nothing stops this train
With Ordinals coming to the #Binance NFT Marketplace, it's time to learn more about them.
— Binance (@binance) 14 mei 2023
They've opened up opportunities for NFT-style collections to create on, and migrate to, the #Bitcoin blockchain.
Here's what you need to know 👇https://t.co/1dxBs0UhDd
https://academy.binance.c...-overview-of-bitcoin-nfts
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
I love weekend scam pumpjes. Als het morgenochtend maar weer down is. Of de rest van het jaar hoog blijft. Ik ben daarin flexibel
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vanaf 1 juni gaan de kosten van de kaarten omhoog. Het is niet veel, maar ik denk dat een heel aantal mensen nog snel voor deze datum willen upgraden
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nog niet zo lang geleden kon je via de chat functie op de site een medewerker te pakken krijgen, loste je probleem op en klaar. Helaas lijkt Plutus al een tijdje de hoeveelheid nieuwe klanten/meldingen niet aan te kunnen.Taro schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:43:
[...]
Wat een eikels bij Plutus, op 14 april een support ticket met 2 problemen ingeschoten, gisteren hebben ze eindelijk één van de problemen opgelost (na een maand!!) en ik krijg wat tientjes teruggestort. Het andere probleem staat nog steeds open, maar ze hebben het ticket gesloten en uiteraard volgt er dan een verzoek om aan te geven hoe tevreden je bent met de oplossing. Even lekker losgegaan dus in dat vrije tekstveld.... Krijg nog minimaal 40-50 Euro extra terug van ze als ze hun werk nu goed doen. En het meest frustrerende is nog dat ze gewoon 7-10 dagen per keer nemen om te reageren op een bericht ipv max 1-2 dagen.
Maar goed, de stapel Plutus groeit iedere dag, dus laat die koers maar verder stijgen...
Gebruik het nu inmiddels meer dan een jaar en ben best positief over Plutus, ook deze dagen lossen ze problemen normaal goed op (alleen heb je dus meer geduld nodig).
Beetje vreemd dat ze 1 van je tickets gesloten hebben zonder oplossing, blijkbaar zijn ze er van overtuigd dat ze in hun recht staan.
Ze staan niet in hun recht, sterker nog, ze reageren er niet eens op. Ik had een bepaald iets als Perk geselecteerd, maar de betreffende aankopen werden uitgevoerd vs 3% korting ipv als Perk gezien te worden en dus 10/11 USD per keer op te leveren. Heb de betreffende shop doorgegeven, maar dat negeren ze vooralsnog. Komt wel goed, gaat ook niet om enorme bedragen, maar benieuwd hoe ze het nu gaan aanvliegen.Nopheros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:19:
[...]
Beetje vreemd dat ze 1 van je tickets gesloten hebben zonder oplossing, blijkbaar zijn ze er van overtuigd dat ze in hun recht staan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Is dit de melding die ze gesloten hebben? Zou me namelijk zeer verbazen, vrij standaard melding.Taro schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:24:
[...]
Ze staan niet in hun recht, sterker nog, ze reageren er niet eens op. Ik had een bepaald iets als Perk geselecteerd, maar de betreffende aankopen werden uitgevoerd vs 3% korting ipv als Perk gezien te worden en dus 10/11 USD per keer op te leveren. Heb de betreffende shop doorgegeven, maar dat negeren ze vooralsnog. Komt wel goed, gaat ook niet om enorme bedragen, maar benieuwd hoe ze het nu gaan aanvliegen.
Het niet toegewezen krijgen van je perks gebeurd af en toe wel eens namelijk en werd vroeger via de chat met 3 minuten opgelost. Tegenwoordig moet je inderdaad 7 a 14 dagen wachten, helaas is het niet anders.
In de Plutus discord is regelmatig een voice sessie bezig waar je problemen/tickets kunt bespreken. Heb er zelf nooit gebruik van gemaakt maar als je ticket gesloten is zou ik of een nieuwe inschieten of het daar bespreken want je hebt er idd gewoon recht op.
Een maand of 3 geleden kwam ik erachter dat ik 3x geen perks uitbetaald had gekregen voor Netflix (soms werd Netflix bij mij op de 30ste afgeschreven, soms op de 1ste van de maand waardoor het mis ging). Hebben ze netjes opgelost.
[ Voor 25% gewijzigd door Nopheros op 14-05-2023 18:48 ]
Klopt maar volgens mij ook het moment dat iedereen bijna die 100 eu aan gratis PLU krijgt.Gelukszoekr schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:19:
[...]
Vanaf 1 juni gaan de kosten van de kaarten omhoog. Het is niet veel, maar ik denk dat een heel aantal mensen nog snel voor deze datum willen upgraden
Op discord soms wel wat sneller reactie. Zeker ivm die speciallekes.Taro schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:24:
[...]
