[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.268 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:13
NeoflexNL schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 11:50:
[...]

Gaaf man! Gaf de laatste aflevering van Satoshi Radio het laatste zetje? Zat veel in over ETH tov BTC
Hahah zeker! Was echt een goede aflevering! Die stelling van Peter maakte op mij wel indruk. Helemaal vanuit deze hoek. Maar er waren er meer de afgelopen tijd die mijn hebben doen nadenken zoals bijvoorbeeld ook Bob;

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:00

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 11:47:
[...]

Yup. Of denk je dat ik toch beter m'n geld aan de ETH/PEPE liquiditeitspool had moeten toevoegen voor 602% apr?

https://www.sushi.com/poo...fbfed7517d9a3f2c2fb791221
Don't mind me :)
Ik heb beth en krijg 4%

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 10:43:
Na een paar dagen wikken en wegen heb ik gisteren een grote aanpassing gedaan aan mijn portfolio.

Een oude wens kwam na wat succesjes ineens tot de mogelijkheden, en heb deze gepakt.

Ik draai (zodra ik door de wachtrij ben over 22 dagen) m'n eigen Ethereum validator-node! :9

Ik heb ervoor gekozen om via Allnodes.com een node te huren. Dit kan vanaf $5 per maand, ik heb gekozen voor een wat uitgebreider pakket. De site gaat al een tijdje mee, heeft goede reviews, en je blijft zelf de controle houden over je keys. De installatie is wel even goed opletten. Je moet wat bestanden maken, uploaden en op een gegeven moment 32 ETH naar een speciaal adres sturen. Dat is wel even billenknijpen. Maar het is goed gekomen :)

Voor de boormachinetouristen onder ons, de private keys heb ik middels opgesplitst in delen en verspreid binnen de familie.

Maar dan heb je ook wat. Geen afhankelijkheid van een smart contract zoals LIDO. Geen afhankelijkheid van een shitcoin zoals bij Rocketpool. En geen percentage van de staking rewards afstaan, zoals bij enkele andere oplossingen.

Ik heb niet perse meer geloof in Ethereum dan in Bitcoin, maar elke dag dat Ethereum ongeveer gelijk blijft aan Bitcoin is winst. Ongeveer €15 per dag aan staking rewards bij de huidge prijs. En die ben ik dan voorlopig weer van plan met enige regelmaat om te zetten in Bitcoin.

Leuk, spannend en even wat afleiding van die klote kies :P
_/-\o_ heel vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Meende gisteren gelezen te hebben @Gelukszoekr dat je je afvroeg wat de voordeligste manier was om BTC om te zetten naar ETH. Heb je dit uiteindelijk op Binance gedaan ivm no fee?

Ik ben namelijk ook aan het kijken om wat om te zetten. Alleen ‘op de Ledger’ zelf, is het volgens mij best prijzig wanneer je de swap functie gebruikt.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:58
Ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en heb 0.05 eth gekocht.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Skrunsies schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 12:33:
Meende gisteren gelezen te hebben @Gelukszoekr dat je je afvroeg wat de voordeligste manier was om BTC om te zetten naar ETH. Heb je dit uiteindelijk op Binance gedaan ivm no fee?

Ik ben namelijk ook aan het kijken om wat om te zetten. Alleen ‘op de Ledger’ zelf, is het volgens mij best prijzig wanneer je de swap functie gebruikt.
Ik heb het bij Kraken gedaan. Die waren qua fee's vergelijkbaar met Binance, maar bij Kraken wist ik zeker dat ik niet tegen bepaalde limieten aan zou lopen. Hier was ik bij Binance niet zeker van. Het nadeel was dat de liquiditeit niet heel hoog is op het ETH/BTC paar. Ben wel anderhalf uur bezig geweest om 32 ETH voor een goede prijs te vullen.

De swap functie binnen Ledger is natuurlijk het makkelijkste, maar ook duur. Op deze trade had ik ruim €1000 extra moeten neerleggen. Voor dat soort bedragen doe ik graag wat extra moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Laatst online: 25-09 22:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:45
Domino schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 10:59:
[...]

Kleine €60k investeren of €40 voor een parkside accuboor en een beetje dyor }:O
Komt mooi uit, die accuboor heb ik al >:) >:)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 09:35:
Mensen gooi die laptop in de hoek en flikker je telefoon kapot op de grond! Vandaag 23 graaie en een dag vol zon! Ga naar buiten met jullie witte ict hoofden!

#dagjezondercharts
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8HoxFa4wGtu1xXedd_tfdBLYqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/935Lr47PgatTSOD0UhpKRQsl.jpg?f=fotoalbum_large
Pelox schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 12:33:
Ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en heb 0.05 eth gekocht.
Net geen 3 uur volgehouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Darrell schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 12:54:
[...]

[Afbeelding]

[...]

3 uur zonder crypto voelt als een eeuwigheid :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:10
Darrell schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 12:54:
[...]

[Afbeelding]

[...]

Pelox is ook de grootste weak hand die ik ken. 1 scheet naar beneden en BTC is dood, 1 groene candle en the bullmarkt support band komt tevoorschijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 11:51

NeoflexNL

Forever young

BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 13:41:
[...]

Pelox is ook de grootste weak hand die ik ken. 1 scheet naar beneden en BTC is dood, 1 groene candle en the bullmarkt support band komt tevoorschijn. :+
Of die mooie lange fiets. Ik vind mooi!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 13:41:
[...]

Hij is gewoon het zenuwachtige type.

Ik zie ook altijd zo'n stokstaartje voor me die helemaal in paniek heen en weer rent bij dat soort posts van hem.

Maar volgens mij hodlt hij wel gewoon door de volatiliteit heen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 13:44:
[...]

Hij is gewoon het zenuwachtige type.

Ik zie ook altijd zo'n stokstaartje voor me die helemaal in paniek heen en weer rent bij dat soort posts van hem.

Maar volgens mij hodlt hij wel gewoon door de volatiliteit heen.
Klopt allemaal :)

Ook dat hodlen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7GwtCpDcsPk77BQXy_-yV-_hFq8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tjrMAPKjM6Uzdc4t0iGoffGp.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ot2QlTmUptS3XTKMiQoM64aR64A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LHD5IMdBTKof3yLQCIudohwH.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3bOzCAtRFRfdsmKI-JaZwrLlLE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMrAAHHnzTsf96EEK0eNO29K.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 10:43:
Na een paar dagen wikken en wegen heb ik gisteren een grote aanpassing gedaan aan mijn portfolio.

Een oude wens kwam na wat succesjes ineens tot de mogelijkheden, en heb deze gepakt.

Ik draai (zodra ik door de wachtrij ben over 22 dagen) m'n eigen Ethereum validator-node! :9

Ik heb ervoor gekozen om via Allnodes.com een node te huren. Dit kan vanaf $5 per maand, ik heb gekozen voor een wat uitgebreider pakket. De site gaat al een tijdje mee, heeft goede reviews, en je blijft zelf de controle houden over je keys. De installatie is wel even goed opletten. Je moet wat bestanden maken, uploaden en op een gegeven moment 32 ETH naar een speciaal adres sturen. Dat is wel even billenknijpen. Maar het is goed gekomen :)

Voor de boormachinetouristen onder ons, de private keys heb ik middels opgesplitst in delen en verspreid binnen de familie.

Maar dan heb je ook wat. Geen afhankelijkheid van een smart contract zoals LIDO. Geen afhankelijkheid van een shitcoin zoals bij Rocketpool. En geen percentage van de staking rewards afstaan, zoals bij enkele andere oplossingen.

Ik heb niet perse meer geloof in Ethereum dan in Bitcoin, maar elke dag dat Ethereum ongeveer gelijk blijft aan Bitcoin is winst. Ongeveer €15 per dag aan staking rewards bij de huidge prijs. En die ben ik dan voorlopig weer van plan met enige regelmaat om te zetten in Bitcoin.

Leuk, spannend en even wat afleiding van die klote kies :P
Grappig, enige tijd geleden besloten om ook een ETH node aan te schaffen op deze manier.

Momenteel zit ik nog ff vast bij stap 1: BIFI die 100k hit zodat ik 32 Ethers en een tientje wiet kan kopen.

Stick to the plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:29
Vandaag wezen proefrijden in een fijne dikke BMW, ligt toch helaasch nog buiten budget maar als crypto nou eens een mooie run maakt dan is er ineens veel meer mogelijk :7

Hier twee impressie Fotos

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hHbvWOErajNOfVgPnW48co8gRlY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X2DvHjm7fnjf2NmQTeKdv5AP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/icPpHP3tOm49PFe_gYnFwtQ_fd8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yw09BAy2dg1AJUzDrjwYSH42.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Khaelos schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 15:34:
Vandaag wezen proefrijden in een fijne dikke BMW, ligt toch helaasch nog buiten budget maar als crypto nou eens een mooie run maakt dan is er ineens veel meer mogelijk :7

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dus stel je bags gaan x100. Komt deze dan op de oprit te staan?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FRVEb7iRmsi8%2Fhqdefault.jpg&f=1&nofb=1&ipt=972fdc26ee569e7fee65a164a44861f3d78a3729cb4fed4e89b5ce04ba01cb13&ipo=images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:29
Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 15:40:
[...]

Dus stel je bags gaan x100. Komt deze dan op de oprit te staan?
Haha als er iets x100 gaan staan er twee _O-

Ik mag er van uit gaan dat jullie ook wel een aantal shitcoins hebben waarvan je er tienduizenden heb :+

[ Voor 18% gewijzigd door Khaelos op 13-05-2023 15:52 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Khaelos twee? ok.. * sh4d0wman noteert de waarde van je flufje...

Tja het blijft natuurlijk lastig boodschappen doen met de Lambo dus ik snap je keuze wel. Beter dan zon pauper Audi O-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:01

knakworst

Get more sats!

Khaelos schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 15:50:
[...]

Haha als er iets x100 gaan staan er twee _O-

Ik mag er van uit gaan dat jullie ook wel een aantal shitcoins hebben waarvan je er tienduizenden heb :+
Euro. Wen 100x :?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

[Afbeelding]
2k staat er op die sticker. Zo'n lage prijs zou ik niet vertrouwen, zal vast wat aan mankeren onder de motorkap.

Mochten mijn bags x100 gaan dan koop ik een elektrische brommer. Dat ligt nu ook al binnen het budget, maar momenteel ben ik nog op een missie om mijn spartamet naar de vinkentering te rijden totdat ik eens gepakt word zonder helm en een boete krijg.

De boete voor rijden zonder helm is 100 eurie geloof ik, blauwe plaat heeft sinds 1 januari helmplicht dus als ik vanavond gepakt word dan heeft het me slechts 75 cent per dag gekost.

Een soort DCA, maar dan anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:38
Als mijn shitcoins x100 gaan dan koop ik Bitcoin.

Als Bitcoin x10 gaat koop ik een kavel d:)b

[ Voor 32% gewijzigd door Nopheros op 13-05-2023 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 19:36
Nopheros schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 16:39:
Als mijn shitcoins x100 gaan dan koop ik Bitcoin.

Als Bitcoin x10 gaat koop ik een kavel d:)b
Ik ga voor aandelen Makita! :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
twit schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 16:40:
[...]

Ik ga voor aandelen Makita! :)
Lijkt me best een goed moment om wat aan te schaffen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_2GaxmFcaKRz3dhM9hlFpXv5iE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4D5BlRUDtuiFijiuiitnl4g8.png?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Als mijn shitcoins keer 100 gaan ga ik huilie huilie doen.. want had ze er bij 10x dan al uit gedonderd -O-

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:02
Als bitcoin x10 gaat stop ik met werken en vertrek ik uit NL. Vroeger zou ik idd auto's, motors, techtroep etc gekocht hebben, nu boeien dat soort dingen me niet meer

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Volgens mij is dat voor veel mensen wel een droomscenario. Een dikke bak kunnen kopen. Het was ook het eerste dat ik kocht van cryptowinsten.

Ik ben blij dat ik die behoefte niet meer heb, maar hoop na een volgende bullrun hier wel wat mooie foto's te zien van nieuwe aanwinsten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:00:
Volgens mij is dat voor veel mensen wel een droomscenario. Een dikke bak kunnen kopen. Het was ook het eerste dat ik kocht van cryptowinsten.

Ik ben blij dat ik die behoefte niet meer heb, maar hoop na een volgende bullrun hier wel wat mooie foto's te zien van nieuwe aanwinsten :)
komt bij mij ook met de leeftijd volgens mij. 10 jaar terug was het totaal anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:23

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die heeft in ieder geval genoeg pk om een woonwagen te trekken d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7lPLv_Cm7D0ZFiakaY3fCpBtHRg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FL1PPEp0jctiTVDFKFseRvUt.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
YES schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 23:30:
@zwembroek zal ik je een blikkie Schultenbrau kopen? Ben rijke tata weetje
Doe mij deze maar....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hBxZx3eX8Ly7cm-Z-skYr2nX_8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gpqPLHPz0AdEOW8yQxq6HGeH.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:16
Proost. Had er eerlijk gezegd wel een zwembroek bij verwacht..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb zonnepanelen gekocht en een deel bijgelegd voor een twingo ev met mijn eerste dikke winst.

#wentwingo

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 13-05-2023 18:05 ]

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
anti elppa schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 16:50:
Als bitcoin x10 gaat stop ik met werken en vertrek ik uit NL. Vroeger zou ik idd auto's, motors, techtroep etc gekocht hebben, nu boeien dat soort dingen me niet meer
Als BTC x10 gaat kan ik nog helemaal niks.. ik heb wel een x50 x100 nodig.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:52
iedereen heeft het over winst, wat doe ik verkeerd :'(

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 18:46:
Je moet de low kopen en de top verkopen, dat weet iedereen.

Buy high sell low is een grapje, dat moet je eigenlijk niet echt doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 13-05-2023 18:51 ]

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Skrunsies schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 16:44:
Als mijn shitcoins keer 100 gaan ga ik huilie huilie doen.. want had ze er bij 10x dan al uit gedonderd -O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/idUtKaoTo8V3IRpk9HKRw5LquXI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iBfbepIM7QoAXk6y2Vtf3EZH.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Nog even geduld strijder, jouw tijd gaat komen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FriezNL
  • Laatst online: 26-09 13:40
De cryptowinst uit de vorige bullrun heb ik o.a. gebruikt om mijn huis te verduurzamen en een deel van de hypotheek af te lossen. Alles met als doel om de maandlasten te verlagen.

Zolang we hier blijven wonen gaan we hier elke maand plezier van hebben. Eventueel eerder stoppen met werken kan hierdoor ook t.z.t. makkelijker worden maar nu biedt de maandelijkse extra financiële ruimte andere mogelijkheden. Een nieuwe auto kopen of een groter huis had ook gekund maar zegt ons beide niet zoveel en is dan een eenmalig “geluksmomentje” i.m.o.

Er is genoeg overgebleven om nu elke maand weer terug in crypto te investeren, het huis helemaal aflossen is het volgende doel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
anti elppa schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 16:50:
Slim spullen kosten alleen maar geld , waar ga je naartoe emigreren?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bKEw-P_RglqEomoN_BZrcncxatA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WwiIk9Vg2cs1W7NBj3LPhGdA.jpg?f=fotoalbum_large

Lekker door minen Hennie.. laat ze het uitzoeken.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:20
Dikke rollie flex. Scheiße muntze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:54

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:38
Haha erg he. Ik sta ook sinds november 2021 onder water. Die winsten voor auto’s of minder werken zijn nog ver weg.. Maar wie weet zijn we allemaal nog ‘early’ :(:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik zag deze bij de Aldi.
ik heb er 1 gekocht, heb het eigenlijk nog nooit gedronken :z
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EgreXJYzX9dya87c8QAr383WXbQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qS078Q6o3XGPILJ3QerOkMA9.jpg?f=fotoalbum_large

aangezien jullie hier altijd over praten moet ik er toch aan geloven een keertje :7

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogerthat
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 28-09 07:52
ik zag deze bij de Aldi.
ik heb er 1 gekocht, heb het eigenlijk nog nooit gedronken
Best prima iets wat waterig Duits bier. I.i.g. Vele malen beter dan wat er onder staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

27k.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 20:14:
[...]

ik zag deze bij de Aldi.
ik heb er 1 gekocht, heb het eigenlijk nog nooit gedronken :z
[Afbeelding]

aangezien jullie hier altijd over praten moet ik er toch aan geloven een keertje :7
Huh, in fles?? Wat is deze luxe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
YES schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 20:51:
[...]

Huh, in fles?? Wat is deze luxe.
Precies wat ik dacht! _O-

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
De crypto winst uit de vorige bullrun heeft het mogelijk gemaakt dat we een huis hebben kunnen kopen. Redelijk nieuw en energiezuinig. Met een hypotheekrente lager dan wat sommige banken nu bieden op je spaarrekening :)

Heb daarnaast ook de auto ingeruild. Hoort toch bij je eerste crypto klapper toch? :P Destijds ook met het idee dat een EV de maandlasten flink zou verlagen, maar toen werd elektra opeens duur :+ Naja desondanks fijne bak en nog steeds fors goedkoper in gebruik dan de vorige dinosapslurper.

Maar ja. Het 'grappige' is dat er nu maar weinig 'crypto doelen' meer over zijn. Er is altijd klein bier (tegenwoordig zelfs in flesjes!), maar bijvoorbeeld het bekende extra aflossen is redelijk nutteloos :P het moet een heel aanzienlijk bedrag worden om opnieuw zo life changing te worden.

Tegelijkertijd: alles in Euro's, dat ligt me net zo goed niet lekker anno 2023. Macro economisch is het een puinhoop. Dat Bitcoin een rol van betekenis gaat spelen is misschien wel heel klein, maar het is nu wel duidelijk dat Satoshi Nakamoto niet voor niks met Bitcoin was begonnen.
Daar sta ik achter, of het nu naar €0,06 gaat of niet. Beetje traden, maar met 0,00 BTC zou ik me ook niet prettig voelen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:17
@Richh

Wat betreft 'life changing wealth'...

Er komt nog een moment dat je werk geen 'moetje' meer is... Als je die fase hebt bereikt, dan voelt het wel alsof je het spelletje hebt uitgespeeld kan ik je vertellen... :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:32
Richh schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:00:
Tegelijkertijd: alles in Euro's, dat ligt me net zo goed niet lekker anno 2023. Macro economisch is het een puinhoop. Dat Bitcoin een rol van betekenis gaat spelen is misschien wel heel klein, maar het is nu wel duidelijk dat Satoshi Nakamoto niet voor niks met Bitcoin was begonnen.
Daar sta ik achter, of het nu naar €0,06 gaat of niet. Beetje traden, maar met 0,00 BTC zou ik me ook niet prettig voelen.
_/-\o_ Amen.
Hier zal ook altijd een stukje Bitcoin op de Trezor blijven als spreiding met bijvoorbeeld goud in een kluis of fiat geld.

Eventuele winst bij een bullrun zal hier niet snel naar een andere auto gaan denk ik.

Alhoewel, als ik de grille van die BMW hier vandaag zag. Daar is toch een veel mooier alternatief voor ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/StgBsmKI6g5BSrI7_zIQxS52W88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nydiB1DC6NU1x3XUF2PkhuAX.jpg?f=fotoalbum_large

*Username checks out*

Vorige bullrun wel een 2dehandsje eruit getrokken dankzij ETH. Was een aantal jaren autoloos dus er moest snel iets komen. Brengt mijn gezinnetje (en accessoires) van punt A naar punt B dus helemaal prima.

Goed weekend :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
GioStyle schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:24:
@Richh

Er komt nog een moment dat je werk geen 'moetje' meer is... Als je die fase hebt bereikt, dan voelt het wel alsof je het spelletje hebt uitgespeeld kan ik je vertellen... :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pdg3tqJNbXBfVOU4F9udb7sXaNU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/prMwjzUJQtxLpnqJTkTgBQai.jpg?f=fotoalbum_large

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dus.... Tis druk in de Ethereum node, queue. Blijkbaar meer mensen met hetzelfde idee...

This validator has been processed by the beacon chain and is currently waiting to be activated. It is estimated to be activated on 8 jun 2023 17:25 during epoch 206807. Make sure your nodes and your client is up and running before the countdown reaches zero. This validator is currently #46444 in Queue.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:00:

Mijn "droom" is een mooie lap grond in Toscane, mooie villa erop, zwembad, olijfboomgaard, etc. Iedere dag 's ochtends een beetje zwemmen, stuk wandelen, daarna lekker wat drinken, lekker koken / BBQ'en en van het leven genieten.

Wij hebben daarom vorig jaar een prachtige rondreis door Toscane gedaan, op één van de locaties deed ik 's ochtends het slaapkamerraam open en met dat uitzicht zou ik iedere dag wel wakker willen worden...

Een lambo is leuk, maar zou ik nooit echt kopen. Ik vind het eigenlijk allemaal al wel prima wat ik nu heb en ben meer dan tevreden. Maar over 5 jaar met pensioen gaan en dan dus die droom invullen dat is wel iets waar ik naar uitkijk. Al moet ik wel zeggen dat nietsdoen ook al snel verveelt, ik moet wel bezig blijven ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:38:
[...]

Mijn "droom" is een mooie lap grond in Toscane, mooie villa erop, zwembad, olijfboomgaard, etc. Iedere dag 's ochtends een beetje zwemmen, stuk wandelen, daarna lekker wat drinken, lekker koken / BBQ'en en van het leven genieten.

Wij hebben daarom vorig jaar een prachtige rondreis door Toscane gedaan, op één van de locaties deed ik 's ochtends het slaapkamerraam open en met dat uitzicht zou ik iedere dag wel wakker willen worden...

Een lambo is leuk, maar zou ik nooit echt kopen. Ik vind het eigenlijk allemaal al wel prima wat ik nu heb en ben meer dan tevreden. Maar over 5 jaar met pensioen gaan en dan dus die droom invullen dat is wel iets waar ik naar uitkijk. Al moet ik wel zeggen dat nietsdoen ook al snel verveelt, ik moet wel bezig blijven ;)
Ja @Taro dat zijn mooie landweggetjes in Toscane met een RS6 ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-10 23:11
Alpina schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:41:
[...]

Ja @Taro dat zijn mooie landweggetjes in Toscane met een RS6 Mazda MX-5 ;)
FTFY

Als je de droge Italiaanse kronkelwegen opzoekt, neem je geen high speed autobahn cruiser mee :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door D_Jeff op 13-05-2023 21:44 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Doe mij dat Zwitsers juweeltje maar >:)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alpina schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:41:
[...]

Ja @Taro dat zijn mooie landweggetjes in Toscane met een RS6 ;)
Met de Model 3 Performance waren ze destijds ook al leuk om te rijden ;) Maar dan komt er naast de huidige auto zeker een RS6 bij idd!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
CornermanNL schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 19:34:
[...]

Slim spullen kosten alleen maar geld , waar ga je naartoe emigreren?
Iig een stuk zuidelijker

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:14
[...]

Heb een lambo gehad grote villa met bijbehorende landerijen, meer als genoeg spaarcentjes , etc, etc.
En toen ben ik in crypto gestapt, woon nu tijdelijk onder een brug maar heb hoop, de volgende halving komt eraan... _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BoulaMouzer schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:49:
[...]

Heb een lambo gehad grote villa met bijbehorende landerijen, meer als genoeg spaarcentjes , etc, etc.
En toen ben ik in crypto gestapt, woon nu tijdelijk onder een brug maar heb hoop, de volgende halving komt eraan... _/-\o_
Die matched wel redelijk met de manier om 1 miljoen in crypto te krijgen ;) Erf 10 miljoen en verlies de rest...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
D_Jeff schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:43:
[...]

FTFY

Als je de droge Italiaanse kronkelwegen opzoekt, neem je geen high speed autobahn cruiser mee :Y)
+1 maar had ergens een keer gelezen dat bij Taro die nieuwe RS6 op het droomlijstje stond, dik apparaat ook.

In Toscane (of Toscanië voor Henk & Ingrid) zou ik gewoon een grote garage erbij nemen met vanalles wat erin. Vespa’tje voor het ontbijt te gaan halen en inderdaad een kleine cabrio voor funtripjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
GioStyle schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:24:
@Richh

Ik ben nog jong :) stoppen met werken is voorlopig geen wens. Ook geloof ik er in dat het voor een samenleving het beste is om te blijven werken.
Al mag het wel een dagje minder :P

Al snap ik wel wat je zegt, dat het 'moeten' eraf kan, is een hele mooie goal! Wie weet :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:19

Zorro

Z

[...]

Maak je geen zorgen, met zo'n olijfboomgaard heb je werk zat.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alpina schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 22:02:
[...]

+1 maar had ergens een keer gelezen dat bij Taro die nieuwe RS6 op het droomlijstje stond, dik apparaat ook.
Klopt, maar, als die echt hoog op het prioriteitenlijstje stond dan stond die nu op de oprit ipv de huidige auto. Wel grappig hoe dat werkt: Ik ben minder gaan werken en hecht meer waarde aan het verlagen van de lasten, leuke dingen doen, mooie vakanties, etc. dan steeds maar meer willen hebben. En er daarnaast een sport van te maken te verdienen aan zaken die normaal gesproken geld zouden kosten. Beat the system ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zorro schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 22:14:
[...]

Maak je geen zorgen, met zo'n olijfboomgaard heb je werk zat.
Daarvoor heb ik 2 kids die ook wel iets bij mogen dragen....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
@Taro ben zelf nog nooit in Toscane geweest maar wel meerdere malen in Cote d'Azur regio Marseille en Cannes.

Dit is ook eigenlijk mijn droom, wonen in deze omgeving in een klein dorpje, olijfboomgaard etc, mooi stuk grond waar je veel buiten woont vanwege het weer, genieten van de langzamere snelheid/mentaliteit van deze mensen; vriendelijk en alles op zijn tijd. genieten van het mooie landschap, het liefst 10-20 minuten van het strand vandaan wonen, genieten van het lekkere eten/ wijntje noem maar op <3

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 13-05-2023 22:40 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 22:39:
@Taro ben zelf nog nooit in Toscane geweest maar wel meerdere malen in Cote d'Azur regio Marseille en Cannes.

Dit is ook eigenlijk mijn droom, wonen in deze omgeving in een klein dorpje, olijfboomgaard etc, mooi stuk grond waar je veel buiten woont vanwege het weer, genieten van de langzamere snelheid/mentaliteit van deze mensen; vriendelijk en alles op zijn tijd. genieten van het mooie landschap, het liefst 10-20 minuten van het strand vandaan wonen, genieten van het lekkere eten/ wijntje noem maar op <3
Oké, je hebt me overtuigd. Geen hazentandenauto, maar een ruïne aan de mediterrane kust

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 11:51

NeoflexNL

Forever young

Jongens, tip ons wel even als je voorbij komt bij 'ik vertrek'. Kunnen wij ook een beetje mee genieten

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:44

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Reken je daar ook de lange termijnskosten bij zoals onderhoud?
Waarschijnlijk ben je al een godsvermogen kwijt aan de sloffen die daar onderliggen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik kreeg omstreeks ~17u48 een dringende oproep van de President van het Internet. Er werd er een destabilisatie van de Web3 internet core gedetecteerd met verregaande gevolgen in de IT infrastructuur. Het vermoeden heerste dat de oorzaak bij de grootste explosie ooit in het heelal lag.

Ik heb 'm net teruggebeld en laten weten dat de bron echter onweerlegbaar te vinden was in een abrupte smaakparadoximplosie op Tweakers; Rolex en Leffe onironisch in 1 plaatje >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 13-05-2023 23:59 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• elektriekert
Nu iedereen hier toch aan het dromen is en zijn verhaal aan het doen is.
Ik heb van mijn winst ook het huis verduurzaamt.

Het hele huis van kunststofkozijnen voorzien, extra isolatiemateriaal gekocht voor half steense muur, isolatiemateriaal gekocht voor kruipruimte, ook maar een multisplit airco aangeschaft toen ik zag dat de gasprijzen de pan uitrezen.
En verder nog een shitload aan ander bouwmateriaal wat nog steeds geen problem is om elke keer gewoon te halen.

De rest van de winst staat op mijn spaarrekening,
Alhoewel ik toch daarvan weer een deel er terug in heb geklapt.
Fuck it!

Voor de zonnepanelen hebben we een duurzaamheidslening genomen, zodat mijn vrouw ook nog wat kan bijdragen :7 .

Verhoudingsgewijs staat driekwart van mijn vermogen in Crypto _O-

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Oh my f***. Ik had vanavond bijna een beetje van mijn crypto winst (hahahaha nog niet één keer wat uitgekeerd maar dit moet ik zeggen omdat het anders veel te off-topic is) in twee kaartjes voor Feyenoord - Go Ahead Eagles gestoken. Via Feyenoords eigen Ticket Exchange, waar mensen hun kaarten terug kunnen verkopen aan anderen (als je niet kan bijvoorbeeld) kwamen ineens twee kaarten beschikbaar. Helaas net te laat bij en dus aan mijn neus voorbij gegaan. Man wat had ik die graag willen hebben :)

Nou ja, nu dat geld maar in een goed getimed DCA moment stoppen, toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Wat een feelgood verhalen opeens. Zijn we gestegen ofzo? :P

Gefeliciteerd Roel, may the rewards be with you.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Jedi_Pimp schreef op zondag 14 mei 2023 @ 05:03:
Wat een feelgood verhalen opeens. Zijn we gestegen ofzo? :P

Gefeliciteerd Roel, may the rewards be with you.
Nee gezakt.. dus ouwe feel good hopium verhalen de lucht inslingeren en hopen dat henk en ingrid het oppakken.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Pelox schreef op zondag 14 mei 2023 @ 10:02:
[...]

Nee gezakt.. dus ouwe feel good hopium verhalen de lucht inslingeren en hopen dat henk en ingrid het oppakken.
Laat die 2 lekker wegblijven, anders komen er weer huilverhalen als ze alles kwijtgeraakt zijn door een of andere shitcoin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
CornermanNL schreef op zondag 14 mei 2023 @ 10:06:
[...]

Laat die 2 lekker wegblijven, anders komen er weer huilverhalen als ze alles kwijtgeraakt zijn door een of andere shitcoin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UadNr_jph4FJlX07mabA0V1fjSE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WUy6FC9vB0eh0Tk74PcgERVZ.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
YES schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:07:
Oh my f***. Ik had vanavond bijna een beetje van mijn crypto winst (hahahaha nog niet één keer wat uitgekeerd maar dit moet ik zeggen omdat het anders veel te off-topic is) in twee kaartjes voor Feyenoord - Go Ahead Eagles gestoken. Via Feyenoords eigen Ticket Exchange, waar mensen hun kaarten terug kunnen verkopen aan anderen (als je niet kan bijvoorbeeld) kwamen ineens twee kaarten beschikbaar. Helaas net te laat bij en dus aan mijn neus voorbij gegaan. Man wat had ik die graag willen hebben :)

Nou ja, nu dat geld maar in een goed getimed DCA moment stoppen, toch?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Shitcoin gonna shitcoin:

https://saudipepecoin.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• howareyou2day
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 06-07 15:21
Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:37:
Dus.... Tis druk in de Ethereum node, queue. Blijkbaar meer mensen met hetzelfde idee...

This validator has been processed by the beacon chain and is currently waiting to be activated. It is estimated to be activated on 8 jun 2023 17:25 during epoch 206807. Make sure your nodes and your client is up and running before the countdown reaches zero. This validator is currently #46444 in Queue.
Zo idd, paar weken terug was de wachttijd nog 2 dagen.
Wel jammer, zullen de rewards wel wat zakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 13:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:46:
[...]

Met de Model 3 Performance waren ze destijds ook al leuk om te rijden ;) Maar dan komt er naast de huidige auto zeker een RS6 bij idd!
Werkelijk? Ik ben helemaal uitgekeken op brandstofauto's. Als ik echt geld tekort kom en een auto nodig heb, zal ik noodgedwongen wel moeten en als ik echt geld over heb, komt er misschien iets ouderwets in de garage 'voor de leuk', maar verder ben ik bijzonder content met wat ik nu rijd (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
resusaapje schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:44:
[...]

Werkelijk? Ik ben helemaal uitgekeken op brandstofauto's. Als ik echt geld tekort kom en een auto nodig heb, zal ik noodgedwongen wel moeten en als ik echt geld over heb, komt er misschien iets ouderwets in de garage 'voor de leuk', maar verder ben ik bijzonder content met wat ik nu rijd (y)
geen auto hebben lijkt mij best prima om te leven, helaas moet ik wel aangezien ik werk en openbaar vervoer is a big no-no!

heb nu een 2009 model, kan er zeker nog 5 jaar mee rijden, daarna koop ik weer een ~2009 model, wellicht precies dezelfde auto, ik heb in mijn verleden al 5 auto's gehad maar deze Opel Astra (wel meest luxe model) rijd gewoon heerlijk :)

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
resusaapje schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:44:
[...]

Ik vind het nog steeds wel leuk om naar bijv. een Lamborghini Aventador SVJ Gintani of Audi RS6 te luisteren/kijken. Maar aan de andere kant zou ik idd ook nooit meer terug naar ICE willen, dus of ik er daadwerkelijk één zou kopen betwijfel ik. Er is echter wel een elektrische Audi A6 Avant E-tron op komst waar vast een RS versie van zal verschijnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZWBtCmSma5wZLtXbiEuvjJi6gA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nBapyOCddnyQOquKMRWXSjzQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ach, nog steeds super blij met mijn nieuwe auto, we zien wel wat de toekomst brengt. Heb inmiddels wat LADYS in de pf, als die zo doorgaat moet ik binnenkort keuzes maken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:53:
[...]

Ik vind het nog steeds wel leuk om naar bijv. een Lamborghini Aventador SVJ Gintani of Audi RS6 te luisteren/kijken. Maar aan de andere kant zou ik idd ook nooit meer terug naar ICE willen, dus of ik er daadwerkelijk één zou kopen betwijfel ik. Er is echter wel een elektrische Audi A6 Avant E-tron op komst waar vast een RS versie van zal verschijnen:
[Afbeelding]

Ach, nog steeds super blij met mijn nieuwe auto, we zien wel wat de toekomst brengt. Heb inmiddels wat LADYS in de pf, als die zo doorgaat moet ik binnenkort keuzes maken... ;)
Ik heb laatst voor het eerst met een elektrische auto gereden (E-tron 55) die acceleratie (in S stand) heb je bij de meeste brandstof auto’s gewoon niet, best een apart gevoel.

Ook die snellere Tesla’s stuiven er vandoor alsof het niets is. Lijkt wel een boost knop uit de oude racegames.

Dus als Dione :+ nog een moonshot doet en het moet toch elektrisch zijn, doe dan zoiets maar:

https://www.porschecentru...can-4s-cross-turismo-8653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 13:18
Iemand al een Homertje gescoord ?

https://coinmarketcap.com/currencies/homer/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Plutus inmiddels door de 10 dollar gebroken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nopheros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:24:
Wat een eikels bij Plutus, op 14 april een support ticket met 2 problemen ingeschoten, gisteren hebben ze eindelijk één van de problemen opgelost (na een maand!!) en ik krijg wat tientjes teruggestort. Het andere probleem staat nog steeds open, maar ze hebben het ticket gesloten en uiteraard volgt er dan een verzoek om aan te geven hoe tevreden je bent met de oplossing. Even lekker losgegaan dus in dat vrije tekstveld.... Krijg nog minimaal 40-50 Euro extra terug van ze als ze hun werk nu goed doen. En het meest frustrerende is nog dat ze gewoon 7-10 dagen per keer nemen om te reageren op een bericht ipv max 1-2 dagen.

Maar goed, de stapel Plutus groeit iedere dag, dus laat die koers maar verder stijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pumpt m aardig door inderdaad. 1 juni gaat een belangrijk moment worden imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:44:
[...]

Dan gaat er gewoon weer langzaam 2 dollar van de prijs af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:43:
[...]

Wat een eikels bij Plutus, op 14 april een support ticket met 2 problemen ingeschoten, gisteren hebben ze eindelijk één van de problemen opgelost (na een maand!!) en ik krijg wat tientjes teruggestort. Het andere probleem staat nog steeds open, maar ze hebben het ticket gesloten en uiteraard volgt er dan een verzoek om aan te geven hoe tevreden je bent met de oplossing. Even lekker losgegaan dus in dat vrije tekstveld.... Krijg nog minimaal 40-50 Euro extra terug van ze als ze hun werk nu goed doen. En het meest frustrerende is nog dat ze gewoon 7-10 dagen per keer nemen om te reageren op een bericht ipv max 1-2 dagen.

Maar goed, de stapel Plutus groeit iedere dag, dus laat die koers maar verder stijgen...
Ik ga altijd uit van ultieme domheid aan de andere kant en open per probleem één ticket.

Ik had vorige week een reward (Starbucks in Bali) die niet herkend werd. Ticket geopend, bonnetje gescand, paar dagen later PLU als bonus gelijk beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nice, super innovatief idd! /s

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HV8cVAIfv1fZtrBXyw12reRKjtk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3YpUorsCo4y2ZkfFBaz34aWF.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
knakworst schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:47:
[...]

Ik ga altijd uit van ultieme domheid aan de andere kant en open per probleem één ticket.

Ik had vorige week een reward (Starbucks in Bali) die niet herkend werd. Ticket geopend, bonnetje gescand, paar dagen later PLU als bonus gelijk beschikbaar.
Op de een of andere manier heb ik altijd nog wat hoop in de mensheid. Maar dat is eigenlijk tegen beter weten in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
Gelukszoekr schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:44:
[...]

Dump moment met de 100 eu in gratis PLU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
Volgens mij kan niemand ook verkopen op dit moment. Geen interne dex en 3 weken wachten op withdraw naar eigen wallet haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aNrhfJx8lfaTtyMnWoldYBH0_F4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/icYYyMEBATrdkWWGX6YrQJ22.jpg?f=fotoalbum_large

Hier nog een paar van en ik koop een plukje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alpina schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:18:
[...]

[Afbeelding]

Hier nog een paar van en ik koop een plukje.
Ah, jij bent ook zo iemand die 's ochtends wordt verrast door bepaalde coins in de wallet of afschrijvingen van de rekening en dan denkt: Oops, I did it again...

Pagina: 1 ... 108 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!