[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.522 views

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:54
Pelox schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:48:
[...]

Voor die dikke muren heb je vaak een flinke boor nodig, best een klus hoor.
Ik heb hier een steen uit de buitenmuur gehaald om de airco leidingen door te voeren.
Er staat nog steeds op het lijstje om een halve steen nog terug te plaatsen :+

• elektriekert
Pelox schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 14:11:
[...]

Je moet dan wel een inverter hebben, welk model is het?
Nee hoor, gewoon op zijn kop plaatsen “inverted”

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-01 14:14

HollovVpo1nt

I like gadgets

BNB schommelt rond het prijsniveau van toen BTC 17K was. Die is hard gerekt zeg. Kut SEC.

[ Voor 5% gewijzigd door HollovVpo1nt op 11-06-2023 09:41 ]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-01 20:59
Taro schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:55:
[...]

Ik heb deze bewaard voor speciale momenten en denk dat dit zo'n moment is ;)

[Afbeelding]
Ik had die ook bijna meegenomen want grote fles, totdat ik ging narekenen en er achter kwam dat 5 flesjes losse choufe net zoveel bier was maar een derde goedkoper :+ in deze barre crypto tijden kan ik mij dat niet meer veroorloven.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
mannowlahn schreef op zondag 11 juni 2023 @ 09:43:
[...]

Ik had die ook bijna meegenomen want grote fles, totdat ik ging narekenen en er achter kwam dat 5 flesjes losse choufe net zoveel bier was maar een derde goedkoper :+ in deze barre crypto tijden kan ik mij dat niet meer veroorloven.
Exact, daarom is het ook de kunst om zo'n fles van anderen cadeau te krijgen ;)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• mannowlahn
  • Laatst online: 13-01 20:59
Taro schreef op zondag 11 juni 2023 @ 09:44:
[...]

Dat zekers, laat ons even weten wanneer je die fles voor jezelf open gaat trekken, dan weten wij dat we later die avond wat vreemde BTC bewegingen zullen gaan zien :+

• Mr. Unexist
  • Laatst online: 23:32
Als vrouwen op sites als Tinder na 2 berichten je telefoonnummer willen om naar WhatsApp over te gaan is het een dikke red flag 🚩
En als je dan zegt dat je prima op Tinder kan praten en niet zo snel telefoonnummers wilt uitwisselen, dan is het "gesprek" snel dood en ff later de match opgeheven... ;w
Ervaringsdeskundige hier :+

• dnc-
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 01-07-2025
Salvatron schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:00:
ik heb een afspraak gemaakt met de gemeente voor een nieuw identiteitsbewijs. Dit is wat het centraal meldpunt identiteitsfraude zegt:

Vervang je paspoort/identiteitskaart
Vraag bij je gemeente zo spoedig mogelijk een nieuw identiteitsdocument (paspoort, identiteitskaart) aan als je fraude vermoedt met je huidige document (of met een kopie of het documentnummer ervan). Het nieuwe document bevat een nieuw documentnummer. Vraag de gemeente om het nummer van het oude document via het C7 formulier te laten signaleren in het Verificatieregister. Het Verificatieregister bevat de nummers van reisdocumenten (Nederlandse paspoorten en identiteitskaarten) die niet meer in omloop zijn. Instanties die het Verificatieregister of een afgeleide daarvan raadplegen (zoals banken, autoverhuurbedrijven en notarissen) kunnen dan zien dat het oude document niet meer geldig is en dat dus ook een kopie of het documentnummer ervan niet meer gebruikt mag worden voor transacties. Heeft de medewerker Burgerzaken vragen over het te gebruiken C7-formulier? Dan kan hij/zij contact met ons opnemen.

Ik heb daarnaast mijn id-bewijs opgegeven bij de gemeente als gestolen/vermist (gekopieerd voor fraude kan ik nergens vinden, dus daarom voor deze optie gekozen).
Dit is wat de gemeente geeft als antwoord: Door het afronden van deze aanvraag is uw reisdocument definitief ongeldig.
Dank je voor je eerlijkheid en erg moedig dat je je verhaal hier wilt delen! Succes!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-01 11:53
is het al maandag? wil meer fiat gooien in magische muntjes:
BTC
ETH
ADA
ASTR

hodl en get rekt!

nothing stops this train

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31

tomtom901

Moderator General Chat
In Auckland kun je over 2 uur los ;)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:20
Kol Nedra schreef op zondag 11 juni 2023 @ 12:01:
BTC
ETH
ADA
ASTR

hodl en get rekt!
Gewoon effe sjoemelen met de tijd op je laptop/pc.
Is natoer weet je.

Ik hou m’n klep wel als ms. Nedra verhaal komt halen.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:11
Kol Nedra schreef op zondag 11 juni 2023 @ 12:01:
BTC
ETH
ADA
ASTR

hodl en get rekt!
Auto invest op Binance. Set en forget. Hoef je niet heel de zondag gestrest te zijn!

Stack Sats

• MrFX
  • Laatst online: 13-01 14:47
Skrunsies schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:57:
[...]

Oeh! Die ziet er lekker uit :Y
Midget lover confirmed.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-01 03:38
Ik ben lange tijd niet met crypto nieuws bezig geweest, even een vraagje die waarschijnlijk al 100x gesteld is ondertussen:

Wat zijn jullie acties/plannen i.v.m. het Ledger verhaal? Gewoon blijven bij Ledger, overgeschakeld naar andere HW wallet (welke?), of een totaal andere oplossing?

Wat heeft de harde kern hier gedaan (of net niet gedaan)? Gezien de meeste hier altijd Ledger hebben gebruikt?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
Proost boys!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJ38bTbKZLgJpkY7D9kmmks11lg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cgteH828khaQ8JbryhuVxZbx.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-12-2025

filthy rich

löp wa los

Met gratis slok getapt, dat bunt ze!

en aans löpt wa vast

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-01 20:10
Skalders schreef op zondag 11 juni 2023 @ 12:40:
Ik ben lange tijd niet met crypto nieuws bezig geweest, even een vraagje die waarschijnlijk al 100x gesteld is ondertussen:

Wat zijn jullie acties/plannen i.v.m. het Ledger verhaal? Gewoon blijven bij Ledger, overgeschakeld naar andere HW wallet (welke?), of een totaal andere oplossing?

Wat heeft de harde kern hier gedaan (of net niet gedaan)? Gezien de meeste hier altijd Ledger hebben gebruikt?
Heb zelf geen actie ondernomen en maak altijd nog gebruik van Ledger als hardware wallet. De plannen voor Ledger Recovery zijn op dit moment uitgesteld en ze gaan hun code nu ook (meer) open source maken. Tot dat volledig is afgerond zijn de plannen voor Ledger Recovery in de ijskast. Zie: https://www.ledger.com/bl...er-chairman-ceo-at-ledger

Tegelijkertijd ben ik er ook niet overtuigd dat een Trezor perse veiliger is. Je blijft altijd je vertrouwen in iets plaatsen zij het een exchange, Trezor, Ledger, wallet software of een smart contract. Een en ander spreiden is de beste optie.

• Kol Nedra
zit je op je Yacht mien jong? proost :Y)

nothing stops this train

• Kol Nedra

hier niks veranderd, het staat op de blockchain en accessible met Ledger

nothing stops this train

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik had m'n risks beter moet spreiden. Ik merk dat afgelopen week een mega dreun was voor m'n portfolio.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01 10:49
HollovVpo1nt schreef op zondag 11 juni 2023 @ 13:51:
Ik had m'n risks beter moet spreiden. Ik merk dat afgelopen week een mega dreun was voor m'n portfolio.
Bnb losses tellen hier ook zwaar. Sterker nog in EUR verlies ik een veelvoud van wat ik in meerdere jaren aan cashback heb verdiend ;(

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

twit schreef op zondag 11 juni 2023 @ 13:59:
[...]

