Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sky Lynx
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04 03:27
Vandaag kregen we in de brievenbus een aanbieding van Ziggo: internet (25Mbit) en vast bellen voor €10 per maand. Geen aansluitkosten en je begint met een jaarcontract dat daarna maandelijks opzegbaar is. De €10 per maand blijft ook gelden ná dat jaarcontract. Wellicht te mooi om waar te zijn?

Op het eerste gezicht misschien wel, maar de aanbieding lijkt gepersonaliseerd te zijn omdat mijn ouders al ruim 27 jaar klant zijn bij Ziggo sinds het vroegere Casema. Echter zijn ze altijd op één manier klant geweest, namelijk enkel het afnemen van een televisie-abonnement. Voor internet en bellen hebben ze altijd gebruik gemaakt van ADSL.

En op die groep klanten is de aanbieding ook gericht, want de voorwaarden zijn enigszins strikt:
  • Je bent klant bij Ziggo maar hebt tot nu toe alleen een televisie-abonnement afgenomen (standaard kabel of digitale televisie);
  • Je krijgt met deze aanbieding internet (25 Mbit) en vast bellen voor €10 bovenop je huidige televisie-abonnement (standaard kabel tv voor €18,70 per maand - "Start" TV voor €24,95 per maand - "Complete" voor €34,95 per maand);
  • Er staat dat het niet te combineren is met andere aanbiedingen, maar ik zou niet weten hoe dat überhaupt tot een goedkopere combinatie zou kunnen leiden aangezien alle andere aanbiedingen en combinaties duurder zijn bij Ziggo.
Voor mijn ouders is het ideaal, omdat ze aan het standaard kabel tv-abonnement meer dan voldoende hebben en ze met deze aanbieding een twee keer zo snelle internetverbinding gaan krijgen (25 Mbit) ten opzichte van hun ADSL-abonnement die ze nu hebben bij Tele2 (effectief max. 12 Mbit; nooit hoger gekomen dan dit). Totaalkosten worden dan €18,70 + €10 = €28,70 voor internet (25 Mbit) + bellen + televisie. Overigens hebben ze de dubbele snelheid net als de gemiddelde ouders niet direct nodig voor hun normale surf- en mail-gedrag, maar de totale Ziggo-combinatie is nog altijd goedkoper dan enkel hun huidige ADSL-abonnement ;)

Wellicht voor de ouders van mede-Tweakers ook een uitkomst om voor een bedrag van ruim minder dan €30 per maand een prima basis-alles-in-één-pakket te hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Let wel op dat Ziggo na een (paar) jaar doodleuk zegt dat het abonnement opgeheven wordt en dat ze over moeten stappen naar een ander abbo a 42,- per maand.

Is mij ook gebeurd met het Luiaard pakket (oid).

Putin 2022: Ukraine is not a real country
Musk 2025: Canada is not a real country
Uh oh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky Lynx
Dank voor de tip. Ik had overigens niet de verwachting dat de aanbieding decennia-lang zou blijven bestaan. Het is voor Ziggo uiteraard gewoon een manier om zoveel mogelijk klanten met een AIE-abbo aan zich te binden, om vervolgens na een tijdje alsnog een duurdere AIE-abonnement voor die groep erdoorheen te duwen.

Maar als de aanbieding een paar jaar door blijft gaan, dan is het prima. Tegen die tijd zal er bij mijn ouders eindelijk VVDSL beschikbaar zijn en misschien zelfs ook wel FttH-glasvezel. Dan zal er voor een vergelijkbare prijs zeker weer iets beters te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

Let er op dat ziggo een monoplist is op dit moment in de kabelmarkt.

En voor winstmaximalisatie de helft, en ook nog eens de best presterende callcenters (qua klanttevredenheid) heeft gesloten.

Het gras is niet perce groener bij de buren, maar het bedrijf gaat nu een kant op die oplopend ongunstiger wordt voor de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:29
Mijn moeder heeft dit abo ook... (was toen nog UPC) wilde onlangs toch (eindelijk) een keer digitale TV hebben, maar NEE dat was/ is niet mogelijk met dit pakket... Dan zou ze alsnog moeten overstappen naar een duur pakket.. ik vertelde dat ze deze juist voor de lage kosten had enzo, maar nope wilde ze digitale tv, dan pakket van 45 euro minimaal nodig..
Let dus goed op... Dit pakket is goedkoop, maar kan je NIETS nooit aan wijzigen...
Juup schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 14:12:
Let wel op dat Ziggo na een (paar) jaar doodleuk zegt dat het abonnement opgeheven wordt en dat ze over moeten stappen naar een ander abbo a 42,- per maand.

lijkt me erg sterk, dat dit gebeurt is... Juridisch gezien niet mogelijk, tenzij ze het in de algemene voorwaarden bij je contract hebben gezet, dat het stopt na een jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky Lynx
superericje schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:01:
Mijn moeder heeft dit abo ook... (was toen nog UPC) wilde onlangs toch (eindelijk) een keer digitale TV hebben, maar NEE dat was/ is niet mogelijk met dit pakket... Dan zou ze alsnog moeten overstappen naar een duur pakket.. ik vertelde dat ze deze juist voor de lage kosten had enzo, maar nope wilde ze digitale tv, dan pakket van 45 euro minimaal nodig..
Let dus goed op... Dit pakket is goedkoop, maar kan je NIETS nooit aan wijzigen...
Goed dat je deze ervaring deelt met ons. Ik zal nog het één en ander navragen bij de klantenservice en ze dit voorbeeld voorleggen. Niet met enige verwachting dat een belofte aan de telefoon ooit zal worden nagekomen in de toekomst, maar ik kan in ieder geval vragen of de verschillen in de algemene/bijzondere voorwaarden tussen de reguliere abbo's en deze actie-abbo tot een soortgelijke situatie als bij je moeder zouden kunnen leiden.

Ergens vrees ik ook dat iets soortgelijks het geval zal zijn bij Ziggo, maar voor zover ik nu de combinatie zie is het op papier een losse internet+bellen abonnement en een losse televisie-abonnement dat in werkelijkheid effectief uitkomt op een goedkope alles-in-één. Ik ga ervan uit dat de i+b-abbo voor die €10 inderdaad niet veranderd kan worden. Maar die losse tv-abbo zou ik in principe in de toekomst moeten kunnen upgraden van standaard kabel tv (€18,70) naar één van de twee duurdere tv-abonnementen (€24,95 of €34,95). Niet dat het nodig zal zijn bij ons omdat de standaard kabel tv-abbo voldoende is voor mijn ouders: die biedt digitale TV wanneer er gebruik gemaakt wordt van een CI+ module. Verder krijg je bij de standaard kabel tv-abbo weliswaar maar 3 HD-kanalen (NPO 1/2/3), maar goed, de rest van de zenders kijken ze sporadisch vanwege de overvloed aan reclameblokken tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
lijkt me erg sterk, dat dit gebeurt is... Juridisch gezien niet mogelijk, tenzij ze het in de algemene voorwaarden bij je contract hebben gezet, dat het stopt na een jaar...
Is toch echt waar na het 2e jaar kreeg ik een brief dat het automatisch omgezet werd naar een ander abonnement. Ik mocht wel opzeggen natuurlijk.

Uh oh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip]
Bij de "oud" Ziggo abonnees zat (zit?) er toch al automatisch een digitaal signaal naast het analoge? Daar hoef je je ook niet voor aan te melden. Mijn schoonmoeder heeft enkel een Ziggo TV abonnement maar kijkt wel digitaal zonder er verder actie voor te hoeven nemen. Het digitale basis-pakket is zonder extra kosten beschikbaar naast het analoge.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Sky Lynx schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:35:
[...]

Goed dat je deze ervaring deelt met ons. .......overvloed aan reclameblokken tegenwoordig...
Ziggo+UPC= Ziggo :)
Ik heb, toen ik het destijds voor haar aangevraagd had, ook speciaal voor gebeld (was toen nog UPC) en nee was natuurlijk geen probleem als ze dat in de toekomt zou willen.. Maar ja nu is het Ziggo... En nee kan nooit gezegd zijn.. Niet klantvriendelijk, maar ja *kuch* monopolie op de kabel enzo.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
hardware-lover schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:02:
[...]

Bij de "oud" Ziggo abonnees zat (zit?) er toch al automatisch een digitaal signaal naast het analoge? Daar hoef je je ook niet voor aan te melden. Mijn schoonmoeder heeft enkel een Ziggo TV abonnement maar kijkt wel digitaal zonder er verder actie voor te hoeven nemen. Het digitale basis-pakket is zonder extra kosten beschikbaar naast het analoge.
Ja klopt das gewoon het analoge aanbod, maar dan digitaal... Voor haar voldoende, maar onlangs hoorde ze van TLC, maar ja dat zit niet in analoge pakket, dus ook niet in digitale pakket.... Wordt alleen maar minder, alles gaat achter de decoder en dat kan dus juist niet met dit abo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Juup schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:24:
[...]

Is toch echt waar na het 2e jaar kreeg ik een brief dat het automatisch omgezet werd naar een ander abonnement. Ik mocht wel opzeggen natuurlijk.
Ongelofelijk.... Rare club, ben blij dat ikzelf bij KPN zit :)

Of topic: sorry voor de drie Posts, maar om een of andere reden krijg ik ze via de iPad niet in een geperst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

superericje schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:08:
[...]
Ja klopt das gewoon het analoge aanbod, maar dan digitaal... Voor haar voldoende, maar onlangs hoorde ze van TLC, maar ja dat zit niet in analoge pakket, dus ook niet in digitale pakket.... Wordt alleen maar minder, alles gaat achter de decoder en dat kan dus juist niet met dit abo....
Er zitten meer digitale dan analoge zenders in het basispakket? TLC zit er ook in volgens de Ziggo website?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
hardware-lover schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:19:
[...]

Er zitten meer digitale dan analoge zenders in het basispakket? TLC zit er ook in volgens de Ziggo website?
Nou dan moet ik je teleurstellen, daar moet je een decoder voor hebben. Het pakket is op zich 'gratis' maar zit achter een decoder en die willen ze niet verstrekken bij dit abo.... Das het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Je moet een decoder (of CI+ module) en actieve smartcard hebben om het volledige standaardpakket te kunnen bekijken in HD, enkel bij de NPO HD zenders hoeft dit niet. Sinds kort is een gedeelte digitaal ongecodeerd en dan heb je inderdaad o.a. TLC niet. Voor oud Ziggo klanten met een actieve smartcard geldt dat ze het basispakket (60 digitale en 27 HD-zenders) voor €18,25 kunnen bekijken. Wat dat betreft heeft Ziggo het flink duurder gemaakt voor analoge kijkers als ze de overstap naar digitaal willen maken al blijft volgens mij gelden dat activeren van een smartcard nog steeds kan, zonder extra kosten?

Dus als men een smartcard op de kop kan tikken (niet moeilijk op dit moment), dan kan via een digitale decoder (kost ook geen drol), of geschikte CI module, 60 digitale en 27 HD-zenders bekeken worden ZONDER dat er een ander abonnement aangeschaft hoeft te worden. Het activeren van de nieuwe smartcard kan nog steeds binnen "mijn Ziggo".

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
hardware-lover schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:50:
Je moet een decoder (of CI+ module) en actieve smartcard hebben om het volledige standaardpakket te kunnen bekijken in HD, enkel bij de NPO HD zenders hoeft dit niet. Sinds kort is een gedeelte digitaal ongecodeerd en dan heb je inderdaad o.a. TLC niet. Voor oud Ziggo klanten met een actieve smartcard geldt dat ze het basispakket (60 digitale en 27 HD-zenders) voor €18,25 kunnen bekijken. Wat dat betreft heeft Ziggo het flink duurder gemaakt voor analoge kijkers als ze de overstap naar digitaal willen maken al blijft volgens mij gelden dat activeren van een smartcard nog steeds kan, zonder extra kosten.

Dus als men een smartcard op de kop kan tikken (niet moeilijk op dit moment), dan kan via een digitale decoder (kost ook geen drol), of geschikte CI module, 60 digitale en 27 HD-zenders bekeken worden ZONDER dat er een ander abonnement aangeschaft hoeft te worden. Het activeren van de nieuwe smartcard kan nog steeds binnen "mijn Ziggo".
Je hebt een DM ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky Lynx
hardware-lover schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:50:
Voor oud Ziggo klanten met een actieve smartcard geldt dat ze het basispakket (60 digitale en 27 HD-zenders) voor €18,25 kunnen bekijken.

[...]

@hardware-lover: correct, dat kan ik bevestigen. Net even de inloggegevens van hun Mijn Ziggo-account gevonden en ik zie inderdaad dat mijn ouders nog als oud Ziggo-klant het vroegere basispakket hebben voor €18,25 (dat is de prijs sinds 1 maart 2015, daarvoor was het €17,75 zie ik bij de oude facturen). Er staat ook duidelijk bij dat het pakket 60 digitale en 27 HD-zenders bevat.

Als ik de huidige vergelijkingstabel op de site erbij pak, dan lijkt het erop dat Ziggo dus sinds de fusie eind maart 2015 dit oude basispakket heeft geüpgraded naar wat nu het huidige Play Start abonnement is voor €24,95. Het huidige standaardpakket (Kabel TV) is een gestripte versie met slechts 30 digitale en 3 HD-zenders.

Heb vandaag nog even de klantenservice gebeld en er werd bevestigd dat de €10-actie niet alleen tijdens het eerste jaarcontract geldt maar ook in de vrije contractsperiode erna. Er werd toegezegd dat dit niet zou veranderen door de klant na een tijdje te dwingen om een hoger pakket te nemen. Maar goed, dit laatste zal niet voor eeuwig zijn en ik reken erop dat dat op een gegeven moment toch zal gebeuren (net als eerder het voorbeeld werd genoemd met het Luiaard-pakket van UPC). Dan wordt het overstappen op glasvezel :*)

Voor degenen die gebruik maken van de €10-actie: in mijn eerdere post veronderstelde ik dat het op papier twee losse abonnementen zouden blijven (internet+bellen-abbo voor €10 en tv-abbo voor €18,25). De klantenservice vertelde me echter dat beiden worden samengevoegd tot een alles-in-één abonnement (internet+bellen+tv) voor €28,25 en dat het ook als zodanig op de factuur komt te staan, ondanks dat het abonnement officieel niet bestaat binnen hun huidige reguliere aanbod op de website (Connect & Play Start/Complete/Max). Het is echter een speciaal alles-in-één abonnement dat enkel aan oud-Ziggo klanten wordt aangeboden tot 29 augustus 2015.

Ik moet zeggen dat, ondanks dat er wordt ingeleverd op de internetsnelheid (van 40Mbit naar 25Mbit maar snelheid is geen prio bij mijn ouders thuis), het een mooie besparing van €17,70 oplevert ten opzichte van de goedkoopste (reguliere) Alles-in-1 Start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donshuunouo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01-2024
Voor mijn vader heb ik deze aanbieding ook afgesloten.

Echter, in de bevestigingsbrief staat:

"U ontvangt de eerste 2 maanden 100% korting op Internet 25Mb/s & Bellen. Na deze 2 maanden betaalt u het normale tarief. Uw abonnement is na 12 maanden maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van een maand."

Er wordt dus met geen word gerept over de aanbieding van 10 euro. En wat is het normale tarief? Of zouden ze bedoelen dat je het totaal bedrag, inclusief de eerste 2 maanden gratis, deelt door 12 en dat je dan uitkomt op 10 euro per maand?

Zal ze, helaas, vanavond maar weer eens bellen.

Is niet echt duidelijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-04 14:41
.

[ Voor 193% gewijzigd door colorsone op 21-10-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
*knip* quote verwijderd

Nou mooie praat van je, maar mijn moeder heeft dit dus en wilde HD tv, nou NEE niks mogelijk (heeft nu dit € 10,- abo en standaard digitale TV, oud UPC klant)...
Ja als ze het abo om zet naar een 'normale' bundel, dus bijna € 25.- (zie de edit :)) meer, dan kan het ineens wel... Ik vind deze vorm van "klantenbinding" echt onduidelijk en NIET prettig! vooral, omdat toen ik dat voor haar regelde allemaal wel mogelijk was, althans dat vertelde de klantenservice, was geen probleem om achteraf nog een set up box te krijgen voor kleine meerderheid (in tijden van UPC € 4.95 per maand extra..)

En ja heb dit 3x gevraagd, dus als jij nu zegt dat het wel kan, mag je het voor mij regelen en meteen intern uitleggen hoe je dit hebt gedaan :)

EDIT:
net even gekeken op mijn ziggo, mijn ma heeft: € 10 (internet en bellen) en € 18.70 (tv standaard kosten) dus € 28,70 per maand standaard.. mocht ze HD tv willen moet ze naar € 55,95 (aangezien het hele pakket verandert moet worden..) per maand... Nogal een behoorlijke stijging...

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 21-10-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
.

[ Voor 199% gewijzigd door colorsone op 21-10-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 15:01

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

*knip* quote verwijderd

Verder moet ik zeggen dat ik het wél heel erg waardeer dat je dan in het vervolg wel wat opties aangeeft die eventuele mogelijkheden weer kunnen bieden ;)

[ Voor 60% gewijzigd door gambieter op 21-10-2015 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-04 10:06

Perkouw

Moderator General Chat
Mensen, zullen we het op de man spelen even achter wegen laten en gewoon inhoudelijk gaan discussiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb de betreffende aanbieding ook in de brievenbus ontvangen. Vervolgens heb ik enkele vragen over de actie gesteld via het contactformulier op hun website. Maar deze konden ze niet beantwoorden zeiden ze en zij adviseerde mij vervolgens om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice (nog steeds niet gedaan overigens)

Hun reactie:
Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je e-mail van 28 juli 2015. In je e-mail stel je een aantal vragen over de actie die je hebt ontvangen.

Helaas weet ik te weinig van deze actie af om al je vragen te beantwoorden. Ik wil je dan oook vragen om te bellen naar het telefoonnummer die in de brief staat namelijk telefoonnummer 088-1212812.

Deze is een afdeling die je hier meer uitleg en informatie over kan geven.

Vertrouwende erop je voldoende te hebben ingelicht.

Nog een vraag?
Wij staan online dag en nacht voor je klaar met handige oplossingen op maat en slimme stappenplannen voor bijvoorbeeld installaties.
Daarna nog een vraag? Of bel je liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden.

Fijne dag,
toon volledige bericht
Mijn vragen:
Beste,

laatst hebben jullie ziggo.nl/tieneuro geintroduceerd en ik vroeg mij af op welke manier dit verschilt van alles-in-1 start. Aangezien ik minder betaal is mijn snelheid 25Mb/s ipv 40 Mb/s, maar zijn er bijvoorbeeld nog meer verschillen?

Kan ik bijvoorbeeld wel of geen gebruik maken van extra pakketten, zoals VolOpBellen Altijd of het hebben van een 2e telefoonlijn. Hoe zit het verder met het gebruik van WifiSpots, heb ik hier ook toegang toe of juist niet? Ik ga ervanuit dat ik hier allemaal geen toegang toe heb, maar ik hoop dat u mij met goed nieuws kunt verblijden.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
*knip* quote verwijderd

Ik geef hier gewoon mijn ervaring die ik heb ondervonden met ziggo. Het is gewoon NIET waar dat bij dit abonnement de digitale optie toegevoegd kan worden.. Als dat zo was had ik dat allang gedaan namelijk :-)
Maar goed ik wil alleen maar dat toekomstige klanten van ziggo die dit pakket kiezen
duidelijk weten wat de nadelen zijn van deze..

@moh.moh wifi-hotspot kan wel :-)

[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 21-10-2015 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
.

[ Voor 198% gewijzigd door colorsone op 21-10-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
*knip* quote verwijderd

Ik zal je een PM sturen, als hij zegt dat er HD tv bij kan voor €6,95 dan graag! :-)

[ Voor 54% gewijzigd door gambieter op 21-10-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
.

[ Voor 193% gewijzigd door colorsone op 21-10-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
.

[ Voor 197% gewijzigd door colorsone op 21-10-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 15:01

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Top opgelost dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:36
Heb ook deze aanbieding gekregen en vindt het opzich wel interessant. Wat is de uploadsnelheid, gewoon 1/10 van de download (dus 2.5 Mbps) zoals bij de andere abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 17:16
*knip* quote verwijderd

]Zou je dit misschien willen toelichten?

Mijn moeder heeft heeft sinds het begin altijd het standaard TV pakket gehad en gebruikt sinds enkele jaren een CI+ module+smartcard in haar TV waarmee ze de basiszenders digitaal in HD bekijkt zonder extra kosten.

Als ik dit 10,- abbo voor haar afsluit blijven de TV zenders dan ongewijzigd in HD?

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 21-10-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
.

[ Voor 195% gewijzigd door colorsone op 21-10-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky Lynx
*knip* quote verwijderd

Correct, het is 2,5 Mbps. Dit vroeg ik mij namelijk ook af aangezien het nergens te vinden is in de folder of op de actiepagina (ook niet in de van toepassing zijnde algemene en bijzondere voorwaarden).

Volgens de klantenservice zou de uploadsnelheid inderdaad dezelfde verhouding van tien op één krijgen net als bij de andere abonnementen (40/4; 120/12; 200/20). Voor de zekerheid nog een keertje gebeld op een latere dag en een andere medewerker bevestigde dit.
Schrijver schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:59:
[...]
Zou je dit misschien willen toelichten?

Mijn moeder heeft heeft sinds het begin altijd het standaard TV pakket gehad en gebruikt sinds enkele jaren een CI+ module+smartcard in haar TV waarmee ze de basiszenders digitaal in HD bekijkt zonder extra kosten.

Als ik dit 10,- abbo voor haar afsluit blijven de TV zenders dan ongewijzigd in HD?
Heeft je moeder het vroegere TV Standaard pakket (60 digitale zenders waarvan 27 in HD-formaat) voor de huidige prijs van €18,25? Check dit even in haar Mijn Ziggo-account onder de tab 'Mijn gegevens' -> 'Producten'. Als extra check kun je zien dat dit abonnement vóór maart 2015 nog €17,75 was (de prijswijziging kun je zien onder de tab 'Mijn gegevens' -> 'Facturen').

Als ze dit abonnement heeft, dan blijft dit inderdaad ongewijzigd na het aansluiten van de €10-actie (dus ze blijft de 60 digitale en 27 HD-zenders behouden voor de €18,25 die ze nu betaalt). Het is dus niet zo dat ze opeens wordt teruggezet naar het huidige tv-basisabonnement dat 'Kabel TV' heet en €18,70 per maand kost (met slechts 30 digitale zenders waarvan enkel 3 in HD-formaat), aldus twee medewerkers van de klantenservice (ook geraadpleegd op twee verschillende dagen).

*knip* quote verwijderd

[ Voor 65% gewijzigd door gambieter op 21-10-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-04 22:22
Wat is wijsheid voor mij denken jullie? Want deze actie lijkt een super actie te zijn.

Ik heb nu Online als internetprovider en betaal nu 20,34 per maand. Ik zie dat de huidige kosten voor Online internet 25 euro zijn.

Als ik download met Online met bv Spotnet dan download hij tussen de 1,1 - 1,4 mb/s.
( Vroeger was dat 1,9 mb/sec dat terzijde; heb al heel vaak gebeld of ze het konden opkrikken enzo)

Mijn ouders betalen voor mij een los een Ziggo TV abbo.
Ik heb een ouderwetse analoge tv. En hoef voorlopig geen digitale tv of een digitale modem te hebben.
Het liefst wil ik een modem zonder wifi enzo.

Met deze actie van Ziggo 10 euro per maand, ga ik volgens mij ook qua download snelheid op vooruit en bespaar ik kosten. Klopt dit?

Worden de Ziggo kosten dan (los tv abo + 10 euro) Dus 18,70 + 10 = 28,70 per maand?

Exuses als ik in dit toppic erover begin..

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-06-2023

Hironshy

Orooo!!!

Dat is volgens mij helemaal correct. Je bespaart ongeveer 10 euro per maand en haalt rond de 2.5 MB/s.

Anoniem: 473721

Ik heb bij KPN een zgn. instap-abon. met internet plus bellen. Ik betaal daarvoor 32 euro p/m. Bij Ziggo heb ik een tv-abb. en betaal daarvoor 18,25. Totaal dus ruim 50 euro p/m.

Ik kreeg ook een brief van Ziggo met deze 10 euro aanbieding en heb erover gebeld. Wat ik ervan begrijp is dat ik dan gewoon twee abonnementen heb, één voor tv (dat ik dus al heb) en één voor bellen plus internet. Als ik erop inga betaal ik dus ruim 22 euro p/m minder, en heb iets meer snelheid: 25 mb/s ipv 20. Twee voordelen dus. Bovendien krijg je het de eerste twee maanden geheel gratis als je voor een jaarcontract kiest (staat niet in de folder).
Nadeel is dat ik nieuwe modemkabels moet trekken (want ik ben sterk voorstander van bekabeld internet): mijn modem staat nu in de kelderkast, de Ziggo-modem komt in de woonkamer.

Mocht Ziggo dit abon. ooit annuleren en mij overzetten op alles-in-1, dan heb ik het wettelijke recht op te zeggen. Ga ik akkoord met dat alles-in-1 pakket, en dat kost mij 46 euro p/m. (volgens het huidig tarief) - altijd nog bijna 5 euro minder dan ik nu betaal.

Mijn vraag is: kan iemand mij een reden geven waarom ik hier toch niet op in zou moeten gaan?

• Sky Lynx
noud schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 23:08:
Wat is wijsheid voor mij denken jullie? Want deze actie lijkt een super actie te zijn.

Ik heb nu Online als internetprovider en betaal nu 20,34 per maand. Ik zie dat de huidige kosten voor Online internet 25 euro zijn.

Als ik download met Online met bv Spotnet dan download hij tussen de 1,1 - 1,4 mb/s.
( Vroeger was dat 1,9 mb/sec dat terzijde; heb al heel vaak gebeld of ze het konden opkrikken enzo)

Mijn ouders betalen voor mij een los een Ziggo TV abbo.
Ik heb een ouderwetse analoge tv. En hoef voorlopig geen digitale tv of een digitale modem te hebben.
Het liefst wil ik een modem zonder wifi enzo.

Met deze actie van Ziggo 10 euro per maand, ga ik volgens mij ook qua download snelheid op vooruit en bespaar ik kosten. Klopt dit?

Worden de Ziggo kosten dan (los tv abo + 10 euro) Dus 18,70 + 10 = 28,70 per maand?

Exuses als ik in dit toppic erover begin..
toon volledige bericht
Inderdaad, je totaalkosten worden dan €28,70 per maand (mits je nu gebruik maakt van het Kabel TV abonnement). Je gaat er qua snelheid ook zeker op vooruit, want in principe kun je genieten van de volledige 25 Mbps van Ziggo (dat is ruim 3 MB/sec). Ik heb bij één van de buren van mijn ouders gezien dat ze zelfs 28,5 Mbps halen (dat is ruim 3,5 MB/sec).

Modem van Ziggo is in principe met WiFi, maar dat kun je gewoon uitzetten. En als je ook geen gebruik wilt maken van de router-functie van de modem, dan kun je de klantenservice vragen om de modem in te stellen op bridge-modus. De modem fungeert dan enkel en alleen als internetmodem, oftewel een doorgiftepunt van de internetverbinding. Je kunt dan je eigen router erachter hangen als je dat wilt.
Anoniem: 473721 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:38:
Mijn vraag is: kan iemand mij een reden geven waarom ik hier toch niet op in zou moeten gaan?
Tenzij je een snelllere internetverbinding dan 25 Mbps nodig hebt is er (afgaande op de door jou geschetste situatie en wensen) op dit moment geen enkele reden om niet op de aanbieding in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
bericht verwijderd verplaatst

[ Voor 103% gewijzigd door noud op 18-08-2015 06:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04:29
Juup schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 14:12:

Na deze actie is er inmiddels al bijna een jaar en volgens de voorwaarden zal deze blijven, min of meer bedoelt voor arme studenten en oudere mensen die aan kabel tv genoeg hebben maar toch voor een klein bedrag de internet wereld willen verkennen. Ook hebben vooral de oudere mensen nog een dure KPN telefoonlijn die alleen al meer dan het 10-tje kost.

Ik denk dat jij veel te negatief bent, dit is ook niet reëel wat jij zegt, Ziggo/upc heeft mij dit nog noooit geflikt, als ik een tijdelijke korting had werd dat altijd vermeld ( 6 maanden dit of 12 maanden dat ), enige wat weleens gebeurt is is dat op de alles in 1 pakketten de tarieven hoger worden (gebeurt bij elke provider )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
noud schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 06:13:
[...]

Ik wil vandaag (dinsdag/woensdag) de Ziggo 10 Euro actie gaan bestellen.
Ik heb daarover een aantal vragen. Het leek mij handiger om deze vragen hier te stellen, dan daarvoor een nieuw toppic aan te maken. Zo niet, dan maak ik een nieuw toppic, om dit toppic niet verder te 'bevuilen'.

Dat met de bridge-modus kan ik half begrijpen. Bellen naar Ziggo en binnen 2 minuten kan dit verholpen worden. De reden dat ik geen wifi/draad loos wil. Is dat ik denk dat dit onstabiel is. Met draad geeft mij een vertrouwbare indruk dan draadloos.

1)
Waarom zou ik een eigen router achter de Ziggo modem aan willen hangen? En wordt het aangeraden?

2)
Ik las ook iets dat je porten moest forwarden als er 2 modems/routers aanwezig zijn. Omdat ik echt een leek ben, zie ik de bui al hangen dat het een grote soepbende gaat worden als ik hier aan ga beginnen.
Moet dit echt gebeuren?

3)
Enig idee of de Ziggo installateur de 2e router (niet van Ziggo) gratis kan forwarden?
De 10 euro actie zegt namelijk dat de installateur de boel gratis bij mij thuis installeert.

4)
Welke router kan ik daarvoor aanschaffen? Maximaal 50 euro.

[...]

Bron

4))
Begrijp ik uit het nadeel van de bridge mode. Dat je maar 1 toegangspunt (AP Access Point) hebt?
Ik woon alleen en hoef geen internet met iemand anders te delen. En volgens mij zit hier dichtbij de pc een aansluiting.Dus het lijkt alsof dit niet voor mij van toepassing is.

Ik speel redelijk vaak online games, en wil geen vreemde pings zien of internet dat enkele seconde uitvalt. Daarnaast gebruik ik af en toe Spotnet.

merci
toon volledige bericht
De monteur kan het gratis op bridge zetten, puur doordat het maar 10 sec duurt, ofja ik doe er denk ik 5 sec over? Waarom je het zelf niet gewoon doet mag Joost weten ( stel je hebt geen kennis van zaken dan zou ik ook niet met portforwarding gaan beginnen maar eerst eens gaan verdiepen in de basis van de basis ala internet... begint vaker bij google.nl )
Monteur gaat uiteraard niet met port forwarding aan de slag, allemaal jou pakkie an ;) PLUS er valt niks te port forwarden indien hij op bridge / modem status staat... Zodra je modem op bridge staat moet je alles zelf uitzoeken op je eigen router ( Zoals port forwarding etc )

Maar goed ik denk dat jij beter in een totaal ander topic kan zijn want jou vragen nja daar beginnen de meeste kleuters mee, pap ik kom het spelletje niet op, ja zoon kijk maar op google ( zo begon ik ook ;) ) Want al jou vragen weten ontzettend veel leken al te beantwoorden en heeft 0.0 met ziggo te maken.

Ik zou je eerst eens inlezen wat internet is, wat een modem en router doen.

Tevens jij wilt alles bekabelt gaan doen, geef me 1 reden waarom je dan een eigen router of ap wilt gaan gebruiken/kopen? Dan ben je een dief van je eigen portemonnee (vooral voor iemand als jou die 0,0 verstand van internet heeft )

Maar goed ik zou zeggen vul jou vraag op google in en je krijgt veel meer antwoorden dan dat je hier ooit zult krijgen, het zijn echt basis begrippen die jij gewoonweg niet snapt.. Je weet niet wat je aan het doen bent ( niet erg hoor, zekers niet maar gebruik op zijn minst www.google.nl )

Maar nee de monteur zal dat niet allemaal gratis voor je doen ( in bridge modus zetten eventueel wel ondanks dat hij het niet verplicht is te doen, maar op gebied van jou eigen routers en etc zal die niks doen ), ook om reden omdat ik de bui al zie hangen bij de klantenservice van ziggo: ja me porten zijn dicht op mijn asus router, en jullie moeten dat oplossen want ik snap er niks van en jullie monteur heeft het ingesteld.
Een monteur (maakt niet uit welke provider) heeft 1 doel, en dat is ervoor zorgen dat jij gebruik kan maken van de diensten die jij besteld hebt, in dit geval moet hij ervoor zorgen dat de wifi werkt + bekabelt internet + 1 telefoon. Alle overige zaken hoeft hij zijn handen niet aan vuil te maken.
Maar goed als ik jou situatie zo lees zou ik niet eens een eigen router gaan nemen, maar het gewoon doen met het modem/router combi die je van ziggo krijgt. Vooral omdat je er totaal geen verstand van hebt heeft het al geen nut om aan een eigen router te beginnen, stel je woont in een groot huis met meerdere verdiepingen dan wordt het moeilijk met de wifi die ziggo levert in hun routers om op zolder te kunnen internetten.. Maar aangezien jij zelf al aangeeft het bekabelt te willen doen snap ik totaal niet waar je het over hebt en wat je wilt...
Zelf gebruik ik de modem/router van ziggo ( wel in combi met een eigen router van mijzelf ) maar hun routers doen automatische port forwarding, zoals mijn xbox one bijv heeft gewoon volledig toegang en geen nat/port probleem indien ik rechtstreeks op het modem van ziggo ga ( wanneer die op router modus staat )

[ Voor 26% gewijzigd door LopendeVogel op 18-08-2015 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
JeroenC schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 06:18:
Na deze actie is er inmiddels al bijna een jaar en volgens de voorwaarden zal deze blijven, min of meer bedoelt voor arme studenten en oudere mensen die aan kabel tv genoeg hebben maar toch voor een klein bedrag de internet wereld willen verkennen. Ook hebben vooral de oudere mensen nog een dure KPN telefoonlijn die alleen al meer dan het 10-tje kost.

Ik denk dat jij veel te negatief bent, dit is ook niet reëel wat jij zegt, Ziggo/upc heeft mij dit nog noooit geflikt, als ik een tijdelijke korting had werd dat altijd vermeld ( 6 maanden dit of 12 maanden dat ), enige wat weleens gebeurt is is dat op de alles in 1 pakketten de tarieven hoger worden (gebeurt bij elke provider )
Ik waardeer het geloof dat je nog in het kabelbedrijf hebt en hoop dat je gelijk hebt ;)

Uh oh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Juup schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:00:
[...]

Ik waardeer het geloof dat je nog in het kabelbedrijf hebt en hoop dat je gelijk hebt ;)
Haha, alles kan altijd beter maar dat is net zo goed bij kpn, vodafone, xs4all, telfort en noem heel de adsl / glas massa maar op. Er zijn altijd wel mensen waarbij iets fout gaat, zelf ben ik of mijn fam daar geen van ( totdat enkele besloten bij ziggo weg te gaan en naar KPN glas te gaan, hun zitten nu met de gebakken peren maar goed dat komt door KPN en niet door ziggo. Ofja eerder door een paar familieleden die dachten dat het gras bij de buren groener waren. )

Maar nee onder deze tientje vriendje actie ( zo wordt het toch genoemd?? ) zit geen addertje onder het gras :D Tariefsverhogingen blijven altijd ( of dat was alleen bij de alles in 1 pakketten dat durf ik zo niet te zeggen )

Het is gewoon een simpel budget iets voor de kleine beurs. Tof toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Volgende maand is er een nieuwe Ziggo klant erbij.

Let wel op. De eerste 2 maanden gratis actie is niet meer geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Let wel op. De eerste 2 maanden gratis actie is niet meer geldig.
Wie zegt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Ik heb gisteren gebeld... Die 2 mnd gratis is al geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
.

[ Voor 192% gewijzigd door colorsone op 21-10-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad blijkt die tweemaandengratisactie opgeheven, terwijl mij die vorige week nog is toegezegd. Geen goede beurt, je vraagt je dan wel af wat je nog meer te wachten komt te staan bij Ziggo.

• Nielson
Hmm, dat is weer jammer. Was dat twee maanden gratis die 10,- extra of twee maanden gratis de totaalprijs van het nieuwe abonnement?

[
Hmm, dat is weer jammer. Was dat twee maanden gratis die 10,- extra of twee maanden gratis de totaalprijs van het nieuwe abonnement?
De keuze was: een maandelijks opzegbaar contract, waarbij je elke maand dus 10 euro betaalt, of een jaarcontract (van 10 euro p/m), waarbij je de eerste 2 mnd helemaal gratis krijgt. Dat stond niet in de folder, zeiden ze erbij, maar werd mij telefonisch toegezegd. En omdat telefoongesprekken worden opgenomen, kon ik daar dus op terugvallen, zeiden ze nog expliciet.
Dat klonk goed, maar hoewel de 10 euro actie tot 29 augustus loopt, is dit onderdeel blijkbaar ineens stopgezet, maar geen idee per wanneer of waarom. Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoss
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06-2021
Gisteren nog een persoonlijke brief ontvangen, let op, de actie is bijna afgelopen....
Dit zou raar zijn, want inderdaad de actie loopt tot en met 29 augustus en dat is het nu (24 aug) nog niet.
Misschien alleen voor vaste klanten die alleen KabelTV hebben?
Vanavond maar eens induiken wat er nu waar is.

[ Voor 13% gewijzigd door marcoss op 24-08-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 16:55
"En omdat telefoongesprekken worden opgenomen, kon ik daar dus op terugvallen, zeiden ze nog expliciet. "

Dat is niet waar, Ziggo neemt de gesprekken op voor trainingsdoeleinden en zal ten alle tijden ontkennen dat ze bezit hebben over de opname waar je naar verwijst. (Helaas eigen ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is niet waar, Ziggo neemt de gesprekken op voor trainingsdoeleinden en zal ten alle tijden ontkennen dat ze bezit hebben over de opname waar je naar verwijst. (Helaas eigen ervaring).
Verbaast mij niets. Tijdens het gesprek zelf leek het me nog overtuigend, maar later dacht ik: waar kan ik dat gesprek terug vinden, hoe kan ik aantonen dat ik een gesprek met ze heb gehad.

Wat wel grappig is, is dat KPN - bij wie Ziggo namens mij mijn abonnement opzegde - mij nu heeft benaderd met een vergelijkbaar riant aanbod. Ik heb wettelijk twee weken bedenktijd, dus ik kan nog van Ziggo af. Probleem is dat ik niet weet wat erger is: KPN of Ziggo. Heeft iemand ervaring met tv van KPN? Werkt dat een beetje, zo via een modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 21:35
Overweeg het aanbod van Ziggo voor mijn ouders aan te sluiten. Die gebruiken al jaren kabeltv van Ziggo en zitten nu nog voor hun internetdiensten bij Telfort. Een alles in 1 pakket wilden ze nooit aan maar dit is wel een prima mogelijkheid voor een zeer scherpe prijs.

Ik gebruik al jaren tv van KPN via hun itv dienst. Werkt prima en is zeer stabiel. KPN is zeer klantvriendelijk bezig vind ik, ik bel altijd na 11maanden contract met hun klantenservice en bij verlengen van mij abonnement is er altijd een leuke korting mogelijk inclusief bonus (kijk al een paar jaar achter elkaar maanden gratis Eredivisie/Fox sports). Meestal geef ik dan aan dat ik overweeg over te stappen naar UPC/Ziggo en pak dan het huidige aanbod van deze partij. Bij KPN is vrijwel altijd hetzelfde mogelijk qua prijs en diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Heb hem ook gekregen en aangezien ik nu telfort 30mb heb voor 21 euro (we zijn geen heavy user gebruiker) heb ik we intresse. Weet iemand welke router je er bij krijgt en of die een beetje goede wifi heeft. Me telfort ding is echt bagger namelijk.

Een andere vraag van mij is, of dit 10tje een extra contract is, want ik heb nu standaard 60 zenders met 27HD, mocht ik ook er vanaf willen en ik kan niet terug naar mijn huidige tv contract, en moet over naar de standaard van Ziggo, dan ga ik er qa zenders een stuk op achteruitl

Dus kan ik op elk moment het internet+bellen er af halen, of word het zo alles in 1 bundel, waarbij je sjaak bent, als je inet ergens anders ga betrekken

[ Voor 47% gewijzigd door spider op 26-08-2015 17:58 ]

"Is your mother proud of you ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je krijgt dan in feite 2 abonnementen: een voor tv (die je al hebt, en waar niets aan verandert) en een voor bellen plus internet (max. 25 mb). Dus als je dit laatste abonnement ooit weer opzegt, kan je je tv-ab. gewoon behouden - lijkt mij (maar ja, je weet het nooit hè? Dus informeer bij ze voor de zekerheid).

De modem die Ziggo tegenwoordig aan nieuwe klanten geeft is Technicolor TC7210, hebben ze mij in de Ziggowinkel verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29

r_kluft

Hmmmmmm

Gisteren de ZIggo-monteur over de vloer gehad.
Hij had een Technicolor gigabit/AC router bij zich en een Humax 5300C met smartcard.

Na de vlotte installatie en het werkend achterlaten van de lijn en decoder bleek ook nog eens dat ik in plaats van de 25 om 2.5 Megabit 40 om 4 megabit haal. :*)

Telefonie was enkele minuten na het activeren van het modem actief waarbij ook inkomende gesprekken netjes via Ziggo binnen kwamen.

Al met al een goede aanbieding waarbij ik me 7 euro per maand uitspaar en nu dus 40Megabit i.p.v. 12 megabit heb.

Nu alleen hopen dat Ziggo geen forse prijsverhogingen gaat doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkleeven
  • Laatst online: 27-10-2023
*knip* quote verwijderd

Klopt het dat ik volopbellen erbij kan afsluiten voor 10,95 pm?
Krijg ik er een modem bij en kan ik ook nog achteraf een telefoonnummer porteren (want ik heb nog een lopend telefooncontract elders).
Ik heb ook nog een oud contract met 27HD zenders, die behoud ik?

Alvast bedankt,

Wim

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 21-10-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 15:10
r_kluft schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:35:
Gisteren de ZIggo-monteur over de vloer gehad.
Hij had een Technicolor gigabit/AC router bij zich en een Humax 5300C met smartcard.

Na de vlotte installatie en het werkend achterlaten van de lijn en decoder bleek ook nog eens dat ik in plaats van de 25 om 2.5 Megabit 40 om 4 megabit haal. :*)
Weet je zeker dat je niet iets van TV & Internet "Connect & Play Start" hebt (40/4 mbit)?

Die is namelijk in de eerste maanden 29,95, maar daarna hoger. In plaats van Televisie zonder internet 'Kabel TV' (18,70) plus 'Tientje vriendje' (25/2,5 mbit), komt op 28,70 euro.

Bij Connect & Play krijg je ook een decoder kado ("Standaard Mediabox").

btw, deze 'tientje vriendje' aanbieding loopt hier (1742) gewoon nog door. Kreeg vandaag de enveloppe binnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Henk Poley op 02-09-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29

r_kluft

Hmmmmmm

Henk Poley schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:16:
[...]

Weet je zeker dat je niet iets van TV & Internet "Connect & Play Start" hebt (40/4 mbit)?

Die is namelijk in de eerste maanden 29,95, maar daarna hoger. In plaats van Televisie zonder internet 'Kabel TV' (18,70) plus 'Tientje vriendje' (25/2,5 mbit), komt op 28,70 euro.

Bij Connect & Play krijg je ook een decoder kado ("Standaard Mediabox").

btw, deze 'tientje vriendje' aanbieding loopt hier (1742) gewoon nog door. Kreeg vandaag de enveloppe binnen.
Dat dacht ik ook.
Maar in mijn productenoverzicht staat toch echt het volgende:
Televisie: 30+ digitale en 3 HD-zenders.
Internet: 25 / 2,5 Mbit/s, WifiSpots en Internetbeveiliging Basis.
Telefonie: Vaste telefonie. & VolopBellen Altijd

Enige wat ik erg smerig vind is het televisie abbo. Ik heb toch echt een abbo met alles wat in HD kan in HD.
Waarom Ziggo nu die 30+ digitaal en 3 HD-zenders neer zet?

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 15:10
Naja, ook oud-Ziggo-gebied gebruikers hebben zoiets. Dat de aantallen niet kloppen. Waarschijnlijk heb je het TV gedeelte gewoon al jaren niet veranderd, en is het een naam voor een bepaalde abonnementsprijs die naar vroeger verwijst.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Anoniem: 473721 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:04:
Inderdaad blijkt die tweemaandengratisactie opgeheven, terwijl mij die vorige week nog is toegezegd. Geen goede beurt, je vraagt je dan wel af wat je nog meer te wachten komt te staan bij Ziggo.
Maak je borst maar nat :+
Anoniem: 473721 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:01:
Verbaast mij niets. Tijdens het gesprek zelf leek het me nog overtuigend, maar later dacht ik: waar kan ik dat gesprek terug vinden, hoe kan ik aantonen dat ik een gesprek met ze heb gehad.

Wat wel grappig is, is dat KPN - bij wie Ziggo namens mij mijn abonnement opzegde - mij nu heeft benaderd met een vergelijkbaar riant aanbod. Ik heb wettelijk twee weken bedenktijd, dus ik kan nog van Ziggo af. Probleem is dat ik niet weet wat erger is: KPN of Ziggo. Heeft iemand ervaring met tv van KPN? Werkt dat een beetje, zo via een modem?
Ik ben zeer tevreden over Telfort, en heb dezelfde setup als KPN abonnees ontvangen.
Maar ik heb glasvezel...

Mijn TV lijkt net iets scherper dan bij Ziggo hiervoor. Maar ik denk dat Vodafone de absolute winnaar is.
Mijn schoonouders zijn afgelopen maand overgestapt van Ziggop alles in 1 naar Vodafone thuis en die hebben géén glasvezel.

Dat beeld is echt haarscherp! Scherper dan bij Ziggo en Telfort/KPN.

Ziggo heeft sinds de overname van UPC de bitrates verlaagd van veel zenders, Vodafone is juist bezig ze te verhogen.

Denk dat je daar nog het goedkoopste zit, bij Vodafone...
Eerste 12 maanden gemiddeld 29,50 per maand...

Dan heb je 20MB internet, HD TV+interactieve TV en een telefoonlijn

Youtube: DashcamNL

• tjubtjub
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
r_kluft schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:32:
[...]

Dat dacht ik ook.
Maar in mijn productenoverzicht staat toch echt het volgende:
Televisie: 30+ digitale en 3 HD-zenders.
Internet: 25 / 2,5 Mbit/s, WifiSpots en Internetbeveiliging Basis.
Telefonie: Vaste telefonie. & VolopBellen Altijd

Enige wat ik erg smerig vind is het televisie abbo. Ik heb toch echt een abbo met alles wat in HD kan in HD.
Waarom Ziggo nu die 30+ digitaal en 3 HD-zenders neer zet?
Mijn schoonmoeder heeft het ook sinds dinsdag en die heeft ook 40/4. Heb gisteren Ziggo gebeld en daar zeiden ze dat ervan op de hoogte zijn dat die snelheid bij sommige behaald wordt, maar ze kunnen niet garanderen dat die ook zo blijft. Ik wil ook wel bij deze snelheid.......vooral die UP is beter dan ik nu heb. Wil niet lager.

Ben wel benieuwd wat voor tactiek hier achterzit..... zo heb je in principe gewoon alles in 1 basic.....

[ Voor 5% gewijzigd door tjubtjub op 03-09-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-04 21:16
ik heb ook een aanbieding gekregen en ga denk ik ook over na ziggo !
ik wil wel graag de HD zenders houden en heb gebeld naar ziggo dat mijn tv pakket zelfde zou blijven .
maar als ik hier zo lees is dat niet zo ?
welk modem wordt er bij geleverd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als blijkt dat ik, door in te gaan op de aanbieding tv + internet (voor 10 euro p/m) naar hen over te hevelen, mijn huidige tv-abo (met 26 HD zenders) kwijt raak doordat die wordt aangepast, zeg ik het meteen weer op, en blokkeer ik mijn automatisch incasso. Zijn ze me meteen weer kwijt - en voorgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandebehanger
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-04 01:10

jandebehanger

Slimme meter weigeraar

Ik kreeg die aanbieding ook begin september in de bus.
25 Mbit/s internet voor een tientje is wel interessant.
Echter vraag ik mij af hoelang het pakket blijft.
Ik heb nu standaard 60 zenders met 27HD voor € 54,75 per kwartaal (= € 18,25/mnd)
Val ik na het tientje kontrakt dan terug naar "kabel tv" a € 18,70?
Mijn adsl aanbieder Telfort bood mijn na het noemen van het tientje van Ziggo, een kontrakt aan van een jaar voor € 23/mnd met de eerste 6 maand gratis.
Gebruikelijk was ieder jaar bij verlenging van het kontrakt 3 maand gratis.
Voor die € 18 verschil het eerste jaar en de onzekerheid van of weer terug kan gaan naar standaard kabel tv, laat ik die aanbieding maar schieten.
Bespaart mij wisseling van modems en email adressen.
Een tijdje geleden kwam ik er achter dat het Ziggo modem bij mijn dochter dan het Ziggo modem een ander intern IP range gebruikt dan het Telfort modem, waardoor ik bij haar die conceptronic cpservu niet werkend kreeg.

ex Sinclair QL + goldcard gebruiker, zonnepanelen:3185 Wp, produktie 3050 kWh/j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkleeven
Omdat ik dit aanbod te mooi vond om waar te zijn heb ik ook even getwijfeld. Daarom heb ik Ziggo gebeld met een aantal vragen. Omdat dit allemaal positief beantwoord werd, ben ik zojuist op het aanbod ingegaan.

Ik heb momenteel 27HD zenders, dit blijft zo want er verandert niets aan het pakket.
We betalen dus dadelijk € 28,25.
Je krijgt er een modem en gratis installatie bij.
Je kunt voor € 10,95 volopbellen erbij afsluiten, ook nog achteraf (we hebben nog een lopend contract elders), ook nummer porteren kan achteraf nog.
De aanbieding is afwijkend van wat in de flyer staat geen jaarcontract meer, maar maandelijks opzegbaar.
De € 10,- is een vaste prijs, dat verandert dus niet na een jaarcontract want dat is er niet meer.

Let wel: ik ga ervan uit dat prijsstijgingen altijd mogelijk zijn, maar dat doet iedere provider en met ieder pakket. Het lijkt mij dat ze de € 10,- moeten aanhouden, ze zeggen dat het een vaste prijs is. Ze kunnen wel tv (nu € 18,25) duurder maken of volopbellen. En ze kunnen de internetsnelheid tot in de oneindigheid op 25MB beperkt houden waardoor je uiteindelijk zelf op een gegeven moment beslist dat je sneller wilt en dan moet overstappen, maar ik weet niet of ze dat doen want ik lees in deze thread dat mensen 40MB hebben gekregen ipv 25MB.
In MijnZiggo staat overigens ook dat ik maar 3 HD zenders zou hebben, maar bij Ziggo in het systeem staat dat ik er 27 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:53
Dit geldt dus nog steeds - ook nu het al september is? Dat is top! Mijn opa gaat eind deze maand een computercursus doen en wil graag een goedkoop internetabonnement om het web mee te verkennen en te mailen enzo. Aangezien de beste man al klant was van Ziggo voordat Ziggo zelf bestond (en ook voordat ik zelf bestond trouwens) zal hij vast en zeker in aanmerking komen voor deze actie. Ik ga vanmiddag eens voor 'm bellen om te vragen wat de opties zijn en hopelijk dit af te sluiten voor 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkleeven
Volgens mij loopt die aanbieding niet in het hele land in dezelfde periode. Of het dus bij jou nog geldt, weet ik niet.

Los daarvan, en even voor de duidelijkheid: ik heb geen banden met Ziggo, niet alleen krijg je voor 10 euro pm internet wat al heel goedkoop is (ik zit nu bij Telfort voor 23 euro!), je krijgt er ook nog telefonie bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wkleeven schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:58:
Omdat ik dit aanbod te mooi vond om waar te zijn heb ik ook even getwijfeld. Daarom heb ik Ziggo gebeld met een aantal vragen. Omdat dit allemaal positief beantwoord werd, ben ik zojuist op het aanbod ingegaan.

Ik heb momenteel 27HD zenders, dit blijft zo want er verandert niets aan het pakket.
We betalen dus dadelijk € 28,25.
Je krijgt er een modem en gratis installatie bij.
Je kunt voor € 10,95 volopbellen erbij afsluiten, ook nog achteraf (we hebben nog een lopend contract elders), ook nummer porteren kan achteraf nog.
De aanbieding is afwijkend van wat in de flyer staat geen jaarcontract meer, maar maandelijks opzegbaar.
De € 10,- is een vaste prijs, dat verandert dus niet na een jaarcontract want dat is er niet meer.

Let wel: ik ga ervan uit dat prijsstijgingen altijd mogelijk zijn, maar dat doet iedere provider en met ieder pakket. Het lijkt mij dat ze de € 10,- moeten aanhouden, ze zeggen dat het een vaste prijs is. Ze kunnen wel tv (nu € 18,25) duurder maken of volopbellen. En ze kunnen de internetsnelheid tot in de oneindigheid op 25MB beperkt houden waardoor je uiteindelijk zelf op een gegeven moment beslist dat je sneller wilt en dan moet overstappen, maar ik weet niet of ze dat doen want ik lees in deze thread dat mensen 40MB hebben gekregen ipv 25MB.
In MijnZiggo staat overigens ook dat ik maar 3 HD zenders zou hebben, maar bij Ziggo in het systeem staat dat ik er 27 heb.
toon volledige bericht
Ik heb precies dezelfde aanbieding gekregen, heb er ook achteraan gebeld en kreeg precies hetzelfde te horen. Het wordt volgende week geïnstalleerd en ik ga er vanuit dat het goed komt. Zo niet: incasso-blokkade.

Tegenaanbieding van KPN die ik kreeg was niet zwart-op-wit, de belofte mij dat aanbod plus voorwaarden toe te sturen werd niet nagekomen, en het aanbod was bij een tweede telefoongesprek ineens anders. :( Ik ben er dus niet op ingegaan, maar kreeg wel een brief van KPN dat 'volgens afspraak' een monteur langskomt om itv te installeren en ze stuurden mij ook meteen maar een itv-ontvanger. Die kan dus nu op Marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjubtjub
Toch ook naar aangemeld. Kijken of we alles (nas /openvpn) weer werkend krijgen over 4 weken en hopelijk ook 40/4 i.p.v 25/2,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Heb me ook maar aangemeld gister. Toen ik vroeg of de aanbieding nog geldig was gaven ze aan dat deze tot het eind van de maand liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Ik heb vanmiddag mijn opa aangemeld. Gaat netto per maand minder betalen dan nu bij de KPN met z'n telefoon. En krijgt er nog internet bij ook. Ook mooi: zijn oude TV-abonnement verandert niet. Dat is nog het € 18,95 per maand kostende TV Standaard van oud-Ziggo. Dus inclusief HD-zenders. Als je nu als nieuwe klant hetzelfde TV-abonnement zou willen zou je € 24,95 per maand kwijt zijn. Hij heeft dus straks HDTV, 25 Mb internet, telefonie en Volop Bellen voor nog geen € 40 per maand. Waanzinnig.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik kijk nu via de schotel, en krijg een prijs verhoging voor mijn keizen.
Is het mogelijk gebruik te maken van deze aanbieding, als ze nog geen ziggo klant bent? Zo ja, hoe ziet het er dan uit, wat zou het maandelijks kosten en wat zit er bij?

Everything is better with Bluetooth

• Jerrythafast
Nee, deze aanbieding is voor Internet+Telefonie voor €10. Televisie van Ziggo moet je dus al hebben. Het is ook specifiek bedoeld voor mensen die "al heel lang" TV via Ziggo kijken zonder andere diensten af te nemen, al zeggen ze er niet bij hoe lang "heel lang" is. Als nieuwe klant kun je wel een aantal maanden korting krijgen als je een triple play pakket van ze afneemt.

• Dorpjes
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-04 20:24
Leuke aanbieding. Weet iemand of je wel of geen gebruik mag maken van wifispots?

• Nielson
Dat mag, zie 'Snel internet voor onderweg': https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/10-euro/

• Jerrythafast
Ik ben wel benieuwd naar de uploadsnelheid van dit abonnement. Ze adverteren alleen met 25 Mbit down. Ziggo kennende zou ik 2,5 Mbit verwachten, of wellicht 2,0.

33999

Upload is 2.5 mbit up op papier.

Naast wifispots, mag je met je Ziggo account ook online TV kijken (ook vanaf 1 niet-ziggo IP adres).

Zelf heb ik mijn Tele2 ADSL opgezegd zo'n 2 maanden terug vanwege een wijziging in de algemene voorwaarden en einde van de actieperiode (1e 8 maanden 10 euro per maand). Afgelopen 2 maanden gebruik gemaakt van de Ziggo hotspots en online TV middels mijn ouders hun Ziggo account (ben zelden thuis en ging me voornamelijk dat m'n IP camera's even internet hadden).

Deze actie voorbij zien komen, afgelopen zaterdag gebeld en even 'doorgemekkert' zodoende als nieuwe klant afgesloten, kabel TV was dezelfde dag nog geactiveerd en vandaag was mijn modem aangeboden (was helaas op m'n werk). Geen setup kosten en maandelijks opzegbaar, prima deal.

ADSL haalde ik overigens 12/2 dus 25/2.5 zal voor mij merkbaar sneller zijn. Toevoeging, zelf was ik aan het denken aan Online ADSL met een jaar abonnement gemiddeld 20 euro per maand en eenmalig 30, maar daar zit een maand levertijd op en Ziggo 3 werkdagen. Dus voor ongeveer hetzelfde geld heb je nu ook telefoon en TV er bij.

[ Voor 12% gewijzigd door 33999 op 16-09-2015 21:05 . Reden: toevoeging ]

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
Jerrythafast schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:45:
Nee, deze aanbieding is voor Internet+Telefonie voor €10. Televisie van Ziggo moet je dus al hebben. Het is ook specifiek bedoeld voor mensen die "al heel lang" TV via Ziggo kijken zonder andere diensten af te nemen, al zeggen ze er niet bij hoe lang "heel lang" is. Als nieuwe klant kun je wel een aantal maanden korting krijgen als je een triple play pakket van ze afneemt.
3~4 dagen nadat je een (TV) kabel abbo heb afgesloten (moet eerst actief zijn) kan je ook gewoon het €10 internet + telefonie abbo aanvragen. Ben je voor minder dan 3 tientjes/mnd klaar.

[ Voor 30% gewijzigd door SirNobax op 16-09-2015 22:16 ]

Pentaxiaan

• Jerrythafast
Dat is wel bizar, 't is echt een heel goede deal als je geen hoge eisen stelt aan de snelheid.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:31

Onbekend

...

Heb je de actievoorwaarden gelezen?

U kunt gebruik maken van deze actie t/m 29 augustus 2015.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Jerrythafast
Het klopt dat dat er staat, maar daar klopt dus helemaal niks van. Als je belt kun je 't nog steeds krijgen. En schijnbaar dus ook als nieuwe klant! Ben benieuwd hoe lang ze dit nu vol gaan houden. En of het abonnement serieus niet alsnog in iets anders moet worden omgezet over een jaar of zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Jerrythafast op 16-09-2015 22:39 ]

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
Jerrythafast schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:28:
Dat is wel bizar, 't is echt een heel goede deal als je geen hoge eisen stelt aan de snelheid.
Klopt, waarschijnlijk omdat ze aan de onderkant van de markt teveel mensen zien opstappen naar ADSL voor 25€/mnd. Voor €3.70 meer heb ik dan toch liever de stabiliteit en gegarandeerde snelheid van kabel.

@onbekend, volgends mij hebben ze de boel extended tot eind Sept.

[ Voor 13% gewijzigd door SirNobax op 16-09-2015 22:42 ]

Pentaxiaan

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Heeft iemand die nu alles in 1 heeft ook geprobeert dit abonnement af te sluiten?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04 15:34
Ja, met nul op het rekest als uitkomst;(

• gribo
  • Laatst online: 17-03 09:13
Ik heb het internet en bellen voor 10 euro vorige maand genomen. Wel heb ik mijn
KPN tel+internet nog 3 maanden parallel. Voor de tel moest dat ook (opzegtermijn) en bovendien wilde ik zeker zijn dat ik geen moment zonder tel of internet zou komen te zitten. Binnen een halve dag kon ik bellen via ziggo (voorlopig nummer) en werkte ook een pc op het Ubee modem van ziggo. Eer ik alles omgezet had - ik heb nogal wat apparatuur - was ik 6 weken verder. Wel op mijn gemakje gedaan en bovendien kwam ik diverse heel vervelende problemen tegen. Let op: die problemen werden voorzover ik kan zien niet veroorzaakt door ziggo en lagen ook niet aan ziggo.

Al met al werkt nu ongeveer alles en ik ben niet ontevreden. Mijn grootste probleem met ziggo is dat ze me geen nota sturen. Ik moet de notas zelf gaan inzien in mijn ziggo en als ik ze langer dan 12 maanden wil bewaren moet ik ze zelf als pdf downloaden. Nou vraag ik je. Het is toch van de gekke dat ze niet zelf de nota als pdf-je sturen naar mijn email adres. Als ik dat wil komen die emails dan automatisch op mijn pc terecht en gaat bewaren ahw van zelf.

Ben ik gek of zijn zij het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
Tja, ze sturen wel een mailtje met het totaalbedrag maar inderdaad niet de volledige specificatie. Weet eigenlijk niet waarom niet, je zou 's kunnen bellen of mailen om te vragen of het mogelijk is (al verwacht ik van niet).

KPN stuurde mijn opa al een aantal jaar geen facturen meer toe. Hij moest maar een account op de website van KPN aanmaken denk ik? Nog even wachten en hij heeft internet. Maar wel van Ziggo, niet van KPN :9

• gribo
Nou ja, aan het totaalbedrag kun je natuurlijk wel iets zien en als het een gek bedrag is gaan kijken. Misschien ben ik teveel een zeikerd. Het komt ook omdat ik ze van kwade trouw verdenk en dat kan ik natuurlijk niet bewijzen.
Ik heb trouwens wel gemailed en ben teruggebeld en ik heb flink gefoeterd - werd beleefd aangehoord - maar uit de reactie maakte ik op dat zij in deze kwestie bepalen wat en hoe en niet ik als klant.

Kpn stuurt mij trouwens wel keurig gespecificeerde pdf-notas voor zowel internet als bellen maar dat komt denk ik omdat ik nog als zaak bij hen te boek sta. Als ik als zaak met automatische incasso van doen heb maar geen gespecificeerde nota ontvang dan is de beer - in mij en in mijn accountant - los. Dit soort bedrijven haten geloof ik particulieren van nature. Particulieren mogen betalen en liefst zoveel mogelijk en met zoveel mogelijk maar voor de rest zijn ze alleen maar hinderlijk.

[ Voor 40% gewijzigd door gribo op 17-09-2015 23:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:20

Jiffy

God, you're ugly!

'...omdat ik ze van kwade trouwe verdenk...'
'...ik heb flink gefoeterd...'
'...en niet ik als klant...'
'...dan is de beer - in mij [...] - los...'
'...haten particulieren...'
'...alleen maar hinderlijk...'

Oftewel: je bent keihard voor het laagste tarief gegaan, nu blijkt dat je in moet loggen om de nota te zien en dat vind je vervelend. Bekijk het van de andere kant: veel mensen maken een puinhoop van hun mail en zijn om de haverklap mails kwijt. Dat dat ding online is in te zien is dus ideaal. :)

Je hóeft natuurlijk geen klant bij Ziggo te worden, hè. ;)

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gribo
Ja je hebt wel gelijk. Behalve een zeikerd ben ik ook een knieperd.

Zo bezien ben ik - voorlopig - hardstikke tevreden. Ik vond de doos met spullen ook schitterend en niet alleen omdat het gratis is, nou ja in bruikleen. De instructies zijn duidelijk. Het ziet er allemaal degelijk en gelikt uit. Deed me een beetje denken aan Apple en HP.

Dat ik zo zeur kom mogelijk ook door de - inmiddels opgeloste - problemen waar ziggo niks aan kon doen. Overigens ben ik wel van plan om mijn emails imap te gaan doen zodat - als ik het goed begrijp - ze overal op mijn pcs en bij ziggo opgeslagen worden en ik dus kopieen en backups heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

33999

Zojuist m'n modem aangesloten en cap op 25/2.5 dus de eerder genoemde 40/4 periode is denk ik voorbij. Even kijken hoe/wat anders load balance ik misschien die 2 10/2 wifispot accounts er aan vast voor bijvoorbeeld torrent verkeer :P

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:33
Op basis van de ervaringen hier heb ik me door Ziggo laten bellen om mijn opzegging ongedaan te maken. Als ik dan in mijn nieuwe huis kan, neem ik het 10€ abbo erbij en heb ik voor €28,xx 60 kanalen met (en dat vind ik veel belangrijker) 27 HD-kanalen en 25/2,5 Mbit.

En ik neem standaard dit soort gesprekken op, dan is er ook geen discussie mogelijk later. Volgens de meneer kon ik over een maand ook nog dit abonnement bestellen zonder probleem.

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48
Na 2 jaar geen klant geweest te zijn (en met oude CI+/smartcards) maar eens gebeld:
- Ik kan gewoon voor 18,70 Kabel TV afnemen, mijn smartcards(4!) worden weer geactiveerd (dus alle 27 HD zenders!), en het internet kon ik ook gewoon voor 10 euro afnemen. Ook geen activatiekosten.

• Jerrythafast
18,70 Kabel TV = geen HD, maar ook geen smartcards nodig. Als ze je smartcards activeren moet dat zijn voor Play Start. Wel tof als ze dat gewoon voor 18,70 doen. Het wordt wel een bizarre situatie zo, dat ze aan de telefoon een radicaal ander aanbod kunnen doen dan waar ze overal mee adverteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48
Nou ander aanbod: Ik was een ex-klant in het oude Ziggo gebied (en heb dus nog alle smartcards/CI modules) en ben gewoon weer op het oude klantnummer geactiveerd. Dus daarom konden de smartcards ook weer actief worden.
Er moet nog wel eeen fysiek mannetje de straat in om de kabel weer in te pluggen, nu is er helemaal geen signaal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-04 23:27
Apart allemaal. De medewerker van Ziggo vertelde mij aan de lijn dat ik niet mee kon doen aan de actie, omdat ik al alles-in-één van Ziggo heb en het opzeggen te lang zou duren; de actie verliep volgens hem 'volgende week'. Dat terwijl mijn 1-jarige contract al voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Je hebt altijd een maand opzegtermijn. En iemand anders in dit topic wist ook te melden dat het tot 30 september was verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-04 23:27
Toen ik binnen Ziggo naar een ander alles-in-één contract wilde overstappen, gaf de verkoper aan dat dit binnen 10 dagen overgezet kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie57
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-04-2023
Kan iemand bevestigen dat je na opzeggen van het Internet en Bellen contract je 27 HD zenders behoudt als je die voorheen ook had. Ik heb nu TV-standaard met drie eigen decoders en smartcards. Ik woon in oud Ziggo gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjubtjub
Gisteren installatiepakket binnen. Voor maandag staat er een monteur gepland, maar kon niet wachten en vandaag zelf geinstalleerd. Gekke was dat het activeren helemaal vanzelf ging zogauw ik met wifi verbonden was😮😮. Geen code of iets in hoeven te vullen. Makkelijk.

Ook hier nog 40/4 gekregen. Zover zo goed. Monteur maar afzeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door tjubtjub op 25-09-2015 21:34 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor algemene vragen/opmerkingen over Ziggo. Deze kunnen in [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 10 gesteld worden.