De crypto winst uit de vorige bullrun heeft het mogelijk gemaakt dat we een huis hebben kunnen kopen. Redelijk nieuw en energiezuinig. Met een hypotheekrente lager dan wat sommige banken nu bieden op je spaarrekening
Heb daarnaast ook de auto ingeruild. Hoort toch bij je eerste crypto klapper toch?

Destijds ook met het idee dat een EV de maandlasten flink zou verlagen, maar toen werd elektra opeens duur

Naja desondanks fijne bak en nog steeds fors goedkoper in gebruik dan de vorige dinosapslurper.
Maar ja. Het 'grappige' is dat er nu maar weinig 'crypto doelen' meer over zijn. Er is altijd klein bier (tegenwoordig zelfs in flesjes!), maar bijvoorbeeld het bekende extra aflossen is redelijk nutteloos

het moet een heel aanzienlijk bedrag worden om opnieuw zo life changing te worden.
Tegelijkertijd: alles in Euro's, dat ligt me net zo goed niet lekker anno 2023. Macro economisch is het een puinhoop. Dat Bitcoin een rol van betekenis gaat spelen is misschien wel heel klein, maar het is nu wel duidelijk dat Satoshi Nakamoto niet voor niks met Bitcoin was begonnen.
Daar sta ik achter, of het nu naar €0,06 gaat of niet. Beetje traden, maar met 0,00 BTC zou ik me ook niet prettig voelen.