Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 103 Laatste
Acties:
  • 1.734.508 views

Onderwerpen

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-12 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

Ik denk niet dat deze oven veel wordt gebruikt:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/386/396_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...42299184-de-hietbrink-32/

Overigens best veel geld voor een gedateerd en relatief klein huis.

This too shall pass

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05:23
Sharky schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 08:53:

[Afbeelding]

Klein huis? :')

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

This too shall pass

• Wren
  • Laatst online: 05:23
Ja relatief voor bewoners in Drenthe met een huis van 200 m2 :)

Maar het overgrote deel van NL zal een stuk krapper wonen dan 129m2

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01:33
Wren schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:14:
[...]

Ja relatief voor bewoners in Drenthe met een huis van 200 m2 :)

Maar het overgrote deel van NL zal een stuk krapper wonen dan 129m2
offtopic:
Dat hangt van je definitie van 'stuk' af, zie CBS data, ik denk niet dat deze cijfers de laatste tien jaar veel veranderd zijn

• il-Principe
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-12 22:42

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/386/389_2160.jpg

Wel een apart (fotogeniek x 7) wolkje boven in het midden, of zou het een stofje op de lens zijn....

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/386/422_2160.jpg

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Die gaan hier in de buurt voor minimaal het dubbele van de hand.....

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

rikoos schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:45:
[...]

Hier in de provincie, in Emmen, in deze wijk, in die staat is het nog wel redelijk aan de prijs.

This too shall pass

• rikoos
  • Laatst online: 16-11 16:39
Soms kijk ik echt op van de prijzen in de "provincie" tov de randstad. Hier zien wij dat als ver buiten de stad dus goedkoop maar in andere landen is 150km afstand van een stad nog steeds een voorstad en zijn de prijzen er ook naar.

Gelukkig voor jullie want jullie hebben nog een beetje waar voor je geld tov hier in de regio Haaglanden. 4000-5000 per m2 is heel normaal lijkt het soms.

• martyw
rikoos schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:45:
[...]

Dat heeft alles te maken met locatie, Emmen scoort beroerd in vergelijkend warenonderzoek (zie bv. hier)

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-12 16:00
martyw schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:52:
[...]

Dat heeft alles te maken met locatie, Emmen scoort beroerd in vergelijkend warenonderzoek (zie bv. hier)
O ja, dat onderzoek van een bureau uit de randstad waarbij allemaal steden uit de randstad hoog scoren. Ze hebben gelijk hoor, mensen uit de randstad. Het is hier echt vreselijk in de provincie.

http://serve.infoteur.nl

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:11

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

joep doei schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:07:
[...]

O ja, dat onderzoek van een bureau uit de randstad waarbij allemaal steden uit de randstad hoog scoren. Ze hebben gelijk hoor, mensen uit de randstad. Het is hier echt vreselijk in de provincie.
Lekker zo houden! Blijven we hier gewoon ons zelf :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

il-Principe schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:43:
[...]

[Afbeelding]

Wel een apart (fotogeniek x 7) wolkje boven in het midden, of zou het een stofje op de lens zijn....

[Afbeelding]
Sky replacement...
https://picsart.com/change-sky

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:03
martyw schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:52:
[...]

spoiler:
Kuch, ter Apel, kuch. :X

Toch zou ik 10x liever in Emmen wonen dan in A'dam, bijzonder gekleurd onderzoek waarbij vooral prioriteit/weging gegeven wordt aan wat stereotype jonge grachtengordelbewoners belangrijk vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door RonJ op 03-08-2023 10:51 ]

All-electric.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:48

Bezulba

Formerly known as Eendje

[Afbeelding]

Ik denk dat dat een "even snel uit het zicht voor de foto" oplossing is.

blup

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-11 14:47
Bezulba schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:41:
[...]

Ik denk dat dat een "even snel uit het zicht voor de foto" oplossing is.
Ik denk het niet. Vroeger zag je dit wel meer, de oven gebruiken als een extra keukenkastje. Kan ook prima: als je de oven wilt gebruiken gewoon de bakplaten met spullen eruit halen.

You are not a beautiful and unique snowflake.

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12 01:19
Zartos schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:48:
[...]

Ik denk het niet. Vroeger zag je dit wel meer, de oven gebruiken als een extra keukenkastje. Kan ook prima: als je de oven wilt gebruiken gewoon de bakplaten met spullen eruit halen.
Precies, in mijn ouderlijk huis lagen bakblikken, bakpapier, springvormen en de römertopf ook standaard in de oven. Als de oven werd gebruikt werden ze eruit gehaald en op het aanrecht gelegd, als de oven na gebruik was afgekoeld, werd alles er weer in opgeborgen.

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-12 12:48
page404 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 21:51:
[...]

Hangt van de isolatie af. Ben pas begonnen met tenorsax en de buren horen er binnen gelukkig niks van. Wel als ze in de tuin zitten, dus daar moet ik dan een beetje rekening mee houden.
offtopic:
interessant, meestal zie je mensen toch beginnen op alt, vanwaar die keuze? * Stalensnuitje speelt inmiddels bijna 30 jaar

OT: blijft altijd een beetje kip-ei natuurlijk, maar ik heb enerzijds de indruk dat "de Randstad" steeds verder opschuift richt "de provincie", maar dat mensen dan toch liever in een hoofd-/grotere stad gaan wonen, dan in de kleinere steden (zoals de mijne) of dorpen. Maar da's gut feeling, kan ook zijn dat het dorpse karakter bij ons een wijdere blik tegenhoudt :+

• RipMartian
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-12 15:40
Huurwoning met inloop douche vanuit de keuken :/

https://www.funda.nl/huur...-van-leeuwenhoeklaan-6-1/

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:41
Ideaal! Zo kun je van alles in de gaten houden in de keuken terwijl je doucht. Dat betekend dat soep opwarmen en douchen gelijk kan en na het afdrogen er dus een pannetje warme soep klaarstaat.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• Zartos
  • Laatst online: 03-11 14:47
Kleine moeite om, zeker met zo'n specifieke opmerking over een woning, ook even een foto toe te voegen, zoals topicinstructie ook verzoekt:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/376/024_2160.jpg

You are not a beautiful and unique snowflake.

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 10:15
Zartos schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:24:
[...]

Kleine moeite om, zeker met zo'n specifieke opmerking over een woning, ook even een foto toe te voegen, zoals topicinstructie ook verzoekt:
[Afbeelding]
Het zou mij niet verbazen wanneer de schakelaar en het stopcontact stiekem nog in zone 2 vallen van de douche en daar helemaal niet geplaatst hadden mogen worden.

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

• Touchdomex
  • Laatst online: 20:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Dit was destijds heel normaal. Mijn huis heeft van origine ook zo'n douche en mijn buren hebben die nog steeds.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:05
Zartos schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:24:
[...]

[Afbeelding]
Ik vind de inloopdouche nog niet zo opvallend... het verlaagd plafond dat om de boiler heen geknutseld is, daarentegen... :?

Punctuality is the politeness of kings

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:21
Leuk, zo'n uitgebouwde woonkamer.
Alleen vergeten om 15 jaar geleden wat extra vloertegels (in dezelfde kleur) op reserve te leggen voor het geval dat......

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Yaksa schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:27:
[...]

Leuk, zo'n uitgebouwde woonkamer.
Alleen vergeten om 15 jaar geleden wat extra vloertegels (in dezelfde kleur) op reserve te leggen voor het geval dat......
En als je dan nieuwe tegels neerlegt, doe dat dan vanaf een hele strook, nu zie je 4 tegels ofzo in de oude kleur en dan begint pas het nieuwe..

blup

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:35

Fanta

FordPerformance™️

dreamscape schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:39:
[...]

Ik vind de inloopdouche nog niet zo opvallend... het verlaagd plafond dat om de boiler heen geknutseld is, daarentegen... :?
Dat is toch keurig opgelost? Hoe had het dan gemoeten? Rechthoekig om de boiler heen? Of de boiler een halve meter lager hangen, waardoor je hem vervolgens niet meer kan gebruiken?

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• rockhopper
  • Laatst online: 29-12 17:16

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

timovd schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 19:43:
Tsurany in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1"
disbehave in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023"
Inmiddels is het huis opgedeeld in meerdere appartementen: https://molenbeek.nl/zoeken?s=Huizingalaan
De goedkoopste (#189) staat voor €825.000 en #191 voor € 1.425.000.
Het schrootjesplafond blijft er wel in.
Ze zijn nog druk bezig met verbouwen daar, behoorlijke bouwput nog en toch open huis. Dat het opgeknipt zou worden lag voor de hand. Je mag gezien de m2 wel spreken van iets meer dan een appartement maar het blijft een lelijk gebouw van buiten.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 29-12 11:51
rockhopper schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:25:
[...]

Ze zijn nog druk bezig met verbouwen daar, behoorlijke bouwput nog en toch open huis. Dat het opgeknipt zou worden lag voor de hand. Je mag gezien de m2 wel spreken van iets meer dan een appartement maar het blijft een lelijk gebouw van buiten.
Ik vind het geweldig, zulke brute architectuur. Vooral omdat het relatief weinig voorkomt.

• Rubbergrover1
Nooit student geweest, zeker? Ik ken een hoop studentenhuizen waar dit de standaard was.

• Rubbergrover1
De ex heeft de helft van het interieur zeker al meegenomen...

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:06

Quad

Doof

https://www.funda.nl/koop...ct-42139882-schinkeldijk/

Dit is een grap toch?
Altijd al uw eigen onbewoonde eiland willen hebben? Dat kan nu!

Op de Loosdrechtse Derde Plas bieden wij 3 percelen water te koop aan van in totaal 43.600 m². In één van de percelen ligt een klein eiland van circa 100 m² aan bosschage.

De bestemming van dit eiland is enkel water.
Het is alleen mogelijk toegestaan om een beschoeiing te plaatsen. Het aanleggen van een woonschip of het bouwen van een berging/woning is NIET toegestaan.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/175/907/733_1080x720.jpg

Het is dan wel geen pand, maar te bijzonder om het hier niet te delen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:48
Quad schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:17:

Dit is een grap toch?

[...]

[Afbeelding]

Maar is het bijzonder genoeg om twee keer te delen? ;)

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:06

Quad

Doof

ZpAz schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:26:
[...]

Maar is het bijzonder genoeg om twee keer te delen? ;)
Dat is het lastige, wel gezocht, niet gevonden.. ;)
Maar blijkbaar was er aan aandacht geen gebrek en had iemand er 37k voor over.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• dreamscape
  • Laatst online: 23:05
Fanta schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:07:
Dat is toch keurig opgelost? Hoe had het dan gemoeten? Rechthoekig om de boiler heen? Of de boiler een halve meter lager hangen, waardoor je hem vervolgens niet meer kan gebruiken?
Ietwat verkeerde smiley. Ik vond het vooral opvallend en niet meteen verkeerd of zo. Het is inderdaad best strak opgelost. Ik had in zo'n geval waarschijnlijk geen verlaagd plafond geknutseld...

Punctuality is the politeness of kings

• ZpAz
Quad schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:34:
[...]

Ik vraag me inderdaad wel af wat je hier dan mee kan. Je mag op het land niets doen naast het planten van beschoeiing. En het water, dat lijkt me niet echt af te scheiden.

En zelfs als je dat kan, dan vaar je regelmatig erheen met je bootje zodat je rustig kan dobberen? 8)7

Just bragging rights? Of kan je daadwerkelijk iets met zo'n plot.

[ Voor 10% gewijzigd door ZpAz op 03-08-2023 20:48 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• antoin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-12 19:52
ZpAz schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:47:
[...]

Ik vraag me inderdaad wel af wat je hier dan mee kan. Je mag op het land niets doen naast het planten van beschoeiing. En het water, dat lijkt me niet echt af te scheiden.

En zelfs als je dat kan, dan vaar je regelmatig erheen met je bootje zodat je rustig kan dobberen? 8)7

Just bragging rights? Of kan je daadwerkelijk iets met zo'n plot.
Om in het Nederlandse binnenwater te mogen vissen moet je volgens artikel 21 van de Visserijwet 1963:
  • zelf visrechthebbende zijn (eigenaar van heerlijk visrecht, eigenaar van de grond onder het water of huurder van het visrecht) of;
  • schriftelijk toestemming hebben van de visrechthebbende om te mogen vissen.
De sportvisakte is per 1 januari 2007 afgeschaft zodat iemand die wil vissen en die niet zelf het visrecht heeft, vanaf die datum altijd de schriftelijke toestemming nodig heeft van de visrechthebbende, ook voor het vissen in de voormalige (op verzoek aangewezen) openbare wateren.

• ZpAz
antoin schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:09:
[...]

Om in het Nederlandse binnenwater te mogen vissen moet je volgens artikel 21 van de Visserijwet 1963:
  • zelf visrechthebbende zijn (eigenaar van heerlijk visrecht, eigenaar van de grond onder het water of huurder van het visrecht) of;
  • schriftelijk toestemming hebben van de visrechthebbende om te mogen vissen.
De sportvisakte is per 1 januari 2007 afgeschaft zodat iemand die wil vissen en die niet zelf het visrecht heeft, vanaf die datum altijd de schriftelijke toestemming nodig heeft van de visrechthebbende, ook voor het vissen in de voormalige (op verzoek aangewezen) openbare wateren.
Is dat iets anders dan "de vispas" hiermee mag je toch (op bepaalde toegankelijke wateren) vissen.

Het grootste gedeelte van de Loosdrechtse plassen mag je er mee vissen. Mogelijk niet op dit stukje, maar of daar zich al het vis verschuild. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hmd4JIPQgYd9tTMq-0Zaw_tmNcY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LzLePvyvd3b6lLEr4WfG2NgT.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door ZpAz op 03-08-2023 21:15 ]

• antoin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-12 19:52
Ik ben zelf niet zo'n visser ;-). Ik weet niet wat viswater waard is voor een visvereniging. Maar het is ook het enige wat ik kan bedenken als je er geen woonboot mag neerleggen.
Er staat overigens wel bij dat er een "ligplaats" bij hoort. Zou je er dan wel een gewone boot mogen neerleggen, maar enkel geen woonboot? Liggeld in een jachthaven kan ook behoorlijk aantikken.

• martyw
RonJ schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:17:
[...]

spoiler:
Kuch, ter Apel, kuch. :X

Toch zou ik 10x liever in Emmen wonen dan in A'dam, bijzonder gekleurd onderzoek waarbij vooral prioriteit/weging gegeven wordt aan wat stereotype jonge grachtengordelbewoners belangrijk vinden.
Dat eerste onderzoek wat ik aanhaalde was vooral gebaseerd op wat de vraagprijs per m2 van huizen is, ook in onderzoek waar de onderzoekers aangeven dat de Randstad benadeeld wordt weet Emmen nog steeds niet te shinen, het scoort hier nauwelijks beter dan Amsterdam en Den Haag.... (Ik ken Emmen niet, netzomin als bijvoorbeeld Heerlen dat ook altijd aan mijn aandacht ontsnapt is, maar zie regelmatig onderzoeken waar deze steden slecht scoren....). En nu houd ik erover op, we raken van het pad af ;)

• No Hands
Quad schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:34:
[...]

Het wordt al droger, als je dit hebt heb je iig water genoeg om naar hartelust badjes in de achtertuin te vullen, je tuin te sproeien en je auto te wassen als dat straks allemaal verboden wordt.

• martyw
Heerlijke jaren zeventig hut met een aardappel gefotografeerd (waarom wat moeite doen voor € 1.200.000)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/394/457_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/394/434_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/394/464_2160.jpg
Gezien de ligging in het Zaanse moeras zal er wel geamoveerd worden
https://www.funda.nl/koop...99345-jj-allanstraat-226/

[ Voor 12% gewijzigd door martyw op 03-08-2023 22:00 ]

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
martyw schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:48:
Heerlijke jaren zeventig hut met een aardappel gefotografeerd (waarom wat moeite doen voor € 1.200.000)
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je verwacht dat oude meuk beter fotograferen een hogere verkoopprijs oplevert :? >:)

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:28
Wat nieuws over een woning waar zowel de hoge prijs als de verlagingen in de prijs al meerdere malen zijn besproken:

https://www.fcupdate.nl/v...en-leggen-op-zijn-salaris

Kopen wordt nu wellicht wat lastiger aangezien er beslag op is gelegd.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-12 16:46
Quad schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:17:

Dit is een grap toch?

[...]

[Afbeelding]

Helaas achter een betaalmuur maar wie handig is weet er wel raad mee:

Struik in Loosdrechtse Plassen verkocht voor 37.500 euro: ’Je kunt er niks mee’

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

nokiaan958GB schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 23:13:
[...]

Je verwacht dat oude meuk beter fotograferen een hogere verkoopprijs oplevert :? >:)
Nee, maar geeft een beter idee en een gevoel van professionalisme.

Het is wel waar overigens, hoe duurder het huis, hoe beroerder de foto's. Want waarom 200 euro uitgeven op je pand van 2 miljoen, dat kan je ook gebruiken om je bbq mee te starten, veel leuker!

blup

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

stutrecht schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 00:44:
Wat nieuws over een woning waar zowel de hoge prijs als de verlagingen in de prijs al meerdere malen zijn besproken:

https://www.fcupdate.nl/v...en-leggen-op-zijn-salaris

Kopen wordt nu wellicht wat lastiger aangezien er beslag op is gelegd.
die vent is echt helemaal van het padje af, was er eindelijk een club die hem toch wou hebben, bam, extra eisen en is de deal weer geklapt... die zien we over 5 jaar terug in een bericht over cocaïnehandel oid.

blup

• mauriceho84
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-12 23:20
Erg kleurrijk, maar voor wat het is toch best goed uitgevoerd.

https://www.funda.nl/koop...2259811-utrechtseweg-107/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/176/789/097_1440.jpg

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:35

timovd

Voorsprong door techniek

Het huis van de buren staat ook te koop: https://www.funda.nl/koop...2259819-utrechtseweg-105/
Het interieur is iets minder smaakgevoelig, maar nog steeds kleurrijk. Familie van elkaar?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• mauriceho84
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-12 23:20
timovd schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:41:
[...]

Het huis van de buren staat ook te koop: https://www.funda.nl/koop...2259819-utrechtseweg-105/
Het interieur is iets minder smaakgevoelig, maar nog steeds kleurrijk. Familie van elkaar?
Goed gevonden, die had ik gemist.Het lijkt inderdaad erg veel op elkaar, vind t prachtig

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik hou wel van een beetje kleur maar alle kleuren van de regenboog in 1 kamer is me iets teveel.

• robbre
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:28
Creatief met de vierkante meters, tenzij je in de enorme kelder wil slapen..

https://www.funda.nl/koop...-42296852-zwiepseweg-3-a/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/257/032_2160.jpg

Maar wat zit er acther deze deur?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/257/036_2160.jpg

• Rubbergrover1
Bezulba schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:59:
[...]

Het is wel waar overigens, hoe duurder het huis, hoe beroerder de foto's. Want waarom 200 euro uitgeven op je pand van 2 miljoen, dat kan je ook gebruiken om je bbq mee te starten, veel leuker!
Met een duurder interieur of met duurdere apparatuur of kunst in huis zou ik ook liever niet te gedetailleerde foto's hebben. In dit topic zijn toch regelmatig discussies geweest over de audiofiele apparatuur die in sommige woningen stond. Dat soort discussie zou ik bij mijn huis niet graag in een forum zien, want je weet nooit wie er mee leest. Daarom liever onscherpe en niet gedetailleerde foto's, zodat ze minder goed zien of er dure spullen staan

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22:15
Als je een airco unit echt lelijk vindt tegen de buitenkant van je huis (wat bij dit huis ook zeer begrijpelijk is), hang je hem toch gewoon binnen op zolder?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ye4RpeMgnrg16tr_tMM9sou8AMA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nk6AfNkWSRbGYBG6jve1Pa19.jpg?f=fotoalbum_large

Verder wel echt een zeer imposant huis, met een authentiek doch redelijk modern interieur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GdkmnAUElG-Or-KOU53cl0_FpGw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iFAh9tJOSQtLKsET2fyQQvcf.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...42115115-vinkwijk-2-en-4/

[ Voor 26% gewijzigd door emot op 04-08-2023 14:22 ]

• Twhomp
  • Laatst online: 29-12 18:05

Twhomp

Stayin' Alive

Rubbergrover1 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 12:54:
[...]
Daarom liever onscherpe en niet gedetailleerde foto's, zodat ze minder goed zien of er dure spullen staan
Dan moet je wel heel onscherpe foto's gebruiken voordat dure spullen niet meer herkenbaar zijn. En dan ben je het doel ook weer voorbij, want die foto's zijn dan zo slecht dat je verkoopkansen in het gedrang komen.

(en weer je dan ook kijkers?)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

Met een duurder interieur of met duurdere apparatuur of kunst in huis zou ik ook liever niet te gedetailleerde foto's hebben. In dit topic zijn toch regelmatig discussies geweest over de audiofiele apparatuur die in sommige woningen stond. Dat soort discussie zou ik bij mijn huis niet graag in een forum zien, want je weet nooit wie er mee leest. Daarom liever onscherpe en niet gedetailleerde foto's, zodat ze minder goed zien of er dure spullen staan
Maar je laat wel mensen in je huis kijken. Want je wil toch verkopen.... tjah, ik vind het ver gezocht.

blup

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-12 15:50
emot schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:21:
Als je een airco unit echt lelijk vindt tegen de buitenkant van je huis (wat bij dit huis ook zeer begrijpelijk is), hang je hem toch gewoon binnen op zolder?

[Afbeelding]

Verder wel echt een zeer imposant huis, met een authentiek doch redelijk modern interieur.

[Afbeelding]

Ik denk dat het vooral te maken heeft dat het aan de buitenkant niet mag vanwege monument status of zoiets.

Opzich zou dit best prima kunnen werken. Warmte stijgt, dus veel last van de extra warmte op zolder zal wel meevallen en zo te zien hangt er een ventilator naast die de warme lucht van de unit naar buiten blaast.

Maar wat een pand zeg, en wederom een oprijlaan die langer is dan de gemiddelde straat in een woonwijk.

En al die hertenschedels....of hoe noem je dat als het aan de muur hangt? Doet me wel vermoeden dat die persoonlijk afgeschoten zijn.

• Rubbergrover1
Bezulba schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:49:
[...]

Maar je laat wel mensen in je huis kijken. Want je wil toch verkopen.... tjah, ik vind het ver gezocht.
offtopic:
Ik zie het niet heel anders dan dat je vooraf je dure schilderijen even van de wand haalt of sculpturen weg zet. Lijken mij ook geen overbodige voorzorgsmaatregelen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:59

Fiber

Beaches are for storming.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Prijs op aanvraag...

Dus als je naar de prijs moet vragen, dan kun je hem waarschijnlijk niet betalen... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Fiber schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:28:
[...]

Prijs op aanvraag...

Dus als je naar de prijs moet vragen, dan kun je hem waarschijnlijk niet betalen... :z
Goedkoop zal het niet zijn maar ligt wel in een uithoek. En wat denk je dat het onderhoud kost van gebouwen en de tuin?

[ Voor 8% gewijzigd door Sethro op 04-08-2023 22:24 ]

• martyw
[...]

offtopic:
In dat Zaanse huis waar ik deze recurring discussie mee herstartte heb ik weinig waardevolle spullen gezien op de fotos, ik vermoed dat de erfgenamen het hele interieur naar de kringloopwinkel afvoeren....

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:48

paQ

martyw schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:48:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
die 'spots' in de keuken :')
Lijken wel koplampen!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/394/433_2160.jpg

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

paQ schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:11:
[...]

die 'spots' in de keuken :')
Lijken wel koplampen!
[Afbeelding]
Mijn vader zei altijd "ik moet wel kunnen zien wat ik eet". Dat is wel redelijk van toepassing hier :P

• ZpAz
[...]

Prijs op aanvraag...

Ze krijgen vast te veel prijsaanvragen van het gewone volk binnen, het verhaal eindigt met:
HOGERE PRIJSKLASSE
:+

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-12 23:24
ZpAz schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:52:
[...]

Ze krijgen vast te veel prijsaanvragen van het gewone volk binnen, het verhaal eindigt met:

[...]

:+
Door er gewoon 10 mil neer te zetten is elke onduidelijkheid weg. Nu zal het dat niet kosten verwacht ik. Hopen ze dat mensen het eerst bezichtigen en zo onder de indruk zijn dat ze een hoger bedrag besteden als bedoeld?

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:13
timovd schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:41:
[...]

Alles wijst er wel op dat het ooit 1 huis was, maar dat de boel gesplitst is.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• No Hands

• Leipo
  • Niet online
waarbij over ieder detail is nagedacht
perfect afgewerkt
eeuuhh, echt waar?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/456/407_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...5614-henri-bergsonweg-58/

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Bezulba schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:59:
[...]

Ik denk dat als ik verkoopmakelaar zou zijn bij zo'n huis het liefst alleen gretige en gemotiveerde kijkers zou willen uitnodigen en geen kritische zeurpieten :+

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ik als leek denk aan 8-10 miljoen. Maar het zou ook zo maar het dubbele kunnen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Ome Ernst op 05-08-2023 22:27 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, ze hebben er over nagedacht, toen tot de conclusie gekomen 'meh beetje gamma spul werkt ook' en dan 'perfect' afgewerkt. :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-12 08:18
Ik ben wel nieuwsgierig waarom het na < 1 jaar wordt verkocht. Maar de makelaar is wel makkelijk om dingen te roepen zoals "perfect afgewerkt", "De tuin ligt rondom, is mooi ontworpen", "Alles zorgvuldig afgewerkt", etc. ik kan het zien op de foto's.

De oppervlakte is 1700m2+ maar ik zie het niet terug op de foto's :'( Ook in de straat zijn ze nog aan het bouwen of er zitten woonwagenkamp bewoners :+

• ThePsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:32

ThePsycho

Biertje?

Ome Ernst schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 22:26:
[...]

Ik als leek denk aan 8-10 miljoen. Maar het zou ook zo maar het dubbele kunnen zijn.
Als het het dubbele is zou ik toch eerder deze kopen

Ondanks dat dit eerder een verschrikkelijk groot kantoorpand met woonfuncties is wat mij betreft.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/168/208/735_2160.jpg

ID.3 Pro 58 kWh | Ede | 5740 Wp | PVOutput

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Hoewel een behoorlijk aantal dingen niet mijn smaak zijn, zou ik hier zo kunnen intrekken.
Beetje groot alleen. Maar er zijn vast wel wat fotomodellen die nog wat woonruimte zoeken.

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
UTMachine schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 10:23:
[...]

Ik ben wel nieuwsgierig waarom het na < 1 jaar wordt verkocht. Maar de makelaar is wel makkelijk om dingen te roepen zoals "perfect afgewerkt", "De tuin ligt rondom, is mooi ontworpen", "Alles zorgvuldig afgewerkt", etc. ik kan het zien op de foto's.

De oppervlakte is 1700m2+ maar ik zie het niet terug op de foto's :'( Ook in de straat zijn ze nog aan het bouwen of er zitten woonwagenkamp bewoners :+
Wel exact lezen natuurlijk hè, er staat "De tuin [...] is mooi ontworpen" - dat betekent natuurlijk nog niet dat 'ie ook mooi is aangelegd :+ _O-

Maar inderdaad zeer bijzonder dat het vrij snel verkocht wordt. Er zijn natuurlijk altijd geldige redenen (positief danwel negatief) om te moeten verhuizen, maar het verbaast mij inderdaad ook vaak als een dergelijk huis, wat ogenschijnlijk voor de specifieke eisen van de eigenaren ontworpen is, binnen afzienbare tijd te koop gezet wordt.

Als ik de kadastrale kaart zo zie, lijkt het perceeloppervlak overigens vooral in het grasveld te zitten waar we maar een deel van zien.

[ Voor 6% gewijzigd door MDKorpel op 06-08-2023 11:57 ]

• FFW
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-12 21:17

FFW

een leuk Duits aandoend huis met een balkon
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/175/085/090_2160.jpg

Binnen ruimte voor je hobby
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/175/085/080_2160.jpg
aangezien het een 4 meter hoog plafond is kun je daar twee verdiepingen van maken ?

opgedeeld in twee huisnummers.
https://www.funda.nl/koop...927-van-yssumlaan-5-en-7/

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

FFW schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:23:
[Afbeelding]
aangezien het een 4 meter hoog plafond is kun je daar twee verdiepingen van maken ?
In een land waar veel mensen 1.90 of langer zijn, wil jij 2 verdiepingen van minder dan 2.00 meter hoogte maken? Het klinkt niet als een goed idee.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:59

Fiber

Beaches are for storming.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Alles kan, maar met mijn lengte niet aan te raden. Afgezien van het feit dat je dan die prachtige monumentale ruimte grondig verpest.
Erg leuk pand overigens, dat wel. _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Rubbergrover1
ThePsycho schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 11:03:
[...]

Als het het dubbele is zou ik toch eerder deze kopen

Ondanks dat dit eerder een verschrikkelijk groot kantoorpand met woonfuncties is wat mij betreft.

[Afbeelding]
Is 'ie weer te koop of nog te koop? Is in 2017 en 2019 ook al langs gekomen.
Jasphur in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1"

• hhj
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:40

hhj

No Hands schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 19:23:
[...]

Ah die stoel, die moet ik hebben!
Volgens mij hoort er ook een krukje bij...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Be-1eM6aXDDMBzkMMrQP6dPdP00=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nz5eqQx51yhprkXfxdx3CQXI.jpg?f=fotoalbum_large

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:04
Dat past natuurlijk nooit. Zo'n groot oppervlak moet minimaal 2m50 hoog zijn. En liefst nog wat meer. En dan komt er nog minimaal 30cm voor de tussenvloer bij.
In de praktijk heb je ca 5m50 nodig om het in twee verdiepingen te kunnen splitsen.
Conclusie: Gewoon 1 grote ruimte laten. Met 4 meter is er wel voldoende hoogte voor een onderhoudsbrug voor je autohobby, of om een camper of caravan te stallen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

• Twhomp
  • Laatst online: 29-12 18:05

Twhomp

Stayin' Alive

No Hands schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 19:23:
Ah die stoel, die moet ik hebben!
hhj schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 20:32:
Volgens mij hoort er ook een krukje bij...[Afbeelding]
Leuke achtergrondinfo over die rotan peacock stoel en waarom deze zoveel in de (toenmalige) media was:

https://www.vox.com/2019/...peacock-chair-album-cover

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:02

[Afbeelding]
Vermoed dat het 'label' rijksmonument ook flink heeft meegespeeld :).

Verder wel mooi maar zou niet willen denken aan de jaarlijkse onderhoud en energie nota O-).

• raze88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-12 15:19
Erik070 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:23:
[...]

Ik denk dat het vooral te maken heeft dat het aan de buitenkant niet mag vanwege monument status of zoiets.

Opzich zou dit best prima kunnen werken. Warmte stijgt, dus veel last van de extra warmte op zolder zal wel meevallen en zo te zien hangt er een ventilator naast die de warme lucht van de unit naar buiten blaast.

Maar wat een pand zeg, en wederom een oprijlaan die langer is dan de gemiddelde straat in een woonwijk.

En al die hertenschedels....of hoe noem je dat als het aan de muur hangt? Doet me wel vermoeden dat die persoonlijk afgeschoten zijn.
Die oprijlaan is niet zo lang. Er ligt een hele straat met woningen welke nu achter de bomen wegvallen :) .
Kijk maar eens op Streetview (padevoortseallee Zeddam).
Airco's is vermoedelijk i.v.m. monumentale status.

[ Voor 25% gewijzigd door raze88 op 07-08-2023 08:22 ]

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:39
Wauw zo veel geld en dan zit je in Oosterwold, wat totaal een mislukking is. Het is echt 1 grote puin hoop daar van onafgebouwede huizen en stacaravans. Dat gaat de komende 10 jaar nog niet goed komen.

• thunder8
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

opgedeeld in twee huisnummers.
https://www.funda.nl/koop...927-van-yssumlaan-5-en-7/
Ideaal huis voor iemand met een serieuze autohobby. Zou wel meteen dat systeemplafond uit de garage trekken en het plafond dan wat meer industrieel maken met hanglampen. En maar 1 badkamer op 6 slaapkamers terwijl het officieel 2 woningen zouden zijn? Delen ze die badkamer met de buren? 8)7

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Caelorum
  • Laatst online: 23:40
Als je een airco unit echt lelijk vindt tegen de buitenkant van je huis (wat bij dit huis ook zeer begrijpelijk is), hang je hem toch gewoon binnen op zolder? [...]
Naja als het dak niet geïsoleerd is zou het nog wel eens uit kunnen komen. Vooral met zo een groot oppervlakte aan dak. Tussenvloer isoleren en gaan.
En zoals gezegd. Het is een rijksmonument dus dan zou het wel niet anders mogen. Aan de andere kant is intern door het huis gaan en dan de unit buiten op de grond vast ook welogelijk, maar door de afstand minder efficiënt.

• Leipo
  • Niet online
thunder8 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 08:40:
[...]

Ideaal huis voor iemand met een serieuze autohobby. Zou wel meteen dat systeemplafond uit de garage trekken en het plafond dan wat meer industrieel maken met hanglampen. En maar 1 badkamer op 6 slaapkamers terwijl het officieel 2 woningen zouden zijn? Delen ze die badkamer met de buren? 8)7
plattegrond laat wel 2 badkamers zien. woningen zijn exact gespiegeld aan elkaar zo te zien dus waarschijnlijk heb je met 1 foto beide badkamers wel gezien :P

• thunder8
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

Leipo schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 08:58:
[...]

plattegrond laat wel 2 badkamers zien. woningen zijn exact gespiegeld aan elkaar zo te zien dus waarschijnlijk heb je met 1 foto beide badkamers wel gezien :P
Dan klopt de tekst op Funda niet. :) Daar staat 6 slaapkamers en 1 badkamer.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-12 16:30
Andrehj schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 20:54:
[...]

Dat past natuurlijk nooit. Zo'n groot oppervlak moet minimaal 2m50 hoog zijn. En liefst nog wat meer. En dan komt er nog minimaal 30cm voor de tussenvloer bij.
In de praktijk heb je ca 5m50 nodig om het in twee verdiepingen te kunnen splitsen.
Conclusie: Gewoon 1 grote ruimte laten. Met 4 meter is er wel voldoende hoogte voor een onderhoudsbrug voor je autohobby, of om een camper of caravan te stallen.
Twee verdiepingen auto's in de garage kan wel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G_s-bqJSW_fyUJS38AAFqpU0fXI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vFLUAUahoaCRBfY87VkvyPB3.png?f=user_large

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-12 09:33
Prachtig gelegen tijdcapsule uit de jaren 70:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJjlqEVZj31wYGTj7vVxKELGNWY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yTXGeJKSe2WvsLY6aRc4Jn1Z.png?f=fotoalbum_large

Wel een stevige 6 ton voor wat de makelaar een "Kluswoning" noemt.

Ik vraag me af hoe een dergelijke woning, zonder enige verduurzaming, op een label C komt.

Wel aan het water.....

link: https://www.funda.nl/koop/mildam/huis-88612955-milhoes-14/

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-12 09:33
Klein woudhuisje in het bos Oranjewoud.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tk40AGYZf9SNtELUS3g-ny5hSuE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0ASSGJ6VxUv1HJ6M9h1LGqLS.png?f=fotoalbum_large

Is al beschaafd gemoderniseerd maar het bestemmingsplan biedt nog wat mogelijkheden voor uitbreiding.

wel (zondags) veel dagjesmensen voor je huis langs maar gelukkig staat het ver van de weg.

En wonen in je eigen bos met 1,3 ha grond.

https://www.funda.nl/koop...47-bieruma-oostingweg-13/

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

• keeperson
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-12 10:25
CvP_tweakers schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:52:
Ik vraag me af hoe een dergelijke woning, zonder enige verduurzaming, op een label C komt.
Hout isoleert, hè. Ook aan de binnenkant. :+

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-12 23:24
keeperson schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 12:40:
[...]

Hout isoleert, hè. Ook aan de binnenkant. :+
Dat valt wel tegen hoor. De timmerman die ik een voordeur liet maken zei hetzelfde. Maar even de isolatiewaarde van hout opgezocht, en zo hoog was dat nu ook weer niet, Een sandwich deur met een laag pir erin heeft toch een heel wat betere isolatiewaarde. Heel vel huizen krijgen C, terwijl er soms weinig geisoleerd is.

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-12 08:18
CvP_tweakers schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:52:
Prachtig gelegen tijdcapsule uit de jaren 70:

[Afbeelding]

Wel een stevige 6 ton voor wat de makelaar een "Kluswoning" noemt.

Wel aan het water.....

link: https://www.funda.nl/koop/mildam/huis-88612955-milhoes-14/
Tja, 6 ton en dan nog het volgende "Eigendom belast met vruchtgebruik" en natuurlijk De woning wordt "As is-Where is'. Voor mijn persoontje een reden om met een grote boog/boot om heen te gaan :+

[ Voor 8% gewijzigd door UTMachine op 07-08-2023 18:16 ]

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-12 08:02
In België vond ik dit bijzondere huis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S1sUqpYcms6utK-b5q1jiAy481I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gx3EF6iNxLEdFBNVeJ5clEGc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gapAWRZKAQgHodlXkGil3PkwrDc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IN5A00BSy9dPjrGtlYY36Nkk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lTuoRaNo5_gR_14da5YMHYskv3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WbPiA9QRvCifw7yhDKlSkje4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FK1Vederyw-_7F2iwa_SkkzF6FY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vVkT0Vevf8Z5NydMmYP4fCBc.jpg?f=fotoalbum_large

De link:

https://www.funda.nl/koop...altenberger-strasse-64-a/

Bijzondere smaak zeg maar. Met veel zitplaatsen.

• Wild Chocolate
  • Laatst online: 00:28
multynoob schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:17:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De link:

Bijzonder is inderdaad wel van toepassing.

Heffen ze in België nog onroerend-zaakbelasting per venster?

iRacing Profiel

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

mathy_ schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 08:36:
Dat gaat de komende 10 jaar nog niet goed komen.
Wellicht dat de verkopers van dat huis daar ook achter zijn gekomen, al is het misschien wat laat ?

• martyw
multynoob schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:17:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De link:

Die hadden we begin dit jaar ook al bekeken dankzij @iRob: https://gathering.tweaker...message/73999352#73999352
Pagina: 1 ... 60 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.