What if I tell you... This is s00n the same.
Ontvang een "MetaMask" mailtje::fill(white):strip_exif()/f/image/E3FopexrYLcEttJgiku3JrbI.png?f=user_large)
Wel mooi gedaan en echt aandacht aan besteed, maar ik heb besloten er desondanks niet op in te gaan
[IMPORTANT] Your wallet has been disabled!
van Meta Mask Support <cygnus@leadsquared.com>
:fill(white):strip_exif()/f/image/E3FopexrYLcEttJgiku3JrbI.png?f=user_large)
Wel mooi gedaan en echt aandacht aan besteed, maar ik heb besloten er desondanks niet op in te gaan
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ha, hiero ook zo. Afwachten en ondertussen 11% aprDomino schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:21:
Ik heb er weer wat kratjes ingeduwd.
Staat nu in tusd, even een beetje discipline tonen. Eens kijken wat er nog verder rekt gaat.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mooi koopmoment voor ADA idd, ik knal er ook wat in.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Nigerianen aan Chatgpt: how can I create a nice metamask email scam without spelling mistakes that fools Henk and Ingrid giving me the secret keys?Taro schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:40:
Ontvang een "MetaMask" mailtje:
[...]
[Afbeelding]
Chatgpt: see above.
Nog minimaal 2k van BTC af zal toch nog wat downside voor Ada betekenenTaro schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:41:
Mooi koopmoment voor ADA idd, ik knal er ook wat in.
Klopt, daarom heb ik ook meerdere orders geladderd met het zwaartepunt onderin.AlterBridge schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:45:
[...]
Nog minimaal 2k van BTC af zal toch nog wat downside voor Ada betekenen?
Eerst lekker verdienen aan AI en zo verlies je in een paar uur weer de waarde van berg aan subscriptions
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Waarom? Het verliest alleen waarde ten opzichte van BTC/ETH.Taro schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:46:
[...]
Klopt, daarom heb ik ook meerdere orders geladderd met het zwaartepunt onderin.
maargoed, weten we nu al wat de fud was deze keer?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heeft het al verloren ja, zal het ook vast nog wel iets extra verliezen, maar daarom pak ik ook op dit moment wat op ipv een week geleden. Ik heb voldoende BTC & ETH en ik handel al vanaf dag 1 (eind 2017) met ADA, dus dit wordt de derde marketcycle waarin we samen gaan optrekken naar een nieuwe ATH.JW04 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:57:
[...]
Waarom? Het verliest alleen waarde ten opzichte van BTC/ETH.
Over 1-2 jaar kijk je terug op dit moment als een mooi koopmoment. Of op het moment waarop ik een X bedrag door de plee heb gespoeld omdat de SEC daadwerkelijk tot actie overging. Maar goed, de wereld bestaat niet alleen uit de VS. Ik gooi er ook geen mega bedrag in.
[Twitter: https://twitter.com/thiccythot_/status/1667418848771952640]
En confirmed:
[Twitter: https://twitter.com/ScimitarCapital/status/1667422106017996804]
En confirmed:
[Twitter: https://twitter.com/ScimitarCapital/status/1667422106017996804]
Vergeet ook niet dat we volgende week Fed data/FOMC meeting hebbenanti elppa schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:02:
maargoed, weten we nu al wat de fud was deze keer?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Heeft en het lijkt er niet op dat het gaat veranderen. Ik heb ook genoeg altcoins gehad maar na de eerste piek koop ik ze meestal niet weer gezien de BTC/ETH waarde nooit meer in de buurt kwam van de piek.Taro schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:02:
[...]
Heeft het al verloren ja, zal het ook vast nog wel iets extra verliezen, maar daarom pak ik ook op dit moment wat op ipv een week geleden. Ik heb voldoende BTC & ETH en ik handel al vanaf dag 1 (eind 2017) met ADA, dus dit wordt de derde marketcycle waarin we samen gaan optrekken naar een nieuwe ATH.
Over 1-2 jaar kijk je terug op dit moment als een mooi koopmoment. Of op het moment waarop ik een X bedrag door de plee heb gespoeld omdat de SEC daadwerkelijk tot actie overging. Maar goed, de wereld bestaat niet alleen uit de VS. Ik gooi er ook geen mega bedrag in.
Denk het niet , daarvoor is het project erachter te goed. Het is geen PePeknakworst schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:40:
[...]
What if I tell you... This is s00n the same.
Eens, maar ik zie ADA eerder vanaf 0.22 naar 5 USD (22x) gaan dan Bitcoin vanaf 25k naar 550.000 USD in dezelfde cycle. Er hoeft ook geen nieuwe piek vs BTC neergezet te worden, als de stijging sinds het diepste dal maar hoog genoeg is.JW04 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:09:
[...]
Heeft en het lijkt er niet op dat het gaat veranderen. Ik heb ook genoeg altcoins gehad maar na de eerste piek koop ik ze meestal niet weer gezien de BTC/ETH waarde nooit meer in de buurt kwam van de piek.
Eens met die vergelijking. Tot waar staat je ladder? Op die verminkte grafiek moeten we heel ver terugkijken.Taro schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:13:
[...]
Eens, maar ik zie ADA eerder vanaf 0.22 naar 5 USD (22x) gaan dan Bitcoin vanaf 25k naar 550.000 USD in dezelfde cycle. Er hoeft ook geen nieuwe piek vs BTC neergezet te worden, als de stijging sinds het diepste dal maar hoog genoeg is.
0,18 USD.AlterBridge schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:16:
[...]
Eens met die vergelijking. Tot waar staat je ladder? Op die verminkte grafiek moeten we heel ver terugkijken.
Zo zag ik dat ook echter heb ik nu al een jaarsalaris verlies op ADA. I’m out. Heb alleen nog deel ETH en BTC en een klein plukje DOT.Taro schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:13:
[...]
Eens, maar ik zie ADA eerder vanaf 0.22 naar 5 USD (22x) gaan dan Bitcoin vanaf 25k naar 550.000 USD in dezelfde cycle. Er hoeft ook geen nieuwe piek vs BTC neergezet te worden, als de stijging sinds het diepste dal maar hoog genoeg is.
Buy high sell low, you nailed it babe. Of hodl maar geen extra DCA 's meer?bones schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:20:
[...]
Zo zag ik dat ook echter heb ik nu al een jaarsalaris verlies op ADA. I’m out. Heb alleen nog deel ETH en BTC en een klein plukje DOT.
Excellence does not require perfection.
Idd, meeste ADA gekocht rond de 0,70, heb het toen naar 2,30 zien gaan echter verwachte ik toen dat het de 3 zou halen. Op zich wilde ik het nu hodlen tot 1, alleen dat zie ik nu niet meer gebeuren. Zeker niet nu ze ADA van exchanges willen gaan halen.Ryderr schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:22:
[...]
Buy high sell low, you nailed it babe. Of hodl maar geen extra DCA 's meer?
dogecoin gekocht, kiepert natuurlijk gelijk naar beneden. Gelukkig geen jaarsalaris. Daarnaast ben ik in een bitcoin scam getuimeld, ja ja ja zo naïef ben ik wel, gelukkig ook geen jaarsalaris verloren.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
De VS is nog niet wakker. Nog even wachten met kopen
?
Welke scam? Misschien kan je ons behoedenSalvatron schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:27:
dogecoin gekocht, kiepert natuurlijk gelijk naar beneden. Gelukkig geen jaarsalaris. Daarnaast ben ik in een bitcoin scam getuimeld, ja ja ja zo naïef ben ik wel, gelukkig ook geen jaarsalaris verloren.
Komt er dan iemand je een snuif brengen?Gipsy King schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:46:
[Afbeelding]
Ik op die SOS knop rammen voor advies, kunnen ze me weer ni helpen !
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Net is een ERC20 NFT ding wat je hebt gekregen toch? Je kan ter controle even op de Ethereum app op de ledger kunnen controleren of je iets van "blind singning" off hebt staan. Voor sommige interacties is dit nodig om het aan te zetten, in dit geval is het mogelijk een risicoTaro schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:17:
[...]
Wat ze zouden kunnen doen is in het smartcontract van die NFT/token iets opnemen dat uitgevoerd kan worden. Stel dat ik nu via MetaMask de betreffende NFT/token wil verkopen, dan krijg ik eerst de vraag of ik bepaalde machtigingen wil geven, daar zal dan bijv. "spend coins" tussen staan en dan zou het smartcontract de gehele inhoud van mijn wallet kunnen verkopen.
De Ledger interacteert niet met dergelijke smartcontracts en signed alleen transacties, dus als het goed is zit ik veilig, maar ik blijf wel alert. Ik zou de NFT bijv. ook terug kunnen sturen, maar ik doe er maar even niets mee.
Paniek is een slechte raadgever. Alleen in de USA voorlopig. Wat als Ripple de zaak wint? Coinbase gaat ook buiten de USA een exchange opzetten, de markt is groter dan de USA, Hong Kong is vanaf 1 juni bezig met de registratie van exchanges en gaan ook ADA listen, etc, etc.... Je wist dat dit er aan zat te komen. Dit is echt maanden geleden al duidelijk geworden dat de SEC dit zou gaan doen. En dan beslis je nu op een mogelijk dieptepunt om te verkopen? Bijzonder....Jij bent ook gezakt voor de bear markt test.bones schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:27:
[...]
Idd, meeste ADA gekocht rond de 0,70, heb het toen naar 2,30 zien gaan echter verwachte ik toen dat het de 3 zou halen. Op zich wilde ik het nu hodlen tot 1, alleen dat zie ik nu niet meer gebeuren. Zeker niet nu ze ADA van exchanges willen gaan halen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zat zojuist even mijn ‘nance autoinvest te bekijken, is een aardig slagveld. Enige groene lichtpuntjes zijn btc (+19%), eth (+13%) en xrp (+22%) 😂
Al met al nog steeds een kleine plus, ik snap dat maxi gedoe steeds beter 💪🏻
ADA heeft boven de 3$ gestaan hè, dus het heeft aan je verwachtingen voldaan...bones schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:27:
[...]
Idd, meeste ADA gekocht rond de 0,70, heb het toen naar 2,30 zien gaan echter verwachte ik toen dat het de 3 zou halen. Op zich wilde ik het nu hodlen tot 1, alleen dat zie ik nu niet meer gebeuren. Zeker niet nu ze ADA van exchanges willen gaan halen.
Ik hou m'n ADA maar vast in staking en zie wel waar het schip strandt 🤞🏻
GAK van 0,09€ en ben al op vakantie geweest van de winst, maar het is wel nr. 2 in m'n pf 🤞🏻
Domino schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:38:
Zat zojuist even mijn ‘nance autoinvest te bekijken, is een aardig slagveld. Enige groene lichtpuntjes zijn btc (+19%), eth (+13%) en xrp (+22%) 😂
had die op de radar, maar thanks anyway. Erg benieuwd wat ze gaan doenScuL schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:09:
[...]
Vergeet ook niet dat we volgende week Fed data/FOMC meeting hebben
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Doet me denken aan het Fok topic over Cardano. Daar was iedereen 2021/2022 helemaal lyrisch. ADA zou snel naar €5 gaan.
Ik was de enige bear. Ik heb ADA in 2017 gekocht vlak ja de lancering, en heb ze in 2020 verkocht voor €0.08. Dat was toen dikke winst. Voor mij sloeg de prijs toen helemaal nergens op en heb een weddenschap gewonnen door te stellen dat Cardano eind 2022 weer op een kwartje zou staan.
Ik ben weg van Fok. Maar ben stiekum wel benieuwd hoe de gezichten er daar bij staan nu
Ik was de enige bear. Ik heb ADA in 2017 gekocht vlak ja de lancering, en heb ze in 2020 verkocht voor €0.08. Dat was toen dikke winst. Voor mij sloeg de prijs toen helemaal nergens op en heb een weddenschap gewonnen door te stellen dat Cardano eind 2022 weer op een kwartje zou staan.
Ik ben weg van Fok. Maar ben stiekum wel benieuwd hoe de gezichten er daar bij staan nu
Hoe stond jouw gezicht toen ADA boven de 3 dollar was?Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:43:
Doet me denken aan het Fok topic over Cardano. Daar was iedereen 2021/2022 helemaal lyrisch. ADA zou snel naar €5 gaan.
Maar zeg eerlijk. Hoe stond je eigen gezicht erbij toen ADA op 3 dollar stond terwijl jij ze voor 0,08 had verkocht?Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:43:
Ja, bizar. Niet alleen wat ADA betreft, voor mij was BNB nog veel pijnlijker. Ik verkocht 1400 BNB in november 2020 voor zo'n €35 per stuk. Ruim 3 maanden later stond ie op iets van €500JW04 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:46:
[...]
Hoe stond jouw gezicht toen ADA boven de 3 dollar was?
Maarja, zo gaat die shit. Winst is winst. En liever honderdmiljoen mislopen dan je eigen geld helemaal zien verdampen
Ben benieuwd of de $2bn liquidatie van het hedgefonds een kettingreactie teweeg gaat brengen onder hedgefondsen en andere institutionele investeerders.
Hier ook een paar jaar geleden 20k ada verkocht voor een paar centen.. en het grootste gedeelte van mijn eth verkocht rond de 1000 dollar, dikke winst op dat moment, maar alles behalve de top... later kon ik wel janken natuurlijk
maar een deel ligt nu op mijn dak te renderen dus al met al prima investering gok geweest natuurlijk.
Op de rest van de virtuele winst ben ik met dat hodlen natuurlijk keihard rekt gegaan..
Op de rest van de virtuele winst ben ik met dat hodlen natuurlijk keihard rekt gegaan..
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 10-06-2023 11:13 ]
Zero.
Je went heel erg snel aan een prijs. Wat het voor mij toen was, tussen 2017 en 2020 schommelde de prijs tussen de 0.04 en 0.08. Dat het dan ineens doorschiet naar de €2+ is voor mij onwerkelijk.
Veel mensen gaan dan pas kopen. Sommige zullen blij geweest zijn dat ze er vroeg bij zaten als ze ADA voor €1 hebben kunnen oppikken. En dat is dan heel snel de gedachte. ADA is goedkoop op €1.5, maar dat gaan we waarschijnlijk nooit meer zien, op naar de €5.
Ik denk dan, zoem eens iets verder uit. ADA heeft verweg het grootste deel in zijn bestaan geschommeld tussen de 0.04 en 0.08. Ik denk niet dat we die 0.08 zomaar weer terugzien, maar een kwartje voor ADA in de bear heb ik altijd wel als een realistische prijs gezien.
Maargoed, ADA is een voorbeeld, het is gewoon een beetje hoe een markt beweegt naar mijn idee.
;tldt. Bla. Geniet van het heerlijke weer!
Veel mensen gaan dan pas kopen. Sommige zullen blij geweest zijn dat ze er vroeg bij zaten als ze ADA voor €1 hebben kunnen oppikken. En dat is dan heel snel de gedachte. ADA is goedkoop op €1.5, maar dat gaan we waarschijnlijk nooit meer zien, op naar de €5.
Ik denk dan, zoem eens iets verder uit. ADA heeft verweg het grootste deel in zijn bestaan geschommeld tussen de 0.04 en 0.08. Ik denk niet dat we die 0.08 zomaar weer terugzien, maar een kwartje voor ADA in de bear heb ik altijd wel als een realistische prijs gezien.
Maargoed, ADA is een voorbeeld, het is gewoon een beetje hoe een markt beweegt naar mijn idee.
holy rekterino! ik had alleen BTC moeten kopen
maar LTC ook dikke dump, daar zei SEC toch niks over?
hodl en deze manipulatie uitzitten....
maar LTC ook dikke dump, daar zei SEC toch niks over?
hodl en deze manipulatie uitzitten....
nothing stops this train
Zo Slux heeft net zijn bijstandsuitkering met vakantie geld in SOL, LTC, ADA, MTL gestopt, nu maar hopen dat ik hierdoor niet weer in de schuldsanering beland.
Maar was een kwartje ook realistisch geweest als we niet de problemen met de SEC hadden gezien? Als ze maandag besluiten de Etherium foundation aan te klagen kan ETH ook weer terug naar de 120 dollar. Sommige events zijn vooraf nooit in te calculeren. Ik hoop dat Ripple die case gaat winnen. Niet om Ripple zelf maar voor het belang van de hele crypto industrie. En nu is het idd tijd om de pc af te sluiten.Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:15:
Je went heel erg snel aan een prijs. Wat het voor mij toen was, tussen 2017 en 2020 schommelde de prijs tussen de 0.04 en 0.08. Dat het dan ineens doorschiet naar de €2+ is voor mij onwerkelijk.
Ik zei dat ik er tot aan mijn ballen weer in zat, maar ik ga toch nog ff wat BTC kopen, wat moet ik in hemelsnaam met fiat op mijn rekening?
Ik vind het nu niet zo erg dat de hele bende is ingekakt, dit geeft namelijk legio mogelijkheden om mijn recente verliezen weer in te lopen. Op alts kun je (zodra de bodem is gevonden) een giga winst behalen als de recovery inzet
Ja, zit er een beetje dubbel in. Ga zelf best wel het schip in bij deze dalingen, maar biedt legio mogelijkheden om alt-posities in te nemen. De meeste printen nu verse lows of testen een eerdere bodem, niemand wil ze meer hebben terwijl het de prijzen zijn waarvan we 1,5jr geleden nog droomden om nog een x goedkoop in te kopen.ScuL schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:50:
Ik vind het nu niet zo erg dat de hele bende is ingekakt, dit geeft namelijk legio mogelijkheden om mijn recente verliezen weer in te lopen. Op alts kun je (zodra de bodem is gevonden) een giga winst behalen als de recovery inzet
De tijd leert of het tij keert
Volgens mij maak jij vooral winst, maar de manier waarop je praat maakt dat ik www.brijder.nl wil tippenScuL schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:50:
Ik vind het nu niet zo erg dat de hele bende is ingekakt, dit geeft namelijk legio mogelijkheden om mijn recente verliezen weer in te lopen.
Edit: Los daarvan wil ik iedere oldtimer hier bedanken. Jullie tipten tijdig dat je een beer beter in gaat met BTC, dan alt-heavy.
[ Voor 16% gewijzigd door MrMrq op 10-06-2023 12:08 ]
Maktub
Precies, maar wat is de bodem.ScuL schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:50:
Ik heb zojuist voor 200 euro wat alts bijgekocht. Klein bedrag, juist omdat het vast nog een stuk lager kan.
Of om nog meer geld te verliezen.ScuL schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:50:
Dat laatste inderdaad. Toch maar weer wat extra fiat richting Kraken gestuurd zojuist, kijken wat we er straks voor gaan kopen en qua orders parkeren. Grote zakken richting 2024/ 2025 anders wordt het sowieso niets.raq schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:57:
[...]
Ja, zit er een beetje dubbel in. Ga zelf best wel het schip in bij deze dalingen, maar biedt legio mogelijkheden om alt-posities in te nemen. De meeste printen nu verse lows of testen een eerdere bodem, niemand wil ze meer hebben terwijl het de prijzen zijn waarvan we 1,5jr geleden nog droomden om nog een x goedkoop in te kopen.
Excellence does not require perfection.
Iemand een paar tips voor alts die op Bitvavo te krijgen zijn? Dit lijkt mij een mooi moment om toch een paar alts op te pikken.
Mijn lijstje is nu:
Arbitrum (nieuw, weinig bagholders, zitten weer paar van die gure VC's in net als met SOL)
ADA (zette als 1 van de weinige "oude" munten een nieuwe ATH)
DOGE (idem als ADA, plus de "Elon" factor)
Verder nog tips?
Mijn lijstje is nu:
Arbitrum (nieuw, weinig bagholders, zitten weer paar van die gure VC's in net als met SOL)
Verder nog tips?
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-06-2023 12:18 ]
Inmiddels weten we wel hoe het werkt toch, kopen als iedereen verkoopt en verkopen als iedereen wil kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 10-06-2023 12:19 ]
Nopheros schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:17:
[...]
Inmiddels weten we wel hoe het werkt toch, kopen als iedereen verkoopt en verkopen als iedereen wil kopen.
Ik ben zo hebberig dat ik er bang van word, wat nu??
Veel dot voor weinig?BTC100K2021 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:17:
Iemand een paar tips voor alts die op Bitvavo te krijgen zijn? Dit lijkt mij een mooi moment om toch een paar alts op te pikken.
Mijn lijstje is nu:
Verder nog tips?
Zero.
Idd maar om er geld in te pompen om je verlies goed te maken is imo nooit een goed idee, je kan beter een limiet voor jezelf instellen en dan je verlies pakken om later weer in te stappen.Nopheros schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:17:
[...]
Althans zo ik het altijd, ik moet er niet aan denken om meer dan 10% in de min te staan met crypto.
Hou op schei uit. BTC kopen want dat is een goed idee. Of toch wat alts want 15000x gainsYES schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:27:
[...]
Ik ben zo hebberig dat ik er bang van word, wat nu??
UberLurker Departement #GG.
Mijn beste aankoop van het afgelopen jaar:
Een Airco.
Wat een heerlijkheid is dat, het lijkt wel of je van buiten zo de lobby van een hotel in Benalmadena binnenloopt hier!
Oh en Btc natuurlijk..
Een Airco.
Wat een heerlijkheid is dat, het lijkt wel of je van buiten zo de lobby van een hotel in Benalmadena binnenloopt hier!
Oh en Btc natuurlijk..
Zero.
Alleen is de grote vraag of we al in de buurt van de bodem zittenScuL schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:50:
Lekker hè, ik kijk er ook al naar uitPelox schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:38:
Een Airco.
Wat een heerlijkheid is dat, het lijkt wel of je van buiten zo de lobby van een hotel in Benalmadena binnenloopt hier!![]()
Oh en Btc natuurlijk..
Wij gaan namelijk een dakkapel en airco aanschaffen, als de bullrun me gunstig gezind is gaat de daarvoor opgehoogde hypotheek met cryptogains afgelost worden
Ik heb net afgelopen maand alts bijgekocht, dacht dat ik lang genoeg gewacht had. Nu staat alles weer een level lager, beetje bijkopen en een weekje aankijken. Wil op zich wel fiat bijzetten mochten we nog een alt-halving krijgen komende maanden.Ryderr schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:16:
[...]
Dat laatste inderdaad. Toch maar weer wat extra fiat richting Kraken gestuurd zojuist, kijken wat we er straks voor gaan kopen en qua orders parkeren. Grote zakken richting 2024/ 2025 anders wordt het sowieso niets.
Pelox schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:38:
Een Airco.
Wat een heerlijkheid is dat, het lijkt wel of je van buiten zo de lobby van een hotel in Benalmadena binnenloopt hier!![]()
Oh en Btc natuurlijk..
Aircootje hier was ook een goed ideeYES schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:40:
[...]
Lekker hè, ik kijk er ook al naar uit![]()
Wij gaan namelijk een dakkapel en airco aanschaffen, als de bullrun me gunstig gezind is gaat de daarvoor opgehoogde hypotheek met cryptogains afgelost worden
Dat punt had ik dan blijkbaar gemist, op zich eens dat het blijvend geld pompen in coins waar je negatief mee staat geen slim idee is.Slux schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:30:
[...]
Idd maar om er geld in te pompen om je verlies goed te maken is imo nooit een goed idee, je kan beter een limiet voor jezelf instellen en dan je verlies pakken om later weer in te stappen.
Althans zo ik het altijd, ik moet er niet aan denken om meer dan 10% in de min te staan met crypto.
Dat weet je idd nooit. Wat ik wel weet is dat we iig dichterbij de bodem zijn dan 1,5jr geleden. Alles staat op -95% of meer, historisch gezien zijn dat wel goede inkoopmomenten.Mr Ronman schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:38:
[...]
Alleen is de grote vraag of we al in de buurt van de bodem zitten
Zelf nog een sloot ATOM gekocht vandaag.. prima moment om GAK te verlagen.
Verlies pakken? Jjij verkoopt als je in verlies staat en koopt hoger weer terug?Slux schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:30:
[...]
Idd maar om er geld in te pompen om je verlies goed te maken is imo nooit een goed idee, je kan beter een limiet voor jezelf instellen en dan je verlies pakken om later weer in te stappen.
tinder bitcoin scam. Chinese vrouwen die een rijke oom hebben die insider-kennis heeft over bitcoin.
https://bravenewcoin.com/...nder-other-scams-to-avoid
According to a Reddit post, one version of this scam involves Asian women (or individuals posing as Asian women) gaining the trust of their victims on Tinder before moving the conversation to Whatsapp or WeChat. Then the conversation turns to investments and “an inside tip about a new crypto asset” or the girl’s rich uncle who is a blockchain investor etc. Once the victims transfer funds, their money is gone. Hundreds of Tinder users have shared their experience in this Reddit post and others - although none say they actually fell for it.
Ik ben hier dus ingetrapt. Dit lijkt misschien voor een buitenstaander naïef maar in mijn geval gebeurde het volgende:
Die vrouw had het over insider-informatie die ze van haar oom zou krijgen en stuurde me door naar een of andere website dat een soort cryptobeurs leek te zijn. Daar heb ik vervolgens 55€ naartoe gestuurd, en een kopie van mijn ID-bewijs wat nodig is als je crypto's wil withdrawen.
Die chinese vrouw zei vervolgens dat haar oom de bitcoin omhoog zou sturen op bepaalde momenten als het rustig was door heel veel bitcoins te kopen op een bepaald moment en ik zou dan 100% van mijn account moeten inzetten tegen 100% leverage. Er werd gehandeld op de 1 minuut grafiek.
Dus ik dat doen, en het leverde een paar keer winst op, zo'n 15% per keer als de fees eraf waren. die 55€ was toen circa 80€ waard. Toen werd die vrouw boos dat ik haar tijd aan het verdoen was omdat ik zo weinig geld inlegde, ze wilde dat ik 500€ inlegde. Dus die vrouw zei dat ze me geen signalen meer zou geven dat haar oom zou handelen.
Het bizarre is het volgende:
toen ik de helft van de crypto's terugvroeg (ik heb de helft nog steeds op die website staan, in dogecoins, nu zo'n 30€ waard) moest ik het volgende doen:
- code intypen die via sms werd verzonden
- code invoeren van de google authenticatie app
- code die via email werd verzonden
- speciaal wachtwoord gebruiken die voor withdrawals bestemd is
en nadat ik dus een kopie van mijn ID had opgestuurd.
Vervolgens kreeg ik daadwerkelijk de helft van het geld teruggestort na een dag (de transactie moest eerst worden gereviewed, dit kan een dag duren en ze kunnen het dus makkelijk tegenhouden), zo'n 35€.
Kan best zijn dat ik de rest van de crypto's inclusief de winst ook terug kan krijgen (nog niet geprobeerd) en dan zou ik dus met winst uit de scam komen.
Ik zie hier 2 mogelijkheden:
- de cryptobeurs waar die chinese vrouw me naartoe heeft gestuurd is echt, maar ze proberen via social engineering de controle te krijgen over mijn account. In dit geval is de vraag hoe die vrouw weet dat de koers van de bitcoin op de 1-minuut grafiek omhoog gaat op de tijden dat zij dat aangeeft.
- de cryptobeurs waar ze me naartoe leidde is fake, maar in dit geval is het bizar dat je maar liefst 3 codes (sms, email, google app) en een wachtwoord nodig hebt om het geld terug te krijgen, en dat je dat geld dan ook daadwerkelijk terugkrijgt inclusief de winst die je dankzij die vrouw hebt gemaakt. Maar misschien geldt dit alleen voor kleine bedragen en worden grote bedragen niet teruggestort.
Wat er precies aan de hand is weet ik niet, de vrouw is een scammer want inmiddels heb ik een andere chinese vrouw op tinder die met bijna hetzelfde verhaal aankomt over haar oom die veel van bitcoin afweet, en die wil me op binance hebben en me vervolgens overhalen om crypto's op mijn binance account over te maken naar een dubieuze website.
Dit is dus een serieus bizarre scam waarbij de winst die ik op die website zou maken ook daadwerkelijk bijgeschreven krijg, er mee kan handelen en zelfs kan terugvragen. Het zou kunnen dat ze op die manier je vertrouwen proberen te winnen: als het met kleine bedragen kan, dan kan het ook met grote bedragen. En als je dan een groot bedrag inzet verdwijnt je geld als sneeuw voor de zon. Maar ik zet alleen kleine bedragen in, dus wellicht gaat het bij mij om een mislukte scam: ze probeerden me te overtuigen om een groot bedrag in te zetten maar ik heb dat niet gedaan.
Ik zit nu nog steeds op die website met een paar tientjes aan crypto.
Zou idd best een goed moment kunnen zijn, al denk ik dat er ook wel weer veel shitcoins gaan sterven waar je nooit meer iets van zult horen.raq schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:48:
[...]
Dat weet je idd nooit. Wat ik wel weet is dat we iig dichterbij de bodem zijn dan 1,5jr geleden. Alles staat op -95% of meer, historisch gezien zijn dat wel goede inkoopmomenten.
Dat is vrij standaard. Zoals je zelf al aangeeft krijg je vertrouwen om je er winst uithaalt. Als iemand op dat moment tegen je zegt dat het een scam is zul je zeggen dat je bewijs hebt dat het werkt, kijk ik heb er winst uit gehaald.
Vervolgens heb je voldoende vertrouwen erin om er meer geld in te stoppen dan dan stopt het, dan ben je het kwijt. Je hebt geluk dat jij niet zover bent gekomen.
Goed dat je dit deelt!Salvatron schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:06:
[...]
tinder bitcoin scam. Chinese vrouwen die een rijke oom hebben die insider-kennis heeft over bitcoin.
https://bravenewcoin.com/...nder-other-scams-to-avoid
According to a Reddit post, one version of this scam involves Asian women (or individuals posing as Asian women) gaining the trust of their victims on Tinder before moving the conversation to Whatsapp or WeChat. Then the conversation turns to investments and “an inside tip about a new crypto asset” or the girl’s rich uncle who is a blockchain investor etc. Once the victims transfer funds, their money is gone. Hundreds of Tinder users have shared their experience in this Reddit post and others - although none say they actually fell for it.
Ik ben hier dus ingetrapt. Dit lijkt misschien voor een buitenstaander naïef maar in mijn geval gebeurde het volgende:
Die vrouw had het over insider-informatie die ze van haar oom zou krijgen en stuurde me door naar een of andere website dat een soort cryptobeurs leek te zijn. Daar heb ik vervolgens 55€ naartoe gestuurd, en een kopie van mijn ID-bewijs wat nodig is als je crypto's wil withdrawen.
Die chinese vrouw zei vervolgens dat haar oom de bitcoin omhoog zou sturen op bepaalde momenten als het rustig was door heel veel bitcoins te kopen op een bepaald moment en ik zou dan 100% van mijn account moeten inzetten tegen 100% leverage. Er werd gehandeld op de 1 minuut grafiek.
Dus ik dat doen, en het leverde een paar keer winst op, zo'n 15% per keer als de fees eraf waren. die 55€ was toen circa 80€ waard. Toen werd die vrouw boos dat ik haar tijd aan het verdoen was omdat ik zo weinig geld inlegde, ze wilde dat ik 500€ inlegde. Dus die vrouw zei dat ze me geen signalen meer zou geven dat haar oom zou handelen.
Het bizarre is het volgende:
toen ik de helft van de crypto's terugvroeg (ik heb de helft nog steeds op die website staan, in dogecoins, nu zo'n 30€ waard) moest ik het volgende doen:
- code intypen die via sms werd verzonden
- code invoeren van de google authenticatie app
- code die via email werd verzonden
- speciaal wachtwoord gebruiken die voor withdrawals bestemd is
en nadat ik dus een kopie van mijn ID had opgestuurd.
Vervolgens kreeg ik daadwerkelijk de helft van het geld teruggestort na een dag (de transactie moest eerst worden gereviewed, dit kan een dag duren en ze kunnen het dus makkelijk tegenhouden), zo'n 35€.
Kan best zijn dat ik de rest van de crypto's inclusief de winst ook terug kan krijgen (nog niet geprobeerd) en dan zou ik dus met winst uit de scam komen.
Ik zie hier 2 mogelijkheden:
- de cryptobeurs waar die chinese vrouw me naartoe heeft gestuurd is echt, maar ze proberen via social engineering de controle te krijgen over mijn account. In dit geval is de vraag hoe die vrouw weet dat de koers van de bitcoin op de 1-minuut grafiek omhoog gaat op de tijden dat zij dat aangeeft.
- de cryptobeurs waar ze me naartoe leidde is fake, maar in dit geval is het bizar dat je maar liefst 3 codes (sms, email, google app) en een wachtwoord nodig hebt om het geld terug te krijgen, en dat je dat geld dan ook daadwerkelijk terugkrijgt inclusief de winst die je dankzij die vrouw hebt gemaakt. Maar misschien geldt dit alleen voor kleine bedragen en worden grote bedragen niet teruggestort.
Wat er precies aan de hand is weet ik niet, de vrouw is een scammer want inmiddels heb ik een andere chinese vrouw op tinder die met bijna hetzelfde verhaal aankomt over haar oom die veel van bitcoin afweet, en die wil me op binance hebben en me vervolgens overhalen om crypto's op mijn binance account over te maken naar een dubieuze website.
Dit is dus een serieus bizarre scam waarbij de winst die ik op die website zou maken ook daadwerkelijk bijgeschreven krijg, er mee kan handelen en zelfs kan terugvragen. Het zou kunnen dat ze op die manier je vertrouwen proberen te winnen: als het met kleine bedragen kan, dan kan het ook met grote bedragen. En als je dan een groot bedrag inzet verdwijnt je geld als sneeuw voor de zon. Maar ik zet alleen kleine bedragen in, dus wellicht gaat het bij mij om een mislukte scam: ze probeerden me te overtuigen om een groot bedrag in te zetten maar ik heb dat niet gedaan.
Ik zit nu nog steeds op die website met een paar tientjes aan crypto.
Ik zou ook even goed nagaan wat ze nu precies van je weten want met de foto van je ID-bewijs kan ID fraude wellicht ook nog op de loer liggen.
Nee, dit lijkt mij zeker niet standaard. Zoals ik al zei: ik moet zelfs codes via sms en de google authenticatie app gebruiken om de crypto's over te maken en ik kan gewoon handelen met het bedrag. Dit staat niet omschreven op Reddit of die andere websites over chinese vrouwen.Nopheros schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:12:
[...]
Dat is vrij standaard. Zoals je zelf al aangeeft krijg je vertrouwen om je er winst uithaalt. Als iemand op dat moment tegen je zegt dat het een scam is zul je zeggen dat je bewijs hebt dat het werkt, kijk ik heb er winst uit gehaald.
Vervolgens heb je voldoende vertrouwen erin om er meer geld in te stoppen dan dan stopt het, dan ben je het kwijt. Je hebt geluk dat jij niet zover bent gekomen.
Dit is niet zoals die nigeriaanse oplichters met hun zielige verhaaltjes, als je niet oplet is dit zeer overtuigend en kan ook oplettende en intelligente mensen overkomen. Ik kende iemand die op soortgelijke wijze bijna 20000 euro is kwijtgeraakt.
klopt, ze hebben in ieder geval mijn email-adres, mijn id-bewijs en telefoonnummer, en foto. Zou kunnen dat ze daar wat mee gaan proberen.YES schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:17:
[...]
Goed dat je dit deelt!
Ik zou ook even goed nagaan wat ze nu precies van je weten want met de foto van je ID-bewijs kan ID fraude wellicht ook nog op de loer liggen.
Steeds als je denkt dat je alles al hebt meegemaakt lees je bovenstaande verhaal.
Na precies een jaar trouw DCA op BTC en ETH, is onderstaand mijn chart waarbij het percentage van GLMR er niet bij staat aangezien deze op het Moonbeam netwerk in staking staat.
Dus DOT van de nummer 1 bijna op nummer 3.. waar ik bij moet zeggen dat ik daar nog geen 0.0001 DOT van bijgekocht heb.
Dus DOT van de nummer 1 bijna op nummer 3.. waar ik bij moet zeggen dat ik daar nog geen 0.0001 DOT van bijgekocht heb.
Soms is het goed om verlies te nemen op een positie om mogelijk verder verlies te beperken. Je hebt weer kapitaal beschikbaar om te investeren en kunt een andere positie innemen of op een beter moment opnieuw instappen.roflexx schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:00:
[...]
Verlies pakken? Jjij verkoopt als je in verlies staat en koopt hoger weer terug?
Onderschat niet het psychologische effect van een positie dat -90% in de min staat.
Goed bezig man, denk dat je op tijd tot het inzicht gekomen bent niet alles meer op DOT te gooien, lekker door de berenmarkt heen ingekocht. Zou wel geniaal/ironisch zijn als DOT in de volgende bullrun echt mega hard gaat en BTC/ETH keihard outperformedSkrunsies schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:22:
Na precies een jaar trouw DCA op BTC en ETH, is onderstaand mijn chart waarbij het percentage van GLMR er niet bij staat aangezien deze op het Moonbeam netwerk in staking staat.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/iBfbepIM7QoAXk6y2Vtf3EZH.jpg?f=fotoalbum_large)
wel mooie flush zo, maar nog een flush kan zeker gebeuren.
toch nog ~17k?
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 10-06-2023 13:29 ]
nothing stops this train
Dat zou echt wat voor mij zijn. Maar eerlijk is eerlijk het interesseert me geen fluit. Zodra alles op bedrag X staat, ga ik wat kleine droompjes waarmaken. En als dat nou op munt X of Y gebeurd.YES schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:26:
[...]
Goed bezig man, denk dat je op tijd tot het inzicht gekomen bent niet alles meer op DOT te gooien, lekker door de berenmarkt heen ingekocht. Zou wel geniaal/ironisch zijn als DOT in de volgende bullrun echt mega hard gaat en BTC/ETH keihard outperformed
Ik vin heeeeeeelemaal mooi
Dus: nieuwe mailadressen aanmaken en je mailadres(sen) overal aanpassen en als het mogelijk is je telefoonnummer aanpassen.Salvatron schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:20:
[...]
klopt, ze hebben in ieder geval mijn email-adres, mijn id-bewijs en telefoonnummer, en foto. Zou kunnen dat ze daar wat mee gaan proberen.
Zero.
10%Slux schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:30:
[...]
In 2018 stond ik -80% en zelfs toen sliep ik nog niet onder een brug
En je hoofd ivm ID cardPelox schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:32:
[...]
Dus: nieuwe mailadressen aanmaken en je mailadres(sen) overal aanpassen en als het mogelijk is je telefoonnummer aanpassen.
Idem hier! 250W verbruik nu terwijl de zonnepanelen 6000W terug leveren momenteel.Pelox schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:38:
Een Airco.
Oh en Btc natuurlijk..
Lang leve Crypto!
Daar is de multisplit tenslotte van aangeschaft.
Volgende maand komen hier wat glanzende plaatjes op t dak, daarna nog een 2-tal airco’s. En misschien dat ik nog een warmtepomp-boiler ga installeren.elektriekert schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:34:
[...]
Idem hier! 250W verbruik nu terwijl de zonnepanelen 6000W terug leveren momenteel.
Lang leve Crypto!
Daar is de multisplit tenslotte van aangeschaft.
Ik zou dat nummer juist aanhouden, als ze ergens dmv nummerverificatie binnen proberen te komen weet je het tenminste.Pelox schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:32:
[...]
Dus: nieuwe mailadressen aanmaken en je mailadres(sen) overal aanpassen en als het mogelijk is je telefoonnummer aanpassen.
Dan kan Den Haag lekker zelf aan het gasSkrunsies schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:35:
[...]
Volgende maand komen hier wat glanzende plaatjes op t dak, daarna nog een 2-tal airco’s. En misschien dat ik nog een warmtepomp-boiler ga installeren.
Dat duselektriekert schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:40:
[...]
Dan kan Den Haag lekker zelf aan het gas
Skrunsies schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:35:
[...]
Volgende maand komen hier wat glanzende plaatjes op t dak, daarna nog een 2-tal airco’s. En misschien dat ik nog een warmtepomp-boiler ga installeren.
Zero.
Voor die dikke muren heb je vaak een flinke boor nodig, best een klus hoor.MrMrq schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:45:
[...]
Kijk Skruns, Pelox biedt al aan om mee te helpen met klussen.
Zero.
Sloop anders eerst die sell wall zodat btc naar 250k gaat, thanks!Pelox schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:48:
[...]
Voor die dikke muren heb je vaak een flinke boor nodig, best een klus hoor.
Op dagen als dit maar wat blij met mijn btc only keuze! Het vooruitzicht is ook niet echt geweldig...
Het standaard gedeelte ging over het feit dat je er winst uit kon halen, dat is een standaard manier om je vertrouwen te winnen. Dat ze iets nieuws bedacht hebben om je geld te stelen, ja dat zal.Salvatron schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:20:
[...]
Nee, dit lijkt mij zeker niet standaard. Zoals ik al zei: ik moet zelfs codes via sms en de google authenticatie app gebruiken om de crypto's over te maken en ik kan gewoon handelen met het bedrag. Dit staat niet omschreven op Reddit of die andere websites over chinese vrouwen.
Dit is niet zoals die nigeriaanse oplichters met hun zielige verhaaltjes, als je niet oplet is dit zeer overtuigend en kan ook oplettende en intelligente mensen overkomen. Ik kende iemand die op soortgelijke wijze bijna 20000 euro is kwijtgeraakt.
[...]
klopt, ze hebben in ieder geval mijn email-adres, mijn id-bewijs en telefoonnummer, en foto. Zou kunnen dat ze daar wat mee gaan proberen.
Op welk moment dacht je dat dit een goed idee was?Salvatron schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:06:
[...]
Iig al het geld eraf halen. Nieuwe telefoon nummer en je nummer wijzigen op exchanges enzo. Nieuwe email en die ook aanpassen overal..
En maar hopen dat ze verder niets met je ID gaan doen..
Nondejus, dus ik moet eth en dot hebben voor de komende bullrun?Skrunsies schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:22:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/KwSxjMJwnILx2ZNZUZbVaYCQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Bagholder hier dus
Valt mee, ik plaats die meuk zelf
Valt ook mee, het is houten skelet bouwPelox schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:48:
[...]
Voor die dikke muren heb je vaak een flinke boor nodig, best een klus hoor.
Verwijderd
Misschien offtopic, maar weet jij hoe dat koelen werkt met een pelletkachel? Heb hem vanmorgen en begin van de middag even aangehad maar het is hier nu 42°C in huis en het koelen lijkt niet echt te werken.Pelox schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:38:
Een Airco.
Oh en Btc natuurlijk..
Duhhhh 🙄Domino schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 14:08:
[...]
Nondejus, dus ik moet eth en dot hebben voor de komende bullrun?
[Afbeelding]
Bagholder hier dus
Eigelijk is jou chart beter
Je moet dan wel een inverter hebben, welk model is het?Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 14:10:
[...]
Misschien offtopic, maar weet jij hoe dat koelen werkt met een pelletkachel? Heb hem vanmorgen en begin van de middag even aangehad maar het is hier nu 42°C in huis en het koelen lijkt niet echt te werken.
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/l1G4By9jbwD1LenJ9ulEd9Is.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UcccFjg7i6nWXFBLR3zCYMUZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6abb0qaXlhluzUmFbo3nnlrH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IUOKQOlWXuEvJr0KwI5ErQgk.jpg?f=fotoalbum_large)