"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Was helaas net te laat voor de €200,- kortingscode maar met €100,- korting komt hij op dezelfde prijs als de Roborock Q Revo. Wat denken jullie op basis van de specificaties?
Ik mis jou berichten altijd omdat je nooit taggedWebgnome schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:37:
Waarom ze binnen komen is waarschijnlijk omdat er geen checks woren gedaan of dat zaken niet werken. Er wordt gewoon geprobeerd en gefaald
Maar ik snap opzich dat de meldingen komen, maar is het ook te blocken? Want ik wordt gek van de requests die binnen komen in Adguard. Hij vraagt het meerdere keren per seconde, dus reken maar uit hoeveel requests.
Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!
Ik zit er ook naar te kijken, maar de enige review die niet overduidelijk betaalde reclame is geeft aan dat het stofzuigen matig gaat (object avoidance en dweilen wel vrij goed). Ik wacht nog even een andere een tweede review af.Masterkev schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 06:59:
Ik ben ook op zoek naar de vervanger van mijn 'domme' Eufy RoboVac 11 en kijk naast de bestaande modellen ook met een schuin oog naar de nieuwe Eufy X10 Pro Omni.
Was helaas net te laat voor de €200,- kortingscode maar met €100,- korting komt hij op dezelfde prijs als de Roborock Q Revo. Wat denken jullie op basis van de specificaties?
Daarnaast schijnt er wel enige vertraging in de levering te zitten.
Een kortingsbon voor 200 euro kan je allicht nog vinden op reddit, redelijk wat mensen hebben wel de kortingbon, maar hoeven hem niet meer.
Goed!Reaper.JA2 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 06:48:
[...]
Hoe bevalt het na de eerste maand? Het klinkt inderdaad erg goed voor een budget stofzuiger.
Hij gaat elke nacht om 4 uur een rondje door de woonkamer doen. Hij is stil genoeg dat we niets horen, ook het uitzuigen van z'n bakje naar het station is stil genoeg.
De dweil-functie gebruiken we niet. Het is namelijk aan of uit. En aangezien we een kleed hebben is het voor ons geen optie om hem dan aan te zetten, dan wordt het kleed ook nat. Jammer, maar het was ook niet de primaire reden dat we de stofzuiger gekocht hebben. Wat wel prima werkt is de detectie van het kleed, hij gaat dan netjes harder zuigen.
Onlangs ook de woonkamer iets anders ingericht en hij heeft er geen enkel probleem mee, netjes alles gedaan.
We hebben ook een virtueel muurtje ingesteld bij de kattenbakjes, dit omdat hij er overheen banjerde en er een zooitje van maakte. Dit gaat perfect. 's avonds veeg ik met m'n voet de kattenbrokjes in het pad van de stofzuiger en de volgende ochtend zijn ze netjes weg.
Ik ben niet bekend met de duurdere/luxere stofzuigers, dus ik weet ook niet wat voor gebruikersgemak ik mis, maar voor ons is dit prima.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Er zijn dus geen no-mop zones? Dat is wel serieus jammer. Dan valt ie wel af, dweilen is wel een vereiste voor ons.Mad-Matt schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:45:
[...]
De dweil-functie gebruiken we niet. Het is namelijk aan of uit. En aangezien we een kleed hebben is het voor ons geen optie om hem dan aan te zetten, dan wordt het kleed ook nat.
Volgens mij niet nee.Reaper.JA2 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:44:
[...]
Er zijn dus geen no-mop zones? Dat is wel serieus jammer. Dan valt ie wel af, dweilen is wel een vereiste voor ons.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Heb je deze inmiddels gekocht? Zo ja, hoe bevalt deze?jonathan9 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:11:
Dag allemaal,
Na veel opzoek- en leeswerk hebben we besloten een Qrevo MaxV aan te schaffen.
Deze is reeds verkrijgbaar in de Mediamarkt Duitsland voor €950.
Aangezien dit niet zover rijden is, zou ik deze reeds kunnen afhalen
Of ik kan wachten totdat deze beschikbaar of leverbaar is in België?
Wat zouden jullie doen?
Merci,
Op dit moment 1 dag ervaring:
Iemand enig idee waarom de j9+ “zoveel” ruimte nodig heeft rond zijn station? Wij hebben hem mooi in een onooglijk hoekje geplaatst. Ik vraag me af waarom hij bij vertrek rondom het station veel botst tegen de muur. Hij past echt prima tussen de muren en rijdt bij retour dan ook keurig in het station.
[ Voor 4% gewijzigd door Barleone op 13-03-2024 22:57 ]
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Ga me even orienteren maar zijn er overduidelijke winnaars in het segment stofzuigen plus Lidar?
https://pre-launch.migoro...&ad_id=120205973452780018
Geinig, maar geen dweil functie en een hoop nische, deze sla ik wel overG-addict schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:42:
Ik kwam net deze traplopende stofzuiger tegen:
Denk als deze gereviewed wordt tegenover Roborock / Dreame tegenhangers dat die afdruipt.
Ik zit dat al helemaal fout gaan bij mij thuis.. 2 van de 3 trappen zijn openG-addict schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:42:
Ik kwam net deze traplopende stofzuiger tegen:

Werkt zo'n dweilfunctie tegenwoordig wel goed dan? Ik heb ooit een ilife x620 robotstofzuiger gekocht, ik denk 2016/2017. Stofzuigen ging perfect, dweilen niet.Xqlus1ve schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:49:
[...]
Geinig, maar geen dweil functie en een hoop nische, deze sla ik wel over
Denk als deze gereviewed wordt tegenover Roborock / Dreame tegenhangers dat die afdruipt.
Het ding overigens verkocht omdat het in onze nieuwe woning alle matzwarte plinten/meubelpoten/deuren etc niet "zag". En m'n vriendin liever een nieuwe steelstofzuiger kreeg dan een robot.
Mijn 2016 ilife x620 zette ik ook boven in en reed nooit van de trap.stin00 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:53:
[...]
Ik zit dat al helemaal fout gaan bij mij thuis.. 2 van de 3 trappen zijn open
De robot had een vloeistofreservoir met een doekje eronder. Reed 1x over het oppervlak en dat gaf gewoon onvoldoende resultaat. Uiteindelijk. Met een mix van allesreiniger, autoshampoo en water het beste en minst strepende resultaat behaald maar het was alsnog niet goed genoeg.
Twijfel nog wat of het de L10S Ultra of de D10S Plus zou moeten worden. Qua navigatie en obstakeldetectie specs ontlopen ze elkaar weinig, ook hebben beide support van Valetudo (zelfde cpu ook e.d.). De L10S ultra is beter verkrijgbaar, maar alsnog wel een stuk duurder.
Of ik heb je helemaal verkeerd begrepen en je bedoelt of hij ook alleen kan zuigen zonder dweilen, dan is het antwoord: JA, dat kan
Volgens deze review moet de Imou 11 toch wel no-mop zones hebben; Eine Wischfunktion mit elektrischem Wassertank und Nicht-Wisch-Zonen ist auch mit im Umfang des Saugroboters gelandet.Reaper.JA2 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:44:
[...]
Er zijn dus geen no-mop zones? Dat is wel serieus jammer. Dan valt ie wel af, dweilen is wel een vereiste voor ons.
En nu voor €196 bij Amazon DE. Lijkt een koopje
Edit: link naar de deal verlopen
[ Voor 25% gewijzigd door Plexxodus op 15-03-2024 09:43 ]
Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)
Er staat nog een Rowenta 120 series voor iets boven de 200 in de pricewatch, die heb ik laatst gekocht voor 214.Plexxodus schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:19:
Is de Rowenta X-plorer Series 75 RR8587 voor €215 een goede deal om eens een eerste robotstofzuiger voor uit te proberen? Lijkt me dat ik me daar geen bult aan kan vallen voor dat geld.
Edit: link naar de deal verlopen
Ik moet zeggen, prima apparaat! En ik las ergens over 10 jaar beschikbaarheid van spare parts.
Vandeweek heeft ze ook gedweild en dat deed ze prima. Ook met 2cm drempels heeft ze geen moeite. Ze liep wel een keer vast op een droogrek frame. De app werkt erg makkelijk. Het schema heb ik in de Google Home app gezet ipv de Rowenta app.
Als ik de bedragen lees die hier voor een robot stofzuiger worden neergelegd vraag ik mij echt af wat aan het basisprincipe van wat roterende borstels met wat sensoren zo'n enorm prijsverschil rechtvaardigd. Volgens mij loopt iedereen elkaar hier helemaal gek te maken met allerlei fancy robot types
Overigens hebben de duurdere modellen vaak een station dat de robot leegt, maar of dat 600 euro moet kosten?
Zo'n base station ziet er natuurlijk niet zo mooi uit in de woonkamer.
Maakt de plaatsing nog veel uit? Ik wil het graag in de (grote/ruime) voorraadkast/bijkeuken plaatsen. Die ruimte is zo'n 2x2meter.
Uiteraard moet ik de deur open houden....
levert dit nog praktische problemen op?
Nee, dat kan prima. Inderdaad wel de deur openhouden als je hem gaat gebruiken of als hij in de nacht automatisch gaat stofzuigen volgens een zelf ingesteld schema. Voor mij was dat wel een reden om hem juist niet in de voorraadkast te willen zetten. Heb de deur het liefste gewoon dicht.refused81 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 12:35:
ik wil graag de RoboRock Revo aanschaffen.
Maakt de plaatsing nog veel uit? Ik wil het graag in de (grote/ruime) voorraadkast/bijkeuken plaatsen. Die ruimte is zo'n 2x2meter.
Let wel wel even op dat er geen plank direct boven de Q Revo hangt, je moet wel de watercontainers makkelijk kunnen legen/vullen.
[ Voor 17% gewijzigd door Deatheyee op 16-03-2024 12:40 ]
En als je gaat dweilen en hij moet tussendoor terug, sta jij weer bij de deurrefused81 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 12:35:
ik wil graag de RoboRock Revo aanschaffen.
Of gewoon een deurstopper ertussen als de robot zijn gang onbewaakt moet gaan, hebben wij ook van de woonkamer naar de gang/toilet.
Verder geen enkel probleem om hem niet in het midden van je kamer te zetten.
Zoals @Deatheyee al zegt, wij hebben boven onze Dreame L10s Ultra ook minimaal 50cm erboven nodig om de schoon en vuilwater tank te kunnen legen. Links en rechts is voor ons 1 cm vanaf de base voldoende.
Volgens de specs hebben ze respectievelijk 80,350,180ml waterreservoir. Ik vroeg me af hoe dat vertaald naar het aantal m2 dweiloppervlak.
Mijn oppervlakte beneden is ca 60m2.
Kan die dat in 1 keer redden met dweilen?
1 keer in de week de reservoir aanvullen vind ik geen probleem, maar als die tijdens 1 ronde dweilen 3 keer moet worden aangevuld wil ik voor de Revo (auto refuel) gaan.
Ze dweilen allemaal wel 60m² zonder bijvullen. Het waterverbruik is niet super hoog van robotstofzuigers.refused81 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 12:25:
zit nog een beetje te twijfel tussen de Q Revo, Q8 Max+, Q5 Pro+ en dan met name over het dweil gedeelte (en de daarbij horende kosten).
Volgens de specs hebben ze respectievelijk 80,350,180ml waterreservoir. Ik vroeg me af hoe dat vertaald naar het aantal m2 dweiloppervlak.
1 keer in de week de reservoir aanvullen vind ik geen probleem, maar als die tijdens 1 ronde dweilen 3 keer moet worden aangevuld wil ik voor de Revo (auto refuel) gaan.
Het 'probleem' bij de twee laatstgenoemde modellen is dat ze 60m² lang dezelfde lap over de vloer trekken. Als je zelf dweilt ga je soms uitwringen en vers water gebruiken. Dat is wat een Q Revo wél doet: hij gaat na x m² terug om de dweil schoon te schrobben.
Daarnaast droogt de Q Revo achteraf de dweilpad. Bij de andere 2 modellen moet je de dweilpad na het dweilen er echt fysiek af halen en drogen, anders gaat hij stinken (been there, done that).
Als je 1 tot 2x per week wilt dweilen zou ik de Q Revo overwegen.
Dat wist ik nog niet. Goede informatie. Nu snap ik ook de base van revo (schoon/vies water) , bij de anders 2 is het uitsmeren van de viezigheid….stin00 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 12:46:
[...]
Ze dweilen allemaal wel 60m² zonder bijvullen. Het waterverbruik is niet super hoog van robotstofzuigers.
Het 'probleem' bij de twee laatstgenoemde modellen is dat ze 60m² lang dezelfde lap over de vloer trekken. Als je zelf dweilt ga je soms uitwringen en vers water gebruiken. Dat is wat een Q Revo wél doet: hij gaat na x m² terug om de dweil schoon te schrobben.
Daarnaast droogt de Q Revo achteraf de dweilpad. Bij de andere 2 modellen moet je de dweilpad na het dweilen er echt fysiek af halen en drogen, anders gaat hij stinken (been there, done that).
Als je 1 tot 2x per week wilt dweilen zou ik de Q Revo overwegen.
Denk dat ik dan beter keuze moet maken. Zelf dweilen met q5/8 of ook dat uitbesteden naar de Revo voor een meerprijs.
Zal alleen de revo het goed genoeg doen dat ik zelf (nooit) meer hoef te dweilen…….?
Hier hebben we onze S7 zo ingesteld dat deze na elke kamer standaard de mop reinigt voor die naar de volgende kamer gaat.
Iets met typenummers door elkaar halen (S ipv Q) serie etc

[ Voor 11% gewijzigd door GiLeX op 17-03-2024 15:09 ]
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
En hoe zie je dat precies voor je met een Roborock Q8 Max+ of Q5 Pro+ die @refused81 overweegt?GiLeX schreef op zondag 17 maart 2024 @ 15:03:
@stin00 en @refused81 volgens mij kan je bij alle Roborock's dmv de roborock app de schoonmaak routine van de mop aanpassen. D.w.z of na een periode of na elke ruimte
Hier hebben we onze S7 zo ingesteld dat deze na elke kamer standaard de mop reinigt voor die naar de volgende kamer gaat.
Effe niet op gelet

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
deze functie is dus alleen voor S serie beschikbaar en niet voor Q Revo, Q8 etc?
Of juist alleen voor Q Revo en niet Q8?
https://global.roborock.c...ot-vacuum-cleaner-comparerefused81 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:28:
[...]
deze functie is dus alleen voor S serie beschikbaar en niet voor Q Revo, Q8 etc?
Of juist alleen voor Q Revo en niet Q8?
die had ik al bekeken...maar is me niet bekend over welke optie we het hier hebben....
Sorry, ik heb even terug gelezen, maar ik ga er vanuit dat die optie om na x m3 terug te gaan naar het dockingstation in iedere Roborock zit met een dockingstation met dweil opties.refused81 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 19:24:
[...]
die had ik al bekeken...maar is me niet bekend over welke optie we het hier hebben....
Lijkt me niet dat dit opties zijn per model, dat zou erg onlogisch zijn, aangezien het een software oplossing is.
Is de stofzak ver vol?Zoldier schreef op zondag 17 maart 2024 @ 20:29:
We hebben nu enkele maanden een Roborock Q7 max+, dus met afzuigreservoir. Nu merk ik dat sinds een week of wat het leegzuigen van het reservoir in de robot niet geheel lukt. Dus het afzuigreservoir begint te af te zuigen na de ronde van de robot, maar zuigt dus niet geheel het reservoir leeg. Dat wat hij in het begin wel zonder problemen kon. Ik heb de filter van het reservoir in de robot vervangen in de hoop dat dat een reden zou kunnen zijn, echter heeft dat geen effect gehad. Heeft iemand een idee, wat er aan de hand kan zijn?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Heb de indruk dat er nog ruimte is in de stofzak.
Misschien verspreidt het niet goed?Zoldier schreef op zondag 17 maart 2024 @ 20:39:
[...]
Heb de indruk dat er nog ruimte is in de stofzak.
Dat alles vooraan blijft zitten.
Kan je niet wat kneden en soort schudden met de zak dat er weer meer ruimte is voor de ingang?
Klinkt wat raar. Maar dat heb ik al eens gehad bij mijn roborock.
Zeker omdat t stof er iets vochtig ingaat omdat hij ook dweilt is t soms lastig
Verder trekt hij hem niet leeg als er grotere stukken van iets inzit. Zoals speelgoed ofzo.
Onlangs de originele rolborstel en zijborstel van m'n Roborock Q7 Max vervangen door goedkope Aliexpress exemplaren. Met deze pikt ie echter minder vuil op.
Gebruiker jullie originele accessoires, of hebben jullie een goedkoper alternatief wat wel naar behoren werkt?
Thuis situatie is met een kleine dat er weleens speelgoed ligt, maar meestal maken we de kamer vrij van alles zodat de stofzuiger goed zijn werk kan doen dus dan denk ik dat het overbodig is.
Wat is jullie ervaring met de Q Revo of S7 Max Ultra? Maakt dit echt een enorm verschil voor 200 euro prijs verschil?
De obstacle avoidance tussen de QRevo en S7 Max Ultra is volgens mij nagenoeg gelijk; ze maken beiden gebruik van LiDAR sensoren aan de voorkant en zijkant (met de turrent bovenop om te navigeren). Daar zal dus geen verschil in zitten. Dingen als veters, touwtjes, en objecten lager dan 5 cm zullen beide modellen niet zien en gewoon doorheen/overheen gaan.assn schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:28:
Staan nu ook op het punt om een nieuwe aan te schaffen, Q Revo heeft mijn voorkeur maar ik twijfel ergens toch omdat die obstacle avoidance overal genoemd wordt.
Thuis situatie is met een kleine dat er weleens speelgoed ligt, maar meestal maken we de kamer vrij van alles zodat de stofzuiger goed zijn werk kan doen dus dan denk ik dat het overbodig is.
Wat is jullie ervaring met de Q Revo of S7 Max Ultra? Maakt dit echt een enorm verschil voor 200 euro prijs verschil?
Ik heb de S7 Max Ultra (zie mijn review), maar ik weet eigenlijk niet zo goed waarom je die zou moeten verkiezen boven de S7 Max Ultra to be honest. De QRevo doet naast de LiDAR obstacle avoidance ook alles wat de S7 Max Ultra doet: dweilen, zuigen, bakje leegtrekken, dweil schoonmaken, dweil drogen etc.
De vibrerende dweil bij de S7 Max Ultra schijnt net effe ietsje beter te zijn volgens de youtube-reviewers, maar dat is geneuzel in de marge.
De QRevo heeft geen extra mechanische onderdelen om de dweil schoon te maken; het basisstation heeft namelijk een geribbeld oppervlak waarover de roterende dweilen heen gaan. De S7 Max Ultra heeft een aparte borstel in het basisstation die heen en weer gaat.
Ookal heb ik em zelf, zou ik nu op het moment eigenlijk niet zo goed weten waarom je voor een S7 Max Ultra zou gaan, tenzij die in een mega aanbieding is.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
In het geval van mijn S7 Max Ultra kun je in de app zelf instellen om de hoeveel minuten de dweil opnieuw schoongemaakt moet worden. Als je ziet dat ie een uur doet over 60m3, dan kun je de robot natuurlijk instellen dat ie ook pas na 70 minuten o.i.d. de mop zelf gaat schoonmaken.refused81 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 12:25:
zit nog een beetje te twijfel tussen de Q Revo, Q8 Max+, Q5 Pro+ en dan met name over het dweil gedeelte (en de daarbij horende kosten).
Aan de andere kant wat @stin00 ook al zei: als je zelf dweilt ga je tussendoor ook even het water verversen, anders trek je steeds een dweil met vies water over de nog te dweilen stukjes vloer.
Daarnaast kun je de intensiteit van het dweilen (inclusief bijbehorende waterflow) instellen. Als je die gewoon op balanced laat staan en niet naar moderate schuift, dan valt het waterverbruik wel mee. Ik doe hier elke dag zuigen en dweilen (bij elkaar ~50 m2) en wanneer ie klaar is met de bovenverdieping (zonder tussendoor de dweil schoon te maken), zet ik em terug op het basisstation, en dan doet ie alleen chargen Dus dan zit ie nog met een vieze dweil. Dan geef ik aan dat ie de benedenverdieping moet schoonmaken en dan gaat ie zelf de dweil schoonmaken. En dat doet ie dan nog een keer de dweil schoonmaken als ie klaar is.
Dus in totaal doet ie 3x de dweil schoonmaken (op de balanced stand qua intensiteit & waterflow):
- de 1e keer doe ik dat via de app handmatig, zodat ie klaar is om de 1e verdieping schoon te maken
- de 2e keer doet ie na de schoonmaak van de 1e verdieping
- de 3e keer doet ie na de schoonmaak van de BGG.
Ik moet om de 3 dagen de watertank bijvullen en de vuilwatertank uitschudden.
De S7 Max Ultra heeft een groter waterreservoir dan de QRevo dacht ik, dus dezelfde routines zou je met de QRevo sneller de tanks moeten verversen.
Daarnaast ga je dus ook minder snel door je water heen als je maar 2 of 3x/week dweilt.
Conclusie: je kunt dit dus onder controle houden door:
- de frequentie van dweilen
- hoe je in de app instelt hoevaak ie tussentijds de dweil moet schoonmaken
- de dweil- en waterflowintensiteit in de app
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
daar ben ik gister ook op beland...rsntukker schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:59:
Iemand ervaring met HelloReady.nl? prijzen zijn stukken lager dan andere aanbieders..
lijkt mij niet 100% betrouwbaar.....ik loop er met een boog omheen.
5 trusted reviews te kort op elkaar, sommige dingen nog in het engels op de website, facebook pagina wat niet bestaat, favicon niet aanwezig, kvk staat op een éénmanszaak in een tokkie buurtrefused81 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:41:
[...]
daar ben ik gister ook op beland...
lijkt mij niet 100% betrouwbaar.....ik loop er met een boog omheen.
dat dusrsntukker schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:57:
[...]
5 trusted reviews te kort op elkaar, sommige dingen nog in het engels op de website, facebook pagina wat niet bestaat, favicon niet aanwezig, kvk staat op een éénmanszaak in een tokkie buurt
Een robot die zelf de trap oploopt.
Ik ben benieuwd wat de ervaringen hiermee gaan zijn. Veelbelovende techniek. Als het echt werkt ook weer eens echte innovatie in de stofzuigers.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennis1812 op 18-03-2024 21:54 ]
Wen repost van een paar dagen geleden. Voorlopig een gimmick, dweilen kan die ook al niet.Dennis1812 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 21:54:
https://pre-launch.migoro...&ad_id=120205974551530018
Een robot die zelf de trap oploopt.
Ik ben benieuwd wat de ervaringen hiermee gaan zijn. Veelbelovende techniek. Als het echt werkt ook weer eens echte innovatie in de stofzuigers.
Kan volgens de makers wel dweilen, zelfs met 17nm druk op de vloer.Xqlus1ve schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 06:39:
[...]
Wen repost van een paar dagen geleden. Voorlopig een gimmick, dweilen kan die ook al niet.
Vacuum Wars heeft er een filmpje over gemaakt: YouTube: Game Changer - A Robot Vacuum That Can Climb Stairs!
Grab shell dude!
Ik heb vorige week de Q Revo MaxV aangeschaft voor €949 bij Saturn/Mediamarkt Duitsland. Is het nieuwste model, nog niet in Nederland te koop. De Max staat voor extra zuigkracht en de V voor vision, dus met een RGB camera op de voorkant. Deze heeft de beste obstakel detectie die je maar kunt bedenken. In mijn optiek heeft deze alles van het topmodel (S7 of S8), maar dan goedkoper. Plus het design vind ik mooier/praktischer, maar dat is persoonlijk.assn schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:28:
Staan nu ook op het punt om een nieuwe aan te schaffen, Q Revo heeft mijn voorkeur maar ik twijfel ergens toch omdat die obstacle avoidance overal genoemd wordt.
Inmiddels draait hij hier nu een paar dagen en wat een genot en techniek. 6 jaar geleden een van eerste generaties Xiaomi robotstofzuiger gekocht, maar dit is echt zoveel beter. Superstil en loopt nooit meer vast. Die oude zat om de haverklap vast op lage stoelpoten (draadframe), of at weer eens een kabel op. Deze herkent het allemaal en ontwijkt het. Met de oude ontzag ik het soms om m aan te zetten, omdat ik dan het hele huis eerst op orde moest maken. Nu draait ie zelfs omdat ik het fascinerend vind om naar te kijken
Dus, wil je de beste obstakel detectie, ga dan voor een MaxV variant. Zijn ook genoeg filmpjes op YouTube die hier uitleg over geven en tests mee doen.
Oef, nu zet je mij weer aan het denken nadat ik gisteren er eigenlijk uit was dat de Q Revo voldoende was. Wat is voor jou de reden dat je de beste detectie wilt hebben? 250€ duurder dan de Q Revo via Amazon.nl. Dus het moet wel toegevoegde waarde zijn. Maar ik heb nu ook een xiaomi (Chinese versie) waar ik helemaal klaar mee ben omdat die steeds vastloopt. En ook omdat ik nu in mijn hoofd heb dat ik een nieuwe stofzuiger wilrreijnhoudt schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 11:39:
[...]
Ik heb vorige week de Q Revo MaxV aangeschaft voor €949 bij Saturn/Mediamarkt Duitsland. Is het nieuwste model, nog niet in Nederland te koop. De Max staat voor extra zuigkracht en de V voor vision, dus met een RGB camera op de voorkant. Deze heeft de beste obstakel detectie die je maar kunt bedenken. In mijn optiek heeft deze alles van het topmodel (S7 of S8), maar dan goedkoper. Plus het design vind ik mooier/praktischer, maar dat is persoonlijk.
Inmiddels draait hij hier nu een paar dagen en wat een genot en techniek. 6 jaar geleden een van eerste generaties Xiaomi robotstofzuiger gekocht, maar dit is echt zoveel beter. Superstil en loopt nooit meer vast. Die oude zat om de haverklap vast op lage stoelpoten (draadframe), of at weer eens een kabel op. Deze herkent het allemaal en ontwijkt het. Met de oude ontzag ik het soms om m aan te zetten, omdat ik dan het hele huis eerst op orde moest maken. Nu draait ie zelfs omdat ik het fascinerend vind om naar te kijken![]()
Dus, wil je de beste obstakel detectie, ga dan voor een MaxV variant. Zijn ook genoeg filmpjes op YouTube die hier uitleg over geven en tests mee doen.
Ik kan niet voor iemand anders bepalen, maar wat is de reden dat je zulke ultra 1337 detectie nodig hebt? Als je veel rommel op de vloer hebt van de kids, of continu kattenhaarballen/keutels op de grond hebt, ja, daar gaat een robot met RGB camera idd omheen. Mij lijkt dat je juist een schoon en opgeruimd huis wilt hebben, en dus een beetje wilt opruimen vóórdat je gaat stofzuigen/dweilen. Wat heeft het voor nut om eerst je robot om alle zooi heen te laten zuigen/dweilen om vervolgens daarna zelf nog eens te gaan opruimen en poetsen. Dan kun je toch eerst beter alle rommel weghalen vóórdat de robot z'n/haar werk gaat doen, of heb je nou echt zovaak zoveel ondetecteerbare rommel op de vloer die je niet opruimt?assn schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:41:
[...]
Oef, nu zet je mij weer aan het denken nadat ik gisteren er eigenlijk uit was dat de Q Revo voldoende was. Wat is voor jou de reden dat je de beste detectie wilt hebben? 250€ duurder dan de Q Revo via Amazon.nl. Dus het moet wel toegevoegde waarde zijn. Maar ik heb nu ook een xiaomi (Chinese versie) waar ik helemaal klaar mee ben omdat die steeds vastloopt. En ook omdat ik nu in mijn hoofd heb dat ik een nieuwe stofzuiger wil
Dat soort rommel zou je overigens ook gewoon opruimen wanneer je met een gewone handstofzuiger door de tent heen gaat, want dat wil je ook niet mee opzuigen en dan de stofzak zitten uitpluizen
Je zou zelfs een case kunnen maken door een robot zonder RGB-camera te nemen (dus enkel LiDAR), die zo alle ondetecteerbare zooi zo gewoon aan de kant duwt, dan heb je een groter schoon oppervlak dan wanneer je een RGB-camera zou hebben die om alles heen draait
Is "mee kunnen kijken" door de camera nou zo'n usecase die je vaak gebruikt of is het gewoon voor de leuk? En wie kan er nog meer meekijken?
Maar dat is mijn eigen mening dan he. Waarom zou je idd 250 euro extra willen uitgeven aan 100%, terwijl je 98% van de functionaliteiten krijgt met een geavanceerde robot zonder die RGB?
ik heb ook lang getwijfeld tussen deze de Qrevo en eventueel een MaxV/Pro model.assn schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:41:
[...]
Oef, nu zet je mij weer aan het denken nadat ik gisteren er eigenlijk uit was dat de Q Revo voldoende was. Wat is voor jou de reden dat je de beste detectie wilt hebben? 250€ duurder dan de Q Revo via Amazon.nl. Dus het moet wel toegevoegde waarde zijn. Maar ik heb nu ook een xiaomi (Chinese versie) waar ik helemaal klaar mee ben omdat die steeds vastloopt. En ook omdat ik nu in mijn hoofd heb dat ik een nieuwe stofzuiger wil
reden voor mij was de uitswingbare arm, mops wassen op 45 graden en iets hogere zuigkracht.
uiteindelijk toch vorige week de Qrevo besteld voor €699,-
nu ik m een goede week in gebruik heb merk ik dat de Qrevo voor mij een prima model is.
de uitschuifbare mop, mops wassen met water van 45 graden en verbeterde camera/detectie zijn eigenlijk het enige wezenlijke verschil.
in mijn situatie niet echt nodig (lees: geen huisdieren die verrassingen achter kunnen laten waar de robot doorheen rijd

en zoals hierboven aangegeven ligt er eigenlijk nooit troep te slingeren op de vloer omdat je dan toch niet het optimale uit de robot haalt vwb ontzorgen.
kort gezegd; ik heb geen spijt van mn aankoop.
tenzij de pro straks gelanceerd wordt voor €749,-

Mijn reden om voor de Q Revo MaxV te gaan was omdat het de nieuwste is en voor mij betere specificaties heeft. Dan heb ik het over:assn schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:41:
[...]
- De beste obstakel detectie. Ik heb veel meubilair met draadframes en daar lopen andere robots gegarandeerd op vast omdat het laag bij de grond zit en niet wordt herkend. Ook een aantal snoeren die niet anders dan over de grond kunnen lopen. De camera heeft hier echt meerwaarde. Hij herkent de draadframes en snoeren ook als zodanig. Huis is verder wel opgeruimd, want inderdaad ik wil ook dat er zoveel mogelijk schoongemaakt wordt. Maar ik ga niet elke keer alle potentiële vastloop meubels aan kant zetten.
- Flexi arm dweil, komt beter in de hoekjes en randjes
- Heet water dweil wassen. Er wordt 60gr geclaimd, dat vind ik beter dan koud i.v.m. hygiëne
- Hogere zuigkracht (mooi meegenomen, maar minder was ook goed geweest)
- Meekijken met de camera is een leuke gadget. Maar kan ook handig zijn als je niet thuis bent en de robot onverhoopt toch vastloopt op iets, dan kun je wellicht 'm helpen of zien wat er aan de hand is. Goed voor de gemoedsrust.
goeie tip!!
refund van €50,- niet mogelijk dus zojuist nog maar een besteld, mag de "oude" weer retour
Bij amazon moet je niet te veel retourneren. Ze willen weleens accounts blokkensonnypiek schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 10:27:
[...]
goeie tip!!
refund van €50,- niet mogelijk dus zojuist nog maar een besteld, mag de "oude" weer retour
ik retourneer normaal gesproken nooit wat, maar nu binnen 7 dagen €50,- goedkoper vind ik toch zondekarakedi schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 10:34:
[...]
Bij amazon moet je niet te veel retourneren. Ze willen weleens accounts blokken
had het persoonlijk liever ook niet zo gedaan, maar volgens de medewerker aan de telefoon was er geen andere optie.
Even een berichtje (in het Engels) naar de verkoper sturen zo meldde iemand op de website Pepper. Verkoper is Roborock Official EUXachena schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 13:44:
Oei. Ik kom ook net tegen de 50 euro aangelopen. Dat zit toch wel echt op het randje van wel of niet doen. Maar zo zonde om het retour te doen voor eigenlijk niets. Helemaal omdat ik hem had gekocht voor de aankomende verhuizing. Hij is de doos nog niet eens uit.
Ik twijfel om de Roborock Revo aan te schaffen voor €649 bij Amazon of te wachten op de PRO (uitschuifbare dweil en hogere temperatuur)
Ik heb inderdaad al een poging gedaan! Even afwachten dusedgarvh schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 14:40:
[...]
Even een berichtje (in het Engels) naar de verkoper sturen zo meldde iemand op de website Pepper. Verkoper is Roborock Official EU
Ik heb naar aanleiding van de berichten hierboven de Revo vandaag gekocht.whiteclear schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 14:48:
Is het al bekend wanneer de Roborock Revo Pro uitkomt? en eventueel de prijs? Kan dat niet echt vinden.
Ik twijfel om de Roborock Revo aan te schaffen voor €649 bij Amazon of te wachten op de PRO (uitschuifbare dweil en hogere temperatuur)
In Duitsland is de Pro versie voor 999 te koop, dat verschil is mij te groot. De Revo komt volgens mij voldoende uit de bus en 650 euro is al veel geld. Dan maar over een paar jaar weer een nieuwe.
Heb de Revo ook maar besteld. €650 i.v.m. €999 is nogal een prijsverschil. Ben heel benieuwd. Dit wordt mijn eerste robot stofzuigerassn schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 19:00:
[...]
Ik heb naar aanleiding van de berichten hierboven de Revo vandaag gekocht.
In Duitsland is de Pro versie voor 999 te koop, dat verschil is mij te groot. De Revo komt volgens mij voldoende uit de bus en 650 euro is al veel geld. Dan maar over een paar jaar weer een nieuwe.
Dank, ik ga eens kijken of dat wat doetDennis1812 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 21:47:
[...]
Misschien verspreidt het niet goed?
Dat alles vooraan blijft zitten.
Kan je niet wat kneden en soort schudden met de zak dat er weer meer ruimte is voor de ingang?
Klinkt wat raar. Maar dat heb ik al eens gehad bij mijn roborock.
Zeker omdat t stof er iets vochtig ingaat omdat hij ook dweilt is t soms lastig
Verder trekt hij hem niet leeg als er grotere stukken van iets inzit. Zoals speelgoed ofzo.
Hier ook besteld, ook voor mij de eerste....enigste wat me deed twijfelen is de enkele borstel terwijl andere duo borstels hebben.....whiteclear schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:28:
[...]
Heb de Revo ook maar besteld. €650 i.v.m. €999 is nogal een prijsverschil. Ben heel benieuwd. Dit wordt mijn eerste robot stofzuiger
maar iedereen is enthousiast over deze...dus zal wel goed zijn
Hoe doen jullie dat met jullie huisdieren, onze deense dog is letterlijk de grootste panty die er rond loopt. Alles wat ook maar enigzins vreemd is wordt met een hoop lawaai begroet maar als het dan beweegt of geluid maakt is meneer met de staart tussen de poten naar zijn mand toe. Daar zal hij genoeg moed verzamelen om onder zwaar vocaal protest proberen er iets van te maken.
Ons huishouden 2 VW, 2 pubers en 1 grote hond, begane grond 60m2 incl. keuken.
Mijn zinnen gezet op een roborock, maar ben er nog niet uit of ik een dweilfunctie wil ja of nee.
Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined
Nu twijfel ik heel erg tussen de Revo en de nog uit te komen EUFY X10 pro omni (heb de waardebon van €200,-) dus dan is het prijsverschil klein.
Zover ik kan zien heeft de EUFY betere specs, maar uiteraard is roborock een bekend merk op het gebied van robot stofzuigers.
Fly or Die
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wie heeft de Dreame L20 in gebruik via de refill&drainage manier?
Ik zie dat binnenkort de Roborock s8 maxv ultra refill and drainage system ook uitkomt.
Binnenkort ga ik verhuizen en ik zit te denken om een robot te kopen met een basisstation die ik op die manier kan aansluiten. Zodat het water op die manier geregeld wordt.
Alle tips/gedachten zijn welkom. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik ben bezig om iets te fabriceren dat de robot onzichtbaar is in keuken, dit idee. Of dit. Met refill en drainage heeft een robot nóg minder onderhoud nodig, behalve soms wat sensoren poetsen, zak vervangen en wat klein onderhoud. Ik zou dan zeker een tactische plek bepalen en de robot proberen te verbergenSebhoutje schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:03:
Vraagje:
Wie heeft de Dreame L20 in gebruik via de refill&drainage manier?
Ik zie dat binnenkort de Roborock s8 maxv ultra refill and drainage system ook uitkomt.
Binnenkort ga ik verhuizen en ik zit te denken om een robot te kopen met een basisstation die ik op die manier kan aansluiten. Zodat het water op die manier geregeld wordt.
Alle tips/gedachten zijn welkom. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Welk model robotstofzuiger heb jij?
De nieuwe roborock die echt gemaakt is voor dat refill&drainage systeem ziet er wel echt top uit qua grote. Die kan je makkelijker kwijt dan die Dreame L20.
De L10Pro ultra heat lijkt alle opties van de L20 te hebben op het achterlaten van de dweilen in het Dock na. De L10 heeft als voordeel het zelf kunnen bijvullen van reinigingsmiddel, het heet wassen van de dweilen en de kleinere Dock en dus lijkt de L10Pro Ultra heat de betere keuze of mis ik iets?
Wilde in eerste instantie een Roborock S7/S8 pro ultra kopen maar deze lijken wat te duur voor wat ze te bieden hebben (betere kwaliteit wellicht?)
Mijn huis heeft een afwijkende indeling. De begane grond is een woonkeuken (36m²), 1e verdieping is woonkamer (37m²). Ik heb daarom twee robotstofzuigers:Sebhoutje schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 15:20:
Tof om te horen en bedankt voor het delen van de foto's. Ik ga hem zelf in het washok plaatsen, dus dan kan ik de afvoer van de wasmachine gebruiken en het kraantje wat daar bij zit.
Welk model robotstofzuiger heb jij?
De nieuwe roborock die echt gemaakt is voor dat refill&drainage systeem ziet er wel echt top uit qua grote. Die kan je makkelijker kwijt dan die Dreame L20.
In de keuken staat een Roborock S7 Max Ultra.
In de woonkamer staat een Roborock S7 MaxV Plus (cyclone model).
Beide bevallen uitstekend
De Roborock S8 Pro Ultra is altijd al een vreemde eend in de bijt geweest, totaal overpriced voor wat het biedt. Zelfs de huidige prijs van €1111 is te hoog naar mijn mening. Roborock's eigen Q Revo is voor €650 veel interessanter en Dreame biedt gelijkgeprijsde high-end modellen met meer toeters en bellen (zoals een RGB camera, edge mopping en schoonmaakmiddel toedienen).schumi1986 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 15:47:
Ook aan het zoeken naar een goede dweilrobot en twijfel tussen de Dreame L10pro ultra heat (870 euro) en de L20. (1000 euro).
De L10Pro ultra heat lijkt alle opties van de L20 te hebben op het achterlaten van de dweilen in het Dock na. De L10 heeft als voordeel het zelf kunnen bijvullen van reinigingsmiddel, het heet wassen van de dweilen en de kleinere Dock en dus lijkt de L10Pro Ultra heat de betere keuze of mis ik iets?
Wilde in eerste instantie een Roborock S7/S8 pro ultra kopen maar deze lijken wat te duur voor wat ze te bieden hebben (betere kwaliteit wellicht?)
Dat ligt een beetje aan de mate van ontzorging je zoekt/wilt.nodri2000 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 10:03:
Hier zijn we ook in de markt voor een robot stofzuiger. Ooit eens een Roomba gehad (1 van de eerste versies). Nu zie ik dat heel veel kunnen dweilen. Ik vraag me af of dat zoveel meerwaarde heeft? Dweilt zo'n bot net zo goed als met de hand? Hier wordt elke dag gestofzuigd en 1 x per week gedweild.
Hoe doen jullie dat met jullie huisdieren, onze deense dog is letterlijk de grootste panty die er rond loopt. Alles wat ook maar enigzins vreemd is wordt met een hoop lawaai begroet maar als het dan beweegt of geluid maakt is meneer met de staart tussen de poten naar zijn mand toe. Daar zal hij genoeg moed verzamelen om onder zwaar vocaal protest proberen er iets van te maken.
Ons huishouden 2 VW, 2 pubers en 1 grote hond, begane grond 60m2 incl. keuken.
Mijn zinnen gezet op een roborock, maar ben er nog niet uit of ik een dweilfunctie wil ja of nee.
Stel je even de vraag waarom je twijfelt over een dweilfunctie:
- Hoe schoon/hygienisch wil je het hebben?
- Hoevaak dweil je?
- Voel je weerstand bij het moeten doen van de dweilklus?
- Welke weerstand voel je? Is het de tijd ervoor vrijmaken, de dweilklus an sich of de dweil steeds moeten schoonmaken etc?
- Max budget?
Dus bepaal even voor jezelf wat hier uit komt.
Bedenk je in ieder geval dat je met zo'n robotzuiger met dweilfunctie meteen 2 vliegen in 1 klap staat, even afhankelijk van de uitgebreidheid van het basisstation, want als je geen zelfreinigend station neemt, kan de robot wél dweilen, maar niet de dweil voor je schoonmaken. Dat moet je dan nog zelf doen.
Wanneer je niet echt moeite hebt om zelf de dweilklus te doen of dat je het niet zo erg vindt om er tijd aan kwijt te zijn, dan zou ik het laten en het gewoon zelf doen. Maar ja, aan de andere kant ben je wel al zover dat je een robot stofzuiger wilt vanwege het stofzuigen, dus er moet iets zijn aan stofzuigen wat je zelf echt niet wilt doen
Uiteraard moet je even kijken welke mate van ontzorging binnen je budget past.
Ik ben momenteel aan het verbouwen aangezien ik een nieuwe keuken krijg.stin00 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:10:
[...]
Ik ben bezig om iets te fabriceren dat de robot onzichtbaar is in keuken, dit idee. Of dit. Met refill en drainage heeft een robot nóg minder onderhoud nodig, behalve soms wat sensoren poetsen, zak vervangen en wat klein onderhoud. Ik zou dan zeker een tactische plek bepalen en de robot proberen te verbergen
Toen ik een tijd terug zag dat roborock met een refill en drainage kwam heb ik besloten in de nieuwe keuken een plek te maken onderin de kast zonder plint.
In de kast heb ik een afvoer en een water aansluiting laten leggen.
Op deze manier:
:strip_exif()/f/image/jZXGYco3CXKDhYu3ThJZYTmM.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb nu nog een roomba 896 en die gaat dan lekker 1 verdieping hoger.
Nu twijfel ik tussen de Roborock s8 pro ultra of de dreame l20 ultra
Iemand ervaring of tips,
Goeie Obstacle avoidance is een must!
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Ik heb de s8 Pro Ultra. Die obstacle avoidance werkt prima. Geen klachten over. Sowieso een hele fijne stofzuiger/dweil. Dweilt ook prima.deurklinkje schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 22:31:
Vandaag is mijn s7 maxv plus overleden gelukkig binnen de garantie, van de krijg ik nu 100% refund. Omdat hij niet meer opvoorraad is.
Iemand ervaring of tips,
Erg tevreden mee.
Ik gebruik dat spul van roborock.whiteclear schreef op zondag 24 maart 2024 @ 03:14:
Zijn er mensen die schoonmaak middelen toedienen in de water tank voor het dweilen? Vind de flessen die voor Roborock bedoeld zijn best prijzig. Al ben ik angstig dat schoonmaak azijn e.d. de robot schade aanbrengt.
Je doet echt heel lang met zoon fles vind ik.
Gebruik er ~2 per jaar max.
Ik gebruik het originele spul van Roborock. Is op zich prijzig maar doe een jaar met een fles en dweil 2x per week. Voor die €15 - €20 per jaar ga ik niet experimenteren met andere middelen.whiteclear schreef op zondag 24 maart 2024 @ 03:14:
Zijn er mensen die schoonmaak middelen toedienen in de water tank voor het dweilen? Vind de flessen die voor Roborock bedoeld zijn best prijzig. Al ben ik angstig dat schoonmaak azijn e.d. de robot schade aanbrengt.
Aan iedereen met meerdere verdiepingen: hoe doen jullie dat? Ik heb de Revo dus als ik de robot op de 1e wil laten schonen moet ik dan heel het dock verplaatsen of kan ik de robot op de eerste neer zetten en dan starten? Ben benieuwd wat er dan gebeurd als hij klaar is en de dock staat beneden.
dus zelf weer naar het dock brengen
Is al veel over gesproken als je even zoekt. Ik heb zo'n fles van Roborock gekocht. Je doet er lang mee als je de gebruiksaanwijzing volgt (verdunnen 300:1). Echter vraag ik me af wat dat middel überhaupt nog doet of voor effect heeft als je het zoveel verdunt. Je ruikt er iig niks van. Heb er daarom nu een klein dopje Ajax allesreiniger in gedaan (verhouding 1:150) en dat werkt tot nu toe (1 week) perfect. Het schuimt niet teveel en het ruikt heerlijk fris. Over lange termijn kan ik nog niks zeggen, maar ik krijg het gevoel dat dat Roborock spul alleen maar een scam is.whiteclear schreef op zondag 24 maart 2024 @ 03:14:
Roborock Q Revo MaxV, veel goedkoper dan de S8 Pro Ultra en superieure obstakel detectie door de RGB camera. Beter dan de S8 Pro Ultra. Hier een mooi vergelijk: YouTube: Roborock Obstacle Avoidance Systems Compared & Tested! S8 Pro, QRev...deurklinkje schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 22:31:
Vandaag is mijn s7 maxv plus overleden gelukkig binnen de garantie, van de krijg ik nu 100% refund. Omdat hij niet meer opvoorraad is.
Iemand ervaring of tips,
Volgens mij is de Q Revo MaxV nog niet uitrreijnhoudt schreef op zondag 24 maart 2024 @ 12:11:
[...]
Roborock Q Revo MaxV, veel goedkoper dan de S8 Pro Ultra en superieure obstakel detectie door de RGB camera. Beter dan de S8 Pro Ultra. Hier een mooi vergelijk: YouTube: Roborock Obstacle Avoidance Systems Compared & Tested! S8 Pro, QRev...
Deze is wel te koop bij Mediamarkt Duitsland voor €999,-. Helaas alleen in wit beschikbaar...deurklinkje schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:11:
[...]
Volgens mij is de Q Revo MaxV nog niet uit
Thnx die had ik gemist was gisteren nog wezen kijken in Duitsland 🇩🇪royozzz schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:20:
[...]
Deze is wel te koop bij Mediamarkt Duitsland voor €999,-. Helaas alleen in wit beschikbaar...
Dan gaat het nu tussen de Q revo maxv en de dreame l20 ultra
Prijs verschil €50
Klopt, vorige week was hij daar nog €949. Toen heb ik 'm gehaald daar.royozzz schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:20:
[...]
Deze is wel te koop bij Mediamarkt Duitsland voor €999,-. Helaas alleen in wit beschikbaar...
Kan je daar ook alles reiniger in doen of schoonmaak middel ?rreijnhoudt schreef op zondag 24 maart 2024 @ 14:03:
[...]
Klopt, vorige week was hij daar nog €949. Toen heb ik 'm gehaald daar.
Yes. Ik gebruik Woldo, maar je kunt ook gewoon allesreiniger gebruiken. Kijk uit dat je echt maar een beetje gebruikt, want het schuimt als de ziekte. Is op zich niet zo erg, maar bij het afzuigen van het water, borrelt het en dus extra schuim in de vuilwatertank, waardoor je sneller de error38 melding krijgt dat je de tanks moet leeggooien terwijl ie niet vol is.whiteclear schreef op zondag 24 maart 2024 @ 03:14:
Ik heb een uitgebreide review geschreven, waarin ik dit vermeld (ook het schoonmaakmiddel overigenswhiteclear schreef op zondag 24 maart 2024 @ 10:18:
Bedankt, ik heb ook maar dat schoonmaak spul besteld. 2 voor €30 bij Amazon.
Aan iedereen met meerdere verdiepingen: hoe doen jullie dat? Ik heb de Revo dus als ik de robot op de 1e wil laten schonen moet ik dan heel het dock verplaatsen of kan ik de robot op de eerste neer zetten en dan starten? Ben benieuwd wat er dan gebeurd als hij klaar is en de dock staat beneden.
Kijk effe bij hoofdstuk 3.2. Ik heb in de inhoudsopgave linkjes gezet, is makkelijker
Waarom niet? Je kunt altijd wel wat schoonmaakmiddel in de schoonwatertank erbij doen.deurklinkje schreef op zondag 24 maart 2024 @ 14:18:
[...]
Kan je daar ook alles reiniger in doen of schoonmaak middel ?
[ Voor 8% gewijzigd door Deathchant op 24-03-2024 15:00 ]