Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Had ik eerder niet gezien maar er staat inderdaad dat deze wél ook maandelijks opzegbaar is icm deze aanbiedingwoekele schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 20:49:
[...]
dus dat internet erbij van 17,50 niet? (https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/internet-bellen/)

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 23-01-2020 21:59 ]
AMD Nieuwsdiscussie
[ Voor 29% gewijzigd door woekele op 24-01-2020 07:59 ]
Volgens mij heb ik 3 opties:
Optie 1:
18,70 + 17,50 = 36,20 voor alleen internet en tv via kabel zoals in dit topic vermeld voor 25/2Mbit.
Optie 2:
Ziggo voordeel pakket. Ook 25/2Mbit internet en daarnaast een CI module voor de Tv. Dit voor 41,50 per maand
Optie 3:
Ziggo Alles-in-1 basis, zonder interactieve tv. Geen CI module of kastje, wel 50/5Mbit internet. Dit kost dan 46,50.
Als ik kijk naar combinatievoordeel dan lijken optie 2 en 3 in aanmerking te komen voor Hollandsnieuwe. Dit is een mooie 'meevaller' met een extra tv pakket en 1000mb/minuten extra per abbo.
Bij alle opties zit Ziggo GO erbij. Ik neig naar optie 2, echter zie ik nog iets over het hoofd? Hoe is jullie ervaring met de upload speed? Als ik een VPN naar huis wil maken om wat domotica aan te sturen moet dit imho net nog lukken, maar dan houdt het wel op.
Ik heb “Optie 2”. Deze dus: https://www.ziggo.nl/pakketten/voordeelpakket-tviCaros schreef op zondag 2 februari 2020 @ 14:13:
Optie 2:
Ziggo voordeel pakket. Ook 25/2Mbit internet en daarnaast een CI module voor de Tv. Dit voor 41,50 per maand
Bij alle opties zit Ziggo GO erbij. Ik neig naar optie 2, echter zie ik nog iets over het hoofd? Hoe is jullie ervaring met de upload speed?
De aan mij geleverde snelheid is vrijwel constant 26/5 ipv de beloofde 25/2. Mijn upload is dus hoger.
Voor een beetje streamen, internetten en mailen is het voor mij echt voldoende snelheid.
optie 3 (internet start) voldoet niet aan de voorwaarden , de eis is dat je een abo hebt met ci of decoder, om in aanmerking te komen voor de ziggo voordelenCaros schreef op zondag 2 februari 2020 @ 14:13:
...
Optie 3:
Ziggo Alles-in-1 basis, zonder interactieve tv. Geen CI module of kastje, wel 50/5Mbit internet. Dit kost dan 46,50.
Als ik kijk naar combinatievoordeel dan lijken optie 2 en 3 in aanmerking te komen voor Hollandsnieuwe. Dit is een mooie 'meevaller' met een extra tv pakket en 1000mb/minuten extra per abbo.
Bij alle opties zit Ziggo GO erbij. Ik neig naar optie 2, echter zie ik nog iets over het hoofd? Hoe is jullie ervaring met de upload speed? Als ik een VPN naar huis wil maken om wat domotica aan te sturen moet dit imho net nog lukken, maar dan houdt het wel op.
Hoe heb je die gekregen, had je al een ziggo abo en ben je overgestapt of anders? Ik wil gaan kijken of mijn ouders met alles in 1 basis (52 euro) kunnen overstappen naar dit abonnement (voor 42,50)U123456 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:01:
[...]
Ik heb “Optie 2”. Deze dus: https://www.ziggo.nl/pakketten/voordeelpakket-tvi
De aan mij geleverde snelheid is vrijwel constant 26/5 ipv de beloofde 25/2. Mijn upload is dus hoger.
Voor een beetje streamen, internetten en mailen is het voor mij echt voldoende snelheid.
[ Voor 25% gewijzigd door jeanj op 04-02-2020 19:12 ]
Everything is better with Bluetooth
Heb ik destijds (2017) zelf via de site gedaan: https://www.ziggo.nl/pakketten/voordeelpakket-tvijeanj schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:09:
Hoe heb je die gekregen, had je al een ziggo abo en ben je overgestapt of anders? Ik wil gaan kijken of mijn ouders met alles in 1 basis (52 euro) kunnen overstappen naar dit abonnement (voor 42,50)
Wel even inloggen met Mijn Ziggo gegevens:
Was al klant met dit pakket: https://www.ziggo.nl/alles-in-1/start/Al Ziggo klant? Als je een bestelling plaatst, zorgen wij ervoor dat je abonnement wordt aangepast.
Bestellen gaat nog sneller als je inlogt.
Daar kan je geen telefonie bijnemen of wel?U123456 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 20:29:
[...]
Heb ik destijds (2017) zelf via de site gedaan: https://www.ziggo.nl/pakketten/voordeelpakket-tvi
Wel even inloggen met Mijn Ziggo gegevens:
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Heb ik wel, kost dan 42,50Morpheusk schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 22:54:
[...]
Daar kan je geen telefonie bijnemen of wel?
edit: incl. telefoon is een andere link, zie ik hier: jeanj in "Ziggo internet + vast bellen voor €17,50 per maand"
[ Voor 27% gewijzigd door U123456 op 05-02-2020 07:58 ]
Maar kan je niet tijdens het bestellen mee bestellen of kijk ik daar overheen? Kan je ook onbeperkt bellen activeren?
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
42,50, dan heb je ook telefonie. Dan kan je als het goed is gewoon het onbeperkt bellen er bij nemen, dat is een losse optie (laat het weten als het niet lukt)
Dit is dacht ik het pakket/optie met de laagste kosten bij Ziggo om in aanmerking te komen voor voordelen via HN Of Vodafone. De eis is dacht ik NU hiervoor, TV met CI of decoder (=TV Standaard/Start) en internet. (de eis was internet met snel 30 MB/s maar die is nu vervallen,zie mij vraag/melding ergens hier in dit topic)
Ik had los TV Standaard (nu 26,95, TV start (niet te verwarren met Kabel TV 18,70), plus 25MB Internet en telefonie (nu 17,50, dit topic) ) en ik betaal nu ook 42,50 en het staat op de factuur ook als voordeel pakket op mijn rekening
Ziggo maakt het wel lekker onduidelijk met die pakketten, vooral ook omdat ze vanuit hun website zelf niet te makkelijk vinden zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 05-02-2020 09:11 ]
Everything is better with Bluetooth
Kabel-TV gaat omhoog met € 1,25. 17,50 gaat dus omhoog met € 1,05 naar € 18,55
Dus het totaaltarief vanaf 1 juli wordt € 38,50. Toch weer ruim 6% erbij! Hoezo inflatie?!
Verder lijkt de link naar het internet-bellen pakket niet meer te werken, dus is deze ook niet meer af te sluiten voor nieuwe klanten?
[ Voor 22% gewijzigd door Theswitch op 24-05-2020 12:08 ]
Ik zie nog wel deze aanbieding:Theswitch schreef op zondag 24 mei 2020 @ 11:59:
Verder lijkt de link naar het internet-bellen pakket niet meer te werken, dus is deze ook niet meer af te sluiten voor nieuwe klanten?
Link: https://www.ziggo.nl/formulieren/actie/euro/Het Voordeelpakket van Ziggo
Voor het tv-abonnement betaalt u nu € 18,70 p.m. Voor slechts € 1,-* extra per maand krijgt u hier Internet en Vast bellen bij. Een heel jaar lang. Daarna betaalt u € 42,50 p.m. (dit is incl. TV).
Super en betrouwbaar 25 Mbit/s internet
Overal in huis perfecte wifi. Gegarandeerd
Behoud van eigen telefoonnummer
Gemakkelijk zelf thuis installeren
Deze tijdelijke aanbieding is geldig t/m 20 mei 2020.U123456 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:26:
[...]
Ik zie nog wel deze aanbieding:
[...]
Link: https://www.ziggo.nl/formulieren/actie/euro/
Zag ik ook, maar de aanbieding werkt (nog) gewoon na aanklikken:PKing83 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:33:
Deze tijdelijke aanbieding is geldig t/m 20 mei 2020.
https://www.ziggo.nl/shop/basket/addoffer?offerid=20195503
Ook voor nieuwe klanten? Volgens de voorwaarden moet je kabel tv hebben maar vervolgens kan je wel opleverdatum kiezen etc. Of krijg je geen ci+ module thuisgestuurd dan?U123456 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:26:
[...]
[...]
Heb gebruikgemaakt van de actie (internet en bellen voor €1 extra) als nieuwe klant. Wel al binnen 1 maand aankondiging prijsverhoging van €2 p/m per 1 juli'20 !Ook voor nieuwe klanten? Volgens de voorwaarden moet je kabel tv hebben maar vervolgens kan je wel opleverdatum kiezen etc. Of krijg je geen ci+ module thuisgestuurd dan?
Wordt geleverd met een Ziggo Connect Box waarop de tv (met DVB-C tuner !) met coax kabel kan worden aangesloten. Er zit geen ci+ module bij.
[ Voor 13% gewijzigd door r.sharp op 28-05-2020 08:28 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Enig idee wat voor snelheid je met ADSL behaald? Op mijn adres is de limiet vaak 20 Mb onder gunstige omstandigheden.rimave schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:41:
Ik ben overgestapt naar ADSL van dit tientje vriendje pakket. Ieder jaar werd het duurder, maar daar waar de andere pakketten ook meer snelheid krijgen bleef dit 25 mbit abbo achter. Dwz je kreeg niets terug voor de extra kosten. Ik betaal nu hetzelfde bedrag voor 3x zo snel internet.
62 down/ 18 up. Ik heb een 75/10 abonnement, dus dat doet Online heel netjes.steineken schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:27:
[...]
Enig idee wat voor snelheid je met ADSL behaald? Op mijn adres is de limiet vaak 20 Mb onder gunstige omstandigheden.
En dat ook nog op het platteland van Groningen.
[ Voor 8% gewijzigd door rimave op 28-05-2020 14:56 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
AMD Nieuwsdiscussie
Ik heb mijn huidige tientje vriendje abonnement (op dit moment al bijna 20 euro...) geprobeerd over te zetten naar deze actie (inclusief cashback). Ik zal even laten weten of het gelukt is, zodat anderen hier wellicht ook nog van kunnen profiteren.U123456 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:26:
[...]
[...]
EDIT: Vijf minuten later e-mail dat het niet werkt omdat ik al een abonnement heb. Wel 40 euro cashback, maar denk niet dat die blijft staan. Ik kan in juli, na de prijsverhoging, nog opzeggen en weer opnieuw afsluiten, maar dat is mij eigenlijk teveel moeite.
[ Voor 22% gewijzigd door oohh op 29-05-2020 11:21 ]
Weet ik, maar al met al bied Online mij veel waar voor mijn geld. Het is het totale pakket.-The_Mask- schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:13:
Heeft niks met Online te maken, het is gewoon de xDSL techniek, staat van de telefoonkabel en lengte naar de centrale die de snelheid bepaald hier.
Heb jij dit pakket bij online.nl?rimave schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:02:
[...]
Weet ik, maar al met al bied Online mij veel waar voor mijn geld. Het is het totale pakket.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/APuJ6IcaDLtwby4dimk6ZRsL.jpg?f=user_large)
Ja, maar dan zonder bellen en tv. Betaal nu 19 euro de eerste 6 maanden.Theswitch schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 09:54:
[...]
Heb jij dit pakket bij online.nl?
[Afbeelding]
In mijn bevestingsmail staat een Mediabox genoemd en een installatiepakket voor internet/tv. Maar je ontvangt dus geen Mediabox, enkel een internetmodem? Ev tv kan je aansluiten via coax kabel? Stond er bij jou ook een Mediabox in de bestelbevestiging?r.sharp schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:17:
[...]
Heb gebruikgemaakt van de actie (internet en bellen voor €1 extra) als nieuwe klant. Wel al binnen 1 maand aankondiging prijsverhoging van €2 p/m per 1 juli'20 !
Wordt geleverd met een Ziggo Connect Box waarop de tv (met DVB-C tuner !) met coax kabel kan worden aangesloten. Er zit geen ci+ module bij.
[ Voor 22% gewijzigd door Deezers op 30-05-2020 15:52 ]
Er stond in de bevestigingsmail idd een Mediabox genoemd, maar er is een Ziggo Connect Box geleverd.
Een tv (met DVB-C) kan hierop met een coax kabel worden aangesloten.
[ Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 15-08-2020 22:59 ]
Dit topic is niet bedoeld voor algemene vragen/opmerkingen over Ziggo. Deze kunnen in [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 10 gesteld worden.