Ik zou het zeker via Sessy zelf proberen. Wie niet waagt wie niet wint... Volgens mij zijn er in het verleden ook wel eens kortingen via/voor Tweakers gegeven.Doggieman schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 20:57:
[...]
Ja...dat zelf installeren en inrichten zal wel gaan lukken. Geen punt. En inderdaad....ze ontwikkelen wel door en het staat niet stil als ik zo de berichten in het forum lees.
Zou het (veel) uitmaken dan als ik straks een offerte rechtstreeks bij Sessy aanvraag ipv bij een dealer? Heb me eerlijk gezegd daar verder nog niet in verdiept. Ben eerst eens de diverse forums ingedoken met m'n wensen lijstje in de hand. Die zijn ondertussen hier en daar al wel bijgesteld door bijdragen van diverse forumleden hier. Waarvoor dank. Ja...support vind ik super belangrijk, net als degelijk en robuustheid. Ik ben vaak lang van huis en zoek eigenlijk gewoon een "set and forget" apparaat. Ik heb geen mogelijkheden om op afstand aan zo'n ding te werken, en m'n vrouw is a technisch. Maar ook als ik dan eens thuis ben wil ik er eigenlijk niet constant mee bezig (moeten) zijn.
Wat betreft set and forget zit het ook wel goed. De Sessy's zijn aardig saai geworden, dat was in het begin wel anders
:strip_exif()/f/image/0a2zm6sUj5rThBKaPtJOtMNO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jPLfJwuJJTgyBjdJbmiTbibk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2h47gBlchYnTjSaGVSuvLB7t.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KOwmmCUHDLrHEUnpfw7uD3BF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/H8sjck0tBLvNHJSVPPxP9nQf.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nFowWXA7ELl1R6yGMtfWfzdY.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WQrGrgdvFQ5qFrEyMcQaDotD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hJf8TzVt5LwVFXXRuqb3Ngqr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KJh98PP4Bu8rjkNCIWSq4oBC.png?f=fotoalbum_large)