Ik heb nog een originele Xiaomi mi vacuüm 1. Zeg maar de voorloper van roborock.
Nu 6 jaar in dienst en ik merk dat hij kuren begint te vertonen. Alsof de LiDAR of de sensor aan de zijkant niet goed meer werkt.
Een mooie reden om een nieuwe aan te schaffen met een fatsoenlijke dweil functie (ik denk dus met roterende pads?).
Nu schrik ik me wel rot van de prijzen.
In 2017 voor 300€ het topmodel van de tijd gekocht. Nu zie ik prijzen van 300€ voor een model wat eigenlijk hetzelfde kan als mijn 6 jaar oude beestje. Voor een beetje upgrade ben je 600 kwijt en met afzuig gebeuren zelfs 800-1000

!
We denken dus even goed na wat we willen. Hij moet wel weer minstens zo lang meegaan…
Ik kom nu een beetje uit bij een Dreame L10s ultra. Dat lijkt ook een populair model op dit moment. Zit ik daarmee goed, of zijn er andere modellen die alweer meer kunnen of beter zijn?
Wat is de ervaring hier met Dreame, ik begrijp dat het ook ‘gewoon’ weer een Xiaomi label is?
Waar haal je nu de scherpste prijs? Ik zie hier een aantal keer Amazon langskomen, ik zat zelf al op AliExpress te kijken

.
Hoor graag wat jullie er van denken.
Oh en mocht iemand interesse hebben een matig functionerende klassieker dan hoor ik het graag

!