[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.220.616 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:25

NeoflexNL

Forever young

Indrukwekkend lijstje wel @Taro . Mag ik vragen waar je die hebt staan? Je hebt er wel een aardige Nano XL voor nodig...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:01
Vis schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:02:
Afgelopen dagen ben ik aardig "crypto moe" geworden.. jullie bekend met dit fenomeen?
Teveel FUD, kapotmakkerij, scams etc.

Betekend vaak dat de bodem bereikt is toch? En het einde van de bearmarkt in zicht is? Toch?

Goed dat ik stug door blijf DCAen.. maar soms voelt het toch vreemd om in een bodemloze put geld te blijven mieteren.

We zullen zien wat 2024 gaat brengen!
2023 blijft een kop in zand jaar imo.
Dit is de bedoeling van een bear market. Het is een soort psychologische oorlogsvoering.
Retail publiek helemaal murw slaan totdat ze hun geld eruit trekken.
Hetzelfde met leverage trading ook, uitkleden tot op het bot en vervolgens komen de sats op een stack bij iemand die al 500 BTC in z'n account heeft.

Imo is dit de voornaamste reden dat ik niet met beren door één deur kan. Dit soort situaties beschadigen namelijk het vertrouwen in crypto als techniek, als systeem en als economisch middel. En als je mensen op een verkeerd spoor zet komen ze vaak niet meer terug.

Als crypto als industrie wil overleven moeten er oplevingen zijn waar mensen geld maken, want positieve geluiden werken als een magneet.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 11:41

MicroWhale

The problem is choice

MOOI!!!!!

Ik ben blij met al jullie berichten van het crypto-moe-zijn.

Een zorgvuldige analyse daarvan toont duidelijk aan dat we nu in de anger/depression fase zitten.

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/v2/resize:fit:720/format:webp/1*50R1oJV-btrzfq3kUTnMbw.jpeg

The only way is up.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 09:39
MicroWhale schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 06:47:
MOOI!!!!!

Ik ben blij met al jullie berichten van het crypto-moe-zijn.

Een zorgvuldige analyse daarvan toont duidelijk aan dat we nu in de anger/depression fase zitten.

[Afbeelding]

The only way is up.
Nog even wat ADA users nog meer depressief maken :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W5FfN5kSpodpzc_oOzQqTC8QKig=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qpHxIMGpnEmXIrBgA8axp7sD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:52:
[...]

Is dit niet gewoon @Ngangatar die een welverdiend middagdutje doet?
Ik lag net zo lekker te ronken en te dromen van een bull die compleet los aan het gaan was.

Meer nee hoor, word ik wakker blijkt het die ongelikte beer van een @visca te zijn.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:28

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:41:
Indrukwekkend lijstje wel @Taro . Mag ik vragen waar je die hebt staan? Je hebt er wel een aardige Nano XL voor nodig...
BTC en Eth doe je op een Ledger. De rest is in verhouding hopelijk niet materieel.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:03
Denk over een aantal jaar wanneer BTC en ETH nieuwe records breken aan deze momenten, als mensen je komen vertellen dat je “geluk” hebt om met de huidige prijzen te kunnen DCA’en. Deze reacties ga je ongetwijfeld krijgen wanneer je vroeg met pensioen gaat of een huis volledig zelf kunt financieren.

Als je crypto moe wordt zou ik je aanraden om je er wat minder mee bezig te houden en niet constant de prijzen of waarde van je portfolio te monitoren. Zeker als je voornamelijk BTC en ETH aanhoudt voor de lange termijn is het nieuws van de dag vooral ruis.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:49
jvel92 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:16:
Denk over een aantal jaar wanneer BTC en ETH nieuwe records breken aan deze momenten, als mensen je komen vertellen dat je “geluk” hebt om met de huidige prijzen te kunnen DCA’en. Deze reacties ga je ongetwijfeld krijgen wanneer je vroeg met pensioen gaat of een huis volledig zelf kunt financieren.

Als je crypto moe wordt zou ik je aanraden om je er wat minder mee bezig te houden en niet constant de prijzen of waarde van je portfolio te monitoren. Zeker als je voornamelijk BTC en ETH aanhoudt voor de lange termijn is het nieuws van de dag vooral ruis.
ja precies dit. Het is nu belangrijk om gewoon in te leggen en niet teveel te kijken. Ik heb die fout 1x gemaakt helemaal niets meer te doen, 2014 tot 2016, en baal daar nog steeds extreem van.
Dit zijn eigenlijk de mooiste periodes.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Yep @jvel92, dat is de weg. Ik zit al een paar jaar op hetzelfde beetje BTC en ETH... en dat gaat niet meer veranderen. Ik ga ook niet bijkopen omdat ik het nu 'genoeg' vind.

Waar zit ik op te wachten? BTC >120k en ETH >10k. (ongeveer 5x vanaf nu) Vanaf die prijzen ga ik tot 50% stapsgewijs verkopen. Als dat niet gebeurt verkoop ik niet... en als het heel extreem wordt verkoop ik misschien >50%.

Doel is winst. Hoe hoger hij komt, hoe meer ik eruit trek. In de bear daarna koop ik mss weer wat terug. Op een vooraf door mij bepaalde prijs. Al hij die niet haalt, jammer dan. De overige 50% verkoop ik dan in de bull erna... als die dan ooit nog komt. Zo niet, ook goed.

Zoals je kunt lezen heb ik geen slaappillen nodig :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
MicroWhale schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:59:
Yep @jvel92, dat is de weg. Ik zit al een paar jaar op hetzelfde beetje BTC en ETH... en dat gaat niet meer veranderen. Ik ga ook niet bijkopen omdat ik het nu 'genoeg' vind.

Waar zit ik op te wachten? BTC >120k en ETH >10k. (ongeveer 5x vanaf nu) Vanaf die prijzen ga ik tot 50% stapsgewijs verkopen. Als dat niet gebeurt verkoop ik niet... en als het heel extreem wordt verkoop ik misschien >50%.

Doel is winst. Hoe hoger hij komt, hoe meer ik eruit trek. In de bear daarna koop ik mss weer wat terug. Op een vooraf door mij bepaalde prijs. Al hij die niet haalt, jammer dan. De overige 50% verkoop ik dan in de bull erna... als die dan ooit nog komt. Zo niet, ook goed.

Zoals je kunt lezen heb ik geen slaappillen nodig :D
Maar wat als Bitcoin nog een keer naar de 15k duikt? Koop je dan ook niets meer bij?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:01
Ik zit nu 26 maanden in Crypto en heb slechts 2 maanden in het groen gestaan (pas na het eerst halfjaar). Ben het ook helemaal zat.

Heb voor ik begon twee jaar aan zitten kijken terwijl vrienden het erover hadden. Zij pakten wel Ada van 4 cent naar de top voor extra hypotheek.

Met de hoeveelheid tijd en geld wat ik er nu in heb zitten zou ik ook wel eens willen genieten van wat Crypto gains. Stuiteren tussen -19k en -4k heeft me wel genoeg afgestompt om te hodlen in ieder geval :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LNRVTsXLu4kQagHBRG40eJmJPI8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gUemclVhtmqbdwuGDPDAMesf.jpg?f=fotoalbum_large

Verse hopium, na de zomer 38K!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
AlterBridge schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:10:
Ik zit nu 26 maanden in Crypto en heb slechts 2 maanden in het groen gestaan (pas na het eerst halfjaar). Ben het ook helemaal zat.

Heb voor ik begon twee jaar aan zitten kijken terwijl vrienden het erover hadden. Zij pakten wel Ada van 4 cent naar de top voor extra hypotheek.

Met de hoeveelheid tijd en geld wat ik er nu in heb zitten zou ik ook wel eens willen genieten van wat Crypto gains. Stuiteren tussen -19k en -4k heeft me wel genoeg afgestompt om te hodlen in ieder geval :/
Gelukkig staat de zomer voor de deur en heb je genoeg afleiding. Als de zomer weer voorbij is zitten we in oktober en begint de crypto langzaam te ontwaken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:37
zwembroek schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:12:
[...]

Gelukkig staat de zomer voor de deur en heb je genoeg afleiding. Als de zomer weer voorbij is zitten we in oktober en begint de crypto langzaam te ontwaken.
En zo niet dopen we het forum om tot Schuldhulpverlening slowchat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:06

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ach na 62 jaar in crypto doen de diepe dalen mij weinig meer. Ik heb in ieder geval altijd de doos van de koelkast bewaard als echte prepper. Nu nog een leuke brug vinden...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:48:
Toen kwam de Covid black swan. Mijn hele PF nog een keer -90%. Ik zweer jullie, ik kon er niet eens meer een bestuurbare auto bij de action van kopen.
Dit weet ik ook nog goed, Sinds 2018 had ik elke maand voor zo'n €500 bijgekocht. Ik had er iets van €15k totaal in zitten. Ik stond op verlies, maar geen enorme percentages.

En toen covid. BOOM. Ineens was m'n totale portfolio nog €3.2k waard. REKT

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:48:
Ome verwijderd69 zal jullie broekjes eens een verhaal vertellen uit de bear van 2018/2019.

In deze periode was alles nog erger naar de vinkentering dan nu. Alles leek hopeloos, iedere coin die je aanraakte deed -90% binnen 2 uren.

Ook mijn geloof was toen wankel. Met tranen in de ogen en trillende handen kocht ik af en toe wat Bitcoin en Ethereum om gure shitcoins mee aan te schaffen die nu nog doder zijn dan John McAfee. Ik heb de fout gemaakt om niet met regelmaat te investeren in deze met bloed doordrenkte ponzi, en zo kreeg ik een GAK in dode shitcoins waarmee je nog geen pak cornflakes kunt kopen.

Toen kwam de Covid black swan. Mijn hele PF nog een keer -90%. Ik zweer jullie, ik kon er niet eens meer een bestuurbare auto bij de action van kopen.

Maar vol fiat haat en zonder teveel na te denken een mooie pluk Bitcoin opgepikt rond de 4k.

Toen begon Bitcoin te rennen als fucking Forest Gump na de Covid black swan.

Alle coins nog een keer erger naar de puinpoeier. Bitcoin trok alles kapot. In blinde paniek toen veel shitcoins gedumpt naar Bitcoin.

En toen bloeide de markt harder op dan een met soa's doordrenkte heroïne hoer die na 3 dagen een 90% puur shotje scoort.

Coins die ik voorheen had deden duizenden procenten in een paar maanden.

In de weg omhoog ook nog wat mooie trades gepakt, maar ook zo gruwelijk veel geld misgelopen dat ik alleen nog verder kon door het leven door een minimalistische maxi te worden.

Dus mijn advies: neem af en toe gerust afstand van deze geestdodende moneygrind, maar hou altijd 1 teen in die lauwe ponzi en laat er emotieloos maar met regelmaat een paar centen in glijden die je kunt missen, vooral wanneer de goddeloze moed je baldiep in de schoenen zakt.

Bitcoin is de enige hedge die wij als klootjesvolk hebben tegen de greed van Big Corp en greedy fucking miljardairs. Laat de kans op generational wealth niet door je vingers glijden door nu een lauwe bitch te zijn.

Focus. En hodl.
Go for it :)

https://www.action.com/nl-nl/p/gear2play-rc-stuntracer/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Dat ziet er goed smerig uit!
Doe mij maar gewoon lekker nachos met guacamole. Koud pilkse erbij en gaan.

Mooi om te lezen dat we er allemaal redelijk hetzelfde bij zitten maar dat de echte doorgewinterde hodlers niks meer voelen.
Toch vraag ik mij af hoe taro er bij zit als we nog echt een keer goed rekt gaan, met dat pf (4 van de 22 coins zijn memecoins) ga je dan wel de bietenbrug op.

Aan de andere kant schakelt hij ook sneller dan de meeste hier dus komt vast goed.
Bedankt voor het delen iig, mijn pf komt op de memecoins na redelijk overeen. Heb daarnaast nog wel een aantal potentiële parels uit de lowcap nieuwe coins zoals Dione en Ator + nog wat crap welke ik niemand zal aanraden.
Ook die gaan door het putje bij een crash maar ik verwacht dat die in de bull snoeihard gaan vlammen. Nfa.

Ik ga maar gewoon door met dca, die ik wekelijks doe op btc/eth en inj.
(80% btc).

Ik verwacht daar toch uiteindelijk het meeste rendement op, al is het momenteel wel aardig droevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:11

resusaapje

h less

Taro schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:21:

Je kunt het niet perfect doen, maar spreiding is het beste. BTC first, daarna ETH en daarna wat shitcoins als mooie aanvulling.
Aha, dus dat mijn dca mislukte, doordat ik alle fiat in btc gooide, is eigenlijk juist hartstikke goed. Blij blij!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:33
Don Guacamole schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:36:
[...]

Dat ziet er goed smerig uit!
Doe mij maar gewoon lekker nachos met guacamole. Koud pilkse erbij en gaan.

Mooi om te lezen dat we er allemaal redelijk hetzelfde bij zitten maar dat de echte doorgewinterde hodlers niks meer voelen.
Toch vraag ik mij af hoe taro er bij zit als we nog echt een keer goed rekt gaan, met dat pf (4 van de 22 coins zijn memecoins) ga je dan wel de bietenbrug op.

Aan de andere kant schakelt hij ook sneller dan de meeste hier dus komt vast goed.
Bedankt voor het delen iig, mijn pf komt op de memecoins na redelijk overeen. Heb daarnaast nog wel een aantal potentiële parels uit de lowcap nieuwe coins zoals Dione en Ator + nog wat crap welke ik niemand zal aanraden.
Ook die gaan door het putje bij een crash maar ik verwacht dat die in de bull snoeihard gaan vlammen. Nfa.

Ik ga maar gewoon door met dca, die ik wekelijks doe op btc/eth en inj.
(80% btc).

Ik verwacht daar toch uiteindelijk het meeste rendement op, al is het momenteel wel aardig droevig.
Die alts heb ik ook, Ator op dit moment even niet wou weer een Dione fomo weekje meepakken >:) maar hou m nog wel in de gaten

Verder alleen Bitcoin en Ethereum inderdaad.

Alhoewel ik me nu toch weer een gempje voorbij zie komen:

https://tectum.io/softnote/

Even inlezen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Gelukszoekr schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:24:
[...]

Dit weet ik ook nog goed, Sinds 2018 had ik elke maand voor zo'n €500 bijgekocht. Ik had er iets van €15k totaal in zitten. Ik stond op verlies, maar geen enorme percentages.

En toen covid. BOOM. Ineens was m'n totale portfolio nog €3.2k waard. REKT
Ja dat was een mooie dip. Bitcoin werd toen ook voor de zoveelste keer echt compleet dood verklaart.

Het nadeel met crypto is dat je niet zeker weet of het ooit weer opleeft. Dat is het spygische aspect wat je geestelijk sloopt, vooral wanneer je iedere dag met de koersen bezig bent en alles meekrijgt van exchanges die omvallen enzo. De bodemloze put. Op een gegeven moment zie je het positieve niet meer.

Kijk, als je een trader bent die veel koopt en verkoopt is het natuurlijk van belang dat je de koersen ook iedere dag nauwlettend in de gaten houdt. Maar als hodler heeft het bar weinig zin. Afstand nemen en lekker je ding doen is dan geen enkel probleem.

Bitcoin is honderden zo niet duizenden keren dood verklaard. Ondertussen overleeft Bitcoin iedere test, niet alleen speculatief maar ook bijvoorbeeld de hashrate die ATH na ATH aan het neerzetten is en zijn er inmiddels landen die Bitcoin hebben erkend als valuta.

Soms moet je gewoon uitzoomen en alles lekker zijn gangetje laten gaan.

Die hele crypto ponzi die om Bitcoin heen is gebouwd zal mij verder worst wezen. Ik heb er niets van nodig. Waar ik in geloof is dat Bitcoin voorlopig niet weggaat en dat er nog ATH's gaan komen in de toekomst waarbij afgelopen runs gaan verbleken.

Het scheelt gewoon enorm als je Bitcoin wilt bezitten voor wat het is; een deflationaire asset met een netwerk dat losstaat van ons monetaire stelsel dat gefundeerd is met schulden.

Ook al zou de prijs zakken naar sub 1k, ik wil Bitcoin gewoon bezitten. Zakt de prijs enorm? Dan koop ik wat bij. Maar altijd met beleid, als het naar 0 gaat dan is het zuur maar hoef ik er niets voor te laten.

Wat er verder met exchanges en shitcoin adoptie gebeurd kan mij echt weinig schelen.

Ik ben van mening dat ik de markt nooit zal kunnen verslaan en ik ben nederig. Ik zie mensen die ooit in Bitcoin zaten en bakken met geld hebben verdiend denken dat zij degene zijn die geniale calls gemaakt hebben. Deze mensen zullen vanzelf ook weer hard vallen.

Vergeet nooit; Bitcoin brengt de gains. Niet andersom.

Je hoeft het alleen maar te kopen wanneer het laag staat, en te verkopen als je kapper over Shiba begint.

Moeilijker moet je het niet maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:53:
[...]

Die alts heb ik ook, Ator op dit moment even niet wou weer een Dione fomo weekje meepakken >:) maar hou m nog wel in de gaten

Verder alleen Bitcoin en Ethereum inderdaad.

Alhoewel ik me nu toch weer een gempje voorbij zie komen:

https://tectum.io/softnote/

Even inlezen.
3 dollar per token voor een pre sale!
Succes ermee haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:06:
[...]

3 dollar per token voor een pre sale!
Succes ermee haha.
Zo ver was ik nog niet ;w

*we zoeken verder

[ Voor 4% gewijzigd door Alpina op 08-06-2023 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

zwembroek schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:07:
[...]

Maar wat als Bitcoin nog een keer naar de 15k duikt? Koop je dan ook niets meer bij?
Nope, genoeg is genoeg. Ik moet risico afbouwen, niet extra risico nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:00
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:56:
[...]

Ja dat was een mooie dip. Bitcoin werd toen ook voor de zoveelste keer echt compleet dood verklaart.

Het nadeel met crypto is dat je niet zeker weet of het ooit weer opleeft. Dat is het spygische aspect wat je geestelijk sloopt, vooral wanneer je iedere dag met de koersen bezig bent en alles meekrijgt van exchanges die omvallen enzo. De bodemloze put. Op een gegeven moment zie je het positieve niet meer.

Kijk, als je een trader bent die veel koopt en verkoopt is het natuurlijk van belang dat je de koersen ook iedere dag nauwlettend in de gaten houdt. Maar als hodler heeft het bar weinig zin. Afstand nemen en lekker je ding doen is dan geen enkel probleem.

Bitcoin is honderden zo niet duizenden keren dood verklaard. Ondertussen overleeft Bitcoin iedere test, niet alleen speculatief maar ook bijvoorbeeld de hashrate die ATH na ATH aan het neerzetten is en zijn er inmiddels landen die Bitcoin hebben erkend als valuta.

Soms moet je gewoon uitzoomen en alles lekker zijn gangetje laten gaan.

Die hele crypto ponzi die om Bitcoin heen is gebouwd zal mij verder worst wezen. Ik heb er niets van nodig. Waar ik in geloof is dat Bitcoin voorlopig niet weggaat en dat er nog ATH's gaan komen in de toekomst waarbij afgelopen runs gaan verbleken.

Het scheelt gewoon enorm als je Bitcoin wilt bezitten voor wat het is; een deflationaire asset met een netwerk dat losstaat van ons monetaire stelsel dat gefundeerd is met schulden.

Ook al zou de prijs zakken naar sub 1k, ik wil Bitcoin gewoon bezitten. Zakt de prijs enorm? Dan koop ik wat bij. Maar altijd met beleid, als het naar 0 gaat dan is het zuur maar hoef ik er niets voor te laten.

Wat er verder met exchanges en shitcoin adoptie gebeurd kan mij echt weinig schelen.

Ik ben van mening dat ik de markt nooit zal kunnen verslaan en ik ben nederig. Ik zie mensen die ooit in Bitcoin zaten en bakken met geld hebben verdiend denken dat zij degene zijn die geniale calls gemaakt hebben. Deze mensen zullen vanzelf ook weer hard vallen.

Vergeet nooit; Bitcoin brengt de gains. Niet andersom.

Je hoeft het alleen maar te kopen wanneer het laag staat, en te verkopen als je kapper over Shiba begint.

Moeilijker moet je het niet maken.
Ik zit zaterdag bij de kapper.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13
Straks nog even de depression fase in en vanaf daar weer feeest?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Geen kapper meer nodig = extra sats

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Don Guacamole
Alpina schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:51:
Geen kapper meer nodig = extra sats
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2TUwv-RivtnEGxx4MaKAmvJVtc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AdFRdF1WQ2olCVGQwxnJwsZx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 19-05 13:28
Wat mij het meest zorgen baart op dit moment is dat GLMR niet op het lijstje van @Taro staat :+

Het GLMR eiland gaat wel door? Toch? Minmaal $20 toch?

Na 2 jaar en 70% in de min ben ik ook wel crypto-moe en is het plan straks in de bull alle CELR, GLMR, ASTR, MIN, DOT, enz. er uit, hopelijk met (dikke) winst, en alleen nog BTC, ETH en mss ADA over.

Deel cashen en deel in de bear daarna herinvesteren.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:04
ADA mooi gezakt, heb er wat van bij gekocht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Kol Nedra schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:30:
Ik zei gister dat ik mijn ADA bag had dichtgemaakt met een Tie-Wrap en naar de andere kant zou kijken... Maari k kon het ook niet laten om er een flinke DCA bij te mikken. Moeten ergens op hopen toch toch toch.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gipsy King schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:35:
[...]

Ik zei gister dat ik mijn ADA bag had dichtgemaakt met een Tie-Wrap en naar de andere kant zou kijken... Maari k kon het ook niet laten om er een flinke DCA bij te mikken. Moeten ergens op hopen toch toch toch.....
mocht het weer zakken koop ik bij, gaat het stijgen dan hodl ik door naar next bullrun.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-05 10:06
Ingrid vulde ook net haar ADA bag wat bij.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/q8Yy0xPZPXwAAAAC/heavy-bag-lost-balance.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-05 16:40
UniMatrix schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:54:
Wat mij het meest zorgen baart op dit moment is dat GLMR niet op het lijstje van @Taro staat :+

Na 2 jaar en 70% in de min ben ik ook wel crypto-moe en is het plan straks in de bull alle CELR, GLMR, ASTR, MIN, DOT, enz. er uit, hopelijk met (dikke) winst, en alleen nog BTC, ETH en mss ADA over.

Wow, 70% in de min staan is niet niets.

Ben zelf gestart in maart ‘21, alle dips ondertussen doorgemaakt waarbij meestal buy high werd toegepast.
Toch sta volgens mij, op enkele blikjes schiltenbrau na niet in het rood denk ik. Het spelen met wat leverage traden heeft me daarin wel wat geholpen.

Het is een vermoeden, want ik steek er enkel in wat ik kan missen, gaat het naar 6 cent, jammer. Gaat het moonen, mooi.

Wil er eigenlijk helemaal geen slaap voor laten.
Versta wel dat voor sommigen zo’n schommelingen in de markt wel wat stress kan veroorzaken.

gaat nu stilaan rekt met een long op astr… fml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Masstje schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:22:
[...]

ja, dan vraag je er ook om. Altijd klagen, alleen dan helpt het universum je.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 19-05 13:28
Masstje schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:22:
[...]

Wow, 70% in de min staan is niet niets.

Ben zelf gestart in maart ‘21, alle dips ondertussen doorgemaakt waarbij meestal buy high werd toegepast.
Toch sta volgens mij, op enkele blikjes schiltenbrau na niet in het rood denk ik. Het spelen met wat leverage traden heeft me daarin wel wat geholpen.

Het is een vermoeden, want ik steek er enkel in wat ik kan missen, gaat het naar 6 cent, jammer. Gaat het moonen, mooi.

