Vandaag kregen we in de brievenbus een aanbieding van Ziggo: internet (25Mbit) en vast bellen voor €10 per maand. Geen aansluitkosten en je begint met een jaarcontract dat daarna maandelijks opzegbaar is. De €10 per maand blijft ook gelden ná dat jaarcontract. Wellicht te mooi om waar te zijn?
Op het eerste gezicht misschien wel, maar de aanbieding lijkt gepersonaliseerd te zijn omdat mijn ouders al ruim 27 jaar klant zijn bij Ziggo sinds het vroegere Casema. Echter zijn ze altijd op één manier klant geweest, namelijk enkel het afnemen van een televisie-abonnement. Voor internet en bellen hebben ze altijd gebruik gemaakt van ADSL.
En op die groep klanten is de aanbieding ook gericht, want de voorwaarden zijn enigszins strikt:
Wellicht voor de ouders van mede-Tweakers ook een uitkomst om voor een bedrag van ruim minder dan €30 per maand een prima basis-alles-in-één-pakket te hebben
Op het eerste gezicht misschien wel, maar de aanbieding lijkt gepersonaliseerd te zijn omdat mijn ouders al ruim 27 jaar klant zijn bij Ziggo sinds het vroegere Casema. Echter zijn ze altijd op één manier klant geweest, namelijk enkel het afnemen van een televisie-abonnement. Voor internet en bellen hebben ze altijd gebruik gemaakt van ADSL.
En op die groep klanten is de aanbieding ook gericht, want de voorwaarden zijn enigszins strikt:
- Je bent klant bij Ziggo maar hebt tot nu toe alleen een televisie-abonnement afgenomen (standaard kabel of digitale televisie);
- Je krijgt met deze aanbieding internet (25 Mbit) en vast bellen voor €10 bovenop je huidige televisie-abonnement (standaard kabel tv voor €18,70 per maand - "Start" TV voor €24,95 per maand - "Complete" voor €34,95 per maand);
- Er staat dat het niet te combineren is met andere aanbiedingen, maar ik zou niet weten hoe dat überhaupt tot een goedkopere combinatie zou kunnen leiden aangezien alle andere aanbiedingen en combinaties duurder zijn bij Ziggo.
Wellicht voor de ouders van mede-Tweakers ook een uitkomst om voor een bedrag van ruim minder dan €30 per maand een prima basis-alles-in-één-pakket te hebben