Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 22:56
Jerrythafast schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:57:
Hmm, wel interessant! Ik durf niet verder te drukken dan die melding, straks ben ik mijn Alles-in-één Basis abonnement kwijt. Ik wil geen Play Start UPC-abonnement voor TV :X
Waarom niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-04 21:32
Het 10-tje abbo is net afgeleverd. In de doos de Connect Box CH7465LG-ZG.
Officieel gaan we pas over een dikke week over van Telfort.
Aansluiten was zo gebeurd. Internet werkte na activeren van het modem dmv een wachtwoord.
Telefoon werkt ook maar zoals te verwachten met een (hopelijk) tijdelijk nummer.
Die laten we dus nog in het Telfort modem zitten.

Nu op het gemakje de server e.d. instellen.

Snelheid de beloofde 25/5 en dus helaas niet sneller..

Oh ja sinds gisteren werkt Horizon Go op PC en Android niet meer. Ergens toch iets niet goed gegaan met het vinkjes zetten bij Ziggo denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door mpx200_05 op 04-11-2016 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
mpx200_05 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:52:
Snelheid de beloofde 25/5 en dus helaas niet sneller..
Zeker wel, de geadverteerde abonnements snelheid van het 10tjes abo is 25/2.5 Mb. 5 Mb up is zelfs meer dan de 4 Mb van het normale instap abo en is in veel gevallen wel net zo fijn als een wat hogere download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
Nielson schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:48:
[...]
Zeker wel, de geadverteerde abonnements snelheid van het 10tjes abo is 25/2.5 Mb. 5 Mb up is zelfs meer dan de 4 Mb van het normale instap abo en is in veel gevallen wel net zo fijn als een wat hogere download.
Da's dan mooi. Nu Horizon Go nog werkend.

Edit: Horizon Go werkt weer. Alle abbo's zijn nu ook te vinden in Mijn Ziggo.

[ Voor 25% gewijzigd door mpx200_05 op 06-11-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

In mijn huidige upc woning heb ik het 45 euro abbo(tv+digitale tv+internet+bellen). In de tv heb ik een ci+ module

In onze nieuwe ziggo/casema woning zou ik dus kunnen over op dit tientjes abbo en dan toch digitale tv ontvangen met de huidige module en card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Welke kaart en module heb je?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Beide van een vml UPC gebied, nu nog gewoon actief met "Alles in 1 basis pakket" (Digitale TV kabel TV en radio, %)Mbps Internet, Bellen, interactieve Digitale TV starter). Dat laatste gebruik ik niet omdat ik geen mediabox heb maar een CI+ module. Wil wel graag scherp digitaal beeld als ik nu gewend ben.

CI+ module Smarcam3 staat op de module, kaart is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davasch
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:35
Eind vorige week een los tv-abonnement afgesloten en enkele dagen daarna het internetabonnement volgens de actie. Gisteren alles aangesloten en erg tevreden. Stukken beter dan m'n dsl-verbinding:

Afbeeldingslocatie: https://www.speedtest.net/result/5776487728.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb vorige week maandag ook het tientje abonnement besteld. Heb al wel tv en internet via ziggo. Ben benieuwd of ik aangesloten wordt en wat ik uiteindelijk moet betalen. Internet en bellen dus voor 10,- maar hoe zit het met mijn Tv abonnementskosten? Tv kwaliteit interesseert mij eigenlijk niet. Ik kijk namelijk bijna nooit tv.

Net ff gecheckt. Ik heb trouwens Connect & Play Start.

[ Voor 7% gewijzigd door IUser op 06-11-2016 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:08
IUser schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:37:
Ik heb vorige week maandag ook het tientje abonnement besteld. Heb al wel tv en internet via ziggo. Ben benieuwd of ik aangesloten wordt en wat ik uiteindelijk moet betalen. Internet en bellen dus voor 10,- maar hoe zit het met mijn Tv abonnementskosten? Tv kwaliteit interesseert mij eigenlijk niet. Ik kijk namelijk bijna nooit tv.

Net ff gecheckt. Ik heb trouwens Connect & Play Start.
Ik ben ook wel benieuwd wat ze er dan van maken. Ik vermoed dat je naar Play Start + tientje gaat. Dat zou dan €34,95 per maand zijn. Laat zeker even weten hoe het afgelopen is :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Laatst online: 28-05 07:51

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Waarschijnlijk annuleren ze de opdracht en als je mazzel hebt melden ze dit netjes, hier ook 2 keer aangevraagd en 2 keer geannuleerd vanuit ziggo zonder enige melding.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
davasch schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:14:
Eind vorige week een los tv-abonnement afgesloten en enkele dagen daarna het internetabonnement volgens de actie. Gisteren alles aangesloten en erg tevreden. Stukken beter dan m'n dsl-verbinding:

[afbeelding]
Da's mooi. Maar heb jij nu ook digitale televisie van ziggo? Of heb je met het pakket van €18,70+10,00 alleen analoge tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davasch
  • Laatst online: 09:35
Ik heb nu het 'Kabel TV' abonnement van 18,70. Daar zou ook digitale tv in moeten zitten:
Hiermee beschik je over 30+ analoge zenders, 4 HD-zenders en 90 radiozenders. Heb je een televisie met een DVB-C tuner die gecertificeerd is? Dan bekijk je dit aanbod van tv-zenders zonder extra kosten in digitale kwaliteit. Daar heb je dus geen mediabox voor nodig.
Ik kijk zelf echter geen TV en heb dit nog niet geprobeerd. Via de Horizon app is ook tv te kijken, dat heb ik wel even geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Je krijgt sinds de fusie met UPC inderdaad standaard digitale TV bij Ziggo, maar hiervan zijn alleen NPO1-3 en Ziggo Sport in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
[RNMC] Viper schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:47:
Waarschijnlijk annuleren ze de opdracht en als je mazzel hebt melden ze dit netjes, hier ook 2 keer aangevraagd en 2 keer geannuleerd vanuit ziggo zonder enige melding.
Zonder enig communicatie hebben zij het gewoon geannuleerd. Heb op de bestellingspagina ingelogd en zag dat het geannuleerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-05 13:53

nlboy

Alles kitz?

Als ik zo de reacties lees is de conclusie:

1. Alles in 1 pakket laten omzetten naar TV pakket.
2. Bij ingaan TV pakket internet 10 euro aanvragen.

Klopt dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-05 14:14
Dit abo heb ik al een tijdje, prima tevreden. Geen smartcard, kabel gaat zo -hup- de TV in en kijken maar. Nu heb ik onlangs een Cisco decoder kunnen overnemen voor weinig, ben benieuwd hoe ik dit werkend ga krijgen. Decoder doet niets zonder smartcard, dus geprobeerd te bestellen. Helaas geannuleerd door Ziggo, dus dat wil niet.

Naar mijn mening houd ik twee opties open; abo upgraden of een losse smartcard van iemand overnemen. Liefst optie 2, maar alleen als het gaat werken natuurlijk.

Doel van kijken via de decoder is TV pauzeren en kunnen opnemen, verder niets. Zit een HDD in de Cisco dus technisch kan dit, als Ziggo mee wil werken :)

Ben benieuwd of iemand deze route al eens geprobeerd heeft: ziggo tientje vriendje abo, smartcard via MP oid overgenomen en via ziggo.nl geactiveerd. Want als dat lukt krijg ik mn decoder ook wel aan de praat.

Anders ben ik gedwongen mn € 28,70 abo te upgraden, en ik vraag mij sterk af welke dit dat zou worden. Kan ik alleen de TV-module upgraden van kabel-TV naar Play start? Dan zou de totaalprijs naar € 34,95 gaan.

Alles beter dan een AIE pakket van minimaal € 45,95 p/m...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-05 13:53

nlboy

Alles kitz?

Ik heb dit geprobeerd om helaas na een aantal pogingen is het mij niet gelukt om dit te krijgen. Elke keer een ander antwoord....van fraude, dit gaat absoluut voor u niet werken tot deze deal is alleen voor trouwe vaste klanten met alleen TV abo. Het is dat verwachte ADSL snelheid erg laag bij mij thuis is, anders was ik allang overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Heb je überhaupt een optie om smartcards te activeren in Mijn Ziggo? Als je die hebt zou ik het nog wel een kans geven dat een smartcard van Marktplaats zou werken!

MAAR: je hebt helemaal geen smartcard nodig om een HDD recorder te kunnen gebruiken :? De niet-versleutelde zenders zou je daarmee gewoon moeten kunnen bekijken en opnemen, net zoals dat nu ook lukt met je TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
Jerrythafast schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:43:
Heb je überhaupt een optie om smartcards te activeren in Mijn Ziggo? Als je die hebt zou ik het nog wel een kans geven dat een smartcard van Marktplaats zou werken!
Ja, activeren kan in je eigen Ziggo omgeving. Of het gaat werken weet ik niet.
: MAAR: je hebt helemaal geen smartcard nodig om een HDD recorder te kunnen gebruiken :? De niet-versleutelde zenders zou je daarmee gewoon moeten kunnen bekijken en opnemen, net zoals dat nu ook lukt met je TV.
Klopt! Haha...! Decoder werkt voor exact dezelfde zenders als voorheen, INCLUSIEF pauzeren! Opnemen werkt ook, zowel getimed als on the fly. Prima dus!

[ Voor 21% gewijzigd door jarno1974t op 27-11-2016 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjuh1981
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-02-2024
Nou, eerder berichtte ik dat mij de tientjes actie als bestaande abonnee beloofd was en ik verwachtte dat het wel goed zou komen. Niet dus. Hoorde maar niks van Ziggo en toen heb ik deze Facebook post aan Ziggo getikt:
Ik ben al jaren klant bij Ziggo. Een hele tijd Alles-In-Eén, momenteel TV+Internet. Graag uw aandacht voor het volgende slepende probleem.

September 2016:
Ik raak bekend met de Ziggo "Tientje Actie" (https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/10-euro/) waarbij abonnees met enkel TV voor een tientje extra ook 25-Mbit internet en vast bellen krijgen. Een aardig voordeeltje t.o.v. huidige abonnees, zou je zeggen. Daarom gebeld met afdeling opzeggingen om internet op te zeggen, zodat ik daarna gebruik kon maken van de "Tientje Actie". Volgens medewerker zou deze abonnementsvorm in oktober ook voor bestaande abonnees beschikbaar komen. Of ik in oktober hierover kon terugbellen, dat scheelde ook een hoop gedoe met opzeggen. Oké, doen we dat.

20 oktober 2016:
Opnieuw gebeld met Ziggo en het verhaal uit vorige alinea herhaald. Eerste reactie was dat dit abonnement niet meer bestond. Vreemd, want de internetpagina met de actie bestond wel nog. Na lang overleg met teamleider werd mij door medewerker verteld dat voor mij een uitzondering werd gemaakt en ik gebruik kon maken van de actie. Via een speciale "case" werd mijn abonnement omgezet in Play Start + "Tientje Actie". Totaal €34,95 dus. Mooi! Binnen 2 weken was dit geregeld, aldus Ziggo.

3 november 2016:
Van Ziggo niks meer vernomen. Geen bevestiging, geen abonnementswijziging. Niks! Dus weer gebeld. Opnieuw het hele verhaal toegelicht, en na -alweer- overleg met teamleider werd mij verteld dat de actie voor mij niet van toepassing was, maar omdat het mij op 20 oktober beloofd was, gingen ze nogmaals de "case" aanmaken om mijn abonnement om te zetten om zo de gemaakte beloftes na te komen. Deze case moest naar de backoffice in India. Zo ingewikkeld was het! Binnen twee weken zou dit worden geregeld. Ik heb toen expliciet gevraagd of het nu écht binnen twee weken geregeld zou worden. Daarop werd bevestigend geantwoord. "En anders moest ik weer bellen...".

24 november 2016:
Drie weken na de laatste "binnen twee weken is het geregeld"-belofte weer niks van Ziggo gehoord. Geen bevestigingsmails, geen abonnementswijziging, maar ook geen terugkoppeling over de voortgang. Dus... weer gebeld. Na veel heen en weer te zijn doorgeschakeld tussen afdelingen die van elkaar beweren dat ik bij de andere afdeling moest zijn, vertelde een verkoopmedewerkster mij -uiteraard na overleg- dat dit abonnement niet meer bestond en ik dus helaas pech had. Ik heb haar verteld over gemaakte beloftes en uiteindelijk me maar weer laten doorverbinden met de afdeling opzeggingen. Daar was mijn telefoongesprek 60 (!) minuten eerder ook al begonnen. Medewerker wist me te vertellen dat de "case" tot 2x toe was afgewezen, maar dat hij in het systeem zag dat zijn teamleider (hé, daar is de teamleider weer) vanochtend in mijn dossier had gekeken. Zijn conclusie was dat "ze er mee bezig waren" en dat "hij mij verder geen enkele belofte kon doen". Ook toen ik vroeg of er terugkoppeling zou plaatsvinden, of hoe lang ik dan nog geduld moest hebben antwoordde hij "dat hij mij geen enkele belofte kon doen".

Jullie begrijpen hopelijk dat ik op dit moment zeer gefrustreerd en 'not amused' ben over deze gang van zaken. Ik zal de frustraties voor de volledigheid nog even opsommen:
  • jullie maken tot twee keer toe een belofte, maar komen deze niet na
  • bij het niet nakomen van de belofte vindt geen terugkoppeling naar de klant plaats
  • bij de servicedesk word je als klant van de ene naar de andere afdeling gestuurd, die vervolgens de vinger naar elkaar wijzen en ook nog eens tegenstrijdige informatie verstrekken
  • bij expliciet vragen naar terugkoppeling wordt geantwoord dat "men geen enkele belofte kan maken"
Ik zou het zeer op prijs stellen (en dan druk ik me voorzichtig uit) als ten eerste Ziggo waarmaakt wat ze beloven en ik op korte termijn wordt overgezet naar Play Start + "Tientje Actie" (totaal €34,95 per maand) én ik op de hoogte gehouden wordt van de stand van zaken. En met "op de hoogte houden" bedoel ik niet "belt u over 2 weken nog eens".
Vervolgens via privéberichten met Ziggo gecommuniceerd. Conclusie: ze trekken al hun beloftes in, doen het af met een "foutje bedankt, sorry" en willen me ook geen korting geven op mijn huidige abo. Ik ben behoorlijk nijdig en denk erover helemaal op te zeggen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Denk erover? Ik was allang weggegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjuh1981
ago schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:28:
Denk erover? Ik was allang weggegaan.
Probleem is: weinig alternatief hier. Geen glasvezel, en met ADSL haal ik maximaal 12mbit. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
Dit verhaal moet je even doorsturen naar de redactie van een TV-programma als Radar of Kanniewaarzijn. Als het maar belachelijk genoeg is bellen zij er even voor je achteraan, vaak is het dan binnen een paar dagen geregeld. En bij Kanniewaarzijn krijg je er nog een toffe sketch op TV voor terug ook :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
Jerrythafast schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:53:
Dit verhaal moet je even doorsturen naar de redactie van een TV-programma als Radar of Kanniewaarzijn. Als het maar belachelijk genoeg is bellen zij er even voor je achteraan, vaak is het dan binnen een paar dagen geregeld. En bij Kanniewaarzijn krijg je er nog een toffe sketch op TV voor terug ook :9~
Haha! Goeie tip. Maar weet niet of mijn verhaal daar "idioot" genoeg voor is. Want feitelijk gezien staat Ziggo in haar recht: ik ben klant, krijg de diensten waar ik voor betaal, en de actie is enkel voor klanten zonder internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Bartjuh1981 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:36:
[...]

Haha! Goeie tip. Maar weet niet of mijn verhaal daar "idioot" genoeg voor is. Want feitelijk gezien staat Ziggo in haar recht: ik ben klant, krijg de diensten waar ik voor betaal, en de actie is enkel voor klanten zonder internet.
Ze zouden in hun recht staan als ze geen uitzondering zouden maken op die regel. Maar dat hebben ze in jouw geval al tot 2x toe gedaan en anderen in dit topic is het ook gelukt. Dus ze staan niet in hun recht als je het mij vraagt. Dan hadden ze maar gewoon gelijk moeten zeggen: "daar wijken wij niet meer van af" ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Snap alleen niet waarom de pagina nog steeds bestaat terwijl ze zeggen dat het niet meer van toepassing is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjuh1981
Jerrythafast schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:48:
[...]

Ze zouden in hun recht staan als ze geen uitzondering zouden maken op die regel. Maar dat hebben ze in jouw geval al tot 2x toe gedaan en anderen in dit topic is het ook gelukt. Dus ze staan niet in hun recht als je het mij vraagt. Dan hadden ze maar gewoon gelijk moeten zeggen: "daar wijken wij niet meer van af" ;w
Ik heb het gemeld bij Radar en klacht.nl.
Hopelijk wordt Ziggo wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:29
Ik kon de aanvraag volledig invullen. Dus maar even gedaan, maar uit de reacties hierboven begrijp ik dat het wel niets zal worden. Ach, wie niet waagt... Ziggo snijd zichzelf in de vingers, want eerder moest je contact opnemen met Ziggo en nu is het online formulier gewoon in te vullen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 20:44
Mijn ouders hebben alleen een tv-abonnement bij Ziggo UPC en Online heeft de goedkope ADSL internetverbinding fors in prijs verhoogd. De actie Internet en bellen voor 10 euro is dan interessant.

Kan deze nog steeds besteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

koektrommeltje schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:42:
Mijn ouders hebben alleen een tv-abonnement bij Ziggo UPC en Online heeft de goedkope ADSL internetverbinding fors in prijs verhoogd. De actie Internet en bellen voor 10 euro is dan interessant.

Kan deze nog steeds besteld worden?
Wat zei Ziggo zelf toen je het ze vroeg? Op Tweakers verwachten we wat meer inzet dan dat je nu gegeven hebt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 20:44
Reacties op mod-acties mogen in Feedback A&K forum of per DM naar de betreffende mod. Het topic zelf is geen goede plek hiervoor.

[ Voor 81% gewijzigd door Yorinn op 09-12-2016 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 06:57
Vanochtend met Ziggo gesproken om het Play Start tv pakket af te sluiten op mijn nieuwe adres. Mijn bedoeling was om dan naar een aantal dagen/weken het tientje deal erbij te nemen.

Nu vertelde Ziggo vanochtend dat alleen abonnees met het Kabel TV pakket in aanmerking kwamen voor het tientje deal?

Als ik hier echter de berichten lees is het wel mogelijk om vanuit Play Start het tientje erbij te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ja dat was mogelijk, ik heb het zelfde gedaan. Ik heb het internet aangevraagd op de dag dat ik aangesloten werd voor TV (7 november 2015).

Je hebt een maand opzegtermijn (voor play start) als het niet werkt, echter uit de voorwaarden haal ik "Alleen tv-klanten krijgen deze aanbieding". Met play start ben je dat....

Je kan ook eerst Kabel TV nemen, dan 10tje, en dan Play start....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07:48
jeanj schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:08:
Je kan ook eerst Kabel TV nemen, dan 10tje, en dan Play start....
Kan niet. Als je het via de website doet krijg je vanzelf een Connect abonnement erbij, en gaat je prijs ook omhoog. Bij het "Internet 25" abonnement staat dan ook dat het niet meer leverbaar is.

Als je Ziggo belt zullen ze je ook vertellen om over te stappen naar een Connect abonnement.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik ben even benieuwd hoe weet je dit? Is dit gebaseerd op je eigen ervaring van begin dit jaar?
Zo te zien ben jij van Connect en Play gedowngraded. Mijn ervaring in oktober/november 2015 is namelijk anders, maar ik was een nieuwe klant

Ik wil geen welles of nietes gaan doen en zeg niet dat je geen gelijk hebt, maar de tientje site staat
Maandelijkse Kosten
Internet en Bellen € 10,00 Voor maar € 10 extra per maand bovenop je bestaande TV-abonnement
Dit pakket kun je maandelijks opzeggen. De prijs is exclusief de kosten van Kabel TV.
Maandbedrag € 10,00
Dus je kan het wel (volgens de site) bestellen boven op (expliciet genoemd) Kabel TV abonnement of een TV abonnement (en dat zijn TV Standaard of Kabel TV abonnementen). Ook onder de voorwaarden staat
Je krijgt deze aanbieding speciaal omdat je een tv-abonnement bij ons hebt. Aan dit tv-abonnement verandert verder niets.
Als derde kan je nog even onder het kopje besparen kijken, daar staat verkrijg bij bij uw huidige tv abonnement (vanaf 18,70). Dus dat impliceert ook de andere TV (only) abonnementen

Misschien dat ze over dat laatste vallen, of de regels hebben aangescherpt dat het nu alleen voor Kabel TV geldt. Misschien heeft het te maken met de nieuwe abonnementsvormen (basic en voordeelpakket) waarbij basic 5 euro duurder was als play start + tientje abonnement, maar hetzelfde op leverde.

Voor mij is het nog gelukt d.m.v. Play Start te bestellen (aansluiting 7 november 2015), en daarna tientje actie (op dag van oplevering TV aansluiting). Bij het bestellen van de Play Start werd ook aangegeven dat het niet mogelijk was, maar het is toch gelukt (de actie liep dat weekend af en ik was niet thuis, dus ik wist niet eens of mijn TV het al deed). Als het niet lukt kan je altijd Play Start weer opzeggen binnen 1 maand.

Ik weet niet hoe je probeert te bestellen, maar als ik een postcode invul op de bovenstaande site, krijg ik te zien dat ik het (Internet en Bellen €10,00; Voor maar € 10,00 extra per maand bovenop je bestaande TV-abonnement) kan bestellen. (niet via mijn ziggo bestellen, maar de optie buiten inloggen om)

In mijn ziggo staat bij mij ook dat het 25 MB/s niet meer leverbaar is, dat vreemd want mijn aansluiting werkt nog steeds dus leveren doen ze (gelukkig) nog. Wat ze bedoelen is dat ik het niet meer kan bestellen. En dat is logisch omdat 1) ik het al heb 2) het alleen voor klanten is die alleen TV hebben, en aangezien ik al de aanbieding heb gebruikt, heb ik al TV+internet en kan ik het dus niet meer bestellen. Maar voor TV only klanten, lijkt het nog dat je het nog steeds kan bestellen.

Als je belt zullen je altijd een duurder abonnement proberen aan te smeren. Ook weten ze vaak zelf niet over hun eigen acties alles. Ook mij werd verteld dat ik geen gebruik kon maken van de tientje actie (toen ik mijn Play Start bestelde) want ik wilde beide in 1 keer bestellen. Echter toen ik belde op de dag van realisatie van de TV aansluiting, was aanmelden voor de tientje actie geen probleem.

Als je een nieuwe klant bent Play Start (of complete) bestellen en op de dag van de aansluiting bellen volhouden en wijzen op de site dat er staat dat "Je krijgt deze aanbieding speciaal omdat je een tv-abonnement bij ons hebt. Aan dit tv-abonnement verandert verder niets.". Standaard TV (Play Start) is ook een tv -(only-)abonnement net als Play Complete.
Je heb 14 dagen bedenkt tijd, de (play start) aansluiting kan in 3-5 dagen worden gerealiseerd, en is maandelijks opzegbaar. Verder moet je even kijken of de tientje actie een eind datum heeft, in mijn geval was dat zo, maar werd ie wel verlengd. Het is maar de vraag of ze dat blijven doen. Het financiële risico wat je dus loopt is 1 maand abonnement.

Als ze het alleen nog bij Kabel TV abonnementen doen, dan is dat jammer want ik wil het over 4-6 maanden voor mijn broer ook bestellen. Maar die wil Standaard TV. Dan is Basic (25 mb/s, 39,95) wel 5 euro duurder helaas. Of je betaald nog eens 6 euro meer voor 40 MB/s in het Alles in 1 pakket....

[ Voor 3% gewijzigd door jeanj op 09-01-2017 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Mhh, ik weet niet wat er is gebeurt, maar men heeft mijn aanvraag uitgevoerd schijnbaar. Vandaag was ik ineens de connectie kwijt. Remote kan ik niet meer bij mijn pc thuis komen. Mijn vaste nummer werkt ook niet meer. Er is geen storing in mijn buurt.

Dus ik even inloggen bij Ziggo. Zien ik daar ineens 25/2.5 als snelheid staan. Ah! Dus men heeft de bestelling toch verwerkt. Dat is wel raar, want een dag eerder had ik nog een mail gehad dat mijn bestelling afgeketst was. Op de 1 of andere manier is het schijnbaar toch doorgevoerd.

Ik zal vanavond bij thuiskomst wel mijn modem even moeten resetten denk ik en ik zal natuurlijk wel een nieuw IP gekregen hebben. Ik had al eerder geprobeerd het tientje abbo aan te vragen en toen was hij afgeketst omdat ik een bestaande klant bij Ziggo was. Ik ben benieuwd wat ik vanavond aantref thuis. :D

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
rimave schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:11:
Mhh, ik weet niet wat er is gebeurt, maar men heeft mijn aanvraag uitgevoerd schijnbaar. Vandaag was ik ineens de connectie kwijt. Remote kan ik niet meer bij mijn pc thuis komen. Mijn vaste nummer werkt ook niet meer. Er is geen storing in mijn buurt.

Dus ik even inloggen bij Ziggo. Zien ik daar ineens 25/2.5 als snelheid staan. Ah! Dus men heeft de bestelling toch verwerkt. Dat is wel raar, want een dag eerder had ik nog een mail gehad dat mijn bestelling afgeketst was. Op de 1 of andere manier is het schijnbaar toch doorgevoerd.

Ik zal vanavond bij thuiskomst wel mijn modem even moeten resetten denk ik en ik zal natuurlijk wel een nieuw IP gekregen hebben. Ik had al eerder geprobeerd het tientje abbo aan te vragen en toen was hij afgeketst omdat ik een bestaande klant bij Ziggo was. Ik ben benieuwd wat ik vanavond aantref thuis. :D
Ik ben heel benieuwd... bij het 10tje abonnement hoort ook telefonie dus ik vind het wel vreemd dat dat bij jou is uitgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Update: na een reboot van het modem werkt alles weer. Ook telefonie.
Snelheid is nu inderdaad 25/2,5 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

net nog geprobeerd, krijg vrij vlot bericht terug dat ik niet voldoe. Wat had je hiervoor voor pakket?

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlusive
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:30
Zojuist als nieuwe klant de "10 euro internet" aanbieding aangevraagd, dus zonder al klant van Ziggo te zijn.
Ik verwacht dat ik nu dus gewoon het volgende geleverd krijg:

- Ziggo kabel abbo (18.70)
- Ziggo 25/2.5 internet (10.00)

Klopt dit? Ik lees allemaal rare verhalen in dit topic over bestellingen die zijn gecanceld en dergelijke, kan ik gewoon verwachten dat dit pakket aan mij geleverd wordt? Of had ik beter eerst kabel tv aan kunnen vragen om daarna voor 10 euro te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Nee dit zou moeten kunnen, maar je hebt minder bijna digitale zenders volgens mij

Je kan altijd na een maand opzeggen als het niet kan

Wilden ze dit in 1x doen? Ik kon het namelijk niet, maar ik bestelde Play Start

[ Voor 55% gewijzigd door jeanj op 02-02-2017 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

30+ en 4HD
Hiermee beschik je over 30+ analoge zenders, 4 HD-zenders en 90 radiozenders. Heb je een televisie met een DVB-C tuner die gecertificeerd is? Dan bekijk je dit aanbod van tv-zenders zonder extra kosten in digitale kwaliteit. Daar heb je dus geen mediabox voor nodig.
https://www.ziggo.nl/televisie/kabel-tv/

[ Voor 74% gewijzigd door [RNMC] Viper op 24-01-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Heel apart. Sinds vorige week eigenaar van het basispakket (28,70/maand). Vreemd genoeg zit er ook 'Tv standaard' bij voor iets meer dan 6 euro per maand. Ziggo kan niet uitleggen waarvoor dit is.

Zijn er meer mensen die dit op de factuur te zien krijgen? Dit is ons abonnement.

Huidig abonnement

Kabel TV, Internet 25 Mbps & Bellen €28,70
Internetbeveiliging Basis
Kabel TV
Vast Bellen
Internet 25 MB (Tientje Vriendje)

Movies & Series XL €9,95
TV Standaard €6,25
Overige producten €0,00

Totaal €44,90 per maand

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Dat heb ik ook inderdaad. Tv standaard is een foutje. Dat moet uit de factuur worden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Aaand it's gone. Jammer, even verder kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

iApp schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:00:
Heel apart. Sinds vorige week eigenaar van het basispakket (28,70/maand). Vreemd genoeg zit er ook 'Tv standaard' bij voor iets meer dan 6 euro per maand. Ziggo kan niet uitleggen waarvoor dit is.

Zijn er meer mensen die dit op de factuur te zien krijgen? Dit is ons abonnement.

Huidig abonnement

Kabel TV, Internet 25 Mbps & Bellen €28,70
Internetbeveiliging Basis
Kabel TV
Vast Bellen
Internet 25 MB (Tientje Vriendje)

Movies & Series XL €9,95
TV Standaard €6,25
Overige producten €0,00

Totaal €44,90 per maand
Weet niet of je actie hebt ondernomen, maar 18,70 is Kabel TV, TV standaard is idd 6,25 duurder en dan krijg je meer zenders, voor NL is dat FOX, SBS9 en nog wat andere zenders (check de site, ook voor de diensten die verschillen ook per abonnement) . Als je een decoder hebt gekregen of een smartcard+reader, dan heb je volgens mij Standaard. Heb je dat niet, dan Kabel TV.
Zelfde idee dus maar 2,50 duurder, jammer, mijn broer wilde binnen een paar maand bestellen en mijn ouders wil ik gaan downgraden, van alles in 1. Het blijft een goede aanbieding

[ Voor 14% gewijzigd door jeanj op 03-03-2017 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:27
jeanj schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:21:
[...]

Weet niet of je actie hebt ondernomen, maar 18,70 is Kabel TV, TV standaard is idd 6,25 duurder en dan krijg je meer zenders, voor NL is dat FOX, SBS9 en nog wat andere zenders (check de site, ook voor de diensten die verschillen ook per abonnement) . Als je een decoder hebt gekregen of een smartcard+reader, dan heb je volgens mij Standaard. Heb je dat niet, dan Kabel TV.
Op de website kan ik geen TV standaard vinden, maar dit is dus gewoon Play start?
Want ik de voorwaarden staat van de €12,50 aanbieding dat het alleen geldig is als je nog geen Internet, Vast Bellen en/of Digitale TV van Ziggo heeft, maar wel Kabel TV of TV Standaard (€ 18,70 per maand).

Want voor €37,50 lijkt mij wel dat wel wat i.p.v. het steeds duurder wordende Telfort.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeuomorf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-11-2023
https://www.ziggo.nl/tv-internet/voordeelpakket/actie/

Voordeelpakket voor 39,95 per maand.

40/4 mbit internet
Kabel tv (30+ analoge zenders, 4 HD)
Staat echter ook bij dat dit incl Replay tv is.. Zit nu dus wel een mediabox bij?

Is dit dan nu dus een combinatie van het voordeelpakket en het basic pakket zoals eerder gemeld op Tweakers?
https://tweakers.net/nieu...oor-bepaalde-groepen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Waarschijnlijk is Replay tv alleen via horizon.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeuomorf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-11-2023
Inderdaad.
Even verder kijken dan mijn neus lang is en ik zie dat dit onder het kopje Ziggo GO benoemd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Morpheusk schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:07:
[...]

Op de website kan ik geen TV standaard vinden, maar dit is dus gewoon Play start?
Want ik de voorwaarden staat van de €12,50 aanbieding dat het alleen geldig is als je nog geen Internet, Vast Bellen en/of Digitale TV van Ziggo heeft, maar wel Kabel TV of TV Standaard (€ 18,70 per maand).

Want voor €37,50 lijkt mij wel dat wel wat i.p.v. het steeds duurder wordende Telfort.
Play start abonnement is het goedkoopste wat TV Standaard biedt voor 24,95
Kabel TV abonnement is 18,70. Als je 1 van die twee afsluit zou je voor 12,50 internet er bij kunnen nemen. Mocht het niet lukken beide abonnementen zijn maandelijks opzegbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
jeanj schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:24:
[...]

Play start abonnement is het goedkoopste wat TV Standaard biedt voor 24,95
Kabel TV abonnement is 18,70. Als je 1 van die twee afsluit zou je voor 12,50 internet er bij kunnen nemen. Mocht het niet lukken beide abonnementen zijn maandelijks opzegbaar
Maar waar haal je nu TV Standaard vandaan dan, want dat zie ik nergens staan?
https://www.ziggo.nl/televisie/vergelijken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
@Morpheusk, TV Standaard is de naam van het TV-abonnement dat je vóór de UPC/Ziggo fusie kon afsluiten bij oud-Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Morpheusk schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:52:
[...]

Maar waar haal je nu TV Standaard vandaan dan, want dat zie ik nergens staan?
https://www.ziggo.nl/televisie/vergelijken/
Er staat 70 + zenders, en daar onder staat TV standaard in de kolom Play start

Ook hier
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/
kan je kiezen tussen Kabel TV en TV standaard

Ze hebben twee basis pakketten aan televisie zenders

(niet te verwarren met het basic abonnement....)

Welke media box krijg je nu bij het Play start abonnemnent in bruikleen, nog steeds de humax 5300c?

[ Voor 8% gewijzigd door jeanj op 24-03-2017 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wernert
  • Laatst online: 21-04 12:42
De nieuwe actie https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/12-50/ heeft nog een nadeel: uploadsnelheid nu naar 2,5 Mbps, dat was 5 Mbps.

[ Voor 19% gewijzigd door wernert op 18-04-2017 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
@wernert, het was volgens mij officieel ook al 2,5 Mbit/s. Maar op een of andere manier kregen de meeste 5 Mbit/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Is het iemand gelukt, sinds de 12,50 actie geldt, om Alles in 1 te downgraden naar Play start plus deze actie?

In de nieuwe actie staat deze voorwaarde
•Deze aanbieding is alleen geldig als je nog geen Internet, Vast Bellen en/of Digitale TV van Ziggo hebt, maar wel Kabel TV of TV Standaard (€ 18,70 per maand).
Ik ben even benieuwd naar ervaringen, of het mogelijk is en hoe het voor elkaar te krijgen is.

Voor de mensen die het nieuwe hebben aangevraagd, welke media box heb je gekregen?

[ Voor 71% gewijzigd door jeanj op 28-05-2017 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
@jeanj bij deze actie krijg je geen mediabox. Ze gaan er zoals je zelf al citeerde van uit dat je al Kabel TV of TV Standaard kijkt. Kabel TV is het onversleutelde pakket, waar je dus geen mediabox voor nodig hebt. TV Standaard is het abonnement dat je in oud-Ziggo-gebied kon krijgen voor de fusie met UPC. Mensen die dat nog hebben kijken TV op hardware die ze zelf hebben aangeschaft (zoals gebruikelijk was bij het oude Ziggo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Wel jammer dat Ziggo bij dit abbo nu de max. verhoging gaat rekenen: 2,50 per maand extra.
Dus het gaat straks 31,20 euro per maand kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
rimave schreef op zondag 28 mei 2017 @ 23:25:
Wel jammer dat Ziggo bij dit abbo nu de max. verhoging gaat rekenen: 2,50 per maand extra.
Voor bestaande klanten? Voor nieuwe klanten is het namelijk al een tijdje 31,20 geworden.

Ik heb zelf nog niks van Ziggo gehoord over een prijsverhoging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ja, ik heb een mail ontvangen. Evenals mijn ouders die het pakket ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Erg vervelend. Als we er nou iets voor terugkregen (sneller internet, onbeperkt bellen, digitale tv) dan was het naar mijn inziens 'geoorloofd' (nog de vraag of je het wil hebben). Even bellen naar Ziggo en aankaarten dat je van plan bent om op te zeggen, naar aanleiding van de prijsverhoging, in de hoop op korting :) , mag.

Je mag je abonnement namelijk op 30 juni laten beëindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:32
rimave schreef op zondag 28 mei 2017 @ 23:25:
Toch is ziggo met dit aanbod van tv + 25mbit qua maandprijs van 31,20 voor mij nog de goedkoopste aanbieder. Het enige vergelijkbare is tele 2 voor gemiddeld 28 euro per maand met 12mbit internet en tv over dezelfde lijn (wat dus waarschijnlijk voor geen meter werkt). Een upgrade naar 50mbit zou de maandelijkse kosten verhogen naar 34 euro per maand De aanbieding van NLE is ook verlopen dus ook bij hen geen abbonement van 30 euro in de maand.

Prijsvechter Ziggo anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Mmm ik heb voor mijn broer play start besteld en daarna internet voor 12,50.
Echter hierdoor wordt het playstart abonnement wordt geannuleerd, en krijgt hij kabel TV (voor 18,70)
(het vreemde is dat het nergens was aangegeven, we kwamen er achter omdat hij nog maar 4 digitale zenders had)

Het alternatief wat ziggo aanbied is een abonnement van 40 euro met 25 mb en digitale tv. Het is me nog niet duidelijk of hij dan dezelfde zenders heeft als play start. Los met play start wilden ze niet doen.

Ik heb 1,5 jaar geleden wel play start en 10tje abonnement kunnen afnemen, maar blijkbaar zijn de voorwaarden veranderd.

Is iemand het wel gelukt recent play start af te nemen met dit abonnement?
Of kan hij later nog upgraden naar play start met behoud van 12,5 abonnement?

Hij heeft nu even de smart card van mij ouders geleend, die kijken toch geen digitale TV, maar blijft dat werken?

[ Voor 67% gewijzigd door jeanj op 14-07-2017 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Stel ik ben geen klant bij Ziggo. Kan ik dan eerst het kabel tv abonnement afsluiten en direct daarna het internet abonnement? Dan zou ik namelijk niet aan een jaarcontract vastzitten en we goedkoop internet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik betaal as we speak €31,20 per maand voor het tientje-vriendje pakket. Wat betalen jullie momenteel?

Specs:
- Kabel tv
- Telefoonaansluiting
- 25mbits internet

• oohh
  • Nu online
iApp schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:39:
Ik betaal as we speak €31,20 per maand voor het tientje-vriendje pakket. Wat betalen jullie momenteel?

Specs:
- Kabel tv
- Telefoonaansluiting
- 25mbits internet
Sinds mei betaal ik hetzelfde. Toen hebben ze het tarief, zonder bericht, bij mij verhoogd. Helaas.

Mijn zus heeft net een huis gekocht. Dus ik ben nu bezig om haar van dit abonnement te voorzien.

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

KappuhH schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:05:
Stel ik ben geen klant bij Ziggo. Kan ik dan eerst het kabel tv abonnement afsluiten en direct daarna het internet abonnement? Dan zou ik namelijk niet aan een jaarcontract vastzitten en we goedkoop internet hebben...
Ja je kan Kabel TV afsluiten (letop dus geen play start, en geen standaard TV pakket, dus ook geen decoder /smartcard)
Je kan proberen direct internet af te nemen, anders ff wachten tot TV is aangesloten
Nee, geen jaar contract, beide zijn opzegbaar per maand

In juli nog voor mijn broer aangevraagd, een nieuwe klant

[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 31-08-2017 20:15 ]

• keetoo
  • Laatst online: 27-05 11:32
Ik heb ook al geruime tijd Ziggo internet + vast bellen voor 10 euro p/mnd. tevens heb ik ziggo mobiel welke komende week overgaat naar Vodafone. hierbij zou je een extra TV pakket gratis krijgen mits je een internet snelheid hebt van 30 Mbit/s

theoretisch gezien heb ik dus geen recht op dat extra TV pakket door de geleverde 25 Mbit/s.

Iemand hier die dit toch wel heeft weten te regelen ?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

keetoo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:11:
Ik heb ook al geruime tijd Ziggo internet + vast bellen voor 10 euro p/mnd. tevens heb ik ziggo mobiel welke komende week overgaat naar Vodafone. hierbij zou je een extra TV pakket gratis krijgen mits je een internet snelheid hebt van 30 Mbit/s

theoretisch gezien heb ik dus geen recht op dat extra TV pakket door de geleverde 25 Mbit/s.

Iemand hier die dit toch wel heeft weten te regelen ?
En wat zei Vodafone en/of Ziggo toen je ze deze vraag stelde?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-05 22:39

RgR

Mijn vriendin had ook een Ziggo Mobiel abonnement en thuis hebben wij ook het 25-mbit abonnement uit dit topic. Helaas zat er voor haar geen goede deal (en ook geen extra tv-pakket) in bij de overgang naar Vodafone - ook niet bij extra navraag bij de klantenservice (die ons wel meteen een sneller en vooral veel duurder internetabonnement aan wilde smeren).

De 30-mbit grens noemen ze dus helaas niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Laatst online: 28-05 19:49
Beetje jammer dat ze een prijsverhoging hebben doorgevoerd, ondanks dat ze adverteerden met "vaste lage prijs", "zonder addertjes onder het gras". Als ik dit geweten had was ik destijds overgestapt op de aanbieding van NLE.
Dit kan toch niet? Toen ik de klantenservice belde kreeg ik verschillende antwoorden, waarvan de laatste zei dat niet het tientje vriendje duurder geworden is, maar het kabel tv-gedeelte (van 18,70), maar deze loog dus gewoon...

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/33oiip0.png
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/28vc321.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door TereZz op 02-03-2018 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
TereZz schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:20:
Beetje jammer dat ze een prijsverhoging hebben doorgevoerd, ondanks dat ze adverteerden met "vaste lage prijs", "zonder addertjes onder het gras". Als ik dit geweten had was ik destijds overgestapt op de aanbieding van NLE.
Dit kan toch niet? Toen ik de klantenservice belde kreeg ik verschillende antwoorden, waarvan de laatste zei dat niet het tientje vriendje duurder geworden is, maar het kabel tv-gedeelte (van 18,70), maar deze loog dus gewoon...

[afbeelding]
[afbeelding]
Ze mogen gewoon de prijs omhoog gooien. Alleen dat betekent wel dat jij ook kosteloos mag opzeggen.

Maar deze prijsverhoging is toch al een tijdje geleden ingegaan? Bij mij, volgens mij, al sinds mei vorig jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-05 08:38
TereZz schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:20:
Dat 'vaste prijs' betekent alleen dat je ongeacht je gebruik elke maand hetzelfde betaalt. Of jij, net als Ziggo, €12,50 ook laag vindt, is een tweede.
Om nou een prijsverhoging een 'addertje onder het gras' te noemen, gaat misschien wat ver. Hooguit kun je beweren dat 25% prijsverhoging onevenredig veel is, vergeleken met de concurrentie. Maar daar staat weer tegenover dat je het maandbedrag altijd al samen met het tv-abonnement op de factuur had staan, en het dus feitelijk een prijsverhoging van 8% betreft.
Overigens is €31,20 tegenwoordig een redelijk marktconforme prijs voor een alles-in-1 abonnement:
  • Tele2 (20MB): € 30,- p/m
  • NLE (tot 100MB): € 39,95 p/m
  • Telfort (tot 100MB): € 42,50 p/m
Voor deze abonnementen geldt wel dat je interactieve TV hebt, dat heb je bij Ziggo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-04 13:38
Waar kan ik dat ziggo abbo van € 31,20 vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
bernie2009 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:07:
Heb je al in de openingspost gekeken? Daar staat namelijk de volgende link in.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 19-03-2018 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:35

Perkouw

Moderator General Chat
Titel verandert van
Ziggo internet + vast bellen voor €10 per maand
naar
Ziggo internet + vast bellen voor €12,50 per maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

bernie2009 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:07:
In het kort. TV afsluiten voor 18,70, let op je hebt een beperkt aantal zenders van "Kabel TV" niet de zenders van "TV Standaard" hebt. Dan kan je dit internet/telefonie abo er bij bestellen. Heb je al een ziggo abo met internet, dan kan het formeel niet! Je kan proberen naar TV Only te gaan en en dan erbij te bestellen.

Heb je een tv die (ziggo) DBV-C ondersteund kan je een aantal zenders digitaal op je tv ontvangen met netwerk ID 4444, zonder kaart/decoder. Wil je meer zenders dan is een kaart met module en/of decoder nodig. Tweede hands kaarten of horizon decoders niet kopen, die zijn onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-04 13:38
Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 22:40
Door de prijsverhogingen gaat of dit pakket naar 15,00 per maand of de kabelTV gaat naar 21,20 per maand.
Wordt langzaam aan minder interessant als je naar de goedkopere ADSL pakketten kijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crossbl
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-04-2024
Ook email gehad: Weer een prijsverhoging van €2,50 per maand.
Dus het tientje vriendje is dus van 10 --> 12,50 naar 15 euro per maand gegaan.
Komt nu totaal op € 33,70 per maand.

als ik zie dat ik bij NLEx voor € 30 euro per maand ( in ieder geval de eerste 9 maanden) 4x zoveel snelheid kan krijgen, zowel upload als download, dan wordt het waarschijnlijk tijd om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-05 23:25
Hier ook een mailtje gehad. Overstappen gaat hem voor mij alleen waarschijnlijk niet worden. Bij mij ligt glasvezel en daarom is de ontwikkeling van DSL stil blijven staan. DSL gaat tot 20 Mbit en als ik TV zou gaan kijken op zo'n verbinding blijft er nog minder snelheid over. Glasvezel is weer een stuk duurder.

Ben wel benieuwd of er binnenkort ook een snelheidsverhoging aankomt. 25 Mbit voldoet op zich wel, maar wat extra snelheid zou niet verkeerd zijn :)

Edit: en wat mij betreft knikkeren ze het vast bellen uit het pakket. Telefoon is bij mij nog nooit aangesloten geweest en ik ken mijn eigen nummer niet eens :X

[ Voor 15% gewijzigd door GH45T op 16-05-2018 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Kom er ook net achter dat ze weer het internet duurder hebben gemaakt (ik had het nieuws bericht wel gezien). Wederom een stijging van 2,45, 20%.....

Het basic pakket is dus terug en iederen met Tv Standard/TV Startmet 10/12,59/15 deal is daar naar toe gemigreerd...

Ik overweeg wel te downgraden naar Kabel TV, dat scheelt 6,25 per maand, maar dan ben ik mijn smartcards kwijt.
het is dat ik F1 fan ben en dat adsl ruk is, maar het is het overwegen waard om over te stappen
(Eindelijk komt er glas in de wijk, alleen niet bij mij, hemels breed 500 meter, zucht.....).

Is er ergens een site waar de tv kanalen worden vergeleken?

[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 24-06-2018 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
jeanj schreef op zondag 24 juni 2018 @ 18:47:
Kom er ook net achter dat ze weer het internet duurder hebben gemaakt (ik had het nieuws bericht wel gezien). Wederom een stijging van 2,45, 20%.....

Het basic pakket is dus terug en iederen met Tv Standard/TV Startmet 10/12,59/15 deal is daar naar toe gemigreerd...

Ik overweeg wel te downgraden naar Kabel TV, dat scheelt 6,25 per maand, maar dan ben ik mijn smartcards kwijt.
het is dat ik F1 fan ben en dat adsl ruk is, maar het is het overwegen waard om over te stappen
(Eindelijk komt er glas in de wijk, alleen niet bij mij, hemels breed 500 meter, zucht.....).

Is er ergens een site waar de tv kanalen worden vergeleken?
Zonder smartcard kun je prima Formule 1 kijken. Ziggo Sport is gewoon een open kanaal. Alleen heb je dan waarschijnlijk geen extra kanalen met andere beelden. Ik zou lekker downgraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
Werkt deze methode nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 14:13

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 07:17
Ik heb onlangs internet + vast bellen voor 15 euro per maand besteld bovenop mijn kabel tv abonnement. Bij het bestellen kreeg ik de mededeling dat het bedrag vanaf 1 juli 2019 met €2,50 verhoogd werd.

Voor mij is dit de ideale tussenweg voordat we binnenkort overgaan op glasvezel (schouwen moet nog gedaan worden) en mijn huidige VDSL verbinding dermate van snelheid is dat het om te janken is. Ook is deze oplossing maandelijks opzegbaar en zijn er geen aansluitkosten voor dit pakket. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Morpheusk
Inmiddels is de prijs verhoogd naar €17,50 naast je kabel tv abonnement van €18,70. Maakt een totaal van €36,2

Ik ben eigenlijk wel tevreden over de stabiliteit. Maar dit destijds afgesloten toen ADSL/VDSL hier niet boven de 20mbit down en 1mbit upload uit kwam. Maar blijkbaar heeft dit inmiddels enorme stappen gemaakt.
Daarom zit ik nu te overwegen overstappen naar online.nl:
“Jouw maximale internetsnelheid is 100 Mb/s down en 30Mb/s up.”

€34 per maand en de eerste 6 maanden voor €15,- daarvoor krijg ik theoretisch gezien 4x zo’n hoge download en 12x zo’n hoge upload snelheid. TV heb ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Als ik naar de pagina's ga waar dit abonnement bij ziggo wordt aangeboden, specifiek
- Internet & Vast bellen (17,50 + 18,70 Kabel TV (50+zenders)) = totaal 36,20 of
- Ziggo Voordeelpakket met CI+ totaal 42,50 (zelfde internet, alleen met Standaard TV / TV Start (los 26,95, 80+ zenders))
dan kan ik daar aanvinken dat je voor de Gratis extra's van de combinatie met Vodafone in aanmerking komt

Echter als ik de check doe dan beweert men dat je minimaal alles-in-1 moet hebben, en dus niet een van bovenstaande abonnementen.

In de Ziggo-Vodofone combi voordeel voorwaarden staat bij ziggo
De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:
• Een abonnement voor vast internet van Ziggo.
• Deze actie geldt uitdrukkelijk niet in combinatie met Connect
MKB en Zakelijk Internet Pro abonnementen.
En die bij de Vodafone-Ziggo combi voordeel voorwaarden
1.3 Welke abonnementen komen in aanmerking?
Deze actie geldt voor klanten met minimaal één geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone en een geselecteerd abonnement voor vast internet
van Ziggo.
De geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:
• Een (of meerdere) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Red Together (Extra), Black, Mobiel Internet (afgesloten vanaf 2 juli 2018), Biz Basic, Red Pro,
Red Business Basic en Red Business abonnement(en). De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:
• Een abonnement voor vast internet van Ziggo.
• Deze actie geldt uitdrukkelijk niet in combinatie met Connect MKB en Zakelijk Internet Pro abonnementen
En nog even de Hollands Nieuwe Combi voordeel voorwaarden er op na geslagen
1.3.2 De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:
• Een abonnement voor Vast Internet van Ziggo; in combinatie met een abonnement voor
Digitale Televisie van Ziggo met een CI+ module of een Mediabox.
Bij de voorwaarden van HN staat uitdrukkelijk bij dat je DTV + module of box moet hebben. Kabel TV voldoet hier niet aan vermoed ik, Standaard TV/ TV Start wel?

De oude voorwaarde van Ziggo stond vroeger dat je internet een snelheid van 30+ MB/s afnemen voordat je in aanmerking komt. Dit lijkt nu wel los gelaten te zijn

Weet iemand of dit is veranderd en of je met een van de twee paketten met internet snelheid van 25 mb/s nu ook in aanmerking komt voor de extra's in combinatie met vodafone en hollands nieuwe?

[ Voor 18% gewijzigd door jeanj op 01-11-2019 13:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:59
Nu voor 1 euro per maand
(voor 12 maanden dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
jeanj schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:54:
Weet iemand of dit is veranderd en of je met een van de twee paketten met internet snelheid van 25 mb/s nu ook in aanmerking komt voor de extra's in combinatie met vodafone en hollands nieuwe?
Dat is inderdaad aangepast. Je krijgt nu ook met een 25 Mbps abonnement de gratis extra's.
Let op: geldt alleen voor nieuwe klanten of wanneer je alleen nog Kabel TV hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-05 22:28
Jay-B schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:55:

Let op: geldt alleen voor nieuwe klanten of wanneer je alleen nog Kabel TV hebt.
?

Veel voor (nu wel héél) weinig!
Internet en Vast Bellen voor bestaande klanten voor slechts € 1,- extra per maand. Een jaar lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Met Kabel TV ben je ook een bestaande klant hè. Check de voorwaarden, staat er gewoon in:

https://www.ziggo.nl/pdf/...Bellen%202019%20(002).pdf

[ Voor 21% gewijzigd door Jay-B op 23-12-2019 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:59
Ik heb het besteld voor 1 euro per maand.
In het besteloverzicht staat wel TV Start en een mediabox.
Ik hoop wel dat ik ook nog gewoon Kabel TV heb want ik wil niet zappen met zo'n kastje (of CI-module).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Momenteel heb ik nog helemaal niks van Ziggo in de nieuwe woning. Stel, ik laat alleen TV Standaard aansluiten. Volgens mij is dat dan direct per maand opzegbaar (geen jaarcontract).

Die 1 euro actie is voor minimaal een jaar zo te zien, dat wil ik niet.

Maar de andere internetactie van 17,50 is als ik het goed begrijp ook per direct per maand opzegbaar en die kan ik dan gewoon voor tijdelijk afsluiten toch? En daarna alles opzeggen na bijvoorbeeld een half jaar?

[ Voor 3% gewijzigd door woekele op 23-01-2020 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
woekele schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 15:09:
Momenteel heb ik nog helemaal niks van Ziggo in de nieuwe woning. Stel, ik laat alleen TV Standaard aansluiten. Volgens mij is dat dan direct per maand opzegbaar (geen jaarcontract).

Die 1 euro actie is voor minimaal een jaar zo te zien, dat wil ik niet.

Maar de andere internetactie van 17,50 is als ik het goed begrijp ook per direct per maand opzegbaar en die kan ik dan gewoon voor tijdelijk afsluiten toch? En daarna alles opzeggen na bijvoorbeeld een half jaar?
Die 1 euro actie is sowieso allang afgelopen*. En als het goed is is enkel standaard 'Kabel TV' maandelijks opzegbaar ...

*
  • Op de website: 'Actie is geldig t/m 31 december 2019'
  • In de PDF met voorwaarden: 'Je kunt gebruik maken van deze actie t/m 10 januari 2020'
In ieder geval zijn beide data al voorbij (eind december stond er nog t/m 3 januari in de PDF)

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 23-01-2020 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

apis29 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:08:
[...]

En als het goed is is enkel standaard 'Kabel TV' maandelijks opzegbaar ...
dus dat internet erbij van 17,50 niet? (https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/internet-bellen/)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor algemene vragen/opmerkingen over Ziggo. Deze kunnen in [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 10 gesteld worden.