Wil er eigenlijk helemaal geen slaap voor laten.
Versta wel dat voor sommigen zo’n schommelingen in de markt wel wat stress kan veroorzaken.

Ik heb alleen de buy high gedaan, sell nog niet :)

Maar zit niks in wat ik niet kon missen, dus ach, HODL!

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-05 11:30
Kol Nedra schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:30:
Hetzelfde gedaan: F the SEC and drop that GAK!

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
resusaapje schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:31:
[...]

ja, dan vraag je er ook om. Altijd klagen, alleen dan helpt het universum je.
Heb al diverse keren -400 tot zelfs -600% gestaan, gewoon blijven funds inpompen en telkens goed gekomen. Zolang het totaal aan risk te behappen is kan ik hiermee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ryderr schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:02:
[...]

Ik begrijp ook wel waarom ze ETH geen security vinden, die zitten er balls deep in natuurlijk!

aangezien ETH grootste is en ze willen de concurrentie tegengaan, zoals ADA/Matic etc doen ze dit ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 08-06-2023 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:10:
[...]

Ik begrijp ook wel waarom ze ETH geen security vinden, die zitten er balls deep in natuurlijk!

aangezien ETH grootste is en ze willen de concurrentie tegengaan, zoals ADA/Matic etc doen ze dit ;)
Ik las ergens dat ze wellicht een aparte zaak tegen de Etherium foundation aanspannen. Je weet het nooit met gekke Gary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Ryderr schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:02:
[...]

Cardano Foundation vuurt terug naar SEC: ‘’ADA is geen effect’
https://www.crypto-inside...r-sec-ada-is-geen-effect/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

The Cardano Foundation disagrees with the recent qualification of ADA as a security under US law. We look forward to continuing sucking the dicks of the regulators and policymakers and bow to the wishes of our oppressors to create certainty for the speculators.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:06:
[...]

The Cardano Foundation disagrees with the recent qualification of ADA as a security under US law. We look forward to continuing sucking the dicks of the regulators and policymakers and bow to the wishes of our oppressors to create certainty for the speculators.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mG3eH52Fi7aU8HAXhUCT2G7ix8c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MfjUhWYRXfjaXDLf2eai9Mub.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ncx6WCxDjtKX1lE1jilT1WqnAwU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fCSnQCUJrzyg7ONkDQqPdEX5.jpg?f=fotoalbum_large

Kijk es @YES wat ik geregeld heb voor @Ngangatar *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Skrunsies op 08-06-2023 14:51 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:16

YES

Moderator General Chat
Poah wat lief!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zbhg-HLa_Jg-qGusnpogm3K5YW8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SWOHYL1utzwzU698oFIyh3Bh.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDaaMBNf-ZZVE8rLpg7m4KSxh_w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zneQXGEqqBVsidNywfmT26zQ.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:37
Game-over voor onze cowboy nerd Charles. Van alle shitcoins heeft hij het toch langste vol weten te houden.

En dan ben ik dus heel mild vandaag en reken ik Vitalik en zijn ETH niet tot de shitcoins. Wat het eigenlijk dus wel is.

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-06-2023 15:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:49

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
BTC100K2021 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 15:52:
[...]

Game-over voor onze cowboy nerd Charles. Van alle shitcoins heeft hij het toch langste vol weten te houden.

En dan ben ik dus heel mild vandaag en reken ik Vitalik en zijn ETH niet tot de shitcoins. Wat het eigenlijk dus wel is.
Tnx!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2wXlb0TRN6jsqVfD4PC7UHehhWI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XjinXLHXJCs0naRQZrpww1nc.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Zo, terug van vakantie! Hebben jullie me gemist? Ik jullie wel hoor. Af en toe kon ik een bericht sturen vanaf een kasteel met WiFi, maar echt coole feedback had ik geen tijd voor.
Anyway, tijd om weer wat fiat in de bodemloze put te storten. Helaas, bank zegt neen. Vandaag al teveel uitgegeven. Morgen mag ik weer.
Maar het is toch mijn geld?
Ja, maar neen. Je moet tegen jezelf beschermd worden.
FML...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dz1I_gzkna-bUhwFwTmboQFxKZA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XwsKjVT9zWScOiWJRhbrRSQZ.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:26
Deel dan meteen de making of the remix.

Edit: of hoort meme core in het meme coin topic?

[ Voor 8% gewijzigd door MrMrq op 08-06-2023 19:47 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Probeer eens BNB in Turkse Lira's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Masstje schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:03:
[...]

Heb al diverse keren -400 tot zelfs -600% gestaan, gewoon blijven funds inpompen en telkens goed gekomen. Zolang het totaal aan risk te behappen is kan ik hiermee leven.
Alles onder de -100% heb ik moeite om te volgen. Moest je meer aan fee betalen om van die magische munten af te komen dan ze opleverden? Je kan ze ook gewoon bagholden en hiden in je wallet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:56
@zwembroek al door de queue?

[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 08-06-2023 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Kansloos hahah.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ow1Pu435ixeqjtK5sCWjS0xIp78=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YhhdEbtsYPNemYCYuPIO7BSB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door zwembroek op 08-06-2023 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
knakworst schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 17:51:
[...]

Alles onder de -100% heb ik moeite om te volgen. Moest je meer aan fee betalen om van die magische munten af te komen dan ze opleverden? Je kan ze ook gewoon bagholden en hiden in je wallet...
Ja, grootste deel staat daar te roesten tot ze boven water komen in de bull.
Bedoel met leverage trading, daar neem ik wat meer risico, tot 1/2 van m’n handelspot. Als die opgeblazen wordt, dan terug met de andere tradepot opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Site hangt constant vast heb nog geen plaats weten te bemachtigen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 19:27:
[...]

Site hangt constant vast heb nog geen plaats weten te bemachtigen..
Het is al klaar. Zo zie je maar dat er nog genoeg geld klaarstaat om te investeren. Bijna 400.000 mensen voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik ben tot tranen toe geroerd. Oh wait, dat was vanwege de koers van DOT en GLMR.

Hoest met jouw PF @Skrunsies , ouwe stokert met je maatjes @visca en @malarkan 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
zwembroek schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 19:30:
[...]

Het is al klaar. Zo zie je maar dat er nog genoeg geld klaarstaat om te investeren. Bijna 400.000 mensen voor mij.
-O-

Ga jij wel nog voor Archway? The locked up periode hield mij tegen

[ Voor 12% gewijzigd door Pinsa op 08-06-2023 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Dikke teleurstelling. Fuck Coinlist.
Voor 5 miljoen dollar aan tokens verkocht binnen een half uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 19:31:
[...]

Ik ben tot tranen toe geroerd. Oh wait, dat was vanwege de koers van DOT en GLMR.

Hoest met jouw PF @Skrunsies , ouwe stokert met je maatjes @visca en @malarkan 😂
Niet om te stoken of zo, maar het lukt je nog niet eens mij te taggen, boomert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 19:32:
[...]

-O-

Ga jij wel nog voor Archway? The locked up periode hield mij tegen
Ik ga die registratie ongedaan maken denk ik. Dat is idd ongunstig. En ben niet overtuigd van het project.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l37oV8Gzh8EnZod0o5emAWDA3YQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5oyEnfgPOO6KHNe5hgDm0WPK.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Als Cardano zo doorgaat moet ik morgen weer fluffen 👀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
zwembroek schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 19:36:
[...]

Dikke teleurstelling. Fuck Coinlist.
Voor 5 miljoen dollar aan tokens verkocht binnen een half uur.
Je moet echt geluk hebben, zelf al meerdere sales meegedaan, een enkele maar een plekje weten te bemachtigen de rest allemaal naast de post gepist. Better luck next time amigo :(:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 19:38:
[...]

Niet om te stoken of zo, maar het lukt je nog niet eens mij te taggen, boomert.
Tweakers herkende je niet. Ik denk dat je niet actief genoeg bent. Spammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 19:59:
[...]

Tweakers herkende je niet. Ik denk dat je niet actief genoeg bent. Spammer.
Niet actief genoeg en spammer tegelijk, je moet het maar kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
NeoflexNL schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:41:
Verspreid over een Ledger, Metamask en >5 exchanges.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
UniMatrix schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:54:

GLMR vergeet ik idd iedere keer ;), staat op een exchange die ik nagenoeg nooit open heb staan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 19:57:
Als Cardano zo doorgaat moet ik morgen weer fluffen 👀
Fout.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_2i6-tknUlyfToPiGyYwkZloCQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/C942Xpph1gLtF3kx2laRdqKC.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
eigenlijk wel ja! vandaag telaat, ADA al gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
aka: bankrun??

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 20:44
Er staat 2022 op, waar is de verify?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

JW04 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 20:23:
[...]
Er staat 2022 op, waar is de verify?
Laat die jongen nou gewoon in alle rust wat desinformatie zaaien, kan toch geen kwaad? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02
Wie riep hier iets over FUD:

https://www.reddit.com/r/...ass_wash_trading_in_this/?

Het ziet er alles behalve fraai uit wat CZ met zijn vier vingers deed bij Binance :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Miki schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:13:
Wie riep hier iets over FUD:

https://www.reddit.com/r/...ass_wash_trading_in_this/?

Het ziet er alles behalve fraai uit wat CZ met zijn vier vingers deed bij Binance :/
Wel interessant: Waarom zou CZ persoonlijk op Binance US traden en niet op Binance.com? Ik geloof er echt geen reet van. En iedereen weet dat hij BTC heeft, mag hij zelf niets aankopen? Zo lang het account een standaard account betreft zie ik daar geen problemen in. Tenzij hij natuurlijk met voorkennis op nieuwe listings of soortgelijke zaken heeft geanticipeerd, dat is niet OK, maar dat zie ik hem persoonlijk niet doen, heeft hij niet nodig.

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 08-06-2023 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Taro schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:21:
[...]

Wel interessant: Waarom zou CZ persoonlijk op Binance US traden en niet op Binance.com? Ik geloof er echt geen reet van. En iedereen weet dat hij BTC heeft, mag hij zelf niets aankopen? Zo lang het account een standaard account betreft zie ik daar geen problemen in. Tenzij hij natuurlijk met voorkennis op nieuwe listings of soortgelijke zaken heeft geanticipeerd, dat is niet OK, maar dat zie ik hem persoonlijk niet doen, heeft hij niet nodig.
Het is vooralsnog een tenlastelegging maar de zaak komt niet zomaar van de grond zonder gegronde redenen. Je kunt niet zomaar frivool partijen aanklagen als openbaar aanklager omdat je denkt dat het geen zuivere koffie is. Daar heb je echt wel bewijsmateriaal voor nodig of meerdere getuigen die onafhankelijk van elkaar eea kunnen bevestigen.
Ik ben dan ook heel nieuwsgierig hoe dit zich verder ontvouwd en wat we nog meer te weten zullen komen. Het is in ieder geval niet saai :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
als dit echt is.....

zelf denk ik dat ie non kyc ergens wel ADA enzo loopt te shorten.

of natuurlijk een vriend die short

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 08-06-2023 21:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

https://bitcoinmagazine.n...als-adviseur-voor-binance

Saillant is dat Gensler in 2019 juist bij Binance heeft gesolliciteerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wwp9gdEUZahGrpnKD-xJHJ264_w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rWldWiqVnwAPdrNEJXrn2eEL.jpg?f=fotoalbum_large

https://watcher.guru/news...ucksters-and-scam-artists
The current crypto frenzy is ’“reminiscent of what we had in the 1920s before the federal securities laws were put in place,” according to the SEC Chair. “Hucksters. Fraudsters. Scam artists. Ponzi schemes. The public left in line at the bankruptcy court.”
Hij zal wel Cummies op de top gekocht hebben en nu verhaal willen halen.

[ Voor 95% gewijzigd door knakworst op 08-06-2023 22:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:14

tomtom901

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:56:
als dit echt is.....
[Twitter]

Teleurgesteld, maar niet verrast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

als dit echt is.....
[Twitter]

Dit is natuurlijk gewoon een bericht equivalent aan de Speld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
als dit echt is.....
[Twitter]

Dit is een prachtig staaltje broddelwerk, er is geen enkele formele aanklacht behalve een online petitie waarin beschuldigingen worden geuit zonder feitelijke onderbouwing. Dit is pas FUD ;)

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:26
Het goede nieuws is dat we nog zo’n 50% hoger staan dan aan het begin van dit jaar.

Het slechte nieuws is dat ik toen meer panic sells deed dan nieuwe aankopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HdWdWPd5QsAXJD7PzOwGAwBmDR0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ufbDLAfH2XGXrOOkhrh6FRcu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door MrMrq op 08-06-2023 22:25 ]

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
al deze FUD en we staan nog op 26k, ik maar mij nergens druk om :)

*edit :>, lange dag

[ Voor 17% gewijzigd door keanu_ op 08-06-2023 23:01 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13
keanu_ schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:35:
al deze FUD en we staan nog op 26k, ik maar mij nergens druk op :)
Extra bijkopuhhh

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
@Kol Nedra
Zelfs mijn vrouw is er nu vandoor met een bagg vol Ada.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0yiiMxmgtIeGSds9lzKAq93JWzc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7sxGMshNe3qSCEC3wVdpCJsu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 19:31:
[...]

Geen idee, weet geen eens meer waar ik de muntjes heb, ben hier voor de gezelligheid. Hoest met jou dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gipsy King schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:49:
@Kol Nedra
Zelfs mijn vrouw is er nu vandoor met een bagg vol Ada.

[Afbeelding]
mooie foto van je vrouw :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Politicfrustati
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16-05 15:32
zwembroek schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:07:
[...]

En dan duikt ie naar 10K nog bijkopen
Duikt ie naar 8K zeker dubbel bijkopen
Gaat ie nog lager naar 4K en dan ga je all in, verkoop je huis kat vriendin en alles wat je lief is :)
Iedere dip kopen is zoals een vallend mes vangen !
Als het dippen niet stopt is het vooral een slecht teken, een 20% crash op korte tijd zijn eigenlijk de momenten die je moet nemen ! Neem er de grafiek even bij en je zult zelf opmerken dat BTC enkel goede bull runs maakt na een ferme crash op korte tijd, zie je een zeer lange wick off pak je moment ;)
Geduld hebben is een belangerijke sleutel in het verhaal.
Pagina: 1 ... 130 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!