[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.282 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:55
De Nederlandsche Bank verhuisde stiekem 15 miljard euro aan goud en geld naar Zeist

https://www.ad.nl/binnenl...geld-naar-zeist~a3aeaa1e/

Zal een aardige transferfee gekost hebben

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gelukszoekr schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:05:
De Nederlandsche Bank verhuisde stiekem 15 miljard euro aan goud en geld naar Zeist

https://www.ad.nl/binnenl...geld-naar-zeist~a3aeaa1e/

Zal een aardige transferfee gekost hebben
Als anderen de fee betalen zoals in dit geval dan kijk je doorgaans niet op een paar honderdduizenden Euro's meer of minder :(

Schijnt zelfs dat +-66% van het Nederlandse goud niet in Nederland ligt. Stel je voor dat je denkt dat 33% in de VS ligt, maar 10 andere landen denken hetzelfde en de VS heeft de daadwerkelijke hoeveelheid inmiddels mooi als onderpand voor iets anders gebruikt, of mag omdat ze dit goud "in bezit heeft" meer Dollars printen of iets dergelijks.... Nu ik het zeg: Zou maar zo de waarheid kunnen zijn _O-

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:12
Taro schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:30:
[...]

Als anderen de fee betalen zoals in dit geval dan kijk je doorgaans niet op een paar honderdduizenden Euro's meer of minder :(

Schijnt zelfs dat +-66% van het Nederlandse goud niet in Nederland ligt. Stel je voor dat je denkt dat 33% in de VS ligt, maar 10 andere landen denken hetzelfde en de VS heeft de daadwerkelijke hoeveelheid inmiddels mooi als onderpand voor iets anders gebruikt, of mag omdat ze dit goud "in bezit heeft" meer Dollars printen of iets dergelijks.... Nu ik het zeg: Zou maar zo de waarheid kunnen zijn _O-
volgens mij is dat ook gewoon zo. Ergens in de jaren 70 hebben veel landen geprobeerd het goud terug te krijgen, en daar werd dus geen gehoor aan gegeven. Volgens mij is dat nu niet anders

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:24
[...]
of mag omdat ze dit goud "in bezit heeft" meer Dollars printen of iets dergelijks....
Goud als onderpand voor dollars? Dat is al meer als 50 jaar niet meer het geval. Daar heeft Nixon in ‘71 al een eind aan gemaakt: Wikipedia: Nixon shock

Dollars zijn derhalve ook niet meer inwisselbaar tegen het goud uit de us goud reserve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:51

Chaes

#HODL

[...]

Dezelfde soort constructies worden gebruikt bij een breed scala aan andere financiële producten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:46
anti elppa schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:44:
[...]

volgens mij is dat ook gewoon zo. Ergens in de jaren 70 hebben veel landen geprobeerd het goud terug te krijgen, en daar werd dus geen gehoor aan gegeven. Volgens mij is dat nu niet anders
Precies. Al paar keer aangehaald maar ‘van goud tot Bitcoin’ is echt een leestip ook qua geschiedenis.

Deze 2 landen zijn in ieder geval al jaren aan het hamsteren in plaats van uitlenen of weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Taro schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:06:
[...]

+21% vandaag volgens ByBit, maar sinds de aankoop is het percentage hoger.

De gisteren ingestelde sell orders zijn ook geraakt en inmiddels weer lager teruggekocht:
[Afbeelding]
Ik ga eens proberen te shorten tot 0.00164

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:47
Bitcoin is niet voor niets superieur tegenover......ja alles eigenlijk!
Goud was heel lang world reserve currency gewoonweg simpel omdat er geen betere alternatief was.....en die is er nu wel 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:59:
Bitcoin is niet voor niets superieur tegenover......ja alles eigenlijk!
Goud was heel lang world reserve currency gewoonweg simpel omdat er geen betere alternatief was.....en die is er nu wel 👍
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_2i6-tknUlyfToPiGyYwkZloCQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/C942Xpph1gLtF3kx2laRdqKC.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Domino schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:47:
[...]

Goud als onderpand voor dollars? Dat is al meer als 50 jaar niet meer het geval. Daar heeft Nixon in ‘71 al een eind aan gemaakt: Wikipedia: Nixon shock

Dollars zijn derhalve ook niet meer inwisselbaar tegen het goud uit de us goud reserve.
Klopt, maar bedoel ik nu niet. Zie het meer als het heen en weer schuiven van enkele miljarden USD stablecoins toen de crypto exchanges allemaal wilden aantonen dat ze alle userfunds daadwerkelijk in bezit hadden om het mooier te doen lijken dan het daadwerkelijk is. Kan mij zo maar voorstellen dat de VS het Nederlandse goud in hun voordeel gebruiken.

Aan de andere kant is het wel fijn dat een deel daar ligt voor als Putin NL binnenvalt, dan kunnen ze het niet meenemen in die brakke tanks.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
14 Juni, Dutch Blockchain Days 2023.
"The leading Dutch event for blockchain, crypto & web3"
https://dutchblockchaindays.nl/

Gaat daar nog iemand naar toe? Ik neem m'n boormachine mee denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Amstrike01 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:55:
[...]

Ik ga eens proberen te shorten tot 0.00164
En, al geliquideerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:21
Taro schreef op maandag 15 mei 2023 @ 20:04:
[...]

En, al geliquideerd? :)
Dat ging wel ff hard :X

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Haha nee nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 18:56

troje

was here!

echo

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
3, 2, 1 ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KeGnntDw1w3fedoGNXIE8GEeyHk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0jQJqXw23U4W1QQSNFw3AbkC.png?f=fotoalbum_large

DOT leeft nog wel.......of teveel bagholders? :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:02

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Jutta was op zoek naar een groene candle , net als wij , de hulk was er niet :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zpunalXCYQE7IbgMUOkcW_aiDf4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W6JTO0rskR4FgvMur5HPhs4V.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 16-05-2023 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Duurt lang...

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/nLzvM1H/1236216236.png

Blijkbaar hebben meer mensen het idee gehad een Ethereum node aan te slingeren, de queue loopt verder op
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HVQ3zFL/bhfjgska.png

Ik vraag me wel af hoe de staking pools, liquid staking / exchange staking partijen dit doen. Als jij nu bijvoorbeeld via LIDO of Binance je Ethereum in staking zet zal je direct rewards krijgen. Terwijl deze ETH dus ook technische gezien ruim een maand geen rewards zal genereren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:20
[...]

Stel je voor dat de VS zelfs het beheerde goud van andere landen niet eens meer in bezit heeft. Soort van FTX zeg maar.
Als China maandelijks honderd ton fysiek goud kan importeren, hoe moeilijk is het dan voor de Bundesbank om dat volume in een jaar op te vragen? Dat er na één jaar nog maar vijf ton goud is opgevraagd uit de Verenigde Staten is koren op de molen van analisten die denken dat het goud bij de Federal Reserve er niet meer ligt. Dat het al lang uitgeleend of verkocht is en om die reden niet teruggegeven kan worden aan de Duitse Bundesbank.
https://www.marketupdate....-slechts-5-ton-uit-de-vs/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:01:
Duurt lang...

[Afbeelding]

Blijkbaar hebben meer mensen het idee gehad een Ethereum node aan te slingeren, de queue loopt verder op
[Afbeelding]

Ik vraag me wel af hoe de staking pools, liquid staking / exchange staking partijen dit doen. Als jij nu bijvoorbeeld via LIDO of Binance je Ethereum in staking zet zal je direct rewards krijgen. Terwijl deze ETH dus ook technische gezien ruim een maand geen rewards zal genereren
Bij Kraken moet je iig wel wachten voordat je rewards krijgt..... duurt idd lang
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yztPKBBW18yMnyCe6S5Lva2Yax8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qmHzMtnn4pHqCgHUP5YyMOdh.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
prachtig dit!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123456789
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-05-2023
Vind je staken niet risicovol? Zit je mooi vast bij een drop.

[ Voor 66% gewijzigd door mike123456789 op 16-05-2023 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mike123456789 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:36:
ehhh? ik ga niet terug naar fiat :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123456789
Kol Nedra schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:41:
[...]

Ok ik wel hoor als er periodes zijn dat het echt naar beneden gaat. Maar goed nu in de bullmarkt kun je wel voor relatief korte termijnen staken. Wat krijg je qua % bij ETH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dat klopt. Het is meer voor een langere termijn. Het voordeel is wel dat je immuun bent voor boormachines

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
mike123456789 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:43:
[...]

Ok ik wel hoor als er periodes zijn dat het echt naar beneden gaat. Maar goed nu in de bullmarkt kun je wel voor relatief korte termijnen staken. Wat krijg je qua % bij ETH?
4 tot 7%

uiteindelijk ga ik wel dca verkopen, maar dat is pas in de overbought fase

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123456789
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iowkmx7BRv650OcgcRDAnys_Esk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fqYptZsML5uiaEMTehgGn3bD.jpg?f=fotoalbum_large

Ik pak 3% in een klein maandje nu met de bots. En dan is de markt gezakt. LTC schiet dan ff terug en dan zie je meteen dat hij met een mooie winst verkoopt.
Wel lekker wakker worden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123456789
Kol Nedra schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:45:
[...]

4 tot 7%

uiteindelijk ga ik wel dca verkopen, maar dat is pas in de overbought fase
4-7% wel echt een mooi rendement in een maand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:29
Ik heb sinds al het omval gedoe in de bear wel 70% op een Ledger staan hoor. Mis het wel die staking rewards… Werkte verslavend :p

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:45:
Dat klopt. Het is meer voor een langere termijn. Het voordeel is wel dat je immuun bent voor boormachines
Yeah right, probeer maar eens aan je nocoiner gijzelaar verkocht te krijgen dat je je ETH echt niet kan versturen naar de zonet op z'n Android phone geinstalleerde shitwallet, omdat je een ETH PoS validator node draait. Levert je gewoon meer boorgaatjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Slonzo schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:53:
[...]

Yeah right, probeer maar eens aan je nocoiner gijzelaar verkocht te krijgen dat je je ETH echt niet kan versturen naar de zonet op z'n Android phone geinstalleerde shitwallet, omdat je een ETH PoS validator node draait. Levert je gewoon meer boorgaatjes op.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

AlterBridge schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:52:
Mis het wel die staking rewards… Werkte verslavend :p
Werkte vooral traanwellend bij mij, wanneer je zag hoeveel geld er door het putje ging doordat je niet tijdig kon unstaken. Staking is een beetje de nieuwe idiotentaks geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
mike123456789 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:51:
[...]
4-7% wel echt een mooi rendement in een maand ook.
Per jaar natuurlijk. En nee, dat is niet zoveel als met je tradingbot harken.
AlterBridge schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:52:
Ik heb sinds al het omval gedoe in de bear wel 70% op een Ledger staan hoor. Mis het wel die staking rewards… Werkte verslavend :p
Je kan er wel wat via de Ledger staken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123456789
Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:57:
[...]

Per jaar natuurlijk. En nee, dat is niet zoveel als met je tradingbot harken.

[...]

Je kan er wel wat via de Ledger staken
Ok per jaar ja dat is niet eens inflatiedekkend 8)7 , dus zou voor mij echt een te groot risico/reward zijn dan.
Als je het echt op je ledger zet kan ik het nog wel begrijpen ja maar goed dan alleen met BTC en ETH, BNB ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Slonzo schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:56:
[...]

Werkte vooral traanwellend bij mij, wanneer je zag hoeveel geld er door het putje ging doordat je niet tijdig kon unstaken. Staking is een beetje de nieuwe idiotentaks geworden.
We gaan het meemaken. Ik gok op een stijging van Ethereum over de komenden maanden

[ Voor 36% gewijzigd door Gelukszoekr op 16-05-2023 10:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
mike123456789 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:04:
[...]

Ok per jaar ja dat is niet eens inflatiedekkend 8)7 , dus zou voor mij echt een te groot risico/reward zijn dan.
Als je het echt op je ledger zet kan ik het nog wel begrijpen ja maar goed dan alleen met BTC en ETH, BNB ofzo.
Wat is tegenwoordig wel inflatiedekkend? Volgens mij zijn doorgewinterde investeerders blij met een rendament van 5%-7%. Natuurlijk zijn er kansen met een veel hoger rendament, en daarbij komt dan ook een hoger risico.

[ Voor 16% gewijzigd door Gelukszoekr op 16-05-2023 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zolang je risico spreid kun je met staking een mooi rendement halen.... zo stake ik bij:
Kraken
Binance
ByBit
PCS
fantom foundation
Beefy Finance
Bitvavo

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:09:
[...]

Wat is tegenwoordig wel inflatiedekkend? Volgens mij zijn doorgewinterde investeerders blij met een rendament van 5%-7%. Natuurlijk zijn er kansen met een veel hoger rendament, en daarbij komt dan ook een hoger risico.
... en over dat laatste gaat het tenslotte allemaal. Welk % van je totale portfolio zit in die trading bot? En hoe heb je het risico dat je daar mee loopt afgedekt met andere (minder risicovolle) investeringen?

Leuk om constant op te scheppen over hoeveel rendement je haalt, maar zodra de bedragen wat hoger worden dan, zeg, 'een paar maandsalarissen' zul je toch echt na moeten gaan denken over risicomanagement. En dan kom je opeens niet meer aan 'inflatiedekkend zijn' omdat je toch ook wel wat wilt overhouden mocht de poep de ventilator raken...

Ter illustratie: 10k op een spaarrekening @ 1% moet je compenseren met een risicovol product dat 10%+ oplevert bij de huidige 5,4% inflatie. Dat ga je niet willen vanwege het hoge risico, maar je wilt ook je risicospreiding (het geld op je spaarrekening) houden, omdat dat nou eenmaal een gezonde manier van investeren is.

En dan heb ik voor het gemak de ~1% vermogensbelasting nog niet meegerekend.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Me rendament.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
MicroWhale schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:43:
[...]

... en over dat laatste gaat het tenslotte allemaal. Welk % van je totale portfolio zit in die trading bot? En hoe heb je het risico dat je daar mee loopt afgedekt met andere (minder risicovolle) investeringen?

Leuk om constant op te scheppen over hoeveel rendement je haalt, maar zodra de bedragen wat hoger worden dan, zeg, 'een paar maandsalarissen' zul je toch echt na moeten gaan denken over risicomanagement. En dan kom je opeens niet meer aan 'inflatiedekkend zijn' omdat je toch ook wel wat wilt overhouden mocht de poep de ventilator raken...

Ter illustratie: 10k op een spaarrekening @ 1% moet je compenseren met een risicovol product dat 10%+ oplevert bij de huidige 5,4% inflatie. Dat ga je niet willen vanwege het hoge risico, maar je wilt ook je risicospreiding (het geld op je spaarrekening) houden, omdat dat nou eenmaal een gezonde manier van investeren is.

En dan heb ik voor het gemak de ~1% vermogensbelasting nog niet meegerekend.
Het is sowieso op dit moment niet te doen met de huidige inflatie. Maar het ligt aan je horizon. Als je 20 jaar aanhoudt bv dan zal in die periode je rendement de inflatie ook flink ontstijgen en compenseert dat tijden zoals nu. Om nu vanwege de hoge inflatie ineens meer risico te nemen en af te wijken van je initiële beleggings tactiek zou ook een wal hands mentaliteit zijn.

Ik beleg nu gewoon door in mijn index fondsen ondanks de inflatie. En die portefeuille is gewoon nog steeds het grootste percentage van mijn investeringen, los dan van een appartement die bijna afbetaald is. Dat laatste zou gezien de huidige tijd ook beter verkocht kunnen worden en in index fonds gestoken kunnen worden. Maar ja, spreiding en horizon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
mannowlahn schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 11:44:
[...]
een appartement die bijna afbetaald is. Dat laatste zou gezien de huidige tijd ook beter verkocht kunnen worden en in index fonds gestoken kunnen worden. Maar ja, spreiding en horizon.
De horizon is sowieso veel mooier vanuit een appartement dan van onder een brug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123456789
Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:09:
[...]

Ja is ook zeker waar hoor maar ik probeer zelf toch nog wat hoger te zitten om echt progressie te boeken in het leven.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:01

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Stake hier, stake daar... en het enige wat ik kan denken...

Hodl is wel saai. Binnenkort maar weer eens wat tijd in ruimen om te kijken of Binance nog werkt. Kan ik ook weer traden.

Heb voor mijn vrouw de Telegram terug gejat van de hacker en er 2FA opgezet. Ik had hem gister al gewaarschuwd... :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike123456789
[quote]MicroWhale schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:43:
[...]

Terechte vraag hoor. Ben begonnen met €20k en heb nu bijna $10k winst. Dus Euro/Dollar wel. Doe niet alleen crypto. Heb ook een stake in een lodge in Zuid-Afrika www.krugercliffs.com en een stake in een bedrijf voor koffiecursussen www.baristacursus.nl beide help ik qua SEO want dat is mijn eigen business. Webshops en websites hoger krijgen in Google voor mijzelf en andere klanten.

Dus probeer te verdelen en zo Fire te worden voor mijn 50e. (Nu 41)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123456789
Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 11:47:
[...]

De horizon is sowieso veel mooier vanuit een appartement dan van onder een brug
Ha Ha sowieso, maar appartement om in te leven of als extra investering? Want dan is het wel een mooi moment om te verkopen ja.
Buitenlandse investeringen wel beter op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:26
@Gelukszoekr Geen idee hoe andere partijen dat doen maar bij Kraken mag je netjes 20 dagen wachten voordat je ETH wat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Nopheros schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 11:58:
@Gelukszoekr Geen idee hoe andere partijen dat doen maar bij Kraken mag je netjes 20 dagen wachten voordat je ETH wat oplevert.
Ik zag het ja, logisch wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:43
Als je gaat staken d.m.v. je eigen node te draaien zoals @Gelukszoekr doet, dan heb je (hopelijk) wel een lange termijn visie en zit je er niet in voor even een "trade".

Je hebt natuurlijk gelijk dat je met je staked ETH vast zit en met dat kapitaal niet kunt anticiperen op actuele marktomstandigheden. Neemt niet weg dat je altijd nog kunt hedgen d.m.v. perps (short/long), opties en/of spot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:49
Staken voorkomt panic selling.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-08 11:23
Staken op centrale exchanges is risocovoller dan de meeste mensen denken. Ineens kan je alles kwijt zijn terwijl je dacht dat het veilig was

Crypto is uitgevonden om de tussenpersoon uit te schakelen.

Self custody for the win!

[ Voor 24% gewijzigd door Lazyke op 16-05-2023 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 30-09 12:05
Lazyke schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 12:56:
Staken op centrale exchanges is risocovoller dan de meeste mensen denken. Ineens kan je alles kwijt zijn terwijl je dacht dat het veilig was
Oh ik dacht altijd dat ik niet ineens alles kwijt kan zijn terwijl ik dacht dat het onveilig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:52
27k yes or no :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
Lazyke schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 12:56:

Crypto is uitgevonden om de tussenpersoon uit te schakelen.

Self custody for the win!
Je hebt gelijk hoor.

Maar met een HEX logo komt dit toch een beetje cringe over ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:01:

In het specifieke geval van Lido worden je rewards (tijdelijk) verwaterd en dat is zichtbaar in een lagere APR voor iedereen. Zodra de deposit queue afneemt zal de APR zich weer herstellen.

In theorie zouden ze tijdelijk een stop kunnen zetten op de deposits of een wachtrij introduceren. Dat zou dan weer resulteren in een hogere prijs van stETH vs ETH. Want stETH genereert yield en je kunt het 1-op-1 omzetten naar ETH.

Overigens is Lido v2 gisteravond gelanceerd en dat betekent dat je nu je staked stETH kunt opnemen als ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
jvel92 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:25:
[...]

In het specifieke geval van Lido worden je rewards (tijdelijk) verwaterd en dat is zichtbaar in een lagere APR voor iedereen. Zodra de deposit queue afneemt zal de APR zich weer herstellen.
Dus iedereen die via Lido staked heeft "last" van de deposit queue...

Verder duidelijk verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
Wat een debielen daar bij Ledger.

Met de nieuwe firmware update voor de Nano X kan je je seed recoveren met ID als je daarvoor kiest voor $10 p/m.

Dat ze hier uberhaupt maar aan denken laat wel zien wat voor een incapable schijnveiligheid Ledger werkelijk bied..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
10mil.btc schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:41:

Met de nieuwe firmware update voor de Nano X kan je je seed recoveren met ID als je daarvoor kiest voor $10 p/m.

Dat ze hier uberhaupt maar aan denken laat wel zien wat voor een incapable schijnveiligheid Ledger werkelijk bied..
Ja ik ga ook maar eens rondneuzen naar wat anders

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
keepitfrosty schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:47:
[...]

Ja ik ga ook maar eens rondneuzen naar wat anders
Trezor one. Ook niet zoveel gekke opties dus gewoon ouderwets sats stack’n.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Alpina schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:54:
[...]

