Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:33
Sinds de laatste update van mijn S23+ staat de speaker in mijn (Android) Phone app standaard aan als ik een oproep aanneem.
Heel onhandig; waar kun je dat instellen?

[ Voor 4% gewijzigd door emmerx op 07-06-2025 20:16 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:44
emmerx schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 19:43:
Sinds de laatste update van mijn S23+ staat de speaker in mijn (Android) Phone app standaard aan als ik een oproep aanneem.
Daar is volgens mij geen instelling voor.
Wat je wel kan proberen is om de applicatie "telefoon" te resetten. Instellingen, apps, achter de regel "je apps" staan 3 streepjes, klik erop en selecteer systeem apps weergeven en druk op ok.
Druk bovenin op het zoekvenster en zoek op "telefoon". Bij mij 25+ is die applicatie circa 6 MB.
Klik erop, ga naar opslag en cache (en gegevens) wissen. Hopelijk werkt dat.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
emmerx schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 19:43:
Heb je een call recorder aanstaan? Bv boldbeast kan automatisch de speaker aanzetten bij ieder gesprek, als ik me dat goed herinner.

Edit: Ik zie net dat er WEL een setting is voor automatische speaker:
Call settings > answering and ending calls > answer using speaker.

[ Voor 14% gewijzigd door dragon2 op 07-06-2025 21:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:33
dragon2 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 21:10:
[...]
Edit: Ik zie net dat er WEL een setting is voor automatische speaker:
Call settings > answering and ending calls > answer using speaker.
Ik zag die optie niet in de Android Phone app, maar die is er in de Samsung Phone app wel.
Opnemen stond idd met speaker aan.
Daar setting uitgezet, de Android Phone app weer de default app gemaakt en het werkt in beide apps.
Dus ook in de Android Phone app.
Dank!

Wel vreemd dat die instelling niet terug te vinden is in de Android app.

[edit]
De optie 'opnemen gesorek' wordt na elke reset van mijn telefoon weer ingesteld als Speaker ...default....

[ Voor 21% gewijzigd door emmerx op 09-06-2025 15:27 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HolaGanz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-07 23:10
Google Play system mei update beschikbaar (87 MB voor S23+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:07

Prosperot

Today is a gift...

Ik kan al 2 mnd mn zakelijke knab bankpas niet toevoegen aan mn google wallet. Knab wijst naar google en google naar knab.
Iemand anders een gelijke ervaring. Passen van andere banken werken gewoon.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YmHustoaApBQ_eAnbXsgweH2RGA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fxMGVGUDEorQ0JyFnOpsJQUb.jpg?f=fotoalbum_large

S23

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:53
Zojuist geïnstalleerd, we gaan het mee maken wat ze dit keer kapot gemaakt hebben 😂

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:11
Ik denk dat de update voor elke versie nu binnenkomt. S23 ultra hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:43
Wellicht niet het juiste topic maar wellicht (her)kennen anderen dit. Ik heb een Samsung S23 en gebruik Nine als e-mail applicatie en Google Agenda als agenda applicatie. Ik heb 3 mail accounts waaronder Gmail en Hotmail/Outlook.

Als ik nu een nieuw agenda item maak in Google agenda wordt deze ook in de agenda van Hotmail/Outlook gezet. Dus dubbelop. Ik heb op mijn homescreen van de S23 een KWGT widget staan met mijn upcoming 3 a 4 events. En je snapt al, ik zie daar ook steeds dubbele events! Ik kan dit maar niet goed krijgen.

Iemand een idee?

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
@Juancho waarschijnlijk synchroniseer je zowel de google Agenda als de Outlook agenda met de locale agenda.
Misschien synchroniseren van outlook agenda uit zetten.
Check zowel de outlook app en de Nine app.

Zie ook:
https://eu.community.sams...ntries/m-p/9275080#M16093

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:58
Geraedus schreef op maandag 23 juni 2025 @ 10:20:
Zojuist geïnstalleerd, we gaan het mee maken wat ze dit keer kapot gemaakt hebben 😂
Gek genoeg ... Niets?!?!?! (Althans, hier werkt alles soepeltjes). Ben wel beetje aan het kijken naar een ander toestel ondanks dat je het prima doet maar de performance van de cameras beginnen me wat te irriteren.

Als ik kijk wat voor fotos er uit een S25 (Ultra) komen tov de S23 dan lijkt het alsof er softwarematig een stuk optimalisatie is weggebeund aangezien het dezelfde sensoren zijn.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
NIMIC schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:40:
@Juancho waarschijnlijk synchroniseer je zowel de google Agenda als de Outlook agenda met de locale agenda.
Misschien synchroniseren van outlook agenda uit zetten.
Check zowel de outlook app en de Nine app.

Zie ook:
https://eu.community.sams...ntries/m-p/9275080#M16093
Ik gebruik de outlook app alleen voor zakelijke mails. Daar staat dus niet 1 van mn 2 persoonlijke mailadressen in. Items daar worden dus ook niet dubbel gemaakt.

Alleen gmail en hotmail.

Maar wat is de lokale agenda dan?

Edit:

Ik heb deze 2 nu uitgezet in Nine bij m'n hotmail account en als ik nu in Google agenda een nieuw item maak lijkt het goed te gaan. Ik wil zoals gezegd alles via Google agenda doen maar idealiter wel via Nine als mail applicatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aUIXUYnLqB_ZCb_NFg691yz9wis=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cdRb30S3UgQuOlYSfI0mJ0Zr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Juancho op 30-06-2025 15:41 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Juancho schreef op maandag 30 juni 2025 @ 15:32:
[...]

Ik gebruik de outlook app alleen voor zakelijke mails. Daar staat dus niet 1 van mn 2 persoonlijke mailadressen in. Items daar worden dus ook niet dubbel gemaakt.

Alleen gmail en hotmail.

Maar wat is de lokale agenda dan?

Edit:

Ik heb deze 2 nu uitgezet in Nine bij m'n hotmail account en als ik nu in Google agenda een nieuw item maak lijkt het goed te gaan. Ik wil zoals gezegd alles via Google agenda doen maar idealiter wel via Nine als mail applicatie.

[Afbeelding]
Wat vindt je als ik vragen mag zo goed aan de applicatie Nine?
Gmail en Outlook doen exact hetzelfde toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Geraedus schreef op maandag 30 juni 2025 @ 16:47:
[...]

Jaren terug ooit de betaalde versie gekocht. Dus die gebruik ik eigenlijk al sindsdien. Vond in die tijd Outlook en Gmail niet zo fijn of er waren toen nog beperkingen die Nine niet had.

Als ik nu een nieuwe telefoon krijg gooi ik er standaard Nine weer op voor privé mailadressen en Outlook puur voor zakelijke mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Geraedus schreef op maandag 30 juni 2025 @ 16:47:
[...]

Een beetje off-topic, maar ik heb sinds kort thunderbird als e-mail app. En die vind ik echt stukken beter dan gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:31
Uberprutser schreef op maandag 30 juni 2025 @ 08:20:
[...]

Gek genoeg ... Niets?!?!?! (Althans, hier werkt alles soepeltjes). Ben wel beetje aan het kijken naar een ander toestel ondanks dat je het prima doet maar de performance van de cameras beginnen me wat te irriteren.

Als ik kijk wat voor fotos er uit een S25 (Ultra) komen tov de S23 dan lijkt het alsof er softwarematig een stuk optimalisatie is weggebeund aangezien het dezelfde sensoren zijn.
Ik weet niet of het door de laatste update komt, maar ik merk dat de standaard camera app sinds kort erg traag reageert. Het schakelen tussen de frontcamera (selfiemodus) en de achtercamera is een van de dingen die opvallend traag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
ChiMan schreef op maandag 30 juni 2025 @ 21:09:
[...]

Ik weet niet of het door de laatste update komt, maar ik merk dat de standaard camera app sinds kort erg traag reageert. Het schakelen tussen de frontcamera (selfiemodus) en de achtercamera is een van de dingen die opvallend traag gaat.
Ja inderdaad nu dat je het zegt. Er zit een vertraging in van iets minder dan een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-07 21:09
ChiMan schreef op maandag 30 juni 2025 @ 21:09:
[...]

Herkenbaar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

Welkom in samsungs juni maand: nieuwe play update staat op je te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-07 19:00
Prosperot schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:49:
Welkom in samsungs juni maand: nieuwe play update staat op je te wachten
Google is wel vaker laat met de play system updates.

Hier ook binnen sinds vannacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

En weer eentje , deze keer 12 Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Heeft iemand enig idee wat dat zonnetje op mijn scherm betekent?
Het staat er sinds de laatste update, maar ik kan er niets over vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tt8KejpBku0zdCItSnmeAkFap90=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ksWBgPxAOuhWXoZDe5oIIxKh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

ChiMan schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 14:46:
Heeft iemand enig idee wat dat zonnetje op mijn scherm betekent?
Het staat er sinds de laatste update, maar ik kan er niets over vinden.

[Afbeelding]
Dan heb je "Comfortabel scherm voor uw ogen" ingeschakeld staan. Vind je in het pulldown menu met widgets.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:04
MadMarky schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 16:26:
[...]

Dan heb je "Comfortabel scherm voor uw ogen" ingeschakeld staan. Vind je in het pulldown menu met widgets.
Ik heb dit aan maar zie geen zonnetje. S23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
MadMarky schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 16:26:
[...]

Thanks!

Probleem opgelost.
Niet geweten dat deze functie be- /aanstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

rindertb schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 18:44:
[...]
Ik heb dit aan maar zie geen zonnetje. S23.
Dan is ie nu niet actief ;)
Standaard instelling is van 23:00 tot 6:00 oid.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn S23 ultra scherm is afgelopen weekend gebroken na een harde klap. Scherm zwart voor ~75%, vrij uitdagend. Kocht het toestel nieuw op release datum, dus al wat ouder, scherm vervangen was 370 euro bij lokale winkel en besloot een S25 Ultra te kopen.

Omdat ik graag circulariteit ondersteun, verkocht ik de telefoon voor een lage prijs aan iemand die het apparaat repareert en verkoopt om wat geld te verdienen. Het wissen was natuurlijk een uitdaging, omdat het scherm kapot was. Uiteindelijk heb ik hem gewist door op te starten met de aan/uit-knop en de volumeknop naar het boot scherm.

Ik kwam in een Linux scherm dat precies op het deel van het scherm stond dat werkte en voerde een factory wipe en reset uit (die in 0 seconden klaar was, dus een beetje verwarrend maar ok). Ik herstartte en zag inderdaad het generieke “welkom” scherm dus ik voelde me veilig.

Nu vraagt de koper om mijn code, omdat de telefoon daar nog steeds om vraagt in het laadscherm. Kan ik de code geven zonder dat de gebruiker toegang heeft tot mijn gegevens die voorheen op de telefoon stonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:25

13art

Moderator Mobile
Okasha schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:53:
Mijn S23 ultra scherm is afgelopen weekend gebroken na een harde klap. Scherm zwart voor ~75%, vrij uitdagend. Kocht het toestel nieuw op release datum, dus al wat ouder, scherm vervangen was 370 euro bij lokale winkel en besloot een S25 Ultra te kopen.

Omdat ik graag circulariteit ondersteun, verkocht ik de telefoon voor een lage prijs aan iemand die het apparaat repareert en verkoopt om wat geld te verdienen. Het wissen was natuurlijk een uitdaging, omdat het scherm kapot was. Uiteindelijk heb ik hem gewist door op te starten met de aan/uit-knop en de volumeknop naar het boot scherm.

Ik kwam in een Linux scherm dat precies op het deel van het scherm stond dat werkte en voerde een factory wipe en reset uit (die in 0 seconden klaar was, dus een beetje verwarrend maar ok). Ik herstartte en zag inderdaad het generieke “welkom” scherm dus ik voelde me veilig.

Nu vraagt de koper om mijn code, omdat de telefoon daar nog steeds om vraagt in het laadscherm. Kan ik de code geven zonder dat de gebruiker toegang heeft tot mijn gegevens die voorheen op de telefoon stonden?
Ja je gegevens zijn weg. Maar waar je nu tegenaan loopt is ter preventie van dat eventuele dieven oneigenlijk gebruik maken van de telefoon door alles te wissen en de telefoon dan te gebruiken. Daarom wordt ook altijd aangeraden eerst alle accounts te verwijderen alvorens een factory reset uit te voeren. Maar goed dat was nu niet goed mogelijk in jouw geval.

Ik weet alleen niet of de verkoper dan daarna zondermeer weer gegevens kan herstellen vanuit de cloud. Wellicht is het beste om terug te gaan naar de koper. Zelf de code in te voeren, account te verwijderen en dan alsnog weer alles te wissen.

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 11-07-2025 09:17 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:55
Met een kapot scherm kan je altijd nog via USB-C een docking station/hub met een monitor en toetsenbord/muis aansluiten. Zo heb ik ook ooit een migratie gedaan van een telefoon met een kapot scherm naar een nieuwe telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm ik had de telefoon via Phonelink aangesloten op de PC en kon zo alles bedienen, BEHALVE dat deel van de settings, dat was geblokkeerd. Echt matig.

@13art, ja dat is inderdaad de vraag, of er vanaf dat station een recovery van IETS mogelijk is. Ik zal nog kijken of ik vanaf google de telefoon kan afkoppelen van mijn account. Houd mij nog aanbevolen voor meer kennis/advies

Update: heb in mijn Google account security page, de S23U in elk geval ontkoppeld nu.

[ Voor 10% gewijzigd door Okasha op 11-07-2025 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Okasha schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:33:
Hmm ik had de telefoon via Phonelink aangesloten op de PC en kon zo alles bedienen, BEHALVE dat deel van de settings, dat was geblokkeerd. Echt matig.

@13art, ja dat is inderdaad de vraag, of er vanaf dat station een recovery van IETS mogelijk is. Ik zal nog kijken of ik vanaf google de telefoon kan afkoppelen van mijn account. Houd mij nog aanbevolen voor meer kennis/advies

Update: heb in mijn Google account security page, de S23U in elk geval ontkoppeld nu.
Had je ook een Samsung account, dan moet je het daar ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
japie06 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:19:
Met een kapot scherm kan je altijd nog via USB-C een docking station/hub met een monitor en toetsenbord/muis aansluiten. Zo heb ik ook ooit een migratie gedaan van een telefoon met een kapot scherm naar een nieuwe telefoon.
OneUI 7 kan dat blokkeren had ik recenter gelezen (meerdere topics over gezien elders) maar dit kan blijkbaar uit.

Volgens mij was het een nieuwe beveiliging instelling.

Mocht wat ik gelezen had fout zijn dan hoor ik dit graag, maar als het wel klopt kan dit onnodig roet in het eten gooien met een kapot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 13:00:
[...]

OneUI 7 kan dat blokkeren had ik recenter gelezen (meerdere topics over gezien elders) maar dit kan blijkbaar uit.

Volgens mij was het een nieuwe beveiliging instelling.

Mocht wat ik gelezen had fout zijn dan hoor ik dit graag, maar als het wel klopt kan dit onnodig roet in het eten gooien met een kapot scherm.
Bedoel je de instelling wel of niet automatisch DEX te starten bij verbinden HDMI kabel in het instellingen menu van de telefoon? (Zoek op dex in de instellingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
swhnld schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 17:44:
[...]

Bedoel je de instelling wel of niet automatisch DEX te starten bij verbinden HDMI kabel in het instellingen menu van de telefoon? (Zoek op dex in de instellingen).
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-07 21:09
Heeft iemand al gezien of 'ie NFC access cards aan z'n samsung wallet kan toevoegen? Dat kan sinds kort volgens https://www.samsung.com/h...-devices/nfc-access-card/ .. Zie alleen die optie bij mij niet in de samsung wallet staan. Zal wel regio-gebonden zijn voor nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ascent schreef op maandag 14 juli 2025 @ 10:32:
Heeft iemand al gezien of 'ie NFC access cards aan z'n samsung wallet kan toevoegen? Dat kan sinds kort volgens https://www.samsung.com/h...-devices/nfc-access-card/ .. Zie alleen die optie bij mij niet in de samsung wallet staan. Zal wel regio-gebonden zijn voor nu?
Dat is inderdaad vaak regio gebonden. Kijk eens in jou regio op de support pagina, nu link je naar Hong Kong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
ascent schreef op maandag 14 juli 2025 @ 10:32:
Hier in Spanje ook niet.

Zo zou het er uit moeten zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fyW8pp_ulB01FmrjjOTMg4iXPGQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5WfMcN9bnngMtGauWmvbgszq.png?f=fotoalbum_large

Ik heb ook alleen de Door Locks en Cars daar staan.

NFC tags zijn niet zo heel makkelijk te klonen. Het hangt ten eerste van het type af, ten tweede hebben de meeste bepaalde sectoren waarvan er een aantal meestal met wachtwoord beveiligd zijn. Het is niet waterdicht, bij de meeste mifare (meest voorkomend) kan je gewoon het verkeer tussen een legitieme lezer en de pas afluisteren en daarmee het wachtwoord achterhalen. Meestal verschilt dat per kaart trouwens. Maar met alleen de pas en je telefoon kan dat niet zomaar. Je hebt daar speciale hardware voor nodig.

Dus het is echt iets dat in samenwerking met de leverancier van de specifieke implementatie moet. Dus niet mifare maar ook het hotel dat de kaart geeft bijvoorbeeld. Denk dat dat in de praktijk maar voor heel weinig kaarten gaat werken.

Een ander probleem is dat sommige kaarten ook data terugschrijven en als je de kaart kloont heb je dus twee kaarten met verschillende data waarvan het systeem denkt dat het er maar 1 is dus dat raakt enorm in de war :) Dus zonder medewerking van de leverancier kan het hele rare problemen veroorzaken. Maar met simpele kaarten zoals voor de afvalbak enzo gebeurt dat niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Llopigat op 14-07-2025 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Nederland is het lijstje veel korter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sdCaaqPxeVId8-e8PEFNKUlcOPA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Cg0C4rHlVI9zu7bn6u0hsi9.jpg?f=fotoalbum_large
Echter, als je Samsung Wallet verwijderd en opnieuw installeert kun je wel een land kiezen waar het voor nodig is. Probeer dat anders eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Wie heeft sinds deaatate update ook last van problemen met de camera app waarbij de camera settings crashed en Dat het switchen van foto modes naar selfie modes een vertraging in zit?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:01
Geraedus schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:09:
Wie heeft sinds deaatate update ook last van problemen met de camera app waarbij de camera settings crashed en Dat het switchen van foto modes naar selfie modes een vertraging in zit?.
Het crashen heb ik niet.
Wel de vertraging met het switchen tussen verschillende modes...En dat is soms echt wel 3 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
RvD86 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:03:
[...]

Het crashen heb ik niet.
Wel de vertraging met het switchen tussen verschillende modes...En dat is soms echt wel 3 seconden.
Geen crash maar lange vertragingen sinds de laatste update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
swhnld schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 10:32:
Echter, als je Samsung Wallet verwijderd en opnieuw installeert kun je wel een land kiezen waar het voor nodig is. Probeer dat anders eens?
Dat kan niet buiten je regio meestal. Als je bijvoorbeeld een telefoon van belsimpel koopt en hier in Spanje wil gebruiken met Samsung Pay dan kan dat soms niet. Zelfs als je de regio Spanje kiest blijft dan de Samsung Pay functie geblokkeerd. Ik heb daar van iemand (een andere Nederlander) een slecht verhaal over gehoord. Zelf niet geprobeerd juist omdat ik dat hoorde, ik koop ze daarom direct van Samsung Spanje zelf.

Ik heb een enorme hekel aan google en gebruik hun diensten niet, vandaar. Samsung Pay gebruik ik wel voor bepaalde gevallen, al zit er helaas ook een hoop datamining aan vast. Het wordt tijd voor een echt open en ethisch betaalplatform (En natuurlijk een Europees betaalkaartsysteem zonder banden met visa of mastercard)

[ Voor 10% gewijzigd door Llopigat op 16-07-2025 19:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:50
Prosperot schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:11:
En weer eentje , deze keer 12 Mb
Ik heb er nu eentje van 13MB die continu vastloopt met de melding "Updates tijdelijk niet beschikbaar" om na opnieuw proberen rustig loopt naar z'n foutmelding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
ik heb m gister wel kunnen installeren..

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

Hier geen nw play update voor mn S23

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GtrCraft
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:09
Juli update rolt nu uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
Hier idd ook binnen, 441,65MB. S23.
Gaat puur om beveiliging.

[ Voor 5% gewijzigd door giovanni2903 op 21-07-2025 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Is de trage camera big opgelost?
(Ben niet in de gelegenheid om te downloaden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:01
ChiMan schreef op maandag 21 juli 2025 @ 14:29:
Is de trage camera big opgelost?
(Ben niet in de gelegenheid om te downloaden)
Dat was ook mijn gedachten dus gelijk na de update even geprobeerd...
Maar nee -O- ...Helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
tijd om over te stappen naar de s25 dan maar (grapje natuurlijk) :p

Pagina: 1 ... 56 57 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires
Discussies over de Snapdragon vs de Exynos horen mogen hier: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos