Bitcoin - A weapon of mass disruption
Niet op een Exchange..Gelukszoekr schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:48:
[...]
Dat klinkt leuk, maar als je 100 XRP krijgt, dan kan je deze nooit allemaal verkopen. Het "activeren" van een wallet zal permanent 10-20 XRP gelocked houden in deze wallet.
Tenminste dat was het zo toen ik het voor het laatst aanraakte in 2018 ofzo. Ook een manier om de active supply omlaag te krijgen...
Je was wholecoiner... en nu niet meer??Moiety schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:37:
Ik heb een paar maanden geleden ene DonAlt op Twitter gevolgd en op zijn aanraden 1 bitcoin gekocht voor iets minder dan 16k. Op 30k plus de helft verkocht. Ik doe nu gratis mee aan deze Ponzi en heb 3 maandlonen te besteden. Xrp zou dus af kunnen vallen. 1 maandloon zit al in LTC.
xrp zit in een range, kopen rond de 0,36-0,45 usdt en dan verkopen als die de bovenkant van de range haalt of hoger.Moiety schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:27:
Beste mensen, XRP trekt psychologisch van alle kanten aan mij. Ik weet: Ripple good, XRP bad. Maar ik wil argumenten om niet een maandloon in dat “muntje” te stoppen. Diegene met de beste argumenten krijgt 100 XRP gratis van mij.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Nope, halfcoiner. De andere helft zit nu in een dakkapel.YES schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:54:
[...]
Je was wholecoiner... en nu niet meer??
[Afbeelding]
Buy orders instellen op long boven de 0,55. 0,61zwembroek schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:40:
[...]
Ik zou geduld hebben en mooi afwachten wat de markt gaat doen.
Etc. En eventueel een stop loss instellen
Plek 14 beveiliger??
Pff voor dat geld kom ik mn bed niet uit
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Beveiliger bij Ledger…Khaelos schreef op maandag 12 juni 2023 @ 22:23:
[...]
Plek 14 beveiliger??
Pff voor dat geld kom ik mn bed niet uit
Je stelt vlak voor het vallen van de nacht vragen over het doen van investeringsbeslissingen. Nu over LTC. Eerder over het totaal andere XRP.Moiety schreef op maandag 12 juni 2023 @ 23:32:
Ok, andere boeg. Waarom zou ik nu geen jaarloon in LtC gooien? Al mijn spaargeld (als beveiliger). Halving is best snel! Zou LTC niet minimaal maal 2 gaan in de komende maanden?
Je stelt ze aan onbekenden, op het internet. Die kennen geen van allen je persoonlijke situatie.
Alle vragen hebben allemaal betrekking op speculeren met hoog risico assets.
What could possibly go wrong.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 12-06-2023 23:53 ]
Maktub
Super , dan word ik 100xmillionair , ik voel hem al
50% hier is niet eens een kwartcoiner , no worriesMoiety schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:56:
[...]
Nope, halfcoiner. De andere helft zit nu in een dakkapel.
US Congressman Files Legislation to Fire SEC Chair Gary Gensler
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 12 juni 2023
[ Voor 35% gewijzigd door Gipsy King op 13-06-2023 06:42 ]
Lees dit @Moiety, neem het ter harte.MrMrq schreef op maandag 12 juni 2023 @ 23:49:
[...]
Je stelt vlak voor het vallen van de nacht vragen over het doen van investeringsbeslissingen. Nu over LTC. Eerder over het totaal andere XRP.
Je stelt ze aan onbekenden, op het internet. Die kennen geen van allen je persoonlijke situatie.
Alle vragen hebben allemaal betrekking op speculeren met hoog risico assets.
What could possibly go wrong.
Dan kan je maar één conclusie trekken: zeker doen!
Geen idee of dit kan in belgie, maar ik gebruik al jaren bitvavo als on-offramp. Ben wel uit nederland, maar misschien is dat een optie.Skalders schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:47:
Ondertussen zijn alle bankrekeningen van Kraken geblokkeerd bij mijn bank Fortis in België. In het verleden is dit nog eens gebeurd maar toen waren er nog andere opties die nog niet geblokkeerd waren, maar nu dus allemaal.
Ik kan dus geen geld meer overmaken van mijn bank naar Kraken.
Schandalig vind ik het. Nog andere Belgen met het zelfde probleem en mogelijke oplossingen?
Funds naar bitvavo, xlm kopen en nagenoeg gratis versturen naar je favoriete exchange. Route weer omgekeerd als je wilt uitcashen.
Zullen die 'onderzoekers' zichzelf serieus nemen?Gipsy King schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 06:36:
[...]
Super , dan word ik 100xmillionair , ik voel hem al
Excellence does not require perfection.
Salvatron in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24"
Overigens moet ik zeggen dat ik pas een maand nadat ik mijn id-bewijs had afgegeven aan die fraduleuze website erachter kwam dat ik gescammed ben, en de dieven dus een maand lang de tijd hebben gehad om bankrekeningen en leningen af te sluiten op mijn naam... Ik vrees het ergste.
Ze hebben er vast 100 zelf gekocht , heheRyderr schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 07:39:
[...]
Zullen die 'onderzoekers' zichzelf serieus nemen?
Heftig, hoop dat alles ok gaat en goed gaat komen.Salvatron schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 07:39:
Over het feit dat ik gescammed ben:
Overigens moet ik zeggen dat ik pas een maand nadat ik mijn id-bewijs had afgegeven aan die fraduleuze website erachter kwam dat ik gescammed ben, en de dieven dus een maand lang de tijd hebben gehad om bankrekeningen en leningen af te sluiten op mijn naam... Ik vrees het ergste.
Hang those bastards an public !
Andere bank zoeken.Skalders schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:47:
Ondertussen zijn alle bankrekeningen van Kraken geblokkeerd bij mijn bank Fortis in België. In het verleden is dit nog eens gebeurd maar toen waren er nog andere opties die nog niet geblokkeerd waren, maar nu dus allemaal.
Ik kan dus geen geld meer overmaken van mijn bank naar Kraken.
Schandalig vind ik het. Nog andere Belgen met het zelfde probleem en mogelijke oplossingen?
Crypto vriendelijke/neutrale banken in BE
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het komt allemaal wel goed. Bij de echt serieuze banken moet je jezelf altijd verifiëren middels een extra filmpje om aan te tonen dat jij het bent!Salvatron schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 07:39:
Over het feit dat ik gescammed ben:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
ja maar wellicht kunnen ze ook leningen hebben afgesloten, etc. De scammers zullen zich waarschijnlijk ook bezig houden met witwassen van het geld dat ze van anderen hebben gestolen die net zo dom zijn geweest als ik.Coldcat schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 08:26:
[...]
Het komt allemaal wel goed. Bij de echt serieuze banken moet je jezelf altijd verifiëren middels een extra filmpje om aan te tonen dat jij het bent!
Niet te druk in maken, helpt niks.Salvatron schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 08:36:
[...]
ja maar wellicht kunnen ze ook leningen hebben afgesloten, etc. De scammers zullen zich waarschijnlijk ook bezig houden met witwassen van het geld dat ze van anderen hebben gestolen die net zo dom zijn geweest als ik.
Of je hoort er nooit meer iets van of je hoort er wel iets van maar je hebt alles al netjes gemeld bij de juiste instanties en dan wordt je gewoon geholpen in plaats van tegengewerkt.
Op dit soort momenten mag je in je handjes klappen dat je in Nederland woont met een normale rechtsstaat. Aan alle Henk en Ingrids die wel achter dat soort landen staan, succes ermee!
Het verschil dat een enkele "F" kan maken...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gulfag?resusaapje schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:29:
[...]
Het verschil dat een enkele "F" kan maken...