Trezor one. Ook niet zoveel gekke opties dus gewoon ouderwets sats stack’n.
Dit is alleen voor de ekte crypto gangsters.

Ik heb er zelf ook one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
LTC/BTC chart weekly, zal die erdoorheen gaan einde vd week?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:56:
[...]

Dit is alleen voor de ekte crypto gangsters.

Ik heb er zelf ook one.
Bist ook zo diep in the system doe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

keepitfrosty schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:01:
[...]

Bist ook zo diep in the system doe
Sowieso maat. Maar ff serieus hoe kun je dit apparaat überhaupt niet kopen? Kijk die prijs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hANhBtUBJthU2lojRna22fdcLrE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CehgtmOz1Ycj2JNg83svjXRd.jpg?f=fotoalbum_large

Fuck Ledger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:09
Kol Nedra schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:30:
zolang je risico spreid kun je met staking een mooi rendement halen.... zo stake ik bij:
Kraken
Binance
ByBit
PCS
fantom foundation
Beefy Finance
Bitvavo
Hallo, ik ben Henk en ik zit nog niet zo heel lang in Crypto, wat is rendement?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

bregweb schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:05:
[...]

Rendement is hetgeen dat iedereen binnen crypto nastreeft maar bijna niemand weet te behalen omdat het gewoon een smerige ponzi is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:04:
[...]

Sowieso maat. Maar ff serieus hoe kun je dit apparaat überhaupt niet kopen? Kijk die prijs.

[Afbeelding]

Fuck Ledger.
Hoeveel sats is dat? Of gwei?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:22:
[...]

Hoeveel sats is dat? Of gwei?
DYOR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Met de nieuwe firmware update voor de Nano X kan je je seed recoveren met ID als je daarvoor kiest voor $10 p/m. Dat ze hier uberhaupt maar aan denken laat wel zien wat voor een incapable schijnveiligheid Ledger werkelijk bied...
Als de key echt in een Secure Element zit, kan die nooit exportable zijn... Dus tenzij er een 100% sluitende uitleg volgt over hoe dat proces verloopt, en waarbij uitgesloten wordt dat de key uit de SE gehaald kan worden, is het inderdaad game over voor Ledger :r Trezor zal gouden zaken doen.

Voor wie niet op de hoogte is: https://www.reddit.com/r/.../13itm7u/comment/jkbyyfp/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Nog Meer Rommel :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvqWmqdd_ROj7jyeIZB4bKvKgA8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RUjWOtsZp7je8EcNAm8GQkpD.png?f=fotoalbum_large

https://coinmarketcap.com/currencies/fart-coin/

Maar ik word er Farting Bullish van !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/im7_ErEvb78lCsqdp4JMDD9mhaM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OOUTpTjUYxkMXbaN1MIogxj2.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Only if you decide to use this service, and if you approve sending the encrypted seed shards from the device.
Anders is er niets aan de hand. Maar wel een bizar besluit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

zwembroek schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:31:
Only if you decide you use this service, and if you approve sending the encrypted seed shards from the device. Anders is er niets aan de hand.
Nee, er is heel veel aan de hand.

Dat jij in software kan kiezen om al dan niet van een dienst gebruik te maken, neemt niet weg dat de mogelijkheid om de key te exporten nog steeds in de hardware ingebakken zit. ELKE mogelijkheid tot key export neemt het nut van een hardware wallet volledig weg, en als niet 100% sluitend weerlegd kan worden dat deze mogelijkheid niet bestaat (bvb. doordat de user handmatig de seed opnieuw in dient te typen op de Ledger voor deze exportfunctionaliteit) dient elke Ledger gewoon als compleet compromised en waardeloos gezien te worden.

Nog los van de Ledgers die ik zelf zou moeten vervangen en waar ik erg van baal, is dit echt huge nieuws, en potentieel weer een dikke setback voor crypto.
Het gaat niet over Shamir secret sharing, dat is een beproefde methode om keys aan meerdere partijen uit te delen zonder dat 1 partij over de volledige key beschikt. Het gaat over de mogelijkheid dat er een key export in de hardware ingebakken zit. Dat mag gewoon niet mogelijk zijn, nooit. Dat is het hele punt van een Secure Element (of andere gelijkaardige chips). De key wordt gegenereerd in het SE en kan er NOOIT uitgehaald worden. Enkel het SE zelf heeft toegang tot de keys.

[ Voor 33% gewijzigd door Slonzo op 16-05-2023 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-08 11:23
Alpina schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:05:
[...]

Je hebt gelijk hoor.

Maar met een HEX logo komt dit toch een beetje cringe over ;)
Ik vind het best een heel mooi logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:04:
[...]

[Afbeelding]

Fuck Ledger.
Wat denk je wat dit is? :P
https://trezor.io/learn/a/what-is-shamir-backup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Heeft iedereen al een zakje LTC? laatste kans om onder de $90 te kopen :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZeEJQDf1Xg5GRd9d8nILZ7o1Sq8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GA9zktTBFD4DsTdQuvckUknA.png?f=user_large

[ Voor 56% gewijzigd door Kol Nedra op 16-05-2023 14:41 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123456789
Kol Nedra schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:39:
Tja was natuurlijk ook al 102, vanochtend dus juist verkocht met mooie winst. Heb nog wel wat voor de lange termijn maar voor nu wel even mooie geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:00
bregweb schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:05:
[...]

Goedemiddag Henk en welkom bij deze zeer exclúsieve club. Onze club geeft elk kwartaal een gratis hint weg, de hint voor dit kwartaal is: Deze club is alleen op tweakers te vinden

Voor vragen geld het beleid: Netjes vragen geeft wellicht een antwoord, accuboormachines zijn hier niet gewenst en leiden tot een sanctietransactie van tenminste 100 PEPE. Andere coins zijn namelijk zo slecht dat die niet grappig zijn.

De kosten voor het lidmaatschap van de gewone barkruk is 1 goede grap/jaar, een upgrade naar de gouden barkruk is mogelijk na betaling van 1 kratje Hertog Jan bij Taro en/of @Verwijderd (aka Jaapio)

:o :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:00
Daar zit echt een luchtje aan :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Slonzo schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:35:
Nog los van de Ledgers die ik zelf zou moeten vervangen en waar ik erg van baal, is dit echt huge nieuws, en potentieel weer een dikke setback voor crypto.
Ze kunnen er nog vanaf zien toch? Het zou de ondergang van Ledger worden anders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

zwembroek schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:47:
Ze kunnen er nog vanaf zien toch? Het zou de ondergang van Ledger worden anders.
Nou, nee, als ze dit kunnen betekent het gewoon dat de mogelijkheid altijd al in de hardware heeft gezeten. Dat kan je er niet uit patchen met een update. Zelfs als de firmware niet uitgebracht wordt, zou een bad actor met voldoende technische kennis die functionaliteit (in theorie) uit kunnen buiten. Dan hebben ze inderdaad hun eigen doodsvonnis getekend.

Maar goed, inderdaad nog even afwachten. Ik blijf nog even in de ontkenning en hoop op een goede verklaring dat het toch echt niet kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 12:56

Trackerfire

BTC HODLER

NY dump incoming :-D

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Valt mee :-)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn

Bij deze is de ledger met die firmware niet meer te vertrouwen dan ;w

Goed bezig ledger! Ik kan niet wachten op de verhalen van mensen waar de ledger leeg getrokken is. Met of zonder abo a 10 pmaand. d:)b d:)b

Even kijken hoe lang je het kan rekken om niet je firmware up te daten. Of gewoon afscheid nemen van ledger live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:40
Kol Nedra schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:41:
[...]

Eenmaal je die lambo gewoon bent onder je billen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:28:
[...]

Dus iedereen die via Lido staked heeft "last" van de deposit queue...

Verder duidelijk verhaal :)
Yup, het meteen ontvangen van yield na deposit gaat ten koste van de yield van bestaande stakers op dit moment.

Op zich niet zo'n probleem zolang je APR vergelijkbaar blijft met dat van de alternatieven. Op dit moment en ook historisch gezien biedt Lido een van de betere APR's wat betreft liquid staking door hun MEV boost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Slonzo schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:52:
[...]

Nou, nee, als ze dit kunnen betekent het gewoon dat de mogelijkheid altijd al in de hardware heeft gezeten. Dat kan je er niet uit patchen met een update. Zelfs als de firmware niet uitgebracht wordt, zou een bad actor met voldoende technische kennis die functionaliteit (in theorie) uit kunnen buiten. Dan hebben ze inderdaad hun eigen doodsvonnis getekend.

Maar goed, inderdaad nog even afwachten. Ik blijf nog even in de ontkenning en hoop op een goede verklaring dat het toch echt niet kan :+
Exact dit, maakt hele ledger volkomen nutteloos als dit het geval is. Wat een prutsers, kan mij haast niet voorstellen dat ledger dit zelf niet beseft. Als dit allemaal waar is, dan snappen ze hun domein ook totaal niet. Wederom bijna onvoorstelbaar. Maar goed, we zagen laatst dat Google de 2fa unencrypted verstuurd, dus wat dat betreft lijkt het wel gemeengoed tegenwoordig om dit soort fratsen uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:52
Aardig gevecht om de 27k..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
mannowlahn schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:57:
[...]

Exact dit, maakt hele ledger volkomen nutteloos als dit het geval is. Wat een prutsers, kan mij haast niet voorstellen dat ledger dit zelf niet beseft. Als dit allemaal waar is, dan snappen ze hun domein ook totaal niet. Wederom bijna onvoorstelbaar. Maar goed, we zagen laatst dat Google de 2fa unencrypted verstuurd, dus wat dat betreft lijkt het wel gemeengoed tegenwoordig om dit soort fratsen uit te halen.
Is dat niet gewoon van ‘hogere hand’?

‘Hee allemaal leuk en aardig jongens dat crypto maar we willen wel gewoon kunnen meekijken als het moet.’

(Zet alu hoedje af)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5hoyctalTZUZjVRlcJ6JwJaxaY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DZvu8spE59Jq6oSM80HAIQUH.jpg?f=fotoalbum_large
:')

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Dit hele Ledger gedoe betekent toch niks als je er "niks mee wilt"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Alpina schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:06:
[...]

Is dat niet gewoon van ‘hogere hand’?

‘Hee allemaal leuk en aardig jongens dat crypto maar we willen wel gewoon kunnen meekijken als het moet.’

(Zet alu hoedje af)
Bijzonder dom, meerendeel van ledger houders lezen deze berichten en ze zijn meteen van hun dominantie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:29
Ik snap het niet meer, ik moest toch een ledger kopen omdat anders not my coins :') ?

Is mijn ledger nu niet veilig als ik er alleen Crypto opgooi zonder vanaf de ledger oid te staken en dat soort gerommel?

Gaat om een Nano Ledger S Plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Trackerfire schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:07:
Dit hele Ledger gedoe betekent toch niks als je er "niks mee wilt"?
Jawel, uitleg is al gegeven. Feit dat erg geen hardware limitatie in zit is voldoende om de ledger als niet veilig te betitelen. Zolang je niet update heb je nog een half veilig ledger. Maar ook dat is dus vrij discutabel eigenlijk. Er zou maar een moment van key weergave moeten zijn, bij initialiseren en dat zou een write actie moeten betreffen en geen read. Als er een read mogelijkheid in zit kan dit geëxploiteerd worden, bij deze hebben ze dat nu bewezen met hun nieuwe service.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:58

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:00

Vis

Is dit probleem alleen mogelijk bij een Ledger Nano X?
Of alle Ledgers, dus de S en Plus etc ook?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:00

Vis

Kol Nedra schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:39:

[Afbeelding]
Yes.. sowieso stacken die Litecointjes! Zeer ondergewaardeerd qua fiat waarde momenteel.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:58

LankHoar

Langharig tuig

nieuws: Europese cryptovalutawet komt er definitief en gaat volgend jaar in

De MiCA is dus een feit. Lijkt me niet per se positief. We gaan allemaal rekt nu vrees ik.

[ Voor 6% gewijzigd door LankHoar op 16-05-2023 16:22 ]

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Zeg dat maar tegen deze NL Veteraan van XRP : https://twitter.com/MackAttackXRP :D

En hij wacht al braaf 2 jaar !!

Bullish !

[ Voor 13% gewijzigd door Gipsy King op 16-05-2023 16:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:49
LankHoar schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:22:
nieuws: Europese cryptovalutawet komt er definitief en gaat volgend jaar in

De MiCA is dus een feit. Lijkt me niet per se positief. We gaan allemaal rekt nu vrees ik.
Uiteindelijk is regulatie (en consumentenbescherming) nodig voor mass adoptie. Dus dit zou ook goed kunnen uitpakken
Pagina: 1 ... 110 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!