Ze staan niet in hun recht, sterker nog, ze reageren er niet eens op. Ik had een bepaald iets als Perk geselecteerd, maar de betreffende aankopen werden uitgevoerd vs 3% korting ipv als Perk gezien te worden en dus 10/11 USD per keer op te leveren. Heb de betreffende shop doorgegeven, maar dat negeren ze vooralsnog. Komt wel goed, gaat ook niet om enorme bedragen, maar benieuwd hoe ze het nu gaan aanvliegen.
De cutoff date voor de 100 euro aan PLU is morgen dacht ik, 15 mei.keepitfrosty schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:42:
[...]
Klopt maar volgens mijn ook het moment dat iedereen bijna die 100 eu aan gratis PLU krijgt.
In principe zouden mensen de tokens de 16de dus al kunnen verkopen. Verwacht er weinig van.
Ja, maar inmiddels de Perks omgezet naar 3 die via een vast abbo gaan, geen gedoe meerNopheros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:30:
[...]
Is dit de melding die ze gesloten hebben? Zou me namelijk zeer verbazen, vrij standaard melding.
Dit gebeurd af en toe wel eens namelijk en werd vroeger via de chat met 3minuten opgelost. Tegenwoordig moet je inderdaad 7 a 14 dagen wachten, helaas is het niet anders.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
/f/image/XnADw8Ck4sqbKJaONWAXcoRH.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb normaal nooit een alu hoedje op, maar dit kan toch niet? Dit moet in heel EU (en ook daar buiten) gebruikt gaan worden, maar ze willen geen documenten vrijgeven over hoe dit werkt en wat er precies mee gaat gebeuren?
Vind t toch wel eng worden zo...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
FVD had dat eerder (als enige) deze week aangekaart maar die worden in de wappiehoek gedrukt.MicroWhale schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:58:
Holy crap, dit vind ik toch wel zorgelijk. Die CBDC vond ik nog tot daar aan toe, maar nu blijkt dat ze geen documenten mogen/willen/kunnen vrijgeven omdat de koningin (Maxima) in de stuurgroep zit?
[Afbeelding]
Ik heb normaal nooit een alu hoedje op, maar dit kan toch niet? Dit moet in heel EU (en ook daar buiten) gebruikt gaan worden, maar ze willen geen documenten vrijgeven over hoe dit werkt en wat er precies mee gaat gebeuren?
Maxima wordt hier gewoon voor misbruikt.
Ja, dat denk ik dus ook... een koningin zou zich daar sowieso niet mee bezig moeten houden. En al helemaal niet als het de openbaarheid van bestuur belemmert.Darrell schreef op zondag 14 mei 2023 @ 19:01:
[...]
FVD had dat eerder (als enige) deze week aangekaart maar die worden in de wappiehoek gedrukt.
Maxima wordt hier gewoon voor misbruikt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Losstaand van het onderwerp.. het hele idee van een koningshuis is al doodeng.MicroWhale schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:58:
Holy crap, dit vind ik toch wel zorgelijk. Die CBDC vond ik nog tot daar aan toe, maar nu blijkt dat ze geen documenten mogen/willen/kunnen vrijgeven omdat de koningin (Maxima) in de stuurgroep zit?
[Afbeelding]
Zero.
10/11 USD per keer? dat wil ik ook!Taro schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:24:
[...]
Ik moet het doen met 1x per maand
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Als je maar 1x per maand gebruikmaakt van de shop, dan is dat hetzelfdeZorro schreef op zondag 14 mei 2023 @ 19:03:
[...]
10/11 USD per keer? dat wil ik ook!
Ik moet het doen met 1x per maand
Niet de cutoff date. Wel de distributie van de 100 euro wat later isNopheros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:50:
[...]
De cutoff date voor de 100 euro aan PLU is morgen dacht ik, 15 mei.
In principe zouden mensen de tokens de 16de dus al kunnen verkopen. Verwacht er weinig van.
Die is lekker!Alpina schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:18:
[...]
[Afbeelding]
Hier nog een paar van en ik koop een plukje.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Hello 12k!PlanR schreef op zondag 14 mei 2023 @ 19:27:
Bye bye zwaai zwaai 27k
nothing stops this train
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Je kan hier een start makenMicroWhale schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:58:
https://www3.weforum.org/...ite_Paper_Series_2021.pdf
Haha, ja grapjas... naar aanleiding hiervan zijn in 2021 een aantal vragen gesteld aan de kamer over wat dit betekent voor NL en de burger. Na 2 jaar uitstel was dit hun antwoord... dat betekent: Dikke middelvinger (2 jaar wachten ipv 6 weken), we willen jullie vragen niet beantwoorden en beroepen ons op geheimhoudingsplicht omdat de koningin er bij zat.elektriekert schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:24:
[...]
Je kan hier een start maken
https://www3.weforum.org/...ite_Paper_Series_2021.pdf
Ik weet dus niet waar je artikel vandaan komt.MicroWhale schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:34:
[...]
Haha, ja grapjas... naar aanleiding hiervan zijn in 2021 een aantal vragen gesteld aan de kamer over wat dit betekent voor NL en de burger. Na 2 jaar uitstel was dit hun antwoord... dat betekent: Dikke middelvinger (2 jaar wachten ipv 6 weken), we willen jullie vragen niet beantwoorden en beroepen ons op geheimhoudingsplicht omdat de koningin er bij zat.
Als dit hun reactie is dan zal het wel bout zijn
Het was Madelon, dus je hebt helemaal gelijk. Bout. Alles.elektriekert schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:38:
[...]
Ik weet dus niet waar je artikel vandaan komt.
Als dit hun reactie is dan zal het wel bout zijn
Lees dat iemand zo’n 6 uur geleden voor 375k USDT LADYS gekocht heeft. Taro, was that you?Taro schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:53:
[...]
Ach, nog steeds super blij met mijn nieuwe auto, we zien wel wat de toekomst brengt. Heb inmiddels wat LADYS in de pf, als die zo doorgaat moet ik binnenkort keuzes maken...

Stack Sats
Zoveel geld in een meme coin gooien..Stovirpi schreef op zondag 14 mei 2023 @ 21:00:
[...]
Lees dat iemand zo’n 6 uur geleden voor 375k USDT LADYS gekocht heeft. Taro, was that you?
overigens, vlak voor die tweet van elon had iemand voor een aanzienlijk bedrag Ladys gekocht. Die zag z’n aankoop even fors over de kop gaan. Je zou bijna denken dat het doorgestoken kaart zou zijn 😉
Dan moet er wel genoeg liquiditeit zijn om je coins weer te verkopen, maar eens. Het blijft nog steeds het wilde westen op een aantal vlakken.Don Guacamole schreef op zondag 14 mei 2023 @ 21:17:
[...]
Zoveel geld in een meme coin gooien..
overigens, vlak voor die tweet van elon had iemand voor een aanzienlijk bedrag Ladys gekocht. Die zag z’n aankoop even fors over de kop gaan. Je zou bijna denken dat het doorgestoken kaart zou zijn 😉
Stack Sats
Dat heb ik blijkbaar gemist, heb je daar meer info over?keepitfrosty schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:42:
[...]
Klopt maar volgens mij ook het moment dat iedereen bijna die 100 eu aan gratis PLU krijgt.
Sure hier de tweet. Upgraden en perk selecteren en je hebt 100 eu. Er zullen best wat dat nog snel hebben gedaan gezien de komende difficulty changeGelukszoekr schreef op zondag 14 mei 2023 @ 21:33:
[...]
Dat heb ik blijkbaar gemist, heb je daar meer info over?
[ Voor 10% gewijzigd door keepitfrosty op 14-05-2023 22:35 ]
Thanks. Ja, die had ik gemist. Er zijn nog al wat promotions de laatste tijd. Niet zo gek dus deze pump.keepitfrosty schreef op zondag 14 mei 2023 @ 22:33:
[...]
Sure hier de tweet. Upgraden en perk selecteren en je hebt 100 eu. Er zullen best wat dat nog snel hebben gedaan gezien de komende difficulty change
Ik blijf alsnog bij de gratis 3% i.c.m. een premium abbo. Volgens mij is dit gewoon de beste risk vs reward
Heb ook wat lijnen losgelaten op ADA, mogelijk gaat die naar $0.50.
Extreem goed instapmoment op dit moment
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik denk het niet.ScuL schreef op maandag 15 mei 2023 @ 00:43:
Ik denk dat we deze week een boost gaan zien.
Heb je ook iets om dat te onderbouwen?
Vrijwel alle onchain, charts/TA en het orderboek laten zien dat een move omhoog aanstaande is
Just elpee being elpeeScuL schreef op maandag 15 mei 2023 @ 01:22:
[...]
Vrijwel alle onchain, charts/TA en het orderboek laten zien dat een move omhoog aanstaande is
Heb maar wat extra ada gekocht.ScuL schreef op maandag 15 mei 2023 @ 00:43:
Ik denk dat we deze week een boost gaan zien. De fed geeft waarschijnlijk aan dat verdere rate hikes niet noodzakelijk zijn en we op dit niveau blijven of gaan minderen (pivot) omdat de inflatie dalende is.
/f/image/aqu0BQS6Q4jUF4s94TGNFCTR.png?f=fotoalbum_large)
Zal mij benieuwen.. deze week is ook Bitcoin Miami conference, afgelopen 2 keren volgde er tijdens die conferenties altijd dumps.
This time is different 🤡
[ Voor 14% gewijzigd door Vis op 15-05-2023 07:10 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Goat heb je weggedaan?Gelukszoekr schreef op zondag 14 mei 2023 @ 22:58:
[...]
Thanks. Ja, die had ik gemist. Er zijn nog al wat promotions de laatste tijd. Niet zo gek dus deze pump.
Ik blijf alsnog bij de gratis 3% i.c.m. een premium abbo. Volgens mij is dit gewoon de beste risk vs reward
Heb me Ada bag ook maar weer bijgeladen en in staking gezet , extra netwerk support. een Ath zou lekker zijn lol , dan zit ik in DubaiScuL schreef op maandag 15 mei 2023 @ 00:43:
Ik denk dat we deze week een boost gaan zien. De fed geeft waarschijnlijk aan dat verdere rate hikes niet noodzakelijk zijn en we op dit niveau blijven of gaan minderen (pivot) omdat de inflatie dalende is.

Heb jij ook iets om dit te onderbouwen?ScuL schreef op maandag 15 mei 2023 @ 00:43:
Ja, eind vorig jaar. Toen ze kwamen met de plannen voor de "difficulty adjustments". In mijn beleving waren deze aanpassingen niet goed voor de waarde van PLU. En dat is ook wel gebleken. Los van de laatste pump heeft PLU het dit jaar niet heel goed gedaan
Dan moet ik nog even het schuldenplafond met een paar triljard omhoog. Kunnen we eindelijk boven die 32k.ScuL schreef op maandag 15 mei 2023 @ 00:43:
Niet weer zo'n conferentie he... rekt incoming.Vis schreef op maandag 15 mei 2023 @ 07:03:
[...]
[Afbeelding]
Zal mij benieuwen.. deze week is ook Bitcoin Miami conference, afgelopen 2 keren volgde er tijdens die conferenties altijd dumps.
This time is different 🤡
Zero.
Ja ze moeten naast het staken echt wel meer utility voor PLU gaan bieden om straks dergelijke hoeveelheden te hodlen imo.Gelukszoekr schreef op maandag 15 mei 2023 @ 07:31:
[...]
Heb jij ook iets om dit te onderbouwen?
[...]
Ja, eind vorig jaar. Toen ze kwamen met de plannen voor de "difficulty adjustments". In mijn beleving waren deze aanpassingen niet goed voor de waarde van PLU. En dat is ook wel gebleken. Los van de laatste pump heeft PLU het dit jaar niet heel goed gedaan
laatste dagen zoveel hyped ada news gezien , zegt geen ene kloot natuurlijk :Gelukszoekr schreef op maandag 15 mei 2023 @ 07:31:
[...]
Heb jij ook iets om dit te onderbouwen?
[...]
https://www.crypto-inside...s-kan-vanaf-hier-knallen/
https://cryptonews.com/ne...fee-surge-it-time-buy.htm
https://newsbit.nl/input-...-ontwikkelt-in-rap-tempo/
https://txstreet.com/v/eth-btc
nothing stops this train
Bedankt voor de linkjesGipsy King schreef op maandag 15 mei 2023 @ 08:52:
[...]
laatste dagen zoveel hyped ada news gezien , zegt geen ene kloot natuurlijk :
https://www.crypto-inside...s-kan-vanaf-hier-knallen/
https://cryptonews.com/ne...fee-surge-it-time-buy.htm
https://newsbit.nl/input-...-ontwikkelt-in-rap-tempo/
Ik zie wel voornamelijk nieuwsberichten over TA. Dat vind ik nooit zo interessant. "Volgens onze expert bla bla". En dan met Elliot waves komen. Clickbate wat mij betreft
Die laatste heeft nog iets inhoudelijks. over Djed, een stablecoin die gedekt wordt door Cardano. Ik weet niet of zoiets na het Terra gebeuren kan rekenen op grootschalig vertrouwen. En dan een nieuwe schaalbaarheidsoplossing Hydra. Ik ken het niet inhoudelijk, en niet om het direct af te vallen, maar er zijn veel kettingen die beweren enorme aantallen transacties per seconde uit te kunnen voeren, dit is niet altijd direct aanleiding tot een enorme koersstijging.
Ik ben sceptisch. Maar wie weet, voor de ADA hodlers, en dat zijn er nog wel een paar geloof ik, ik hoop het voor jullie
Ik vond mijn uitleg makkelijkerknakworst schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:04:
[...]
Ik dacht wat gek, Ordinals stijgt niet na die announcement. Met een kleine vertraging.![]()
[Afbeelding]
Zelfs na zo'n 50% op de daily staat de prijs nog lager dan een week geleden nadat de eerste cex ordi introduceerde (gate.io).
Ik koop zo nog ff wat ADA, is nu redelijk stabiel, iig tegen de dollar prijs.Gelukszoekr schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:05:
[...]
Bedankt voor de linkjes
Ik zie wel voornamelijk nieuwsberichten over TA. Dat vind ik nooit zo interessant. "Volgens onze expert bla bla". En dan met Elliot waves komen. Clickbate wat mij betreft
Die laatste heeft nog iets inhoudelijks. over Djed, een stablecoin die gedekt wordt door Cardano. Ik weet niet of zoiets na het Terra gebeuren kan rekenen op grootschalig vertrouwen. En dan een nieuwe schaalbaarheidsoplossing Hydra. Ik ken het niet inhoudelijk, en niet om het direct af te vallen, maar er zijn veel kettingen die beweren enorme aantallen transacties per seconde uit te kunnen voeren, dit is niet altijd direct aanleiding tot een enorme koersstijging.
Ik ben sceptisch. Maar wie weet, voor de ADA hodlers, en dat zijn er nog wel een paar geloof ik, ik hoop het voor jullie
hopelijk ook support tegenover BTC op 1300 sats.
iets meer risico, want eigenlijk moet ik alleen BTC kopen
nothing stops this train
Perk is 1x per maand een 10tje extra,Taro schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:24:
[...]
niet per keer. Of heb je helemaal niks gekregen?
De hype kan nog gekkerGelukszoekr schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:05:
[...]
Bedankt voor de linkjes
https://nl.cryptonews.com...-euro-worden-dit-jaar.htm
Wat een bagger item zegGipsy King schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:26:
[...]
De hype kan nog gekker
To be fair, jouw laatste paar prognoses waren altijd bullish. Prima als er wat tegengas gegeven wordt, toch?ScuL schreef op maandag 15 mei 2023 @ 01:22:
[...]
Ik ben het verder ook niet met je eens dat charts/TA een eenzijdige concensus weergeven. Dat is bovendien compleet afhankelijk van welk tijdsframe je bekijkt.
In elk geval is 25k nog prima mogelijk, 22k is mogelijk. De eerste zou zelfs bijdragen aan de continuation van higher lows, dus valt nog onder het bullish scenario.
22k zou neutraal zijn en alles daaronder zou niet echt bullish zijn.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Gipsy King schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:26:
[...]
De hype kan nog gekker
UniSwap heeft een aantal Liquidity Pools, die al groter zijn dan dat. En Pancake zit op 2.2 miljard.Volgens gegevens van de DeFi Llama, lag de Total Value Locked (TVL) van Cardano, oftewel het aantal Amerikaanse dollars dat in smart contracts zit, gisteren op $170 miljoen, een stijging van maar liefst 300% sinds het begin van 2023.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xOC0ly6BvXT1alySqTgdYPlj.gif?f=user_large)
Ik had me voorgenomen om geen alt coins meer te kopen en te loeren op een eerste Bitcoin entry. Dus daarom een low cap pareltje laten liggen. Uiteraard print die nu even een 100 procent de laatste week.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bon giorno, aangezien we straks allemaal op de bbq worden uitgenodigd bij Taro in Toscane.zwembroek schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:53:
Goedemorgen kampioenen van Nederland. Wat gaat de koers doen vandaag?
Ik had me voorgenomen om geen alt coins meer te kopen en te loeren op een eerste Bitcoin entry. Dus daarom een low cap pareltje laten liggen. Uiteraard print die nu even een 100 procent de laatste week.
Dit neem ik mij ook vaak voor, om vervolgens toch in te stappen. Wel even een +46% gepakt op Ladys, straks deels uitschalen.
Welke parel had je op het oog?
https://coinmarketcap.com/currencies/hydradx/Don Guacamole schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:02:
[...]
Bon giorno, aangezien we straks allemaal op de bbq worden uitgenodigd bij Taro in Toscane.
Dit neem ik mij ook vaak voor, om vervolgens toch in te stappen. Wel even een +46% gepakt op Ladys, straks deels uitschalen.
Welke parel had je op het oog?
Ik zou er 100.000 van kopen voor onder de 500 dollar. Was eigenlijk een gokje waard voor die paar centen.
Aha, gaat deze maand inderdaad mooi omhoog. Staat alleen maar op kraken zo te zien, best apart dat die voor de rest na al die maanden nog nergens anders te koop is.zwembroek schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:17:
[...]
https://coinmarketcap.com/currencies/hydradx/
Ik zou er 100.000 van kopen voor onder de 500 dollar. Was eigenlijk een gokje waard voor die paar centen.
Whop me Kraken lost bag daar maar ingegooid, thanks for the sharp eyeszwembroek schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:17:
[...]
https://coinmarketcap.com/currencies/hydradx/
https://www.nu.nl/economi...-van-ruim-90-procent.html

Vandaag rekt oh nee hacked. De telegram van mijn vrouw... Geen idee hoe maar ik was het iig niet

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jep. Mijn charts.
/f/image/4He4H1zKw5UwmGagodJrR9Uc.png?f=fotoalbum_large)
Weekly komt boven de BSB en doorbreekt het downwards momentum (houdt ook steun op de BSB)
/f/image/wL70N2DfOp1d4jIZn9BCNBO2.png?f=fotoalbum_large)
Daily zit it een driehoek die neigt naar uitbreken. Zoeken we de bovenkant van het blauwe kanaal op dan komen we tegen de $0.50
Ja bearish daar doe ik niet aan. Als de koersen zakken ben ik meestal gewoon stil.Jedi_Pimp schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:42:
[...]
To be fair, jouw laatste paar prognoses waren altijd bullish. Prima als er wat tegengas gegeven wordt, toch?
Als je niet bullish bent qua crypto dan heeft investeren in crypto weinig zin imo.
25k was een mogelijkheid maar de sterkte van de bounce op 25200 geeft me voldoende vertrouwen dat de MA200W het houdt. Ik verwacht een sterke respons op de Fed meeting deze weekIn elk geval is 25k nog prima mogelijk, 22k is mogelijk. De eerste zou zelfs bijdragen aan de continuation van higher lows, dus valt nog onder het bullish scenario.
22k zou neutraal zijn en alles daaronder zou niet echt bullish zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door ScuL op 15-05-2023 10:57 ]
Verwijderd
Kan omhoog, kan omlaag.
Zo zie je maar weer.
En naar rechts... (tot op heden).Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:56:
Kan omhoog, kan omlaag.
* sh4d0wman wacht geduldig op timetravel. Die AI werkt veel te traag...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
A.I. David Attenborough on #memecoin trading. pic.twitter.com/okiEemDjDJ
— SnailMoon (@0xSnailMoon) 12 mei 2023
/f/image/1rkqriegnqrGit5bKFRsjUmP.png?f=fotoalbum_large)
Geweldig filmpjejvel92 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:33:
Kan helaas geen Twitter videos embedden, maar leuk filmpje over memecoin trading met de AI stem van David Attenborough.
[Twitter]
[Afbeelding]
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/bobcoin/
https://bob.eco/
Newspost : https://bob.eco/blog/redbull-racingProud to have a sponsorship partnership with Red Bull Racing
Op de auto van de F1 en F2 is niets te zien over "bob". Ook op de site van RBR is niets hierover te vinden.Gipsy King schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:59:
Iemand hier Cointjes van ?
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/bobcoin/
https://bob.eco/
[...]
Newspost : https://bob.eco/blog/redbull-racing
[YouTube: Bob Eco | Bobcoin - Business Concept]
Aan het plaatje te zien zou ik zeggen dat het om de F2 gaat.JW04 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:00:
[...]
Op de auto van de F1 en F2 is niets te zien over "bob". Ook op de site van RBR is niets hierover te vinden.
edit: https://www.fiaformula2.com/Teams/214/MP-Motorsport
[ Voor 9% gewijzigd door db I Delirium op 15-05-2023 13:13 ]
good check !JW04 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:00:
[...]
Op de auto van de F1 en F2 is niets te zien over "bob". Ook op de site van RBR is niets hierover te vinden.
Fake News ? zou bizar zijn an zich. Ze posten de samenwerking ook op coin marketcap.
Een kennis van me (@petervandamned , zo nu zit je ook in dit topic Peet
** Update **
Zijn investering van Bobcoins staan locked op Sto-Cap : https://www.sto-cap.com/login
(https://bob.eco/blog/sto-explained) Hij zegt dat hij in een telegram groep zit waar alle investeerders vragen hoe hun bobcoins verkoopbaar zijn , alles is locked bij iedereen.
Hij krijgt ze er met geen mogelijkheid uit zegt hij , ik ga binnekort maar eens bij hem langs effe rondneuzen op die shit. Klinkt ni best !
Op copinmarketcap zie ik dat ze verhandelbaar zijn via : PancakeSwap v2 , SushiSwap , Bibox
en XT.COM. Zou dat sto-cap een soort eigen wallet achtig iets zijn van de maatschappij Bobcoin zelf ?
@Taro jij wellicht een idee ?
[ Voor 43% gewijzigd door Gipsy King op 15-05-2023 14:01 ]
Ah correct idd, ik zit er naast, bedankt.db I Delirium schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:13:
[...]
Aan het plaatje te zien zou ik zeggen dat het om de F2 gaat.
edit: https://www.fiaformula2.com/Teams/214/MP-Motorsport
Als het je ook om de dikke vette tech van Decentralized Liquidity Providing gaat kun je ook eens naar Tokemak (#TOKE) kijken. Die hebben in de luwte van de bearmarket verder ontwikkeld en gaan binnenkort weer de spotlights opzoeken. TOKE staat zo ongeveer op een ATL met dus veel gain potentie. Op Kraken te krijgen, er zijn nog weinig CEx die TOKE hebben gelist [/end shill].Don Guacamole schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:22:
[...]
Aha, gaat deze maand inderdaad mooi omhoog. Staat alleen maar op kraken zo te zien, best apart dat die voor de rest na al die maanden nog nergens anders te koop is.
Goeie chart zeg! Op -99,8% van ath!JPS schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:20:
[...]
Als het je ook om de dikke vette tech van Decentralized Liquidity Providing gaat kun je ook eens naar Tokemak (#TOKE) kijken. Die hebben in de luwte van de bearmarket verder ontwikkeld en gaan binnenkort weer de spotlights opzoeken. TOKE staat zo ongeveer op een ATL met dus veel gain potentie. Op Kraken te krijgen, er zijn nog weinig CEx die TOKE hebben gelist [/end shill].
Wat is daar gebeurt dat zo zo door het putje zijn gegaan??
TLDR: serieus project, hoog speculatief, kans op dikke gains, vette tech, geen meme-zooi, DYORDon Guacamole schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:52:
[...]
Goeie chart zeg! Op -99,8% van ath!
Wat is daar gebeurt dat zo zo door het putje zijn gegaan??
Ja ik weet niet hoeveel waarde je aan zo'n ATH moet hechten, maar idd kan het niet veel lager en is 99,8% in de min best bizar.
Een tijdje geleden ben ik in de Tokemak Discord rond gaan hangen en wat ik zo begrijp is:
* timing: vrij snel een neergaande (bear)market na een flitsende start
* het idee om 'Liquidity as a Service' binnen DeFi is vernieuwend maar ook complex en lastig uit te leggen
* bewuste keuze om niet actief naar buiten te treden maar eerst de fundamentals goed neer te zetten
* in het eerste ontwerp zit onvoldoende incentive/buying pressure voor Toke
Vandaar dat in stilte een re-design heeft plaatsgevonden waar vorige week de eerste principes van v2 met de community zijn gedeeld. Tokenomics en de toegevoegde waarde van het token (toke) zijn nog niet bekend gemaakt, maar worden waarschijnlijk deze week in een Medium artikel toegelicht.
[ Voor 7% gewijzigd door JPS op 15-05-2023 14:41 ]
Vraag het mij af. Ik hou wel van dit soort gokjes. Maar deze is zover naar beneden geknald dat het risico groot is dat het naar 6 cent gaat.JPS schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:25:
[...]
TLDR: serieus project, hoog speculatief, kans op dikke gains, vette tech, geen meme-zooi, DYOR
Ja ik weet niet hoeveel waarde je aan zo'n ATH moet hechten, maar idd kan het niet veel lager en is 99,8% in de min best bizar.
Een tijdje geleden ben ik in de Tokemak Discord rond gaan hangen en wat ik zo begrijp is:
* het idee om 'Liquidity as a Service' binnen DeFi is vernieuwend maar ook complex en lastig uit te leggen
* bewuste keuze om niet actief naar buiten te treden maar eerst de fundamentals goed neer te zetten
Vandaar dat in stilte een re-design heeft plaatsgevonden waar vorige week de eerste principes van v2 met de community zijn gedeeld. Tokenomics en de toegevoegde waarde van het token (toke) zijn nog niet bekend gemaakt, maar worden waarschijnlijk deze week in een Medium artikel toegelicht.
Herinnerde mij een beetje aan Pendle. Die shilde ik hier zo'n 2 jaar geleden. Die zijn blijkbaar sinds kort live, en de coins is reeds x10 gegaan. Het is een DeFi project waar je dingen met korting kan kopen in de toekomst. Dikke tech, of een grappig nieuw idee.JPS schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:25:
[...]
TLDR: serieus project, hoog speculatief, kans op dikke gains, vette tech, geen meme-zooi, DYOR
https://www.pendle.finance/
Roel, jij zit vaak goed. Ga jij all in op $Toke?Gelukszoekr schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:45:
[...]
Herinnerde mij een beetje aan Pendle. Die shilde ik hier zo'n 2 jaar geleden. Die zijn blijkbaar sinds kort live, en de coins is reeds x10 gegaan. Het is een DeFi project waar je dingen met korting kan kopen in de toekomst. Dikke tech, of een grappig nieuw idee.
https://www.pendle.finance/
Zeker niet.thierry1982 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:46:
[...]
Roel, jij zit vaak goed. Ga jij all in op $Toke?
De chart ziet er niet uit, maar er is dus ook niks bekend over tokemomics. En wat voor mij ook tegenstrijdig is, dat ze zich "bewuste niet actief naar buiten te treden maar eerst de fundamentals goed neer te zetten". En tegelijkertijd "een re-design heeft plaatsgevonden". Wat juist een marketing dingetje is.
Je kan met dit soort dingen altijd wel een gokje wagen. Het zou mij zeker niet verbazen als DeFi opnieuw groot zal worden in een volgende bullrun, maar dan vind ik op het eerste gezicht Pendle er nog beter uit zien. Puur op gevoel dan
Thanks! Ik blijf bij mijn plan en blijf BTC DCA'en.Gelukszoekr schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:51:
[...]
Zeker niet.
De chart ziet er niet uit, maar er is dus ook niks bekend over tokemomics. En wat voor mij ook tegenstrijdig is, dat ze zich "bewuste niet actief naar buiten te treden maar eerst de fundamentals goed neer te zetten". En tegelijkertijd "een re-design heeft plaatsgevonden". Wat juist een marketing dingetje is.
Je kan met dit soort dingen altijd wel een gokje wagen. Het zou mij zeker niet verbazen als DeFi opnieuw groot zal worden in een volgende bullrun, maar dan vind ik op het eerste gezicht Pendle er nog beter uit zien. Puur op gevoel dan
Het is de tijd van de meme crap tokens. Doe zoals Taro. Volg wat er populair is op Coingecko, kijk wat Elon tweet en hoop op dat het een volgende PEPE of LADYS wordt. Waarschijnlijk is dat nu de beste moonshot kans.thierry1982 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:53:
[...]
Thanks! Ik blijf bij mijn plan en blijf BTC DCA'en.
En anders inderdaad Bitcoin. Nog een maand of 11 voor de halving...
Sowieso niet all-in gaan op zoiets.
Mijn interpretatie/woorden, DYOR. Tokenomics en rol TOKE zijn wel degelijk bekend, maar daar vinden veranderingen/verbeteringen in plaats om het token een betere/duidelijkere rol te geven....maar er is dus ook niks bekend over tokemomics. En wat voor mij ook tegenstrijdig is, dat ze zich "bewuste niet actief naar buiten te treden maar eerst de fundamentals goed neer te zetten". En tegelijkertijd "een re-design heeft plaatsgevonden". Wat juist een marketing dingetje is.
En dat zeg je nu.. had zojuist al mijn funds geconverteerd naar $TOKE.
Naja fingers crossed dan maar. Volgende week dus moon of rekt.
+21% vandaag volgens ByBit, maar sinds de aankoop is het percentage hoger.
De gisteren ingestelde sell orders zijn ook geraakt en inmiddels weer lager teruggekocht:
:fill(white):strip_exif()/f/image/pPCNGMQQmhTy4mbAFq04qS2U.png?f=user_large)
Weet ik, hebben 3% korting ontvangen ipv 10 USD+3% korting over het restant. De lokale LIDL wordt blijkbaar door Plutus niet als LIDL herkend. Maar omdat ze mij dus, ondanks een dubbele betaling voor Premium, onterecht hadden teruggezet naar Starter, was dat ook nog maar tot een max van 250 Euro uitgaven per maand ipv 25.000. Als je o.a. je vakantie ermee betaalt en veel boodschappen doet, dan tikt het verschil wel aan.keepitfrosty schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:19:
[...]
Perk is 1x per maand een 10tje extra,
niet per keer. Of heb je helemaal niks gekregen?
maar wie weet aankomende donderdag reveal van AH perk? 😃
nothing stops this train
15 miljard aan goud en contanten in het diepste geheim verhuisd naar Zeist - https://nos.nl/l/2475236
Ja, ook met de wat hogere on-chain fees, is btc verplaatsen véél goedkoper. En de beveiligings- en opslagkosten ook.
Ho ho, iemand koopt voor exact 10 Euro per maand boodschappen voor mij bij de LIDL, ik kom er zelf niet.knakworst schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:36:
@MrMrq voor het maandoverzicht, Taro gaat naar de Lidl.
Taro schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:45:
[...]
Ho ho, iemand koopt voor exact 10 Euro per maand boodschappen voor mij bij de LIDL, ik kom er zelf niet.
:strip_exif()/f/image/NGF0y1XQrHas9WqOBBXI7CZd.jpg?f=fotoalbum_large)
oops, teveel betaald
[ Voor 94% gewijzigd door Kol Nedra op 15-05-2023 17:49 ]
nothing stops this train
knakworst schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:36:
@MrMrq voor het maandoverzicht, Taro gaat naar de Lidl.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BtKEVSAwq1ljWMe0xwk3dS6g.jpg?f=user_large)
Maktub
1/3 🎉 Exciting news for the #AstarNetwork community! Ledger devices now support native dApp staking! This allows ASTR token holders to actively engage with the dApp portal and our Build2Earn program, while still enjoying the superior security of Ledger hardware wallets. 🛡️ pic.twitter.com/ukl7zOPm0z
— Astar Network (@AstarNetwork) 15 mei 2023
Kan ik eindelijk die twee kratjes astar aan het werk zetten ..
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!