Er is wel degelijk iets aan de hand met de accuduur, zelfs als mensen hier claimen van niet. Kijk maar eens op de s23 subreddit, daar wordt steen en been geklaagd op het moment.Sarrr schreef op maandag 12 mei 2025 @ 09:29:
[...]
Waar, maar dit 'gevoel' is wel waar je de dag mee doorkomt. Ik ervaar hetzelfde; voorheen hoefde ik me echt geen zorgen te maken als ik een tot 85% geladen telefoon meenam en de hele dag wilde gebruiken. Nu, als ik rond 12:30 de boel van de lader trek en een zonnig middagje weg ben, dan red ik het tot circa 19u. Ja, dan gebruik ik mijn telefoon misschien meer met reizen/camera maar dat is echt geen fijn 'gevoel' dat je de laatste procenten voor je ogen ziet wegglijden.
Opladen tot 80% 'durf' ik dus niet eens meer, die 20 extra blijken hard nodig.
Edit: nu enkele weken Batteru Guru gebruikt en die geeft aan dat mijn batterijgezondheid nog 88% is. Dat lijkt me op zich niet heel slecht..? Vraag me af hoeveel zin het heeft die te vervangen.
En nee, dit was daar niet altijd zo. Tot een aantal maanden geleden was iedereen nog lyrisch over de accuduur en postte de één nog langere SoT dan de ander. Dit is compleet omgeslagen en dat is geen toeval.