Van welke centjes?zwembroek schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:07:
[...]
Maar wat als Bitcoin nog een keer naar de 15k duikt? Koop je dan ook niets meer bij?
Zit er tot aan m'n ballen weer in
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Van welke centjes?zwembroek schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:07:
[...]
Maar wat als Bitcoin nog een keer naar de 15k duikt? Koop je dan ook niets meer bij?
https://cryptonews.com/ne...major-outage-reported.htmBreaking: Binance.US Halts USD Deposits, Must Withdraw by June 13 But Major Outage Reported
Dikke plasser op BTC/EUR
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Maktub
Eens, als je iets niet moet doen is het crypto influencers volgen, het advies of de coin die ze shillen is alleen voor eigen gewin.MrMrq schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:01:
Soms scroll ik door de comments onder die crypto-tweets die jullie delen.
Alle users hebben dan een aap-NFT als avatar, of zo’n WSB-mannetje. Allemaal zijn ze overtuigd van het gelijk van hun eigen shitcoin. Allemaal posten ze memes en desinformatie.
Op die momenten vraag ik me sterk af waar we greater fools gaan vinden.
[Afbeelding]
Het gaat nu niet meer over coins, wed ik.Don Guacamole schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:44:
[...]
Beter volg je hier het topic, voor de echte parels.
Maktub
MrMrq schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:47:
[...]
Het gaat nu niet meer over coins, wed ik.
[Afbeelding]
UberLurker Departement #GG.
Hoeveel BTC zou Gary zelf in zijn wallet hebben?
[ Voor 10% gewijzigd door Alpina op 09-06-2023 09:32 ]
Poh, als ik zoveel geld zou hebben zou ik zeker niet die baan hebben. Dan zou ik a la Mcafee lekker op m’n boot door de Caraïben cruisen.Alpina schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 09:31:
[...]
Hoeveel BTC zou Gary zelf in zijn wallet hebben?
Edit: ik weet genoeg
https://rprogress.org/gary-gensler-net-worth/
I Would be the Dan Bilzarian of ZeelandDon Guacamole schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 09:51:
[...]
Poh, als ik zoveel geld zou hebben zou ik zeker niet die baan hebben. Dan zou ik a la Mcafee lekker op m’n boot door de Caraïben cruisen.
Zijn nogal competitieve alpha mannetjes, die (ex) bankiers.Don Guacamole schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 09:51:
[...]
Poh, als ik zoveel geld zou hebben zou ik zeker niet die baan hebben. Dan zou ik a la Mcafee lekker op m’n boot door de Caraïben cruisen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Stack Sats
Al m'n crypto ingewisseld voor paprika-chips. Heerlijk.Stovirpi schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:38:
Ligt iedereen op GLMR island te zonnen?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
met mijn Glimmer kan ik net een blikje cola van kopenresusaapje schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:44:
[...]
Al m'n crypto ingewisseld voor paprika-chips. Heerlijk.
hier ook zo. Maar er is meer dan glimmers: astren, litten, ethen. Op vakantie in schotland kreeg ik trouwens enorm veel reclame om de oren geslagen, om te investeren in whiskey. 8%-10% APR werd beloofd. Misschien dat maar eens doen. Moet ik er wel in slagen een jaar lang de flessen dicht te houden.Kol Nedra schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:49:
[...]
met mijn Glimmer kan ik net een blikje cola van kopen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik ben tegenwoordig weer aan het werk op vrijdag.. met die troepmuntjes valt niets meer te verdienen.Stovirpi schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:38:
Ligt iedereen op GLMR island te zonnen?
Zero.
Oh? Ik zie op dit moment walvissen BTC en ETH droppen en meme-coins in grote hoeveelheden opslobberen: KAVA, LDO, PEPE, CFX, CITY< KAVA. Kopuh jonguh!Pelox schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 14:10:
[...]
