 euro verbellen voor 6/7 euro omzetten in LTC leuk maar zet nog niet echt veel zoden aan de dijk. Maar dat het kan is natuurlijk geniaal.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15-01 19:20
Dus 20GB per maand.
Hier had ik dus nog nooit van gehoord. Geniaal al die maniertjes om gratis dingen te cheffen.

Is mij wel echt veel te veel werk om dit te doen, 15x bellen mij niet gezien, maar mooi dat het kan.

Leuke site ook, ik weet niet hoeveel beltegoed te moet hebben om het onderstaande te ontvangen maar dat klinkt wel bijna te mooi om waar te zijn..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MuOGKbJ6PjNTcwy7haznGyBXf9c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4KUzur4qHeYjb3IuI4BLXMxW.jpg?f=user_large

Bitcoins..

Misschien iets voor @Verwijderd ? Die dca-ed ook meerdere bitcoins per keer heb ik wel eens gezien.

• Vis
  • Nu online

Vis

Don Guacamole schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:10:
[...]

Is mij wel echt veel te veel werk om dit te doen, 15x bellen mij niet gezien, maar mooi dat het kan.
.
Dit valt dus echt heel erg mee, niet meer dan 5 minuutjes. Per gesprek is ongeveer 20 sec, en dat 15x dus, prima te doen als je op de wc zit ;)
Betaald krijgen om te poepen for the wins.

• Slux
  • Niet online
Crypto is echt dood, gaat het niet over ''nutteloze'' besparingen gaat het wel over bellen terwijl je aan het poepen bent en dat ook nog eens in 20sec :?

• Vis
  • Nu online

Vis

Slux schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:03:
Crypto is echt dood, gaat het niet over ''nutteloze'' besparingen gaat het wel over bellen terwijl je aan het poepen bent en dat ook nog eens in 20sec :?
Alles voor gratisch Litecooooiin je weet tochh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lTx8-QeMZoEh1oJnKsEeyoz4I6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K1cW4Ch9u4Q1JVhYrYvMW97U.jpg?f=fotoalbum_large

Ook dit is mogelijk tijdens een wc sessie.
Bullish!

[ Voor 41% gewijzigd door Vis op 19-06-2023 13:16 ]

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-01 16:52
Kol Nedra schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:29:
[...]

hier een Youfone abbo van €12 maar dan wel 6gb (6gb is meer dan genoeg, gebruik maar 3gb, op werk en thuis wifi)
ik mag verlengen maar wacht op een goede actie.
Ziggo geen fan, maar ik ben wel van abbo veranderd: kpn naar Youfone voor tv(voor vrouw) en internet met mooie kortingen de eerste 6 maanden. Youfone is gewoon kpn netwerk :)
1x per jaar die smeerlappen bij Ziggo bellen om "op te zeggen". Resultaat is weer 9 maanden lang 20 euro korting op mijn 100 Mbit/s Internet Only abbo.

PS5

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Vis schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:08:
[...]

[Afbeelding]

Bullish!
Ja sorry hoor... we moesten toch van Binance af? :+ O-)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15-01 19:20
kernie schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:19:
[...]

1x per jaar die smeerlappen bij Ziggo bellen om "op te zeggen". Resultaat is weer 9 maanden lang 20 euro korting op mijn 100 Mbit/s Internet Only abbo.
Ja dat doe ik ook, dit zet meer zoden aan de dijk.
Overigens lees ik tijdens het poepen dit topic, zo ga ik rekt door jullie tips ontdek ik nieuwe parels waar ik uiteindelijk meer mee verdien!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:15
Wanneer crypto in het rijtje van riolering, stromend water en een bel-/internet abonnement valt…
dan is mass adoption bereikt.

Maktub

• Gelukszoekr
Vis schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:08:
[...]

[Afbeelding]

Bullish!
Ja, ik moest het van Binance halen. Vind het maar een kutstreek van DNB, maarja...

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06-2025
Standaard altcoin realisatie. Uiteindelijk trenden ze allemaal omlaag.

Wanneer de hype eruit is. De echte waarde komt een keer aan het licht en dat valt vaak vies tegen. In fiat terms, maar helemaal als je de altpair vergelijkt met bitcoin.

• 10mil.btc
En dat terwijl Blackrock Microstrategy aan het stacken is en een BTC ETF lanceert.

Fron seat bij een gigantische revolutie en zei werden verblind door de muy technologie hype.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01 11:11
Gelukszoekr schreef op zondag 18 juni 2023 @ 11:53:
[...]

Een tijdje geleden alweer werd ik hier een "schrale atser" genoemd. Ik draag deze titel met trots :*)

Ik doe blijkbaar rare dingen, Ik ben bereid moeite te doen, of luxe in te leveren voor minder kosten. Het draait allemaal om verhoudingen. En waar je persoonlijk waarde aan hecht. Blijkbaar ben ik wel een rare wat dit betreft.

Genoeg mensen om mij heen die hard werken, veel geld verdienen en veel geld uitgeven. Een dikke auto, 4x per jaar op een luxe vakantie. Maar dan ook 50 uur in de week knallen voor ~30 dagen verlof per jaar. En dan moet het geld ook maximaal rollen.

Ik vind het wel een hobby om een beetje zuinig te leven. Mijn voornaamste doel is de vaste laste zo laag mogelijk te krijgen in ruil voor vrije tijd. Ik heb plezier in m'n werk, maar heb geen behoefte om te knallen. Ik werk nooit langer dan 2 dagen achter elkaar, en heb daarnaast ruim 11 weken vakantie per jaar.

Sinds ik crypto heb leren kennen in 2017 ben ik overtuigd van de kansen. En op mijn manier heb ik hier ook gewoon veel geld aan overgehouden. Met dat geld doe ik dat truckje opnieuw, lagere lasten creëren zodat er weer meer overblijft om te investeren.

Zo was ik laatst op een BBQ in gesprek met een oude schoolvriend. Meneer had een nieuwe EV6 gekocht. Een auto van €50k. Gefinancierd uiteraard, want wie heeft er nou €50k over? Dan denk ik, goed verhaal. Ik heb door slim met geld om te gaan wel die €50k over. En ben helemaal blij met m'n Ethereum node. Misschien klapt het ding, jammer dan. Dan beginnen we weer opnieuw. Maar ik denk dat het een heel realistisch scenario is als ik over een kleine 2 jaar er 2 ton uithaal.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/7pupzf.jpg

• Slux
  • Niet online
10mil.btc schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:18:
[...]

En dat terwijl Blackrock Microstrategy aan het stacken is en een BTC ETF lanceert.

Fron seat bij een gigantische revolutie en zei werden verblind door de muy technologie hype.
Je kan stacken tot je eens ons weegt maar zolang je BTC lekker kan shorten en het nog steeds alleen maar negatief in het nieuws komt zal het niet veel doen.

Je bedoeld ze zouden willen dat ze een spot etf konden lanceren :+

• Slux
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:02:
[...]

Ja, ik moest het van Binance halen. Vind het maar een kutstreek van DNB, maarja...
Vind het juist 1 van de betere beslissingen van die DNB in jaren, weg met die Chinese troep :P

• BootjeVaren
Slux schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:01:
[...]

Vind het juist 1 van de betere beslissingen van die DNB in jaren, weg met die Chinese troep :P
Zegt diegene met een Chinees teken als PF :+

spoiler:
Is waarschijnlijk wel Japans maar 99% hier zal dat wel niet zien

• Slux
  • Niet online
BootjeVaren schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:07:
[...]

Zegt diegene met een Chinees teken als PF :+

spoiler:
Is waarschijnlijk wel Japans maar 99% hier zal dat wel niet zien
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2CN438NZkfTKXfQXQ-y-G-RLHxU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JbkAeaKe00RpsxM1CfYECGjI.jpg?f=fotoalbum_large
Waar is die moderator hier want ik voel me nu echt gediscrimineerd -O-

Zou draak moeten betekenen in het Chinees :+ 1976 jaar van de draak en dat klopt wel redelijk want ik hoor regelmatig dat ik een draak ben O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 19-06-2023 16:12 ]

• 10mil.btc
Slux schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:59:
[...]

Je kan stacken tot je eens ons weegt maar zolang je BTC lekker kan shorten en het nog steeds alleen maar negatief in het nieuws komt zal het niet veel doen.

Je bedoeld ze zouden willen dat ze een spot etf konden lanceren :+
Je short btc? :D

Gezien de trackrecord van BR acht ik die kans heel groot.

• BootjeVaren
Slux schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:11:
[...]

[Afbeelding]
Waar is die moderator hier want ik voel me nu echt gediscrimineerd -O-

Zou draak moeten betekenen in het Chinees :+ 1976 jaar van de draak en dat klopt wel redelijk want ik hoor regelmatig dat ik een draak ben O-)
Ik begrijp het wel dat je je brug wil verdedigen als een draak. Zoveel sats aan het stacken daar? :+

Ik zie net dat een deel van m'n vorige post ontbreekt. Jullie zijn gewoon wat verbitterd omdat wij Belgen geen restricties op Nance hebben behalve dan rechtstreeks fiat depositen. Gelukkig kan je die magische munten makkelijk overhevelen.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:15
BootjeVaren schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:23:
[...]

Jullie zijn gewoon wat verbitterd omdat wij Belgen….
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNRXLvGQP11jvbD-ENHdm7QiTNE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9FRgIjolGoIR9oRF7Jsii20v.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8BZH8MncA6QjJKZF37h_Ny_SQEo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/goGKPflt6wC3eru6hQbOqc7r.jpg?f=user_large

:)B

[ Voor 15% gewijzigd door MrMrq op 19-06-2023 16:40 ]

Maktub

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-01 14:10
Slux schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:11:
[...]

Wel fijn, die uitleg. Heb dus al jarenlang mijn hoofd scheef gehouden om te kijken of ik de scheldwoorden in je avatar dan kon ontdekken.

Verwijderd

Don Guacamole schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:10:
[...]

Hier had ik dus nog nooit van gehoord. Geniaal al die maniertjes om gratis dingen te cheffen.

Leuke site ook, ik weet niet hoeveel beltegoed te moet hebben om het onderstaande te ontvangen maar dat klinkt wel bijna te mooi om waar te zijn..
[Afbeelding]

Bitcoins..

Misschien iets voor @Verwijderd ? Die dca-ed ook meerdere bitcoins per keer heb ik wel eens gezien.
Zolang het geld hier harder naar binnen stroomt dan het mijn financiële vergiet uitloopt kan ik echt niet aan zulke dingen beginnen.

Zal zo wel even 10 liter base en nicotine boosters bestellen, want dat mag na 1 juli niet meer van de Nederlandse regering.

Kan ik tenminste nog een paar jaar vapen en zo 3k per jaar p.p. besparen op tabak.

Kan dat weer mooi crypto in.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-01 00:49

raq

kernie schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:19:
[...]
Jep, geld ligt voor het oprapen soms.
Overzetten van naam (vrouwnaam en jaar later weer terug) levert meer korting op, want de nieuwe klant korting is hoger dan de bestaande klantkorting 8)7. Al mogen ze aan bestaande klanten ook de nieuwe-klant korting geven telefonisch als de klant niet gelijk overstag gaat, tenminste dat was in het verleden zo.

Net geprobeerd om een bybit-creditkaart aan te vragen (als extra), willen ze onderstaand weten ivm the Dutch Anti-Money Laundering and Counter Terrorism Financing Act (WWFT).:
- proof of residense (ok, prima)
- proof of income/wealth (wtf, hoezo? Ze willen loonstrookje, bankrekeningafschriften, BD aangifte) beetje complex ook als DGA. Loonstrookje komt van 'Raq werk b.v.' namelijk.
- een videocall inplannen voor identificatie en mogelijke extra vragen

Plutus was invitelinkje -> next -> next -> finish, rijbewijs scannen en klaar. Bybit wil het braafste jongetje van de klas zijn ofzo?

De tijd leert of het tij keert

• Gipsy King

• kernie
raq schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:46:
[...]

Overzetten van naam (vrouwnaam en jaar later weer terug) levert meer korting op, want de nieuwe klant korting is hoger dan de bestaande klantkorting 8)7. Al mogen ze aan bestaande klanten ook de nieuwe-klant korting geven telefonisch als de klant niet gelijk overstag gaat, tenminste dat was in het verleden zo.
Dan zit je zeker ook weer met terugsturen van modem en weer installeren van de nieuwe modem? 8)7

PS5

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-01 00:49

raq

kernie schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:53:
[...]
Dan zit je zeker ook weer met terugsturen van modem en weer installeren van de nieuwe modem? 8)7
Tot nu toe altijd 'overgedragen' aan nieuwe bewoner.

De tijd leert of het tij keert

• kernie
raq schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:54:
[...]

Tot nu toe altijd 'overgedragen' aan nieuwe bewoner.
haha briljant! Moet ik dat volgend jaar maar eens proberen >:)

PS5

• ElMathijs
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 26-12-2025
raq schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:46:
[...]

Net geprobeerd om een bybit-creditkaart aan te vragen (als extra), willen ze onderstaand weten ivm the Dutch Anti-Money Laundering and Counter Terrorism Financing Act (WWFT).:
- proof of residense (ok, prima)
- proof of income/wealth (wtf, hoezo? Ze willen loonstrookje, bankrekeningafschriften, BD aangifte) beetje complex ook als DGA. Loonstrookje komt van 'Raq werk b.v.' namelijk.
- een videocall inplannen voor identificatie en mogelijke extra vragen

Plutus was invitelinkje -> next -> next -> finish, rijbewijs scannen en klaar. Bybit wil het braafste jongetje van de klas zijn ofzo?
Vreemd, vrijdag ook aangevraagd, maar was slechts een proof of residence nodig, geen videocall en geen proof of income laten zien en als het goed is, is die debitkaart onderweg. Die van Plutus was inderdaad makkelijker, maar ook die van ByBit ging relatief soepel.

• Gipsy King

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:46
@Gelukszoekr zou wel tof zijn als ze dit inderdaad toepassen: https://www.crypto-inside...miet-van-32-eth-verhogen/

Kun je met 2048 ETH staken i.p.v 32!

Stack Sats

• Gipsy King
Sry gemist !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JL2FUwTPWa7x1P6cxsI5BI3iIr4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t1qwPyMzAFCxKJlEbQs5byST.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:46:
[...]

Zolang het geld hier harder naar binnen stroomt dan het mijn financiële vergiet uitloopt kan ik echt niet aan zulke dingen beginnen.

Zal zo wel even 10 liter base en nicotine boosters bestellen, want dat mag na 1 juli niet meer van de Nederlandse regering.

Kan ik tenminste nog een paar jaar vapen en zo 3k per jaar p.p. besparen op tabak.

Kan dat weer mooi crypto in.
Het is omdat ik geen vrouw ben, maar voor 10+ jaar tampons inslaan is ook een goede investering.

had in 2019/2020 wel 30 tubes tandpasta gekocht van mijn fav merk toen het 2 halen 1 betalen was, ik maar er nog steeds gebruik van :D

nothing stops this train

• jvel92
  • Nu online
Kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn ondertussen de meeste posts met betrekking tot besparen even on-topic als warmtepompen, airco’s en hypotheken. De link met crypto mist volledig.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

jvel92 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 19:01:
Kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn ondertussen de meeste posts met betrekking tot besparen even on-topic als warmtepompen, airco’s en hypotheken. De link met crypto mist volledig.
Niet helemaal, het geld dat ermee uitgespaard wordt verdwijnt in crypto. O-)

XRP = trash

• Kol Nedra
had nog een fluff DOT vast staan in parachains op Binance, deze toch maar getrade voor BDOT --> DOT --> BTC

bijna alles is nu naar BTC gegaan, nog een paar ALTjes die ik DCA richting BTC, enkele nog locked maar ruim voor sluitingstijd beschikbaar.

merendeel BTC ---> Ledger
LTC ---> ByBit
ADA---> Kraken

nothing stops this train

• jvel92
  • Nu online
Mr_Ripple schreef op maandag 19 juni 2023 @ 19:03:
[...]

Niet helemaal, het geld dat ermee uitgespaard wordt verdwijnt in crypto. O-)
Op die manier kun je alles wel on-topic verklaren, er is namelijk altijd wel een link met crypto te verzinnen.

On-topic: Dat je zuinig leeft en daardoor meer ruimte hebt om te investeren.

Off-topic: Ik bespaar door mijn wc-papier dubbelzijdig te gebruiken.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:18

knakworst

Get more sats!

jvel92 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 19:01:
Hoezo? Deze dame houdt wel geld over om meer sats te kopen :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7-8iftnQUpb2XI2_nNfSepDMob8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4brNmiygjiTrMSSguh3oxiCn.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:18

knakworst

Get more sats!

jvel92 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 19:09:
[...]

Dat was nou net de meest nuttige opmerking in dit topic. Toch maar naar Viva of Fok dan maar gaan :w

• Kol Nedra
[...]

Op die manier kun je alles wel on-topic verklaren, er is namelijk altijd wel een link met crypto te verzinnen.

On-topic: Dat je zuinig leeft en daardoor meer ruimte hebt om te investeren.

ja, een onderbroek kun je ook 4 dagen aandoen: je kan hem omdraaien en ook nog eens binnenste buiten doen :Y)

nothing stops this train

• Masstje
  • Laatst online: 07-01 09:54
Kol Nedra schreef op maandag 19 juni 2023 @ 19:13:
[...]

ja, een onderbroek kun je ook 4 dagen aandoen: je kan hem omdraaien en ook nog eens binnenste buiten doen :Y)
Probeer dat maar eens met je 2 lagig wc papier, zijn ook 4 kanten te gebruiken.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08:26
Ik zit niet in crypto om kleine stukjes LTC te vergaren tijden de sanitaire stop.

Zou jammer zijn als je daardoor het moment mist om een keer ‘groter’ in te stappen.

De bullruns zijn schaars wat dat betreft ;)

• resusaapje

resusaapje

h less

Ik bespaar door mijn wc-papier dubbelzijdig te gebruiken.
Afbeeldingslocatie: https://tegelizr.nl/tegeltjes/jvel92-ik-bespaar-door-mijn-wc-papier-dubbelzijdig-te-gebruiken.png

Legendarische uitspraak! Verdient een eigen tegel. Vooral omdat je naam "vel" bevat _O-

[ Voor 13% gewijzigd door resusaapje op 19-06-2023 19:43 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:17
Ledger is binnen en ingesteld. Bitcoin app is geinstalleerd en ik vrees dat de eerste 10 euro lesgeld is betaald...

Bitvavo waar de BTC vandaan kwam is "Het Bitcoin netwerk" zoals ze het zelf noemen met een adres startende met 33
Ledger is Native segwit met een adres startende met BC1..

Ik lees nu overal dat dat niet gaat... Transactie is nog pending... We wachten nog af... Eerste reactie... Mijn god hoe moeten mijn ouders dit ooit gaan snappen...

Ben blij dat ik niet meteen alles gestuurd heb... |:(

Edit: Goed half uur zweten voor nix.. BTC staat op de ledger..

Bitvavo geeft wel een rare disclaimer hoor bij het verzenden en ontvangen van BTC... Daardoor ging ik twijfelen en googlen...

Disclaimer is:
Zorg ervoor dat het adres waar je de digitale valuta naar overboekt op het Bitcoin netwerk is.

Wanneer je het verkeerde netwerk gebruikt of een adres waar je geen toegang tot hebt, kun je al geld verliezen.

[ Voor 34% gewijzigd door Acidrain op 19-06-2023 19:49 ]

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Acidrain schreef op maandag 19 juni 2023 @ 19:43:
Ledger is binnen en ingesteld. Bitcoin app is geinstalleerd en ik vrees dat de eerste 10 euro lesgeld is betaald...

Bitvavo waar de BTC vandaan kwam is "Het Bitcoin netwerk" zoals ze het zelf noemen met een adres startende met 33
Ledger is Native segwit met een adres startende met BC1..

Ik lees nu overal dat dat niet gaat... Transactie is nog pending... We wachten nog af... Eerste reactie... Mijn god hoe moeten mijn ouders dit ooit gaan snappen...

Ben blij dat ik niet meteen alles gestuurd heb... |:(

Edit: Goed half uur zweten voor nix.. BTC staat op de ledger..

Bitvavo geeft wel een rare disclaimer hoor bij het verzenden en ontvangen van BTC... Daardoor ging ik twijfelen en googlen...

Disclaimer is:
Zorg ervoor dat het adres waar je de digitale valuta naar overboekt op het Bitcoin netwerk is.

Wanneer je het verkeerde netwerk gebruikt of een adres waar je geen toegang tot hebt, kun je al geld verliezen.
Dat werkt gewoon inderdaad, stress voor niks :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Moon

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:50

Darrell

Fiat moonboy

Moooon

• Acidrain
sjorremans schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:03:
[...]

Dat werkt gewoon inderdaad, stress voor niks :)
Stress kwam door die vage melding op Bitvavo.. Als ze ipv die melding nou gewoon een failsave inbouwen zodat je onmogelijk naar een verkeerd adres kan sturen... Dan zou het hopelijk misschien ooit een keer volwassen kunnen worden...

Dat 10tje boeide me niet heel veel.. Die 2 maandsalarissen die nu onderweg zijn heb ik door de stress van dat 1ne tientje nu minder stress van..

Voordat de boormachines uit de olie getrokken worden.. Ik werk voor minimumloon bij de bruna.. En ik hou jullie in de gaten stelletje rukkers :+

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Masstje
Wie zit short op 24.3 te wachten

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08:40
Huphup, gas erop!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWr07eF4Y4xmlAf-8fWkDQkdX0E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ecsqPieSHfcGxMp7xzEwzDzH.jpg?f=fotoalbum_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Bovenkant van de falling wedge ff aantikken?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:32

YES

Moderator General Chat
Hoppa, 27k

• anti elppa
ff door dat kanaal heen bitte!! oja en we tikken net de 50% BTC-D aan. LETSGOOOOOOO

staat in iedereen weer voor de bruna ofzo, dit topic is zo daud als wat man

edit 2, bartfakeoutprutzooi

[ Voor 40% gewijzigd door anti elppa op 19-06-2023 20:53 ]

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 15:32
Riep iemand mij?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:44
Kinderen liggen op bed! We kunnen weer omhoog!

Zero.

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ixHzaxoI9-PItbEyg9ZOVfs_YI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0kJaoPvqcl099bmTNmmfv2aT.gif?f=user_large

• anti elppa
verder wel best een oke gevecht om te zien zo, volume ook best oke

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:12

tomtom901

Moderator General Chat
Ga ook ff sporten, hoop actie om te eindigen op de prijs toen ik weg ging :+

• twit
  • Laatst online: 08-01 10:49
anti elppa schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:43:
ff door dat kanaal heen bitte!! oja en we tikken net de 50% BTC-D aan. LETSGOOOOOOO

Ik dacht ik kom wel roepen als we er zowaar een keer écht doorheen gaan. Ipv die eeuwige 12u gainen en in 10 min weer rode kaars en terug bij af momentjes. Dit is er vooralsnog ook weer zo 1 zie ik. Wordt tijd dat we gewoon de 30k slechten met wat marge.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Vis
  • Nu online

Vis

Sorry zat ff te poepen.. nog iets gebeurt?

• Alpina
Vis schreef op maandag 19 juni 2023 @ 21:10:
[...]

Sorry zat ff te poepen.. nog iets gebeurt?
Hee, er lezen ook Belgen mee he.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:46
Alpina schreef op maandag 19 juni 2023 @ 21:17:
[...]

Hee, er lezen ook Belgen mee he.
Misschien is het wel een Belg.. mag allemaal gedeeld worden hier

Stack Sats

• Alpina
Stovirpi schreef op maandag 19 juni 2023 @ 21:26:
[...]

