Iemand die nog mee doet aan de Cyberconnect sale op Coinlist?
"Ze"? Waren er meer?Taro schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 17:36:
[...]
Die probeer ik iedere keer te triggeren, maar ze reageren niet meer
Bitcoin - A weapon of mass disruption
yepCryostorm schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 18:38:
Het topic is er een stuk saaier op geworden sinds zij niet meer happen.Taro schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 17:36:
[...]
Die probeer ik iedere keer te triggeren, maar ze reageren niet meer
Volgens mij wel. Apart he, dat verwacht je niet.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Technisch gezien is DIT GEEN DCA!!!!1!!Taro schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 17:07:
[...]
Mag nog wel even een stukje verder naar beneden, heb mijn DCA van vorige maand nog klaarstaan...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/g1Wz204TkkV0FRbCJYawu6Gq.gif?f=user_large)
En praktisch gezien dan?
Ik vraag het voor een vriend.
[ Voor 7% gewijzigd door Slonzo op 18-05-2023 19:23 ]
Dit inderdaadVerwijderd schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:19:
[...]
Technisch gezien is DIT GEEN DCA!!!!1!!![]()
[Afbeelding]

Red candlessss
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zit er iemand echt te wachten op die fantasiemuntjes in de beerCryostorm schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 18:38:
Op naar de 25k, extra dca!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Allemaal weak hands die hun coins van de Ledger afhalen en verkopen nu.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zo, effe flink ge-dca-d. Lekker man! En nog genoeg over voor als we dieper duiken. Heerlijke strategie
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
vast de 3e rond fbi mtgox fud
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die smerige dollar stijgt ook gewoon. Wen schuldenplafond paar triljoen omhoog
En waar gaan ze hun fiat veilig opslaan dan? Of terug naar de rekening en de boot missen?Vis schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:57:
Allemaal weak hands die hun coins van de Ledger afhalen en verkopen nu.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Voor 1 juni toch? Alsof ze Amerika ‘failliet’ laten gaanknakworst schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:58:
Die smerige dollar stijgt ook gewoon. Wen schuldenplafond paar triljoen omhoog
Taro schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:59:
[...]
En waar gaan ze hun fiat veilig opslaan dan? Of terug naar de rekening en de boot missen?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fQgb3lwlrfMVNmJE1gSYiSHb.gif?f=user_large)
Ik trek zo in elk geval een heerlijk dca'tje open
Taro schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:59:
[...]
En waar gaan ze hun fiat veilig opslaan dan? Of terug naar de rekening en de boot missen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DUPnpAh5BxTONOlhHeCLBan3.jpg?f=user_large)
neem Plutus Premium voor €14.99Gelukszoekr schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:24:
De Appie is nu ook een perk bij Plutus. Voor een tientje gratis boodschappen dus
3 perks: AH + Aldi + Lidl = €30 p/m
nothing stops this train
26.6k lijkt het wel (weer) te houden voor nu
Maar wel zwak, geen pump omhoog. Uitkijken…sjorremans schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:50:
26.6k lijkt het wel (weer) te houden voor nu
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Koop eigenlijk laatste tijd enkel nog futures op log positie. Ben bullish as f*ckPlanR schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:37:
[...]
Dan sta je nu groen.
Denk dat we @Taro moeten bedanken voor het indrukken van zijn DCA’s. Heeft gelijk impact op de koers!
Als die naar 6$ gaat trakteer ik mezelf een pak Schultenbrau, dit herstel gaat heel snel, zelfs met BTC onder de 27k.Don Guacamole schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:43:
Rndr gaat de laatste tijd ook lekker moon
Vergelijk de koers graag met. Een ASTR, gingen gelijk de lucht in rond maart, maar RNDR doet het nu toch stukken beter.
De DXY staat op een lokale top, ging ook door de "BSB" heen. Ik denk dat veel mensen hun handen aftrekken van risk assets met het oog op de aanstaande Fed meeting
BTC houdt zich opmerkelijk sterk op dit niveau gezien het steigeren van de DXY
BTC houdt zich opmerkelijk sterk op dit niveau gezien het steigeren van de DXY
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Pfff... Lekker hoor, wil je gewoon snel effe wat DOT staking rewards bij staken, word je meteen al verplicht de nieuwste firmware te installeren op je Ledger
(staked via Ledger Live want dat was minder gedoe, that's on me
)
En toen kwamen “ze” (EU, VS etc. The usual suspects ) met regulering waarbij elke leverancier van Cold wallets verplicht wordt iets dergelijks in te bouwen als Ledger nu doet. Het zou me niet verbazen, voor overheden is dit wel lekker volgens mij.jvel92 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 21:29:
Deze hele soap rondom Ledger is wel het ultieme scenario waarin mensen uit emotie gaan handelen.
Heb ze even bekeken, heb een paar pareltjes toegevoegd aan mijn shitcoin pf. Kleine bags dus minimale risk. Het blijft troep natuurlijk, maar soms gaat troep juist hard omhoog.
Ben nu de trotse eigenaar van Kas/chng/tao en ator!
Absoluut, enjoying life, lekker aan het werk, druk met hobbies
Jij?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Neuh, ben morsdood.Ngangatar schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:11:
[...]
Absoluut, enjoying life, lekker aan het werk, druk met hobbies.
Jij?
Beetje chillen met Satan, altijd BBQ'en zonder dat je kolen of úberhaupt een BBQ nodig hebt hier door dat eeuwige hellevuur. Wel een boel rode kaarsen hier en geen koud bier, dat zijn een beetje de nadelen.
Fijn dat je zo snel reageerde, stelt me weer ff gerust
Tweakers staat altijd wel open, ik volg een aantal topics. Hier kom ik soms of bij een "tag"YES schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:14:
[...]
Neuh, ben morsdood.
Beetje chillen met Satan, altijd BBQ'en zonder dat je kolen of úberhaupt een BBQ nodig hebt hier door dat eeuwige hellevuur. Wel een boel rode kaarsen hier en geen koud bier, dat zijn een beetje de nadelen.
Fijn dat je zo snel reageerde, stelt me weer ff gerust
Hoe gaat het op de BBQ met die mooie stukken vlees van je?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja die KAS loopt lekker...Don Guacamole schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:13:
[...]
Heb ze even bekeken, heb een paar pareltjes toegevoegd aan mijn shitcoin pf. Kleine bags dus minimale risk. Het blijft troep natuurlijk, maar soms gaat troep juist hard omhoog.
Ben nu de trotse eigenaar van Kas/chng/tao en ator!
Ik lees het ook allemaal niet meer hoor. Wel gewoon delen en soms zoek ik terug als er interessante ontwikkelingen zijn. Zo weet ik nu dat de Ledger nog beter is geworden door een backdoor, echt super spul!Ngangatar schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:18:
[...]
Tweakers staat altijd wel open, ik volg een aantal topics. Hier kom ik soms of bij een "tag". Het kunnen bijhouden, daarvoor gaat me tegenwoordig te snel.
Hoe gaat het op de BBQ met die mooie stukken vlees van je?
Ja gaat prima, doe het wel wat rustiger aan, vooral door het weer. Maar er ligt nog een hele zooi in de vriezer te wachten. Zondag maar weer eens de fik erin
Tri-tip blijft denk ik toch de favoriet, mega veel smaak, rechttoe rechtaan vlees en vrij makkelijk te bereiden. Heerlijk.
Ja ik hoorde dat Powell vandaag weer gaat oreren?
Bored inderdaad...
Sinds ik hier een week geleden die node heb afgeslingerd sta ik nu op plek 36150 in de wachtrij. Die wachtrij loopt in de tussentijd lekker op. Al 60k mensen nu in de wachtrij....
Ondanks dat het nog weken gaat duren voor hier de eerste rewards zullen komen doet Ethereum het in de tussentijd wel iets beter dan Bitcoin. Minstens zo belangrijk
Lekker dagje Walibi met het gezin, dacht kijk even de charts..
Nothing to see here, move on..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
*insert Bitcoin rollercoaster*Khaelos schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:58:
Lekker dagje Walibi met het gezin, dacht kijk even de charts..
Have fun, goeie dingen!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
De-dollaridation is in volle gang!
The GDP flippening. pic.twitter.com/yLYNs06eDd
— Balaji (@balajis) 19 mei 2023
nothing stops this train
Ik mis de dollar connectie, amders dat de VS naar rato een steeds kleinere rol spelen. Ik zie het meer als: we vervuilen meer en maken de aarde nog sneller kapot.
Verwijderd
Oost vs West.knakworst schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 17:33:
[...]
Ik mis de dollar connectie, amders dat de VS naar rato een steeds kleinere rol spelen. Ik zie het meer als: we vervuilen meer en maken de aarde nog sneller kapot.
Brace yourselves, the next generational war is coming.
Ondertussen maken wij ons druk over papieren rietjes.
Ook belangrijk.
Ondanks de nodige Sangria’s in Valencia as we speak viel mij het vernieuwde google auth logo opeens op:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A6Qibp9hC61Kv8hj76YXarDl.jpg?f=user_large)
Of ik een back up wilde maken in de cloud?
5 euros?! …
Nog ergens weg kunnen klikken en zie nu dit:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xUyMDNHGt0QzzO2vVEnJvQ3b.jpg?f=user_large)
@de experts
@mannowlahn @Slonzo
Heb ik weer erger voorkomen? Ik heb geen cloud en krijg al helemaal de kriebels bij een crypto cloud combi.
Ben benieuwd.
Ik ga weer verder genieten! Goed weekend.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A6Qibp9hC61Kv8hj76YXarDl.jpg?f=user_large)
5 euros?! …
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xUyMDNHGt0QzzO2vVEnJvQ3b.jpg?f=user_large)
@de experts
@mannowlahn @Slonzo
Heb ik weer erger voorkomen? Ik heb geen cloud en krijg al helemaal de kriebels bij een crypto cloud combi.
Ben benieuwd.
Upgrade je security. Koop twee yubikeys.Alpina schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:13:
Ondanks de nodige Sangria’s in Valencia as we speak viel mij het vernieuwde google auth logo opeens op:
[Afbeelding]
5 euros?! …
[Afbeelding]
@de experts
@mannowlahn @Slonzo
Ben benieuwd.
Op je muil!
Lekker zo houden. Dit kwam vorige week ook in het nieuws, samen met een waarschuwing via de mail van Binance. Die backup is handig, want dan kan je met je laptop er bij wanneer je je telefoon hebt verloren, enzo. Maar ondertussen wordt er geen end-to-end encrytie gebruikt. Met andere woorden, Google en wie er verder maar bij kan komen, is in theorie in staat bij je 2fa codes te komen.Alpina schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:13:
In de praktijk trouwens ook. Iedere QR-code heeft een seed waarmee de code wordt gegenereerd. Als je die seed hebt, zou je in staat kunnen zijn nieuwe QR-codes te genereren.
Er gaat ergens een Twitter-draadje rond waar het ook wat beter wordt uitgelegd, mocht mijn relaas je niet helemaal duidelijk zijn.
Edit: Gevonden, zie https://twitter.com/mysk_co/status/1651021165727477763
[ Voor 17% gewijzigd door Ray_ op 19-05-2023 18:48 ]
Of FreeOTP als je niet nog meer hardware wil meeslepen. OSS ftw, niet alleen voor bitcoin security
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Alpina schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:13:
[Afbeelding]
5 euros?! …
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3flpSWyGFOZRPTCtOhSdRCEt.jpg?f=user_large)
Daar refereerde ik al aan mbt de fuckup van ledger ,hoewel dat van Google nog erger Is. Die verstuurde de code unencrypted naar de cloud. Sowieso 2fa in de cloud is ook minder secure.Alpina schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:13:
[Afbeelding]
5 euros?! …
[Afbeelding]
@de experts
@mannowlahn @Slonzo
Ben benieuwd.
Pa interessante discussies op Reddit tussen oud ceo ledger en anderen mbt hoe de security ingeregeld is. Mijn vermoedens zijn bevestigd. Er zijn bepaalde keuzes gemaakt vanuit ledger tbv usablitity ten koste van security.
De grootste reden dat je dit niet wilt net zoals ledger, een aanvraag van de overheid en ze kunnen overstag gaan. Je moet zo min mogelijk vertrouwen, zelfs de leverancier. In principe is dat vertrouwen niet nodig als de architectuur zo ongeregeld is dat men redeneert vanuit het feit dat de leverancier ook een bad actor kan zijn.mannowlahn schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:27:
Deze week heeft google authenticator een nieuwe feature, syncen van 2fa codes naar meerdere devices.
Niet aanzetten! het verkeer in niet encrypted, maw de seed is exposed en google kan zelf deze ook zien. Meesten zullen google vertrouwen maar als je straks ineens 'gehacked' wordt, is dit dus een potentiele open deur geweest.
Nooit je 2fa syncen naar cloud met bv authy etc als je echt veilig wilt zijn. nog beter, schaf yubikey aan.
[Twitter]
[ Voor 7% gewijzigd door mannowlahn op 19-05-2023 19:08 ]
Ai, nu heb je Nonkel Google kwaad gemaaktAlpina schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:13:

Om dan tot de vaststelling te komen dat je ze bij nog geen 5% van je logins kan gebruikenknakworst schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:38:
Upgrade je security. Koop twee yubikeys.
Maar wel bij bitwarden premium, en ook als totp. En google. En binance.Slonzo schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 19:23:
[...]
Om dan tot de vaststelling te komen dat je ze bij nog geen 5% van je logins kan gebruiken
ik heb serieus een keer gehad dat het wel 1 tot 1.5 minuut lang duurde voordat die bal terug kwam naar beneden......het was bij een Marvel flipperkast
nothing stops this train
It's coming, en iedereen heeft er enigsinds schuld aan. Bamboe lepeltjes, das nog veel erger dan die rietjesVerwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:00:
[...]
Oost vs West.
Brace yourselves, the next generational war is coming.
Ondertussen maken wij ons druk over papieren rietjes.
Ook belangrijk.
Excellence does not require perfection.
Was te verwachten inderdaad.knakworst schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:55:
Goed nieuws. De simpele Nano S heeft onvoldoende geheugen om die malware geïnstalleerd te krijgen.
[Afbeelding]
knakworst schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:55:
Goed nieuws. De simpele Nano S heeft onvoldoende geheugen om die malware geïnstalleerd te krijgen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QJaHTrAlUEASxtw0uecYRNeo.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/xA0Rfltlyqu3EImxDcrjpitW.jpg?f=fotoalbum_large)
knakworst schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:55:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LNAOEUCycnRqKaS0oimPeHA8.jpg?f=user_large)
Goedkoop is duurkoop zeiden ze altijd..
Niet bij Ledger 👍🏼
Voor iedereen die net hals-over-kop een Trezor gekocht heeft voor geen reden:
https://www.kaspersky.com...ware-crypto-wallet/48155/
Zeer overtuigende fakes d.m.v. supply chain attacks.
Veel plezier ermee
Veel plezier ermee
[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 19-05-2023 23:48 ]
Ja geen aparte security chip, daarom viel de trezor voor mij al af. Nog even zoeken naar een andere “trust me bro” deviceSlonzo schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 23:48:
Veel plezier ermee
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 20-05-2023 02:16 ]
Ik vraag me af kan je niet een normale usb stick met security inrichten om je crypto op te bewaren?
Zoiets als dit?roflexx schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 06:42:
Ik vraag me af kan je niet een normale usb stick met security inrichten om je crypto op te bewaren?
https://www.kingston.com/...encrypted-usb-flash-drive
Dit was toch allang bekend? Net zo dat zodra je de trezor in handen hebt je de secret woorden combi kan uitlezen?Slonzo schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 23:48:
Veel plezier ermee
En nogmaals hier: https://blog.kraken.com/p...-trezor-hardware-wallets/
[ Voor 9% gewijzigd door Dacuuu op 20-05-2023 07:27 ]
Punt is wel dat sommige apps zo groot worden, zoals b.v. ADA door defi, dat ze misschien straks helemaal niet meer op de S passen en de S dan onbruikbaar wordt voor sommige blockchains.knakworst schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:55:
[Afbeelding]
BTC en ETH zullen wel meevallen denk ik.
Er paste nu al bijna maar 1 of 2 apps op, wat de reden was dat ik de S+ had gehaald en met dezelde seed had ingericht.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Je kunt een app gewoon verwijderen van je Ledger zodra je de assets hebt overgezet, wanneer je weer bij je assets wilt komen, over 5 tot 10 jaar, download je de app toch gewoon weer? Zie het probleem niet.UniMatrix schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:33:
[...]
Punt is wel dat sommige apps zo groot worden, zoals b.v. ADA door defi, dat ze misschien straks helemaal niet meer op de S passen en de S dan onbruikbaar wordt voor sommige blockchains.
Er paste nu al bijna maar 1 of 2 apps op, wat de reden was dat ik de S+ had gehaald en met dezelde seed had ingericht.
Ehm, welke app van tien jaar geleden gebruik jij nog?Vis schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 11:14:
[...]
over 5 tot 10 jaar, download je de app toch gewoon weer
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
In plaats van gebruik te maken van de Ledger apps of Ledger Live kun je ook bijvoorbeeld Metamask of Rabby gebruiken. Je zit dan niet met het geheugen issue.UniMatrix schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:33:
[...]
Punt is wel dat sommige apps zo groot worden, zoals b.v. ADA door defi, dat ze misschien straks helemaal niet meer op de S passen en de S dan onbruikbaar wordt voor sommige blockchains.
Het probleem is dat 1 individuele app dan al te groot kan zijn voor voor het geheugen van de S.Vis schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 11:14:
[...]
Je kunt een app gewoon verwijderen van je Ledger zodra je de assets hebt overgezet, wanneer je weer bij je assets wilt komen, over 5 tot 10 jaar, download je de app toch gewoon weer? Zie het probleem niet.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
True, maar dan moet je je seed phrase in metamask invoeren. Om met metamask & ledger te werken heb je de app op de Ledger nodig. Die signed de transactie.jvel92 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:10:
[...]
In plaats van gebruik te maken van de Ledger apps of Ledger Live kun je ook bijvoorbeeld Metamask of Rabby gebruiken. Je zit dan niet met het geheugen issue.
Enige app die je nodig hebt is de Ethereum app op je Ledger. Hiermee heb ik altijd transacties kunnen tekenen op Optimism, Arbitrum, Binance chain, Avax, Fantom.UniMatrix schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:24:
[...]
True, maar dan moet je je seed phrase in metamask invoeren. Om met metamask & ledger te werken heb je de app op de Ledger nodig. Die signed de transactie.
Seed phrase hoef je niet in te voeren. Zie instructies van Ledger zelf: https://www.ledger.com/ac...afest-way-to-use-metamask
De oude gameboy maar even afstoffen.
https://www.gamewallet.gg/Turn any GameBoy into a secure offline cold wallet. Generate a seed phrase using a hash of your button presses as you walk around and complete quests.
[ Voor 92% gewijzigd door souljah1h op 20-05-2023 12:47 ]
resusaapje schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:08:
[...]
Ehm, welke app van tien jaar geleden gebruik jij nog?
:strip_exif()/f/image/cpd4BqgTSOIo2fqfPaxiIJcx.jpg?f=fotoalbum_large)
Lol dan start je ledger live op en die zegt niet compatible met deze ledgerVis schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 11:14:
[...]
Je kunt een app gewoon verwijderen van je Ledger zodra je de assets hebt overgezet, wanneer je weer bij je assets wilt komen, over 5 tot 10 jaar, download je de app toch gewoon weer? Zie het probleem niet.

Is er helemaal niks interessants te melden vanaf Bitcoin Miami 2023?
Ze hebben met z’n allen besloten de koers op 26.8 te houden. Dat is het enige eigenlijk:)Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:53:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zijn denk ik nog niet begonnen aangezien we nog niet compleet naar de vinkentering aan het gaan zijn.Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:53:
Koop je tegen die tijd toch een andere HWW?mannowlahn schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:32:
[...]
Lol dan start je ledger live op en die zegt niet compatible met deze ledger
Zolang je je seed maar bewaart ben je niet gebonden aan Ledger of een andere fabrikant.
Het gebruikelijke zweverige maxi praatje van Mallers was weer het hoogtepunt denk ik.Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:53:
Ik heb het afgezet. Volgens mij kwam er geen killer announcement, anders hadden we het al wel gehoord.Vis schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 14:12:
[...]
Het gebruikelijke zweverige maxi praatje van Mallers was weer het hoogtepunt denk ik.
Dus het beste tot nu toe is die presidentskandidaat, Kennedy die Bitcoin omarmt. Ik heb zijn verhaal ook niet afgeluisterd trouwens, wat een dramatische stem heeft die gast
"Democrat Robert F. Kennedy Jr., an anti-vaccine activist..."Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 14:15:
[...]
Ik heb het afgezet. Volgens mij kwam er geen killer announcement, anders hadden we het al wel gehoord.
Dus het beste tot nu toe is die presidentskandidaat, Kennedy die Bitcoin omarmt. Ik heb zijn verhaal ook niet afgeluisterd trouwens, wat een dramatische stem heeft die gast
Heerlijk, degene die crypto steunt, is een wappie.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!