Ik ben tegenwoordig weer aan het werk op vrijdag.. met die troepmuntjes valt niets meer te verdienen.
Met wat... ik heb geen rooie euro meer!resusaapje schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 14:17:
[...]
Oh? Ik zie op dit moment walvissen BTC en ETH droppen en meme-coins in grote hoeveelheden opslobberen: KAVA, LDO, PEPE, CFX, CITY< KAVA. Kopuh jonguh!
Zero.
Met je bitcoinen en etherionen natuurlijk!
Beetje flexibiliteit zou goed zijnPelox schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 14:20:
[...]
Nee shitcoinen koop ik alleen met waardeloze euromunten
Idd, aangezien elke alt zowat bloedt op btc zou ik ze zeker niet omruilen.Pelox schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 14:20:
[...]
en mocht de BTCD uitbreken vandaag of morgen gaan alle shitcoins nog een keer extra door et putje.Don Guacamole schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 14:40:
[...]
Idd, aangezien elke alt zowat bloedt op btc zou ik ze zeker niet omruilen.
Euro’s bloeden door inflatie dus dan kan je die zeker beter erin gooien.
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 09-06-2023 15:05 ]
Pelox schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 14:20:
[...]
Ben meteen market 100X long gegaan! Gas erop. Lekkere scam weekend punp.anti elppa schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 14:44:
[...]
Voelt iig heel erg of BTC vandaag gaat uitbreken omhoog.
Stack Sats
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bitcoin - A weapon of mass disruption
JUST IN: Robinhood to delist Cardano, Polygon, and Solana.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 9 juni 2023
Ja, in plaats van ze kopen op Robinhood koopt men het op Binance of Bybit. Dit heeft dus echt niets met decentraliteit te makenKol Nedra schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:00:
[Twitter]
goed nieuws dus, zo worden deze assets steeds decentraler
Anoniem: 1032405
Cardone, Polygone en Solanoff hebben überhaupt niks met decentraliteit te makenjvel92 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:07:
[...]
Ja, in plaats van ze kopen op Robinhood koopt men het op Binance of Bybit. Dit heeft dus echt niets met decentraliteit te maken
Als we in een recessie geraken gaat die printer toch wel weer aansjorremans schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 16:28:
US beurzen moonen ook wel aardig door, bearmarket rally of niet?
Solanoff doet het overigens echt goed hoor, ING daarentegenAnoniem: 1032405 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:23:
[...]
Cardone, Polygone en Solanoff hebben überhaupt niks met decentraliteit te maken
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 09-06-2023 18:57 ]
Mijn wallet is een super rode dumput geworden, blijven vol scheppen , loopt vanzelf een keer overknakworst schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:32:
[...]
Als we in een recessie geraken gaat die printer toch wel weer aan
Vooral blijven kopen!Kol Nedra schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:00:
[Twitter]
goed nieuws dus, zo worden deze assets steeds decentraler
Gooi er maar weer nog een flufje ADA tegenaan, kan de koers wel gebruiken
geef maar fiat en ik doe hetknakworst schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 20:05:
[...]
Gooi er maar weer nog een flufje ADA tegenaan, kan de koers wel gebruiken
Crypto owners (% of population):
— World of Statistics (@stats_feed) 9 juni 2023
🇦🇪 United Arab Emirates: 27.67%
🇻🇳 Vietnam: 20.54%
🇸🇬 Singapore: 13.93%
🇮🇷 Iran 13.46%
🇺🇸 United States: 13.22%
🇵🇭 Philippines: 13.02%
🇺🇦 Ukraine: 10.31%
🇻🇪 Venezuela: 10.28%
🇿🇦 South Africa: 10%
🇹🇭 Thailand: 9.32%
🇮🇳 India: 7.23%
🇧🇷 Brazil:…
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 23:08:
The flippening
Een term die wel eens voorbij kwam een tijdje geleden. Niks is onmogelijk in crypro. Ik denk dat Bitcoin momenteel een veel sterker fundament heeft dan Ethereum. Maar wat als. Wat als Ethereum op een dag de nr. 1 positie overneemt...