In dat geval…

Dione geeft er weer een slinger aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPSz0A7XS0eIaswVrfAYdxzCSTQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a2aKhZKdNKVF8l3fx8vfDzlO.jpg?f=user_large

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Stovirpi schreef op maandag 19 juni 2023 @ 21:26:
[...]

Haha, het is wel een tweaker he.
Ik dat geval zat hij wellicht te fantaseren over poepen...

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-01 00:55
Pamp it

• resusaapje

resusaapje

h less

Sorry kerel. Beetje down van Binance. Was toch wel een grote liefde die nu voorbij is ... :$

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

Acidrain schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:07:
[...]

Stress kwam door die vage melding op Bitvavo.. Als ze ipv die melding nou gewoon een failsave inbouwen zodat je onmogelijk naar een verkeerd adres kan sturen... Dan zou het hopelijk misschien ooit een keer volwassen kunnen worden...

Dat 10tje boeide me niet heel veel.. Die 2 maandsalarissen die nu onderweg zijn heb ik door de stress van dat 1ne tientje nu minder stress van..

Voordat de boormachines uit de olie getrokken worden.. Ik werk voor minimumloon bij de bruna.. En ik hou jullie in de gaten stelletje rukkers :+
€4000,- tjek...

• Acidrain
Minimumloon zit per 1jul pas op 1995 bruto.. Die 4000 haal je niet hoor, komt meer in de buurt van de 3000

• Kol Nedra
komaan, morgen boven de 50%
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IqwSJFSfr_tBtm9QvABXVOony_w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h0ALeSjpLsAJ01rvZwHWVGm4.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-01 00:55
Bullflag op de 3m. Yes, i Know..

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
cooLopke schreef op maandag 19 juni 2023 @ 22:36:
Bullflag op de 3m. Yes, i Know..
Al was het op de 1s....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JGeVUacxW4PIgEkcOfAK1QZvIWk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Slf2WeBjkg4Dxf9IQuaaYD1I.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LzPH1URwCNKFKw2_fWMDU60cQw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/c9iaFSsUGQVBPf6zaqsg5PGs.gif?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• anti elppa
Hij was ongeveer 30min lang exact 50%....nu er weer onder helaas

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

Net terug van 10 dagen vakantie. Mag ik meteen een vervanger voor Binance gaan zoeken. Wie had dat gedacht :/

Ik twijfel tussen Kraken en Bybit. Zijn er mensen hier met ervaring met deze exchanges? Ik zoek vooral een vloeiende trade ervaring (alleen spot nodig) op de app versie. OCO mogelijkheid is een vereiste.

• Kol Nedra
Therapy777 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 23:18:
Net terug van 10 dagen vakantie. Mag ik meteen een vervanger voor Binance gaan zoeken. Wie had dat gedacht :/

Ik twijfel tussen Kraken en Bybit. Zijn er mensen hier met ervaring met deze exchanges? Ik zoek vooral een vloeiende trade ervaring (alleen spot nodig) op de app versie. OCO mogelijkheid is een vereiste.
beide ervaring mee, Kraken is mijn fav. voor gewoon spot te kopen.
Als je een trader bent dan moet je zeker voor ByBit gaan

nothing stops this train

• anti elppa
Kol Nedra schreef op maandag 19 juni 2023 @ 23:21:
[...]

beide ervaring mee, Kraken is mijn fav. voor gewoon spot te kopen.
Als je een trader bent dan moet je zeker voor ByBit gaan
Exact dit

Verwijderd

Ik moet vannacht 20 minuten arbeid verspreiden over 8 uren.

Proof of Work is ver te zoeken hier.

• Masstje
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2023 @ 23:28:
Ik moet vannacht 20 minuten arbeid verspreiden over 8 uren.

Proof of Work is ver te zoeken hier.
Zo ver wandelen naar die prikklok?
Neem dat snorfietsje van je, kan je 8 min langer op de charts kijken.
Pagina: 1 ... 147 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!