[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 49 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:54
Zoals velen al zeggen is Olav niet de scherpste meer en mist hij echt wel dingen die in het veld gebeuren.
Toch vind ik hem qua stem zeker veel prettiger om NL-commentaar te horen ipv het team bij Viaplay (Engels even buiten beschouwing gelaten). Bij Viaplay heb ik altijd het gevoel dat ik naar een voetbalwedstrijd aan het kijken ben.

Ik heb nu F1TV en af en toe Olav aanstaan via Opera browser (ingebouwde VPN), dit bevalt me prima als ik met meerdere mensen kijk. Als ik alleen kijk pak ik Engels commentaar.

Ik heb nu glas via kpn, als de prijs van ziggo-sport in de buurt komt van F1TV zit ik er serieus aan te denken dat te nemen, lekker makkelijk! En als net als eerder ook F1TV wordt inbegrepen bij een Ziggo-sport abonnement is het voor mij een win-win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
BernardV schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 18:30:
En als net als eerder ook F1TV wordt inbegrepen bij een Ziggo-sport abonnement is het voor mij een win-win.
Dat was wel alleen voor Ziggo klanten (die ook Ziggo Sport hadden). En uit jou verhaal kan ik niet opmaken of je dan zou overstappen naar Ziggo, of bij KPN blijft. En in beide gevallen dan het additionele Ziggo Sport TV pakket erbij te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:54
RobertMe schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:12:
[...]

Dat was wel alleen voor Ziggo klanten (die ook Ziggo Sport hadden). En uit jou verhaal kan ik niet opmaken of je dan zou overstappen naar Ziggo, of bij KPN blijft. En in beide gevallen dan het additionele Ziggo Sport TV pakket erbij te nemen.
Ik had destijds Ziggo Sport Totaal (a 15,95 dacht ik, maar met korting door verlening bij KPN) via KPN en daarmee kon je je ook aanmelden voor F1TV via een speciale pagina. Moest je je abonneenummer opgeven e.d.

Overstappen ga ik niet doen, ik blijf bij glas.

//EDIT: Dat was trouwens destijds XS4ALL waar ik zat en niet direct bij KPN

[ Voor 5% gewijzigd door BernardV op 30-03-2024 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Laatst online: 16:52
BernardV schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:18:
[...]

En precies dit wordt het grote sinkhole voor Ziggo.
Die geloven echt dat de klanten terug komen door F1.
Momenteel rennen de klanten sneller weg als ratten van een zinkend schip.

Daarbij te bedenken dat in 2024 de tijden totaal zijn veranderd met meer providers en de streaming technologie.
de meeste mensen die ik ken zijn inmiddels volledig gewend om via streaming te kijken en zitten niet meer te wachtten om terug te gaan naar linear kijken.

Overigens, dat Ziggo Viaplay heeft overtroefd met het bod wil niet zeggen dat de buitenlandse " dark Horses" zijn afgehaakt. Dat lees ik nergens.
Een kleine zoekactie zegt nog steeds dat Apple in de race is met een Bod van 2 miljard voor wereldwijde uitzendrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Je kunt niet in een keer alle rechten wereldwijd kopen, dus dat lijkt mij meer een wild gerucht. Is ook al van een tijdje terug.

Ziggo heeft ook de komende Europese voetbalrechten, en moet wedstrijden van Nederlandse clubs aan iedereen beschikbaar maken.
Dat wil het via een app gaan doen.
Dat is dus net zo goed streaming.

En die moeten net zo goed geld verdienen. Tv en achterhaald internet verkopen met als tegenprestatie een sportzender is ook geen succesformule.

Geen garantie dat het er beter op wordt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
trinity999 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 21:28:
[...]

En precies dit wordt het grote sinkhole voor Ziggo.
Die geloven echt dat de klanten terug komen door F1.
Momenteel rennen de klanten sneller weg als ratten van een zinkend schip.

Daarbij te bedenken dat in 2024 de tijden totaal zijn veranderd met meer providers en de streaming technologie.
de meeste mensen die ik ken zijn inmiddels volledig gewend om via streaming te kijken en zitten niet meer te wachtten om terug te gaan naar linear kijken.

Overigens, dat Ziggo Viaplay heeft overtroefd met het bod wil niet zeggen dat de buitenlandse " dark Horses" zijn afgehaakt. Dat lees ik nergens.
Een kleine zoekactie zegt nog steeds dat Apple in de race is met een Bod van 2 miljard voor wereldwijde uitzendrechten.
De meeste mensen maakt het geen drol uit of ze nou via streaming of direct op TV kijken, als ze het maar kunnen zien.

Als men 10 euro kan besparen door van KPN naar Ziggo over te stappen, en Viaplay/F1 op kunnen zeggen omdat Ziggo het standaard aan gaat bieden, dan gaat het gros van de mensen ook gewoon over lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:44
BernardV schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:18:
[...]
Maw Ziggo heeft ook glas!
https://www.ziggo.nl/internet/glasvezel

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Dat is niet wat er staat, maar wel wat ze je willen doen geloven ;) Er staat dat Ziggo "glasvezel-kabel" heeft incl. uitleg van "glasvezel tot aan de wijk" en "(coax) kabel van de wijkkast tot de woning".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:33

Laguna

Connaisseur

trinity999 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 21:28:
[...]

Vertel, waar wordt dat nog steeds gezegd?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Laguna schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:11:
[...]

Vertel, waar wordt dat nog steeds gezegd?
TotaalTV 😂

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Zie hier het gevolg van de misleidende glasvezel-kabel marketing van Ziggo. Ze hebben hun woorden zo zorgvuldig gekozen dat de gewone burger denkt glasvezel te kunnen krijgen maar vervolgens coax krijgt. Op het moment dat je die ontdekking doet is het te laat. En onbewust, buiten jouw schuld om (en ik reken het je ook niet aan :) ), steun je nu ook nog eens deze hachelijke marketing met deze post en de woorden "Ziggo heeft ook glas!".

De zorgvuldig (lees: zoveel mogelijk burgers trappen erin maar we schrijven het nét duidelijk genoeg zodat we niet in de problemen komen) gekozen woorden "glasvezel-kabel" beschrijft het op zich wel: eerst een stuk glasvezel, de rest is coax kabel.
En dan de URL zelf:
code:
1
https://www.ziggo.nl/internet/glasvezel

Ook daarin zou je zelfs de misleiding kunnen zien.

Ik vind het totaal plaatje de reinste misleiding in hun marketing en daarmee zet Ziggo zichzelf in een kwaad daglicht. En blijkbaar komen ze er gewoon mee weg.

[ Voor 5% gewijzigd door remco_k op 31-03-2024 12:23 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:31
Krisp schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 08:13:
Ik zou niet weten waarom je terug zou gaan naar Ziggo
4k beeld. Zaken zoals commentaar, data etc doen mij allemaal weinig. Ik wil gewoon de hoofduitzending in zon hoog mogelijke kwaliteit zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:55
Wild Chocolate schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 10:51:
EDIT: En degenen die bij Ziggo weg zijn vanwege de prijs, gaan echt niet terugkomen als Ziggo de F1 exclusief krijgt.
Waarom niet? Ik ben bij Ziggo weggegaan vanwege de prijs. Want ik had ineens F1TV nodig en Ziggo werd niet goedkoper. Als ik nu weer terug kan naar Ziggo, met F1TV en Ziggo Racing en met een leuke welkomstbonus, dan doe ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:40
Ach, geheel glasvezel of niet, heb sinds kort 1 Gb van Ziggo en dat haal ik ook zonder noemenswaardige storingen dus vind het wel prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:10
Ik heb hier ook de 1 GB verbinding thuis, werkt prima. Zeer zelden storingen en eigenlijk gewoon goed genoeg. Wat buren hier in de buurt zitten op een E-fiber verbinding en zijn wat minder gelukkig.

Benno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
F1 heeft toch geen 4k?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
TheBrut3 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:54:
[...]

Waarom niet? Ik ben bij Ziggo weggegaan vanwege de prijs. Want ik had ineens F1TV nodig en Ziggo werd niet goedkoper. Als ik nu weer terug kan naar Ziggo, met F1TV en Ziggo Racing en met een leuke welkomstbonus, dan doe ik dat.
En daarnaast gelijk weer de kans dat het in 4K aangeboden wordt. Dit is zowel bij Viaplay als F1TV niet het geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
sig69 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:00:
[...]

F1 heeft toch geen 4k?
Jawel, F1 wordt in 4K vastgelegd en de "output" na productie (lees: world feed zoals aangeboden naar TV zenders) is ook 4K.

Sky F1 heeft vervolgens ook daadwerkelijk een 4K uitzending. En Ziggo heeft op het eind ook in 4K uitgezonden.

Overigens kijk ik zelf voor de races en de spanning / "ervaring". Waarbij goed commentaar ook veel toevoegt. Als ik in haarscherpe kwaliteit auto's wil zien ga ik wel naar buiten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:23:
Jawel, F1 wordt in 4K vastgelegd en de "output" na productie (lees: world feed zoals aangeboden naar TV zenders) is ook 4K.

Sky F1 heeft vervolgens ook daadwerkelijk een 4K uitzending. En Ziggo heeft op het eind ook in 4K uitgezonden.

Overigens kijk ik zelf voor de races en de spanning / "ervaring". Waarbij goed commentaar ook veel toevoegt. Als ik in haarscherpe kwaliteit auto's wil zien ga ik wel naar buiten :+
Idd, al jaren in 4k. Tegenwoordig zelfs in HDR zag ik. Da's mooi bij de locale avond races 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

remco_k

een cassettebandje was genoeg

japioo33 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:16:
Ach, geheel glasvezel of niet, heb sinds kort 1 Gb van Ziggo en dat haal ik ook zonder noemenswaardige storingen dus vind het wel prima zo.
Bvanham schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:49:
Ik heb hier ook de 1 GB verbinding thuis, werkt prima. Zeer zelden storingen en eigenlijk gewoon goed genoeg. Wat buren hier in de buurt zitten op een E-fiber verbinding en zijn wat minder gelukkig.

Benno
Mijn punt ging totaal niet over of Ziggo een wel of niet goed werkende verbinding oplevert. Want dat kunnen ze wel. Mijn punt ging over hun grove misleiding in hun marketing.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

remco_k schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:49:
[...]

[...]

Mijn punt ging totaal niet over of Ziggo een wel of niet goed werkende verbinding oplevert. Want dat kunnen ze wel. Mijn punt ging over hun grove misleiding in hun marketing.
offtopic:
Dat vind ik wel overdreven. Het staat mijns inziens duidelijk verwoord op die pagina van Ziggo en onder de streep maakt het voor de consument ook weinig verschil qua snelheid/prijs is het vergelijkbaar (op het snelste abonnement na). Enkel upload is aanzienlijk hoger bij glas, maar daar merkt de gemiddelde gebruiker toch niks van.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
remco_k schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:49:
[...]

[...]

Oké, en nu?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
In een ander topic verder discussiëren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:18

rammes

koekebakker 1e klas

TheBrut3 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:54:
[...]

goeie, nog even snel weg gaan om de welkomst bonus straks mee te pakken

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-09 17:34
d-vine schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 20:28:
Ben wel blij dat F1 weer terug is bij Ziggo.
Hoop alleen wel dat het daar weer iets minder een clown show gaat worden.

En ben benieuwd of Olav alleen commentaar gaat leveren of er een commentaar bijkomt.
Als hij het alleen gaat doen dan mist meneer straks weer de helft.
Om eerlijk te zijn ben ik blij dat hij dan niet meer aan tafel zit bij Race Café tijdens de raceweekenden :+
Zijn commentaar op live tv is meestal wel prima, maar bij de talkshow is hij samen met Jack mijn minst favoriete. Beetje grappen is leuk, maar zij gaan vaak te ver door waardoor ze onvoldoende tijd hebben voor andere onderwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Lees op diverse sites dat Ziggo de F1 uitzendrechten voor NL heeft in 2025.

Ben benieuwd.

Hoewel ik een beetje een haat liefde verhouding heb met hem, zou ik het toch wel leuk vinden als Olaf Mol ook weer mee mag gaan doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ugh, ik ben echt klaar met die man. Ik denk dat ik maar naar F1TV blijf kijken.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 15:13
ZeromaNoiS schreef op zondag 31 maart 2024 @ 23:34:
Lees op diverse sites dat Ziggo de F1 uitzendrechten voor NL heeft in 2025.

Ben benieuwd.

Hoewel ik een beetje een haat liefde verhouding heb met hem, zou ik het toch wel leuk vinden als Olaf Mol ook weer mee mag gaan doen.
Zou het hem wel gunnen. Veel NL'ers zullen er blij mee zijn ipv het viaplay duo.

Zelf blijf ik bij F1TV zolang dat kan. Dat commentaar is top oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Waah schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:14:
[...]

Zou het hem wel gunnen. Veel NL'ers zullen er blij mee zijn ipv het viaplay duo.

Zelf blijf ik bij F1TV zolang dat kan. Dat commentaar is top oOo
Als het zoals voorheen gaat dan krijg je F1TV Pro gratis bij je Ziggo abonnement. Net zoals dat nu ook gebeurt bij Viaplay.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
sjaool schreef op maandag 1 april 2024 @ 01:06:
[...]

Als het zoals voorheen gaat dan krijg je F1TV Pro gratis bij je Ziggo abonnement. Net zoals dat nu ook gebeurt bij Viaplay.
Dat is dit jaar voor het eerst. Zou mij niet verbazen als dat volgend jaar weer verdwijnt.

Ziggo geeft waarschijnlijk F1 “gratis” en gebruikt dat als lokkertje voor hun hele dienstenpakket.
Viaplay heeft een hele andere propositie en verdienmodel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:10
Als viaplay de rechten verliest verdwijnt ook de f1tv deal verwacht ik direct. Wat ziggo gaat doen, gratis of niet, moeten we maar zien. Ik Ou het prima vinden, de viaplay façade vond ik vreselijk. De ziggo mensen hoeven voor mij ook zeker niet allemaal terug te komen. Vers bloed is wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

ZeromaNoiS schreef op maandag 1 april 2024 @ 01:12:
[...]

Dat is dit jaar voor het eerst. Zou mij niet verbazen als dat volgend jaar weer verdwijnt.
Bij Viaplay wel ja, bij Ziggo was dat eerder ook al het geval: https://www.gptoday.net/n...1-tv-pro-gratis-activeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Laguna schreef op maandag 1 april 2024 @ 10:18:
[...]

Bij Viaplay wel ja, bij Ziggo was dat eerder ook al het geval: https://www.gptoday.net/n...1-tv-pro-gratis-activeren
Ja maar dan moest je dus wel Ziggo Sport Totaal afnemen, wat niet hoefde om gewoon F1 te kunnen kijken.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

.oisyn schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:39:
[...]

Ja maar dan moest je dus wel Ziggo Sport Totaal afnemen, wat niet hoefde om gewoon F1 te kunnen kijken.
Klopt, al betaal je daar niet extra voor indien je ook Vodafone hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Laguna schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:39:
[...]

Ah dat is nieuw, eerst was dat alleen Movies&series L. Natuurlijk wel alleen als je ook internet afneemt (ik heb vodafone en ziggo, maar zonder internet dus geen kortingen en pakketten voor mij :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Laguna schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:39:
[...]

Of hollandsenieuwe. Zo wacht ik nog even met het verlengen van mobiele abo. Eind zomervakantie ben ik weer bij Ziggo (nu Odido, i.c.m. Ben 5 euro korting). Mogelijk F1 (nog steeds geen zekerheid op dit moment) en Europees voetbal vind ik naast Ziggo Select het totale aanbod van Ziggo Sport wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
.oisyn schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:40:
[...]

Ah dat is nieuw, eerst was dat alleen Movies&series L. Natuurlijk wel alleen als je ook internet afneemt (ik heb vodafone en ziggo, maar zonder internet dus geen kortingen en pakketten voor mij :/)
Je kunt kiezen tussen Ziggo Sport Totaal of SkyShowTime.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strongwtforce
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 12:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:51

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Het bericht is inderdaad ook pas bekend gemaakt op 2 April, gelukkig want er waren gisteren serieus bedrijven zo dom om op 1 April echt nieuws bekend te maken. Niemand geloofde hun :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strongwtforce
Maar waarom zou viaplay ineens gratis f1 gaan aanbieden? Of gaat het om een aantal races en doen ze er reclameblokken doorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Laatst online: 15:51
Zal wel zuur zijn voor iedereen die nog een jaarabonnement op Viaplay heeft afgesloten en het nu op het open net aangeboden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40

Gaitman

The Real One

Het staat overal. Ook bij Viaplay en SBS zelf

https://www.viaplaygroup....rship-netherlands-2217663

https://www.hartvannederl...v-formule-1-voetbal-darts

Alles met de datum van vandaag.

[ Voor 24% gewijzigd door Gaitman op 02-04-2024 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
strongwtforce schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:52:
Maar waarom zou viaplay ineens gratis f1 gaan aanbieden? Of gaat het om een aantal races en doen ze er reclameblokken doorheen?
Viaplay krijgt natuurlijk wel geld van Talpa bij deze deal. Wellicht een noodzaak voor Viaplay om te overleven...
morm schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:53:
Zal wel zuur zijn voor iedereen die nog een jaarabonnement op Viaplay heeft afgesloten en het nu op het open net aangeboden gaat worden.
Verwacht dat dit bijna een bewuste zet is, eerst de fans een jaarabbo laten afsluiten, en daarna een deal met Talpa..... Geld van de F1 fans is dan al binnen....

[ Voor 36% gewijzigd door ZeRoC00L op 02-04-2024 08:54 ]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:41
Fucking hell. Voor niks een duur F1TV abonnenment genomen!

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Cass Casey schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:54:
Wij hebben geen keus want hebben geen tv kastje van KPN :)
Maar als dit waarheid word Viaplay nog erger dan ze al waren als je mij het vraagt, want dit is voor de mensen met een jaarabonnement echt een ****streek..

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 02-04-2024 08:56 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strongwtforce
ZeRoC00L schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:53:
[...]

Viaplay krijgt natuurlijk wel geld van Talpa bij deze deal. Wellicht een noodzaak voor Viaplay om te overleven...

[...]

Verwacht dat dit bijna een bewuste zet is, eerst de fans een jaarabbo laten afsluiten, en daarna een deal met Talpa..... Geld van de F1 fans is dan al binnen....
Das natuurlijk naaierij van de bovenste plank. Iedereen met een maandabonnement gaat dan massaal opzeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40

Gaitman

The Real One

Er staat een selectie van Viaplay. Dus wil niet zeggen dat elke race uitgezonden word. Of misschien alleen een samenvatting.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Het gaat inderdaad niet om de races zelf volgens NOS:
Formule 1 gaat naar SBS 9

Talpa heeft een deal gesloten met Viaplay Group, bekend van de Formule 1-uitzendingen. Vanaf 5 april is een selectie van het sportaanbod van Viaplay te zien op SBS 9, dat verder gaat onder de naam ViaplayTV. Dat bevestigt een woordvoerder van Viaplay.

Niet alle Formule 1-races zullen te zien zijn via ViaplayTV. Viaplay zegt tegen de NOS dat het gaat om samenvattingen en kwalificatieraces. Daarnaast zullen er dartwedstrijden en voetbalwedstrijden uit de Engelse en Duitse competitie te zien zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Cass Casey schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:54:
Live races zullen niet worden uitgezonden op SBS 9.

Ik wist niet eens dat SBS 9 een zender was :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:10
Ik hoorde net op de radio dat de vrijdag training wel te zien is en de race is volledig te zien in de middag dus niet live.

AD:

Talpa sluit een deal met streamingsdienst Viaplay. Op zender SBS9 wordt vanaf 5 april Formule 1 uitgezonden. Voorlopig gaat het om één race die gratis en met enkele uren vertraging wordt uitgezonden. Er zullen komend jaar meer races op het open net worden uitgezonden, aldus Talpa. ,,Die programmering wordt later bekend gemaakt.” De tv-zender wordt omgedoopt tot Viaplay TV.

Hanneke van Houwelingen 02-04-24, 08:44 Laatste update: 09:00
Ook zal Talpa darts van de Professional Darts Corporation (PDC) en voetbalwedstrijden uit de Engelse Premier League en Duitse Bundesliga gaan uitzenden. Viaplay TV trapt op 5 april af met de Formule 1 GP Japan. Dan zal live de tweede vrije training en een re-run van de Formule 1-talkshow Shakedown Japan te zien zijn. Een dag later wordt de kwalificatie uitgezonden en op zondag 7 april de race.

Vertraging
Overigens wordt de race in Japan met vertraging op het open tv-net uitgezonden. Op de streamingsdienst zal de race om 7 uur 's ochtends live te zien zijn, maar Talpa zendt deze pas om 13 uur uit.

Frans Klein, directeur Video van Talpa Network: ,,Dit is voor ons een prachtige samenwerking. Viaplay heeft een groot aanbod van mooie content, waaronder livesport. En dan met name sporten die in Nederland immens populaire zijn: Formule 1, darts, voetbal uit omringende landen. Wij zijn blij dat we sportminnend Nederland een selectie van de sportevenementen van Viaplay kunnen aanbieden op het open net.”

[ Voor 85% gewijzigd door d-vine op 02-04-2024 09:04 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zijn dit de laatste stuiptrekkingen van Viaplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Laatst online: 13:27
sjaool schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:33:
Ja ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:40
Vermoed van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crakie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 07:36

Crakie

I want my board back, Lance

Deze aankondiging lijkt me plan B inderdaad. Nog even die nieuwe Viaplay TV-zender promoten met F1 en vanaf volgend jaar proberen te overleven zonder.

Deze signature is strikt genomen langer dan noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleppink
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 15:17
Ja Viaplay probeert in dit laatste jaar dat ze de rechten hebben er zoveel mogelijk uit te halen. Het geld van Talpa zal zeker welkom zijn.

Het is wel weer een teken dat ze echt meer in de slappe was zitten en mee bieden voor de komende jaren lastig zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:40
Ach ach, wat is het tegenwoordig ook lekker overzichtelijk in medialand.
Terecht dat iedereen achterdochtig is, doodziek wordt je van al die extra abonnementen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:32

greatgonzo

schit-te-rend!

G_Dragon schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:55:
[...]

Wij hebben geen keus want hebben geen tv kastje van KPN :)
Maar als dit waarheid word Viaplay nog erger dan ze al waren als je mij het vraagt, want dit is voor de mensen met een jaarabonnement echt een ****streek..
Weet niet of nlziet een optie is, die heeft ook sbs9

En volgens mij is KIJK gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
greatgonzo schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:11:
[...]

Weet niet of nlziet een optie is, die heeft ook sbs9

En volgens mij is KIJK gratis?
Ja kijk is gratis, die app hebben we op onze Chromecast staan maar gebruiken hem amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Inmiddels zie ik op Tubantia staan (die deelt het bericht vanuit het AD).. dat de race met 6 uur vertraging wordt uitgezonden..

Nu weet ik niet of dit standaard zo wordt, of enkel vanwege Japan

Sowieso maar een paar races, dus we moeten ons ook niet rijk rekenen

[ Voor 15% gewijzigd door greatgonzo op 02-04-2024 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:21
greatgonzo schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:18:
Inmiddels zie ik op Tubantia staan (die deelt het bericht vanuit het AD).. dat de race met 6 uur vertraging wordt uitgezonden..

Nu weet ik niet of dit standaard zo wordt, of enkel vanwege Japan

Sowieso maar een paar races, dus we moeten ons ook niet rijk rekenen
Dat heb ik op meer plekken gelezen, ik verwacht dat ze alle races (die ze uitzenden) met 6 uur vertraging uitzenden om zo niet hun eigen viaplay abonnementjeste kanabaliseren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Overigens is SBS9 niet bij alle zenders aangeboden in alle pakketten. Bij Ziggo zit de zender niet in Kabel TV

Men kan al een aantal races live zien bij RTL Duitsland (met Duits commentaar en reclame) (Bahrain (2-3), Hongarije (21-7), België (28-7), Nederland (25-8), Monza (1-9), Azerbaijan(15-9) en Las Vegas (24. November). ), en Zandvoort bij de NPO en Spa bij de VRT...

(Voor RTL Duitsland geldt overigens dezelfde beperking als bij SBS9 bij Ziggo)

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
TV gids bij Ziggo Go app moeten ze nog bijwerken dan, ik zie geen Viaplay TV i.p.v. SBS9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ipv 7:00 dan 13:00 kijken. Komt mij beter uit...
Ik kijk nu F1tv pro maar ik vond de studio show van viaplay altijd wel leuk met ho ping pong en Christijan Albers.
Ik weet niet of fanclub Coronel ook regelmatig aanschuift want die hoef ik niet te zien. Dus dan mis ik niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiCk
  • Laatst online: 11:05
NeverSettle schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:13:
TV gids bij Ziggo Go app moeten ze nog bijwerken dan, ik zie geen Viaplay TV i.p.v. SBS9.
Het nieuws is zo oud nog niet, daarnaast zal eerst de programmering ook duidelijk moeten zijn en gaat het pas in op 5 april :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik lees nu weer ergens dat het alleen om de hoogtepunten van de race zou gaan die op Viaplay TV uitgezonden gaan worden. Het nieuwe is op dit moment nog wel verwarrend moet ik zeggen. Niet dat ik erop zit te wachten aangezien ik F1TV Pro heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxlessness
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-07 22:02
sjaool schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:22:
Ik lees nu weer ergens dat het alleen om de hoogtepunten van de race zou gaan die op Viaplay TV uitgezonden gaan worden. Het nieuwe is op dit moment nog wel verwarrend moet ik zeggen. Niet dat ik erop zit te wachten aangezien ik F1TV Pro heb. :P
In hoeverre heeft dit dan meerwaarde over de samenvatting die door F1 zelf op youtube gezet wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
boxlessness schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:30:
[...]

In hoeverre heeft dit dan meerwaarde over de samenvatting die door F1 zelf op youtube gezet wordt?
Beetje mierenneuken, maar dat zijn echt hoogtepunten in de letterlijke zin van het woord en niet zozeer samenvattingen. Je kan met redelijk gemak van zelfs de saaiste F1 races een samenvatting maken die minstens 15min lang is denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
[...]

Langere samenvattingen, in het Nederlands? Ze kunnen het ook gebruiken als reclame voor Viaplay natuurlijk en andere sporten, series en films worden uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

[...]

of van de samenvatting op de NOS, die duurt, inclusief bespreking van Jan Lammers, ook wel een half uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
jeanj schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:10:
Overigens is SBS9 niet bij alle zenders aangeboden in alle pakketten. Bij Ziggo zit de zender niet in Kabel TV

Men kan al een aantal races live zien bij RTL Duitsland (met Duits commentaar en reclame) (Bahrain (2-3), Hongarije (21-7), België (28-7), Nederland (25-8), Monza (1-9), Azerbaijan(15-9) en Las Vegas (24. November). ), en Zandvoort bij de NPO en Spa bij de VRT...

(Voor RTL Duitsland geldt overigens dezelfde beperking als bij SBS9 bij Ziggo)
Wel in TV Standaard, maar Ziggo maakt onder water nog steeds verschil nieuwe Ziggo klanten, oude klanten, voormalige UPC klanten en voormalige Ziggo klanten.

In Nijmegen (voormalig UPC) heb ik TV Standaard voor zover ik weet.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

greatgonzo schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:38:
[...]

of van de samenvatting op de NOS, die duurt, inclusief bespreking van Jan Lammers, ook wel een half uur
Alleen jammer van dat seniorencommentaar. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Wil je de race bij SBS kijken dan kun je hem dus beter opnemen en dan een uurtje later kijken. Dan kan je tijdens de reclames gewoon doorspoelen. Volgens mij kan er wel vanuit gaan dat er om de 15 - 20 minuten reclame is. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08

SomerenV

It's something!

In het persbericht melden jullie dat Viaplay TV de Grand Prix van Japan in delay uitzendt. Geldt dat ook voor andere F1-races dit seizoen?

Lodewick: “Nee, deze wedstrijd wordt zondag integraal uitgezonden om 13:00 uur. Dat gebeurt ook met de Grand Prix van China en misschien ook die van Las Vegas. Verder zie je op Viaplay TV de samenvattingen van de races. Geselecteerde evenementen, zoals eens een vrije training, kan je er soms live zien. De rest is live te zien via onze app.”
Bron

De soep wordt dus véél minder heet gegeten dan ie wordt opgediend. Ik vraag me af wat ze hiermee proberen te bereiken. Veel valt er voor ze niet meer te winnen lijkt me. Mensen die F1 willen zien zitten al op hun app of kijken via F1TV. Het lijkt me overigens ook echt verschrikkelijk naar een wedstrijd te kijken met om de haverklap reclame, of zo'n picture-in-picture-uitvoering zoals de Duitser dat heeft.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Chris Woerts liet bij VI desgevraagd weten dat hij ervan overtuigd is dat de F1 rechten bij Viaplay blijven. Lijkt mij meer wensdenken vanuit zijn positie. De introductie van Viaplay TV met hulp van Talpa zie ik eerder als een soort van uitweg voor Viaplay om in Nederland te overleven zodra ze de F1 rechten kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
Laguna schreef op woensdag 3 april 2024 @ 00:23:
Chris Woerts liet bij VI desgevraagd weten dat hij ervan overtuigd is dat de F1 rechten bij Viaplay blijven. Lijkt mij meer wensdenken vanuit zijn positie. De introductie van Viaplay TV met hulp van Talpa zie ik eerder als een soort van uitweg voor Viaplay om in Nederland te overleven zodra ze de F1 rechten kwijt zijn.
Inderdaad, ze zitten ook nog met Bundesliga, darts en PL rechten waar je echt niet de huidge abbonnnements prijzen voor kan vragen en die qua kijkersaantallen veel kleiner zijn dan F1.

Andere scenario kan zijn dat Talpa Viaplay NL overneemt zonder F1. Talpa heeft geen streaming op dit moment itt RTL.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

jeanj schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:10:
Ik vraag me af hoe je dát voor elkaar moet krijgen, bij Ziggo GEEN sbs9 in je pakket hebben. Hint. Ik geloof het niet.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:27

DON PAPA

Tweaker-fan

psy schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:17:
[...]

Ik vraag me af hoe je dát voor elkaar moet krijgen, bij Ziggo GEEN sbs9 in je pakket hebben. Hint. Ik geloof het niet.
Toch klopt het wel dat SBS9 niet in het "kabel tv" pakket zit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F7CDOOHVeBIRdJnWroZWoOV9DG0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dd0cZRGJEe8nzG5qfiMRWv4W.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
[...]

Bij Kabel-TV zit het niet..

SBS6
Kabel Tv, Tv Standard

SBS9
Tv Standard

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

ed1703 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:29:
[...]

Bij Kabel-TV zit het niet..

SBS6
Kabel Tv, Tv Standard

SBS9
Tv Standard

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht
Maar wat is dat dan voor pakket? Hoe moet je daaraan komen?

En de term "Kabel-TV" is helemaal hilarisch. Wat zou het anders moeten zijn bij Ziggo?

[ Voor 12% gewijzigd door psy op 03-04-2024 14:01 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:27

DON PAPA

Tweaker-fan

psy schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:00:
[...]
"Kabel TV" (50+ tv-zenders, inclusief Ziggo Sport) is het basis tv pakket bij Ziggo en ontvang je standaard bij elk abonnement, of je moet zelf voor een ander tv pakket kiezen 😉 De mensen die bijvoordeeld voor een internet only abonnement kiezen, krijgen er standaard ook "kabel tv" bij geleverd.

[ Voor 26% gewijzigd door DON PAPA op 03-04-2024 14:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy

psy

DON PAPA schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:17:
[...]

"Kabel TV" (50+ tv-zenders, inclusief Ziggo Sport) is het basis tv pakket bij Ziggo en ontvang je standaard bij elk abonnement, of je moet zelf voor een ander tv pakket kiezen 😉 De mensen die bijvoordeeld voor een internet only abonnement kiezen, krijgen er standaard ook "kabel tv" bij geleverd.
Wel superhandig dat ze het standaard pakket niet standaard genoemd hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 15:13
psy schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:36:
[...]

Wel superhandig dat ze het standaard pakket niet standaard genoemd hebben.
het is ook niet het standaard abbonement. Het is het minimale wat je altijd krijgt, zelfs als je internet-only neemt. Puur omdat ze via die kabel (coax) altijd TV meesturen en daar zit een standaard aantal zenders in.

In de praktijk loopt niemand hier tegenaan volgens mij, tenzij ze zelf al kiezen voor geen TV (dus internet only)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het is ook nog gewoon los te bestellen: https://www.ziggo.nl/televisie/kabel-tv. Er zijn bijvoorbeeld nog aardig wat ouderen met dit pakket, die hun internet dan bij KPN hebben lopen. En ook wanneer je Ziggo internet neemt inclusief Ziggo GO (maar zonder Mediabox) krijg je met dit pakket te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
[...]

Je kan even op de link klikken dan staat het er toch echt. Soms vraag je je af waarom je de moeite neemt om er een bron bij te plaatsen....
[...]

En de term "Kabel-TV" is helemaal hilarisch. Wat zou het anders moeten zijn bij Ziggo?
Dat is het oude coax analoge pakket (inmiddels digitaal). Vandaar de naam, dit was de oorspronkelijke kabel tv. Het standaard TV pakket is het digitale pakket met meer zenders, het was een uitbreiding daarop. Dat men het standaard noemt zal wel marketing zijn, net als dat ziggo ook via glasvezel gaat..

Mijn broer heeft het met het tientje vriendje actie (zie forum). Ik heb ook die actie alleen met Standaard. Mijn broer sloot het later af, maar dat kon niet met standaard meer op dat moment... Volgens mij wordt het ook bij budget geleverd. Typisch zo'n pakket wat je wat ze niet actief aanbieden, maar je wel wat mee kan besparen (9 euro pm). Ik moet wel zoeken voordat ik het kan bestellen.. Een voorbeeld internet met kabel tv op een externe site

[ Voor 32% gewijzigd door jeanj op 03-04-2024 16:01 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Laguna schreef op woensdag 3 april 2024 @ 00:23:
Ik weet niet hoe betrouwbaar de geruchten zijn dat Ziggo het gaat worden maar Viaplay heeft een flinke inverstering van oa Canal + gehad. Mogelijk dat ze dat in willen gaan zetten maar ze zullen er nu met die €30 miljoen niet aan uitkomen die ze voor de huidige rechten geboden hebben. Hoe ze dat terug willen gaan verdienen is de vraag, mochten ze inderdaad de rechten behouden.
Raken ze F1 kwijt wordt het helemaal ellende gezien de bedragen die ze betaald hebben voor het voetbal. Bij Ziggo waren de kijkcijfers voor de toppers in de PL niet denderend ondanks dat er regelmatig toppers gratis te bekijken waren. Prime zend nu ook PL uit, Viaplay is dus bezig om overal vandaan geld bij elkaar te schrapen.

[ Voor 4% gewijzigd door Lekker Ventje op 03-04-2024 18:53 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
[...]

Kabel tv als in zenders rechtstreeks vanuit de coax kabel. Voor betere kwaliteit heb je een Ziggo mediabox nodig, zoals de Next en Next Mini. Laatste werkt alleen via een netwerkkabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:40
NeverSettle schreef op woensdag 3 april 2024 @ 19:57:
[...]

Kabel tv als in zenders rechtstreeks vanuit de coax kabel. Voor betere kwaliteit heb je een Ziggo mediabox nodig, zoals de Next en Next Mini. Laatste werkt alleen via een netwerkkabel.
Kabel-tv bedoelt ziggo, ongecodeerd digitaal kabel signaal zonder gebruik van CI+ module of mediabox.

SBS9 zit gecodeerd voor smartcard voor CI+, Mediabox icm CI+ of Next (mini). dus wat jij zegt is onjuist,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Het mooiste is ook nog eens dat Ziggo de naam "Kabel TV" bij mijn weten 2x gebruikt.
Je kunt zonder internet "Kabel TV" afnemen, en dan heb je alleen het ongecodeerde DCB-C signaal. Maar als je internet only hebt (en automatisch het ongecodeerde DVB-C signaal ontvangt) kun je ook nog "Kabel TV" bestellen, maar dan krijg je * drumroll * Ziggo Go (TV) "erbij". Kost een euro of 6, 7 bovenop internet only, tegenover 12,50 of zo? voor TV Start waarbij je dus een Next (Mini) krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Lekker Ventje schreef op woensdag 3 april 2024 @ 18:47:
[...]

Ik weet niet hoe betrouwbaar de geruchten zijn dat Ziggo het gaat worden maar Viaplay heeft een flinke inverstering van oa Canal + gehad. Mogelijk dat ze dat in willen gaan zetten maar ze zullen er nu met die €30 miljoen niet aan uitkomen die ze voor de huidige rechten geboden hebben. Hoe ze dat terug willen gaan verdienen is de vraag, mochten ze inderdaad de rechten behouden.
Raken ze F1 kwijt wordt het helemaal ellende gezien de bedragen die ze betaald hebben voor het voetbal. Bij Ziggo waren de kijkcijfers voor de toppers in de PL niet denderend ondanks dat er regelmatig toppers gratis te bekijken waren. Prime zend nu ook PL uit, Viaplay is dus bezig om overal vandaan geld bij elkaar te schrapen.
Ik heb nu al twee verschillende artikelen gezien. Het ene artikel spreekt ervan dat normaal gesproken zeer betrouwbare bronnen melden dat Ziggo nog de enige partij in de race om de uitzendrechten is, het andere beweert sinds vandaag exact hetzelfde over Viaplay... En in allebei de artikelen beweren de journalisten het vrijwel zeker te weten. Het kan dus echt nog alle kanten op.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Overigens enkel voor komende reeks van 3 jaar uitzendrechten heb je nog enige zekerheid dat Max nog rijdt (en wie weet niet eens alle jaren), want je hebt best kans dat Max uitgekeken raakt op F1 en een volgende uitdaging aangaat. Ik zou het zelf wel tof vinden als hij voor de "triple crown" gaat, momenteel enkel behaald door Graham Hill.

Oftewel de biedende partijen voor de uitzendrechten in Nederland zullen maximaal inzetten op deze tender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08:27
Laguna schreef op woensdag 3 april 2024 @ 23:00:
Overigens enkel voor komende reeks van 3 jaar uitzendrechten heb je nog enige zekerheid dat Max nog rijdt (en wie weet niet eens alle jaren), want je hebt best kans dat Max uitgekeken raakt op F1 en een volgende uitdaging aangaat. Ik zou het zelf wel tof vinden als hij voor de "triple crown" gaat, momenteel enkel behaald door Graham Hill.

Oftewel de biedende partijen voor de uitzendrechten in Nederland zullen maximaal inzetten op deze tender.
Tis off topic, maar hij gaat nooit en te nimmer in een Indycar rijden.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JPD68 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:50:
[...]

't Is off-topic, maar hij gaat nooit en te nimmer in een IndyCar rijden.
Off-topic en nog een onderbuikgevoel ook. 8)7

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08:27
Room42 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 10:03:
[...]

Onderbuik :? Hij heeft zich hier al vaak over uitgesproken ;-)

En nu weer on-topic, mijn 79-jarige buurman is afgehaakt bij Viaplay omdat de lineare uitzending eraf is gehaald. Hij is net terug uit Spanje: "daar kon ik het gewoon op TV zien¨.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 14:42
Room42 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 10:03:
[...]

Geen onderbuikgevoel, maar een feit:
https://autobahn.eu/artik...jn-leven-niet-te-riskeren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ach dat kan altijd nog veranderen. Ik zie 'm zeker niet zoals VeeKay meedoen bij IndyCar, maar net als Alonso enkel meedoen aan de Indy 500 acht ik nog wel mogelijk in de toekomst (ook al zegt hij nu nee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Dolby Audio op SBS9.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:11

Spotmatic

Ken sent me

Dit was natuurlijk te verwachten. RTL 2.0. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53O_Z0b72PhG-DZiWgz-otBSHjs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3RNdK1hj1FVFSdSl548nWEcQ.jpg?f=fotoalbum_large

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:44
Ook duidelijk te zien dat het beeld via AppleTV F1pro scherper is dan op SBS9

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Pagina: 1 ... 49 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen