[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.543 views

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DzYEVMHsZt0GDzN7R_PrnWvfDYI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/urmat95rn6I033CB5xha6Rl1.jpg?f=fotoalbum_large

Zo! Nu is Binance hoofdstuk afgesloten.
Er stond nog 0.00002 btc op ofzo die mogen ze houden :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Verwijderd

Khaelos schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 00:14:
[Afbeelding]

Zo! Nu is Binance hoofdstuk afgesloten.
Er stond nog 0.00002 btc op ofzo die mogen ze houden :+
Was over 30 jaar misschien toch 2 ton geweest...

Maarja, wel mooi verhaal voor de kleinkinderen.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:49
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2023 @ 23:28:
Ik moet vannacht 20 minuten arbeid verspreiden over 8 uren.

Proof of Work is ver te zoeken hier.
Gewoon je inspanning met een factor 24 verminderen.
Mooi man!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Beetje vreemd is dit wel, zo een beetje typen midden in nacht naar mijn internet vriendjes..

Zit buiten met een paar biertjes wat jaartjes de revue te laten passeren in mijn hoofd.. en besef me eigelijk dat ik een rijk man ben..

Nee niet in crypto, niet op de bank, heb geen villa, ook geen super de luxe wagen.

Maar heb een dochter, die na alles wat ze meegemaakt heeft, vandaag precies 19 lentes jong geworden is.. Ik drink er eentje op!

Goeie nacht jongens!

:9B

UberLurker Departement #GG.

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 00:27:
[...]

Was over 30 jaar misschien toch 2 ton geweest...

Maarja, wel mooi verhaal voor de kleinkinderen.
The Pizza story 2.0 :+
Nee idd, ik kan ook echt niet meer bijhouden op welke chains in welke munten ik her en der nog al die micropluimpjes en stofdeeltjes heb staan. Op zich goed voor de deflatie, al dat systematische 'I dont care geburn'.

Verwijderd

Skrunsies schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 00:58:
Beetje vreemd is dit wel, zo een beetje typen midden in nacht naar mijn internet vriendjes..

Zit buiten met een paar biertjes wat jaartjes de revue te laten passeren in mijn hoofd.. en besef me eigelijk dat ik een rijk man ben..

Nee niet in crypto, niet op de bank, heb geen villa, ook geen super de luxe wagen.

Maar heb een dochter, die na alles wat ze meegemaakt heeft, vandaag precies 19 lentes jong geworden is.. Ik drink er eentje op!

Goeie nacht jongens!

Gefeliciteerd Skruns, en proost! :9B

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:55

Gefeliciteerd!
20 juni is ook wel de mooiste dag om jarig te zijn!
*O*

Ontopic: vandaag nog even doorstoten naar 27,5?

[ Voor 7% gewijzigd door shovelhead1340 op 20-06-2023 06:52 ]

Ik lul ook zomaar wat

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:25

tomtom901

Moderator General Chat

Goeie nacht jongens!

Dus eigenlijk ben je een ouwe lul? :P

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:11

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:03
Er zullen wel wat rode dagen volgen, al hoop ik dat we hem eindelijk doorbreken..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZyM3jXDpbWiif-DzutrWeAww2oI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2zA5wIqsuq8DbKCg1g26vn2q.jpg?f=fotoalbum_large

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:25

resusaapje

h less

Zucht, Ledger opgestart, nieuwe firmware! Hoera, kijken wat ik allemaal nieuw kan?
Resultaat: 2 apps geïnstalleerd staan (BTC, ETH), 30kB over.

Kan er nog een 3e app bij? Neeeeeeen!

8)7

[ Voor 50% gewijzigd door resusaapje op 20-06-2023 08:45 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:12

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:35:

8)7
Is toch ook helemaal niet nodig?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wX62YM2AQGtN-GrvMXX5t8yJpn0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dupePdxlpF6rOuURl03ghnkV.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door YES op 20-06-2023 08:43 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:04
resusaapje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:35:
Zucht, Ledger opgestart, nieuwe firmware! Hoera, kijken wat ik allemaal nieuw kan?
Resultaat: 2 apps geïnstalleerd staan (BTC, ETH), 30kB over.

8)7
Dat is onderdeel van de "Ledger shitcoin protection" update. Het opwerpen van drempels voor het beschermen van mensen tegen het hodlen van shitcoins

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• resusaapje

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:39:
[...]

Dat is onderdeel van de "Ledger shitcoin protection" update. Het opwerpen van drempels voor het beschermen van mensen tegen het hodlen van shitcoins
Oh okay, daar ben ik dan wel weer blij mee. Fijn dat ze meedenken.

Goed, ETH, kan ik daar nog iets mee?
Stake via Lido! 3,8% :'(
Kan je het nog beter in een Yearn ETH vault stoppen tegen 5%

[ Voor 15% gewijzigd door resusaapje op 20-06-2023 08:45 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• FokschaapX
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 21:35
YES schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:38:
[...]

[Afbeelding]
YES schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:38:
[...]

[Afbeelding]
Geen idee hoe serieus dit is maar ben (als leek) wel even benieuwd maar de redenatie hierachter.

Voor zover ik begreep ik bitcoin bedoeld als betaalmiddel. Maar daarvoor is het in de meeste situaties een ongeschikt middel vanwege hoge volatiliteit. Blijft over dat het een middel is om op te speculeren. In hoeverre is er dan überhaupt sprake van een 'project'? Zit er nog inhoudelijk ontwikkeling in?

Als alternatief is er dan Ethereum, dat in theorie op basis van smart contracts toegevoegde waarde kan leveren in tal van situaties. Kan mij voorstellen dat dergelijke projecten meer potentie (kunnen) hebben die het niveau van speculatie kunnen overstijgen.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:53
Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:39:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t8zjIMkNd8Q7US6fOEqqBCKAS4U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UgCBqwSb9ZwmTNwmbEt6BYMb.jpg?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door MrMrq op 20-06-2023 08:56 ]

Maktub

• YES

YES

Moderator General Chat
FokschaapX schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:49:
[...]

[...]

Geen idee hoe serieus dit is maar ben (als leek) wel even benieuwd maar de redenatie hierachter.

Voor zover ik begreep ik bitcoin bedoeld als betaalmiddel. Maar daarvoor is het in de meeste situaties een ongeschikt middel vanwege hoge volatiliteit. Blijft over dat het een middel is om op te speculeren. In hoeverre is er dan überhaupt sprake van een 'project'? Zit er nog inhoudelijk ontwikkeling in?

Als alternatief is er dan Ethereum, dat in theorie op basis van smart contracts toegevoegde waarde kan leveren in tal van situaties. Kan mij voorstellen dat dergelijke projecten meer potentie (kunnen) hebben die het niveau van speculatie kunnen overstijgen.
Oh je neemt die plaat echt te serieus denk ik, is meer een meme hier :)

Voor mij is crypto voornamelijk een middel om op een bepaald punt mijn leven wat makkelijker te maken, m.a.w. speculeren om er meer fiat van te maken en dat vervolgens op een duurzame manier ergens in investeren (hypotheek/zonnepanelen/warmtepomp, dat soort ongein om je maandlasten te drukken).

Het (BTC) is ooit ergens anders voor bedacht en dat zou nog steeds uit kunnen komen, maar als je het echt als betaalmiddal (of desnoods als soort store of value voor stablecoins oid) wil gebruiken moet het veel meer loskomen van traditioneel fiat en stocks. Maar doordat fiat nog overduidelijk het primaire betaalmiddel is en er met crypto veel fiat te verdienen valt als je het goed doet (of geluk hebt) zal crypto gekaapt blijven voor speculatie, net zo lang tot het wel loskomt of fiat zoals we het kennen echt dood gaat. Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren alleen.

• Gelukszoekr
FokschaapX schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:49:
[...]

[...]

Het lijkt puur een meme, ik vind dat hier wel wat achter zit. Bitcoin is natuurlijk de oudste en bekendste, maar ook traagste en meest vervuilende coin die er is.

Tijdens het bestaan van Bitcoin, en de daaropvolgende projecten is eindeloos geprobeerd om Bitcoin van de troon te stoten om dingen te verbeteren. Vandaag, nu Bitcoin weer 50% dominantie heeft (50% van al het geld in crypto zit in Bitcoin). wordt wederom duidelijk dat Bitcoin wat anders is dan de rest.

Bijvoorbeeld; Er is niet veel ontwikkeling. Dat is niet slecht, dat maakt het juist sterk. Betrouwbaar. Er is geen roadmap, geen foundation etc. Ook dit geeft zekerheid. Dan is Bitcoin nog veruit het meest veilige computernetwerk dat er ooit geweest is.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:10
Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:12:
[...]

Het lijkt puur een meme, ik vind dat hier wel wat achter zit. Bitcoin is natuurlijk de oudste en bekendste, maar ook traagste en meest vervuilende coin die er is.

Tijdens het bestaan van Bitcoin, en de daaropvolgende projecten is eindeloos geprobeerd om Bitcoin van de troon te stoten om dingen te verbeteren. Vandaag, nu Bitcoin weer 50% dominantie heeft (50% van al het geld in crypto zit in Bitcoin). wordt wederom duidelijk dat Bitcoin wat anders is dan de rest.

Bijvoorbeeld; Er is niet veel ontwikkeling. Dat is niet slecht, dat maakt het juist sterk. Betrouwbaar. Er is geen roadmap, geen foundation etc. Ook dit geeft zekerheid. Dan is Bitcoin nog veruit het meest veilige computernetwerk dat er ooit geweest is.
Spreekt er hier een Bitcoin-maxi? :)

nothing stops this train

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:14:
[...]
Spreekt er hier een Bitcoin-maxi? :)
Vorige maand werd ik min of meer gebanned van een Nederlandse Bitcoin community https://noderunners.network/en/ omdat ik ook shitcoins trade.

Fundamenteel is Bitcoin gewoon de shit. En dat is helemaal prachtig, maar ik wil vooral geld verdienen en zal vanuit dit oogpunt ook zeker shitcoins kopen als ik denk dat hier wat te halen valt.

Dus zeg jij het maar.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:28

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:18:
[...]

Vorige maand werd ik min of meer gebanned van een Nederlandse Bitcoin community https://noderunners.network/en/ omdat ik ook shitcoins trade.

Fundamenteel is Bitcoin gewoon de shit. En dat is helemaal prachtig, maar ik wil vooral geld verdienen en zal vanuit dit oogpunt ook zeker shitcoins kopen als ik denk dat hier wat te halen valt.

Dus zeg jij het maar.
Kom er maar in @Taro
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gfBm3GH9N6hcGUW6DfqzYNNPdBE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VjFTQAgnDeXTe8OsTYGKbhQ5.gif?f=user_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:45

Goeie nacht jongens!

Gefeliciteerd met je dochter ouwe Dotboer! *O* *O*

• YES

YES

Moderator General Chat

Goeie nacht jongens!

Het feit dat je je beseft het goed te hebben met wat je hebt, en niet teveel mee doet aan de rat race voor altijd meer, beter, groter, meer, nog meer, en nog meer dan een ander willen hebben. Dat is ook een vorm van (geestelijke) rijkdom!

Gefeliciteerd pik! :9B : *;

• Skrunsies
  • Niet online
Thanks jongens!

19 jaar gets.. dan zeggen ze dat crypto je oud maakt.. Het hebben van een speciale dochter maakt je oud :F

Ben zelf 41 jaar, maar voel me soms tijden wel 80+

Wen pensioen :?

• Gelukszoekr
Skrunsies schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:18:
Thanks jongens!

19 jaar gets.. dan zeggen ze dat crypto je oud maakt.. Het hebben van een speciale dochter maakt je oud :F

41. Man nog een heel leven voor je! En je dochter zal met z'n 19 jaren ook al aardig op d'r eigen benen staan.

Tijd voor je 2e jeugd! Wanneer gaan we redbull drinken achter het bushokje?

• resusaapje

resusaapje

h less

Thanks jongens!

Over dertig jaar toch? Lekker man, nog een heel leven om crypto te accumuleren!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:21:
[...]

41. Man nog een heel leven voor je! En je dochter zal met z'n 19 jaren ook al aardig op d'r eigen benen staan.

Als er frikandelbroodjes bij gegeten worden kom ik ook!

• Kol Nedra
Thanks jongens!

41 en nog geen pensioen? was je niet op de bodem all in gegaan bij PEPE?

nothing stops this train

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

resusaapje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:44:
[...]

Goed, ETH, kan ik daar nog iets mee?
Stake via Lido! 3,8% :'(
Kan je het nog beter in een Yearn ETH vault stoppen tegen 5%
Zeker, en ik heb het eerder geroepen, Tokemak:

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:55
@Skrunsies Gefeliciteerd met je dochter kerel! Dan was je er vroeg bij!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:21:
[...]

YES schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:25:
[...]

Als er frikandelbroodjes bij gegeten worden kom ik ook!
_O-

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:51:
Ik was overal vroeg bij *O*

Behalve met crypto -O-

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:51:
LOL, als de dochter op de vader lijkt, is vader over drie jaar opa d:)b

• Skrunsies
  • Niet online
resusaapje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:59:
[...]

LOL, als de dochter op de vader lijkt, is vader over drie jaar opa d:)b
HAHAHA!

Dat had ik me van de week ook al bedacht, dat is dan misschien toch het voordeel dat ze speciaal is en geen kinderen kan krijgen…

Heb nog een dochter van 14… die daarentegen zou het wel kunnen doen -O-

Maaaaaarrrrr die valt ( op dit moment ) op meisjes… dus dat kan dan ook weer niet *O*

Edit: of wel…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Avf4De1tl2rnqk0pYjUSOgbyytY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TNxJVOVw1r4siFClIl7LVdRs.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Skrunsies op 20-06-2023 11:06 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:01:
[...]

HAHAHA!

Dat had ik me van de week ook al bedacht, dat is dan misschien toch het voordeel dat ze speciaal is en geen kinderen kan krijgen…

Maaaaaarrrrr die valt ( op dit moment ) op meisjes… dus dat kan dan ook weer niet *O*
Ha, dan heb je nog acht jaar om aan het idee te wennen :*)

[Afbeelding]
Lesbische stellen krijgen ook kindjes. 8)

• Skrunsies
  • Niet online
resusaapje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:08:
[...]

Ha, dan heb je nog acht jaar om aan het idee te wennen :*)

[...]

Lesbische stellen krijgen ook kindjes. 8)
Ach mijn opa zei altijd: “Beter een leven erbij, dan een leven eraf…” d:)b

• resusaapje

resusaapje

h less

JPS schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:43:
[...]

Zeker, en ik heb het eerder geroepen, Tokemak:

[Twitter]
Eerst maar eens alle crypto omzetten of overzetten. Dan eens kijken wat er voor lekkers in de wereld rondzweeft :9

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

[Afbeelding]
Mijn zus is getrouwd met een vrouw en die hebben drie kleintjes rondrennen dus ja, ze krijgen het wel voor elkaar. Is wel wat meer gedoe dus duurt vast nog even :+

• zwembroek
[...]

HAHAHA!

[Afbeelding]
Doe mij ook even twee lesbische dochters. Mijn spetters zijn nu 11 en ik kijk er nu al tegenop als ze gaan daten. Laat ze dan maar met een mooie dame thuis komen. (Het liefst niet met kortgeknipt blauw haar.)

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:09:
[...]

Ach mijn opa zei altijd: “Beter een leven erbij, dan een leven eraf…” d:)b
En daarom zijn we gedurende mijn leven van 3,5 miljard naar nu acht miljard gegaan :'(

https://www.worldometers.info/nl/

• zwembroek
Trouwens @YES heb jij al wat sats stukgeslagen op een Grill Guru?

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:15:
Trouwens @YES heb jij al wat sats stukgeslagen op een Grill Guru?
Haha, we blijven lekker off-topic merk ik :') Oh nee, wacht, je zegt sats. Dan is het goed!

Ik heb besloten nog een jaartje te wachten, mijn Weber is nog prima en ik ga eerst wat sparen voor een kamado. Ik denk overigens ook dat ik voor een A merk ga, aangezien ik over Grill Guru/Grizzly Grill best veel verhalen gelezen heb over brekende/scheurende vuurschalen. Garantie is wel oké en wordt snel vervangen maar ik heb niet zo'n zin in dat soort gedoe zeg maar.

En jij?

• elektriekert
zwembroek schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:13:
[...]

Doe mij ook even twee lesbische dochters. Mijn spetters zijn nu 11 en ik kijk er nu al tegenop als ze gaan daten. Laat ze dan maar met een mooie dame thuis komen. (Het liefst niet met kortgeknipt blauw haar.)
Doet me ineens denken aan een meisje van vroeger “Vivian”, echt een lekker ding, C Cup in een net te kleine bikini gepropt, lang bruin haar, super figuurtje en dan vervolgens Bi zijn en samen met eoa ander meisje met een KPK (kort pittig kapsel), wat dan weer het ander uiterste van haar was.

Ja, het gaat om innerlijk, maar toch….
Stond ik daar dan met m’n pielemuis, afjuinend toen ik nog eens niet wist wat/waar de Bruna was. :|

• Skrunsies
  • Niet online
elektriekert schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:26:
[...]

Stond ik daar dan met m’n pielemuis, afjuinend toen ik nog eens niet wist wat/waar de Bruna was. :|
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mRC320FNhug3AxWFPpRTSfV3t34=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CEE3r5TnGLd3eQbOMQBzecvz.gif?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik wil even van de gelegenheid gebruik maken om degene die alle shitposts moet opruimen succes te wensen.

Succes!

• zwembroek
YES schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:21:
[...]

Haha, we blijven lekker off-topic merk ik :') Oh nee, wacht, je zegt sats. Dan is het goed!

Ik heb besloten nog een jaartje te wachten, mijn Weber is nog prima en ik ga eerst wat sparen voor een kamado. Ik denk overigens ook dat ik voor een A merk ga, aangezien ik over Grill Guru/Grizzly Grill best veel verhalen gelezen heb over brekende/scheurende vuurschalen. Garantie is wel oké en wordt snel vervangen maar ik heb niet zo'n zin in dat soort gedoe zeg maar.

En jij?
Waarschijnlijk haal ik een Grill Guru Large. Heb er nog een Mastertouch naast met rotisserie. Vind 1200 plus teveel voor het aantal keren dat ie aan staat. :) Of ik moet nu even 600 in een shitcoin stoppen die x2 gaat binnen een week. Iemand een tip?

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-01 11:12
zwembroek schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:33:
[...]

Waarschijnlijk haal ik een Grill Guru Large. Heb er nog een Mastertouch naast met rotisserie. Vind 1200 plus teveel voor het aantal keren dat ie aan staat. :) Of ik moet nu even 600 in een shitcoin stoppen die x2 gaat binnen een week. Iemand een tip?
radix..........nfa

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:46
zwembroek schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:33:
[...]

Dione

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

En jij?
Wil me er niet mee bemoeien maar als je het me zou vragen en als je dan toch gaat sparen zou mijn tip deze zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RFHdCWrMibjwCjsZ_QIe2YMbQMg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gcn5pgLtNybtXs4auzBbMieM.jpg?f=fotoalbum_large
Nederlandse makelaardij. The Bastard urban large.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Darrell schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:37:
[...]

Wil me er niet mee bemoeien maar als je het me zou vragen en als je dan toch gaat sparen zou mijn tip deze zijn:
[Afbeelding]
Ik wil me natuurlijk ook nergens mee bemoeien maar kan dit wel beamen _/-\o_

Edit; hij komt met een gratis bieropener, dus gewoon een goede deal

[ Voor 5% gewijzigd door NeoflexNL op 20-06-2023 11:40 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

[Afbeelding]
Geinig, ik heb op dit moment The Bastard op 1 staan waar ik naar ga kijken als ik er één wil gaan kopen :)

Uiteraard heb ik je wel gerapporteerd vanwege offtopic gezwets :+

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 20-06-2023 11:40 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

[Afbeelding]
Huizen, hypotheken, grills, bbq's, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.

Zeg dan:
"Wil me er niet mee bemoeien maar als je het me zou vragen en als je dan toch gaat staken (steaken?) zou mijn tip deze zijn:"

• Kol Nedra
ontopic zaken zijn gewenst dus dat is:
Bitcoin, crypto en GalgaDOT 🙂

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:41:
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fiv1.lisimg.com%2Fimage%2F15226076%2F300full-gal-gadot.jpg&f=1&nofb=1&ipt=3eaaa0c23270a7d5cf15104caba6855c8632fe2c0a747b7614d2d6bb9afebe19&ipo=images

Zou ze een zus hebben? Polly Gadot?
(get it? Polgadot O+ )

[ Voor 7% gewijzigd door resusaapje op 20-06-2023 11:44 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:59
[...]

En jij?
Grill Guru is een A merk btw, wel het goedkopere A merk idd.

Mijn kamado (Grill guru dus ;)) gaat inmiddels al een jaartje of 4 mee.

Echte B merken zijn vaak chinese rebranded bbqs die net zo groot kunnen zijn als de A merken maar voor 400-500 euro verkocht worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 20-06-2023 11:44 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:41:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFTlPax56UgExXUmN1Zqy0JILd4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8RtbZOmCqAqf3Nt9EhFszXlF.jpg?f=user_large

• Skrunsies
  • Niet online
resusaapje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:42:
[...]

[Afbeelding]

(get it? Polgadot O+ )
Als ze straks wakker is, zal ik wel even vragen als ze een zus heeft O-)

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:45:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F2b%2Fb5%2F9a%2F2bb59ab0ea40f5859e3384915a688cff.gif&f=1&nofb=1&ipt=d3529bfe0e3e0e3c927dd89f66e349e043796b561bf56c0262b23d9b7e076c69&ipo=images

• YES

YES

Moderator General Chat
Nopheros schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:43:
[...]

Grill Guru is een A merk btw, wel het goedkopere A merk idd.

Mijn kamado (Grill guru dus ;)) gaat inmiddels al een jaartje of 4 mee.

Echte B merken zijn vaak chinese rebranded bbqs die net zo groot kunnen zijn als de A merken maar voor 400-500 euro verkocht worden.
Oké laatste wat ik off-topic over kamado's post vandaag:

Ik zie het wel als een B-merk, het wordt door dezelfde fabrikant van The Bastard gemaakt en op een lager prijssegment neergezet. Daarnaast is de keramiek van wat mindere kwaliteit (vandaar dat je vaker leest dat de vuurschaal breekt). Het is niet slecht, misschien wel A-merk waardig, maar als een zelfde bedrijf een ander model in een hoger segment wegzet zie ik het wel zo.

Is overigens ook niets mis mee, de garantie schijnt wel A-merk waardig te zijn :)

Na de zomer ga ik er naar kijken, misschien verander ik nog wel van gedachte uitendelijk :)

• elektriekert
[...]

Olga?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F0Xphh5wvq9ai_gyro91jusiOZ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HqJdrGZOLxXJ92wiUYBEFzdI.jpg?f=fotoalbum_large

• Skrunsies
  • Niet online

• Nopheros
YES schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:48:
[...]

Oké laatste wat ik off-topic over kamado's post vandaag:

Ik zie het wel als een B-merk, het wordt door dezelfde fabrikant van The Bastard gemaakt en op een lager prijssegment neergezet. Daarnaast is de keramiek van wat mindere kwaliteit (vandaar dat je vaker leest dat de vuurschaal breekt). Het is niet slecht, misschien wel A-merk waardig, maar als een zelfde bedrijf een ander model in een hoger segment wegzet zie ik het wel zo.

Is overigens ook niets mis mee, de garantie schijnt wel A-merk waardig te zijn :)

Na de zomer ga ik er naar kijken, misschien verander ik nog wel van gedachte uitendelijk :)
Dan heb je denk ik nog nooit een Grill Guru in het echt gezien? Wordt gemaakt met hoogwaardige materialen, volledig roest vrij stalen onderstel etc. Daarnaast zijn er voor alle merken verhalen te vinden van scheurende vuurschalen. Dat ligt ook voor een groot deel aan de gebruiker. Als je elk weekend je bbq schoonbrand op 350 graden dan gaan die dingen nog wel een keer scheuren bijv.

Dat ga je bij B merken niet zien.

@YES Maar je hebt gelijk, zal er over ophouden.

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 20-06-2023 11:59 ]

• MrMrq
resusaapje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:42:
[...]

[Afbeelding]

(get it? Polgadot O+ )
Het is grappig omdat dat klinkt als Polkadot.
En dat is een crypto munt.

Maktub

• Kol Nedra
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cSc1zMY_xa7d6i5Q8TCzfqaM5xw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PMvL5GXAmgMq6LcIjcHNnbIU.gif?f=user_large

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

MrMrq schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:57:
[...]

Het is grappig omdat dat klinkt als Polkadot.
En dat is een crypto munt.
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fl3vRd84d4NzYqdMhG%2Fgiphy.gif&f=1&nofb=1&ipt=0b821b36f0b165f0991ac7ccd3b352b685844a5844ed5c218ebad56dd95831e5&ipo=images

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Kijk eens wie er nog meer op meisjes valt!

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb7db4e0c7ce256b7fe7c1f3e96595883%2Ftumblr_ojghw1iU9R1up42jgo2_540.gifv&f=1&nofb=1&ipt=097a9d0f6b438e09155f4b18b856c4aff7ab3a07d71298f8186db5fd70efd1ef&ipo=images

• Nopheros
Mag ik dan nog wel even opmerken dat op dit moment niets hier ontopic is _O-

Ik zal wel het goede voorbeeld geven dan:

Het is rood en het is...

• Kol Nedra
Nopheros schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:03:

Het is rood en het is...
de dollar?

nothing stops this train

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Het is rood en het is...
Ontopic: ADA

• YES

YES

Moderator General Chat
Kamado Joe!
Oh nee, de daily candle.. -O-

• resusaapje

resusaapje

h less

Het is rood en het is...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZODcDLHbIvw8kaXTlXG07OS_7zI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q3o3RcN19ALXRuvX5OWjAZwq.jpg?f=fotoalbum_large

• MrMrq
Ik wilde net inhaken op Vivian van @elektriekert , de schrik van heel Breda…

Maar OK.
Ook ik kan over crypto meepraten, als het moet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d6_FISrKN8Ooq1umNXrYjamSPwc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l4JKYUSQvcJ7QUyDJfcmXK4o.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:44

knakworst

Get more sats!

Another week day, another Tether fud.

https://fd.nl/financiele-...hard-en-niemand-snapt-hoe
Analisten staan voor een raadsel: de veelbesproken cryptomunt van Tether is populairder dan ooit. Er zijn er nu ruim 83 miljard van in omloop, een kwart meer dan vorig jaar. Alleen, we zitten midden in een cryptowinter, met weinig handel en geen spectaculaire koersstijgingen. Tether groeit in een ingedutte markt als kool, en niemand snapt hoe dat kan.

[ Voor 57% gewijzigd door knakworst op 20-06-2023 12:20 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:46
MrMrq schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:15:
[...]

Ik wilde net inhaken op Vivian van @elektriekert , de schrik van heel Breda…

Maar OK.
Ook ik kan over crypto meepraten, als het moet.

[Afbeelding]
Vivian die kon er wat van.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:48
Simpel toch? Meer geld in de markt alleen parkeert het aan de zijlijn tot een mooier instapmoment

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01 11:11
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2023 @ 23:28:
Ik moet vannacht 20 minuten arbeid verspreiden over 8 uren.

Proof of Work is ver te zoeken hier.
Proof of Presence

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
PHPResource schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:31:
[...]

Simpel toch? Meer geld in de markt alleen parkeert het aan de zijlijn tot een mooier instapmoment
Beter pompen ze het gewoon in btc. Ow wacht die wachten op de 50k.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PHPResource schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:31:
[...]

Ja dat dacht ik ook. Maar dan heb je geen mooi clickbait artikel.

Er zijn gewoon veel mensen jaloers op 81 miljard interest vrij geld. Dat kun je nu "risicoloos" wegzetten op Amerikaans kortlopend geldpapier en je verdient er vanuit de luie stoel 3 ruim 4 miljard per jaar aan.

• BTFD
En weer een knuffel met het lijntje! Kom op, pak door >:)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:52
resusaapje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:02:
[...]

Kijk eens wie er nog meer op meisjes valt!

[Afbeelding]
Aaah mooi, scharennnnn *O*

PS5

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34

• zwembroek

• Gipsy King

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:46
man man man, misschien ligt het aan mij, maar crypto heeft me zo afgestompt dat zelfs een plaatje van Gal Gadot niets meer doet met me... Ga eens omhoog zodat ik kan uitcashen :)

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:34

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Wat sowieso bullish is: ieder pumpje van BTC leidt direct tot een hogere BTC.D.

De alts hangen, zoals het hoort, nu eindelijk in de touwen.

Afgelopen maanden/kwartalen was een pump van BTC het startsein voor de alts om er nog harder vandoor te gaan.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Dat zal wel allemaal gedekt zijn :+ :+

• Gipsy King
https://newsbit.nl/neerwa...t-nog-vijf-maanden-duren/

Ze praten ada wel de grond in overal , zou het echt sterven :O

#ballsdeepin #Fear

• zwembroek
Gipsy King schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:36:
[...]

https://newsbit.nl/neerwa...t-nog-vijf-maanden-duren/

Ze praten ada wel de grond in overal , zou het echt sterven :O

#ballsdeepin #Fear
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESvwgtewlAgamPtnDKj7JkYpR0k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AQ6CHHZsZ7pbP0QL6ALRTY2n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kvu_hW_p_7j7r6-9-5Wqpm8j4qs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ry4QUUIAkxpprIsaxohSynhP.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RTOWaCE8vOcrW1yymJXjWnLd5ho=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5GfyWb4TcMWOfG8zrm6VxkiC.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D77Eo3fEGsw-tDoytgdFntSEQJE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FUVsihaIfvfSE1jFC7oX8Sn3.jpg?f=fotoalbum_large

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:05
Als Binance ten gronde gaat zijn we officieel in de depression phase. Dan is het tijd om in te slaan.

• Gipsy King
Waah schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:49:
Als Binance ten gronde gaat zijn we officieel in de depression phase. Dan is het tijd om in te slaan.
Nog meer ? d:)b weet ni hoe ik dat verkocht krijg thuis.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:16

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XddrP7-7bzJ_HcxRw_hwK2Vgv50=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y8I1sKLRwkV1AVX4DpDqvsx2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s6OcXhgEszlyHQ_vBeL9oHxItFc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EzmMF2JaKaRAJcnP9IlzitTM.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Kol Nedra
Andrew heeft 21 miljoen Bitcoin :o :Y
jaja en dat op het nieuws :D :X

[Twitter: https://twitter.com/AltcoinGordon/status/1671170121266778114?t=6c56_xxIYZBbxi2K-Kl4Vg&s=19]

we are so early

edit, embed werkt niet meer?

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 20-06-2023 17:07 ]

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:07:

[Twitter]

we are so early

[Twitter: https://twitter.com/AltcoinGordon/status/1671170121266778114?s=20]

Nee idd. Lekker dan.

• elektriekert
Met zo'n Vlaams madammeke is niks mis vind ik :9

• elektriekert
DaWayne schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:32:
man man man, misschien ligt het aan mij, maar crypto heeft me zo afgestompt dat zelfs een plaatje van Gal Gadot niets meer doet met me... Ga eens omhoog zodat ik kan uitcashen :)
Als alleen een plaatje niet genoeg is moet je er ff over heen wrijven, wellicht dat ie dan wel omhoog gaat :p

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:07:

[Twitter]

we are so early

"Leeftijdsgebonden content voor volwassenen. Deze content is mogelijk niet geschikt voor mensen onder de 18. Om deze media te bekijken, moet je inloggen bij Twitter."

:')

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC dominance be like:

69 procent s00n.

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:49
Niemand?? :O

Nou dan doe ik het wel...
It's over 27k *O* *O* *O*

• BTFD
No wick please! O-)

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U5zgwv4lue4KPGIO9gVNIy4b-UM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x6egeKh33Y7caz3ilmQfIpYA.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 148 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!