Ik de afgelopen 2 races probleemloos kunnen genieten van de strijd om de 2e plek

Sinds een maand zit ik bij Odido en daar zit bij het ESPN pakket ook Viaplay bij inbegrepen, daar kreeg ik ook een nette reminder van per e-mail dat ze gestopt zijn met het lineaire en dat je de app ff moet installeren en hoe je dat moet activeren etc. iets dat ik aan mijn huisgenoten over laat
Ik was al bijna 2 jaar lid van F1tvpro en was niet van plan om daar verandering aan te brengen.
tv kijk ik boven op een LG 47" tv met een Chromecast HD met Google tv en daarop heb ik F1tvpro geïnstalleerd. Die werkt ook met Odido probleemloos.
Aangezien ik persoonlijk niet echt te spreken ben over het commentaar van Viaplay, dat F1tvpro ook voor zijn Nederlandse stream gebruikt(gelukkig kun je hem nog wel op Engels commentaar zetten), zet ik er dus Grandprixradio bij voor het welvertrouwde commentaar van Olav Mol en Jack Plooy dat ik vanaf mijn smartphone naar mijn soundbar stream, op mijn smartphone heb ik een abonnement op VPN Nederland die ik dan instel op België. Tijdens de openingsleader ff synchroniseren en je hebt er geen omkijken meer na en aan het einde is alles nog steeds synchroon.
Verder heb ik nog een 2e tv, Een Loewe Connect met een 22¨ beeld aangesloten op de pc als 2e scherm zoals de track posities, data, onboards en ook dit blijft keurig in de pas lopen.
Het wordt uitgezonden in 1080p50 en zo wordt het ook getoond, beweging is vloeiend en het beeld is messcherp, precies zoals ik het wil zien.
Tja, gaat het over naar Ziggo, dan hoef ik alleen naar Ziggo sport totaal te zappen dat ik er als pakket bij heb genomen. Als volgend seizoen Mol en Plooy dan ook het commentaar gaan verzorgen als het weer naar Ziggo gaat, kan de rest opgezegd worden, technisch is alles al erop voorbereid

Met mijn huidige setup ben ik wel tevreden tot zoverre, het werkt zonder haperingen en het beeld is goed van kwaliteit. Ja het beeld mag wel wat groter, dus wil ik dit jaar nog een nieuwe tv kopen.
[
Voor 3% gewijzigd door
CB-Interactive op 18-03-2024 17:07
]
Wat er niet op zit kan nooit kapot gaan.