[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 135 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.534 views

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:42
Deze week ook wel met CPI, PPI en FOMC

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:23
Ledger (Nano S) besteld, misschien toch maar eens wat crypto naar eigen beheer schuiven. Elke keer heen er weer schuiven naar die ene exchange waar nog geen fud over geweest is kan niet meer nu Binance ook in het nieuws is..

Had wat handel plukjes op verschillende exchanges staan en "spaarde" eigenlijk stiekem op Binance. Dat sparen gaan we toch maar even op de Ledger doen nu in de hoop dat daar niet nog meer bovenwater komt...

Qua crypto omdat iedereen toch rijtjes aan het stampen is:
BTC 75% (Met een GAK van +/- $40.000)
NEO 16.5% (Met een GAK van +/- $17.50)
ETH, LTC, BIFI, BNB (Niet noemenswaardig)

Sta al met al zo'n $8000 in de min denk ik. Dus ik hoop dat er nog wel een mooie run komt in de komende 2 jaar.. :+

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-12-2025
En deze week ook jam-packed met mogelijke volatility:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GG56H4_FdscJFesC_IoKUInhoPo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NlVEnxJaNIW4r5zMHno5oBts.png?f=user_large

Excellence does not require perfection.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
Acidrain schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:48:
Ledger (Nano S) besteld, misschien toch maar eens wat crypto naar eigen beheer schuiven. Elke keer heen er weer schuiven naar die ene exchange waar nog geen fud over geweest is kan niet meer nu Binance ook in het nieuws is..

Had wat handel plukjes op verschillende exchanges staan en "spaarde" eigenlijk stiekem op Binance. Dat sparen gaan we toch maar even op de Ledger doen nu in de hoop dat daar niet nog meer bovenwater komt...

Sta al met al zo'n $8000 in de min denk ik. Dus ik hoop dat er nog wel een mooie run komt in de komende 2 jaar.. :+
spreiden is belangrijk, alles op 1 wallet in eigen beheer zou ik ook niet doen.
ik zou zeggen, minimaal op 6 verschillende plekken

nothing stops this train

Verwijderd

BTC100K2021 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:03:

De SEC is duidelijk op oorlogspad gestuurd (onderschat de reikwijdte van het lobbyen niet). Daarbij is ook het geopolitieke klimaat relevant (Rusland en China die haar beleid richting crypto versoepelen versus de VS, stijgende koersen wetende dat Rusland pro crypto is is oorlogstechnisch ook niet wenselijk). Maar zelfs de VS laat BTC heel duidelijk buiten haar reikwijdte van alle acties die ze doen, merk je aan alles.
Wat mij betreft momenteel de grootste schaduwzijde van Bitcoin.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:06

Mijns inziens is dit toch een bedrag wat al eerder in eigen beheer had mogen staan :X

• Acidrain
Kol Nedra schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:51:
[...]

spreiden is belangrijk, alles op 1 wallet in eigen beheer zou ik ook niet doen.
ik zou zeggen, minimaal op 6 verschillende plekken
Zit er in sinds 2017.. Na heel wat foute beslissingen (VET/VEN was denk ik de grootste..) en een verkeerd getimde pauze (had toch gewoon weer moeten instappen in plaats van rage quitten in het begin van de corona..) doe ik het nu wat rustiger aan.. Gewoon rustig aan beetje handelen en alle winst druk ik in BTC (eerder op Binance, straks op de ledger).

NEO gaat er uit zodra hij z'n GAK gehaald heeft en met de huidige prijzen gaat die GAK ook steeds verder naar beneden..

Uiteindelijk wil ik alleen BTC en ETH overhouden. (En wat handel meuk, maar geen grote percentages)
elektriekert schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:55:
[...]

Mijns inziens is dit toch een bedrag wat al eerder in eigen beheer had mogen staan :X
Ik noemde alleen het bedrag wat ik in de - stond he, niet het bedrag wat ik op dit moment in crypto heb zitten ;) Daar heb ik alleen percentages van genoemd.

[ Voor 18% gewijzigd door Acidrain op 12-06-2023 10:59 ]

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:09

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik ben hier ook niet voor gemaakt.
Uiteraard na verkopen van BNB weer groene candle en nu FOMO. Ik haat mezelf.

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:59:
Stel je vermogen veilig en neem ff een paar weken afstand zou ik zeggen.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Beter stop je met crypto.

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-12-2025
Die FUD moet je zoveel mogelijk negeren... Ja muntjes gaan down, en mogelijk nog dieper, maar besef je altijd dat de wereld groter is dan Amerika, en dat mensen hebberig zijn: oftewel, met de volgende bullrun stijgt praktisch alles toch wel mee omhoog als BTC en de media weer los gaan. BNB is geen onbekende munt, dus ook die zal vast mee naar boven liften tegen die tijd. Short-term moeilijk in te schatten, daarom negeer ik dat maar zoveel mogelijk(pijn accepteren, tijdje niet naar PF kijken, en door)

Excellence does not require perfection.

• Kol Nedra
fear is leuk he?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0GcqlPGJLgzxWeP0aGeM2L4cK3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1xnJ52P2MoA4fBqcJycJidFR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zwEeXYya3AvXcaDnkX2kjie0r-k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/or4PGjf8W7e94ghdud4moy9x.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Acidrain
Niemand kan in de toekomst kijken en dit is vooral geen financieel advies maar zoals jij je nu voelt heb ik me de afgelopen jaren heel vaak gevoeld wat vaak resulteerde in sell low (want paniek) en daarna weer buy high (want f*cking fomo).

Neem ff beetje afstand, daar slaap je een stuk beter van.

Als Binance klapt gaan we met zn allen het schip in of je nou BNB hebt of niet..

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Ryderr schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:50:
[...]

En deze week ook jam-packed met mogelijke volatility:

[Afbeelding]
Super! :/ :X

Goede timing ook...

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

Ik denk dat Bitcoin op termijn ook nog wel naar de vinkentering gaat, speculatief gezien dan tenminste.

Het sentiment moet nu eenmaal compleet door het putje en de gifbeker moet leeg. De potentie op toekomst moet verpulverd worden. En dat zie ik allemaal nog niet.

Denk daarmee dat er nog prima kansjes komen om te kopen. Zou me ook niets verbazen als de volgende halving veel minder bullish uitpakt dan iedereen hoopt en we een verlengde bearcyclus krijgen met vroegtijdige ejaculatie top.

Natuurlijk is dat op de korte tot middellange termijn bearish, maar long term ben ik voor Bitcoin nog steeds bullish als de neten.

Dusja gewoon bescheiden blijven kopen en voor de rest gewoon andere leuke dingen doen :)

Dagelijkse dingen zijn allemaal ruis, ga je alleen maar door beïnvloed worden op een niet gunstige manier.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:34
Ryderr schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:02:
[...]

Die FUD moet je zoveel mogelijk negeren... Ja muntjes gaan down, en mogelijk nog dieper, maar besef je altijd dat de wereld groter is dan Amerika, en dat mensen hebberig zijn: oftewel, met de volgende bullrun stijgt praktisch alles toch wel mee omhoog als BTC en de media weer los gaan. BNB is geen onbekende munt, dus ook die zal vast mee naar boven liften tegen die tijd. Short-term moeilijk in te schatten, daarom negeer ik dat maar zoveel mogelijk(pijn accepteren, tijdje niet naar PF kijken, en door)
Nah waar ik vooral bang voor ben is dat de wetgevers opeens Coinbase,Kraken etc verplichten om de funds van alle (buitenlandse) assetshouders te locken tot ze weer compliant zijn of oid. Dan zit je daar wel met je vermogen vast zonder dat je er bij kan. Stel zo'n beurs gaat door zo'n actie failliet dan kan je met een beetje pech fluiten naar je centen.

Dat de koers dan op en neer gaat is helemaal prima... als je je BTC in eigen beheer hebt. Ik ga toch vandaag maar eens wat funds van Kraken en Binance afhalen. Just to be sure

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:09

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:11:
Ik denk dat Bitcoin op termijn ook nog wel naar de vinkentering gaat, speculatief gezien dan tenminste.

Het sentiment moet nu eenmaal compleet door het putje en de gifbeker moet leeg. De potentie op toekomst moet verpulverd worden. En dat zie ik allemaal nog niet.

Denk daarmee dat er nog prima kansjes komen om te kopen. Zou me ook niets verbazen als de volgende halving veel minder bullish uitpakt dan iedereen hoopt en we een verlengde bearcyclus krijgen met vroegtijdige ejaculatie top.

Natuurlijk is dat op de korte tot middellange termijn bearish, maar long term ben ik voor Bitcoin nog steeds bullish als de neten.

Dusja gewoon bescheiden blijven kopen en voor de rest gewoon andere leuke dingen doen :)

Dagelijkse dingen zijn allemaal ruis, ga je alleen maar door beïnvloed worden op een niet gunstige manier.
Kan een halving in theorie niet bearish uitpakken? Van wat ik ervan begrijp worden de rewards minder voor dezelfde eenheid energie.. maar als energiekosten stijgen betaal je meer voor dezelfde opbrengst...? Of den ik te simpel

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:28
HollovVpo1nt schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:14:
[...]

Kan een halving in theorie niet bearish uitpakken? Van wat ik ervan begrijp worden de rewards minder voor dezelfde eenheid energie.. maar als energiekosten stijgen betaal je meer voor dezelfde opbrengst...? Of den ik te simpel
Dat klopt. Het zal duurder worden Bitcoins te mijnen. Als de vraag gelijk blijft, en het aanbod minder gaat de prijs omhoog. In theorie.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Kol Nedra
Egeau schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:13:
[...]

Nah waar ik vooral bang voor ben is dat de wetgevers opeens Coinbase,Kraken etc verplichten om de funds van alle (buitenlandse) assetshouders te locken tot ze weer compliant zijn of oid. Dan zit je daar wel met je vermogen vast zonder dat je er bij kan. Stel zo'n beurs gaat door zo'n actie failliet dan kan je met een beetje pech fluiten naar je centen.

Dat de koers dan op en neer gaat is helemaal prima... als je je BTC in eigen beheer hebt. Ik ga toch vandaag maar eens wat funds van Kraken en Binance afhalen. Just to be sure
ik heb enkel BTC in eigen beheer, de rest op verschillende exchanges en paar op software wallets(oke ook eigen beheer)

BTC is de grootste in mijn pf, 70% en wordt elke maand meer.

die 30% staan dan meeste verdeeld over Binance, ByBit en Kraken.

kan ook nog uitwijken naar Bitvavo, maar voor nu is ie leeg.

en straks natuurlijk FTX reboot 🤡🤡🤡

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 12-06-2023 11:22 ]

nothing stops this train

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:11:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0S-__prshJG2SZoYLEhJ4yO7qfQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LjWFbNzbwobkLmek9fj5cnBX.png?f=user_large

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:14:
[...]

Dat zou negatief kunnen uitpakken voor de winstgevendheid voor miners en daarmee het netwerk, maar voorlopig zie ik daar nog geen tekenen van omdat de hasjreet rond ATH zweeft:

https://www.blockchain.com/explorer/charts/hash-rate

Het lijkt er dus op dat er op dat vlak nog steeds een dikke race gaande is voor blockrewards.

Puur seculatief gezien is de halving natuurlijk bullish omdat er minder supply op de markt komt, al kun je daar ook je vraagtekens bijzetten want ik vermoed dat de de mining pools ook gewoon een deel hodlen en niet alles direct dumpen.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01 11:11
If in doubt, zoom out.
Eventjes afstand nemen kan helpen. Gewoon BTC en evt ETH aanhouden en je slaap direct een stuk lekkerder. Dan is dit allemaal geneuzel in de marge en kan je rustig de volgende bull afwachten.

My 2 cents.

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:22:
[...]

Dat zou negatief kunnen uitpakken voor de winstgevendheid voor miners en daarmee het netwerk, maar voorlopig zie ik daar nog geen tekenen van omdat de hasjreet rond ATH zweeft:

https://www.blockchain.com/explorer/charts/hash-rate

Het lijkt er dus op dat er op dat vlak nog steeds een dikke race gaande is voor blockrewards.

Puur seculatief gezien is de halving natuurlijk bullish omdat er minder supply op de markt komt, al kun je daar ook je vraagtekens bijzetten want ik vermoed dat de de mining pools ook gewoon een deel hodlen en niet alles direct dumpen.
kom maar op met die même plaatjes :*)

nothing stops this train

• Alpina
  • Nu online
Ik begin weer wat 2018/2019 sentiment van mezelf te lezen.

Komt dit nog goed? Gaat … exchange vallen? Mijn alts staan dieprood, als ik nu verkoop sta ik met wat fantasie nog break even.

Best gewoon even afstand nemen inderdaad.

Even kijken hoe het voor/rond de halving er bij staat en dan weer verder kijken.

Maar dat er nog steeds mensen best grote bedragen op een exchange laten staan is mij een raadsel.

Koop gewoon die Trezor of een andere cold wallet en stack BTC.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ts9xyOp3RdsyYK1RIs80ZE1HGwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aUG9vuT4CAwbAS4ZQhkTG8VB.jpg?f=fotoalbum_large

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01 06:27

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZOcje8ZWV6wzPKQ9XIveyvU5Gg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fyql1gy7l8bMItVt9jWhMFwi.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Kol Nedra

lol :o

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 12-06-2023 12:33 ]

nothing stops this train

• Acidrain
Oeh, de blauwe variant, dure smaak heb je hoor. Ik denk dat er dan aan gereedschap bij meer te halen valt voor je dan crypto. :+ (Het gereedschap is wel geel zwart en niet blauw..).

Koffie staat klaar.. Kun je meteen ff meehelpen om dit ouwe krot van een boerderij te verbouwen.

edit:
Dacht met crypto de verbouwing te kunnen bekostigen, maar juist door crypto duurt de verbouwing nu een paar jaar langer.. Achja :+

[ Voor 10% gewijzigd door Acidrain op 12-06-2023 12:44 ]

• Alpina
  • Nu online
Acidrain schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:56:
[...]

Zit er in sinds 2017.. Na heel wat foute beslissingen (VET/VEN was denk ik de grootste..) en een verkeerd getimde pauze (had toch gewoon weer moeten instappen in plaats van rage quitten in het begin van de corona..) doe ik het nu wat rustiger aan.. Gewoon rustig aan beetje handelen en alle winst druk ik in BTC (eerder op Binance, straks op de ledger).

NEO gaat er uit zodra hij z'n GAK gehaald heeft en met de huidige prijzen gaat die GAK ook steeds verder naar beneden..

Uiteindelijk wil ik alleen BTC en ETH overhouden. (En wat handel meuk, maar geen grote percentages)

[...]

Ik noemde alleen het bedrag wat ik in de - stond he, niet het bedrag wat ik op dit moment in crypto heb zitten ;) Daar heb ik alleen percentages van genoemd.
Ik had alle NEO al lang in ETH gegooid, zelfs met verlies als het moet.

• Acidrain
Alpina schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:46:
[...]

Ik had alle NEO al lang in ETH gegooid, zelfs met verlies als het moet.
Jah en dan direct de dagen er na NEO een moonshot en ETH door een bug in de nieuwe chain naar de vinketering... Been there done that..

Nee hoor ik heb geduld..

• Alpina
  • Nu online
Acidrain schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:49:
[...]

Jah en dan direct de dagen er na NEO een moonshot en ETH door een bug in de nieuwe chain naar de vinketering... Been there done that..

Nee hoor ik heb geduld..
2017 wil zijn coin terug. Ik zie het als een bodemloze put, maar goed ieder zijn ding. Voor jou pakt het hopelijk mooi uit.

Al is er anno 2023 alweer een nieuwe ‘Chinese Ethereum’ genaamd TRIAS. Had ik dan eerder een yolo gokje mee gedaan.

Doel om daarna meer BTC en ETH te kopen is helemaal prima uiteraard ;) (y)

• Alpina
  • Nu online
Conflux heb je ook nog trouwens.

Er zijn meerdere ‘Chinese Ethereums’

:')

• roflexx
Acidrain schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:49:
[...]

Nee hoor ik heb geduld..
Neo gaat echt niet eth outperformen volgende bullrun.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-01 21:42
roflexx schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:17:
[...]

Niet als hij niks doet, wel als hij ze nu omwisselt. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Th1x4nG op 12-06-2023 13:23 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• elektriekert
  • Laatst online: 10:06
Acidrain schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:56:
[...]

Klopt!

Alles boven de 2K lijkt mij niet onverstandig ;)

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-01 19:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B3ONiEqkK8KiaM7ai4QGAEgdC2A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Li6ee6wt8XPEiT1qmquc9Yia.png?f=user_large

Nog enigszins op tijd deels uit solana gestapt en nu alleen btc en eth. Ik ben voor nu maar even klaar met altcoins. Ben moe van alle casino coins 🤪

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

* 2Dutch bekijkt cijfers en ziet een minimale winst

Zo, kan weer dicht voor een maand :P Tijd voor iijs.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Acidrain
roflexx schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:17:
[...]

Mijn doel was voor de volgende bullrun bijna volledig in BTC te zitten, misschien beetje ETH.

Mn ETH stack was groter maar die heb ik laatst omgezet naar BTC rond de 2.0 livegang.. Had geen zin in het risico..

NEO is inderdaad een 2017 overblijfsel in mijn portfolio en een hele makkelijke gratis verhuis coin tussen de verschillende exchanges. Daarmee was ik mijn GAK aan het verlagen en aan het afromen naar BTC en ik moet zeggen dat ging de laatste maanden best soepel, NEO was best voorspelbaar. GAK verlaagd van 30 naar 17,5 door elke keer beetje te verkopen en een dollar lager weer in te kopen. Dan dollar hoger weer verkopen enz...

Dat ging heel goed tot paar dagen terug de SEC begon te kutten...

NEO niet de bedoeling te hodlen voor de long run.. Ik hoop ze voor de bull kwijt te zijn maar als niet dan niet... Ik heb geen haast.. Ben niet (meer) op zoek naar die 1ne moonshot..
elektriekert schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:31:
[...]

Klopt!

Alles boven de 2K lijkt mij niet onverstandig ;)
Ahh check, nee mijn grens ligt iets hoger dan dat. Als ik alles boven de 2K naar de ledger schuif blijft er geen handelpot meer over.

Maargoed, mijn crypto inverstering is nog niet 50% van mijn totale vermogen (nog niet, dat is pas als we echt gaan verbouwen..) dus dan is het denk ik ook wat makkelijker risico's nemen.

[ Voor 19% gewijzigd door Acidrain op 12-06-2023 14:11 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:25

resusaapje

h less

Alpina schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:58:
Conflux heb je ook nog trouwens.

Er zijn meerdere ‘Chinese Ethereums’

:')
CFX doet het prima deze dagen. Beste coin/token om te minen momenteel. $0,25 bruto/dag als ik daar zin in zou hebben 8)

[ Voor 7% gewijzigd door resusaapje op 12-06-2023 14:10 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-01 21:42
Ik geef belastingadvies voor mijn beroep, heb tegenwoordig wat aangiftedagen voor buitenlanders die in België wonen. Teams-vergadering opzetten, zij delen hun scherm, ik stel de vragen, we vullen samen de aangifte in.

Nu was er één kerel die nogal wat vragen had over crypto, half uur zitten lullen over inflatie en lambo's. Hij vroeg ook of hij een 'personal loan' kon inbrengen in de aangifte. Ik zeg nee, enkel een hypotheek had een plaats in de aangifte zolang die voor 2020 is aangegaan. Waarvoor is de lening misschien?
"Just a personal loan, I make higher interest than I am paying".

Ik kon al wel een verhaaltje erbij verzinnen, niet op doorgevraagd. :> Misschien zitten we toch nog niet aan het absolute dal als deze average Joe met geleend geld in crypto zit. :w

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• sjorremans
Toch maar even de funds die ik op binance had staan weg gehaald, het zal wel loslopen maar dat werd ook gedacht met Celcius, BlockFi, Terra Luna en ga zo maar door..

Kleine moeite om het even weg te halen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
sjorremans schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:52:
Toch maar even de funds die ik op binance had staan weg gehaald, het zal wel loslopen maar dat werd ook gedacht met Celcius, BlockFi, Terra Luna en ga zo maar door..

En zo nog een horde en binance sterft :9

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:43
sjorremans schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:52:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f2JTUWg7Itkw0DHgt1heXePxQEQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3QkSpJWGsploZVbWhRhr7zuv.jpg?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door Domino op 12-06-2023 17:13 ]

• Gipsy King

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Does He Realize That Starting Every Word In A Sentence With A Capital Letter, Makes You Look Like A F*cking Idiot?

• Gipsy King
YES schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:24:
[...]

Does He Realize That Starting Every Word In A Sentence With A Capital Letter, Makes You Look Like A F*cking Idiot?
Toch 60.000k idooten henk en ingrids(volgers) die xrp gaan kopen door hem ;) , of dat al gedaan hebben.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

YES schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:24:
[...]

American habbit, redelijk geaccepteerd daar wat logisch is want er wonen meer idioten dan hier.

XRP = trash

• Kol Nedra
ook toch voor zekerheid grootste gedeelte eraf gehaald.
ook sommige altjes volledig verkocht dus nu weer meer richting BTC-maxi :Y)

nothing stops this train

• zenith
  • Niet online
Atom/btc gewoon op +4% 🎉

• Gipsy King

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik hou op dit moment de volgende 2 driehoeken in de gaten die ieder op andere timeframes perfect sluitend zijn, maar hier even gecombineerd. De onderste driehoek eindigt morgen om 14:00 en de bovenste vannacht om 2:00. De koers zit op dit moment op een punt waarop 1 van de 2 ongeldig wordt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TUFUSxjTUNZJngoq-dUaVYfHRRg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SMiZgTrjF1osj57OGfuqXFpa.png?f=fotoalbum_large

Morgen volgt er o.a. nieuws rondom Binance US en rente, mooi moment voor een rode candle naar 23k?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CBwRl0G8SksSS-c9bMPulDlshiI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AW3DbCeb6m0Rj7lg386pArhQ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 12-06-2023 18:25 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Kol Nedra
hele week kunnen we vuurwerk verwachten, als trader kun je je lol op deze week.

voor mij is het hodl en genieten van de traders met winsten....of op Twitter dat iemand zijn account heeft opgeblazen d:)b

nothing stops this train

• Masstje
  • Laatst online: 07-01 09:54
Kol Nedra schreef op maandag 12 juni 2023 @ 18:50:
hele week kunnen we vuurwerk verwachten, als trader kun je je lol op deze week.

voor mij is het hodl en genieten van de traders met winsten....of op Twitter dat iemand zijn account heeft opgeblazen d:)b
Of hier |:(

• Kol Nedra

nothing stops this train

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:14

tomtom901

Moderator General Chat
Whoeps, die long nog?

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:59
Taro schreef op maandag 12 juni 2023 @ 18:20:

Morgen volgt er o.a. nieuws rondom Binance US en rente, mooi moment voor een rode candle naar 23k?
[Afbeelding]
Een van de laatste keren zag je met het rentebesluit eerst een pump naar boven (31k?) en toen de flush naar beneden. Zou mij niks verbazen als we weer eenzelfde beweging gaan zien. Liquidatie van eerst de longs en daarna de shorts. Of uiteraard andersom.. Ben in ieder geval benieuwd naar morgen!

Stack Sats

• Masstje
Fearclosed zondag, te vroeg in de ochtend wakker. Had beter wat blijven liggen en sloot hem dan wat hoger.

Nuja, nog een hint: don’t drink and trade. Zie deze erboven 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3M17W5HtAl7NqHSrDNuIv6S17QI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IPhYftxW94y6fjOIxtleA0OV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Masstje op 12-06-2023 19:05 ]

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Masstje schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:05:
[...]

Nuja, nog een hint: don’t drink and trade. Zie deze erboven 8)

[Afbeelding]
Jij drinkt van 10-6 t/m 12-6 :?

UberLurker Departement #GG.

• roflexx
Skrunsies schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:15:
[...]

Mooi weekend toch

• Alpina
  • Nu online
[...]

:)B

Daar zie je smorgens al rustig een Duvel besteld worden. Mooi!

:9B

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:37
Iedereen al zijn verlies genomen op bnb?

Zero.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op maandag 12 juni 2023 @ 18:20:
mooi moment voor een rode candle naar 23k?
Ze zijn alvast begonnen?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• roflexx
Pelox schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:36:
Iedereen al zijn verlies genomen op bnb?
Nee. Winst een paar weken terug:)

• Masstje
[...]

Weekends, daar dienen ze toch voor :)B

Gelukkig gaan niet alle trades zo slecht. Afgelopen weekend was eens wat minder.

Nieuwe week, nieuwe kansen.

• Pelox
roflexx schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:37:
[...]

Nee. Winst een paar weken terug:)
Wat hebben we nou afgesproken... :F

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
Ha nou ik weet precies waar en wanneer goeie treeds.. ben uitgenodigd voor een elite groepje :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MK9aBKDlyO2fWSDk5RE38knucTY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7beQLqtWsUaPxuGZhZ0xSfBM.jpg?f=fotoalbum_large

• sjorremans

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-01 03:38
Ondertussen zijn alle bankrekeningen van Kraken geblokkeerd bij mijn bank Fortis in België. In het verleden is dit nog eens gebeurd maar toen waren er nog andere opties die nog niet geblokkeerd waren, maar nu dus allemaal.

Ik kan dus geen geld meer overmaken van mijn bank naar Kraken.

Schandalig vind ik het. Nog andere Belgen met het zelfde probleem en mogelijke oplossingen?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Het leek de onderste te worden, toen toch de bovenste, precies de bovenkant aangetikt en nu?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yREWb9N6ehaQoRXVipxIB19sb6U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PSDKtT7qaYR70cWgEutI0Osa.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:48:
Het leek de onderste te worden, toen toch de bovenste, precies de bovenkant aangetikt en nu?
[Afbeelding]
Zal ik die vraag even in mijn elite groepje gooien ? _O-

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:59
Heerlijke actie. Long geopend en gesloten. geflipt naar short die nog loopt.

Compenseert het verlies van de altcoins weer een beetje :')

Stack Sats

• roflexx
Skalders schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:47:
Ondertussen zijn alle bankrekeningen van Kraken geblokkeerd bij mijn bank Fortis in België. In het verleden is dit nog eens gebeurd maar toen waren er nog andere opties die nog niet geblokkeerd waren, maar nu dus allemaal.

Ik kan dus geen geld meer overmaken van mijn bank naar Kraken.

Schandalig vind ik het. Nog andere Belgen met het zelfde probleem en mogelijke oplossingen?
Heb je de bank al gebeld?

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-01 03:38
roflexx schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:01:
[...]

Heb je de bank al gebeld?
Net zoals veel andere Belgische banken krijg je dan gewoon een standaard scriptje te horen dat ze dit niet toelaten en ze daar jammer genoeg niets aan kunnen veranderen want dit komt vanuit het hoofdkwartier, blabla.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Skrunsies schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:50:
[...]

Zal ik die vraag even in mijn elite groepje gooien ? _O-
Alleen als ze vooraf het juiste antwoord kunnen geven.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01 06:27
Zo! Net even druk geweest met de Ledger en Binance, BNB van Ledger naar Binance en daar omgezet in BTC.
ETH uit 2.0 gehaald en beide naar de Ledger gestuurd.

Er staat nog wel wat op Binance maar dat is alleen wat dot en ada, die HODL ik tot 6 cent of 100$ per stuk :+

Oja en de avondvierdaagse gelopen met de oudste.. lekker met dit weer! 8)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:55
Volgens Benjamin Cowen maken we voor maart 2024 nog een nieuwe low van rond de 13k / 14k. Hij verwacht dat dit de komende maanden al gaat gebeuren. Wordt dat mijn kans om Bitcoin in te slaan. Voor de alts geen goed vooruitzicht.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pelox
zwembroek schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:42:
Volgens Benjamin Cowen maken we voor maart 2024 nog een nieuwe low van rond de 13k / 14k. Hij verwacht dat dit de komende maanden al gaat gebeuren. Wordt dat mijn kans om Bitcoin in te slaan. Voor de alts geen goed vooruitzicht.
Lijkt me wat fors... maar hij zit er vaker naast. Ik wacht nog steeds op de 100k en die verlengde fiets van hem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7GwtCpDcsPk77BQXy_-yV-_hFq8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tjrMAPKjM6Uzdc4t0iGoffGp.jpg?f=user_large

Zero.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-01 10:39
Wat ga je dan doen met je bags astar?
Die gaan dan namelijk ook gierend door t putje..

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:46
Pelox schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:45:
[...]

Lijkt me wat fors... maar hij zit er vaker naast. Ik wacht nog steeds op de 100k en die verlengde fiets van hem.

[Afbeelding]
Precies dat, samen met PlanB druk aan het ouwehoeren over de verlengde fiets en minimaal 100k. En deze idioot (ik dus) maar wachten op de 100k... :+

* Iets met lering trekken uit je 1e full cycle geloof ik.

[ Voor 4% gewijzigd door kernie op 12-06-2023 21:03 ]

PS5

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
The biggest bull trap ever, oh nee dat was weer iemand anders :P

Als Binance daadwerkelijk de deuren in de US moet sluiten dan verwacht nog wel een flinke correctie maar of we weer helemaal terugvallen naar pre Jan’23… ik weet het net zo niet.
Don Guacamole schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:02:
[...]

Laat die Japanners maar gaan, dat muntje komt er wel. Er waait een hele andere wind in Japan en het feit dat ze relatief veel real life use cases hebben en met grote partijen samenwerken geeft me wel vertrouwen dat het goed komt.

• zwembroek
Don Guacamole schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:02:
[...]

Ik heb ze in locked staking staan. Ontvang iets van 1500 in 20 dagen. Achteraf heb ik een inschattingsfout gemaakt. Ik had het bij 100k moeten houden. Ik verkoop nu niets meer omdat ik er op gok dat ze na de halving wel gaan moonen. Moet wel zeggen dat het meehelpt dat ze locked staan. RMRK verkoop ik ook niet. Heb wel bedacht dat ik het hierbij laat wat altcoins aan gaat. Tenzij Bitcoin niet meer onder de 20k komt. Misschien zit Cowen er naast maar ik vind zijn analyses wat betreft de altcoins en ook Bitcoin wel spot on voor dit jaar. Dat pre halving jaar volgt zijn TA perfect.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:36
Beste mensen, XRP trekt psychologisch van alle kanten aan mij. Ik weet: Ripple good, XRP bad. Maar ik wil argumenten om niet een maandloon in dat “muntje” te stoppen. Diegene met de beste argumenten krijgt 100 XRP gratis van mij.

• zwembroek
Moiety schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:27:
Beste mensen, XRP trekt psychologisch van alle kanten aan mij. Ik weet: Ripple good, XRP bad. Maar ik wil argumenten om niet een maandloon in dat “muntje” te stoppen. Diegene met de beste argumenten krijgt 100 XRP gratis van mij.
Als de SEC de rechtzaak wint dan ben je de helft van je maandloon weer kwijt of meer. Plus die bobo's van Ripple dumpen hun munten massaal op de markt.

• Moiety
zwembroek schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:30:
[...]

Als de SEC de rechtzaak wint dan ben je de helft van je maandloon weer kwijt of meer. Plus die bobo's van Ripple dumpen hun munten massaal op de markt.
Als in: buy the News?

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Hierom:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wX62YM2AQGtN-GrvMXX5t8yJpn0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dupePdxlpF6rOuURl03ghnkV.png?f=user_large

• Moiety
Ik heb een paar maanden geleden ene DonAlt op Twitter gevolgd en op zijn aanraden 1 bitcoin gekocht voor iets minder dan 16k. Op 30k plus de helft verkocht. Ik doe nu gratis mee aan deze Ponzi en heb 3 maandlonen te besteden. Xrp zou dus af kunnen vallen. 1 maandloon zit al in LTC.

• Moiety
Dank, 1 maandloon terug in BTC 😛

• zwembroek
Als in dump op retail. Maar als Ripple wint dan heb je goed gegokt. Dan kan die munt best een mooi ritje maken. Maar voor mij voelt het als kop of munt met Ripple. Al hoop ik van harte dat ze winnen. Zou een mooie klap voor Gensler zijn.

• zenith
  • Niet online
Je bent me echt net voor 😂

• zwembroek
Moiety schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:37:
Ik heb een paar maanden geleden ene DonAlt op Twitter gevolgd en op zijn aanraden 1 bitcoin gekocht voor iets minder dan 16k. Op 30k plus de helft verkocht. Ik doe nu gratis mee aan deze Ponzi en heb 3 maandlonen te besteden. Xrp zou dus af kunnen vallen. 1 maandloon zit al in LTC.
Ik zou geduld hebben en mooi afwachten wat de markt gaat doen.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://media.licdn.com/dms/image/D5622AQGz2yWVn1Cnfg/feedshare-shrink_800/0/1685586586157?e=1689206400&v=beta&t=T24f3qfA1CQYhJgL5N7FfD0UArEFO_mTtSkF5ZSt6zk

En dan maken ze ook nog eens je bags met shitcoins kapot. :o

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:28
Ik snap niet zo goed waarom XRP zo aan je trekt. In mijn kanalen kom in maar heel weinig content tegen over XRP.

Over dat aanraden van anderen. Wat je eigenlijk moet doen is zelf gaan onderzoeken wat jou wat lijkt. En onderbouw voor jezelf waarom. Dan sta je veel sterker in je schoenen op momenten zoals deze waarin veel waarde is verdampt en voorkom je panier acties

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Skrunsies
  • Niet online

Diegene met de beste argumenten krijgt 100 XRP gratis van mij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i2pAKR_Ju_HqFzf9NPrdAgTAmeY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Y0ZtWVG6VEj4msVEJTo1n28c.gif?f=user_large

• Moiety
zwembroek schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:39:
[...]

Als in dump op retail. Maar als Ripple wint dan heb je goed gegokt. Dan kan die munt best een mooi ritje maken. Maar voor mij voelt het als kop of munt met Ripple. Al hoop ik van harte dat ze winnen. Zou een mooie klap voor Gensler zijn.
Zou SEC nu actie ondernemen op Binance en Coinbase omdat ze denken dat ze het bokje zijn tegen Ripple?

• Pelox
Even rekenen.. 3 maandlonen.. hmm...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QOmac_f--il7-HmgcQiDDy0pjP4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jqYbSQAgV1uPgGQqYmr40XvQ.gif?f=user_large

Ja ik ben er wel uit..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aUi6N1a2IOtO7lZIBdsrcYETeqs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/u6R2aN0CFynJn0tS7m19ePs1.gif?f=user_large

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:46:
[...]

[Afbeelding]

Ja ik ben er wel uit..

[Afbeelding]
Ja hahahaha… ik was ook al aan het rekenen _O-

• Moiety
Pelox schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:46:
[...]

[Afbeelding]

Ja ik ben er wel uit..

[Afbeelding]
Jij weet niet wat ik doe:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FK1nMxCqh65hBXGpqtqCyReoG8k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9TGEVDsB7rTrNHFIsP5ybHIg.jpg?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-01 10:39
Ik ken het gevoel. Ik zal je een goede reden geven om het niet te doen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EHCju4T9bH6AcA-dYZH1IPEhJwM=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Nth11XjOOgdquhqH6OSqj0wf.webp?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 135 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!