Een interessante video, helaas werkt het embedden niet...
[Embed]
Zero.
The flippening of niet, ik denk wel serieus dat het bezitten van 1 ETH over pak hem beet 10 jaar net zo'n fomo aandrijft als nu met 1 BTC het geval is.Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 23:08:
The flippening
Een term die wel eens voorbij kwam een tijdje geleden. Niks is onmogelijk in crypro. Ik denk dat Bitcoin momenteel een veel sterker fundament heeft dan Ethereum. Maar wat als. Wat als Ethereum op een dag de nr. 1 positie overneemt...
Een interessante video, helaas werkt het embedden niet...
[Embed]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Excellence does not require perfection.
@Kol Nedrabones schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 06:39:
Ik heb gisteren op tijd al mijn ADA verkocht. Helemaal rekt al daarmeee. Zie nu dat alle alt coins eem flinke drop hebben gemaakt. Btc en eth vallen enigsins mee gelukkig.
Niet
Omdat BTC ook daalt. Daalt nog verder en de alts herstellen nu iets. Niet doen.Radjesh schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 07:09:
Waarom gaan de alts allemaal down the drain? Is dit nog vanwege de Binance FUD?
[ Voor 19% gewijzigd door Vis op 10-06-2023 07:14 ]
Zo zie je maar als de verkeerde mensen achter de gokkast staan te schreeuwen. Tilt.... We tillen die machine op , geven hem een beuk. Nieuw eurotje erin en je kan weer spelen.Vis schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 07:12:
ADA, SOL en MATIC allen -22% momenteel..
Lekker hoor, dikke shift in top 10 gaande. Weg met die meuk. Of koopkansjes uiteraard
LTC als commodity kruipt weer de top 10 binnen juist. 🤘🏼
[ Voor 26% gewijzigd door Gipsy King op 10-06-2023 07:23 ]
En in the end:Gipsy King schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 07:19:
[...]
Zo zie je maar als de verkeerde mensen achter de gokkast staan te schreeuwen. Tilt.... We tillen die machine op , geven hem een beuk. Nieuw eurotje erin en je kan weer spelen.
Hunt em ! Lets go.Taro schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 23:42:
Zelfs anderen dan Ledger zelf proberen nu mijn funds te jatten?
[Afbeelding]
Stack Sats
Ik weet niet wat jij ziet, maar deze vrouw is goed ongesteld. Gelukkig is dat altijd na een paar dagen voorbij!Stovirpi schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:20:
Waarom luistert de cryptomarkt niet naar:” vrouwen bloot, handel dood”?
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Ik wou een portie Picanha halen voor vanmiddag. Nu wordt het pikante rekteroni zonder al teveel poeha.Masstje schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:17:
Net even bestelling van bbq vlees aangepast naar pakje aiki noodles. Zal in de zon wel vanzelf gaar worden.
Van bbq naar pasta party, m’n gasten zullen het wel begrijpen.Joosie200 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:27:
[...]
Ik wou een portie Picanha halen voor vanmiddag. Nu wordt het pikante rekteroni zonder al teveel poeha.
Hoe komen ze dan aan je adres of sturen ze dat naar elke mogelijke combinatie en hopen ze dat iemand hapt?Taro schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 23:42:
Zelfs anderen dan Ledger zelf proberen nu mijn funds te jatten?
[Afbeelding]
Trust me when I say this is only the beginning.
Dit sterft net als PEPE helemaal de moeder.knakworst schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:38:
Voor de liefhebbers: ARB 1 dollar.
Het moet wel dca blijven. Gewoon over 10 dagen buy high doenSkrunsies schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:43:
Mogguh!
Voor de TA kenners. Zit BTC nu op een belangrijk level? Of verwachten we lager. Normaal met 10 dagen mijn DCA, maar het jeukt. Zal ik het 10 dagen vervroegen
knakworst schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:46:
[...]
Het moet wel dca blijven. Gewoon over 10 dagen buy high doen
[ Voor 33% gewijzigd door Vis op 10-06-2023 08:49 ]
Benieuwd of ti na twee maanden zijn Twitter weeres activeerd , de loeder !Vis schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:49:
Capo had toch gelijk.. wat betreft Alts.
Dat is dan je DCA van oktober 2024 alvast?Skrunsies schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:43:
Mogguh!
Voor de TA kenners. Zit BTC nu op een belangrijk level? Of verwachten we lager. Normaal met 10 dagen mijn DCA, maar het jeukt. Zal ik het 10 dagen vervroegen
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Haha nee natuurlijk niet. Crypto is niet te voorspellen met die enorme hoeveelheid manipulatie. Gewoon wat roepen af en toe en kijken of je een keer prijs hebt.Vis schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:49:
Capo had toch gelijk.. wat betreft Alts.
Zero.
Ja zoiets iddBushalte schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:51:
[...]
Dat is dan je DCA van oktober 2024 alvast?![]()
Hier is het toevallig DCA dag, dus ik ga ervoor. Daarna gaat BTC vast snel naar de 69k.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
"Geniet" van het mooie weer? 30 graden is dubbel rekt op je plaat. Rekt crypto, rekt natuur door droogtezwembroek schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:59:
Wat the fuck is er gebeurd. Haha Rekt motherfuckers. Tering nou ja shit happens. Astar staat locked dus mooi laten staan tot de zero. Fijne dag mensenl! Geniet van het mooie weer
[ Voor 8% gewijzigd door Vis op 10-06-2023 09:05 ]
Liever 1 zon in het land dan 10 Sol of Quant.zwembroek schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:59:
Wat the fuck is er gebeurd. Haha Rekt motherfuckers. Tering nou ja shit happens. Astar staat locked dus mooi laten staan tot de zero. Fijne dag mensenl! Geniet van het mooie weer
Zero.
De natuur is hier niet rekt. Het waterschap heeft het waterpeil flink verhoogd en er broeden dit jaar een record aantal huiszwaluwen onder mijn dakgoten. Prachtig om te zien. Alleen mag ik nu de ramen wassen van mijn vriendin. Dikke prima. Zo is natoer.Vis schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:02:
[...]
"Geniet" van het mooie weer? 30 graden is dubbel rekt op je plaat. Rekt crypto, rekt natuur door droogte
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je kunt per contract (lees: token) zien welke adressen deze in bezit hebben.Numbers schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:40:
[...]
Hoe komen ze dan aan je adres of sturen ze dat naar elke mogelijke combinatie en hopen ze dat iemand hapt?
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik vermoed dat er nog minimaal 2k meer vanaf kan: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"roflexx schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:09:
Omg ik kijk een paar uurtjes niet en we gaan rekter dan rekt.
Weer wat geleerdTaro schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:07:
[...]
Je kunt per contract (lees: token) zien welke adressen deze in bezit hebben.
Trust me when I say this is only the beginning.
Wat ze zouden kunnen doen is in het smartcontract van die NFT/token iets opnemen dat uitgevoerd kan worden. Stel dat ik nu via MetaMask de betreffende NFT/token wil verkopen, dan krijg ik eerst de vraag of ik bepaalde machtigingen wil geven, daar zal dan bijv. "spend coins" tussen staan en dan zou het smartcontract de gehele inhoud van mijn wallet kunnen verkopen.Numbers schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:13:
[...]
Weer wat geleerd![]()
En dan? Kunnen ze dan wanneer jij die NFT verplaatst, de transactie elders kopiëren ofzo? Zoals toen werd gewaarschuwd toen ETH van PoW naar PoS ging?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq