Als de prijs naar 95 euro gaat, zie je toch pas als het bedrag al is ingehouden? Je hebt dan toch geen weg meer terug?RogerSch schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:51:
Helaas in de actuele voorwaarden staat het volgende:
" We reserve the right to modify the price of the Service for new or renewed subscriptions, but already purchased subscriptions will not be affected. "
Dus ze kunnen de prijs gewoon verhogen ondanks dat er nu 64,99 staat bij de volgende verlenging.
Als per 15 jan de prijs voor renewal naar 95 euro gaat zeg ik mijn huidige abbo op en hoop dan op een kortingsactie bij de start, of vlak erna.
Zelf moet ik er nog serieus over nadenken of ik er wel 95 euro voor over heb.
Officieel zit er een limiet van 1 stream van de main feed. Maar eerder werd die sowieso niet gehandhaafd, en nu kan er ook nog verschil zijn tussen F1 Live & international. + 4 streams op 1 scherm / apparaat is weer wat anders dan 4 streams op 1 adres, en dat is weer wat anders dan 4 streams op 4 adressen.
Het kan dus ook best dat ze meerdere keren dezelfde stream op 1 adres / IP wel gedogen, maar meerdere keren dezelfde stream op meerdere IPs weer niet.
* RobertMe heeft meestal 6 streams op de TV, 4 streams op PC scherm, en livetiming + track map op ander PC scherm. Allemaal vanaf F1MV op 1 PC. F1 zou dus in de winter door moeten gaan, dan hoef ik de verwarming niet aan te zetten
.
Het kan dus ook best dat ze meerdere keren dezelfde stream op 1 adres / IP wel gedogen, maar meerdere keren dezelfde stream op meerdere IPs weer niet.
* RobertMe heeft meestal 6 streams op de TV, 4 streams op PC scherm, en livetiming + track map op ander PC scherm. Allemaal vanaf F1MV op 1 PC. F1 zou dus in de winter door moeten gaan, dan hoef ik de verwarming niet aan te zetten
Nee, je krijgt een maand van tevoren een herinnering via de mail.meesje schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:53:
[...]
Als de prijs naar 95 euro gaat, zie je toch pas als het bedrag al is ingehouden? Je hebt dan toch geen weg meer terug?
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Ah super! Dan hou ik het ook nog even aan. Eind feb. zal mijn abonnement verlengd worden. Dus eind januari dan duidelijkheid over de nieuwe prijs.guido66 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:10:
[...]
Nee, je krijgt een maand van tevoren een herinnering via de mail.
Daarom heb ik elk jaar een ander email adres, dan kan je gewoon van de deal gebruik maken. Met mijn email van vorige jaar kon ik geen gebruik maken van de deal, met een ander email wel.meesje schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 18:33:
[...]
Dit heb ik ook. En gelet op een eerder bericht (chat met F1Tv support) ga je toch gewoon de nieuwe prijs betalen.
Ik denk dat ik het gewoon annuleer en dan rond de testperiode met een aanbieding (25% procent korting, zoals voorgaande jaren) een nieuwe abonnement afsluiten. Je betaalt dan 71,25 euro. Hopelijk komt een dergelijke actie straks voorbij. We zullen zien.
Hopelijk hebben ze wel de problemen met kijken via een Apple TV opgelost.
Die tip had ik ook al in dit topic voorbij zien komen. Ga ik dus ook volgen.Barfman schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:19:
[...]
Daarom heb ik elk jaar een ander email adres, dan kan je gewoon van de deal gebruik maken. Met mijn email van vorige jaar kon ik geen gebruik maken van de deal, met een ander email wel.
Of ik ga kijken of bij een kennis kan meeliften op hun Viaplay abonnement. In ons gezin luisteren we altijd naar het NL commentaar. Dan is het wel fijn dat bij pauzes het (NL) commentaar overeenkomt met het beeld. Je hoort dan bv dat ze bij Viaplay napraten en hele andere beelden tonen dan op F1Tv wordt getoond.
Tsja, toen ik het Ziggosport pakket moest afnemen om de F1 te kijken koste dat ook altijd €15 per maand.
Dat was nog duurder
Dat was nog duurder
Ik las ergens dat je F1TV pro tegenwoordig bij Viaplay er "gratis" bij krijgt.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Volgens Tweakers wel:Help!!!! schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:38:
Ik las ergens dat je F1TV pro tegenwoordig bij Viaplay er "gratis" bij krijgt.
nieuws: Nederlandse Viaplay-abonnees krijgen in 2024 toegang tot F1 TV Pro
Maar ViaPlay beloofde bij introductie ook 6? gratis / Free To Air races. Ook nooit meer wat van gehoord. Alleen Zandvoort is dan "open", maar dat is dan een eigen uitzending van de NOS en niet ViaPlay die wordt doorgezet / voor iedereen te streamen is / ...? En dat is dan ook alleen maar omdat er een wettelijke verplichting toe is.
In mijn mail van 1 januari staat:meesje schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:12:
[...]
Ah super! Dan hou ik het ook nog even aan. Eind feb. zal mijn abonnement verlengd worden. Dus eind januari dan duidelijkheid over de nieuwe prijs.
"We willen je er even aan herinneren dat je F1 TV Pro-abonnement op 31 jan 2024 wordt verlengd voor slechts €64.99. Wat jij moet doen? Helemaal niets."
Die van mij is vorige maand al automatisch verlengd voor de oude prijs, is ook al gewoon afgeschreven van de CC. Ik verwacht geen naheffing.
Misschien open deur, maar denk dat ze toen nog niet de e-mailsjablonen bijgewerkt haddenMarcel Br schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:59:
[...]
In mijn mail van 1 januari staat:
"We willen je er even aan herinneren dat je F1 TV Pro-abonnement op 31 jan 2024 wordt verlengd voor slechts €64.99. Wat jij moet doen? Helemaal niets."
Dan wordt het weer bijna interessant om naar Viaplay te gaan, daar kun je 2 streams hebben dus zou je met iemand kunnen delen. Dan is het 96 euro per jaar per persoon.
En je krijgt daar F1 Pro bij, dus wellicht kun je dat met zn 3en doen? nieuws: Nederlandse Viaplay-abonnees krijgen in 2024 toegang tot F1 TV Pro
2 op Viaplay en 1 of F1 Pro dan betaal je 64 euro p.p.
En je krijgt daar F1 Pro bij, dus wellicht kun je dat met zn 3en doen? nieuws: Nederlandse Viaplay-abonnees krijgen in 2024 toegang tot F1 TV Pro
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik heb dezelfde mening, ja het is een flinke prijsverhoging maar ik vond de prijs eigenlijk altijd al behoorlijk laag in vergelijking met andere streaming (sport) diensten.streamnl schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 11:01:
Gisteren ook maar weer vlug mijn abbo aangezet. Hopelijk blijft het hetzelfde.
Het is anders een flinke verhoging.
Komend jaar:
24 races
Trainingen
Voorbeschouwing
Tech Talk
Etc etc
Onpopulaire mening:
Eigenlijk... is het die 95 euro ook wel waard.
Zou je alleen naar de race kijken...dan zou je (95/24) ~4 euro betalen per race.
Dan ben je ~1,5 uur zoet, kan je met enkele schermen kijken en kiezen naar wie je luistert of kijkt.
En wanneer je wilt. Stel je bent net te laat thuis, geen probleem, je kijkt gewoon ietsje later.
Goeie streams en weinig gezeik gehad.
We zijn de afgelopen jaren best wel verwend geweest met F1TV.
Niet dat ik een prijsverhoging wil (en ook ik vind het behoorlijke stijging) maar ik zal straks gewoon 95 euro betalen als het ook voor ons geldt. Ik persoonlijk vind het nog steeds waard.
Een hobby mag wel wat geld kosten, en 95 euro voor alles races zonder reclame en met live-timing en andere dingen, voor mij een prima prijs.
Natuurlijk betaal ik liever minder, maar om eerlijk te zijn vind ik dit best nog een schappelijke prijs. Het andere legale alternatief is 2x duurder.
En als ik geen zak chips meer tijdens de race eet dan kom ik weer positief uit
Welke problemen met kijken via een AppleTV? Dat werkt hier namelijk perfect...?meesje schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 18:33:
[...]
Dit heb ik ook. En gelet op een eerder bericht (chat met F1Tv support) ga je toch gewoon de nieuwe prijs betalen.
Ik denk dat ik het gewoon annuleer en dan rond de testperiode met een aanbieding (25% procent korting, zoals voorgaande jaren) een nieuwe abonnement afsluiten. Je betaalt dan 71,25 euro. Hopelijk komt een dergelijke actie straks voorbij. We zullen zien.
Hopelijk hebben ze wel de problemen met kijken via een Apple TV opgelost.
Lang bufferen bij starten live stream. Vaak lukt het pas na meerdere pogingen. Dit issue speelt alleen bij NL commentaar.Icephase schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:47:
[...]
Welke problemen met kijken via een AppleTV? Dat werkt hier namelijk perfect...?
Als je kiest voor live, springt ie toch naar het begin van de stream. En moet je doorspoelen. Dit is geen grote ramp. Andere berichten (andere OS-sen) geven juist andersom aan. Vanaf begin resulteert in live en moet je terugspoelen. Dat wil je al helemaal niet.
Check dit topic maar, ik ben hier niet de enige in.
Het ligt echt aan de ATV app, want op iPad totaal geen last.
F1TV kun je ook gewoon met meerdere mensen delen (ook het hoofdkanaal), ondanks wat hun eigen voorwaarden vermelden.Gynnad schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:26:
Dan wordt het weer bijna interessant om naar Viaplay te gaan, daar kun je 2 streams hebben dus zou je met iemand kunnen delen. Dan is het 96 euro per jaar per persoon.
Volgens mij stellen de voorwaarden dat het niet mag. Dat het niet (technisch) gehandhaafd wordt betekent niet dat het toegestaan is.TexMex schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:58:
[...]
F1TV kun je ook gewoon met meerdere mensen delen (ook het hoofdkanaal), ondanks wat hun eigen voorwaarden vermelden.
Nu zal velen, mijzelf inclusief, dat niet tegen houden. Maar de officiële bewoording is voor zover ik weet toch "mag niet" en niet "kan niet". Als in: je mag ook niet te hard rijden, maar dat kan wel, en als je betrapt krijgt krijg je gewoon een boete en kom je ook niet weg met "moeten jullie maar zorgen dat mijn auto niet harder kan dan 30/50/80/100".
Bij streamingdiensten krijg je echter geen boete, dat is geen goede vergelijking.
De streamingdienst legt zelf die beperking wel of niet op, zie bijvoorbeeld Netflix dat je huishoudens laat toevoegen etc.
Roomser dan de paus willen zijn gaat ook wat ver.
De streamingdienst legt zelf die beperking wel of niet op, zie bijvoorbeeld Netflix dat je huishoudens laat toevoegen etc.
Roomser dan de paus willen zijn gaat ook wat ver.
Bij te hard rijden ook niet altijd.dutchgio schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 10:30:
Bij streamingdiensten krijg je echter geen boete, dat is geen goede vergelijking.
Dat ontken ik ook niet, ik heb het puur over de praktijk. En in de praktijk 'kan' het. Zolang F1TV zijn voorwaarden niet afdwingt, zal inderdaad geen hond zich erdoor laten tegenhouden. En als ze besluiten het wel af te dwingen, zien we daarna wel weer verder wat te doen.RobertMe schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 10:16:
[...]
Volgens mij stellen de voorwaarden dat het niet mag. Dat het niet (technisch) gehandhaafd wordt betekent niet dat het toegestaan is.
Nu zal velen, mijzelf inclusief, dat niet tegen houden. Maar de officiële bewoording is voor zover ik weet toch "mag niet" en niet "kan niet". Als in: je mag ook niet te hard rijden, maar dat kan wel, en als je betrapt krijgt krijg je gewoon een boete en kom je ook niet weg met "moeten jullie maar zorgen dat mijn auto niet harder kan dan 30/50/80/100".
Eerder had ik in dit topic een vraag beantwoord over het aantal van zes devices. Daar was onduidelijkheid over. Je kunt max 6 devices autoriseren voor F1Tv. Dit is iets anders dan 6 tegelijkertijd streams van de (hoofd)race. Dat dit lukt (ook al was er iemand die al aangaf tot max 3 te komen) moeten we niet als een recht/feit gaan beschouwen. Ik kan overigens in de FAQ niet achterhalen hoeveel gelijktijdige streams van de hoofdrace officieel worden ondersteund.TexMex schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 10:43:
[...]
Dat ontken ik ook niet, ik heb het puur over de praktijk. En in de praktijk 'kan' het. Zolang F1TV zijn voorwaarden niet afdwingt, zal inderdaad geen hond zich erdoor laten tegenhouden. En als ze besluiten het wel af te dwingen, zien we daarna wel weer verder wat te doen.
Dat doet ook niemand, ik benoem nota bene zelf in mijn post dat de voorwaarden anders zijn dan de praktijk.meesje schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:30:
[...]
Eerder had ik in dit topic een vraag beantwoord over het aantal van zes devices. Daar was onduidelijkheid over. Je kunt max 6 devices autoriseren voor F1Tv. Dit is iets anders dan 6 tegelijkertijd streams van de (hoofd)race. Dat dit lukt (ook al was er iemand die al aangaf tot max 3 te komen) moeten we niet als een recht/feit gaan beschouwen. Ik kan overigens in de FAQ niet achterhalen hoeveel gelijktijdige streams van de hoofdrace officieel worden ondersteund.
Ik ‘beschuldig’ jou ook niet.TexMex schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:36:
[...]
Dat doet ook niemand, ik benoem nota bene zelf in mijn post dat de voorwaarden anders zijn dan de praktijk.Maar zolang delen in de praktijk werkt, kan dat hier natuurlijk prima benoemd worden. En in de praktijk werkt drie keer het hoofdkanaal op verschillende locaties tot nu toe inderdaad prima. Meer dan drie heb ik niet getest, dus geen idee of dat ook lukt.
Maar ik wil er voor waken dat als iemand anders wat berichten leest en gelijk denkt van ‘mooi, 6 gelijktijdige streams’. Dus gewoon een sociale opmerking/toevoeging. Dat niet iemand denkt obv een bericht dat 6 apparaten hetzelfde is als 6 streams.
Zie: Tylen in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Aangezien ik geen creditcard heb (en ook niet van plan ben aan schaffen), heb ik via de Playstore bij F1tv vorige jaar een abo afgesloten. Dit is dan betaald via Paypal en op 27 februari moet er weer betald worden. Moet er op mijn Paypal account dan geld staan of wordt dit afgeschreven van de rekening die hier aan gekoppeld is? Bij aankopen via Paypal heb ik nog nooit geld op die rekening gezet, dit ging automatisch van mij ING rekening af.
Bij verlengen weet ik niet hoe dit zit, iemand een antwoord?
Er is geen reden waarom dit bij verlenging anders zou zijn.pilskes schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:05:
Aangezien ik geen creditcard heb (en ook niet van plan ben aan schaffen), heb ik via de Playstore bij F1tv vorige jaar een abo afgesloten. Dit is dan betaald via Paypal en op 27 februari moet er weer betald worden. Moet er op mijn Paypal account dan geld staan of wordt dit afgeschreven van de rekening die hier aan gekoppeld is? Bij aankopen via Paypal heb ik nog nooit geld op die rekening gezet, dit ging automatisch van mij ING rekening af.
Ik krijg het op de AppleTV ook niet voor elkaar om het Engelse commentaar van F1TV zelf te kiezen, ik krijg altijd de Sky feed. Of in ieder geval anders dan via de web interface of op de iPad.Icephase schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:47:
[...]
Welke problemen met kijken via een AppleTV? Dat werkt hier namelijk perfect...?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Zo uit mijn hoofd. Je kunt toch van rechts naar links swipen via de afstandsbediening? Dan krijg je de optie om te kiezen voor het geluid van FOM of de taal die gekozen is in de settings van de app. Die laatste staat bij mij op NL. Zodoende kan ik tijdens de race makkelijk wisselen tussen NL en FOM commentaar.zonoskar schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:36:
[...]
Ik krijg het op de AppleTV ook niet voor elkaar om het Engelse commentaar van F1TV zelf te kiezen, ik krijg altijd de Sky feed. Of in ieder geval anders dan via de web interface of op de iPad.
In de laatste F1TV app versie voor Android/Google TV is er een instelling bijgekomen voor standard audiostream selectie. Bij mij staat deze nu op "-1", dat is dan schijnbaar het commentaar van F1TV zelf.meesje schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:45:
Zo uit mijn hoofd. Je kunt toch van rechts naar links swipen via de afstandsbediening? Dan krijg je de optie om te kiezen voor het geluid van FOM of de taal die gekozen is in de settings van de app. Die laatste staat bij mij op NL. Zodoende kan ik tijdens de race makkelijk wisselen tussen NL en FOM commentaar.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ItJ7wECIjt4s9Zs6wwcfsRkr.jpg?f=user_large)
Testing, one, two ...
Het kan zijn dat de instellingen van de remote zo is dat ‘swipen’ niet lukt. Als dat uit staat, dan je dus niet in het menu komen voor naar F1Live te gaanmeesje schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:45:
[...]
Zo uit mijn hoofd. Je kunt toch van rechts naar links swipen via de afstandsbediening? Dan krijg je de optie om te kiezen voor het geluid van FOM of de taal die gekozen is in de settings van de app. Die laatste staat bij mij op NL. Zodoende kan ik tijdens de race makkelijk wisselen tussen NL en FOM commentaar.
Aha maar dat is dan niet de schuld van F1TV lijkt me maar van de gebruiker. Inderdaad, even naar links swipen en kiezen voor de 'international'-stream, dan krijg je de uitzending inclusief commentaar van F1tv zelf. Alle andere opties zijn 'raw'-streams waarbij je zelf een ander geluidskanaal kunt kiezen.dnmw2705 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:09:
[...]
Het kan zijn dat de instellingen van de remote zo is dat ‘swipen’ niet lukt. Als dat uit staat, dan je dus niet in het menu komen voor naar F1Live te gaan
Bij de ATV app niet zichtbaar. Daar heb ik een lijstje met Duits, Engels, Spaans, Frans, Nederlands en Portugees. De FOM keuze heb ik niet zichtbaar.hardware-lover schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:03:
[...]
In de laatste F1TV app versie voor Android/Google TV is er een instelling bijgekomen voor standard audiostream selectie. Bij mij staat deze nu op "-1", dat is dan schijnbaar het commentaar van F1TV zelf.
[Afbeelding]
Zojuist even in het archief gekeken en de laatste wedstrijd van 2023 geselecteerd. Ik heb daar NL commentaar. Komt door de hierboven genoemde setting. Je kunt kennelijk met een archief wedstrijd niet het menu rechts te voorschijn laten komen. Bij live wedstrijden kan dat wel.
Edit: Ik zie nu dat ik via een andere weg (ATV UI specifiek) tijdens de stream een andere geluidsspoor kan selecteren. Ik hoef dus niet bij de settings de taal te wijzigen (in geval van archief wedstrijd). Ik kan nog steeds geen FOM geluidsspoor selecteren, wel gewoon Engels.
Je hoeft geen creditcard te hebben, je moet een kaart van MasterCard of Visa hebben. Nu is dat in de volksmond wellicht een creditcard, maar dat hoeft niet en is over een paar jaar ook in Nederland niet zo.pilskes schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:05:
De huidige pinpassen zijn namelijk Maestro en V-Pay, maar dat zijn producten van respectievelijk MasterCard en Visa. En in ieder geval MasterCard is al gestopt met de uitgifte van nieuwe Maestro passen, en Visa gaat of is ook al gestopt met V-Pay.
De opvolgers zijn debit varianten van de huidige creditcards. En werken dus als een ouderwetse pinpas (directe afschrijving van de bankrekening etc), maar hebben ook een kaartnummer, CVC, etc. En kun je dus ook gebruiken voor online aankopen.
Binnen een pilot van de Rabobank heb ik nu al een aantal weken / maanden zo'n Visa pas, en deze heb ik afgelopen week ook prima kunnen instellen bij F1TV. En heb ik ook al op andere plekken online gebruikt waarbij het traditioneel dus "creditcard" was. Op het moment krijg je zo'n pas ook al bij Triodos, Knab, ik meen Bunq, OpenBank, en bij Revolut krijg je standaard (alleen) een virtuele pas maar kun je hem ook fysiek krijgen. En Rabobank is nu net van bekend geworden dat zij vanaf 15 januari beginnen met het uitgeven van deze passen (bij nieuwe klanten en vervangen van defecte/verloren passen).
TL;DR: als je een nieuwe bankpas hebt van MasterCard / Visa kun je deze online gebruiken voor het doen van aankopen op basis van dus het kaartnummer etc "zoals met creditcard", en dit werkt dus ook prima bij F1TV.
Dus mijn V-pay is een ouderwetse?RobertMe schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 14:41:
[...]
en Visa gaat of is ook al gestopt met V-Pay.
offtopic:
Zal de komende jaren nog prima werken. Maar de passen zullen mogelijk al niet meer door Visa worden uitgegeven waarmee er dus ook een uiterste einddatum van V-Pay bekend is (immers de vervaldag van "de laatste pas" / 5 jaar na uitgifte van de laatste pas.
Meer info overigens in Mastercard stopt met Maestro want dat is hier nogal offtopic.
Zal de komende jaren nog prima werken. Maar de passen zullen mogelijk al niet meer door Visa worden uitgegeven waarmee er dus ook een uiterste einddatum van V-Pay bekend is (immers de vervaldag van "de laatste pas" / 5 jaar na uitgifte van de laatste pas.
Meer info overigens in Mastercard stopt met Maestro want dat is hier nogal offtopic.
Zojuist even gecheckt. Ik zie dat de F1Tv per 19 dec. 2023 een update heeft gehad. Hopelijk zijn de hiervoor genoemde problemen straks met het nieuwe seizoen voorbij.meesje schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:56:
[...]
Lang bufferen bij starten live stream. Vaak lukt het pas na meerdere pogingen. Dit issue speelt alleen bij NL commentaar.
Als je kiest voor live, springt ie toch naar het begin van de stream. En moet je doorspoelen. Dit is geen grote ramp. Andere berichten (andere OS-sen) geven juist andersom aan. Vanaf begin resulteert in live en moet je terugspoelen. Dat wil je al helemaal niet.
Check dit topic maar, ik ben hier niet de enige in.
Het ligt echt aan de ATV app, want op iPad totaal geen last.
Je kunt er ook gewoon eens op klikken?hardware-lover schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:03:
[...]
In de laatste F1TV app versie voor Android/Google TV is er een instelling bijgekomen voor standard audiostream selectie. Bij mij staat deze nu op "-1", dat is dan schijnbaar het commentaar van F1TV zelf.
[Afbeelding]
Daarna krijg je de oude vertrouwde taal selectie overlay, zoals ook op de International stream zit. Nu ik die op English heb gezet is de International feed ook met English commentaar, i.p.v. Nederlands voorheen.
Supplies (zei de Chinees) 😉RobertMe schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 19:36:
Je kunt er ook gewoon eens op klikken?
Daarna krijg je de oude vertrouwde taal selectie overlay, zoals ook op de International stream zit. Nu ik die op English heb gezet is de International feed ook met English commentaar, i.p.v. Nederlands voorheen.
Ja, je kunt er ook op klikken 😂
Testing, one, two ...
Op pepper staan berichten van mensen die ook een renew optie hebben, ik heb allen cancel of upgrade (voor 95 euro). Baal wel dat ik op een korting gewacht heb nu, had beter eerder een nieuw abo kunnen afsluiten. Raar ook dat er nu mensen 65 euro betalen en anderen 95 voor hetzelfde jaar.franssie schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 16:21:
Je kan toch gewoon renew subscribtion met de huidige prijs van 65 doen?
[Afbeelding]
Dit is wat ik zie na daar op geklikt te hebben
Dat kun je ook omdraaien, iedereen die al jaren hun jaar abonnement hebben laten doorlopen, hebben al die jaren weer meer betaald dan de gene die elk jaar de aanbieding van februari afwachten. Je moet soms een beetje geluk hebben in het leven, zeg maarErapaz schreef op zondag 14 januari 2024 @ 13:57:
[...]
Baal wel dat ik op een korting gewacht heb nu, had beter eerder een nieuw abo kunnen afsluiten. Raar ook dat er nu mensen 65 euro betalen en anderen 95 voor hetzelfde jaar.
[ Voor 6% gewijzigd door DON PAPA op 14-01-2024 15:20 ]
Een aanbieding vind ik iets anders dan een prijsverhoging voor hetzelfde seizoen door een aantal mensen wel te laten betalen en door andere niet.DON PAPA schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:18:
[...]
Dat kun je ook omdraaien, iedereen die al jaren hun jaar abonnement hebben laten doorlopen, hebben al die jaren weer meer betaald dan de gene die elk jaar de aanbieding van februari afwachten. Je moet soms een beetje geluk hebben in het leven, zeg maar
Anyway. RTL DE zendt 7 races live uit. Ik ga er een paar bezoeken (minimaal 3) en de kroeg op de hoek heeft ook live F1. Misschien dat ik mijn abo wel annuleer dus. F1 gaat sowieso een beetje de flessentrekkerij kant op met zijn 24 races en immer oplopende ticket prijzen.
Tsja, ze zijn vrij om hun eigen prijzen te betalen. En dat een prijsverhoging eerst ingaat voor nieuwe abonnementen en pas later voor bestaande klanten is ook niet ongewoon.Erapaz schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:24:
[...]
Een aanbieding vind ik iets anders dan een prijsverhoging voor hetzelfde seizoen door een aantal mensen wel te laten betalen en door andere niet.
En anders noemen ze het gewoon een loyaluteitskorting.
Maar als je vandaag iets in de supermarkt koopt voor prijs X en morgen kost het prijs Y, terwijl de houdbaarheidsdatum hetzelfde is, vind je zeker ook gek? Want beide hebben dan hetzelfde artikel in huis en kunnen er ~net zo lang gebruik van maken. En toch betalen ze een andere prijs.
Maar het jaarcontract loopt niet altijd gelijk met het race seizoen, want hoe hadden ze dat dan moeten doen, bij de mensen die bijvoordeeld een jaar contract in juli hebben genomen of verlengt? Hadden ze die nu extra bij moeten laten betalen, omdat ze halverwege hun jaarcontract een prijsverhoging invoeren. Dat zou toch ook niet eerlijk zijn, want die mensen gaan er vanuit om voor €65 een jaar lang naar F1TV te kunnen kijken.Erapaz schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:24:
[...]
Een aanbieding vind ik iets anders dan een prijsverhoging voor hetzelfde seizoen door een aantal mensen wel te laten betalen en door andere niet.
[ Voor 4% gewijzigd door DON PAPA op 14-01-2024 16:34 ]
Klopt, het jaarcontract loopt vanaf het moment van afsluiten.DON PAPA schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:40:
Maar het jaarcontract loopt niet altijd gelijk met het race seizoen, want hoe hadden ze dat dan moeten doen, bij de mensen die bijvoordeeld een jaar contract in juli hebben genomen of verlengt? Hadden ze die nu extra bij moeten laten betalen, omdat ze halverwege hun jaarcontract een prijsverhoging invoeren. Dat zou toch ook niet eerlijk zijn, want die mensen dachten voor €65 een jaar lang naar F1TV te kunnen kijken.
Ziggo raakte zijn F1 contract kwijt, en ik dus ook de "gratis" F1TV mogelijkheid. Er was een nog werkende 25% korting mogelijk in de maand november destijds, dus heb er toen direct werk van gemaakt. Voor mij loopt het dus tot ergens in november voordat een nieuw abonnementsjaar weer van start gaat. Dat loopt wat mij betreft dan gewoon weer door. Ik maak graag gebruik van de F1TV diensten, en zoals bij vele andere steaming diensten ook al langer het geval (het is tamelijk bar en boos geweest afgelopen jaar), het is slikken of stikken.
Testing, one, two ...
Volgens mij loopt het jaarcontract tot net voor de eerste race van het seizoen. Ik heb ooit jaren geleden namelijk met korting in december een abo genomen. Mijn abo loopt echter tot in Februari. Vind het gewoon jaar dat als ik vorige week verlengt had ik 30 euro goedkoper uit was geweest. Ze hadden daar best een mailtje over mogen sturen. Ben al lid vanaf het eerste jaar namelijk.hardware-lover schreef op zondag 14 januari 2024 @ 16:19:
[...]
Klopt, het jaarcontract loopt vanaf het moment van afsluiten.
Ziggo raakte zijn F1 contract kwijt, en ik dus ook de "gratis" F1TV mogelijkheid. Er was een nog werkende 25% korting mogelijk in de maand november destijds, dus heb er toen direct werk van gemaakt. Voor mij loopt het dus tot ergens in november voordat een nieuw abonnementsjaar weer van start gaat. Dat loopt wat mij betreft dan gewoon weer door. Ik maak graag gebruik van de F1TV diensten, en zoals bij vele andere steaming diensten ook al langer het geval (het is tamelijk bar en boos geweest afgelopen jaar), het is slikken of stikken.
Nee hoor, mijn jaarcontract liep tot eind november 2023 en na verlenging nu weer tot eind november 2024. Vandaar dat ik dit ook aanhaalde in mijn vorige postingErapaz schreef op zondag 14 januari 2024 @ 16:45:
[...]
Volgens mij loopt het jaarcontract tot net voor de eerste race van het seizoen.
[ Voor 8% gewijzigd door DON PAPA op 14-01-2024 17:00 ]
@Erapaz, je kunt eerder toch al lezen dat dit niet het geval is? Waarom dan iets anders concluderen? 😏
Testing, one, two ...
Ziggo was niet "gratis" Jaren lang moest je het racing pakket nemen, alleen iedereen deelde zijn ziggo account. Als we met zijn alle voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten blijven de streams op 1080, willen we 4k (ook voor de onboard) dan moeten we wat betalen. En je hebt gelijk, het is slikken of stikken.hardware-lover schreef op zondag 14 januari 2024 @ 16:19:
[...]
Klopt, het jaarcontract loopt vanaf het moment van afsluiten.
@jvbragt, correct, vandaar mijn aanhalingstekens 😉
Testing, one, two ...
Mijn ervaring met F1TV is dat het abonnement loopt vanaf de maand waarin je lid bent geworden tot een jaar later. Bij mij was dat ooit voor het begin van het nieuwe seizoen. Jij zal ook ongetwijfeld ooit voor het begin van een nieuw seizoen abonnee zijn geworden.Erapaz schreef op zondag 14 januari 2024 @ 16:45:
[...]Volgens mij loopt het jaarcontract tot net voor de eerste race van het seizoen. Ik heb ooit jaren geleden namelijk met korting in december een abo genomen. Mijn abo loopt echter tot in Februari. Vind het gewoon jaar dat als ik vorige week verlengt had ik 30 euro goedkoper uit was geweest. Ze hadden daar best een mailtje over mogen sturen. Ben al lid vanaf het eerste jaar namelijk.
Wel heeft F1TV een paar keer een reden gehad om iets te compenseren, wat ze toen deden door een maand extra abonnement te geven. Mijn abonnement had tot april kunnen lopen maar vorig jaar ben ik op de pre-seizoen aanbieding in gegaan met een nieuw email adres.
Als je nu gaat verlengen, vraag dan ook of je verlengt vanaf nu tot over een jaar of vanaf het einde van je huidige abonnement tot een jaar later.
Hmm, F1 zat bij mij inclusief bij mijn Ziggo contract. Toen F1 weg ging kreeg ik geen korting op mijn Ziggo contract. Dus was F1 voor mij gratis.jvbragt schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:41:
[...]
Ziggo was niet "gratis" Jaren lang moest je het racing pakket nemen, alleen iedereen deelde zijn ziggo account. Als we met zijn alle voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten blijven de streams op 1080, willen we 4k (ook voor de onboard) dan moeten we wat betalen. En je hebt gelijk, het is slikken of stikken.
Natuurlijk was dat niet voor iedereen zo, maar wel voor iedereen die Ziggo TV had.
Signatures zijn voor boomers.
Niet voor iedereen met Ziggo-TV. Je moest het sportpakket hebben. Je mocht/mag wel 1 "gratis" zenderpakket uitzoeken als je ook Vodafone mobiel hebt, en als dat het sportpakket was, was F1-TV dus min of meer gratis.Maasluip schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:16:
[...]
Hmm, F1 zat bij mij inclusief bij mijn Ziggo contract. Toen F1 weg ging kreeg ik geen korting op mijn Ziggo contract. Dus was F1 voor mij gratis.
Natuurlijk was dat niet voor iedereen zo, maar wel voor iedereen die Ziggo TV had.
Maar dat was dus niet voor iedereen met Ziggo.
Gelukkig was Ziggo gratis de afgelopen jaren. Nu betaal je minimaal 70 euro per maand...Maasluip schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:16:
[...]
Hmm, F1 zat bij mij inclusief bij mijn Ziggo contract. Toen F1 weg ging kreeg ik geen korting op mijn Ziggo contract. Dus was F1 voor mij gratis.

F1TV zat bij het sport pakket, maar F1 was bij Ziggo inclusief.Wild Chocolate schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:22:
[...]
Niet voor iedereen met Ziggo-TV. Je moest het sportpakket hebben. Je mocht/mag wel 1 "gratis" zenderpakket uitzoeken als je ook Vodafone mobiel hebt, en als dat het sportpakket was, was F1-TV dus min of meer gratis.
Maar dat was dus niet voor iedereen met Ziggo.
Verwijderd
F1 bij Ziggo was voor abonnees met een tv abo natuurlijk wel gewoon gratis…..jvbragt schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:41:
[...]
Ziggo was niet "gratis" Jaren lang moest je het racing pakket nemen, alleen iedereen deelde zijn ziggo account. Als we met zijn alle voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten blijven de streams op 1080, willen we 4k (ook voor de onboard) dan moeten we wat betalen. En je hebt gelijk, het is slikken of stikken.
Half. Kwalificatie en race waren vaak gratis te bekijken, maar ik heb wel eens (niet vaak) meegemaakt dat de kwalificatie niet te zien was vanwege een belangrijke voetbalwedstrijd. Dan was ik blij met mijn Ziggo Sport Totaal pakket, waardoor ik het toch kon zien.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:34:
[...]
F1 bij Ziggo was voor abonnees met een tv abo natuurlijk wel gewoon gratis…..
Gewone Ziggo zonder extra pakket zond FP, Q en race volledig uit, inclusief voorprogramma en gridwalk.Extigo schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:47:
[...]
Half. Kwalificatie en race waren vaak gratis te bekijken, maar ik heb wel eens (niet vaak) meegemaakt dat de kwalificatie niet te zien was vanwege een belangrijke voetbalwedstrijd. Dan was ik blij met mijn Ziggo Sport Totaal pakket, waardoor ik het toch kon zien.
Ik kan me niet herinneren dat iets niet uitgezonden werd vanwege voetbal o.i.d.
Het kwam heel soms voor. Maar dan kon je het als normale Ziggo coax TV klant evengoed (zonder extra abbo) bekijken: Dan zonden ze F1 gewoon uit op een ander open Ziggo kanaal.Maasluip schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:57:
[...]
Gewone Ziggo zonder extra pakket zond FP, Q en race volledig uit, inclusief voorprogramma en gridwalk.
Ik heb i.i.g. nooit gehad dat ik iets van F1 niet kon kijken.
Dit statement klopte niet, voor Ziggo TV klanten.jvbragt schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:41:
[...]
Ziggo was niet "gratis" Jaren lang moest je het racing pakket nemen
Ziggo sport (waarop F1 te zien was) zat namelijk open op de kabel, dus daarvoor hoefde je nooit extra te betalen of een racing pakket af te sluiten.
Er was wel een racing pakket af te sluiten, maar dat betrof voor een andere sport zender van Ziggo welke daar aan was gekoppeld.
[ Voor 25% gewijzigd door remco_k op 15-01-2024 12:03 ]
Alles kan stuk.
Als ik kijk in mijn account van F1TV staat er dat de prijs na promotie 65 euro per jaar is. Volgende betaaldatum is begin maart. Daaronder staat een knop "upgrade".
Krijg ik nou het komende jaar ook weer voor 65 euro per jaar?
Op basis van de huidige informatie en wat je nu ziet: " ja". Maar F1(TV) kan morgen ook een prijsverhoging voor bestaande klanten aankondigen/doorvoeren. Dus zeker weten doe je het natuurlijk niet.darkdesign schreef op maandag 15 januari 2024 @ 15:41:
Als ik kijk in mijn account van F1TV staat er dat de prijs na promotie 65 euro per jaar is. Volgende betaaldatum is begin maart. Daaronder staat een knop "upgrade".
Oke, dan even afwachten en hopen dat het een keer meevalt ten opzichte van de vele prijsverhoging van andere diensten de afgelopen 2 jaarRobertMe schreef op maandag 15 januari 2024 @ 15:55:
[...]
Op basis van de huidige informatie en wat je nu ziet: " ja". Maar F1(TV) kan morgen ook een prijsverhoging voor bestaande klanten aankondigen/doorvoeren. Dus zeker weten doe je het natuurlijk niet.
Voor diegene die op F1TVPro nog wat F1 willen kijken, er is nu ook seizoen 2 beschikbaar van "Beyond All Limits". Voor het geval dat je niet gaat verlengen, kun je die nog kijken
🏎️
Staat er bij jou onder "volgende betaaldatum" niet in dikke letters: "Einddatum abonnement"?darkdesign schreef op maandag 15 januari 2024 @ 15:41:
Bij mij is dat erbij gekomen wat m.i. suggereert dat ze bestaande inschrijvingen laten aflopen op de eerstvolgende vervaldatum en daarnee vanzelf in de nieuwe prijs val als ik toch wil verlengen (upgraden).
[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 17-01-2024 11:20 ]
Het klopt dat de kwalificatie wel eens overgeslagen werd door een anders sportevenement.Maasluip schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:57:
[...]
Gewone Ziggo zonder extra pakket zond FP, Q en race volledig uit, inclusief voorprogramma en gridwalk.
De race was echter altijd live te zien.
Dit was wel uitzonderlijk, maar heb ik wel een keer ervaren in mijn pre-F1TV tijd.
Zoals het hier staat zou ik dan verwachten dat het E65 wordt per 28.2Dennisdn schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 11:19:
[...]
Staat er bij jou onder "volgende betaaldatum" niet in dikke letters: "Einddatum abonnement"?
Bij mij is dat erbij gekomen wat m.i. suggereert dat ze bestaande inschrijvingen laten aflopen op de eerstvolgende vervaldatum en daarnee vanzelf in de nieuwe prijs val als ik toch wil verlengen (upgraden).
:fill(white):strip_exif()/f/image/i05IpMn7EXo82ecCNEQp8n8G.png?f=user_large)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ook daar dikke letters Subscription Enddate toegevoegd. Voorheen stond dat er niet.Help!!!! schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 12:05:
[...]
Zoals het hier staat zou ik dan verwachten dat het E65 wordt per 28.2
[Afbeelding]
Zolang die E65 niet aangepast wordt zie ik geen issue.
PC Specs
Tja, die €64,99 per jaar loopt tijdens je subscription en als je subscription een einddatum heeft dan zou je zeggen dat die €64,99 dan ook is geëindigd.Help!!!! schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 12:09:
Zolang die E65 niet aangepast wordt zie ik geen issue.
Maar heel duidelijk is het allemaal niet.
Bij mij in Google playstore staat nog altijd dezelfde verlengingsprijs als jaren geleden die ik al jarenlang betaal.
De termijn van aankondiging prijsverhoging van playstore abonnementen is voorbij dus als je ooit via de playstore een abonnement hebt afgesloten lijk je goed te zitten, in welk land je ook ooit een abonnement hebt afgesloten...
De termijn van aankondiging prijsverhoging van playstore abonnementen is voorbij dus als je ooit via de playstore een abonnement hebt afgesloten lijk je goed te zitten, in welk land je ook ooit een abonnement hebt afgesloten...
Bij mij staat er ook nog niets anders. Nog even afwachtten tot de verlendatum dan zal ik meldden wat ze afschrijven.
31-01 voor mij
Benno
31-01 voor mij
Benno
Ik had net opgezegd bij F1 toen de prijzen dus omhoog gingen, liep af in maart, maar nu dus snel verlengd voor zoals het er nu naar uitziet zelfde prijs 65 euro.
Ik zie ook staan verlengd per maart 2024.
Als je de abonnementen bekijkt, lijkt dit gewoon een apart intro abonnement te zijn:
Als je de abonnementen bekijkt, lijkt dit gewoon een apart intro abonnement te zijn:
:strip_exif()/f/image/1TiXFRT2QCMZ45FupWBLnKpM.jpg?f=fotoalbum_large)
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat staat er wel onder ja. Wat je zegt zou kunnen. Meerdere manieren te interpreterenDennisdn schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 11:19:
[...]
Staat er bij jou onder "volgende betaaldatum" niet in dikke letters: "Einddatum abonnement"?
Waar zie je dat lijstje?Martinusz schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 13:10:
Ik had net opgezegd bij F1 toen de prijzen dus omhoog gingen, liep af in maart, maar nu dus snel verlengd voor zoals het er nu naar uitziet zelfde prijs 65 euro.
[Afbeelding]
[ Voor 42% gewijzigd door darkdesign op 17-01-2024 16:54 ]
Er staat nu duidelijk first year (wat bij mij tot 28.2.2024 is) kost 51,99 daarna 64,99 per jaar.cordonbleu schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 12:23:
[...]
Tja, die €64,99 per jaar loopt tijdens je subscription en als je subscription een einddatum heeft dan zou je zeggen dat die €64,99 dan ook is geëindigd.
Maar heel duidelijk is het allemaal niet.
Op basis van wat er nu staat is er gewoon geen reden om aan te nemen dat je meer moet betalen per (in dit geval) 28.02.2024. Of dat uitkomt gaan we snel achterkomen vermoed ik.
Overigens kwalijke zaak als ze meer incasseren dan de E65 die ze nu aangeven.
Mochten ze niet incasseren en je abo laten verlopen dan nemen ze een aardige gok dat die mensen alsnog een abo gaan afsluiten. Denk niet dat dat een kleine groep is, de mensen bij wie het abo rond het begin van het seizoen eindigt.
Hopelijk is er hier iemand voor wie de renewal date op kortere termijn is en even kan laten weten wat er gebeurt / afgeschreven is.
PC Specs
In de Apple Appstore bij abonnementendarkdesign schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:51:
[...]
Dat staat er wel onder ja. Wat je zegt zou kunnen. Meerdere manieren te interpreteren![]()
[...]
Waar zie je dat lijstje?
:strip_exif()/f/image/rFxHDpJjiOYshpSiNaYVMgZR.jpg?f=fotoalbum_large)
Bekijk alle abonnementen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het zou mij niet verbazen als dat 64,99 Intro abonnement er voor 1 jaar is.
Namelijk voor de mensen die vorig jaar voor 51,99 ingestapt zijn en een heel jaar al zien dat het verlengd wordt voor 64,99.
Prijsverhogingen moet je aan consumenten ook wettelijk gezien een bepaalde periode van te voren aankondigen met tevens de mogelijkheid om op te zeggen als je het niet accepteert. En een mail met deze strekking heb ik nog niet gezien.
Namelijk voor de mensen die vorig jaar voor 51,99 ingestapt zijn en een heel jaar al zien dat het verlengd wordt voor 64,99.
Prijsverhogingen moet je aan consumenten ook wettelijk gezien een bepaalde periode van te voren aankondigen met tevens de mogelijkheid om op te zeggen als je het niet accepteert. En een mail met deze strekking heb ik nog niet gezien.
6 februari bij mij. Maar er kan niet meer afgeschreven worden omdat ik het met google pay zonder gekoppelde cc doe.Help!!!! schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 17:09:
[...]
Er staat nu duidelijk first year (wat bij mij tot 28.2.2024 is) kost 51,99 daarna 64,99 per jaar.
Op basis van wat er nu staat is er gewoon geen reden om aan te nemen dat je meer moet betalen per (in dit geval) 28.02.2024. Of dat uitkomt gaan we snel achterkomen vermoed ik.
Overigens kwalijke zaak als ze meer incasseren dan de E65 die ze nu aangeven.
Mochten ze niet incasseren en je abo laten verlopen dan nemen ze een aardige gok dat die mensen alsnog een abo gaan afsluiten. Denk niet dat dat een kleine groep is, de mensen bij wie het abo rond het begin van het seizoen eindigt.
Hopelijk is er hier iemand voor wie de renewal date op kortere termijn is en even kan laten weten wat er gebeurt / afgeschreven is.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Wat is er eigenlijk gebeurd met de toezegging dat een abonnement op VIaplay ook toegang tot F1TV biedt in 2024?
https://tweakers.net/nieu...oegang-tot-f1-tv-pro.html
Ik kan er geen recente meldingen van vinden. Mijn F1TV verlengt eind februari (hopelijk nog voor EUR 64,99) maar als hij bij een Viaplay abonnement zit, is dat dubbelop.
Ik kan er geen recente meldingen van vinden. Mijn F1TV verlengt eind februari (hopelijk nog voor EUR 64,99) maar als hij bij een Viaplay abonnement zit, is dat dubbelop.
Goed man!
Oude prijs geldt gewoon bij verlengen, alleen nieuwe klanten betalen de volle mep.
Volgens de klantenservice van Viaplay ( mail en chat ) vorige week is het zeker dat klanten in 2024 ook toegang hebben tot F1 TV Pro.
Dat verklaart waarschijnlijk gedeeltelijk de nogal forse prijsverhoging bij Viaplay.
Wel opletten denk ik, het Viaplay jaarabonnement is afgeschaft, vanaf nu nog alleen per maand....misschien handig voor ze, kunnen ze per maand de abonnementsprijs bepalen....lees : verhogen.
Dat verklaart waarschijnlijk gedeeltelijk de nogal forse prijsverhoging bij Viaplay.
Wel opletten denk ik, het Viaplay jaarabonnement is afgeschaft, vanaf nu nog alleen per maand....misschien handig voor ze, kunnen ze per maand de abonnementsprijs bepalen....lees : verhogen.
Wat ViaPlay gaat doen, is hetzelfde als wat Ziggo in het laatste jaar had: met een Ziggo account dat toegang had tot Ziggo Sport Totaal, kon je middels dat Ziggo account ook registreren bij F1TV Pro. Het is echter nog geen pre-season testing, ik verwacht dat dan meer uit de doeken zal worden gedaan. Mogelijk ook met kortingsactie voor F1TV zelf.robkds schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:18:
Wat is er eigenlijk gebeurd met de toezegging dat een abonnement op VIaplay ook toegang tot F1TV biedt in 2024?
P.S. Linkjes van de frontpage worden automatisch geparsed, hoef je dus niet zelf in een URL tag te zetten.
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 18-01-2024 10:20 ]
@ CA4OS
Over F1 TV Pro bij Viaplay zie post hierboven.
Het is alleen nog niet helemaal bekend hoe ze het gaan doen maar wel dat het erbij komt.
Ik heb het ook via de klantenservice van Viaplay hoor dus als ik lieg dan lieg ik in successie 🙂
Over F1 TV Pro bij Viaplay zie post hierboven.
Het is alleen nog niet helemaal bekend hoe ze het gaan doen maar wel dat het erbij komt.
Ik heb het ook via de klantenservice van Viaplay hoor dus als ik lieg dan lieg ik in successie 🙂
@japioo33 Ik trek ook niet in twijfel dat het niet zou komen (al snap ik de scepsis wel ivm de FTA races die nooit gekomen zijn), ik heb het erover hoe het ingericht is (en dat het voor F1TV dus gesneden koek zou moeten zijn, aangezien meerdere diensten zo toegang tot F1TV geven en in het verleden voor 1 jaar de Ziggo klanten met Sport Totaal de toegang ook hadden).
Daarnaast had ik het over wanneer het zou komen, gezien met de pre-season testing ook de kortingsactie meestal start, verwacht ik dat mensen met ViaPlay vanaf dat moment ook kunnen registreren op F1TV.
Daarnaast had ik het over wanneer het zou komen, gezien met de pre-season testing ook de kortingsactie meestal start, verwacht ik dat mensen met ViaPlay vanaf dat moment ook kunnen registreren op F1TV.
[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 18-01-2024 10:48 ]
@G_Dragon is het eigenlijk niet tijd voor een 2024 variant van dit topic (in het kader overzicht)
*sowieso
We zijn achter de schermen al in overleg en ik ben al een paar maand bezig met iets leuksDonJunior schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:59:
@G_Dragon is het eigenlijk niet tijd voor een 2024 variant van dit topic (in het kader overzicht)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
G_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 11:03:
[...]
We zijn achter de schermen al in overleg en ik ben al een paar maand bezig met iets leuks
offtopic:
Niet te moeilijk maken he
Je hebt mogelijk nog meer te doen dan een TS op Tweakers fixen.
[ Voor 3% gewijzigd door DonJunior op 18-01-2024 12:02 ]
*sowieso
Haha komt goed, gelukkig doe ik het niet alleen!DonJunior schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 12:02:
[...]
offtopic:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
We hebben de vernieuwde lay-out online gezet en ervoor gekozen om de huidige TS even een frisse update te gaan geven, we moeten alles nog wel even goed gaan doornemen en er zullen hier en daar vast foutjes in staan. Geef ons even tijd @jeanj @Rembock
Het nieuwe topic werkt nu ook perfect voor de donkere modus gebruikers onder ons!
Het nieuwe topic werkt nu ook perfect voor de donkere modus gebruikers onder ons!
[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 18-01-2024 14:40 ]
Ik kan hem niet vinden? Heb je een uri?G_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 13:28:
We hebben het nieuwe topic online gezet [..]
[ Voor 4% gewijzigd door DonJunior op 18-01-2024 13:43 ]
*sowieso
DonJunior schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 13:43:
[...]
Ik kan hem niet vinden? Heb je een uri?
/f/image/2GHavkkkRmWqldcqfEfSb182.png?f=fotoalbum_large)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tip: Ga eens naar pagina 1DonJunior schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 13:43:
[...]
Ik kan hem niet vinden? Heb je een uri?

Nee hij bedoeld het vernieuwde [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?, maar daarvoor moet je gewoon naar pagina 1 gaan
Viaplay zegt bij de start van het Formule 1 seizoen.CH4OS schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:35:
@japioo33 Ik trek ook niet in twijfel dat het niet zou komen (al snap ik de scepsis wel ivm de FTA races die nooit gekomen zijn), ik heb het erover hoe het ingericht is (en dat het voor F1TV dus gesneden koek zou moeten zijn, aangezien meerdere diensten zo toegang tot F1TV geven en in het verleden voor 1 jaar de Ziggo klanten met Sport Totaal de toegang ook hadden).
Nee dat is het algemene F1 topic.
@G_Dragon ben ik nou debiel of?
Ik dacht dat je schreef dat er een nieuw topic was.. dus ik zocht naar
.. maar die bestaat niet? En die vind ik ook niet in de TS van dit #4 topic.[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 5
*sowieso
Ja, dat is dan toch het pre-season testing?japioo33 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 14:05:
Viaplay zegt bij de start van het Formule 1 seizoen.
Ik zie ook niet helemaal waarom dit topic een nieuw deel zou moeten hebben? Kwaliteit en waar je het bekijkt, staat toch los van de sport zelf? Dit topic loopt ook pas een paar jaar, ik zie niet waarom er nu een nieuw seizoen aan komt er ook een nieuw topic deel moet komen hiervan?DonJunior schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 14:11:
[...]
.. maar die bestaat niet? En die vind ik ook niet in de TS van dit #4 topic.
Omdat hierom :CH4OS schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 14:14:
[...]
Ik zie ook niet helemaal waarom dit topic een nieuw deel zou moeten hebben? Kwaliteit en waar je het bekijkt, staat toch los van de sport zelf? Dit topic loopt ook pas een paar jaar, ik zie niet waarom er nu een nieuw seizoen aan komt er ook een nieuw topic deel moet komen hiervan?
..ik dacht gewoon, hey een nieuw F1 2024 topic, ik zal eens kijken hoe ik het dit jaar ga kijken..Vorige Topic's:
Deel 1: Seizoen 2020 en eerder
Deel 2: Seizoen 2021
Deel 3: Seizoen 2022
Daar zag ik dat er meerdere delen zijn en de afgelopen keren per seizoen een nieuw topic.
Dus vandaar dat ik dacht, komt er een nieuwe voor 2024?
Zo niet, dan niet.. ook goed.. maar het was gewoon een vraag
*sowieso
Ah ik snap je verwarring, ik heb een foutje gemaakt in mijn zin! Ga hem gelijk aanpassen, want ik zeg inderdaad dat we een nieuw topic online hebben gezet maar ik doelde erop zoals ik ook later zeg , dat wij het huidig topic gaan bijwerkenDonJunior schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 14:11:
[...]
[...]
.. maar die bestaat niet? En die vind ik ook niet in de TS van dit #4 topic.
Weet je dat ik geen idee heb wat pre-season testing inhoudt ?CH4OS schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 14:13:
[...]
Ja, dat is dan toch het pre-season testing?
Dan gaan ze rondjes rijden zonder wedstrijd.japioo33 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 18:10:
[...]
Weet je dat ik geen idee heb wat pre-season testing inhoudt ?
Verschillende jaren was dat 1 of 2 weken in Barcelona (1 of 2 keer 3 of 4 dagen). Maar de teams financierde dan grotendeels zelf en als fan kijken kon niet (ja, je kon wellicht op de tribune gaan zitten? En er waren wat periscope streams te vinden van fans op / rond het circuit). Sinds 2017 of 2018 vonden de teams het echter nogal duur worden. En nu betaald FOM mee, in ruil voor volledige camera toegang, waardoor we gewoon van thuis uit lekker ~8 uur per dag F1TV kunnen opzetten.
Sinds corona / 2021, en het debacle van sneeuw in Barcelona in 2020, is de test overigens in Bahrein. In 2022 met de nieuwe autos hebben ze wel nog een shakedown achtig weekje in Barcelona gedaan, maar zonder camera's. Ik meen gedeeltelijk ook omdat het voor de teams makkelijker is om nieuwe onderdelen in Barcelona te krijgen. En het was weer geen officiële test omdat Bahrein die contractuel doet / heeft.
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen