Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

renegrunn schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:21:
FvD Schiermonnikoog in 2019: 11,4%. 2023: 0,3%. Hebben 2 mensen op ze gestemd :+
Zijn er livebeelden van het FvD hoofdkwartier? Ik wil die kop van Baudet nu wel eens zien _/-\o_

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:12
van der Plas werd inderdaad door haar beveiligers weggehaald, maar bleek misverstand, niks aan de hand gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:15
XWB schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:22:
[...]

Het was de Belgische regering wel gelukt met 7 partijen :+
Die hadden dan wel weer het record van de langste kabinetsformatie ooit er voor nodig.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 13:15
Player1S schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:22:
[...]

Zijn er livebeelden van het FvD hoofdkwartier? Ik wil die kop van Baudet nu wel eens zien _/-\o_
YouTube: Incredible Wildlife Video of Reptiles In 4K | 1 Hour Animal Sounds w...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:11
Player1S schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:22:
[...]
Aan het bellen met Hiddema als een soort NL'se Rudolf Guiliani, voor z'n geleende verkiezingsfraude retoriek (och de armoe, dat je zelfs dat nog moet lenen) ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Hertog_Martin schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:20:
Krijg je weer zo'n one issue partij die geeneens genoeg capabele mensen kan vinden om de zetels mee te vullen.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is Caroline zelf uiteindelijk gewoon afkomstig van het CDA, en zo ook veel leden.

Of zo'n partij problemen kan oplossen die ze uiteindelijk X jaar geleden onder een andere naam zelf hebben gevormd... Dat mag je zelf invullen :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:35
Jeroenneman schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:08:
[...]

Tot de EU de landbouw subsidies stilzet omdat Nederland de Natura2000 gebieden niet respecteert.

Exit boeren.
Of doordat boeren blijven de gehele bouwsector komt stil te liggen. Economisch veel groter dan die paar boeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:51
ralpje schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:21:
Dit gaat dus gewoon weer LPF / FVD all over again worden voor BBB? Flink winnen in de staten / EK nu, ten onder gaan aan het eigen succes en vervolgens bij de volgende TK verkiezingen geen rol van betekenis meer (kunnen) spelen.
Alleen hoeveel schade kan de BBB in die tijd doen in de provincies en op landelijk niveau op het gebied van stikstof en andere problematiek? Denk dat dat nog best grote schade kan zijn gezien de urgentie van eigenlijk op al die onderwerpen waar BBB tegen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb de BBB deze verkiezingen niet echt gevolgd (los van de standaard nieuwsberichten).
Maar is het niet een vooruitgang op wat we de vorige verkiezing hadden? Forum dus.
Ik ben het compleet oneens met hun standpunten qua stikstofbeleid, maar ze komen wel over als normale mensen die niet op het extremistische randje zitten (of als Baudet op een andere compleet andere planeet...).
Klopt dat, of mis ik wat informatie over de BBB?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:32
Transportman schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:27:
[...]

Alleen hoeveel schade kan de BBB in die tijd doen in de provincies en op landelijk niveau op het gebied van stikstof en andere problematiek? Denk dat dat nog best grote schade kan zijn gezien de urgentie van eigenlijk op al die onderwerpen waar BBB tegen is.
Vrij weinig. Dit is op Europees niveau geregeld. Daar kan de BBB vrij weinig aan doen. Dat we minder moeten uitstoten en de veestapel moet krimpen staat gewoon vast.

Boerburgerbedrog de grootste laat wel zien hoe goed de marketing van de grote agrosector werkt. Niet vreemd natuurlijk met zoveel vermogen, en een flink aantal mensen in de Quote500. Blijft jammer.

Aan de andere kant. Het is stuivertje wisselen. CDA en Forum verliezen flink, en dat komt erbij bij de BBB. Defacto verandert er weinig.

[ Voor 8% gewijzigd door WolfsRain op 15-03-2023 22:37 ]

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:16
ralpje schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:21:
Dit gaat dus gewoon weer LPF / FVD all over again worden voor BBB? Flink winnen in de staten / EK nu, ten onder gaan aan het eigen succes en vervolgens bij de volgende TK verkiezingen geen rol van betekenis meer (kunnen) spelen.
Je zou verwachten dat mensen er eens van leren, en stemmen op een partij die bij hun normen en waarden passen. Of stemmen voor een partij waarbij ze er zelf op vooruit gaan O-)

ipv een one issue partij, een protest-partij.... of de partij die al meer dan een decennium de regering aanvoert en er een zootje van maakt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

gekkie schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:25:
[...]

Aan het bellen met Hiddema als een soort NL'se Rudolf Guiliani, voor z'n geleende verkiezingsfraude retoriek (och de armoe, dat je zelfs dat nog moet lenen) ?
toch als je zo even vlug leest op een twitter (I know! I know!). Ze gillen inderdaad al fraude en dominion...... Gaan we onze eigen J6 krijgen? :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:22
Player1S schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:29:
[...]

toch als je zo even vlug leest op een twitter (I know! I know!). Ze gillen inderdaad al fraude en dominion...... Gaan we onze eigen J6 krijgen? :X
Ach... als je 49,8% van de stemmen krijgt (en de ander 50,2) zet dat misschien zoden aan de dijk. Als je maar 2 stemmen krijgt zal dit niet veel tractie krijgen :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Hoeveel schade heeft FvD de afgelopen vier jaren gedaan? Niet zoveel eigenlijk, mede omdat veel wetgeving uit de EU komt. Veel zaken die mensen willen kunnen helemaal niet.

BBB wil bijvoorbeeld wolven kunnen afschieten. Daar kunnen we dan kort over zijn:

[ Voor 7% gewijzigd door XWB op 15-03-2023 22:34 ]

March of the Eagles

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

fm77 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:28:
Ik heb de BBB deze verkiezingen niet echt gevolgd (los van de standaard nieuwsberichten).
Maar is het niet een vooruitgang op wat we de vorige verkiezing hadden? Forum dus.
Ik ben het compleet oneens met hun standpunten qua stikstofbeleid, maar ze komen wel over als normale mensen die niet op het extremistische randje zitten (of als Baudet op een andere compleet andere planeet...).
Dat is inderdaad een van de weinige lichtpuntjes. BBB is gelukkig iets minder compleet radicaal dan de FvD, en eigenlijk is Caroline als persoon volgens mij redelijk nuchter.
Alleen zullen de agrobedrijven achter de partij alles behalve een totale overgave van de natuur niet accepteren.

En natuurlijk leugens zoals boeren die zeggen dat de natuur het geweldig doet omdat ze op hun weide groen (monocultuur)gras hebben.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:03:
[...]

Dat is het gevaar wel van onvrede..vertrouwen in ALLE partijen verliezen, ook de partijen met goede ideeën die nooit aan de macht zijn geweest en niet verantwoordelijk voor de huidige puinhoop zijn
Daar ben ik het mee eens, ja.

Maar, elke partij heeft hartstikke goede ideeën.
Gaat er om dat deze ideeën binnen een aantal weken weggegooid worden om maar bij de coalitie te kunnen horen.

En, dan heb ik het niet eens over alle dingen die zijn gebeurd in de afgelopen pakweg 8/12 jaar.
Of, alle partijen die hun ziel verkopen om maar bij bij die coalitie te kunnen horen en alle ethiek vergeten.

Ik ben geen politiek expert, en zal dat never nooit worden.
En, mij zal je nooit een politiek inhoudelijke discussie voeren.
Voor mij gaat het simpelweg om beloftes en goed/kwaad.

En, de huidige politiek zit vol met leugenaars, hypocrieten en moreel bankroete personen.
(mijn mening, snap dat er mensen zijn die het er niet mee eens zijn.)

BBB had een protest stem van mij kunnen zijn, maar juist door haar optredens in de afgelopen weken heb ik daarvoor niet gekozen.
Simpelweg omdat ik niet het vertrouwen heb dat haar partij het verschil kan gaan maken op het langere termijn.
(Misschien dat dat veranderd wanneer de landelijke verkiezingen eraan komen, maar deze zijn nog vaker gevuld met loze beloftes...)

Politiek moet er voor mij zijn, en elke andere burger in Nederland.
Niet voor hun eigen belangen. Nee, voor de burger.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Mijn tegenstem ging naar Volt! Gewoon Europees georiënteerd rond het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Tja. We zitten in een periode van grote veranderingen. Een keerpunt, zogezegd. Dergelijke verandering is altijd moeilijk en gaat gepaard met veel weerstand. Zeker wanneer mensen echt gaan beseffen wat dat inhoudt. Ik voorzie de komende jaren meer van dit, het zullen woelige tijden worden en veel mensen zullen weerstand voelen ten aanzien van de aanstaande transitie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

alexbl69 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:31:
[...]

Ach... als je 49,8% van de stemmen krijgt (en de ander 50,2) zet dat misschien zoden aan de dijk. Als je maar 2 stemmen krijgt zal dit niet veel tractie krijgen :).
Klein groepje wat denkt dat ze voor heel Nederland spreken kunnen anders nog genoeg schade doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
dawg schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:32:
Tja. We zitten in een periode van grote veranderingen. Een keerpunt, zogezegd. Dergelijke verandering is altijd moeilijk en gaat gepaard met veel weerstand. Zeker wanneer mensen echt gaan beseffen wat dat inhoudt. Ik voorzie de komende jaren meer van dit, het zullen woelige tijden worden en veel mensen zullen weerstand voelen ten aanzien van de aanstaande transitie. :)
Je praat veel maar zegt eigenlijk niks })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Player1S schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:29:
[...]
Dat ze die bouwput gaan bestormen omdat ze nog niet weten dat ze tijdelijk in die lelijke apenrots zitten opgeborgen en complot marmot vergeten was ze dat er bij te vertellen bij de fakkelbestelling ?

Ach wie weet, begin me in dit land steeds minder te verbazen omdat dat gewoon weg niet meer vol te houden is.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WolfsRain
PvdD wint ook eigenlijk elke verkiezing gestaag. Maar niemand heeft het erover en het boeit niemand.

De media hebben Caroline natuurlijk ook flink op een voetstuk gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

gekkie schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:33:
[...]

Dat ze die bouwput gaan bestormen omdat ze nog niet weten dat ze tijdelijk in die lelijke apenrots zitten opgeborgen en complot marmot vergeten was ze dat er bij te vertellen bij de fakkelbestelling ?

Ach wie weet, begin me in dit land steeds minder te verbazen omdat dat gewoon weg niet meer vol te houden is.
Is dit überhaupt Nederlands?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Waah
fm77 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:28:
"een vooruitgang tov forum" is ook niet een heel hoge lat. FvD/Thierry is vooral bezig zijn eigen zakken te vullen IMHO. Met regeren heeft het verdomd weinig te maken.

Bij BBB zal er, verwacht ik, vooral een enorme lobby van de grote agrifirma's bij komen. En die zullen de stikstofplannen zo willen aanpassen en de lokale provincies en plannen bespelen zodat zij er financieel het beste uit komen... O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Basekid schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:33:
[...]

Je praat veel maar zegt eigenlijk niks })
:P

Elke partij die deze transitie serieus in gaat zetten zal verlies boeken en elke partij die belooft dat er niets hoeft te veranderen zal winst boeken.

Zo dan. ;)

De tragiek is echt, wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

WolfsRain schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:34:
PvdD wint ook eigenlijk elke verkiezing gestaag. Maar niemand heeft het erover en het boeit niemand.

De media hebben Caroline natuurlijk ook flink op een voetstuk gezet.
PvdD groeit organisch. Als een SP en GL destijds ook organisch groeide. Elke keer stapjes. Niet van 0 naar 15 of wat een LPF, PVV of FvD deden en daarna met bult heibel weer uit elkaar vallen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Real
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Deze uitslag is op nationaal niet slecht voor progressieve stemmers. Coalitie en GL/PvdA combi hebben namelijk een meerderheid. Verder ook nog Volt en PvdD in de plus.

Ik verwacht niet dat D66 met BBB in Eerste Kamer wil onderhandelen.

Dus wordt het op nationaal niveau veel progressiever, ook in Tweede Kamer.

Voor onbepaalde tijd ben ik gestopt met reageren op dit forum.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Als de proteststemmen het uiteindelijk winnen krijg je Brexit taferelen. Euforie > realiteit kickt in > kater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
dawg schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:35:
[...]

:P

Elke partij die deze transitie serieus in gaat zetten zal verlies boeken en elke partij die belooft dat er niets hoeft te veranderen zal winst boeken.

Zo dan. ;)

De tragiek is echt, wel.
Behalve de Partij van de Dieren :+ Die gaan geen verlies boeken als ze de transitie gaan doorzetten. De mensen die daar op stemmen zijn sowieso al niet happy met de vee-industrie dus O-)

Voor een partij als GL zie ik ook niet meteen verlies... De boeren stemden daar toch al niet meer op verwacht ik :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WolfsRain
Player1S schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:38:
[...]

PvdD groeit organisch. Als een SP en GL destijds ook organisch groeide. Elke keer stapjes. Niet van 0 naar 15 of wat een LPF, PVV of FvD deden en daarna met bult heibel weer uit elkaar vallen.
Zeker. Als linkse deugtoeter en PvdD stemmer vind ik het persoonlijk prima. Blijf mij wel altijd verbazen dat ze in de media vrijwel 0 aandacht krijgen, maar enfin. Zoals men vaak zegt, slow and steady wins the race :D.

Zie de PvdD verder ook als aanjager (zoals ze zichzelf ook noemen) naar diervriendelijkere/milieuvriendelijkere/planeetvriendelijkere aanpak. En dat krijgen ze toch redelijk goed voor elkaar. Ik stem op ze omdat ik denk dat ze een positieve impact hebben op het algehele politieke klimaat en besluitvorming. Ik denk namelijk dat ze eigenlijk nooit geaccepteerd zullen worden in een regering, mede omdat ze eigenlijk nooit water bij de wijn doen (wat ze ook siert, maar wat regeren natuurlijk onmogelijk maakt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
Jeroenneman schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:34:
[...]
Is dit überhaupt Nederlands?
Dat wel, maar misschien mis je de referenties zoals:
Bouwput (het binnenhof waar (in ieder geval de tweede kamer) thans niet vergaderd ivm verbouwing).
Apenrots (ex minbuza, waar thans de tweede kamer z'n intrek heeft genomen).
De fakkelende niet altijd even snuggere aanhanger van de FvD en de complot marmot van Meijeren die z'n mond vol had en heeft van "vreedzame" revoluties, met duidelijke verwijzingen naar iets minder vreedzame pogingen in den buitenlanden als een briljant idee om de aanhang ook hier toe te laten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
Real schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:38:
Deze uitslag is op nationaal niet slecht voor progressieve stemmers. Coalitie en GL/PvdA combi hebben namelijk een meerderheid. Verder ook nog Volt en PvdD in de plus.
Nog geen uitslag hè ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:13
Wat leuk, Klaver is bij een kinderfeestje!
Opa net vlug even in beeld geschoven om te zien dat er ook ouderen zijn die wel links blijven stemmen ondanks dat ze wijzer worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Real
  • Niet online
Jij denkt dat er met Volt en PvdD geen meerderheid haalbaar is in EK?

Ik verwacht een kabinetsbeleid over links en dat is wat Klaver ook concludeert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:39
Hij praat als een kansenpareltje met zijn ‘rustig, rustig, rustig’, ik mis nog ‘ey broer jeweettoch’ erachteraan.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:41
Real schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:38:

Ik verwacht niet dat D66 met BBB in Eerste Kamer wil onderhandelen.

Dus wordt het op nationaal niveau veel progressiever, ook in Tweede Kamer.
Maar als linkse kiezer schiet je er geen bal mee op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:42:
Opa net vlug even in beeld geschoven om te zien dat er ook ouderen zijn die wel links blijven stemmen ondanks dat ze wijzer worden :+
Deze jonge mensen moeten nog wat langer door op deze planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
Real schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:43:
[...]

Jij denkt dat er met Volt en PvdD geen meerderheid haalbaar is in EK?

Ik verwacht een kabinetsbeleid over links en dat is wat Klaver ook concludeert
Nee ik wil eigenlijk zeggen dat de polls nog erg dicht bij elkaar liggen: 1 of 2 zetels kunnen het verschil maken, en dat zijn doorgaans nou net de marges bij exit polls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nou Klaver is in ieder geval optimistisch. Misschien een tikje onrealistisch, maar het campagnevoeren zit er na al die maanden nog in als automatisme natuurlijk.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was toch wel behoorlijk cringe toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:32:
[...]

alle partijen die hun ziel verkopen om maar bij bij die coalitie te kunnen horen en alle ethiek vergeten.
Eens stemmen op partijen die wel weg durven te lopen bij kabinetsformatie dus?
Die zijn er namelijk ook, die wel hun verkiezings beloften belangrijker vinden dan een plek in het kabinet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat doen alle partijen toch? Zoveel mogelijk het positieve te zoeken bij zo'n feestje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

TheBrut3 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:42:
Ze dementeren niet allemaal :+

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Is er iets bekend over wanneer de exitpoll voor de EK wat meer definitief te maken is? Of is dat pas de komende dagen als er een kiesraad eroverheen gekeken heeft meer zeker. (na 30 mei natuurijk helemaal, maar het is een poll)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:02

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Marijnissen staat het verlies nog even te whitewashen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:57
WhatsappHack schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:44:
Nou Klaver is in ieder geval optimistisch. Misschien een tikje onrealistisch, maar het campagnevoeren zit er na al die maanden nog in als automatisme natuurlijk.
Nouja, in tijden waarbij men met doodskisten met je naam er op aan het demonstreren is gewoon je zetels behouden en tegelijkertijd een sleutelrol krijgen waarbij het kabinet (bijna) niet om je heen kan voor een meerderheid in de EK is gewoon een heel mooi resultaat voor ze.

Hun invloed neemt flink toe zelfs met gelijk aantal zetels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
MikeyMan schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:49:
Marijnissen staat het verlies nog even te whitewashen?
Wat doet ze hier verkeerd? Moet ze gaan huilen omdat ze niet gewonnen heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 21:53:

Ik vind dat je altijd moet stemmen als persoon.
Voor dat recht en vrijheid hebben vele mensen gevochten, en om dat te negeren vind ik niet kunnen.
Vooral omdat er zelfs vandaag nog mensen zijn in de wereld die dat recht niet hebben.
Ik snap de strekking. Ik heb ooit toen ik een jaar of 18/19 was echt verdiept in stemmen en destijds echt verdiept in de stof, programma’s (niet alleen stemwijzer) en debatten gevolgd. Ik kwam toen uit op Groenlinks van Jesse Klaver.

Erna kwam er voor mij te weinig uit. En voelde ik mij toch een soort van bedrogen in een campagneprogramma en praatjes waar mensen in de marketing jaloers op zouden zijn.

Ik heb dit jaar voor de eerste keer vandaag niet gestemd. Ik heb niks gevolgd en heel eerlijk ben ik nog nooit zo los geweest van ‘ons’ land.

Stemmen om het stemmen had ik ook niet zin in. Al snap ik je strekking wel, heb ik het deze keer even aangekeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

D-e-n schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:51:
[...]

Wat doet ze hier verkeerd? Moet ze gaan huilen omdat ze niet gewonnen heeft?
Bijvoorbeeld...
Of in ieder geval het verlies erkennen.

In plaats van een stukje deflectie met 'ja maar de coalitie heeft de middelvinger gekregen'.

Zwaktebod.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Quad schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:48:
Is er iets bekend over wanneer de exitpoll voor de EK wat meer definitief te maken is? Of is dat pas de komende dagen als er een kiesraad eroverheen gekeken heeft meer zeker. (na 30 mei natuurijk helemaal, maar het is een poll)
In de loop van de avond/nacht komen de echte resultaten per gemeente binnen. Morgen zal dus wel duidelijk worden hoe de zetelverdeling uitpakt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Volgens mij is het tijd voor een aantal kopman/vrouw wissels voor de Tweede Kamer verkiezingen komen.
Rutte, Kaag, Klaver, Marijnissen en Hoekstra o.a. zouden hun partijen waarschijnlijk goed doen als ze worden opgevolgd. Nu is er voldoende tijd om naamsbekendheid op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Philip Ross schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:49:
[...]

Nouja, in tijden waarbij men met doodskisten met je naam er op aan het demonstreren is gewoon je zetels behouden en tegelijkertijd een sleutelrol krijgen waarbij het kabinet (bijna) niet om je heen kan voor een meerderheid in de EK is gewoon een heel mooi resultaat voor ze.

Hun invloed neemt flink toe zelfs met gelijk aantal zetels.
Het is helaas heel triest, maar Klaver is verre van de enige die het doelwit is van compleet geschifte mafkezen - dus dat maakt helaas niets uit in het verhaal. :/ Eigenlijk te gek voor woorden, maarja.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
MikeyMan schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:52:
[...]

Bijvoorbeeld...
Of in ieder geval het verlies erkennen.

In plaats van een stukje deflectie met 'ja maar de coalitie heeft de middelvinger gekregen'.

Zwaktebod.
Heb je wel het hele verhaal geluisterd? Ze benoemt het feit dat het niet het gewenste resultaat is.

De eerste politicus die er niet iets positiefs uit probeert te halen moet nog geboren worden. Super kinderachtig en vol van vooroordelen dit.

[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 15-03-2023 22:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Nou, wat gaat er nu voor iets moois komen van Thierry.

Stond daar nu echt op die poster FvD Airways?
Ik weet niet wat Thierry rookte, maar my god ben ik blij dat BBB in ieder geval deze malloten flink heeft gedecimeerd.

[ Voor 61% gewijzigd door Jeroenneman op 15-03-2023 22:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Wat rookt Baudet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
Toespraak Baudet: surreal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Circusact Baudet nu live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Real
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:44:
[...]
Maar als linkse kiezer schiet je er geen bal mee op
Zeker wel. Juist.

Nu is er regering/coalitie met een hang naar rechts, maar geen meerderheid in de senaat. Met PvdA/GL op circa 15, Volt en PvdD op circa 6 is de kans vrij groot dat coalitie met D66 erin niet gaat onderhandelen met BBB of JA21.

Dus wordt het beleid denk ik juist progressiever.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
jullie vatten wel samen wat Baudet meld toch?
Zelf ga ik er niet eens naar kijken. Wat die ook zegt, het is om zijn eigen zakken te vullen ;-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Laatst online: 02-08 02:49
Heeft ie nou zelf niet door dat zelfs de uil van minerva niet meer op FvD gestemd heeft ??

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
dglavimans schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:51:
Ik heb ooit toen ik een jaar of 18/19 was echt verdiept in stemmen en destijds echt verdiept

Erna kwam er voor mij te weinig uit. En voelde ik mij toch een soort van bedrogen in een campagneprogramma en praatjes waar mensen in de marketing jaloers op zouden zijn.
Je hebt je er echt in verdiept, maar eigenlijk geef je aan dat je niet snapt hoe politiek werkt. Anders zou je je niet bedrogen moeten voelen door de praatjes.
dglavimans schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:51:
[...]
Stemmen om het stemmen had ik ook niet zin in. Al snap ik je strekking wel, heb ik het deze keer even aangekeken
Stem dan blanco! Blanco stemmen is altijd beter dan niet stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006

Umbrah

The Incredible MapMan

Baudet via een telefoon... hij klinkt behoorlijk traag. Is hij in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
WTF, waar staat Baudet? Misschien 50 man in de zaal?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

TheBrut3 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:52:

Rutte, Kaag, Klaver, Marijnissen en Hoekstra o.a. zouden hun partijen waarschijnlijk goed doen als ze worden opgevolgd. Nu is er voldoende tijd om naamsbekendheid op te bouwen.
Rutte kan niet weg. Er is geen duidelijke opvolger en het risico is groot dat de VVD het Brinkman/Melkert-effect dan ook gaat voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Tristan schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:57:
[...]

Je hebt je er echt in verdiept, maar eigenlijk geef je aan dat je niet snapt hoe politiek werkt. Anders zou je je niet bedrogen moeten voelen door de praatjes.

[...]

Makkelijk gezegd. Ik was 18/19, de wereld is groen. Wist jij hoe de wereld werkte op die leeftijd? Tuurlijk niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
renegrunn schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:57:
WTF, waar staat Baudet? Misschien 50 man in de zaal?
Jaaaa maar hij heeft wel miljoenen mensen bereikt en gaat voor de lange adem. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Real schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:56:
[...]

Zeker wel. Juist.

Nu is er regering/coalitie met een hang naar rechts, maar geen meerderheid in de senaat. Met PvdA/GL op circa 15, Volt en PvdD op circa 6 is de kans vrij groot dat coalitie met D66 erin niet gaat onderhandelen met BBB of JA21.

Dus wordt het beleid denk ik juist progressiever.
Progressief is niet gelijk aan links. Ik heb niks tegen Volt maar dat is echt geen linkse partij. Het enige wat GL/PvdA nu kunnen is wat bijsturen zolang het duurt maar het kabinet van Rutte en Samsom liet zien dat dat links niks oplevert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:57:
jullie vatten wel samen wat Baudet meld toch?
Zelf ga ik er niet eens naar kijken. Wat die ook zegt, het is om zijn eigen zakken te vullen ;-)
Hij heeft heel het land gezien. Het is een fantastisch begin. Het FvD geluid blijft doorklinken.

Blijdschap alsof hij de grote winnaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Real
  • Niet online
downtime schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:58:
[...]
Er is geen duidelijke opvolger
In ieder geval niet Schippers na de dramatische VVD campagne.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
En waar koop ik het? Dat spul wil ik ook wel een keer proberen 8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
dglavimans schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:58:
[...]

Makkelijk gezegd. Ik was 18/19, de wereld is groen. Wist jij hoe de wereld werkte op die leeftijd? Tuurlijk niet.
Ah. Nee, 20 jaar later nog steeds niet overigens :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Tristan schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:57:
[...]

Dat maakt in de praktijk niets uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Tristan schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:00:
[...]

Ah. Nee, 20 jaar later nog steeds niet overigens :+
Same hoor :/ :9

Toch wel iets dat ik op school meer als vak had willen hebben. Wellicht dat dit tegenwoordig wel verbeterd is maar je wordt eigenlijk zo weinig opgeleid tot de echte wereld

Gelukkig ken ik de stelling van pythagoras d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Stemwijzer (of een goed alternatief) ftw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tristan
D-e-n schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:00:
[...]

Ik vind dat als je niet stemt je ook niet moet klagen over het gekozen beleid. Je kan het er niet mee eens zijn, maar dan had je je stem moeten laten horen. Blanco zegt inderdaad niets in dat opzicht, dat ben ik met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
downtime schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:58:
Rutte kan niet weg. Er is geen duidelijke opvolger en het risico is groot dat de VVD het Brinkman/Melkert-effect dan ook gaat voelen.
Hermans gaat het inderdaad niet worden en Schippers wordt ook te oud, maar Yeşilgöz zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Laatst online: 02-08 02:49
Even iets anders... Waar blijven de verkiezingsuitslagen van Rozendaal (Gelderland, bij Arnhem, niet Roosendaal in west-Brabant) ? Voorheen deden die altijd wedstrijdje met Schiermonnikoog wie er het eerste was ?

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 20:34
D-e-n schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:00:
[...]

Zeker wel. Als 100% blanco stemt, is het volk wel geïnteresseerd maar kan zich niet plaatsen in de gevestigde partijen. Als je niet stemt heb je niets laten weten. Het aantal blanco stemmen is wel degelijke een signaal.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[...]

Ergens is het een bijzonder fenomeen dat een groep (de boeren) die altijd al extreem goed bediend en vertegenwoordigd werd door Den Haag (VVD & CDA), ijzersterke lobby's hebben met miljardenbedrijven als donoren zichzelf als slachtofferpartijtje heeft weten te positioneren en daarmee 'gewone' mensen, niet-boeren, van alle partijen afsnoept, terwijl de belangen van BBB voor een groot deel haaks staan op deze gewone mensen.

Dus naast de VVD waarin de rijkste mensen van Nederland vertegenwoordigd zijn is de BBB, waarin de rijkste groep van NL (boeren) zich hebben geschaard nu ook de grootste. Wat zijn mensen toch makkelijk voor het karretje van de elite te spannen.

[ Voor 13% gewijzigd door FunkyTrip op 15-03-2023 23:08 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Thierry nu doorheeft dat ie gegokt en verloren heeft. Z’n omslag naar een compleet andere realiteit uitdragen en een bepaalde groep proberen te bereiken lijkt zeer gelimiteerd te werken; of de doelgroep blijkt toch niet zo trouw te zijn. Zijn salaris zal bij een soortgelijk resultaat in de tweede kamer nog even gegarandeerd zijn, maar enige vorm van macht die ze hadden en de potentie is compleet weg en z’n imago is permanent naar de knoppen. Ik ben benieuwd of ie dat zelf nou niet zonde vindt of deze idioterie wil volhouden. Die complotmarmot is iig alweer lekker bezig en roept dat de uitslagen niet kloppen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
Grappig nooit geweten: bij de NOS laten ze een opkomstgrafiek zien. In '66 bijna 100%, want stemmen was verplicht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
Jeroenneman schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:31:
[...]

Dat is inderdaad een van de weinige lichtpuntjes. BBB is gelukkig iets minder compleet radicaal dan de FvD, en eigenlijk is Caroline als persoon volgens mij redelijk nuchter.
Alleen zullen de agrobedrijven achter de partij alles behalve een totale overgave van de natuur niet accepteren.

En natuurlijk leugens zoals boeren die zeggen dat de natuur het geweldig doet omdat ze op hun weide groen (monocultuur)gras hebben.
Toch wel sneu dat nu blijkt dat een grote groep Nederlanders het eigenlijk geen fuck uitmaakt waar die protestpartij voor staat. Ik snap dat boeren op de BBB stemmen. Maar de hele FvD kliek is blijkbaar ook overgestapt.
Misschien hadden die toch door dat hun vorige messias wel iets te wereldvreemd was geworden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WolfsRain
dglavimans schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:02:
[...]

Toch wel iets dat ik op school meer als vak had willen hebben. Wellicht dat dit tegenwoordig wel verbeterd is maar je wordt eigenlijk zo weinig opgeleid tot de echte wereld

Je moet ook niet stemmen 'om praatjes'. Dat is nu precies waardoor de BBB gewonnen heeft (marketing/agrofirma's). Ik kan je bijna garanderen dat als ze onderzoek doen naar de BBB-stemmers dat 90% ze gekozen heeft als "steun voor de boeren/proteststem", hoe die club denkt over andere belangrijke zaken weet waarschijnlijk maar een kleine gedeelte van de stemmers.

Doe wat stemwijzers, denk bij jezelf na waar jij voor staat. Om eerlijk te zijn: je hoeft er echt niet enorm voor up-to-date te zijn, of dagelijks het nieuws in de gaten te houden. Veelal gaat het over idealen, normen en waarden, hoe jij graag wilt dat Nederland vooruit gaat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stoney3K
Oekiejoekie schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:57:
Heeft ie nou zelf niet door dat zelfs de uil van minerva niet meer op FvD gestemd heeft ??
Minerva heeft het blijkbaar niet zo op uilskuikens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006

Umbrah

The Incredible MapMan

De NOS vat het samen: hij stond blijkbaar al 20min te praten. Blijf erbij, ook de 'hij stemt' foto's vandaag waren een ding... hij ziet er moe uit, klinkt moe, en misschien wat van de wereld (kind zal niet helpen). Het verhaal achter de FVD (geld verdien methode voor iemand die, eerbiedig, niet veel succes had met z'n schrijf-carrière) is natuurlijk wel een beetje ook het verhaal van iemand die een wereld in is gerold waar hij misschien zelf ook niet écht in geloofd, en een balletje van bizariteit waar hij misschien zijn eigen leven in kwijt is geraakt. Ik bedoel, de laatste jaren is hij van "er wordt niet genoeg tegen covid gedaan" naar "er wordt te veel gedaan" gegaan, hij is van: "stop grote bedrijven" naar een soort "trickle down economics"-coalburner republikein gegaan... de 'alt'-cultuur is een rode draad, en een consistente boodschap... vreet aan de man gok ik. Het hele "BBB is controlled opposition, wij zijn écht opposition"-ding is natuurlijk ook niet gezond.

Ik sta niet achter z'n ideeën, sterker nog, ben meer een progressief-stemmer (Volt dit jaar, voor wie het wil weten, Volt is niet links, maar ook niet conservatief, meer midden/progressief), maar als mens heb ik toch zo'n idee: "hoe leeft die gast nou zelf?". Met baby mee stemmen had voor mij zo'n uitstraling van "alleenstaande moeder die veel te veel tegelijk doet" zoals je het in SNL sketches ziet. Trekt hij het nog wel? Is hij misschien niet gelukkiger in een soort van historische/schrijvers/curatele baan die meer bij hem past?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Real
  • Niet online
Wat ik al verwachtte: er is op landelijk niveau gestemd en niet zozeer op provinciaal niveau.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
renegrunn schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:06:
Grappig nooit geweten: bij de NOS laten ze een opkomstgrafiek zien. In '66 bijna 100%, want stemmen was verplicht.
Mogen ze imho hier ook invoeren. Je mag te allen tijde blanco stemmen als je echt niet wil of je formuliertje bewust verkeerd invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Real schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:07:
Wat ik al verwachtte: er is op landelijk niveau gestemd en niet zozeer op provinciaal niveau.
Daarom zo snel mogelijk lostrekken van elkaar. Direct stemmen op de Eerste Kamer, komen er ook meer stemmen voor de provinciale partijen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Umbrah schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:07:
Is hij misschien niet gelukkiger in een soort van historische/schrijvers/curatele baan die meer bij hem past?
Is hij op dit soort terreinen niet gewoon ook mislukt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Nummer één reden om te stemmen: “ onbekwaamheid ministers.”

Auw.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tristan
dglavimans schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:02:
[...]

Ik denk dat een ieder zijn ouders hier een hele grote rol in spelen. Mijn ouders waren op politiek vlak niet erg geleerd. Ik heb het dus maar oppervlakkig meegekregen vanuit huis uit.

Mijn zoon van 6 is vandaag voor het eerst mee geweest het stemhokje in en heeft mijn voorkeur mogen aankruisen. Ik ben van plan om hem zelf gaande weg te leren hoe belangrijk democratie is. En hoe dit werkt in Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
dawg schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:09:

Auw.
:F De #StemZeWeg campagne heeft gewerkt zo te horen.

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Real
  • Niet online
Toespraak BBB: 'normale burgers' hebben op BBB gestemd volgens Vd Plas. Het is dus een soort gele hesjes partij geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Auw.
Overigens ook nummer één reden om niet te stemmen, want uiteindelijk maakt het weinig uit of je door de hond of de kat gebeten wordt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

D-e-n schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:55:
[...]

Heb je wel het hele verhaal geluisterd? Ze benoemt het feit dat het niet het gewenste resultaat is.

De eerste politicus die er niet iets positiefs uit probeert te halen moet nog geboren worden. Super kinderachtig en vol van vooroordelen dit.
Heb je zelf geluisterd?

Van de hele speech was 'dit is niet het gewenste resultaat' letterlijk het enige dat op de eigen partij betrekking had.

De rest had enkel betrekking op het afzeiken van de coalitie en de prestaties van andere partijen.
En dat na voor de zoveelste keer zetelverlies.

Als je het over kinderachtig en vooroordelen hebt zeg... |:(

Het zou fijn zijn als niet elk tegengeluid tov links hier niet als een rode lap op een stier zou werken ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Ah, de "normale" burgers van Caroline.

Gewoon de "normale" mensen die geen verandering blieven, en die dat denken te kunnen tegenhouden met een proteststem.

Klinkt bijna alsof je bij iedere andere organisatie een verandertraject in gaat. Verandering is altijd eng en zuur. Maar het zal moeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Auw.
En konden die mensen er buiten de partijleiders nog 5 noemen ook met bijbehorend ministerie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Laatst online: 20:40
Real schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:59:
[...]

In ieder geval niet Schippers na de dramatische VVD campagne.
Hoezo dramatische campagne. VVD is nog steeds de tweede partij (en qua regeerbaarheid de #1 want besturen zal BBB wel niet willen)? Miss geen 20+ zetels in de eerste kamer maar toch. En gezien het beroerde beleid van de afgelopen 12 jaar vind ik dat een behoorlijke prestatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
Real schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:11:
Toespraak BBB: 'normale burgers' hebben op BBB gestemd volgens Vd Plas. Het is dus een soort gele hesjes partij geworden.
Geelachtig groen meer... :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B3t28OGLVdE53djw0NTAs9PmmEM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Rvf73ajk4viWGy12oQ5pe0KM.png?f=user_large
Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste

Let op:
Voor diepgang over het stikstof dossier hebben we een apart topic:
De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen
Let s.v.p. of diepgaande discussie over stikstof niet te veel offtopic is.