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Ik zal hem alvast proactief citeren:
"wat interesseren mij m'n stomme uitspraken van gisteren"
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Moiety schreef op maandag 12 juni 2023 @ 23:32:
Ok, andere boeg. Waarom zou ik nu geen jaarloon in LtC gooien? Al mijn spaargeld (als beveiliger). Halving is best snel! Zou LTC niet minimaal maal 2 gaan in de komende maanden?
Oh wauw, de stiekemertsAlterBridge schreef op maandag 12 juni 2023 @ 23:47:
Shit waarom is de TUSD APY ineens weer van 10+ naar 0,79 =(
Gulish!
Dat zeker. Me is great ful.
That escalated quickly
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Je maakt een grapje toch?Moiety schreef op maandag 12 juni 2023 @ 23:32:
Grappen maken we hier niet, daarvoor ga je maar naar FOK!
☝️ ✌️ pic.twitter.com/N0v4RgvJlH
— Astar Network (@AstarNetwork) 13 juni 2023
This June is probably the most important month for Astar Network. We will radically change and go forward.
— Sota | Astar + Startale (@WatanabeSota) 12 juni 2023
Er komt een tijd voor altcoins, maar die is imo nog redelijk ver voor ons.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Die harde les leer ik momenteel ook inderdaad. Je denkt na -40% van je mooie muntje dat het tijd wordt om in te ladderen, maar als ze uiteindelijk -90% bereiken moet je nog aardig wat DCA's hebben gedaan om beetje fatsoenlijke GAK te krijgen. Doe je dat niet moet je ze mogelijk voor altijd HODL'n omdat ze onderwater blijven. Uiteindelijk betekend dit dat je toch beste zakken ALT's aan het wegzetten bent en die FIAT niet in BTC kunt gooien.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:12:
Morgen komt DoopieCash met een update van hun altcoin pf. Ze hebben al aangekondigd dat de cijfers dramatisch zijn - het is dan ook meer een side project voor de lol en educatief bedoeld, niet om flinke knaken te verdienen. Voor mij een bevestiging van mijn voorzichtige strategie dit jaar ten aanzien van alts als investeringsvehikel te gebruiken.
Er komt een tijd voor altcoins, maar die is imo nog redelijk ver voor ons.
Bearmarket maakt MAXI's ben ik nu van overtuigd(volgende run zorg ik dat ik ALT-less de bearmarket in rol, en pas koop 12 - 18 maanden na de ATH van de bullmarket - en dan 80% BTC met iedere DCA, i.p.v. eerst afgeleid te worden door al die magische X100 ALT'jes die helemaal kapot gaan tijdens de bear).
We komen er wel... denk ik.
Was er maar iemand op dit forum die dit al jaren (ook in de vorige run) roept.Ryderr schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:18:
[...]
Die harde les leer ik momenteel ook inderdaad. Je denkt na -40% van je mooie muntje dat het tijd wordt om in te ladderen, maar als ze uiteindelijk -90% bereiken moet je nog aardig wat DCA's hebben gedaan om beetje fatsoenlijke GAK te krijgen. Doe je dat niet moet je ze mogelijk voor altijd HODL'n omdat ze onderwater blijven. Uiteindelijk betekend dit dat je toch beste zakken ALT's aan het wegzetten bent en die FIAT niet in BTC kunt gooien.
Bearmarket maakt MAXI's ben ik nu van overtuigd(volgende run zorg ik dat ik ALT-less de bearmarket in rol, en pas koop 12 - 18 maanden na de ATH van de bullmarket - en dan 80% BTC met iedere DCA, i.p.v. eerst afgeleid te worden door al die magische X100 ALT'jes die helemaal kapot gaan tijdens de bear).
We komen er wel... denk ik.
Oh wacht het is @anti elppa
Alpina schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:22:
[...]
Was er maar iemand op dit forum die dit al jaren (ook in de vorige run) roept.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
GREED maakt blind. Schijnbaar moet je eerst goed lijden om goed advies te erkennen en volgen.Alpina schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:22:
[...]
We’ve all been there.Ryderr schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:29:
[...]
GREED maakt blind. Schijnbaar moet je eerst goed lijden om goed advies te erkennen en volgen.
Ouwe maxi, maakt het leven ook wel makkelijk.
hahaha jep. Heb het de hard way moeten leren eind 2013/ begin 2014. Daarna in 2017 nog steeds teveel gekloot met alts, om 2021 wel schoon door te komen. Op wat getrol met doge (dikke winst en oude liefde uit 2014) en 1 mis stap met ADA en later nog een keer bezopen wat floki gekocht. Maar al met al maar 1% van mijn PF ongeveer.Alpina schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:22:
[...]
Heb nu nog steeds ETH en LTC (zelf gemined in 2013 en 14), en dus die zakken ADA en Floki, 1%, naast btc. BTC is 85% pf
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dus jij wacht op die 100k, koop je ergens een eiland en dan horen we je niet meer.anti elppa schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:43:
[...]
Heb nu nog steeds ETH en LTC (en dus die zakken ADA en Floki, 1%) naast btc. BTC is 85% pf
mwa meer mag ook hoor. Bij 100k verkoop ik zeker wel wat. En dat gooi ik dan in mijn hypotheek om nog lagere maandlasten te hebben. Spullen geef ik niet veel om. Sommigen zouden dit ook niet doen, zeker niet met de lage rente die ik het voor nog 18 jaar vast. Maar ik vind dat gewoon fijn.tomtom901 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:55:
[...]
Dus jij wacht op die 100k, koop je ergens een eiland en dan horen we je niet meer.
Maar zoveel btc heb ik nu ook weer niet dat ik bij 100k niets meer hoef te doen de rest van mijn leven. Kijk gaan we naar 200 a 300k per btc dan is het wel een ander verhaal.
Alleen heb je dan al 3x verkochtanti elppa schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:58:
[...]
mwa meer mag ook hoor. Bij 100k verkoop ik zeker wel wat. En dat gooi ik dan in mijn hypotheek om nog lagere maandlasten te hebben. Spullen geef ik niet veel om. Sommigen zouden dit ook niet doen, zeker niet met de lage rente die ik het voor nog 18 jaar vast. Maar ik vind dat gewoon fijn.
Maar zoveel btc heb ik nu ook weer niet dat ik bij 100k niets meer hoef te doen de rest van mijn leven. Kijk gaan we naar 200 a 300k per btc dan is het wel een ander verhaal.
Zero.
Ik zou je hypotheek mooi aanhouden. Er komt een tijd dan mag je betalen over je overwaarde. Ik heb nog een hypotheek van 90k (tegen 1,65% 27 jaar nog) die ik annuïtair aflos. Maar extra aflossen doe ik niet. Is ook niet nodig met mijn maandlasten. Maar ik vrees dat de overwaarde straks in box 3 komt. Ieder voordeeltje word je toch afgenomen in dit land.anti elppa schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:58:
[...]
mwa meer mag ook hoor. Bij 100k verkoop ik zeker wel wat. En dat gooi ik dan in mijn hypotheek om nog lagere maandlasten te hebben. Spullen geef ik niet veel om. Sommigen zouden dit ook niet doen, zeker niet met de lage rente die ik het voor nog 18 jaar vast. Maar ik vind dat gewoon fijn.
Mooi plananti elppa schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:58:
[...]
nee, ik heb 1 groot probleem, heb nogal moeite om afscheid te nemen van mijn muntjes.....kopen doe ik graag, verkopen vind ik moeilijk. Dus dikke kans dat ik na 460k per bitcoin 95% van PF de volgende bear in trek
ja oke, 90k zou ik ook niet aflossen nee. Das bij mij wel ff stuk meer en ik vind gewoon dat ik teveel betaal per maand ondanks dat ik maar 2.5% rente betaal. Ik ga iig niet snel voorbij de 50% LTV, tenzij btc naar 1meur gaat, dan los ik alles af en koop ik een lambo (ondanks dat ik niets om lambo's geef)zwembroek schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:13:
[...]
Ik zou je hypotheek mooi aanhouden. Er komt een tijd dan mag je betalen over je overwaarde. Ik heb nog een hypotheek van 90k (tegen 1,65% 27 jaar nog) die ik annuïtair aflos. Maar extra aflossen doe ik niet. Is ook niet nodig met mijn maandlasten. Maar ik vrees dat de overwaarde straks in box 3 komt. Ieder voordeeltje word je toch afgenomen in dit land.
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/xrp/
Gipsy King schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:28:
XRP begint te moonen , vandaag komen toch een hoopt van die meuks online ?
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/xrp/
idd. Maar zou een cpi van 4.1% wel echt goed vinden.
All I’ll say right now:
— John E Deaton (@JohnEDeaton1) 13 juni 2023
When I filed the case against the SEC 9 days after the @Ripple lawsuit on January 1, 2021 and when I highlighted the #Ether free pass and all the conflicts of interests and appearances of impropriety involved, I owned 10 times more in #Bitcoin and 4…
Hoort er toch een beetje bij heanti elppa schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:15:
[...]
dan los ik alles af en koop ik een lambo (ondanks dat ik niets om lambo's geef)
Hoe laat komen die cijfers eigenlijk?anti elppa schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:33:
[...]
idd. Maar zou een cpi van 4.1% wel echt goed vinden.
Laatste keer was dit natuurlijk maar 0,1%..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Beterschap!Ray_ schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:11:
Ik volg niet alles meer op de voet (medisch dingetje sinds een paar weken, nare zooi) maar gingen we gister niet naar de rekteroni's en de 6 cent? Het slowchat-sentiment gaat weer alle kanten op, heerlijk.
Er is niet zoveel gebeurd maar Taro liep zondag nog met een short te showen en er werd iets gedeeld over 13k of 14k. Eigenlijk niet zoveel bijzonders maar de boel staat hier vaak ook gewoon in brand vanuit een force of habit
Gezelligheid alom!
https://newsbit.nl/breaki...na-release-hinman-emails/BREAKING: XRP Koers schiet omhoog na release Hinman Emails
https://www.crypto-inside...a-gaat-met-ripple-werken/
Meanwhile.....
With all the noise in the market right now, everyone has entirely missed the fact #Ethereum has formed a weekly golden cross pic.twitter.com/ylNwp3DEUI
— Tony "The Bull" Severino, CMT (@tonythebullBTC) 12 juni 2023
https://cryptonews.com/ne...rs-how-low-can-bnb-go.htmPelox schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:21:
Iedereen zijn bnb verkocht gisteren?
1/ A whale that has been dormant for 2 years sold 10,000 $BNB ($2.3M) at $230 today.
— Lookonchain (@lookonchain) 12 juni 2023
This whale was a #SAFEMOON whale before and made 110K $BNB ($47.5M at that time) with only 10 $BNB($2,400 at that time) on #SAFEMOON. pic.twitter.com/jxuBJBcWad
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Pelox schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:21:
CPI YOY 4.0%sjorremans schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:30:
BREAKING: 🇺🇸 US inflation falls to 4%, lower than expectations.
forecast 4.1%, previous 4.9%
nee hoor, die 1 BNB blijft 1 BNBPelox schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:21:
nothing stops this train
En Moon !sjorremans schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:30:
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/bitcoin/
Grootste slag wordt rondom einde zomer / najaar geslagen denk ik. Dan krijg je die enorme jaareffecten erbij.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Pelox schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:21:
Wat een briljant glas, haha! Geniaal!Kol Nedra schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:35:
traders met hun fear en greed manipulatie wachtende op cijfers![]()
just buy and hodl! CHEERS
[Afbeelding]
Proost
En core cpi blijft sticky op 5,3%. De Fed heeft nog werk te doen om richting 2% te komen. Kijken wanneer ze de boel stuk maken.sjorremans schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:30:
Morgen? Een Canadatje doen.Joosie200 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:42:
[...]
En core cpi blijft sticky op 5,3%. De Fed heeft nog werk te doen om richting 2% te komen. Kijken wanneer ze de boel stuk maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Beug op 13-06-2023 14:45 ]
Heb je het hier ooit anders geweten?Ray_ schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:11:
Ik volg niet alles meer op de voet (medisch dingetje sinds een paar weken, nare zooi) maar gingen we gister niet naar de rekteroni's en de 6 cent? Het slowchat-sentiment gaat weer alle kanten op, heerlijk.
Het ene moment gaat het hier over manen, lambo's en eilanden. En het andere dat ze alles hebben verkocht omdat ze de volatiliteit niet meester kunnen. En als je dan kijkt naar de chart zie je een correctie van 0.5%
Tell me you are new to crypto without telling me you are new.

Oh ja, veel beterschap overigens. Gezondheid primeert nog steeds op al die magische internetmunten.
[ Voor 8% gewijzigd door BootjeVaren op 13-06-2023 14:55 ]
Haha, dat moet een van mijn eerste memes zijn die ik in de slowchat postte een paar jaar geledenBootjeVaren schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:50:
[...]
Heb je het hier ooit anders geweten?![]()
Het ene moment gaat het hier over manen, lambo's en eilanden. En het andere dat ze alles hebben verkocht omdat ze de volatiliteit niet meester kunnen. En als je dan kijkt naar de chart zie je een correctie van 0.5%![]()
Tell me you are new to crypto without telling me you are new.
[Afbeelding]
Oh ja, veel beterschap overigens. Gezondheid primeert nog steeds op al die magische internetmunten.
Gezondheid is wel een dingetje ja. Ik was tot op heden altijd een jonge god in de bloei van mijn leven, sportieve veertiger maar ik bleek volgens een CT-scan 2 weken geleden wel een TIA te hebben gehad. En dan krijg je als zorgeloze youngster (ok, niet zo heel jong dan) ineens het label 'patient' en zit je de rest van je leven aan de bloedverdunners. Ondanks dat ik emotioneel afgestompt ben, doet dat wel iets met je.
Jezus, heftige shit man. Hopelijk kan je na verloop van tijd weer (relatief) zorgeloos door maar dit is wel heftig. Ik denk, naast het label en de nasleep met bloedverdunners ook flink schrikken? Nogmaals beterschap.Ray_ schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:04:
[...]
Gezondheid is wel een dingetje ja. Ik was tot op heden altijd een jonge god in de bloei van mijn leven, sportieve veertiger maar ik bleek volgens een CT-scan 2 weken geleden wel een TIA te hebben gehad. En dan krijg je als zorgeloze youngster (ok, niet zo heel jong dan) ineens het label 'patient' en zit je de rest van je leven aan de bloedverdunners. Ondanks dat ik emotioneel afgestompt ben, doet dat wel iets met je.
Succes met het herstel, voor zover dat kan met die bloedverdunners.. maar hopelijk werkt dat goed. Muntjes zijn maar muntjes, always been...Ray_ schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:04:
[...]
Haha, dat moet een van mijn eerste memes zijn die ik in de slowchat postte een paar jaar geleden
Zero.
Poeh heftig man! Heel veel beterschap toegewenst. Het is nooit leuk om te horen maar het is goed dat ze het ontdekt hebben. Nu kunnen ze het helpen voorkomen.Ray_ schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:04:
[...]
Haha, dat moet een van mijn eerste memes zijn die ik in de slowchat postte een paar jaar geleden
Dat is even schrikken inderdaad! Mijn vader heeft precies hetzelfde gehad (eind 40) maar nu 60+ en alles verder prima eigenlijk. Wel al die jaren bloedverdunners (elke zondagavond even pillen stacken voor de nieuwe week). Zijn emotie is sindsdien x2 gegaan maar ook het genieten van het leven.Ray_ schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:04:
[...]
Dus in die zin toch iets gewonnen.
Sterkte ermee!
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/HPO6TnB1rmB931wfHBoCTRhc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ydnXW0zSOeSlqzQhdekM3opU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/78ReaAIdaSqztDVvv3x9VpKk.jpg?f=fotoalbum_large)