Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:53
Je gebruikt alleen snelladen als je veel gebruik hebt, zowel bij je mobiel als je EV.
En bij zwaarder gebruik loopt een accu sneller leeg; logisch.
Snelladen is dus geen farce, maar juist enorm handig.
Beperk het wel tot 80% SoC (doet het systeem meestal vanzelf wel), want het is minder goed voor je accu.

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:48

W84

Nou het zal wel placebo effect zijn maar dat idee heb ik ook. Normaal pak ik ook altijd de snellader, maar van het weekend had ik even een andere in gebruik. Niks anders gedaan en ik haalde een veel langere SOT. Snapte het al niet en ik ga ik toch nog even een keer testen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:31
W84 schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:12:
Nou het zal wel placebo effect zijn maar dat idee heb ik ook. Normaal pak ik ook altijd de snellader, maar van het weekend had ik even een andere in gebruik. Niks anders gedaan en ik haalde een veel langere SOT. Snapte het al niet en ik ga ik toch nog even een keer testen. :p
Dan ga ik morgen ook naar eens van 0 naar 100 opladen met snel laden uit. Toch blijft het bij mij een gevalletje "tussen de oren " zijn.

Maar ik ga het maar eens meemaken.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 05:12
Balen, S23 ultra heeft de grond gekust en nu zit er een barst in het scherm welke precies over de selfie cam loopt. Niet dat ik die enorm veel gebruik, maar dan nog...

Aangezien reparatie 300 euro is (bij samsung zelf, lijkt het goedkoopst) een beetje aan het bedenken of dat de moeite waard is of om dan toch maar over te stappen naar een ander toestel.

Zou dan evt ook de batterij kunnen vervangen (toestel is ruim 2.5 jaar oud nu) maar dan wordt het al bijna 400 euro.

Ugh... (Zat een hoesje omheen btw, maar heeft niet geholpen... alhoewel hij er anders misschien nog slechter uit had gezien ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:00
Sinds de laatste update heeft mijn S23 is het bereik binnenshuis (Odido/Vodafone) flink slechter geworden met soms gewoon geen verbinding. Geprobeerd om alleen 4G te forceren en ook dat maakt geen verschil. Ook op andere locaties heb ik nu slechte ontvangst binnenshuis terwijl anderen met Odido/Vodafone en Samsung wel normaal bereik hebben.
m0ridin schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:03:
S23 ultra heeft de grond gekust en nu zit er een barst in het scherm
Ik zou gaan kijken naar een S25 Ultra of iets met inruil van je S23.
Afgelopen weken veel aanbiedingen met extra inruil wat het misschien wat minder pijnlijk maakt.

[ Voor 33% gewijzigd door Uberprutser op 09-09-2025 14:17 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uberprutser schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 14:15:
Sinds de laatste update heeft mijn S23 is het bereik binnenshuis (Odido/Vodafone) flink slechter geworden met soms gewoon geen verbinding. Geprobeerd om alleen 4G te forceren en ook dat maakt geen verschil. Ook op andere locaties heb ik nu slechte ontvangst binnenshuis terwijl anderen met Odido/Vodafone en Samsung wel normaal bereik hebben.
Welke update, die van de telefoon of van Play Systeem Update?

En wat heb je getest om het eventueel proberen op te lossen? Ik herken het probleem niet in de combi KPN/Simpel (Odido) - 2 fysieke Sim kaarten - op mijn S23U.

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:22

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Ik heb daar ook een tijdje last van gehad en toen ik de usb board (waar ook de simtray inzit) samen met de batterij heb laten vervangen bij Samsung was het probleem verdwenen.
Ik had last op sim slot 1 en had als test sim 1 (kpn) met sim 2 (odido) gewisseld en toen verplaatste het probleem naar de andere sim.
Misschien een goede om je telefoon na te laten kijken en evt. een usb board replacement te laten doen?

• Geraedus
m0ridin schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:03:
Balen, S23 ultra heeft de grond gekust en nu zit er een barst in het scherm welke precies over de selfie cam loopt. Niet dat ik die enorm veel gebruik, maar dan nog...

Aangezien reparatie 300 euro is (bij samsung zelf, lijkt het goedkoopst) een beetje aan het bedenken of dat de moeite waard is of om dan toch maar over te stappen naar een ander toestel.

Zou dan evt ook de batterij kunnen vervangen (toestel is ruim 2.5 jaar oud nu) maar dan wordt het al bijna 400 euro.

Ugh... (Zat een hoesje omheen btw, maar heeft niet geholpen... alhoewel hij er anders misschien nog slechter uit had gezien ;) )
Hier hetzelfde gebeurd, de reparatie wel laten uitvoeren en kreeg bij het aan melden van de reparatie de aanbieding om de batterij ook te laten vervangen voor 20 euro.

Maar aangezien de 26 bijna voor de deur staat zal deze keuze nu wat lastiger voor je zijn.

• m0ridin
Geraedus schreef op woensdag 10 september 2025 @ 23:43:
[...]

Hier hetzelfde gebeurd, de reparatie wel laten uitvoeren en kreeg bij het aan melden van de reparatie de aanbieding om de batterij ook te laten vervangen voor 20 euro.

Maar aangezien de 26 bijna voor de deur staat zal deze keuze nu wat lastiger voor je zijn.
Lastige inderdaad, zit van alles te bekijken van een 2e hands S23 ultra (zou niet veel duurder zijn dan reparatie) tm S25 utra (nieuw danwel 2e hands).

Trade-in via samsung is sowieso niet de moeite waard, zelfs met evt extra 100e... Krijg geloof ik iets van 25 euro voor een S23 ultra met defect scherm :P

S26 zal pas in januari of februari volgend jaar komen gok ik, dat is nog wel even wachten...

Alternatief is gewoon een andere 2e hands van iets voor max 300 euro, inderdaad eventueel tot begin komend jaar. Of misschien maar eens van samsung af stappen, hoewel ik enorm fan ben van de s-pen en die echt veel gebruik voor snelle notities. Ook de 10x zoom (hoewel die natuurlijk ook niet meer in nieuwe modellen zit) vind ik een erg fijne toevoeging.

Nou ja, nog maar even verder puzzelen en zoeken... Misschien voor nu maar even een screenprotecter erop gooien zodat het scherm as is wat meer beschermd zal zijn.

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

m0ridin schreef op donderdag 11 september 2025 @ 06:08:
[...]
Alternatief is gewoon een andere 2e hands van iets voor max 300 euro, inderdaad eventueel tot begin komend jaar. Of misschien maar eens van samsung af stappen, hoewel ik enorm fan ben van de s-pen en die echt veel gebruik voor snelle notities.
[...]
Misschien (tijdelijk) een A56 overwegen? A-series toestellen worden bij mijn werkgever ook gebruikt als werktoestellen en werken prima rap. Je mist dan dingen zoals draadloos laden en dan uiteraard die S-pen.
Dat is in ieder geval wat ik zou dan als mijn S23U onverhoopt stuk zou gaan.
En met Smart Switch zet je zo 1:1 over.

[ Voor 3% gewijzigd door Dijkertje op 11-09-2025 08:38 ]

• m0ridin
Dijkertje schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:37:
[...]

Misschien (tijdelijk) een A56 overwegen? A-series toestellen worden bij mijn werkgever ook gebruikt als werktoestellen en werken prima rap. Je mist dan dingen zoals draadloos laden en dan uiteraard die S-pen.
Dat is in ieder geval wat ik zou dan als mijn S23U onverhoopt stuk zou gaan.
En met Smart Switch zet je zo 1:1 over.
Hmmm thanks, is ook een optie idd... Zie er een te koop staan voor 260 (256gb versie).

Maar denk dat ik voor nu gewoon maar mijn S23 ultra in huidige staat even blijf gebruiken, idd een screenprotector erop just in case en dan even aankijken... Hij doet het verder prima en de barst valt me amper tot niet op (tot ik de selfiecam gebruik, dan zie je veel meer reflectie... niet eens compleet onbruikbaar, maar ok... ook absoluut niet echt goed meer)

• Geraedus
m0ridin schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:19:
[...]

Hmmm thanks, is ook een optie idd... Zie er een te koop staan voor 260 (256gb versie).

Maar denk dat ik voor nu gewoon maar mijn S23 ultra in huidige staat even blijf gebruiken, idd een screenprotector erop just in case en dan even aankijken... Hij doet het verder prima en de barst valt me amper tot niet op (tot ik de selfiecam gebruik, dan zie je veel meer reflectie... niet eens compleet onbruikbaar, maar ok... ook absoluut niet echt goed meer)
In dat geval even door de zure appel heen bijten en kijken wat je opties volgend jaar jan/februari zijn.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:41
Ik ga straks ook over op waarschijnlijk de S26 of wellicht als alternatief een Pixel 10 en heel misschien als het het wachten waard is de Pixel 11. Maar wat ik begreep is Samsung echt de overal betere qua snelheid en prestaties terwijl de Pixel beter is op AI gerichte zaken. Dat laatste boeit me weinig, zeker via mobiel.

Mijn S23 is nog top en ik zou er zo nog 1 of 2 jaar mee kunnen, maar juist omdat de telefoon nog zo goed en netjes is...is de inruilwaarde ook interessant (bekende heeft een telefoonzaak, daarmee krijg ik altijd een goede deal). Deels vergoed door werkgever dus na 2 generaties over geslagen te hebben denk ik wel dat ik de S26 mee ga pakken. Ik hoop wel dat er een keer echt grote verschillen/upgrades zijn.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja, goeie. Ik zat ook te twijfelen maar m'n S23 is echt nog gewoon fijn en supersnel. En het boeit me eigenlijk allemaal niet meer zo. De camera is top, alles super snel en snappy. Hopelijk blijven de updates nog een lange tijd voorbij komen. Ik denk dat ik nog een paar jaar ga uitstellen of er moet een een mega superdeal voorbij gaan komen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Geraedus schreef op donderdag 11 september 2025 @ 22:54:
[...]

In dat geval even door de zure appel heen bijten en kijken wat je opties volgend jaar jan/februari zijn.
Mjah, zat een beetje te neigen om de fold 5 te proberen (waren 2 opties van rond de 300 a 350, maar zijn allebei al verkocht ondertussen) en een andere optie is een s23u met 512gb waarvan de achterkant kapot is voor 350 euro. Achterkant vervangen is 50-70 euro dus dan heb je voor 400+ een s23u die ik voor minimaal verlies wel weer kwijt kan met een half jaar a jaar.

De S23U is inderdaad echt nog een toptoestel, amper tot niks te klagen dus kan er makkelijk nog minimaal een jaar mee doen ook.

En andere optie is nog steeds gewoon mijn huidige blijven gebruiken tot de S26 uit is en kijken wat dan de opties zijn...

Selfiecam is niet onbruikbaar, maar geeft door de barst er overheen rare spiegeling of 'glans' in veel situaties...

Denk dat reparatie in ieder geval de minst financieel aantrekkelijke optie is eigenlijk, 300 - 350 euro en dan evt in de toekomst kunnen verkopen voor misschien 400 max? Meh... Ach, luxeproblemen gelukkig en uiteindelijk gewoon stom en balen dat ik hem heb laten vallen. Maar shit happens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kreeg net de Play Systeem Update van 1 augustus. Toen ik ging controleren kreeg ik gelijk de melding de telefoon te herstarten, dus geen idee hoe groot of klein deze update is deze keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:03
swhnld schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 07:22:
Kreeg net de Play Systeem Update van 1 augustus. Toen ik ging controleren kreeg ik gelijk de melding de telefoon te herstarten, dus geen idee hoe groot of klein deze update is deze keer.
is er sinds dinsdag geloof ik, was 88mb groot. valt me wel op dat de updates steeds later zijn

[ Voor 6% gewijzigd door giovanni2903 op 13-09-2025 15:34 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

• Geraedus
giovanni2903 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:33:
[...]

is er sinds dinsdag geloof ik, was 88mb groot. valt me wel op dat de updates steeds later zijn
Updates zijn bij samsung altijd te laat. Vooral Android update versies lopen vergeleken met de rest achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Geraedus schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:15:
[...]

Updates zijn bij samsung altijd te laat. Vooral Android update versies lopen vergeleken met de rest achter.
Alleen rolt naar mijn weten Google de Play Store updates, niet Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geraedus schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:15:
[...]

De beveiliging updates zijn redelijk op tijd bij Samsung, elke maand heb je er over het algemeen eentje in de s serie.

Android versie upgrades is een ander verhaal, die komen eens per jaar uit vanuit Google. En 2 jaar terug waren ze heel vlot bij Samsung die uit te rollen, die van vorig jaar kwam pas dit jaar, en de geruchten zijn dat ze dit jaar weer vlot zullen zijn.

Persoonlijk ben ik blij met het krijgen van upgrades, maar lig er niet wakker van of die binnen 2 of 6 maanden komen. Qua functionaliteit merk ik er niets van eigenlijk.

Mensen die per se de snelste upgrades willen stuur ik door naar Google overigens. Je mist de afwerking die Samsung toepast, maar die afwerking kost tijd, dus dat is dan de afweging om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52
Ik ben oud. Ik heb een hekel aan upgrades. Tegenwoordig is dat toch alleen maar veranderen om het veranderen. Of nog erger: toevoegen van shit die niet uit kan en die ik helemaal niet wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:33
Raymond schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:21:
Ik ben oud. Ik heb een hekel aan upgrades. Tegenwoordig is dat toch alleen maar veranderen om het veranderen. Of nog erger: toevoegen van shit die niet uit kan en die ik helemaal niet wil hebben.
Is dan een seniorentelefoon niet beter?

[ Voor 9% gewijzigd door Teijgetje op 14-09-2025 11:01 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52
Als die nooit worden geupdate, misschien wel :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teijgetje
m0ridin schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:14:

Denk dat reparatie in ieder geval de minst financieel aantrekkelijke optie is eigenlijk, 300 - 350 euro en dan evt in de toekomst kunnen verkopen voor misschien 400 max? Meh... Ach, luxeproblemen gelukkig en uiteindelijk gewoon stom en balen dat ik hem heb laten vallen. Maar shit happens.
Ik heb ook gebarsten glas, met onderliggend een onbeschadigd werkend scherm.
Werkt prima, mijn barsten lopen over het midden, niet over de camera, maar stoort me toch.
Toestel voldoet voor mij.
Heb ook zitten kijken naar een "betaalbare" upgrade, de 25 komt in de verkoop nu de 26 er aan komt.

Mocht je een beetje handig zijn dan is zelf repareren goed te doen en wat ik eigenlijk overweeg.
Samsung levert voor 270 euro een nieuw scherm met frame en nieuwe accu, én benodigd gereedschap, een complete kit dus, met nieuwe bevestiging en schroeven.
Maar ook alle andere onderdelen kan je zo simpel vervangen en je toestel weer als nieuw maken.

Ik geloof alleen dat de shop op zondag/weekend dicht is voor bestellingen, eerder gedurende de werkweek kon ik wel mijn kleur bestellen. Al was die niet op voorraad en zou levering iets langer duren.

Aan de hand van diverse video`s online of via hen (die is van een S22ultra, maar je kan ook instructies downloaden op SamsungSelfRepair), zie je hoe simpel de onderdelen uitwisselen is.

Twee goeie op YouTube, met frame en zonder frame
Via zijn Skool account krijg je toegang tot zijn onderdelenleverancier, bv een origineel scherm met frame en verzendkosten kost €229. Is je frame nog goed dan kan je alleen het scherm vervangen.
En ik begreep dat als het scherm niet defect is maar alleen het glas gebroken dat ze dat terugkopen voor $90, en na vervangen van het glas dan verkopen als "origineel refurbished".
Er zijn dus opties genoeg, daar kun je ook goedkope third party schermen kopen. (op Amazon ook)
Maar let er dus wel op dat alle benodigde adhesive er bij zit of dat je dat er bij besteld.

Ik vind SamsungSelfRepair handiger, maar dus een fractie duurder, al vervang je dan gelijk ook je accu.
Dat zit namelijk niet bij die 300-450 die je bij een reparatieshop betaald voor origineel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
@Teijgetje Interessante optie! Maar ben bang dat ik niet handig genoeg ben om dat zelf te doen, voordeel is dat ik na afloop niet meer zou hoeven twijfelen of ik een nieuwe telefoon zal kopen ;)

Nee, maar 270 voor zelf doen of voor 100 euro meer (of misschien iets goedkoper als scherm icm accu wat voordeliger is) bij samsung zelf zou ik daarvoor gaan.

Maar heb ondertussen een 2e hands fold 5 besteld die ik ga proberen, sowieso al tijden benieuwd naar zo'n fold toestel en deze kon ik voor de prijs van reparatie overnemen dus dan het proberen waard denk ik.

De S23U hou ik wel in huidige staat, denk dat ik er meer overhou als ik hem zo zou verkopen dan als ik hem laat repareren en dan verkoop....

Thanks though!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
m0ridin schreef op zondag 14 september 2025 @ 12:08:
@Teijgetje
De S23U hou ik wel in huidige staat, denk dat ik er meer overhou als ik hem zo zou verkopen dan als ik hem laat repareren en dan verkoop....
Voor mijne, 12GB Ram en 512GB geheugen, werd met gebroken glas 39 euro geboden..................
Frame heeft wel gebruikssporen.

Ik denk dat het lood om oud ijzer is, alleen, gerepareerd en als nieuw ben je hem sneller kwijt.
En nieuwe accu is natuurlijk een USP.

Ter indicatie: op vraag de aanbod staat er een met gebroken scherm voor €100 en een 8gB/256gB in goede staat met als vraagprijs €435.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Teijgetje schreef op zondag 14 september 2025 @ 12:20:
[...]

Voor mijne, 12GB Ram en 512GB geheugen, werd met gebroken glas 39 euro geboden..................
Frame heeft wel gebruikssporen.

Ik denk dat het lood om oud ijzer is, alleen, gerepareerd en als nieuw ben je hem sneller kwijt.
En nieuwe accu is natuurlijk een USP.

Ter indicatie: op vraag de aanbod staat er een met gebroken scherm voor €100 en een 8gB/256gB in goede staat met als vraagprijs €435.
Die 39 euro bedoel je bij samsung als inruil neem ik aan? (Zag dat ook bij inruil bij aanschaf van een s25).

Heb nog nooit een nette inruilprijs gezien, zelfs bij volledig functionerende toestellen is het bijna een belediging wat ze bieden ;)

En tja, die van 100e... Zie het niet zo goed maar lijkt alsof de display zelf ook niet meer goed werkt? Als in, streep/verkleuring scherm? Bij mij is het echt simpelweg een barstje bovenin het scherm en als hij niet over de camera liep echt geen punt (voor mezelf). En die van 100e heeft ook de achterkant gebroken erbij.

Anyway, voor nu laat ik het even zoals het is... Wat ik zei, nu al een fold 5 besteld. Repareren kan altijd nog.

[ Voor 5% gewijzigd door m0ridin op 14-09-2025 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
m0ridin schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:15:
[...]

Die 39 euro bedoel je bij samsung als inruil neem ik aan? (Zag dat ook bij inruil bij aanschaf van een s25).
Nee, was bij een shop die telefoons opkocht.
Daarna maar niet verder gezocht.

Op Amazon staat bv deze voor €135 met frame, in beperkte kleuren.
Ook nog een optie.

Of een van de vele andere, dit is bijvoorbeeld allemaal morgen bezorgd, incl gereedschap vanaf €59.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Teijgetje schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:35:
[...]

Nee, was bij een shop die telefoons opkocht.
Daarna maar niet verder gezocht.

Op Amazon staat bv deze voor €135 met frame, in beperkte kleuren.
Ook nog een optie.

Of een van de vele andere, dit is bijvoorbeeld allemaal morgen bezorgd, incl gereedschap vanaf €59.
Dat is vaak troep en helemaal niet origineel, lees ook de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
W84 schreef op maandag 15 september 2025 @ 08:50:
[...]

Dat is vaak troep en helemaal niet origineel, lees ook de reviews.
Staat er ook bij hé, dat het niet origineel is.
Vaak ook nog zonder vingerprint, of voor de Amerikaanse versie.
Maar wat verwacht je dan voor 6 tientjes?

Die van 138-145 zijn wel origineel volgens de aanbieder uit China.
Kan je ook gewoon terugsturen als het niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:00
swhnld schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 23:34:
[...]
Welke update, die van de telefoon of van Play Systeem Update?
Van de telefoon. Probleem is er nog steeds maar heb "bellen via Wifi" aangezet en dat lost het probleem aardig op tot nu toe. Helaas wel indoor op andere plekken ook weinig tot geen bereik waar ik eerst 2 of 3 streepjes had. Volgende week weer ver van huis dus hoop dat ie me niet in de steek laat.
Dijkertje schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:08:
Ik heb daar ook een tijdje last van gehad en toen ik de usb board (waar ook de simtray inzit) samen met de batterij heb laten vervangen bij Samsung was het probleem verdwenen.
Accu is een half jaar geleden vervangen op een van de laatste dagen van de garantie en de telefoon is voor mij persoonlijk wel redelijk afgeschreven na 2,5 jaar. Hopelijk nog een leuke inruilbonus voor een S26 model want daar ga ik wel op wachten en anders gaat ie naar m'n zoon als vervanger voor zijn S9 Plus. Enige wat ik nu mis is UWB en wat meer mogelijkheden met camera's e.d., want daar heb ik wel wat irritatie zo nu en dan.

De S23 heeft in die tijd redelijk wat abuse meegemaakt dus al met al ben ik zeer tevreden ermee; Nokia 3110 predicaat waardig. _O-

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Uberprutser schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:00:
[...]
De S23 heeft in die tijd redelijk wat abuse meegemaakt dus al met al ben ik zeer tevreden ermee; Nokia 3110 predicaat waardig. _O-
Eens! Zeker Nokia waardig. Heb genoeg meegemaakt met dit ding en still going strong. Voor mij dus de reden geweest om nog 85 euro te investeren in dit toestel.
Ik verwacht echter niet (te) veel van de S26 Ultra en het zou zomaar kunnen dat ik nog een jaar wacht op bijvoorbeeld de S27 Ultra.
Pagina: 1 ... 57 58 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires
Discussies over de Snapdragon vs de Exynos horen mogen hier: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos