Ik heb ze afgelopen vrijdag gekregen en ze maken meer dan 60DB herrie (op telefoon) bij 1700 Watt laden. Zelf het idee dat ik de herrie schoppende heb ontvangen. Ze janken als een malle. Van die 19" inch servers met kleine fans.JoeBeatt schreef op zondag 25 juni 2023 @ 23:45:
[...]
Als je echt een stille versie hebt, dan heb je misschien toch de pech van een maandagochtendexemplaar. Die van mij is zo'n twee weken geleden geleverd. Bij vol vermogen hoor je de fans wel draaien maar het geluid is vergelijkbaar met een ouderwetse desktop op vol vermogen, niet iets wat het hele huis bij elkaar jankt. Is er niet iets mis met een lager van een fan, of zoiets?
Ik heb een filmpje gemaakt. Heb jij een filmpje van die van jou? Deze zou ik graag eens ontvangen!
Ps ben verder best tevreden over de werking van de accu's hoor voor zover ik hier wat van zeggen na 2 dagen. Ik ben gewoon ff opzoek naar wat referentie materiaal of mijn vermoedens juist zijn. Niet om hier super negatief over sessy te doen
[ Voor 12% gewijzigd door ThaDude op 26-06-2023 22:07 ]
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)