Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Gewoon bellen of je laten terugbellen via de site
https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/10-euro/?CMP=url_tien

Zorg dat je je agenda erbij hebt om een afspraak te maken voor een monteur (als dat nodig is).
Zoals ik in dit topic al eens heb gepost is dat bij mijn ouders allemaal vlekkeloos gelopen en ze zijn er tevreden over. Klein minpuntje vinden ze de iets mindere geluidskwaliteit van Ziggo telefonie t.o.v. KPN analoog. Zeker als ik hun bel vanuit mijn eigen voip verbinding. Het lijkt erop dat de spraakkwaliteit niet vooruit gaat door meerdere audiocodecs na elkaar. (is ook begrijpelijk)

[ Voor 33% gewijzigd door Henk007 op 19-11-2015 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:14
moh.moh schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:43:
Heeft iemand er ervaring mee Ziggo zelf te bellen voor deze actie? Ik wil namelijk gebruik maken van deze actie, heb ook meerdere malen zo een folder ontvangen, maar telkens weggegooid; het zou op een later moment maar gebeuren. (Dat moment is inmiddels aangebroken ;))
Ik heb begin september voor mijn opa gebeld. Op de folder die hij toen had liggen stond dat het tot eind augustus gold. Ik zei dat ik toen op de folder zag dat ik eigenlijk iets te laat was, maar toch hoopte dat het nog mogelijk was. En dat was het.

Ik vermoed trouwens ook dat Ziggo alleen maar blij is als mensen later alsnog besluiten dat ze klant van Ziggo willen worden. Ze zijn dit jaar al twee keer in het nieuws geweest met een forse daling van het aantal klanten en ik kan me zomaar voorstellen dat ze dat tij graag willen keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Actie zou nu volgens folder van Ziggo lopen tot 15 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik heb Alles in 1 pakket meer dan een jaar en probeerde ik mijn abonnement op te zeggen en nieuwe nieuwe met internet+bellen voor 10,- i.c.m. Losse tv abonnement maar ze wilde het niet accepteren. Geldt exclusief voor oude tv kijkers van Ziggo alleen. Ze kunnen geen uitzondering maken en vinden het ok om een klant te verliezen. Ik ga met Tele2 abonnement voor niet eens 40,- met eerste 3 maanden 15,-.
Gaan kijken of Ziggo gaat mij terug bellen en een offerte maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 11:27
Heb t vandaag ook besteld. Ben erg benieuwd of 't gaat werken, want heb officieel geen product van Ziggo, maar in praktijk al 3 jaren gratis analoge tv. Geen idee waarom maar het signaal blijft actief, nog nooit een brief gehad ook. Nu internet via online.nl voor 24,95, effectief 15Mbit/s.

Bij het aanmelden op https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/10-euro/ aangegeven dat ik al tv van Ziggo heb (is in feite eigenlijk ook zo ;) ), bestelproces verliep verder vlekkeloos. Nog geen bevestiging in mail maar zal zo wel komen.

Pakketje zou binnen 3-5 werkdagen geleverd moeten zijn. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:08
jarno1974t schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:55:

Ben ook benieuwd. Laat je het even weten?
Je zult wel voor tv moeten gaan betalen vrees ik, dus in totaal duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

jarno1974t schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:55:
Bij het aanmelden op https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/10-euro/ aangegeven dat ik al tv van Ziggo heb (is in feite eigenlijk ook zo ;) ), bestelproces verliep verder vlekkeloos. Nog geen bevestiging in mail maar zal zo wel komen.

In feite heb je het dus niet, alleen het signaal doet het.

Bij mij duurde de levering van het modem uiteindelijk 3 weken (aan de telefoon 1 week, via de mij ziggo zag ik 2 weken, en ik kreeg een mail dat er nog 1 week vertraging bij kwam). Ik heb besteld op de dag dat mijn TV aangesloten zou worden, ik had nog geen TV van ziggo.

Uiteindelijk een monteur laten komen vorige week en die kwam tot de conclusie dat de gehele aansluiting nog niet werkte. Heeft tevens een nieuwe aansluitdoos geplaats in de meterkast.

Ik ga nog een klacht indienen, ik heb 1 maand betaald zonder dienst verlening en heb mijn opzegging 1 maand moeten opschuiven door dat gedonder....

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Die ene maand betaald kun je gewoon laten verrekenen met je volgende factuur, daar doen ze niet moeilijk over (zijn ze ook toe verplicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
zessen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:10:
[...]

Ben ook benieuwd. Laat je het even weten?
Je zult wel voor tv moeten gaan betalen vrees ik, dus in totaal duurder uit.
Vandaag pakketje ontvangen en modem geïnstalleerd, Internet werkt:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4901471199.png

Aanzienlijk meer dan de beloofde 25Mbits. Prima dus! Nu TV zenders aan het herinstalleren, kijken of er HD te vinden is.

Nog geen nieuws over factuurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster75
  • Laatst online: 11:18
Ik ben ook overgestapt;

oude situatie Ziggo digitale TV en Telfort 30Mbit internet voor 24euronogwatmeenik.

Modem netjes na een week binnen, duidelijke instructies meegeleverd.
Na zelf aangesloten te hebben (erg makkelijk) haal ik ook 40/4.

Zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
De 40/4 was helaas van korte duur; zit nu op de beloofde 25/2,5

ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:39

DancePlaza

ninja

hoppa, ook even besteld actie link is nog geldig blijkbaar.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Laatst online: 09:08
Kun je het ook over 4 maanden laten ingaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
zessen schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:33:
Kun je het ook over 4 maanden laten ingaan?
Gewoon even bellen en vragen. Dat weten ze alleen bij de telefooncentrale van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik blijf het echt een topactie vinden van Ziggo. Het is echt jammer dat ze gewoon de alles-in-een kosten ook iets wat omlaag bijstellen. Als zou het maar om € 5-€ 10 gaan dan is het mooi meegenomen. Ik laat wel nu steeds meer klanten met KPN Internet en TV van Ziggo profiteren van deze actie.

[ Voor 5% gewijzigd door itsalex op 21-12-2015 21:19 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 09:58
Acite loopt t/m 31 januari (vanmiddag nog gebeld met de klantenservice). Inclusief goedkoopste TV-abo zit je op 28,70 p/m maandelijks opzegbaar. Geen slechte deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
founz schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:09:
Acite loopt t/m 31 januari (vanmiddag nog gebeld met de klantenservice). Inclusief goedkoopste TV-abo zit je op 28,70 p/m maandelijks opzegbaar. Geen slechte deal :)
Dat is dan al de 5e verlenging _/-\o_ Wanneer gaan ze nou 's toegeven dat het gewoon een blijvertje is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
heb ook wel interesse, dus ik kan naar de ziggo winkel gaan en alleen een kabelaansluiting nemen , kabel-tv of kun je ook 'play-start' nemen ?
en vervolgens als de kabel tv werkt online die 10-tje actie nemen , right?

Of zitten er bij het basis 18,70 euro abo meer dan 3 HD zenders?
(heb wel eens gehoord dat je met het basis abo ook gewoon alles in HD hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:06

NSG

Je weet niks!

3CPO schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:05:
heb ook wel interesse, dus ik kan naar de ziggo winkel gaan en alleen een kabelaansluiting nemen , kabel-tv of kun je ook 'play-start' nemen ?
en vervolgens als de kabel tv werkt online die 10-tje actie nemen , right?

Of zitten er bij het basis 18,70 euro abo meer dan 3 HD zenders?
https://www.ziggo.nl/televisie/vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO

zie laatste zin in mijn post, die link naar die Ziggo site is geen antwoord op mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
3CPO schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:15:
[...]

zie laatste zin in mijn post, die link naar die Ziggo site is geen antwoord op mijn vraag
Is wel degelijk het antwoord op je vraag hoor. Staat er toch duidelijk. Kabel TV is 3 zenders in HD (eigenlijk 4, zijn ze vergeten aan te passen sinds Ziggo Sport is geïntroduceerd). Vanaf Play Start krijg je gewoon alles in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjubtjub
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Heb hier ook gewoon basis/standaard tv pakket met bijna alle zenders in HD.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
tjubtjub schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:49:
Heb hier ook gewoon basis/standaard tv pakket met bijna alle zenders in HD.....
Wellicht zat je al bij Ziggo met je TV-abonnement voordat ze samengingen met UPC? Mijn opa kijkt ook gewoon nog naar 'TV Standaard' met alle noemenswaardige zenders in HD. Die heeft sinds oktober internet en telefoon voor 10 euro erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjubtjub
Jerrythafast schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:02:
[...]

Wellicht zat je al bij Ziggo met je TV-abonnement voordat ze samengingen met UPC? Mijn opa kijkt ook gewoon nog naar 'TV Standaard' met alle noemenswaardige zenders in HD. Die heeft sinds oktober internet en telefoon voor 10 euro erbij.
Dat klopt. Al jaren Ziggo televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
tjubtjub schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:52:
[...]

Dat klopt. Al jaren Ziggo televisie.
Dan is dat het. Nieuwe klanten hebben die luxe niet en moeten minimaal Play Start afnemen voor de HD-zenders. Met alleen Kabel TV krijg je ze er niet bij.

• 3CPO
heb het afgenomen, via de site kabel 18,70 besteld,
en via de chat hebben ze het 10 euro internet + bellen
toegevoegd.
Volgende week krijg ik het modem , ben benieuwd

en natuurlijk nog een tientje via shopkorting gepakt ;)

weet iemand wat er gebeurd als je het basis tv 18,70 hebt
en je huurt een ci+ module voor 2 euro , zie je dan wel alles in HD?

[ Voor 36% gewijzigd door 3CPO op 24-12-2015 14:43 ]

• Jerrythafast
3CPO schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:10:
heb het afgenomen, via de site kabel 18,70 besteld,
en via de chat hebben ze het 10 euro internet + bellen
toegevoegd.
Volgende week krijg ik het modem , ben benieuwd

en natuurlijk nog een tientje via shopkorting gepakt ;)

weet iemand wat er gebeurd als je het basis tv 18,70 hebt
en je huurt een ci+ module voor 2 euro , zie je dan wel alles in HD?
Als je een CI+ module wilt huren moet je eerst naar Play Start (en de eerste module is gratis).
Of vanuit een ander perspectief gezien (IMHO is dit een eerlijkere kijk op de zaken vergeleken met de situatie bij oud-Ziggo): de eerste CI+ module kost geen €2 per maand, maar €6,25 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
Jerrythafast schreef op donderdag 24 december 2015 @ 19:09:
[...]

Als je een CI+ module wilt huren moet je eerst naar Play Start (en de eerste module is gratis).
Of vanuit een ander perspectief gezien (IMHO is dit een eerlijkere kijk op de zaken vergeleken met de situatie bij oud-Ziggo): de eerste CI+ module kost geen €2 per maand, maar €6,25 per maand.
Ik zie nergens dat je eerst naar play start moet gaan ,
https://www.ziggo.nl/televisie/ontvangers/ci-plus/
of zie ik het over het hoofd?

Kan natuurlijk altijd proberen zodra tv signaal hier werkt ... 14 dagen bedenktijd
Maar als iemand het al geprobeerd heeft ?

[ Voor 10% gewijzigd door 3CPO op 25-12-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
3CPO schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:44:
[...]

Ik zie nergens dat je eerst naar play start moet gaan ,
https://www.ziggo.nl/televisie/ontvangers/ci-plus/
of zie ik het over het hoofd?

Kan natuurlijk altijd proberen zodra tv signaal hier werkt ... 14 dagen bedenktijd
Maar als iemand het al geprobeerd heeft ?
Ze prijzen het op die pagina aan als alternatief voor een losse 'Mediabox'. ("Een CI+ module is ook een digitale ontvanger".) Bij de veelgestelde vragen op die pagina staat ook "Wil je je hoofdontvanger wijzigen? Dat kun je zelf regelen in Mijn Ziggo, onder 'Mijn Producten'." Daarmee kun je aangeven dat je geen extra CI+ module (à €2 per maand) wilt, maar juist je huidige 'Mediabox' wilt inruilen voor een CI+ module. Zo'n 'Mediabox' krijg je niet bij Kabel TV, je moet minimaal Play Start hebben.

Dat gezegd hebbende staat er inderdaad nergens op die pagina dat je niet een "extra" CI+ module à €2 per maand kunt aanvragen als je Kabel TV hebt. Dan zou je als ze bij Ziggo niet opletten dus voor €20,70 per maand het equivalent van Play Start kunnen bestellen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
Jerrythafast schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:01:
[...]

Ze prijzen het op die pagina aan als alternatief voor een losse 'Mediabox'. ("Een CI+ module is ook een digitale ontvanger".) Bij de veelgestelde vragen op die pagina staat ook "Wil je je hoofdontvanger wijzigen? Dat kun je zelf regelen in Mijn Ziggo, onder 'Mijn Producten'." Daarmee kun je aangeven dat je geen extra CI+ module (à €2 per maand) wilt, maar juist je huidige 'Mediabox' wilt inruilen voor een CI+ module. Zo'n 'Mediabox' krijg je niet bij Kabel TV, je moet minimaal Play Start hebben.

Dat gezegd hebbende staat er inderdaad nergens op die pagina dat je niet een "extra" CI+ module à €2 per maand kunt aanvragen als je Kabel TV hebt. Dan zou je als ze bij Ziggo niet opletten dus voor €20,70 per maand het equivalent van Play Start kunnen bestellen :Y)
Zodra de kabel up & running is ga ik het aanvragen.
Er zijn trouwens ook geen aansluitkosten voor de kabel (17,50)
in rekening gebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ouders hebben momenteel analoog tv van Ziggo en internet/bellen van KPN en willen graag deze aanbieding nemen. Is het mogelijk de analoge tv te behouden met deze actie van Ziggo? Zorgt Ziggo voor de opzegging van ons huidige KPN abonnement of moeten wij dat zelf opzeggen? Alvast bedankt voor een reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:28:
Mijn ouders hebben momenteel analoog tv van Ziggo en internet/bellen van KPN en willen graag deze aanbieding nemen. Is het mogelijk de analoge tv te behouden met deze actie van Ziggo? Zorgt Ziggo voor de opzegging van ons huidige KPN abonnement of moeten wij dat zelf opzeggen? Alvast bedankt voor een reactie
Ja, dat is mogelijk. Ziggo maakt in haar abonnementen geen onderscheid tussen analoge en digitale TV: iedereen krijgt beide. (Als je d'r een DVB-C ontvanger op aansluit of als de TV toevallig recent genoeg is om DVB-C te kunnen ontvangen kunnen ze dus nu al gewoon digitaal kijken.) Bij de 10 euro actie wordt überhaupt niet met je TV-abonnement gerommeld, mijn opa heeft ook nog steeds "Ziggo TV Standaard" wat sinds de samengang met UPC al niet meer bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 00:29
Benieuwd naar het volgende: stel ik zou nu een kabelabonnement aanschaffen. Week later dat internet erbij voor een tientje. Ik zeg het kabeltv abonnement op. Kan ik dan het internet voor een tientje blijven houden? En dus gewoon eindigen met nog jaren internet voor 10 euro per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-10 18:13
koektrommeltje schreef op maandag 28 december 2015 @ 01:09:
Benieuwd naar het volgende: stel ik zou nu een kabelabonnement aanschaffen. Week later dat internet erbij voor een tientje. Ik zeg het kabeltv abonnement op. Kan ik dan het internet voor een tientje blijven houden? En dus gewoon eindigen met nog jaren internet voor 10 euro per maand?
Nee.

Want voor internet/telefonie van ziggo heb je een analoge lijn nodig, dus automatisch analoge TV. Zeg je deze op dan wordt je complete abonnement stop gezet.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
Razenko schreef op maandag 28 december 2015 @ 01:20:
[...]

Nee.

Want voor internet/telefonie van ziggo heb je een analoge lijn nodig, dus automatisch analoge TV. Zeg je deze op dan wordt je complete abonnement stop gezet.
Nee. Als ik alleen internet aan wil vragen van Ziggo, kan dat gewoon voor zover ik weet. Daar heb ik geen kabeltv abonnement voor nodig. Zijn dus naar mijn idee ook gewoon 2 verschillende onderdelen.

Is met adsl wel anders, maar bij Ziggo gaat he tniet om internet via adsl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-10 18:13
koektrommeltje schreef op maandag 28 december 2015 @ 01:27:
[...]

Nee. Als ik alleen internet aan wil vragen van Ziggo, kan dat gewoon voor zover ik weet. Daar heb ik geen kabeltv abonnement voor nodig. Zijn dus naar mijn idee ook gewoon 2 verschillende onderdelen.

Kijk nog eens goed naar de internetpagina op ziggo.nl.

Toen ik daar nog werkte (3 maanden geleden) stond er heel duidelijk bij dat er ook kabeltv werd afgesloten.

Ziggo levert zijn diensten namelijk over de analoge kabel, dit houd automatisch in dat er ook kabel TV bij zit.

edit:

Voor de zekerheid opgezocht en inderdaad. Overal staat bij 'inclusief kabel tv'

[ Voor 6% gewijzigd door Razenko op 28-12-2015 01:30 ]

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
jarno1974t schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:54:
De 40/4 was helaas van korte duur; zit nu op de beloofde 25/2,5

ook goed
Betaal je nu wel of geen 18,70 voor TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
3CPO schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:00:
[...]

Betaal je nu wel of geen 18,70 voor TV?
Betaal nu wel € 18,70 voor tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 13:36
Ik heb op dit moment van Ziggo dit pakket:

TV Standaard & Internet Z1

Televisie 30+ digitale en 3 HD-zenders.
Internet 40 / 4 Mbit/s, WifiSpots en Internetbeveiliging Basis.

Is er een manier om toch nog gebruik te kunnen maken van deze actie? Of is de enige mogelijkheid om te kijken of Ziggen dat 10-tje actie weer verlengd, en dat ik alle abbonnementen op zeg bij Ziggo en vervolgens weer alles opnieuw aan meld op de naam van mijn vrouw of gaat het echt op adres?

(En ik heb eigenlijk ook nog Ziggo mobiel van 7,50 p/maand)

Maar mocht het allemaal lukken dan scheelt het toch een euro of 14 p/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:34
Nee, dat kan niet. Je bent al binnen als klant voor de volle mep, dus gaan ze je geen goedkoper pakket geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
Miglow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:27:
Nee, dat kan niet. Je bent al binnen als klant voor de volle mep, dus gaan ze je geen goedkoper pakket geven.
en als hij internet opzegt , alleen tv houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ook mooi deze tekst op de bestelpagina voor Kabel TV: "Als je vandaag bestelt, kun je binnen 5 werkdagen gebruikmaken van onze diensten. Zo snel kunnen we je pakket leveren en activeren."

Ik heb het de 22e besteld en tijdens het bestelproces was 6 januari de vroegst mogelijke datum. Nou ben ik mij bewust dat er feestdagen tussen zitten, maar 5 werkdagen halen ze dus niet. Het scheelt dan weer dat de activatiekosten €0 waren tijdens het bestelproces.

Zodra ik kabel TV heb ga ik het internetpakket erbij bestellen, maar weet nu al zeker dat de AOP vervangen moet worden. Is nog zo'n hartstikke oud ding waar al tig jaar geen kabel in heeft gezet! Wat is jullie ervaring met het vragen om een monteur, vertraagt dat het proces erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
3CPO schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:55:
[...]

en als hij internet opzegt , alleen tv houdt?
Er zal vast in de kleine lettertjes staan dat je het afgelopen (half)jaar geen internet van Ziggo gehad mag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
NSG schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:34:
Ook mooi deze tekst op de bestelpagina voor Kabel TV: "Als je vandaag bestelt, kun je binnen 5 werkdagen gebruikmaken van onze diensten. Zo snel kunnen we je pakket leveren en activeren."

Ik heb het de 22e besteld en tijdens het bestelproces was 6 januari de vroegst mogelijke datum. Nou ben ik mij bewust dat er feestdagen tussen zitten, maar 5 werkdagen halen ze dus niet. Het scheelt dan weer dat de activatiekosten €0 waren tijdens het bestelproces.

Zodra ik kabel TV heb ga ik het internetpakket erbij bestellen, maar weet nu al zeker dat de AOP vervangen moet worden. Is nog zo'n hartstikke oud ding waar al tig jaar geen kabel in heeft gezet! Wat is jullie ervaring met het vragen om een monteur, vertraagt dat het proces erg?
Kabeltv besteld op de 24e en signaal staat er nu op :)
Internet+bellen aangevraagd, gaat vandaag bij hun de deur uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

3CPO schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:38:
[...]

Kabeltv besteld op de 24e en signaal staat er nu op :)
Internet+bellen aangevraagd, gaat vandaag bij hun de deur uit
Wat vreemd..

De statuspagina blijft bij mij nog hangen op:
In levering
Je bestelling wordt op dit moment door ons geleverd of geactiveerd.
26-12-2015

Zowel in de mail als op de status pagina staat "Gewenste leverdatum: Zo spoedig mogelijk".

Edit:
Heb vandaag wat Twitter contact gehad en zojuist ook even gebeld.
Ik moet zeggen dat ik echt hartstikke tevreden ben met hoe snel er op Twitter gereageerd wordt en dat ze mij op dit tijdstip ook even bellen. Hopelijk blijft dat zo als ik al een tijd klant ben :P

Mijn adres staat in hun systeem blijkbaar als aangesloten, morgen vindt er nog een check plaatst in de wijkkast (heet dat ook zo met coax?). En volgende week dinsdag komt een monteur de AOP (Kathrein) vervangen zodat ik ook het internet+bellen pakket erbij kan nemen.

[ Voor 35% gewijzigd door NSG op 30-12-2015 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Wat zit bij de kabeltv van 18,90? Krijg je hierbij een smartcard by zodat je digitaal tv kan kijken met een CI module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Bij mij niets, je moet alles zelf doen en zelf aankopen (Coax kabel / evt coax antenne versterker en stekkertjes)
karakedi schreef op woensdag 30 december 2015 @ 18:18:
Wat zit bij de kabeltv van 18,90? Krijg je hierbij een smartcard by zodat je digitaal tv kan kijken met een CI module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, geen internet+tel. zonder crappy stupid kabel-tv.
Mist Ziggo een heel groot aantal klanten mee, vermoed ik zo- mij in ieder geval.
Waren zij na de fusie met UPC zoveel klanten kwijtgeraakt, tijd voor innovatie om dit wel mogelijk te maken, niet? Kun je gelijk je weggelopen klanten terugwinnen dan wel vervangen…
What's the deal van tv anyway- die kabel ligt er al, het zou mij niks verbazen als je er een tv op aansluit, dat er dan gewoon signaal op staat- iedere keer een monteur naar een kastje af laten sluiten is toch veel duurder en tegenwoordig is de noodzakelijk nutsvoorziening niet meer tv, maar internet. De rollen zijn de afgelopen 20 jaar omgedraaid- dus je kan beter zorgen dat iedere kabelaansluiting internet van jou als isp gaat afnemen, dan analoge tv. Voor digitale-tv kun je dan altijd nog een supplement vragen, voor de HD-kwaliteit- slechts een paar-% kijkt vermoedelijk nog analoog, 40" flatscreen met analoog ziet er niet uit etc. De tv-inkomsten loop je dus niet mis, want daar is men natuurlijk bang voor- de gratis melkkoe (soort van) die iedereen nog braaf in zijn pakket betaald. Guess what? Als je de tv<>internet-rol omdraait, ga je waarschijnlijk meer winst maken, door een groter klantenbestand. Zeker als je nog een keuze-per-kanaal-optie aanbiedt via dat internet, voor de mensen die in HD via hun settop-box of computer willen kijken.

Ze lopen achter de feiten aan bij Ziggo! :/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2015 19:51 ]

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Kan met standaard kabel digitaal tv worden gekeken? Volgens onderstaande omschrijving wel. Kan dit worden bevestigd of het liefst uitgeprobeerd? https://www.ziggo.nl/klan...-tv/kijken-zonder-kastje/

[ Voor 6% gewijzigd door karakedi op 31-12-2015 07:16 ]

• Henk007
karakedi schreef op donderdag 31 december 2015 @ 07:14:
Kan met standaard kabel digitaal tv worden gekeken? Volgens onderstaande omschrijving wel. Kan dit worden bevestigd of het liefst uitgeprobeerd? https://www.ziggo.nl/klan...-tv/kijken-zonder-kastje/
Kan ik bevestigen.
Mijn ouders kijken (in voorheen @Home regio) met een oude Sony TV, met ingebouwde DVB-C tuner , zonder CI+ module of smartcard, digitaal naar het basispakket. NPO 1, 2 en 3 en Ziggo sport zijn HD, de rest SD.

• 3CPO
Henk007 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 08:30:
[...]

Kan ik bevestigen.
Mijn ouders kijken (in voorheen @Home regio) met een oude Sony TV, met ingebouwde DVB-C tuner , zonder CI+ module of smartcard, digitaal naar het basispakket. NPO 1, 2 en 3 en Ziggo sport zijn HD, de rest SD.
Klopt zoals hier beschreven

• koektrommeltje
Enkel noodzakelijk voor HDtv: een smartcard. En signaal uiteraard.
Smartcards kunnen er max 5 op een adres. 3 direct, nummer 4 en 5 telefonisch. En die kun je weer uitlenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
koektrommeltje schreef op donderdag 31 december 2015 @ 19:19:
Enkel noodzakelijk voor HDtv: een smartcard. En signaal uiteraard.
Smartcards kunnen er max 5 op een adres. 3 direct, nummer 4 en 5 telefonisch. En die kun je weer uitlenen ;)
even voor de duidelijkheid , een tweedehands smartcard en ci module uit het 'oude' ziggo gebied
zal dan ook werken in het 'oude'upcs gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Nee.
In beide gebieden wordt een andere encryptie toegepast.
Nagravision vs. Irdeto

[ Voor 16% gewijzigd door Henk007 op 01-01-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:28
Henk007 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 10:47:
Nee.
In beide gebieden wordt een andere encryptie toegepast.
Nagravision vs. Irdeto
In het gehele Ziggo gebied is volgens mij tegenwoordig zowel Irdeto als Nagravision actief, dus je Ziggo (Irdeto) smartcard zou ook in voormalig UPC gebied moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 06:28
koektrommeltje schreef op maandag 28 december 2015 @ 01:27:
[...]

Als sinds @home - Ziggo / chello / upc noem alles maar op bestaat heb je WEL kabel tv nodig. Of jij het aansluit op je tv is een 2e.
Indien jij internet afneemt krijg je ALTIJD kabel tv erbij.
Indien jij toch kabel tv gaat opzeggen komt alles te vervallen.

Dit is al sinds ik me kan herinneren dat men internet via coax kan krijgen, daar is tot op heden niks aan verandert.

Wanneer je dus gebruik wilt maken van deze actie voor 10 euro komt daar ongeveer 18,70 bij voor de kabeltv. Dus zit je op 28,70 totaal voor ''analoge'' tv + internet + bellen.

Kan je uiteraard zelf ook zien door even 30 sec naar de website van ziggo te gaan :)
koektrommeltje schreef op maandag 28 december 2015 @ 01:09:
Nee het is een vereiste om kabel tv te hebben, zeg je die op, vervallen al je overige diensten. Dit is altijd al zo geweest en tot op heden niet gewijzigd.

[ Voor 34% gewijzigd door LopendeVogel op 01-01-2016 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
Prolution schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 11:01:
[...]

In het gehele Ziggo gebied is volgens mij tegenwoordig zowel Irdeto als Nagravision actief, dus je Ziggo (Irdeto) smartcard zou ook in voormalig UPC gebied moeten werken.
Een ziggo kaartje werkt inmiddels wel in UPC gebied. In een ziggo kastje tenminste wel. Dacht dat ik dat in mn ouderlijk huis getest heb.
3CPO schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 09:54:
[...]

even voor de duidelijkheid , een tweedehands smartcard en ci module uit het 'oude' ziggo gebied
zal dan ook werken in het 'oude'upcs gebied?
Je moet wel een geschikte ontvanger hebben. Een UPC kaartje in een voormalig Ziggo kastje gaat niet lukken omdat UPC nagravision gebruikt. Dat zit niet ingebakken in de Ziggo kastjes.

Overigens werkt bij UPC het kaartje alleen maar in een kastje. Die zijn geloof ik gekoppeld ofzo.

De smartcard moet wel geactiveerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Zó, ik ben ook eindelijk aangesloten!

22-12 de bestelling gedaan voor Kabel TV, 30-12 maar eens contact opgenomen met de vraag wanneer ze mij verwachten aan te sluiten. Kreeg toen te horen dat dat al gebeurd zou moeten zijn en dat het de dag er na nog eens gecheckt zou worden. Tevens monteur voor 5-1(vandaag) voor als het nog steeds niet zou werken en internet voor €10 besteld.

Vlak voor de monteur langs kwam kreeg ik het modem binnen, waarmee ik ook geen verbinding kreeg. Monteur constateerde dat ik nog niet aangesloten was in de straatkast(?), dus was daarna wel snel geregeld.

Modem die ik erbij gekregen heb is een Technicolor TC7200. Dacht even dat het ding defect was, wifi viel om de haverklap uit en deed zelfs de wifi adapter (Intel AC7260) van mijn HP Spectre x360 crashen. Maar na een driver update werkt het ook op mijn laptop uitstekend, extra router/accespoint lijkt overbodig.

Internetsnelheid netjes op 25/2,5 en 10ms ping :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Was alleen je internet niet aangesloten of ook TV. Dat ws namelijk bij mij het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

jeanj schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:52:
Was alleen je internet niet aangesloten of ook TV. Dat ws namelijk bij mij het geval.
Gewoon helemaal niet, dus ook geen analoge tv.
Internet heb ik er pas bij besteld toen de afspraak voor een monteur om de verbinding te controleren werd gemaakt. Maar het werkt nu dus prima en ben erg goed te woord gestaan op Twitter en via de telefoon, dus wat dat betreft tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjubtjub
NSG schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:18:
Zó, ik ben ook eindelijk aangesloten!

22-12 de bestelling gedaan voor Kabel TV, 30-12 maar eens contact opgenomen met de vraag wanneer ze mij verwachten aan te sluiten. Kreeg toen te horen dat dat al gebeurd zou moeten zijn en dat het de dag er na nog eens gecheckt zou worden. Tevens monteur voor 5-1(vandaag) voor als het nog steeds niet zou werken en internet voor €10 besteld.

Vlak voor de monteur langs kwam kreeg ik het modem binnen, waarmee ik ook geen verbinding kreeg. Monteur constateerde dat ik nog niet aangesloten was in de straatkast(?), dus was daarna wel snel geregeld.

Modem die ik erbij gekregen heb is een Technicolor TC7200. Dacht even dat het ding defect was, wifi viel om de haverklap uit en deed zelfs de wifi adapter (Intel AC7260) van mijn HP Spectre x360 crashen. Maar na een driver update werkt het ook op mijn laptop uitstekend, extra router/accespoint lijkt overbodig.

Internetsnelheid netjes op 25/2,5 en 10ms ping :)
Mmmmm... Lees nu toch al een paar keer dat nieuw aangeslotenen 25/2,5 hebben. Hier nog steeds ruim 40/4. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
tjubtjub schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:28:
[...]

Mmmmm... Lees nu toch al een paar keer dat nieuw aangeslotenen 25/2,5 hebben. Hier nog steeds ruim 40/4. Fingers crossed.
Ik heb dit abonnement sinds oktober, vanuit jarenlang Ziggo-tv en nog steeds 40/4. Betaal dan ook 18,25 en heb 60/27hd-zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
vandaag alles aangesloten 25/2,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:19
3CPO schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:08:
vandaag alles aangesloten 25/2,5
Hier ook. Heeft er al iemand geprobeerd of je de CI+ voor 2 euro extra per maand bij deze combo kunt bestellen?

Ik wil dat sowieso wel proberen. Eerst maar even kijken of mijn televisie compatibel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
oohh schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:28:
[...]

Hier ook. Heeft er al iemand geprobeerd of je de CI+ voor 2 euro extra per maand bij deze combo kunt bestellen?
nee kan niet. daar heb je minimaal abo Start voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Miglow schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:11:
[...]

Er zal vast in de kleine lettertjes staan dat je het afgelopen (half)jaar geen internet van Ziggo gehad mag hebben.
Nop dat staat er niet bij, je kan dus inderdaad je internet opzeggen ( indien het jaar contract afgelopen is ) en wanneer het daadwerkelijk beëindigd is (maand opzeg termijn?) dan kan je alsnog de actie nemen..

Ik durf alleen niet te zeggen of de actie er nog is, zou ik moeten navragen. Maar het bestel systeem van ziggo kijkt niet of jij in de afgelopen tijd internet gehad hebt en daardoor jou de toegang tot die korting verbied.

Dus nee geen kleine lettertjes die het onmogelijk maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
oohh schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:28:
[...]

Ik wil dat sowieso wel proberen. Eerst maar even kijken of mijn televisie compatibel is.
Nee kan niet, de ci+ voor 2 euro is een EXTRA product die je bij je Digitale TV abonnement kan nemen.
Stel je hebt digitale tv en daardoor dus al een ci+ of mediabox dan kan je voor 2 euro extra per maand een ci+ nemen.

Anders zouden ze natuurlijk het gehele digitale tv abonnement kunnen schrappen uit het systeem :P

Je hebt 14 dagen bedenktijd op bijv digitale tv met een ci+, maar of je die moeite wilt nemen met bestellen, retourneren etc etc i dont know. Of je TV werkt in combinatie met een ci+ kan je natuurlijk ook zelf uitzoeken zonder ziggo ervoor te gebruiken.. Althans dat lijkt mij?

Ik weet in ieder geval dat mijn TV ci+ geschikt is op het upc/ziggo netwerk, ik ga dat niet testen door een contract af te sluiten want ik weet dat al zonder ziggo dat mijn TV het ondersteund..

Maar goed hoe dan ook je moet digitale tv hebben wil je een ci+ kunnen bestellen, stel jij kan op basis van het model nr van je TV niet te weten komen of je TV wel of niet geschikt is kan je uiteraard het volgende doen:
- digitale tv abonnement nemen met een ci+ (of als extra ci+)
- Testen -> niet goed? retourneren. Ziggo zal jou niet verplichten een product te betalen die jij niet kan gebruiken. Om te zien of die wel of niet werkt heb je natuurlijk niet die paar weken bedenktijd voor nodig maar weet je veelal in 1 minuut.

Maar goed het gaat allemaal in ieder geval meer geld kosten dan 2 euries aangezien je eerst een digitale tv abonnement nodig hebt :)

[ Voor 48% gewijzigd door LopendeVogel op 15-01-2016 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
Ik heb vorige week het 10 euro abonnement aangevraagd voor mijn oma. Zij heeft nog het oude Ziggo 'TV Standaard' abonnement à 18 euro per maand. Na de samensmelting met UPC is dit abonnement gelijkgesteld met Play Start; dat wil zeggen: met een smartcard en CI+ module of settopbox kan zij gewoon het aanbod van Play Start bekijken. Mijn opa (andere kant van de familie) heeft dit ook: TV Standaard, CI+ module met smartcard in z'n TV, 10 euro internet: is voor 28 euro per maand klaar. En kijkt daarmee dus naar het volledige Play Start aanbod.

Toen ik met de verkoopster aan de lijn hing voor mijn oma vorige week, heb ik ook gevraagd of het nog mogelijk was om aan een module/settopbox/smartcard te komen zodat ze het volledige aanbod van Play Start kan kijken via haar oud-Ziggo 'TV Standaard' abonnement. Mijn oma heeft sinds vorige week een digitale TV en had dus nog geen smartcard in huis. De verkoopster bevestigde dat het wel mogelijk is om met haar oud-Ziggo 'TV Standaard' abonnement het Play Start-aanbod te bekijken door een tweedehands smartcard te laten overzetten op haar abonnement. Ziggo zal hier ook gewoon aan meewerken. Echter, Ziggo verstrekt alleen nog modules en smartcards aan mensen die Play Start, Play Complete of Play Max afnemen.

Samengevat kan ik hieruit (en uit eigen ervaring met ons eigen abonnement) opmaken:
  • Heb je een Play Start/Complete/Max abonnement van Ziggo, dan kun je gewoon een CI+ module (of 'mediabox') en smartcard bij ze bestellen. De eerste is inclusief bij je abonnement, voor elke extra moet je 2 euro per maand lappen. Tevens is het volgens jeanj hieronder mogelijk om (in ieder geval in oud-Ziggo-gebied) tweedehands smartcards te laten overzetten op jouw abonnement. Je zult dan zelf de benodigde apparatuur moeten kopen.
  • Heb je een oud-Ziggo abonnement van voor de samensmelting (TV Standaard/Plus/Extra of Alles-in-1), dan kun je een tweedehands smartcard laten overzetten op jouw abonnement. Je zult zelf de benodigde apparatuur moeten kopen (en daar is behoorlijke schaarste in ontstaan met bijbehorende prijzen).
  • Heb je een oud-UPC-abonnement, dan moet je even bellen met de klantenservice. Ik heb geen idee of je daarmee nog extra modules kunt huren. Ik verwacht van wel, maar ja, het blijft toch Liberty Global he...
  • Heb je 'Kabel TV' van Ziggo, dan moet je eerst je abonnement aanpassen naar minimaal Play Start.
Dit alles staat trouwens los van het 10 euro internet; het 10 euro internet is een extra dienst die je naast je TV abonnement afneemt. Aan het TV abonnement verandert in principe niets.

[ Voor 7% gewijzigd door Jerrythafast op 17-01-2016 12:46 . Reden: Toevoeging van jeanj ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik heb play start (vanaf november 2015) en toch ook de optie in mijn ziggo om de tweede en derde smartcards te activeren. Ik koop er liever 1 dan dat ik 2 euro per maand ga betalen. Maar ik heb het nog niet geprobeerd of ik 1 kan activeren.

Overigens was mijn modem al na 1 maand stuk, de lan poorten waren defect, wifi en telefonie werkten nog wel. Is inmiddels omgeruild.

[update]
Ik heb inmiddels een kaart besteld via marktplaats en deze kon ik via de website activeren en wacht nog op beeld
Verder is mijn modem (Ubee EVW 321b) wederom kapot gegaan op 19 januari nadat hij op 15 januari vervangen was. Zelfde probleem lan poorten deffect.

[ Voor 68% gewijzigd door jeanj op 20-01-2016 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
jeanj schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:16:
Ik heb play start (vanaf november 2015) en toch ook de optie in mijn ziggo om de tweede en derde smartcards te activeren. Ik koop er liever 1 dan dat ik 2 euro per maand ga betalen. Maar ik heb het nog niet geprobeerd of ik 1 kan activeren.

Overigens was mijn modem al na 1 maand stuk, de lan poorten waren defect, wifi en telefonie werkten nog wel. Is inmiddels omgeruild.
Interessant! Woon je in oud-Ziggo of in oud-UPC gebied? Ik ben erg benieuwd of dat nog uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Jerrythafast schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:32:
Interessant! Woon je in oud-Ziggo of in oud-UPC gebied? Ik ben erg benieuwd of dat nog uitmaakt.
Ik woon in een ziggo gebied.

üpdate*
De smartcard die heb gekocht heb ik kunnen activeren, duurde wel even voordat het nummer op de site verscheen en ik via Internet een heractivatie kon doen. De tuner zelf bleef eerst op e30 staan, wel een dag....

[ Voor 31% gewijzigd door jeanj op 23-01-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
voor 2 euro CI module besteld online.
Paar dagen later brief in de bus dat ik dan eerst mijn tv abo moet updaten :(

Vraag: als ik een 2e hands ci+ en smartcard uit het oude ziggo gebied aanschaf
en in oud upc gebied gebruikt , heb ik dan wel alle zenders in HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Als je niet het goede abonnement hebt gaat het sowieso niet lukken, maw je moet al voor digitale tv betalen )en dus al een kaart hebben'. Heb je nog een oud analoog abonnement, dan denk ik dat je niet zo maar een smartcard kan toevoegen. Wat staat er in mijn ziggo bij smartcard toevoegen?

Of iets uit het oude ziggo gebied gaat werken in oud upc of vice versa, geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
Spullen uit oud-Ziggo gebied werken naar verluidt ook in oud-UPC gebied. De hamvraag is: als je inlogt op Mijn Ziggo, heb je daar dan de mogelijkheid om een smartcardnummer aan je abonnement te koppelen? Zo ja, dan is het mogelijk een tweedehands smartcard en CI+ module op de kop te tikken en aan je abonnement toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
als ik inlog op ´mijn ziggo´ zie ik dit: ´Onderhoud aan onze website´ .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
3CPO schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:17:
als ik inlog op ´mijn ziggo´ zie ik dit: ´Onderhoud aan onze website´ .....
Oh, dat is grappig. Ik niet namelijk, kan er gewoon in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 13:36
Flamingo BB schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:51:
Ik heb op dit moment van Ziggo dit pakket:

TV Standaard & Internet Z1

Televisie 30+ digitale en 3 HD-zenders.
Internet 40 / 4 Mbit/s, WifiSpots en Internetbeveiliging Basis.

Is er een manier om toch nog gebruik te kunnen maken van deze actie? Of is de enige mogelijkheid om te kijken of Ziggen dat 10-tje actie weer verlengd, en dat ik alle abbonnementen op zeg bij Ziggo en vervolgens weer alles opnieuw aan meld op de naam van mijn vrouw of gaat het echt op adres?

(En ik heb eigenlijk ook nog Ziggo mobiel van 7,50 p/maand)

Maar mocht het allemaal lukken dan scheelt het toch een euro of 14 p/maand.
Miglow schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:27:
Miglow schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:11:
[...]

JeroenC schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:09:
[...]

Nop dat staat er niet bij, je kan dus inderdaad je internet opzeggen ( indien het jaar contract afgelopen is ) en wanneer het daadwerkelijk beëindigd is (maand opzeg termijn?) dan kan je alsnog de actie nemen..

Ik durf alleen niet te zeggen of de actie er nog is, zou ik moeten navragen. Maar het bestel systeem van ziggo kijkt niet of jij in de afgelopen tijd internet gehad hebt en daardoor jou de toegang tot die korting verbied.

Dus nee geen kleine lettertjes die het onmogelijk maken ;)
Tijdje niks van mij laten horen maar ik heb het voor elkaar. Ziggo gebeld & gemaild en daarna wachten op reactie.... Ze hebben mij netjes gebeld en ze konden mij niks anders als gelijk geven, vrolijke dame trouwens. Sinds afgelopen vrijdag zou ik geen verandering aan mijn zenderpakket moeten krijgen (die was al 18, nog wat) en internet zou van 40/4 naar 25/2,5 gaan. Inmiddels staat mijn abbo nog steeds op 40/4 op "mijn ziggo" en de (op speedtest) snelheid is dat dus ook nog steeds. Heb ook mail gehad dat mijn oude contract beeindigd werd en mijn nieuwe contract ook direct afgelopen vrijdag in zou gaan. Weet niet of dat ook wat langer duurt als normaal maar als het zo blijft vindt ik het ook prima als mijn maandelijkse lasten maar kloppen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potverdikkie
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09-2022
Jerrythafast schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:25:
Ik heb vorige week het 10 euro abonnement aangevraagd voor mijn oma. Zij heeft nog het oude Ziggo 'TV Standaard' abonnement à 18 euro per maand. Na de samensmelting met UPC is dit abonnement gelijkgesteld met Play Start
Automatisch, of heb je hier iets voor moeten doen?

Want m'n moeder heeft ook dat aanbod om voor een tientje internet+bellen aan te schaffen, ontvangen. Komt goed uit want ze blijkt dus fors teveel te betalen bij Tele2 (35 euro).
Ze heeft altijd al een kabel abonnement bij Ziggo gehad: 'TV Standaard' en zie toch echt alleen de melding dat dit het volgende inhoudt: 30+ digitale en 3 HD-zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
potverdikkie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:12:
[...]

Automatisch, of heb je hier iets voor moeten doen?

Want m'n moeder heeft ook dat aanbod om voor een tientje internet+bellen aan te schaffen, ontvangen. Komt goed uit want ze blijkt dus fors teveel te betalen bij Tele2 (35 euro).
Ze heeft altijd al een kabel abonnement bij Ziggo gehad: 'TV Standaard' en zie toch echt alleen de melding dat dit het volgende inhoudt: 30+ digitale en 3 HD-zenders.
Die aanduiding is fout. Bij mijn opa (die ook oud-Ziggo TV Standaard heeft) en bij mij staat er ook "30+ digitale en 3 HD-zenders" (ikzelf heb oud-Ziggo Alles-in-één Basis). We kijken met zijn allen gewoon nog de HD-zenders die we voor de samensmelting ook hadden. Enige wat je hiervoor hoeft te doen is zorgen dat je aan een smartcard en een gleuf om die in te steken komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potverdikkie
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09-2022
Nu dus eerst eens dat I+B voor een tientje voor haar afsluiten, en dan die oude beeldbuizen vervangen door iets 'moderns'. Kan ze straks ook nog digitaal tigmiljardmiljoen zenders bekijken ;)

Super dat je de info gedeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Laatst online: 06-10 09:30
Leuk dit topic ook eens tegen te komen. Ik zal even mijn situatie beschrijven:

Standaard kabel-tv pakket (Enkel het verplichte dus), met analoge zenders en het 'gratis' digitale zender aanbod. Dit in combinatie met de 10€ aanbieding, welke wij al hebben sinds voor de overname.(Wij zitten in een ex-UPC gebied)
Nu heb ik zelf een TV met DVB-C tuner, welke prima werkt op de digitale zenders. Echter hebben wij beneden een grote plasma hangen welke enkel een analoge tuner heeft.
Mijn gedachten was, als we toch een digitaal signaal hebben dan koop ik gewoon goedkoop een oude digitale tuner en sluit deze via hdmi aan op de TV beneden.

Helaas vind deze tuner (2 verschillende geprobeerd, waarvan 1 zeker werkend is gekocht) geen enkele zender op de kabel, waar mijn eigen TV gewoon prima alles kan bekijken.

De tuners hebben een slot voor een smartcard, maar deze is nu leeg. Mijn eigen TV, die met DVB-C tuner heeft hier ook een slot voor, maar ook deze is niet in gebruik, maar kan dus wel de zenders ontvangen.

Nu eigenlijk de echte vraag:

Als ik een 2e hands smartcard koop, kan ik deze dan gebruiken in de tuner om zo wel een signaal op te pikken? Of gaat dit niet werken om een hele andere reden?
Ik zie in dit topic gepost worden door mensen met een "Play Start" abonnement, maar dat hebben wij dus niet.

En dan nog een andere, ongerelateerd aan TV, vraag:
Ik zie dat er verschillende mensen zijn die 40/4 hebben gekregen, dan wel direct, dan wel als upgrade. Wij zitten na ruim anderhalf jaar nog steeds op 25/5. Iemand enig idee of het zin zou hebben hier Ziggo eens over te benaderen?

Alvast bedankt mensen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:18
marti-n schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:34:
Leuk dit topic ook eens tegen te komen. Ik zal even mijn situatie beschrijven:

Standaard kabel-tv pakket (Enkel het verplichte dus), met analoge zenders en het 'gratis' digitale zender aanbod. Dit in combinatie met de 10€ aanbieding, welke wij al hebben sinds voor de overname.(Wij zitten in een ex-UPC gebied)
Nu heb ik zelf een TV met DVB-C tuner, welke prima werkt op de digitale zenders. Echter hebben wij beneden een grote plasma hangen welke enkel een analoge tuner heeft.
Mijn gedachten was, als we toch een digitaal signaal hebben dan koop ik gewoon goedkoop een oude digitale tuner en sluit deze via hdmi aan op de TV beneden.

Helaas vind deze tuner (2 verschillende geprobeerd, waarvan 1 zeker werkend is gekocht) geen enkele zender op de kabel, waar mijn eigen TV gewoon prima alles kan bekijken.

De tuners hebben een slot voor een smartcard, maar deze is nu leeg. Mijn eigen TV, die met DVB-C tuner heeft hier ook een slot voor, maar ook deze is niet in gebruik, maar kan dus wel de zenders ontvangen.

Nu eigenlijk de echte vraag:

Als ik een 2e hands smartcard koop, kan ik deze dan gebruiken in de tuner om zo wel een signaal op te pikken? Of gaat dit niet werken om een hele andere reden?
Ik zie in dit topic gepost worden door mensen met een "Play Start" abonnement, maar dat hebben wij dus niet.
Welk type digitale tuner gebruik je ? In principe zullen de meeste dvb-c HD tuners gewoon moeten werken, zeker de Humax ontvangers( samsung dcbh360 geeft tegenwoordig vaak problemen). Een smartcard heb je niet nodig, er zijn zo'n 30 kanalen die ongecodeerd te bekijken zijn(waarvan NPO1,2 en 3 in HD, rest in SD). De smartcard is alleen nodig als je meer zenders wilt bekijken, maar dan moet je overstappen op minimaal play start.
Reset de ontvanger anders eens naar fabrieksinstellingen en ga daarna opnieuw digitale zenders zoeken. Frequentie is 474.00 Mhz , netwerkcode is 4444 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
tvdoc schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:56:
[...]

Welk type digitale tuner gebruik je ? In principe zullen de meeste dvb-c HD tuners gewoon moeten werken, zeker de Humax ontvangers( samsung dcbh360 geeft tegenwoordig vaak problemen). Een smartcard heb je niet nodig, er zijn zo'n 30 kanalen die ongecodeerd te bekijken zijn(waarvan NPO1,2 en 3 in HD, rest in SD). De smartcard is alleen nodig als je meer zenders wilt bekijken, maar dan moet je overstappen op minimaal play start.
Reset de ontvanger anders eens naar fabrieksinstellingen en ga daarna opnieuw digitale zenders zoeken. Frequentie is 474.00 Mhz , netwerkcode is 4444 .
Zijn uit mijn hoofd een Humax 5100 en een Humax 5300. De frequentie is dezelfde als die ik heb gebruikt, enkel de netwerkcode is anders, volgens de Ziggo site moet dit 5555 zijn, voor vrijwel alles wat ik tegen kom. Ik ga het eens met 4444 proberen vanavond! Bedankt voor het duidelijke antwoord alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
Die moeten volgens mij gewoon probleemloos werken. Ik heb zelf ook in oud UPC gebied een Humax5050 zonder problemen werkend.
De normale netwerkcode is inderdaad 5555, maar dan staan alle HD kanalen vooraan en krijg je vanaf RTL4 HD een foutmelding, omdat die zenders in HD gecodeerd zijn en je daar dus een smartcard voor nodig hebt, de ongecodeerde zenders staan dan pas vanaf kanaal 925 in de lijst.
Als je netwerkcode 4444 doet, zet ie alle ongecodeerde zenders vooraan in de zenderlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
marti-n schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:34:
En dan nog een andere, ongerelateerd aan TV, vraag:
Ik zie dat er verschillende mensen zijn die 40/4 hebben gekregen, dan wel direct, dan wel als upgrade. Wij zitten na ruim anderhalf jaar nog steeds op 25/5. Iemand enig idee of het zin zou hebben hier Ziggo eens over te benaderen?

Alvast bedankt mensen! :)
Voor zover ik me kan herinneren heeft er niemand een upgrade gekregen van 25/2,5 naar 40/4. Wel is het zo dat je eerst voor 40/4 wordt geactiveerd en dit later terugzakt naar 25/2,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
Jerrythafast schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:04:
[...]

Voor zover ik me kan herinneren heeft er niemand een upgrade gekregen van 25/2,5 naar 40/4. Wel is het zo dat je eerst voor 40/4 wordt geactiveerd en dit later terugzakt naar 25/2,5.
Hmm oke, verkeerd gelezen dus, dan nog maar even wachten op de volgende mooie deal, of op alsnog een gratis upgrade :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerrythafast schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:04:
[...]

Vraag me af hoelang het duurt voordat de snelheid naar 25/2,5 terugzakt, hier al ruim 4 weken 40/4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik denk dat die 40/4 met name in oud-ziggo gebied is en dat er in de upc gebied gewoon 25/2,5 is.
Ben het tot nu toe niet anders tegen gekomen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Toch had mijn opa aanvankelijk 40/4 maar toen ik het laatst nog eens testte was het 25/2,5 geworden. Maar geen idee wat voor termijn je moet verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Een tijd geleden kreeg ik een brief in de bus met een vergelijkbare aanbieding voor Alles-in-een Complete (nieuwe snelheid 150/15), 12 maanden voor 39,95 per maand. Ook hier wordt je teruggebeld en bij het aanmelden kon ik nog kiezen voor Alles-in-een Max (200/20 en meer zenders) voor dezelfde prijs. Ook hier geldt dus alleen voor nieuwe klanten. In beide gevallen is het een jaarcontract, hierna kun je evt. downgraden of opzeggen.

De aanbieding was geldig tot 31/12/15, maar is nu geldig tot 14/2 en zal vast ook wel verlengd worden. ZIe http://www.ziggo.nl/exclusief / https://www.ziggo.nl/aanb...ieding/?CMP=url_exclusief
Ik zie nu wel dat de voorwaarden niet goed staan, want er wordt gesproken over 6 maanden korting. Als je belt, zou ik dat wel even navragen.

[ Voor 10% gewijzigd door schaduw op 11-02-2016 11:13 ]

• marti-n
tvdoc schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:19:
Die moeten volgens mij gewoon probleemloos werken. Ik heb zelf ook in oud UPC gebied een Humax5050 zonder problemen werkend.
De normale netwerkcode is inderdaad 5555, maar dan staan alle HD kanalen vooraan en krijg je vanaf RTL4 HD een foutmelding, omdat die zenders in HD gecodeerd zijn en je daar dus een smartcard voor nodig hebt, de ongecodeerde zenders staan dan pas vanaf kanaal 925 in de lijst.
Als je netwerkcode 4444 doet, zet ie alle ongecodeerde zenders vooraan in de zenderlijst.
Nou, na ook deze geprobeerd te hebben toch maar eens verder gaan zoeken. Conclusie:
Frequentie 164/164000, NetwerkID: 4444, Symboolwaarde:6900

Bron: Insert lange link hier

Ik ben maar gewoon verschillende combinaties gaan proberen om zo wellicht andere gegevens eruit te krijgen, dat wierp dus blijkbaar z'n vruchten af :)

• tvdoc
[message=45821193,noline]marti-n schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:23:
[...]

Nou, na ook deze geprobeerd te hebben toch maar eens verder gaan zoeken. Conclusie:
Frequentie 164/164000, NetwerkID: 4444, Symboolwaarde:6900

Bron: Insert lange link hier

Ik ben maar gewoon verschillende combinaties gaan proberen om zo wellicht andere gegevens eruit te krijgen, dat wierp dus blijkbaar z'n vruchten af :)
Dat is inderdaad de oude UPC frequentie,sorry dat ik de verkeerde info gegeven heb, ik dacht dat ze dat tegenwoordig gelijk getrokken hadden met Ziggo netwerk, het is ook alweer een tijdje geleden dat ik die humax bij mij thuis geinstalleerd heb.Ik werk meestal in (oud) ziggo gebied, dus die 474 heb ik zo in mn hoofd zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
schaduw schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:09:
Een tijd geleden kreeg ik een brief in de bus met een vergelijkbare aanbieding voor Alles-in-een Complete (nieuwe snelheid 150/15), 12 maanden voor 39,95 per maand. Ook hier wordt je teruggebeld en bij het aanmelden kon ik nog kiezen voor Alles-in-een Max (200/20 en meer zenders) voor dezelfde prijs. Ook hier geldt dus alleen voor nieuwe klanten. In beide gevallen is het een jaarcontract, hierna kun je evt. downgraden of opzeggen.

De aanbieding was geldig tot 31/12/15, maar is nu geldig tot 14/2 en zal vast ook wel verlengd worden. ZIe http://www.ziggo.nl/exclusief / https://www.ziggo.nl/aanb...ieding/?CMP=url_exclusief
Ik zie nu wel dat de voorwaarden niet goed staan, want er wordt gesproken over 6 maanden korting. Als je belt, zou ik dat wel even navragen.
Is niet echt een vergelijkbare aanbieding te noemen... het 10 euro abonnement wordt niet na een paar maanden duurder en heeft ook geen minimale contractduur. Dat zijn toch een stuk mooiere voorwaarden dan "eerste X maanden voor Y euro per maand bij een jaarcontract" naar mijn mening ;)

Wat dan wel weer vergelijkbaar is tussenbeide is dat ze zeggen dat het een tijdelijke actie is. Terwijl de actie die jij noemt al sinds 2012 of zo loopt en als ik me niet vergis het 10 euro abonnement bij voormalig UPC ook al lange tijd te krijgen was.

[ Voor 9% gewijzigd door Jerrythafast op 12-02-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 09:58
Heb nu al bijna een jaar al geen Ziggo meer, maar ontvang nog steeds analoge TV van Ziggo.
Kan ik nu ook gewoon het 10euro internet/bellen nemen?
Kan ik het analoge TV signaal nog digital ontvangen met een aanschaf van ci card of iets dergelijks?
Hoef ik dan dus ook geen 18 euro voor TV te betalen?, doe ik nu ook niet (heb nu Vodafone, maar wel dus gratis ziggo analoog TV signaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Het tien euro abonnement gaan ze je niet geven zonder dat je ook voor Kabel TV gaat betalen.

Als je een digitale TV of ontvanger hebt kun je ook het niet-versleutelde basispakket digitaal kijken. CI of smartcard hoeft niet; smartcard kun je toch niet activeren zonder abonnement. In feite krijg jij van Ziggo het eenvoudigste abonnement ("Kabel TV" geheten) voor nop. Voor instelhulp kun je dus gewoon de Ziggo-site gebruiken. :9

En ja, daar kun je ge/misbruik van maken... maar als Ziggo erachter komt mogen ze je hoogstwaarschijnlijk in principe gewoon laten betalen voor het onrechtmatig gebruik hiervan. Ik weet niet of ze dat in het verleden al eens bij iemand anders al eens hebben geprobeerd af te dwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wel handig, dat slapende honden wakker maken.... 8)7

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Laatst online: 10:41
Net naar Ziggo gebeld, ondanks dat ik al klant ben toch geprobeerd dat aanbod van 12x 39,95 te krijgen maar ze geven hem echt niet. Ook niet als je zegt dat je wilt opzeggen. Beste wat ze dan kunnen geven is eerste half jaar 34,95 en daarna 59.95 (90euro duurder als die overstap actie)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 14:22

lSltAlKeR

Time destroys everything!

TerrorSource schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:15:
Net naar Ziggo gebeld, ondanks dat ik al klant ben toch geprobeerd dat aanbod van 12x 39,95 te krijgen maar ze geven hem echt niet. Ook niet als je zegt dat je wilt opzeggen. Beste wat ze dan kunnen geven is eerste half jaar 34,95 en daarna 59.95 (90euro duurder als die overstap actie)
Als het je allemaal niet kan schelen kan je flink voordeel behalen door zodra je contract periode bij je huidige provider ophoud over te stappen naar het netwerk van KPN en weer vica versa. Al zo oud als die bedrijven zijn concurreren ze elkaar toch de tent uit waarvan jij kan profiteren. Dus opzeggen die handel bij Ziggo :)

Speedtouch freak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zou zeggen, Ziggo maak hiervan gewoon een standaard pakket zoals Ziggo Budget met toch mogelijkheid voor volop bellen maar met 2 emailboxjes van max 300 MB en klaar. Eventueel meteen Ziggo mobiel voor 1 simkaart voor € 35 en 2 stuks voor € 40 met een leuke actie en eerlijk, ze hebben denk ik wel weer meer klanten erbij. Zeker voor oudere mensen is deze actie zeer interessant.

Ik vraag mij echt serieus af, wat heb je nou dan nog meer nodig dan de snelheid in deze actie? Voor de meeste mensen is het echt meer dan voldoende.

Ik probeer bij mijn klanten ook zoveel mogelijk deze pakketten aan te bieden, want als je van 8/1 van KPN naar Ziggo 25/2 gaat is al stukken beter.

[ Voor 12% gewijzigd door itsalex op 13-02-2016 21:16 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Laatst online: 10:41
lSltAlKeR schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 21:07:
[...]

Als het je allemaal niet kan schelen kan je flink voordeel behalen door zodra je contract periode bij je huidige provider ophoud over te stappen naar het netwerk van KPN en weer vica versa. Al zo oud als die bedrijven zijn concurreren ze elkaar toch de tent uit waarvan jij kan profiteren. Dus opzeggen die handel bij Ziggo :)
Aangezien in geen glasvezel hier heb (vanwege een anti-glasvezel gemeenteraad) kan ik alleen voor Tele2 VDSL kiezen met een beetje behoorlijke snelheid. Is wel meteen stukken goedkoper als Ziggo...

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor algemene vragen/opmerkingen over Ziggo. Deze kunnen in [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 10 gesteld worden.