Ik ben nog steeds blij dat ik voor Sessy heb gekozen. Ik was er vrij vroeg bij. Volgens mij heb ik de eerste in januari 2023 besteld en die werd in september geleverd. In november heb ik toen de tweede besteld en die volgde volgens mij in januari.
Sindsdien een zeer tevreden gebruiker. Ik blijf de open api een supersterk punt vinden. Ik hoop het niet, maar mocht Sessy ooit stoppen of gekocht worden door een grote partij die het anders gaat doen, blijft de open api mij mijn vrijheid geven die ik nu al 3 jaar maximaal gebruik. Begonnen met dynamische tarieven handelen, toen een half jaartje Frank energie onbalans handel en nu al weer meer dan een jaar vooral een mix tussen optimaliseren van zonneenergie en dynamische kWh prijzen door Homey. De laatste 4 maanden mbv de SlimLaden app (aanrader!!!!).
Ze hangen bij mij in een geïsoleerde garage en de temperatuur is daar tussen de 15 (winter) en 25 (zomer) graden, best een prima werkomgeving. Toch kreeg ik de laatste tijd wat vaker storingsmeldingen. Ik kon ze zelf niet uitlezen, maar het waren vrijwel altijd hele korte storingen van een minuut ongeveer.
Na een tijdje contact gezocht met Sessy en er zou naar gekeken worden. Zoals eerder in dit topic besproken zou het contact vanuit Sessy wat mij betreft nog iets proactiever mogen. Ik was niet heel ongeduldig (vond ik zelf), maar na 1-2 weken na hun laatste bericht nam ik zelf contact op om de stand van zaken op te halen. Dan kwam er vrijwel direct wel een goed en compleet antwoord. Daardoor had ik niet het idee dat ze mijn case op de plank hadden laten liggen.
De eerste lijn kon het probleem onvoldoende helder krijgen en er werd mij gevraagd of ik de case door wilde laten zetten naar de tweede lijn. Hier akkoord op gegeven en toen was het weer even wachten. Ook nu weer na 1,5-2 weken zelf contact opgenomen en het antwoord was wederom snel, compleet en volledig naar mijn tevredenheid.
Het leek er op dat er toch wat dieperliggende zaken waren die ze niet direct op afstand op konden lossen. Daarom kreeg ik de vraag of ik ermee akkoord wilde gaan dat er twee nieuwe Sessy’s geleverd en geïnstalleerd zouden worden?
Ik had de Sessy’s destijds zelf geinstalleerd, dus ik vond dit aanbod echt heel goed en klantvriendelijk.
Na mijn akkoord had ik binnen 1,5 week een voorstel voor een installatiedatum in de mail en nog eens een week later hingen er twee nieuwe Sessy’s bij mij thuis.
Ik ben echt onder de indruk van de klantenservice en heb nog geen seconde spijt van mijn aanschaf en de keuze om als (redelijke) early adopter mijn vertrouwen (en geld) aan Sessy te geven.
Ik ken niet veel bedrijven/voorbeelden waar je 3 jaar na aanschaf zonder zeuren het aanbod krijgt om je producten gratis om te wisselen.
@
Twan_V en team, dank voor de service en heel veel succes met de verdere opbouw van jullie mooie bedrijf.