Bnb losses tellen hier ook zwaar. Sterker nog in EUR verlies ik een veelvoud van wat ik in meerdere jaren aan cashback heb verdiend ;(
Ik kan ook totaal niet inschatten wat het gaat doen. Neemt fear toe en gaan we naar FTX praktijken of zien we weer langzaam herstel.

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Mr. Unexist schreef op zondag 11 juni 2023 @ 10:12:
Als vrouwen op sites als Tinder na 2 berichten je telefoonnummer willen om naar WhatsApp over te gaan is het een dikke red flag 🚩
En als je dan zegt dat je prima op Tinder kan praten en niet zo snel telefoonnummers wilt uitwisselen, dan is het "gesprek" snel dood en ff later de match opgeheven... ;w
Ervaringsdeskundige hier :+
Dat moet ik voortaan doen, overigens heb ik inmiddels het geld weer terug, waarschijnlijk omdat ze je vertrouwen proberen te winnen met kleine bedragen.

Iemand enig idee trouwens hoe het kan dat je gewoon kunt handelen op zo'n frauduleuze cryptobeurs? Ik kon gewoon btc en dogecoin kopen en verkopen, en de verliezen werden gewoon afgeschreven net als bijv op kraken. Iemand hier ervaring mee?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-01 20:10
HollovVpo1nt schreef op zondag 11 juni 2023 @ 14:04:
[...]

Ik kan ook totaal niet inschatten wat het gaat doen. Neemt fear toe en gaan we naar FTX praktijken of zien we weer langzaam herstel.
Als je de weekly chart bekijkt zou het nog weleens hard kunnen gaan op moment dat het onder de ~210 USD komt. Dan zou ~55 best mogelijk kunnen zijn op termijn als er meer slecht nieuws rondom Binance volgt.

Denk dat als je de komende tijd in de verkeerde alts zit je echt giga rekt kunt gaan. Biedt wel ongekende kansen voor mensen met voldoende geld aan de zijlijn.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Salvatron schreef op zondag 11 juni 2023 @ 14:11:
[...]
Iemand enig idee trouwens hoe het kan dat je gewoon kunt handelen op zo'n frauduleuze cryptobeurs? Ik kon gewoon btc en dogecoin kopen en verkopen, en de verliezen werden gewoon afgeschreven net als bijv op kraken. Iemand hier ervaring mee?
Gewoon een kwestie van de getallen die jij intypt onthouden, laten zien en het saldo erop aanpassen. Grote kans dat er helemaal nergens sprake is van echte Bitcoin of Doge, gewoon een database met "trades" wat in feite op de achtergrond niets doet.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:42
jvel92 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 14:18:
[...]

Als je de weekly chart bekijkt zou het nog weleens hard kunnen gaan op moment dat het onder de ~210 USD komt. Dan zou ~55 best mogelijk kunnen zijn op termijn als er meer slecht nieuws rondom Binance volgt.

Denk dat als je de komende tijd in de verkeerde alts zit je echt giga rekt kunt gaan. Biedt wel ongekende kansen voor mensen met voldoende geld aan de zijlijn.
Heb gehoord dat 6 cent ook tot de mogelijkheden behoort.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:37

Vis

HollovVpo1nt schreef op zondag 11 juni 2023 @ 13:51:
Komt wel goed man

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1KAxMx2PfpMm2DPwsEpOKimIMgk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wRwPJiK7wapeZieS1x8EDCEl.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06-2025

Zelf overgestapt op een Jade en vanaf nu alleen nog multisig.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Long gesloten, short geopend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f7hBcSUK4cc0tIcjLvXLq0h6K0U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NjOEE7JMal6V7ovTfS2OEGOZ.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 11-06-2023 19:14 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:16

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/COCKCUdnwwgVbGFk-7aUQ9SWV1g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HBV6pA6h049Ib5OJiUsImUDk.jpg?f=user_large

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
We gaan weer rekt?:(

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-01 10:39
Zo, heel weekend geen koersen gekeken, alleen heel ff op dit forum. Snel weer weggeklikt en van t lekkere weer genoten.
Nog wat gemist? Zie dat de alts bloeden als een gek.

Net maar even m’n eten opgewarmd..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UwrNlJNxKW0BVjUJcBrQt3g1Qe0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Vu3BViKXIdxMlEOBJXtDYU31.jpg?f=user_large

• Kol Nedra

leuk gedaan 🥲

nothing stops this train

• Masstje
  • Laatst online: 07-01 09:54
26k rockets to the moon?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nope, 25.6k incoming...

• Mr. Unexist
  • Laatst online: 23:32
Taro schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:55:
[...]

Nope, 25.6k incoming...
Maar daar komen we net vandaan 😳

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:22

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:55:
[...]

Nope, 25.6k incoming...
Is this Taro or your short position talking? :+

• twit
YES schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:58:
[...]

Taro , Capo het scheelt ook eigenlijk maar twee letters ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mr. Unexist schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:57:
[...]

Maar daar komen we net vandaan 😳
Idd :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zf66lWx8z3YkG3HCeGHaxI_QFWQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1hDkoWfJiD3ro94TvX9n0s5L.png?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:58:
[...]

Taro vanuit zijn short positie :)

Verwijderd

Taro schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:00:
[...]

Taro vanuit zijn short positie :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HlvMERKaCvUYWzmgMnEfjLRh1xM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Nfkq4FiQ7Exd31Ksa9bNQlfP.jpg?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wacht even, ik kan er ook naast zitten, die fles La Chouffe kan mij parten spelen. Excuses als ik ongelijk blijk te hebben.

DYOR enzo.

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:14:
Wacht even, ik kan er ook naast zitten, die fles La Chouffe kan mij parten spelen. Excuses als ik ongelijk blijk te hebben.

DYOR enzo.
Ahhh Taro aan de drank en trades. Die long positie van mij gaat wel goedkomen dus d:)b

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

• Masstje
Taro schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:14:

DYOR enzo.
Was het een 6pack dan?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nee, 1 flesje, maar ik kan niet zo goed tegen alcohol.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJsDe6bADatiH2byJTTdm8ms11s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2XJy31Mh6RK8MCG0xkVEJYXE.jpg?f=fotoalbum_large

• Masstje
Taro schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:20:
[...]

Nee, 1 flesje, maar ik kan niet zo goed tegen alcohol.
[Afbeelding]
Hmm, versta ik als ik zie wat eronder ligt :+

• twit
Masstje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:26:
[...]

Hmm, versta ik als ik zie wat eronder ligt :+
Dat is net als met koffiebonen en nootjes enzo. Je hebt altijd een la met het weggeef spul voor gasten en een la met dingen om van te genieten als je alleen bent ;)

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:49

Barrycade

Through the...

twit schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:29:
[...]

Dat is net als met koffiebonen en nootjes enzo. Je hebt altijd een la met het weggeef spul voor gasten en een la met dingen om van te genieten als je alleen bent ;)
Ik heb dat met mijn whisky. Je hebt altijd van die flapdrollen, ah ik zie dat je veel whisky hebt staan, lekker doe mij maar met cola en ijs.

Dus dan krijgen ze Johnny Walker van achteruit de kast met hun cola.

Verwijderd

Barrycade schreef op zondag 11 juni 2023 @ 22:05:
[...]

Ik heb dat met mijn whisky. Je hebt altijd van die flapdrollen, ah ik zie dat je veel whisky hebt staan, lekker doe mij maar met cola en ijs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vLxDtqDu7gJI4VBJGRevccTHDBM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BdcPFSGHto1cPUZguQvZRnTX.jpg?f=user_large

Verwijderd

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

jvel92 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 14:18:
[...]

Ik ga denk ik een dezer dagen volledig in fiat. Ik kan het niet meer aan. Ik kijk morgen wat alts doen. M'n gevoel zegt dat komende nacht rekt wordt.

• roflexx
HollovVpo1nt schreef op maandag 12 juni 2023 @ 01:34:
[...]

Ik ga denk ik een dezer dagen volledig in fiat. Ik kan het niet meer aan. Ik kijk morgen wat alts doen. M'n gevoel zegt dat komende nacht rekt wordt.
Nee joh. Moon soon

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Het begint weer lekker :/
BNB gaat FTT achterna. Alweer -5% terwijl BTC redelijk stabiel is. Kut SEC.

[ Voor 67% gewijzigd door HollovVpo1nt op 12-06-2023 05:04 ]

• roflexx
HollovVpo1nt schreef op maandag 12 juni 2023 @ 04:58:
Het begint weer lekker :/
BNB gaat FTT achterna. Alweer -5% terwijl BTC redelijk stabiel is. Kut SEC.
Je zal maar bnb hebben..

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nog meer FTX parallellen: https://twitter.com/adams...?cxt=HHwWhIC-ofyYwKAuAAAA

Als de inhoud van die thread klopt, wat ik niet kan beoordelen, dan is het een kwestie van tijd voordat Binance omvalt lijkt mi

Welke online exchange handelen jullie in? Ik ga toch m'n funds weghalen bij Binance. Ik vertrouw het niet.

[ Voor 18% gewijzigd door HollovVpo1nt op 12-06-2023 05:25 ]

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01 06:27
Ik heb mijn BNB op de Ledger staan.. die er maar afhalen en mn eth daar op zetten en die poep BNBs verpatsen..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• roflexx
HollovVpo1nt schreef op maandag 12 juni 2023 @ 05:23:

Als de inhoud van die thread klopt, wat ik niet kan beoordelen, dan is het een kwestie van tijd voordat Binance omvalt lijkt mi

Welke online exchange handelen jullie in? Ik ga toch m'n funds weghalen bij Binance. Ik vertrouw het niet.
Fud fud fud

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Je schrijft Ftx verkeerd. Kun je ook vertellen waarom het FUD is? Met deze reactie kan ik niet beslissen of ik wel of niet BNB moet kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 12-06-2023 06:42 ]

Dat zit wel Schnorr.

• Gipsy King
  • Laatst online: 14-01 15:34

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Dus alle stijging van gisteravond is vannacht weer verdampt, ik was er al van uit gegaan en gelukkig is het ook zo, want er staat nog steeds een storting klaar (=

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• JDx

JDx

Ben ik ^

Barrycade schreef op zondag 11 juni 2023 @ 22:05:
[...]

Met cola? Dan zou ik nog een fles Glen Talloch ofzo nog verder achterin de kast zetten :+

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:14
btc dominance klimt lekker door. Zou mooi zijn als we door de 50% komen. Ik weet het, het is voor sommige kloten dat ze zwaar in shitcoins zitten en dat die nu compleet rekt gaan, maar het is voor het geheel beter zo.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:53
anti elppa schreef op maandag 12 juni 2023 @ 07:18:
btc dominance klimt lekker door. Zou mooi zijn als we door de 50% komen. Ik weet het, het is voor sommige kloten dat ze zwaar in shitcoins zitten en dat die nu compleet rekt gaan, maar het is voor het geheel beter zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/szS7pXwzlK4BZsdFbVG1-HeD4mY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xGvbghn51Zsf5VVA2h54Wct3.gif?f=user_large

Maktub

• JDx

JDx

Ben ik ^

Geloofde ooit vol in Cardano, gekocht bij 0.60 en verkocht bij 1.20 als je dan 2+ ziet denk je shit, als nu dit ziet denk je beter. Nu gewoon BTC, klaar, niets om over te peinzen.

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 12-06-2023 07:37 ]

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-12-2025
BTC en Crypto zijn slechts 20/ 25% van de tijd goed en positief. Alle overige maanden/ jaren draaien om:

- Een hoop geld - in fiat waarde - zien verdampen;
- Een hoop geld - in fiat waarde - zien toenemen in enkele weken, wat in enkele uren weer ongedaan gemaakt wordt;
- Frequente gedachten om voor een auto te rennen op het winkel centrum voor het verzekeringsgeld;
- Opstarten van verschillende verslavingen om de dag door te komen;
- Enzovoort.

Mocht je bovenstaand overleven en nog zelfstandig - fysiek en financieel - op je benen kunnen staan, heb je een 20/ 25% kans dat je beloond wordt tijdens een nieuwe bullrun.

I LOVE IT! (-> mijn vrouw riep altijd dat ik een hobby moest zoeken. Zo zie je maar, watch out what you wish for)

[ Voor 5% gewijzigd door Ryderr op 12-06-2023 07:44 ]

Excellence does not require perfection.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 12-01 12:18

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Ryderr schreef op maandag 12 juni 2023 @ 07:42:
[...]

BTC en Crypto zijn slechts 20/ 25% van de tijd goed en positief. Alle overige maanden/ jaren draaien om:

- Een hoop geld - in fiat waarde - zien verdampen;
- Een hoop geld - in fiat waarde - zien toenemen in enkele weken, wat in enkele uren weer ongedaan gemaakt wordt;
- Frequente gedachten om voor een auto te rennen op het winkel centrum voor het verzekeringsgeld;
- Opstarten van verschillende verslavingen om de dag door te komen;
- Enzovoort.

Mocht je bovenstaand overleven en nog zelfstandig - fysiek en financieel - op je benen kunnen staan, heb je een 20/ 25% kans dat je beloond wordt tijdens een nieuwe bullrun.

I LOVE IT! (-> mijn vrouw riep altijd dat ik een hobby moest zoeken. Zo zie je maar, watch out what you wish for)
Ik kom hier alleen voor de memes :|

• Ryderr
BTC100K2021 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 07:45:
[...]

Well I 'm sorry to say, but... your definitely not going to make it then...

• MrFX
  • Laatst online: 13-01 14:47
BTC100K2021 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 07:45:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swl-tf62InyKW1GHuuB4utIoxwY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7BAuaOhBfTtbO4drPV28qoMO.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• BTC100K2021

BTC100K2021

Probleem van Binance is dat ze inmiddels dusdanig groot zijn (personeelskosten over de hele wereld en allerlei verplichtingen) dat ze ondanks hun zeer riante positie alsnog snel rekt kunnen gaan.

Zoals ik al eerder heb aangegeven enkele maanden terug: over 5 jaar zijn het de gevestigde namen (enkele grootbanken + spelers als Fidelity/Vanguard/Blackrock + de brokers) die de rol van Binance en Coinbase hebben overgenomen.

De SEC is duidelijk op oorlogspad gestuurd (onderschat de reikwijdte van het lobbyen niet). Daarbij is ook het geopolitieke klimaat relevant (Rusland en China die haar beleid richting crypto versoepelen versus de VS, stijgende koersen wetende dat Rusland pro crypto is is oorlogstechnisch ook niet wenselijk). Maar zelfs de VS laat BTC heel duidelijk buiten haar reikwijdte van alle acties die ze doen, merk je aan alles.

Het is trouwens ook niet gek dat je amateurisme tegenkomt bij een snel groeiende start-up, echter zijn er weinig start-ups die direct zoveel middelen van anderen onder zich hebben. De SEC zal zonder problemen onbeperkt FUD kunnen vinden uit die periode en wellicht ook recenter. De markt doet de rest, die haalt zijn funds weg bij Binance en dan is CZ klaar.

Het vertrouwen in CZ is grotendeels gebaseerd op het succes van de BNB token. Zodra mensen rekt gaan en ze hun centjes zien verdampen dan is het vertrouwen ook snel weg. Daar ben je uiteindelijk ook moonboy voor.

Conclusie: koop BTC en zet het zelf weg op een eigen wallet.

[ Voor 50% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-06-2023 08:18 ]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Vandaag gaat die website van de uitkoopregeling van uit stoters van start. Ik kan hem alleen niet vinden. Iemand een linkje?

Na dit weekend heb ik een paar bags die ik ook graag door de overheid gekocht zie worden! Super milieuvervuilend dus ik verwacht een goede prijs te ontvangen!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

BTC100K2021 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:03:

Het vertrouwen in CZ is grotendeels gebaseerd op het succes van de BNB token. Zodra mensen rekt gaan en ze hun centjes zien verdampen dan is het vertrouwen ook snel weg. Daar ben je uiteindelijk ook moonboy voor.

Conclusie: koop BTC en zet het zelf weg op een eigen wallet.
Wat is tegenwoordig nog een secure, eigen wallet?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:15:
[...]

Ahhh Taro aan de drank en trades. Die long positie van mij gaat wel goedkomen dus d:)b
Ik had het toch goed :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z2RmLt7h7HGjG_Ewr1PkXJBviG8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/POEQH1XyTrQa6Op9PEt2Fnca.png?f=user_large

Exact op de onderkant van de driehoek gesloten om 4:27 vannacht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6c8ghb1FytVxv4x0kUGxH5nZrzU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/buT5la5aSyHn9lxt4rpauv3n.png?f=user_large

• Masstje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-yp-XJx5xNPBrcoPBiIx2fLyv2k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xzYB1pTIxx9d85XHMA3bb8cK.png?f=fotoalbum_large

De onderkant wordt toch stevig getest sinds deze nacht.

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:18
HollovVpo1nt schreef op maandag 12 juni 2023 @ 05:23:

Ik zie veel hele oude chatlogs uit 2018. Los van de inhoud, is een chatlog uit 2018 niet heel relevant voor nu. Over bitcoin had men toen ook kunnen zeggen dat het in zou storten, in 2018 stortte de hele crypto markt in elkaar. Om pas in 2020 weer op te krabbelen.

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:31:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Netjes hoor! d:)b

• BTC100K2021

BTC100K2021

Taro schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:31:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Deprimerend dat Taro zelfs onder invloed van 1,5L La Chouffe nog steeds de beste trades maakt hier.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:47
BTC100K2021 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:44:
[...]

Deprimerend dat Taro zelfs onder invloed van 1,5L La Chouffe nog steeds de beste trades maakt hier.
Relativeren is de beste manier van ontkennen begrijpen:
wij zijn niet zo slecht maar hij is heel goed.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:18
BTC100K2021 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:03:

Binance is natuurlijk nog wel meer dan BNB. Het is ook wel een exchange die altijd werkt en betrouwbaar is, eigenlijk zijn er tot nu toe nooit problemen geweest sinds de oprichting. Alleen in de beginperiode lag de site wel eens plat. En ze zijn ook nog eens met grote afstand de grootste exchange.

• BTC100K2021

BTC100K2021

HollovVpo1nt schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:26:
[...]

Wat is tegenwoordig nog een secure, eigen wallet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C3yHAFwLFsQD6zISBEl5UWe7Pq0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2MoQ7ZfAnA1e7pVNN1rGdo3G.jpg?f=fotoalbum_large

• Gipsy King
  • Laatst online: 14-01 15:34
Ziedat ADA de 0,28 Dollah cent barriere probeerd te breken

• BTC100K2021

BTC100K2021

CZ in goede tijden, ik zie weinig "4" meer langskomen.

Meneer is toch een klein beetje in paniek.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

BTC100K2021 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 09:38:
[Twitter]

Die zal wel wat aan z'n hoofd hebben ja. Is geen pretje als SEC je op de hielen zit denk ik en allerlei gesprekken op straat liggen. Doet me beetje denken aan situatie Trump nu xD.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-01 15:05

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Welke betrouwbare exchange gebruiken jullie naast Binance met een beetje acceptabele trading fees? Ik wil echt exit Binance

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01 11:11
Taro schreef op zondag 11 juni 2023 @ 09:44:
[...]

Wacht maar tot Herr Seele zijn kopje legt. Waarde x 5.

• Ryderr
HollovVpo1nt schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:04:
Welke betrouwbare exchange gebruiken jullie naast Binance met een beetje acceptabele trading fees? Ik wil echt exit Binance
Kraken(my one and only - m.u.v. wat kleine flufjes op CB en Binance)

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ryderr schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:07:
[...]

Kraken(my one and only - m.u.v. wat kleine flufjes op CB en Binance)
Ook gevestigd in de VS zie ik.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Klote BNB print ook de ene na de rode kaars, damn wtf zeg, en dat terwijl BTC redelijk stabiel blijft. BNB holders hebben er ook geen vertrouwen meer in.

[ Voor 45% gewijzigd door HollovVpo1nt op 12-06-2023 10:14 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-01 15:05
HollovVpo1nt schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:04:
Kraken, ByBit of OKx

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45
HollovVpo1nt schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:13:
Klote BNB print ook de ene na de rode kaars, damn wtf zeg, en dat terwijl BTC redelijk stabiel blijft. BNB holders hebben er ook geen vertrouwen meer in.
BNB krijgt even op z'n kloten. Dat is vervelend, maar in verhouding heeft BNB zich altijd bijzonder sterk gehouden. Op dit moment staat BTC op zo'n 62% van z'n ath, BNB op 68%. Er zijn veel alts die al veel hardere klappen hebben gehad, neem een ADA dat al een 92% daling achter de kiezen heeft deze bearmarkt

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• twit
HollovVpo1nt schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:13:
Lang geleden dat m’n verliezen op Alts me überhaupt iets interesseren vergeleken met m’n btc pf. Maar op zo,n moment als nu besef je dat je toch wel een erg grote positie in 1 alt hebt verzameld zo door de jaren heen. Meer dan gehalveerd sinds november inmiddels uit m’n hoofd (in eur) en dat allemaal voor een eurotje meer cashback op de boodschappen. @Verwijderd Riep het al jaren, ik had beter moeten weten :)

• elektriekert
Ik heb al een hele tijd geen alts meer gekocht, mijn OG alts die het goed doen/deden staan nog zo’n 50% tot 1800% in de plus. (ADA, XRP, VET, QNT).
Deze staan nog zo hoog omdat ik deze voor een habbekrats heb gekocht natuurlijk (100 jaar geleden)
De nieuwere alts (APT, DOT) in aanschaf staan -12% tot -50% lager.

Desondanks ik al tot aan mijn ballen inclusief het topje van mijn klabanus in Bitcoin zit schuif ik er nog meer in bij een sterke daling.

REKT of de gladiolen en over een jaartje sowieso in de plus!

Niet zo korte termijn denken.
Gewoon scheppen!!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_oSpWDtRywGiTgDGGayO7su3sqs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/njOLtHBMg5pAfuv3ZHnlm1kd.gif?f=user_large

Dickslamer: NFA

• Kol Nedra
bij mij zijn alleen de volgende crypto goed bezig:

LTC
ETH
BTC
PLU ( bijna gratissssss)

waar ik mijn eigen inleg eruit gehaald heb en de rest laat staan:
Doge
LIT
ASTR

en de rest; REKT! en dat zijn er een hoop zoals:
ADA, BNB, DOT, GLMR, ATOM, FTM, NEAR

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 12-06-2023 10:33 ]

nothing stops this train

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:38
PLU gaat inderdaad erg lekker, op de week grafiek zit PLU toch wel tegen een resistance aan die met wat geluk binnenkort wordt doorbroken.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:56
Gipsy King schreef op maandag 12 juni 2023 @ 09:28:
Ziedat ADA de 0,28 Dollah cent barriere probeerd te breken
0,28 gehit, ada klimt weer snel omhoog, had nog wel een dip verwacht..

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Einde deze maand wordt t spannend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OAP3DFX1Fn_LJvX7FSQGAN2WOqk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cwkmxE43I6LTmL3SfNbYaEhQ.png?f=user_large

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a26_HjOk6IkZ1ywkz9S_nNlk2LQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/i4Js0kpdD2gDE8KIkh0OnHfw.gif?f=user_large

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-01 11:12
BTC100K2021 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 09:38:
[Twitter]

Hij zal ongetwijfeld nu ook moeten oppassen wat hij wel of niet kan tweeten. Heb niet het idee aan zijn tweets te lezen dat er paniek is. Reken maar dat hij wat centjes al heeft liggen voor zijn advocaten teampje.
Pagina: 1 ... 134 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!