[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 81 82 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:36
Hier sinds dit weekend zo nu en dan blackouts in de streams (live & TechTalk). F1TV app via Chromecast 4K.

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:25
In een outdated firefox op de PC werkt de user agent spoof helaas ook niet meer nu, de website navigeren wel gewoon maar een stream aanklikken (ook archief) dan komt er een foutmelding oppoppen

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:08
Holy moly wat is de kwaliteit van de stream achteruit gegaan. Kijk via de F1tv op de KPN box. Geen instel mogelijkheden van streamkwaliteit. Zit nu op 480P te kijken, schandalig.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Strakke 4K HLG stream via Android TV, geen klachten voor nu 🤞

Testing, one, two ...

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ik heb ook het idee dat de max bitrate wat naar beneden gehaald is als ik in Firefox browser kijk, met mijn TV als 3e monitor. Via Chromecast lijkt het wel de bitrate te halen zoals 't hoort. Het beeld op PC is gewoon wat waziger dan anders...?

Mijn YouTube

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:50
Op de Apple TV ook haperingen sinds deze GP op F1TV Premium. Nu wel minder dan de sprintrace overigens. Overigen blijft de stream wel in sync met GP Radio dus hij gaat niet achterlopen door de hikjes.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:29

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Hier F1TV pro op een Andriod TV, alles prima in orde. Ook geen mindere beeldkwaliteit.

Alles kan stuk.

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:42

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik heb de laatste versie van de AppleTV (bedraad aangesloten) met F1TV Premium en helemaal geen enkele hapering gehaald vandaag en gisteren..

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:01
Heel vaag, kom ineens niet meer in F1 TV Pro.

Kreeg een mail dat ik account is verwijderd en opnieuw moet synchroniseren.
F1 TV Pro met Viaplay, alleen krijg ik steeds deze melding.
Heb al een aantal keren uit gelogd maar kom er niet meer in?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2NmiSFab01BJ0MukvfV8qJ2Xe1s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uksezmVnBJw6wzyZgHZkqxi2.png?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 22-08-2026 18:31 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:33
Albert020 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 18:30:

[Afbeelding]
Hier hetzelfde..

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:01
Even via laptop ingelogd en gesynchroniseerd, het werkt weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SdME-jTjiwZ9xhWqGzMGM1FugXg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GFuCLNFG6n5CjTA7CsysxUMN.png?f=fotoalbum_large

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

Albert020 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 18:30:

[Afbeelding]
Ja, ze zijn weer bezig. En ik synchroniseer opnieuw: "Het lijkt erop dat uw accounts al gesynchroniseerd zijn."

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ks8sXIbEa6bDdwYi9eXEGcnFvwM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Mn5UQRhAwUMgDYDaXXUHF0mU.jpg?f=user_large

Kleine tip: schakel morgen niet op het laatste moment in... misschien moet je nog eens synchroniseren.

[ Voor 12% gewijzigd door CreativeS op 22-08-2026 18:45 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:33
Albert020 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 18:40:
[...]

Even via laptop ingelogd en gesynchroniseerd, het werkt weer.

[Afbeelding]
Hier steeds dit:

SORRY

Uw accountsynchronisatie is mislukt
Het lijkt erop dat je je Viaplay-account al hebt gesynchroniseerd met je F1-account

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:27
Ik had het ook problemen met synchroniseren en gebruik normaal Firefox, toen ik het probeerde via de link in de mail in Chrome werkte het wel gewoon.

PS: daarna moest ik wel even opnieuw inloggen in Firefox, anders pakte hij het abonnement niet goed.

[ Voor 25% gewijzigd door Ithric op 22-08-2026 19:11 ]

iRacing Profiel

• phoney870
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:25
CreativeS schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 18:43:
Kleine tip: schakel morgen niet op het laatste moment in... misschien moet je nog eens synchroniseren.
Echt, na 3 pogingen is het mij weer gelukt, maar stuur gewoon een week voordat je accountkoppeling verwijderd wordt een mailtje dat je de check uitvoert, nu wordt je gewoon eraf gegooid zonder waarschuwing.
Pagina: 1 ... 81 82 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen