Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 22:05

lSltAlKeR

Time destroys everything!

itsalex schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 21:15:
Ik zou zeggen, Ziggo maak hiervan gewoon een standaard pakket zoals Ziggo Budget met toch mogelijkheid voor volop bellen maar met 2 emailboxjes van max 300 MB en klaar. Eventueel meteen Ziggo mobiel voor 1 simkaart voor € 35 en 2 stuks voor € 40 met een leuke actie en eerlijk, ze hebben denk ik wel weer meer klanten erbij. Zeker voor oudere mensen is deze actie zeer interessant.

Ik vraag mij echt serieus af, wat heb je nou dan nog meer nodig dan de snelheid in deze actie? Voor de meeste mensen is het echt meer dan voldoende.

Ik probeer bij mijn klanten ook zoveel mogelijk deze pakketten aan te bieden, want als je van 8/1 van KPN naar Ziggo 25/2 gaat is al stukken beter.
Sowieso begrijp ik die overkill aan bandbreedte niet. Een gemiddeld huishouden heeft aan 50mbit voorlopig nog meer dan zat. Hiermee kan je ook nog alles binnen trekken op 3 a 4 devices tegelijk als het eventueel echt moet. Zijn zat mensen die lang niet de bandbreedte die ze hebben echt benutten.

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
(jarig!)
lSltAlKeR schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 23:24:
[...]

Sowieso begrijp ik die overkill aan bandbreedte niet. Een gemiddeld huishouden heeft aan 50mbit voorlopig nog meer dan zat. Hiermee kan je ook nog alles binnen trekken op 3 a 4 devices tegelijk als het eventueel echt moet. Zijn zat mensen die lang niet de bandbreedte die ze hebben echt benutten.
Vroeger had Ziggo ook het pakket alleen telefoon met ja let op 64 kbit up and down. Dat was al voldoende voor telefonie en heel veel mensen maakte daar toch gebruik van door meteen de pc aan te sluiten. Dan sluit deze actie er mooi op aan maar eerlijk vind ik wel dat Ziggo ook bestaande klanten gebruik van mogen laten maken. Eigenlijk is het gat tussen de huidige pakketten bijna € 20 per maand ofwel ruim € 200 verschil.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:17
TerrorSource schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 21:22:
[...]

Aangezien in geen glasvezel hier heb (vanwege een anti-glasvezel gemeenteraad) kan ik alleen voor Tele2 VDSL kiezen met een beetje behoorlijke snelheid. Is wel meteen stukken goedkoper als Ziggo...
Dus je wilt voor weinig geld weinig snelheid(Ziggo), maar als je een alternatief kiest, moet er wel veel snelheid in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:24
Miglow schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:17:
[...]

Dus je wilt voor weinig geld weinig snelheid(Ziggo), maar als je een alternatief kiest, moet er wel veel snelheid in?
Nee, ik wil gewoon snel internet voor weinig hahaha.
Ziggo heb ik nu 120mbit van, die exclusieve aanbieding eerder in deze topic gaat ook over 120mbit.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wernert
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:16
Na jaren geen TV-abonnement gehad te hebben, ben ik gevallen voor dit aanbod. De 50/50Mbit verbinding van mijn huidige provider trek ik echt niet dicht, en voor het zelfde geld zou ik dan TV en internet hebben.

Eerst TV afgesloten, en nu bezig om het 'dunne' internetlijntje erbij te bestellen.(Vooraf via het 'tientje'-formulier gekeken of het aanbod in mijn regio beschikbaar is.)

Toch even een waarschuwing:

- Als je 'Play Start' hebt (alleen TV, humax mediabox, 70 zenders, ong. 24 euro per maand) dan kun je deze aanbieding niet via 'MijnZiggo' aanvragen. Aanvragen zonder in te loggen gaat wel, maar je aanvraag komt dan niet door.

- Als je vervolgens gaat bellen, wordt gekeken of je het aanbod hebt gehad, en wordt gezegd dat het niet kan met 'Play Start'. Medewerker heeft het over 'Play Connect', maar dat is raar want 'Play Connect' is alles-in-een.

In mijn geval had ik geen aanbod gehad, maar de medewerker zei dat 'ie het aanbod kon zien. :?

Er lijkt ondertussen dus wel iets van een check te zijn, maar het is het proberen waard.

PS: Sinds enkele dagen dus weer kabel-TV. Manmanman, wat een baggerprogramma's bestaan er toch. Niet veel gemist zo te zien.

[ Voor 2% gewijzigd door wernert op 02-03-2016 16:38 . Reden: texxxtueel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Als je op deze link klikt heb je heb aanbod gehad. Je hebt het dan op internet gevonden....

[ Voor 16% gewijzigd door jeanj op 04-03-2016 08:04 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Weet iemand of je met het uiteindelijke pakket (Ziggo internet + vast bellen voor €10 per maand) ook de mogelijkheid hebt om (uiteraard tegen meerprijs) Fox Sports pakketten bij kunt nemen, of kan dat met deze vorm van TV kijken niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
Dat ligt eraan wat voor TV abonnement je hebt. De 10 euro actie gaat alleen over internet en telefonie en komt bovenop je TV abonnement. Als je als TV-abonnement het oud-Ziggo 'TV Standaard' hebt (dus van voor de samensmelting met UPC) of als je 'Play Start' of 'Play Complete' hebt kan het. Met 'Kabel TV' kan het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-05 17:51
user-100 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:41:
Weet iemand of je met het uiteindelijke pakket (Ziggo internet + vast bellen voor €10 per maand) ook de mogelijkheid hebt om (uiteraard tegen meerprijs) Fox Sports pakketten bij kunt nemen, of kan dat met deze vorm van TV kijken niet?
Ik ben van Z1 overgegaan naar:

30+ digitale en 3 HD-zenders.
Internet 25 / 2,5 Mbit/s, WifiSpots en Internetbeveiliging Basis.
Telefonie Vaste telefonie.

En via Mijn Ziggo heb ik iig wel de mogelijkheid om extra zenderpakketten te selecteren, of ze het doen geen idee want ik gebruik ze zelf niet :-p.

Inmiddels heb ik nog steeds 40/4 dus niks geen klagen en dat is snel genoeg voor mij.

Edit:/ Zie reactie boven mij, ik dacht dat je standaard tv bedoelde en de actie van 10,- (inet en vaste telefoon).

[ Voor 7% gewijzigd door Flamingo BB op 04-03-2016 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Flamingo BB schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:55:
[...]

Ik ben van Z1 overgegaan naar:

30+ digitale en 3 HD-zenders.
Internet 25 / 2,5 Mbit/s, WifiSpots en Internetbeveiliging Basis.
Telefonie Vaste telefonie.

En via Mijn Ziggo heb ik iig wel de mogelijkheid om extra zenderpakketten te selecteren, of ze het doen geen idee want ik gebruik ze zelf niet :-p.

Inmiddels heb ik nog steeds 40/4 dus niks geen klagen en dat is snel genoeg voor mij.
'Z1' gaat ook alleen over het internet-abonnement. Je TV-abonnement is niet veranderd. Je zult dus nog steeds het oud-Ziggo 'TV Standaard' hebben. Dit staat in Mijn Ziggo verkeerd aangegeven, want "30+ digitale en 3 HD-zenders" is de omschrijving die bij 'Kabel TV' hoort. Dat staat er bij mij ook (zit op oud-Ziggo Alles-in-1 Basis), maar krijg gewoon keurig alles in HD en niet slechts 3 zenders zoals daar staat. Waarschijnlijk geldt bij jou dus ook dat als je ergens een smartcard vandaan tovert, je daarmee alle zenders behorende bij 'Play Start' in HD kunt bekijken. En dat zijn er heel wat meer dan 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Jerrythafast schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:59:
[...]

'Z1' gaat ook alleen over het internet-abonnement. Je TV-abonnement is niet veranderd. Je zult dus nog steeds het oud-Ziggo 'TV Standaard' hebben. Dit staat in Mijn Ziggo verkeerd aangegeven, want "30+ digitale en 3 HD-zenders" is de omschrijving die bij 'Kabel TV' hoort. Dat staat er bij mij ook (zit op oud-Ziggo Alles-in-1 Basis), maar krijg gewoon keurig alles in HD en niet slechts 3 zenders zoals daar staat. Waarschijnlijk geldt bij jou dus ook dat als je ergens een smartcard vandaan tovert, je daarmee alle zenders behorende bij 'Play Start' in HD kunt bekijken. En dat zijn er heel wat meer dan 3 ;)
8), en dat allemaal voor 28,25 in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jerrythafast schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:55:
Dat ligt eraan wat voor TV abonnement je hebt. De 10 euro actie gaat alleen over internet en telefonie en komt bovenop je TV abonnement. Als je als TV-abonnement het oud-Ziggo 'TV Standaard' hebt (dus van voor de samensmelting met UPC) of als je 'Play Start' of 'Play Complete' hebt kan het. Met 'Kabel TV' kan het niet.
Met kabelTV alleen is het ook mogelijk om deze aanbieding te nemen, daarvoor heb je geen digitale TV nodig.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
GGS_206 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 19:15:
[...]

Met kabelTV alleen is het ook mogelijk om deze aanbieding te nemen, daarvoor heb je geen digitale TV nodig.
Ja, maar dat was niet wat er gevraagd werd.
user-100 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:41:
Dat kan namelijk niet met 'Kabel TV'.

Overigens is 'Kabel TV' óók digitale TV. Je kunt bij Ziggo niet kiezen voor alléén analoog.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerrythafast op 04-03-2016 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jerrythafast schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 19:27:
[...]

Ja, maar dat was niet wat er gevraagd werd.

[...]
Oh haha ja zie het nu ook dat het daar om ging, nm ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wernert
jeanj schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:03:
Als je op deze link klikt heb je heb aanbod gehad. Je hebt het dan op internet gevonden....
Euh, jah, maar kan de callcentermedewerker dat zien, als je 'm dus klikt en dan via MijnZiggo probeert te bestellen? (Want in dat geval krijg ik de melding 'bel ons' op.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Je begrijpt mijn punt niet helemaal. Op die pagina staat een aanbieding. Onder voorwaarden, staat niet een beperking op regio of alleen voor mensen die een brief van ziggo hebben ontvangen. Dus hij geldt voor de hele wereld, als je maar aan de voorwaarden voldoet. Ze adverteren er mee, dus doen ze je de aanbieding, en heb je de aanbieding ontvangen....
Of ze dat kunnen zien is niet van belang.

Wel vreemd dat ze er zo moeilijk over doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Het enige wat ik daar nog tegenin zou kunnen brengen is dat die link nergens anders wordt gecommuniceerd dan in de folders die naar selecte groepjes klanten worden verstuurd. En ze kunnen wel degelijk bijhouden naar welke klanten ze zo'n folder hebben verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wernert
jeanj schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 23:06:
. Dus hij geldt voor de hele wereld, als je maar aan de voorwaarden voldoet.
In de eerste paginas van dit topic wordt gezegd dat specifieke klanten benaderd worden per mail en dan de link krijgen.

Maar goed, het is gelukt. En als het niet gelukt was, had ik net zo lief weer het TV-abonnement opgezegd.

Update 12-03-2016: Inmiddels een werkende Ziggo-internetverbinding. Momenteel 40/4Mbit (voormalig ziggo/@home-gebied) O+. Benieuwd of ik nog teruggezet word naar 25/2Mbit conform aanbod.

[ Voor 25% gewijzigd door wernert op 12-03-2016 20:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:44
Ben ook geïnteresseerd in deze aanbieding, het enige probleem is dat ik vorig jaar overgestapt ben op een Connect & Play abonnement. (daarvoor had ik een standaard TV abo in het oud Ziggo gebied)

Gister uitgebreid gesproken met een Ziggo medewerker, direct overzetten naar deze aanbieding kon hij mij niet ("deze aanbieding is alleen bedoeld voor oudere klanten die alleen TV afnemen")
Nu was mijn idee om Connect&Play op te zeggen, alleen Kabel TV aan te houden en vervolgens alsnog deze aanbieding te nemen.

Alleen volgens Ziggo worden dan mijn smartcards gedeactiveerd op het moment dat ik terug ga naar alleen Kabel TV. Alleen bij Play Start zouden ze actief blijven.
Heb deze smartcards al jaren, voel er niet heel veel voor om nu bijna 7 euro pm extra te betalen voor het actief houden van de smartcards (vergeleken met een jaar geleden).

Is er iemand die dit kan bevestigen/iets vergelijkbaars heeft gehad?
Ben wel benieuwd of die oude smartcards niet stiekem toch actief blijven / de mogelijkheid er is alsnog eigen smartcards te activeren bij alleen KabelTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Volgens mij kun je inderdaad geen smartcards actief hebben met Kabel TV. Dat is juist de onderscheidende feature tussen Kabel TV en Play Start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
wernert schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:03:
[...]
Update 12-03-2016: Inmiddels een werkende Ziggo-internetverbinding. Momenteel 40/4Mbit (voormalig ziggo/@home-gebied) O+. Benieuwd of ik nog teruggezet word naar 25/2Mbit conform aanbod.
Mijn ouders hebben vanaf de aansluiting in okt 2015, nog steeds 40/4, toevallig een paar dagen geleden nog gemeten. Ik dacht dat er in dit topic maar een enkeling is die ofwel vanaf het begin 25Mbit heeft, ofwel later is teruggezet, maar dat zijn toch echt uitzonderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Ik was afgelopen zondag bij mijn oma en deed daar even een speedtest (internet snelheid kwam op een of andere reden ter sprake 8)7 ). Resultaat: 25 Mbit down, 4 Mbit up. Dus het kan ook half/half 'te snel' zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Voor de (nog) niet klanten: in een keer tv, bellen en internet lijkt geen probleem te zijn. Via facebook (helaas is de webchat verdwenen) werd mij verteld dat ik eerst tv moest afsluiten en later pas het internetpakket erbij zou kunnen afsluiten. Vervolgens heb ik gewoon de klantenservice gebeld en kon ik wel TV+Internet tegelijk afsluiten.

Ik krijg nu zo'n 2 weken 40/4, voor een mooie prijs. Ik klaag niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:28
VVVJeroen schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:30:
Voor de (nog) niet klanten: in een keer tv, bellen en internet lijkt geen probleem te zijn. Via facebook (helaas is de webchat verdwenen) werd mij verteld dat ik eerst tv moest afsluiten en later pas het internetpakket erbij zou kunnen afsluiten. Vervolgens heb ik gewoon de klantenservice gebeld en kon ik wel TV+Internet tegelijk afsluiten.

Ik krijg nu zo'n 2 weken 40/4, voor een mooie prijs. Ik klaag niet _/-\o_
Wat bedoel je precies met 2 weken, bedoel je over 2 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik bedoel dat ik sinds half maart 40/4 krijg en dat die snelheid nog niet terug gezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Bij mij is het ook nog 40/4 als ik de ziggo speedtest mag geloven, sinds november vorig jaar. Ik woon in origineel ziggo gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 759861

Hoi ,

Ik had even een vraagje, ik heb de aanbieding ook gehad en zat eigenlijk al heel lang te twijfelen of ik een alles in 1 zou nemen.
Met wat meer zenders en horizon box.

Als ik nu bv. een tv abbo. afsluit van 34.95 en 2 weken later het 10 abbo erbij wil kan dat dan ook? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Gewoon even bellen ;) De mensen bij de nieuwe-klanten-lijn zijn over het algemeen heel vriendelijk en meegaand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 759861

Jerrythafast schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 22:25:
Gewoon even bellen ;) De mensen bij de nieuwe-klanten-lijn zijn over het algemeen heel vriendelijk en meegaand ;)
Ik heb idd gebeld en ook meteen verteld dat ik info wilde, maar deze jonge man was helemaal gefocust op NU dat 10tje abbo te gaan regelen . (waarschijnlijk hing er een bonus in de lucht , heb dat werk ook even gedaan.)
Heb het niet meteen gedaan wil toch echt duidelijkheid . Hij vond zelf dat hij het verdiend had en zei dat ook gewoon 😂
Ik ga vandaag nog maar even bellen , misschien is er dan een minder fanatieke verkoper aan het werk hihihi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Anoniem: 759861 schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:20:
[...]

Ik heb idd gebeld en ook meteen verteld dat ik info wilde, maar deze jonge man was helemaal gefocust op NU dat 10tje abbo te gaan regelen . (waarschijnlijk hing er een bonus in de lucht , heb dat werk ook even gedaan.)
Heb het niet meteen gedaan wil toch echt duidelijkheid . Hij vond zelf dat hij het verdiend had en zei dat ook gewoon 😂
Ik ga vandaag nog maar even bellen , misschien is er dan een minder fanatieke verkoper aan het werk hihihi.
Hahaha dan moet je hem wel nageven dat hij erg eerlijk was O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 11:23
Hoe zijn de ervaringen met de snelheid van dit abbo bij Ziggo?

Wij zijn op zich niet heel veel-eisende gebruikers denk ik (gezin van 4), voornamelijk beetje surfen, facebooken op de tablet/telefoon/pc en af en toe wat downloaden door de NAS waar dan niet direct haast bij is.

Nu hebben we XS4ALL VDSL, theoretische snelheid is 20mbit down en 2mbit up. De fritzbox geeft echter aan verbonden te zijn op 103mbit down en 33mbit up.
De speedtest op de xs4all site geeft een werkelijke snelheid van 18mbps down en 31mbps up.

Zal ik er heel erg op achteruit gaan als ik overstap?

[ Voor 6% gewijzigd door Foxfire op 19-05-2016 20:23 ]

Dat dan weer wel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:53
Foxfire schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 20:21:

Wij zijn op zich niet heel veel-eisende gebruikers denk ik (gezin van 4), voornamelijk beetje surfen, facebooken op de tablet/telefoon/pc en af en toe wat downloaden door de NAS waar dan niet direct haast bij is.

Nu hebben we XS4ALL VDSL, theoretische snelheid is 20mbit down en 2mbit up. De fritzbox geeft echter aan verbonden te zijn op 103mbit down en 33mbit up.
De speedtest op de xs4all site geeft een werkelijke snelheid van 18mbps down en 31mbps up.

Als de XS4ALL speedtest aangeeft dat je 18/31Mbit hebt, dan ga je er inderdaad op vooruit (25/2,5). Alleen je upload is dan wel een stuk lager. Als het geld scheelt, zou ik overstappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:59
[...]
[...]
Volgens mij bekijk je dat precies verkeerdom. Die 103/33 is wat je koperlijntje kan halen, de 20/2 is wat je nu afneemt. Dat is een administratieve beperking, je lijn kan immers veel meer halen. Als je je abonnement zou upgraden dan kun je veel hogere snelheden halen. Ik weet dat je bijv. bij Telfort met het 80/8 pakket een snelheid van 100/30 krijgt, puur omdat ze de boel dan vol open zetten blijkbaar.

Maargoed, deze aanbieding van Ziggo is moeilijk te verslaan met VDSL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 03:02

PhatFish

and, uhm......Moo

Mijn moeder is een tijd terug op dit abo overgestapt en Ziggo levert daar effectief 40Mbit up en 4Mbit down. Meer dan afgesproken dus. Ik weet alleen niet hoe Ziggo er tegenaan kijkt als je gaat downloaden, dat gebeurt bij moeders thuis niet. Ik zie dat anderen ditzelfde hebben, maar schijnbaar dus niet iedereen. Maar hoe dan ook, voor een tientje in de maand en mogelijkheid tot alle belangrijke opties (gratis bellen voor €10,95/mnd ofzo) is dit echt wel de prijs/kwaliteit winnaar

[ Voor 10% gewijzigd door PhatFish op 19-05-2016 21:54 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Bij velen gaat de snelheid na een tijdje alsnog naar 25/2,5 ookal was die in het begin hoger. Maar dat mag de pret niet drukken.

Het lijkt er inderdaad op dat de VDSL-lijn van Foxfire tot meer in staat is. Er zijn dan eigenlijk twee vragen die je je moet stellen:
1. Is uploaden belangrijk? Dan moet je bij VDSL zijn. Blijkbaar heb je nu 30 Mbit/s uploadsnelheid... bij Ziggo betaal je daar 80 euro per maand voor.
2. Als uploaden niet belangrijk is, welke is dan goedkoper? Bij die moet je gaan zitten.

Simple as that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
Hier vandaag voor mijn vader ook besteld. Hij heeft nu tv van Ziggo en hecht veel belang aan de CI+-module tov een kastje bij de tv. Dus Telfort met 30/30 VDSL eruit en Ziggo erin voor bijna €20 per maand minder vaste lasten. Bij mij draait het nog steeds op 40/4, dus niet veel te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Was vandaag bij mijn ouders en tot mijn verbazing zie ik dat ze inderdaad zijn teruggezet van 40/4 naar 25/5. Dit had ik niet verwacht, maar kennelijk zet Ziggo de snelheid na verloop van tijd toch omlaag.
Maar okee, we mogen niet klagen, ze hebben nooit 40Mb beloofd of gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Henk007 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 19:35:
Was vandaag bij mijn ouders en tot mijn verbazing zie ik dat ze inderdaad zijn teruggezet van 40/4 naar 25/5. Dit had ik niet verwacht, maar kennelijk zet Ziggo de snelheid na verloop van tijd toch omlaag.
Maar okee, we mogen niet klagen, ze hebben nooit 40Mb beloofd of gecommuniceerd.
Bedoel je niet 25/2,5? Bij mijn opa heb ik wel eens 25/4 gemeten, maar 5 Mbit/s upstream zou wel echt een serieus cadeautje zijn (voor Ziggo-maatstaven dan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk007
Speedtest gaf echt meerdere metingen achter elkaar tussen 4.5 en 5.0 Mb/s up aan, ik heb geen echte uploadtest uitgevoerd, kan ik de volgende keer eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tochjo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:19
Na een half jaar op 40/4 lijkt het bij mij nu ook 25/5 te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Misschien moet ik dan ook maar eens voor mezelf bellen om te vragen of ik ook 5 Mbit/s up mag :X Wel suf dat ze hun goedkoopste 'normale' abonnement een lagere upstreamsnelheid geven dan het 10 euro abonnement 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 17:18
Hier is mijn abonnement wel 1,95 duurder geworden.
Gek genoeg is de kabel tv bij ziggo nog het zelfde bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:30
Tochjo schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:06:
Na een half jaar op 40/4 lijkt het bij mij nu ook 25/5 te zijn.
Apart inderdaad, net ook maar even gechecked en ben ook gedown/upgrade van 40/4 naar 25/5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipinholland
  • Laatst online: 29-11-2023
ik ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
Iedereen heeft dit nu lijkt het op. Zijn er nog wel 40/4 bezitters over op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
Hier ook terug naar 25/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zit nog op 40/4. Regio Groningen, abbo sinds februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

25/5, abbo sinds nov, oud ziggo gebied

Het lijkt er op dat na circa een half jaar de snelheid wordt omgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 30-05 22:10
Ik ben van plan te downgraden van Ziggo Z1 digitale tv plus internet 40/4 naar dit abonnement, maar nu wordt me verteld dat bij het abonnement van 10 euro alleen analoge tv wordt geleverd en dat de smartcards vervallen.

Dit lijkt me sterk en volgens mij werd het alleen gezegd om het onaantrekkelijker te maken. Is er iemand die kan bevestigen dat digitale tv er gewoon bij in zit?

Bedankt alvast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
Het 10 euro abonnement heeft alleen betrekking op internet+telefoon. Je kunt het pas afnemen als je een TV abonnement (zonder internet) hebt. Voor TV kun je kiezen uit Kabel TV, Play Start en Play Complete. Bij Kabel TV vervallen je smartcards en krijg je alleen analoge zenders + de meeste digitale in SD-kwaliteit. Bij Play Start behoud je je smartcards en HD-zenders. Bij Play Complete huur je d'r daarnaast nog een Horizonbox bij die je toegang geeft tot MyPrime.

Zolang je dus niet overstapt naar Kabel TV blijven je smartcards werken. Wanneer je een TV-only abonnement hebt kun je bellen voor het 10 euro internet+telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 30-05 22:10
Bedankt voor de duidelijke uitleg @jerrythafast! :)

[ Voor 15% gewijzigd door objectief2 op 22-05-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky Lynx
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:19
Jerrythafast schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:31:
Bedoel je niet 25/2,5? Bij mijn opa heb ik wel eens 25/4 gemeten, maar 5 Mbit/s upstream zou wel echt een serieus cadeautje zijn (voor Ziggo-maatstaven dan).
Alweer een tijdje geleden dat ik de topic heb geopend, had niet verwacht dat het nog steeds actief zou zijn :)

@Jerrythafast: het is inderdaad 25/5 Mbit. Bij mijn ouders even gecheckt, de oude 40/4 is (net als bij anderen in deze topic als ik het goed begrijp) teruggezet naar de 25 Mbit zoals beloofd door Ziggo in de aanbieding. Ik keek nog wel even op van de 5 Mbit upload en dus meerdere tests gedaan, maar dit is tot nu toe gewoon consistent 5 Mbit. Wel erg fijn, want upload wordt steeds belangrijker nu mijn ouders aanzienlijk meer van cloudopslag gebruik zijn gaan maken in de afgelopen maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjubtjub
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Hier ook nog ruim 40/4 sinds september vorig jaar.... Zal dan niet lang meer duren ben ik bang.

[ Voor 16% gewijzigd door tjubtjub op 22-05-2016 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuenoG
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-08-2020
Bij mij is het sinds een week of twee ook teruggezet naar 25/2,5.
Overigens kreeg ik zaterdag ook een mailtje dat de prijs per 1 juli met € 0,45 wordt verhoogd.

Ook is er iets in mijn Ziggo aangepast. Er stond altijd standaard abo 30 en 3 in HD voor 18,25.
Dat was altijd in de praktijk veel meer. Nu staat er dus 70+ en 29 HD. En dat
komt overeen met wat ik al lang heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
De prijs verhogingen verschillen blijkbaar.
Mijne wordt 1.95 duurder. Een maat van mij alleen 0,01cent duurder per bel minuut. En ik lees hier boven 45 cent... Morgen maar even vragen aan ziggo waar dit verschil hem in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Ik denk dat de prijsverhoging betrekking heeft op het TV-abonnement. Welk TV-abbo hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Jerrythafast schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:26:
Ik denk dat de prijsverhoging betrekking heeft op het TV-abonnement. Welk TV-abbo hebben jullie?
Ik heb hier gewoon "Kabel TV" en geen prijsverhoging. Telefonie is wel duurder geworden (1 cent), maar daar merk ik niks van, want daar bel ik niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
oohh schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:39:
[...]

Ik heb hier gewoon "Kabel TV" en geen prijsverhoging. Telefonie is wel duurder geworden (1 cent), maar daar merk ik niks van, want daar bel ik niet mee.
Sinds wanneer heb je dit abonnement?
de medewerker van Ziggo zei dat het komt omdat ik voor 1 januari het abonnement heb genomen.

Hij zei dat vroeg of laat iedereen deze verhoging krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Garfieldtjuh schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:25:
[...]

Sinds wanneer heb je dit abonnement?
de medewerker van Ziggo zei dat het komt omdat ik voor 1 januari het abonnement heb genomen.

Hij zei dat vroeg of laat iedereen deze verhoging krijgt.
Ik geloof dat ik het abonnement sinds eind januari heb, dus kan wel kloppen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:33
Volgende week krijg ik de sleutels van mijn nieuwe appartement dus tijd voor het uitzoeken van een internetprovider. Nu lees ik dit topic al langer dus ik dacht meteen aan deze actie.

Zojuist Ziggo opgebeld om te kijken naar de mogelijkheden. De man aan telefoon wist mij te vertellen dat hij het niet zo kon afsluiten. Toen ik vertelde of het wel mogelijk was wanneer ik eerst Play-TV zou afsluiten en daarna Internet zei hij dat dit waarschijnlijk niet zo was.

Mijn vraag aan jullie: is het iemand recentelijk wel op die manier gelukt? Dus eerst TV-abbo Play en daarna het internet erbij? Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
MaZeLe schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:37:
Volgende week krijg ik de sleutels van mijn nieuwe appartement dus tijd voor het uitzoeken van een internetprovider. Nu lees ik dit topic al langer dus ik dacht meteen aan deze actie.

Zojuist Ziggo opgebeld om te kijken naar de mogelijkheden. De man aan telefoon wist mij te vertellen dat hij het niet zo kon afsluiten. Toen ik vertelde of het wel mogelijk was wanneer ik eerst Play-TV zou afsluiten en daarna Internet zei hij dat dit waarschijnlijk niet zo was.

Mijn vraag aan jullie: is het iemand recentelijk wel op die manier gelukt? Dus eerst TV-abbo Play en daarna het internet erbij? Ik hoor het graag!
Kan wel maar niet iedere ziggo medewerker weet hier van.

Probeer het ook eens via de chat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuenoG
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-08-2020
Jerrythafast schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:26:
Ik heb tv standaard (was € 18,25) Ik vermoed belkosten bij mij niet van toepassing ivm Volop Bellen altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasissailing
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:05
Graag hoor ik of iemand al succes heeft gehad met het aanpassen van een Ziggo TV abonnement inclusief internet naar dit 10 euro abonnement.
Ik overweeg mijn TV Standaard abonnement aan te houden en Internet Z1 op te zeggen wanneer ik daarna het 10 euro abonnement kan nemen, ik betaal nu nog 42,50 euro p/m en na 1 juli weer iets meer voor deze combinatie.

Op mijn Ziggo staan nu de volgende producten geregistreerd:

TV Standaard & Internet Z1
Televisie 70+ digitale en 29 HD-zenders, Standaard Mediabox, On Demand, Horizon Go en TV Gemist.
Internet 40 / 4 Mbit/s, WifiSpots en Internetbeveiliging Basis.

[ Voor 12% gewijzigd door thomasissailing op 25-05-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-05 21:41
Ik wil ook gebruik maken van de actie, maar ben geen klant van ziggo. Heb gebeld met ziggo maar kreeg het helaas niet voormekaar. Nu heb ik tv aangevraagd en wil over paar dagen online de actie aanvragen internet/bellen voor €10 of moet ik over paar dagen bellen en weer proberen? Wie is het gelukt om als nieuwe klant gebruik te maken van de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Sommige mensen krijgen het wel in 1x voor elkaar, dus je kan het nog een keer proberen

Het alternatief is je eerst gewoon aanmelden voor gewone TV (dus niet alles in 1). Check de voorwaarden, maar het is maandelijks opzegbaar, dus je risico is beperkt als het niet lukt

Zo heb ik het ook gedaan, was ook geen klant, eerst TV (welk pakket is afhankelijk van de gewenste kanalen) aanvragen, wachten op levering, de dag van de levering gebeld voor internet 10 euro aanbieding (ik wist niet eens of ik signaal had, ik was niet thuis). Waarschijnlijk kan je het al eerder aanvragen zodra je een klant nummer hebt.

Let wel dat de snelheid naar 25/... is. Veel mensen krijgen eerst 40/... maar binnen een half jaar is dat 25/...

[ Voor 9% gewijzigd door jeanj op 27-05-2016 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
@jeanj

Ik heb me ook aangemeld voor tv, zodra ik een klant nummer heb bel ik ze op. Via de link hierboven kan je zelfs online aanvragen.

Mocht het niet lukken dan zeg ik weer op binnen de 14 dagen kan je altijd opzeggen zonder opgave.

Weet iemand hoe het zit met het aantal tv kanalen? Lees dat je met het aanmelden van een smartcard, de standaard tv pakket met 70 zenders kan ontvangen. Is het ook nog mogelijk om interactieve tv te ontvangen?

Internet snelheid is prima zit nu bij ADSL en haal ongeveer de zelfde snelheid.

[ Voor 3% gewijzigd door moca007 op 27-05-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ja je kan interactieve tv ontvangen net start (mits je de juiste hardware hebt gekozen. De decoder ondersteund het wel, maar als je de ci module hebt gekozen, dan hangt het van je tv af)
Zie https://www.ziggo.nl/televisie/vergelijken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:39
thomasissailing schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:22:
Graag hoor ik of iemand al succes heeft gehad met het aanpassen van een Ziggo TV abonnement inclusief internet naar dit 10 euro abonnement.
Ik overweeg mijn TV Standaard abonnement aan te houden en Internet Z1 op te zeggen wanneer ik daarna het 10 euro abonnement kan nemen, ik betaal nu nog 42,50 euro p/m en na 1 juli weer iets meer voor deze combinatie.

Op mijn Ziggo staan nu de volgende producten geregistreerd:

TV Standaard & Internet Z1
Televisie 70+ digitale en 29 HD-zenders, Standaard Mediabox, On Demand, Horizon Go en TV Gemist.
Internet 40 / 4 Mbit/s, WifiSpots en Internetbeveiliging Basis.
Ik heb vanochtend gebeld met Ziggo en deze medewerker was bekend met de actie. Ze vertelde me dat je minimaal een bepaalde periode zonder Ziggo-abbonement moet zitten om gebruik te kunnen maken van de actie.

Ik heb een voorstel gekregen van Ziggo om 6 maanden voor 29,95 en daarna 6 maanden 45,95 :). Dit betekent dat mijn gemiddeld maandbedrag 37,95 is voor komend jaar. Ik denk dat ik ieder jaar Ziggo bel en weer een nieuw jaarabbonement aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Vandaag gebeld met ziggo nadat ik een bevestiging heb gehad voor kabel tv en geregeld internet en telefoon voor €10pm er werd niet moeilijk gedaan.

Kan een smartcard en HD / interactief ontvanger voor leuke prijs overnemen. Ga nu proberen de standaard pakket 70 zenders te ontvangen.

Weet iemand of je internetactief tv kan ontvangen / activeren via mijn ziggo? Kan hier weinig over vinden en op website kom ik telkens op de pagina waar je een ontvanger kan huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Inmiddels een smartcard op de kopgetikt en decoder. Alleen kan ik smartcard niet activeren krijg de melding, U beschikt over Ziggo Pay Entry pakket. Met dit pakket kunt u geen smartcard activeren.

Wie is het wel gelukt om de smartcard via mijn ziggo te activeren of telefonisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Je zei in je vorige bericht dat je Kabel TV hebt. Daarmee kun je inderdaad geen smartcards activeren. Je moet minimaal Play Start hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:59
Zonder smartcard kun je in ieder geval de basiszenders in SD ontvangen toch met de decoder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Jerrythafast schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:17:
Je zei in je vorige bericht dat je Kabel TV hebt. Daarmee kun je inderdaad geen smartcards activeren. Je moet minimaal Play Start hebben.
Dat klopt kabel tv €18,70 Pm ik meende gelezen te hebben dat je met dit pakket ook de smartcard kan activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
ThinkPadd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:22:
Zonder smartcard kun je in ieder geval de basiszenders in SD ontvangen toch met de decoder?
Ja dit klopt maar heb liever 70 zenders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
moca007 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:30:
[...]

Dat klopt kabel tv €18,70 Pm ik meende gelezen te hebben dat je met dit pakket ook de smartcard kan activeren.
Helaas niet. Zie ook https://www.ziggo.nl/televisie/vergelijken/, de 70 zenders is toch echt pas vanaf Play Start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Vandaag gebeld om Ziggo op te zeggen binnen 14 dagen bedenk tijd. Nadat Telfort mij eerlijk gezegd een super aanbieding heeft gedaan om toch klant te blijven.

Vriendelijke mevrouw bij Ziggo hoorde mij verhaal aan en heeft overlegd en kwam met het volgende Connect & Play pakket eerste 6 maanden €18,70 en daarna €45,95 uiteindelijk gemiddeld over het hele jaar kom ik op €32,32 Pm.

Kon dit aanbod niet afslaan en heb dit jaar voor Ziggo gekozen.

Voor de mensen die voor de €10 deal gaan en een smartcard en HD decoder zoeken ik heb een smartcard en Cisco HD 8485dvb in de verkoop tweedehands, aangezien ik nu een decoder van Ziggo krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe hebben de bestaande ziggo klanten een downgrade kunnen regelen? Ik heb al gebeld, gemaild en nu contact via de twitter webcare, maar nergens iemand die me verder kan en/of wil helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipinholland
  • Laatst online: 29-11-2023
moca007 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:25:
Ik wil ook gebruik maken van de actie, maar ben geen klant van ziggo. Heb gebeld met ziggo maar kreeg het helaas niet voormekaar. Nu heb ik tv aangevraagd en wil over paar dagen online de actie aanvragen internet/bellen voor €10 of moet ik over paar dagen bellen en weer proberen? Wie is het gelukt om als nieuwe klant gebruik te maken van de actie.
ik was een nieuwe klant. Eerst tv laten aansluiten en een week later gebeld voor het tientje vriendje gebeuren. Ze deden wel moeilijk maar uiteindelijk wel gekregen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fresh2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-05 16:23

fresh2000

music freak

Ik ben inmiddels aangesloten, dus zal ook even mijn ervaringen melden.
Het ging inderdaad vrij gemakkelijk. Gewoon Kabel TV aanvragen en zodra ik een klanten nummer had kon ik de volgende dag internet/bellen voor €10 aanvragen.
Inmiddels opgeleverd en de snelheid is bij mij 25/5 Mbit. Ik had gehoopt op 40/4 Mbit voor het eerste half jaar aangezien ik in het oude Ziggo gebied woon, maar die vlieger ging voor mij dus niet op. Desondanks prima prijs/kwaliteit verhouding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-04 21:32
Het Ziggo tientje bestaat nog steeds. Vandaag de aanbieding in de bus gevonden en aangezien ik tot nu toe geen addertjes onder het gras ben tegen gekomen in dit topic gaan we er per maand bijna €16,50 op vooruit en in snelheid 5Mbit/s op achteruit. Maar dat laatste is te overzien.
Nu Telfort Standaard + Bellen met Ziggo TV Standaard / Digitale TV activatie (4 smartcards)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-05 19:31
Ik heb dit abonnement sinds begin van dit jaar, en begon op 40/4, ergens net voor de zomer is dit aangepast naar 25/5.

Ik mag niet klagen voor de €28,70 die ik per maand betaal :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jeffrey87 op 16-10-2016 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Laatst online: 09-02 16:33
Ook hier enkele dagen het tientjes abonnement, gestart op 25/2.5 (hoop dat het niet lager wordt)
Jeffrey87NL schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:16:
Ik heb dit abonnement sinds begin van dit jaar, en begon op 40/4, ergens net voor de zomer is dit aangepast naar 25/5.

Ik mag niet klagen voor de €28,70 die ik per maand betaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-02-2024
*dubbel bericht, sorry*

[ Voor 96% gewijzigd door Bartjuh1981 op 20-10-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-02-2024
Begin september (na het nieuwsbericht op Tweakers over goedkopere, 'verborgen' abonnementen bij Ziggo) gebeld met afdeling retentie (opzeggen). Ik wilde toen als bestaande TV+internet abonnee toch gebruik maken van die "tientje" actie. Was daarvoor zelfs bereid om tijdelijk internet op te zeggen en de wifi van de buren te gebruiken. Medewerker zei toen "deze abonnementen worden in oktober ook beschikbaar voor bestaande abonnees". Leek me vreemd, maar goed. Ik kreeg een tientje korting op de vlgd factuur zodat ik in oktober kon terugbellen hierover. Vandaag weer gebeld. Na lang wachten ("oh, dat moet ik navragen, moment") kreeg ik eerst het aanbod van 39,95 voor 40mbit. Dat is het "voordeelabonnement" dat ook op Tweakers stond. Ik ging daar niet akkoord mee want ik wilde Play Start plus de tientje actie (€10 bovenop Play Start voor 25mbit). Dat moest de medewerker weer navragen.

Bottom line: na 40 minuten bellen krijg ik nu Play Start plus 25mbit voor €34,95 ondanks dat ik hier "als bestaande abonnee niet voor in aanmerking kwam", aldus Ziggo.

Medewerker gaf verder aan dat de tientje actie was afgelopen en de pagina op de website met deze tientje-actie (die ik aan haar noemde als "bewijs") foutief nog actief was. Ik geloof dat eigenlijk niet zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Ben nu bijna een jaar verder en ik zit nog steeds op 40/4 met een prijs van 28,70 p/maand. Kon toendertijd na een mailtje er aan te wagen mijn abb. zo om laten zetten door Ziggo. Ik zeg dikke prima

Edit:/ Heb net nog even gekeken op mijn Ziggo, er staat nu wel bij mijn "wijzig dit abbonnement" bij de internetkeuzes:

Internet 25 Huidig product, niet meer beschikbaar

[ Voor 30% gewijzigd door Flamingo BB op 21-10-2016 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Bartjuh1981 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:22:
Medewerker gaf verder aan dat de tientje actie was afgelopen en de pagina op de website met deze tientje-actie (die ik aan haar noemde als "bewijs") foutief nog actief was. Ik geloof dat eigenlijk niet zo....
De tientje actie is wel degelijk nog/weer actueel, een kennis van mij heeft afgelopen week een brief van Ziggo ontvangen met deze aanbieding. Wat mij opviel is dat alleen 25 Mbit/s down wordt vermeld, niets over de uploadsnelheid.
Ze verwijzen nog steeds naar ziggo.nl/tientje , daar wordt wel 2.5 Mbit/s upload genoemd.
Ik zie ook niets staan over gratis bellen naar andere Ziggo klanten, dat was toch eerst wel het geval ?
( En een hoop gespam met 'door Tweakers gekozen als beste....)

[ Voor 10% gewijzigd door Henk007 op 22-10-2016 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Henk007 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 00:48:
[...]

De tientje actie is wel degelijk nog/weer actueel, een kennis van mij heeft afgelopen week een brief van Ziggo ontvangen met deze aanbieding. Wat mij opviel is dat alleen 25 Mbit/s down wordt vermeld, niets over de uploadsnelheid.
Ze verwijzen nog steeds naar ziggo.nl/tientje , daar wordt wel 2.5 Mbit/s upload genoemd.
Ik zie ook niets staan over gratis bellen naar andere Ziggo klanten, dat was toch eerst wel het geval ?
Dat gratis bellen naar Ziggo klanten was, volgens mij, tot een paar jaar geleden (fUPC). Hebben ze toen ook weer afgeschaft.

Of je haalt dit en de extra opties voor "gratis" bellen voor 10 euro door elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryandakillah
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
Gratis bellen (volop bellen) komt daarboven op voor €10,95 dacht ik. Dit is overigens naar zowel vast als mobiel onbeperkt bellen. Dus in totaal kom je uit op €18,70 + €10 + €10,95= €39,65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Ik heb via de site vrijdag besteld, vervolgens even afgewacht met telefonisch opzeggen van de 40/4 verbinding, aangezien je binnen 14 dagen toch nog de boel kan annuleren. Nu zie ik in de bestelstatus staan "Bestelling is geannuleerd en zal niet meer geleverd worden" :P

Zal dus wel moeten bellen en er echt moeite voor moeten doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
[...]

Wat mij opviel is dat alleen 25 Mbit/s down wordt vermeld, niets over de uploadsnelheid.
In het begin werden de verbindingen opgeleverd met 40/4, alleen net voor de zomer hebben ze dit aangepast naar 25/5.

De upload is dus dubbel zo hoog dan de geadverteerde snelheid.

Afbeeldingslocatie: https://www.speedtest.net/iphone/1837924476.png

[ Voor 5% gewijzigd door Jeffrey87 op 30-10-2016 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Daarmee is de upload zelfs hoger dan wat je met het veel duurdere Connect Start krijgt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik heb sinds begin van deze maand internet via dit aanbod. De snelheid hier is strak 25/2,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Jeffrey87NL schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 07:24:
[...]

In het begin werden de verbindingen opgeleverd met 40/4, alleen net voor de zomer hebben ze dit aangepast naar 25/5.

De upload is dus dubbel zo hoog dan de geadverteerde snelheid.

[afbeelding]
Die 25/5 heb ik ook wel eens af en toe maar als ik het dan nog eens probeer of een dag later pakt hij weer gewoon 50/5.

Net even gauw weer een testje gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rQK5PLtfqxG4cshBNriEm349/full.jpg

Ik zeg wel 5 upload maar hoger als 4,1 haal ik niet eens gezien m'n geschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Flamingo BB schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

Die 25/5 heb ik ook wel eens af en toe maar als ik het dan nog eens probeer of een dag later pakt hij weer gewoon 50/5.

Net even gauw weer een testje gedaan:

[afbeelding]

Ik zeg wel 5 upload maar hoger als 4,1 haal ik niet eens gezien m'n geschiedenis.
Dat is 40/4, geen 50/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Excuus indeed, met m'n kop er niet helemaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:08
Wel raar,

Ik, bestaande klant met het Connect Start en Play Start (€ 45,95 p/m) abonnement krijg de volgende melding via https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/10-euro/ :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rVgUGmE6noSgIroXT5AxXRGv/full.png

Zou het abonnement dan werkelijk automatisch worden gedowngrade en aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
Ryan_ schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:37:
Wel raar,

Ik, bestaande klant met het Connect Start en Play Start (€ 45,95 p/m) abonnement krijg de volgende melding via https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/10-euro/ :

[afbeelding]

Zou het abonnement dan werkelijk automatisch worden gedowngrade en aangepast?
Nee, dat wil alleen zeggen dat Ziggo technisch kan leveren op jouw adres.
Met andere woorden, in jouw woning is er een coax aansluiting op het Ziggo netwerk aanwezig.

Maar probeer het eens zou ik zeggen.
Ik heb het toen ook gedaan (ik had reeds Connect & Play Start) en ben toen ook netjes gedowngrade naar het Internet 25 abonnement.

[ Voor 12% gewijzigd door Jeffrey87 op 31-10-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:08
Jeffrey87NL schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:57:
[...]

Ik heb het toen ook gedaan (ik had reeds Connect & Play Start) en ben toen ook netjes gedowngrade naar het Internet 25 abonnement.
Met behoudt van je tv zenders e.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
Ryan_ schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:49:
[...]

Met behoudt van je tv zenders e.d?
Ik had gewoon het basispakket, dus dat heb ik nog steeds, inclusief mijn 2 smartcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Hmm, wel interessant! Ik durf niet verder te drukken dan die melding, straks ben ik mijn Alles-in-één Basis abonnement kwijt. Ik wil geen Play Start UPC-abonnement voor TV :X

[ Voor 6% gewijzigd door Jerrythafast op 31-10-2016 19:57 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor algemene vragen/opmerkingen over Ziggo. Deze kunnen in [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 10 gesteld worden.