[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 34 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:12
SvenVis schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:27:
[...]

Je zal maar paar dagen geleden abo hebben stopgezet (per einddatum van 7 februari), in de hoop op een goeie aanbieding straks..
Je kan hem iig nog renewen, dan betaal je straks €65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48

JB

Cédric roelt!

TheBrut3 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:28:
Ik moet zeggen dat wanneer het over de €100 gaat, dat het voor mij wel een mentaal punt raakt waarbij ik mijzelf af ga vragen of ik wel F1 blijf kijken.
Dat is mentaal met alle prijzen op dit moment. Daar werkt een 3% loonsverhoging niet tegenop...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:38
FastForwardNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:00:
[...]

Was te verwachten na de deal met Viaplay. Zou me niks verbazen als F1TV niet meer beschikbaar is in de nabije toekomst. Dan kun je alleen via de dikbetaalde partner afnemen. Net zoals in DE en UK.
Hoop het niet. Heb net m'n mancave middels Multiviewer omgedoopt in een F1 walhalla :). Zonder F1TV pro abbo gaat dat niet meer werken.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat ik begreep uit diverse andere landen waar het niet meer beschikbaar is, is dat bestaande abonnementen wel gewoon door blijven lopen.

Voorlopig blijf ik nog wel bij F1Tv Pro. Het is een forse verhoging, maar ik vind het het nog wel waard. (Het begint wel de grens te raken, maar nu er nog wel binnen :) ) Ben op dit moment bezig met oude races en samenvattingen uit de jaren 80 te kijken :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:56
+30 euro in een keer is wel extreem veel :/. Als mijn bestaande abbo door blijft lopen op 65 euro houd ik hem aan, maar anders zeg ik hem uit principe op.

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
/edit: post was al aangepast waar ik op reageerde, waardoor mijn post niet nuttig meer is :)

[ Voor 85% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-01-2024 14:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Heb geen scrreenshot maar ook met de F1TV chat gesproken en die gaven ook aan dat de prijs die in je profiel staat de prijs is die je betaald.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 15-09 22:56
ArthurMorgan schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:49:
[...]

90 - 65 is 25 euro erbij, geen 40.... (Het blijf veel erbij inderdaad, maar wel 40%, geen 40 euro ;) )
Foutje idd, maar het wordt 95 euro, dus +30. Als ze dat echt door gaan voeren dan krijgen ze van mij voortaan 0 euro :P.

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:28
Treveo schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:37:
[...]

Je kan hem iig nog renewen, dan betaal je straks €65
Dat zou je denken ja, maar dat lijkt niet te kunnen. De aanbieding die hier staat was geldig tot 2 januari (terwijl ik op 3 januari heb opgezegd...). Daarnaast had ik een jaarabonnement, en in aanbieding staat dat het geldig is voor klanten met een maandabonnement. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QfUxG9w7TlkgIl2t_uUYN_aXetI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YlZ3uieSKGdY7l84IIgLhkTz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ec-fdKFnGOzgnlCdAbq0G0bddvg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rAeYlIc00YX4cKdPqgQWWGC1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:14
Poh, dat is relatief wel een heel erg sterke toename. Dat is m.b.t. inflatie eigenlijk niet uit te leggen, ook al is de prijs de afgelopen jaren onveranderd gebleven. Zouden er een paar rechthebbenden (waaronder bv. Viaplay) hebben geklaagd? Het verschil met F1TV was in de afgelopen jaren natuurlijk ook wel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:20

DataGhost

iPL dev

Giel1 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:55:
Poh, dat is relatief wel een heel erg sterke toename. Dat is m.b.t. inflatie eigenlijk niet uit te leggen, ook al is de prijs de afgelopen jaren onveranderd gebleven. Zouden er een paar rechthebbenden (waaronder bv. Viaplay) hebben geklaagd? Het verschil met F1TV was in de afgelopen jaren natuurlijk ook wel erg groot.
Nou is Denemarken geen goed voorbeeld als je het over Viaplay hebt maar daar is de prijs omhoog gegaan naar 139 euro. Ik lees net ergens op Reddit dat er in Turkije ook 74% bovenop is gekomen, deel daarvan zal inflatie zijn maar de prijzen gaan wel flink omhoog lijkt het.
...hoewel Hongarije op dezelfde prijs is blijven zitten en België slechts op 75 euro blijft steken. Misschien dus toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
F1TV prijst zichzelf zo nog uit de markt. Als een gemiddelde VPN aanbieder goedkoper wordt, dan wordt het wellicht interessanter om een VPN af te nemen dan F1TV 8)7. En dan heb ik het nog niet eens over de, tegenwoordig meer dan prima, illegale streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:32
alex3305 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:12:
F1TV prijst zichzelf zo nog uit de markt. Als een gemiddelde VPN aanbieder goedkoper wordt, dan wordt het wellicht interessanter om een VPN af te nemen dan F1TV 8)7. En dan heb ik het nog niet eens over de, tegenwoordig meer dan prima, illegale streams.
De MotoGP heeft ook al tijdje eigen streaming service en die was al jaren meer dan €100 per jaar. Daarom was ik bij de introductie van F1TV Pro ook erg verbaasd hoe "goedkoop" het was. Kan dus ook dat ze eerst op stuntprijzen mensen gelokt hebben en nu een "reële" prijs hanteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

RobertMe schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:02:
Heb net op de chat gevraagd. Bestaande abonnementen lopen door aan de oude prijs van €65. Geen paniek dus :p
En hoe lang gaan ze hier dan mee door?
Eind februari is mijn verlenging, ik ben benieuwd of dit dan ook nog steeds opgaat.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:43
KillerBee schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:18:
[...]

En hoe lang gaan ze hier dan mee door?
Eind februari is mijn verlenging, ik ben benieuwd of dit dan ook nog steeds opgaat.
Ik zou zeggen, vraag het ze. Ik werk niet voor F1(TV) en ga ook niet anderen hun vragen stellen ;).

Enige dat ik weet is dat in mijn account staat dat in maart verlengd wordt voor €65 en de bevestiging dat deze prijs zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb op dit moment in android staan dat mijn abonnement in december voor 65 euro verlengd wordt. Maar heb toch wel het voorgevoel dat ik wat meer moet betalen tegen die tijd ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wel, voor deze prijs mogen ze ook wel eens een fatsoenlijke app voor (LG) tv's gaan leveren....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:55
SvenVis schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:53:
[...]

Dat zou je denken ja, maar dat lijkt niet te kunnen. De aanbieding die hier staat was geldig tot 2 januari (terwijl ik op 3 januari heb opgezegd...). Daarnaast had ik een jaarabonnement, en in aanbieding staat dat het geldig is voor klanten met een maandabonnement. [Afbeelding]

[Afbeelding]
had hem in december geannuleerd, toch maar weer geactiveerd dan
Lijkt me dan 65 te gaan kosten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogpE3avj1Byp7h9ZRvVsRoFhUI0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LENIK8nGARgniJtPCWIO2sSv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Zou F1TV dan dit jaar 4K gaan leveren? Dat zou de prijsverhoging in ieder geval iets goedmaken...

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
PerlinNoise schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:28:
Zouden F1TV dan dit jaar 4K gaan leveren? Dat zou de prijsverhoging in ieder geval iets goedmaken...
Hoop met je mee

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:36

Chocoball

瞧好吧!

Help!!!! schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:27:
Wel, voor deze prijs mogen ze ook wel eens een fatsoenlijke app voor (LG) tv's gaan leveren....
Zonder die extra inkomsten kunnen ze niet rijden op Spa of Monza ;)

Serieus hoop ik ook dat ze eens met een officiële (multiviewer) app op Windows komen dan die standaard brakke speler in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-09 22:37
Ik heb zelf een maandabonnement via de App store van Apple en onderstaand zijn de prijzen die ik nu zie, als ik het abonnement zou aanpassen.

Ben nu wel benieuwd of de prijzen van een maand abonnement ook veranderen. Ben al bestaand abonnee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p80_bPZK-_b36oXW3FSmgl1-1qs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/o1m0J7fepvRzhBnjPp4kzqXX.png?f=fotoalbum_large

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Plenkske schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:29:
Ik zie dit bij mijn subscription:

INTRO PRICE €51.99 First Year
THEN €64.99 PER YEAR

Die 51,99 is wat ik vorig jaar heb betaald (was mijn tweede jaar F1TV op hetzelfde account), door een korting.
Ik ga er voor nu vanuit dat mijn volgende betaling in februari nog die 64,99 is.
Ja, dit zie ik ook in mijn account (dat ik overigens heb opgezegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:10
DataGhost schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:07:
[...]

Nou is Denemarken geen goed voorbeeld als je het over Viaplay hebt maar daar is de prijs omhoog gegaan naar 139 euro. Ik lees net ergens op Reddit dat er in Turkije ook 74% bovenop is gekomen, deel daarvan zal inflatie zijn maar de prijzen gaan wel flink omhoog lijkt het.
...hoewel Hongarije op dezelfde prijs is blijven zitten en België slechts op 75 euro blijft steken. Misschien dus toch?
Van mijn neef in Turkije hoor ik dat de prijzen inderdaad zijn verhoogd voor nieuwe abonnees, tenzij je een lopend abonnement hebt. Hij heeft het begin vorig jaar nog voor 349 TL per jaar aangeschaft. In de App Store staat dit bedrag er nog steeds. Een nieuw maandabonnement kost nu 285TL, en jaarabonnement 2349TL. 349 > 2349 in een jaar is een verhoging van bijna 600%, zo hoog is de inflatie daar echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Mawlana schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 16:17:
[...]
Van mijn neef in Turkije hoor ik dat de prijzen inderdaad zijn verhoogd voor nieuwe abonnees, tenzij je een lopend abonnement hebt. Hij heeft het begin vorig jaar nog voor 349 TL per jaar aangeschaft. In de App Store staat dit bedrag er nog steeds. Een nieuw maandabonnement kost nu 285TL, en jaarabonnement 2349TL. 349 > 2349 in een jaar is een verhoging van bijna 600%, zo hoog is de inflatie daar echt niet.
Slechts 9x de inflatie daar dus :P (tussen de 60 en 70%)
Maar die prijs voor Turkije was idd voorheen relatief erg goedkoop.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-07 09:50
zonoskar schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:24:
[...]

Hmm, er was recentelijk nog een aanbieding voor 55 euro per jaar en nu ineens 100 euro voor een jaar. Ik denk dat ik dan F1TV access neem voor 35 euro per jaar. Ik kijk toch vrijwel alle races uitgesteld. Ik kan er alleen niet achterkomen hoe lang je moet wachten om een race te zien. Als dat net zo lang is als dit jaar om een "race in 30" te bekijken, dan zit ik goed. Als het een week is, dan denk ik dat het vrijwel onmogelijk is om de spoilers te ontwijken. Ik vraag me ook af waar je dan live-timing voor gaat gebruiken. Je kan de timing zien, maar niet de live-feed :?
Hier was al een andere reply op naar F1tv maar die link werkte (bij mij) niet. Met wat zoeken kom ik op https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.html .

Daar staat dat de uitstel tijd voor access in de meeste landen 2 dagen is. Maar soms is het (veel) langer, tot mogelijk na het seizoen...

En hou er rekening mee dat deze uitstel geldt voor alle content, dus ook de 30 minuten samenvatting kan je pas na die tijd zien.

Over de prijs van nu ruim 90 euro's, voor de gewone kijker is het te hopen dat ze dat alleen doen voor het geven van (veel) korting. Voor de trouwe klanten is het te hopen dat de prijs in het abonnement op de 65 euro's blijft staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenVis
Ragnar9999 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:28:
[...]

[Afbeelding]
Das mooi, als het lukt dan. Bij mij lukt dat helaas niet:

SORRY, ER GING IETS MIS
We kunnen uw exclusieve aanbieding niet activeren. Probeer het later opnieuw.
__

Jij hebt op Aanbieding toepassen geklikt?

[ Voor 3% gewijzigd door SvenVis op 10-01-2024 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:57
https://nl.motorsport.com...nieuwe-abonnees/10564434/

Voor wat het waard is staat hier in de eerste alinea dat het abobedrag voor bestaande klanten van F1TV hetzelfde blijft als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ragnar9999 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:28:
[...]

[Afbeelding]
Hier idem. Wat ik bijzonder vind, is dat je nog wel op upgrade kan klikken. Maar er valt toch niks te upgraden? En sowieso kom je dan uit op een pagina waar het hogere bedrag wordt genoemd. Ik hoop van wel, maar ik heb mijn vraagtekens of straks per genoemde datum 65 euro wordt ingehouden.

Edit: op de pagina met het hogere bedrag wordt wel aangegeven dat dit het huidige abonnement is. Ik heb nu wat meer hoop. :)

[ Voor 8% gewijzigd door meesje op 10-01-2024 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:55
@SvenVis Yep
@meesje Lijkt er wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:58

rammes

koekebakker 1e klas

iemand ervaring met het delen van een f1tvpro account?

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:42
rammes schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 18:40:
iemand ervaring met het delen van een f1tvpro account?
Ja. Werkt gewoon.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Ach, voor die €65 vind ik het prima te doen en eind februari wordt het weer verlengd. Gaat de prijs omhoog dan ken ik nog wel mensen die mee willen doen zolang je nog steeds op meerdere schermen tegelijk de race kunt volgen. Maar gaat dat niet meer en zou ik €95 moeten gaan betalen dan wordt het nadenken. F1 is leuk maar er zijn grenzen om te betalen voor een sport waar met honderden miljoenen wordt gemseten en coureurs flinke salarissen krijgen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_E
  • Laatst online: 19:17
Voor de huidige abonnementhouders is het vooralsnog €64,99, mijne is zojuist verlengd voor dit bedrag. Heb nog een jaartje uitstel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Jurgen_E schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:04:
Voor de huidige abonnementhouders is het vooralsnog €64,99, mijne is zojuist verlengd voor dit bedrag. Heb nog een jaartje uitstel :).
Daarna zitten we allemaal bij Canal+. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NY89
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik heb F1 TV vorig jaar afgesloten maar ook weer gelijk omgezegd omdat ik er niet vast aan wou zitten. Zou ik nu nog steeds kunnen verlengen voor 65 EURO, of wordt het toch het nieuwe tarief. Als ik in de app kijk staat er aankoop herstellen, er wordt echter geen bedrag vermeld. Iemand ervaring? Dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
NY89 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:18:
Ik heb F1 TV vorig jaar afgesloten maar ook weer gelijk omgezegd omdat ik er niet vast aan wou zitten. Zou ik nu nog steeds kunnen verlengen voor 65 EURO, of wordt het toch het nieuwe tarief. Als ik in de app kijk staat er aankoop herstellen, er wordt echter geen bedrag vermeld. Iemand ervaring? Dank alvast.
Je hebt vast 14 dagen bedenktijd. En als je alleen op "Herstellen" klikt zal er vast nog niks worden afgeschreven als je nog een lopend abo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenVis
NY89 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:18:
Dat aankoop herstellen deed bij mij niks, liep vast. Aanbieding die getoond werd werkte niet. Zojuist via chat opzegging ongedaan laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-09 21:58
Oehhh hier ook maar even op tijd automatisch laten verlengen voor die €65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NY89
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-01-2024
SvenVis schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:27:
[...]

Dat aankoop herstellen deed bij mij niks, liep vast. Aanbieding die getoond werd werkte niet. Zojuist via chat opzegging ongedaan laten maken.
Dank voor jullie reactie’s. Ik krijg via de chat een beetje een vreemde reactie, dat dit verzoek doorgezet moet worden naar een supervisor. En dat ze er op terug komen binnen 24 uur, ik wacht het even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DataGhost schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:07:
[...]

Turkije is geen goed voorbeeld, alles gaat daar >+50%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus, weet iemand hoe je zeker weet dat je abonnement via Android/Google Play Store, ook doorloopt? :>
Want ik heb uiteraard ook geen enkele zin om straks even zoveel meer te gaan betalen...

edit: Gevonden. Staat in de Play Store onder subscriptions en het zou nog de oude prijs zijn. :)

[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-01-2024 21:02 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:03

HaterFrame

Well... Poo came out!

DaniëlWW2 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:39:
Dus, weet iemand hoe je zeker weet dat je abonnement via Android/Google Play Store, ook doorloopt? :>
Want ik heb uiteraard ook geen enkele zin om straks even zoveel meer te gaan betalen...
Die subscription had ik stop gezet, maar geheractiveerd net voor 65. Ben benieuwd aangezien dat pas in maart afgeschreven wordt.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DaniëlWW2 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:39:

edit: Gevonden. Staat in de Play Store onder subscriptions en het zou nog de oude prijs zijn. :)
Idd, dat gaat aardig vanzelf.

Ik kreeg zelfs nog een herinnering ruim vooraf om mijn gegevens nog even te controleren, voordat de afschrijving plaats zou gaan vinden, zodat dit ook probleemloos kon worden uitgevoerd.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Laatst online: 17:45
Ik had ook opgezegd en kon verlengen voor 64.99 dus maar snel gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:00

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

De prijsverhoging, geldt die voor nieuwe abonnementen?
Mijn verlenging, voor een jaar, gaat pas in mei in.

Edit: in mijn abonnementen, in de playstore, staat dat ik 64,99 in mei 2024 betaal voor een jaar.

[ Voor 33% gewijzigd door Sepp14 op 11-01-2024 07:58 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Dus een prijsverhoging.. hmm.. jammer maar alsnog goedkoper dan Viaplay.
Mijn abonnement loopt eind februari pas af, anders had ik hem nu voor een jaar verlengt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Je had het abbo kunnen cancelen en dan vernieuwen, maar goed volgens mij wachten de meeste mensen of de februari deal.

Deze nieuwe prijs ook niet voor bestaande abonnees geldt, en het is de vraag of er dan nog een deal komt, maar als we het zelfde korting % van de vorige actie hanteren 20% van 95 euro = 19 euro, dus komt de aanbieding uit 76 euro, en zijn bestaande abonnees waarschijnlijk goedkoper uit.

Echter dit belooft niet veel goeds voor de toekomst. Zo wordt een leuke hobby fors duurder (ik ga ook meestal naar 1 race toe in een jaar en de kaarten zijn al fors duurder geworden)

Ik verwacht niet dat viaplay weer met 99/129 euro voor een jaar actie komt, maar dan is dat wel te overwegen (aangezien f1 tv pro er dan gratis bij zit in 2024)

[ Voor 15% gewijzigd door jeanj op 11-01-2024 09:36 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:52
Ik laat het abbonement altijd gewoon jaarlijks doorlopen, veel gemakkelijker en voortaan nog goedkoper ook denk ik. Als ik dan een keer zin heb kan ik tijdens de saaie kerstperiode nog eens een race terugkijken of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
jeanj schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 09:33:
Je had het abbo kunnen cancelen en dan vernieuwen, maar goed volgens mij wachten de meeste mensen of de februari deal.

Deze nieuwe prijs ook niet voor bestaande abonnees geldt, en het is de vraag of er dan nog een deal komt, maar als we het zelfde korting % van de vorige actie hanteren 20% van 95 euro = 19 euro, dus komt de aanbieding uit 76 euro, en zijn bestaande abonnees waarschijnlijk goedkoper uit.

Echter dit belooft niet veel goeds voor de toekomst. Zo wordt een leuke hobby fors duurder (ik ga ook meestal naar 1 race toe in een jaar en de kaarten zijn al fors duurder geworden)

Ik verwacht niet dat viaplay weer met 99/129 euro voor een jaar actie komt, maar dan is dat wel te overwegen (aangezien f1 tv pro er dan gratis bij zit in 2024)
Nou ik doe het via de Google Play Store, als ik daar nu zeg annuleren dan loopt hij alsnog door te eind Febuari :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mijn abo renewed eind februari en volgens de F1TV pro account gegevens is dat voor E65. Ik kijk het wel even aan. Ben benieuwd of en welke aanbieding er komt.

De aanbiedingsprijs was altijd netjes, E65 vind ik nog wel te doen maar E100 zou ik toch eens over na moeten gaan denken.

Het voelt voor mij heel erg als een opmaat naar hele hoge canal+ prijzen........ :'(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Help!!!! schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 10:19:
Mijn abo renewed eind februari en volgens de F1TV pro account gegevens is dat voor E65. Ik kijk het wel even aan. Ben benieuwd of en welke aanbieding er komt.

De aanbiedingsprijs was altijd netjes, E65 vind ik nog wel te doen maar E100 zou ik toch eens over na moeten gaan denken.

Het voelt voor mij heel erg als een opmaat naar hele hoge canal+ prijzen........ :'(
Op reddit had iemand contact met de helpdesk opgenomen en die gaven aan dat op 15 januari ook voor bestaande klanten de prijzen omhoog gaan. Dus iedereen die pas na die datum kan verlengen gaat als het goed is ook de nieuwe prijs betalen :( Hopelijk komen ze dan nog wel met een 25% kortingsactie kort voor het begin van het seizoen anders gaat de werkelijke prijs met bijna 50% omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 16:28
Tim01 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 10:46:
[...]

Op reddit had iemand contact met de helpdesk opgenomen en die gaven aan dat op 15 januari ook voor bestaande klanten de prijzen omhoog gaan. Dus iedereen die pas na die datum kan verlengen gaat als het goed is ook de nieuwe prijs betalen :( Hopelijk komen ze dan nog wel met een 25% kortingsactie kort voor het begin van het seizoen anders gaat de werkelijke prijs met bijna 50% omhoog
Dat zou balen zijn. Mijn abonnement loopt nog tot juni volgens mij (direct na de startaanbieding van Viaplay afgesloten), dus dan wordt het een stuk duurder. Dan toch maar eens kijken naar de kosten van Viaplay (waar F1TV Pro bij zit) om te zien of dat misschien interessanter is dan alleen F1TV Pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Gisteren ook maar weer vlug mijn abbo aangezet. Hopelijk blijft het hetzelfde.
Het is anders een flinke verhoging.

Komend jaar:
24 races
Trainingen
Voorbeschouwing
Tech Talk
Etc etc

Onpopulaire mening:
Eigenlijk... is het die 95 euro ook wel waard.

Zou je alleen naar de race kijken...dan zou je (95/24) ~4 euro betalen per race.
Dan ben je ~1,5 uur zoet, kan je met enkele schermen kijken en kiezen naar wie je luistert of kijkt.
En wanneer je wilt. Stel je bent net te laat thuis, geen probleem, je kijkt gewoon ietsje later.
Goeie streams en weinig gezeik gehad.

We zijn de afgelopen jaren best wel verwend geweest met F1TV.

Niet dat ik een prijsverhoging wil (en ook ik vind het behoorlijke stijging) maar ik zal straks gewoon 95 euro betalen als het ook voor ons geldt. Ik persoonlijk vind het nog steeds waard.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RoQpw5c.png

Hmm. Lijkt nog goed, maar juni is nog ver weg. De shit van juni is ook een beetje dat de pre-season aanbiedingen dan al voorbij zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:13

Pierre

Van nature lui!

Heb in November mijn abonnement ook vernieuwd voor 65 euro, de next time zal het dan 95 euro worden, ik ga er niet wakker van liggen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik hoop stiekem wel dat er nog wat voor terugkomt voor de kijkers en niet alleen de verhoging, maar ik denk dat ik zelf het antwoord wel al weet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:35
Voor 4K heb ik die prijsverhoging wel over.. maar heb er een hard hoofd in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Volgende week ná 15-01-2024 ook nog maar eens kijken of ik in December wederom €64.99 mag gaan betalen :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OLTf2bMUYG6mj6bjmZsQBpKMgww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uTmnryzLw3ratqRPItuFShgJ.jpg?f=user_large

Voor dat geld mag ik ook nog eens op 6 apparaten gelijktijdig kijken waarbij er nú nog geen controle op 'locatie' aanwezig is.

[ Voor 16% gewijzigd door Will_M op 11-01-2024 11:27 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Maar ik vraag het toch eventjes, aangezien ik het antwoord toch wel graag wil weten.

Want als bij de Google Play Store onder mijn abonnementen staat dat het huidig abonnement van F1TV Pro bijvoorbeeld op 20 Febuari afloopt, kan ik hem zeker niet al eerder voor een jaar verlengen? Door bijvoorbeeld op abonnement beëindigen te klikken en daarna gelijk weer een jaar erbij te nemen?

Heb dit zelf nog niet getest, maar voordat ik het wil gaan testen ben ik wel even benieuwd of een van jullie dit misschien al weet of heeft geprobeerd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Extigo schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 10:49:
[...]

Dat zou balen zijn. Mijn abonnement loopt nog tot juni volgens mij (direct na de startaanbieding van Viaplay afgesloten), dus dan wordt het een stuk duurder. Dan toch maar eens kijken naar de kosten van Viaplay (waar F1TV Pro bij zit) om te zien of dat misschien interessanter is dan alleen F1TV Pro.
Gezien de financiele problemen bij Viaplay zou het me niet verbazen als hun abbo wat al duurder is dan de nieuwe F1 TV prijs nog een flinke stap omhoog maakt?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:36
Tim01 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 10:46:
[...]

Ik heb gistermiddag ook met de helpdesk gesproken, en helaas gaat de prijs voor iedereen omhoog
13:19:07
Hallo Lyka, Ik zag dat F1TV Pro voor een nieuw jaar €95 gaat kosten is dit alleen voor nieuwe abbonees?
13:19:23
of wordt mijn abbonement verlengd voor €64.99
Hallo Richard, Wij stellen het op prijs dat u contact met ons opneemt over uw abonnement. Ik weet dat dit belangrijk voor je is. Ik help je graag verder. Een ogenblik alstublieft, controleer dit nu
13:20:42
Richard, volgens onze laatste update wordt je abonnement op 15 januari verhoogd voor bestaande abonnementen voor alle fans die een abonnement hebben.
13:21:26
Ik begrijp dat dit misschien veel voor je is, onze excuses, het kan zijn dat we ook nieuwe kortingen hebben vóór de start van het seizoen, maar houd verdere updates hierover in de gaten.
13:21:50
het is wel een hele grote verhoging
13:22:40
We waarderen uw steun aan de F1. Ik begrijp dat het een enorme stijging is, omdat we ook veel verbeteringen hebben aangebracht aan de app en de website en er meer inhoud zal worden aangeboden. We zullen de komende dagen meer informatie over de stijging hebben.
13:23:55
We hopen op uw begrip in deze kwestie. U kunt er zeker van zijn dat we u op de hoogte houden van meer informatie over de verhoging. Kan ik voorlopig nog iets anders doen?

RichardVos.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
We waarderen uw steun aan de F1. Ik begrijp dat het een enorme stijging is, omdat we ook veel verbeteringen hebben aangebracht aan de app en de website en er meer inhoud zal worden aangeboden. We zullen de komende dagen meer informatie over de stijging hebben.
Hopelijk een flinke verbetering bij de app en een grotere ondersteuning voor smarttv's want dat hebben we wel nodig voor iedereen die geen apparaat met Google TV heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 12:50:
[...]

Hopelijk een flinke verbetering bij de app en een grotere ondersteuning voor smarttv's want dat hebben we wel nodig voor iedereen die geen apparaat met Google TV heeft.
Niet mee eens. Deze diensten moeten in mijn ogen zorgen dat ze ondersteuning bieden voor de grote spelers (Google TV, Apple TV, wellicht ook Fire TV). Focus je daar volledig op en zorg dat dit stabiel werkt.
Al die OS-sen voor smart tv’s is niet te doen. Zo las ik recentelijk dat bv LG voor hun webOS maar vier jaar updates geven…. Daar ga je je als dienst toch niet aan branden? Of je moet je klanten verplichten elk jaar een nieuwe tv te kopen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:52

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Fox-Racing schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 12:43:
[...]

Ik heb gistermiddag ook met de helpdesk gesproken, en helaas gaat de prijs voor iedereen omhoog
Hmm dat is wel heel k#t eigenlijk, en slecht dat ze dat pas zo laat communiceren.. Mijn abbo wordt in februari verlengt en zou je nu kijken dan is de €65,- die er staat heel schappelijk, maar dan zit ik februari alsnog naar die €95,- te koekeloeren, lekker dan.
meesje schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 14:16:
[...]

Niet mee eens. Deze diensten moeten in mijn ogen zorgen dat ze ondersteuning bieden voor de grote spelers (Google TV, Apple TV, wellicht ook Fire TV). Focus je daar volledig op en zorg dat dit stabiel werkt.
Al die OS-sen voor smart tv’s is niet te doen. Zo las ik recentelijk dat bv LG voor hun webOS maar vier jaar updates geven…. Daar ga je je als dienst toch niet aan branden? Of je moet je klanten verplichten elk jaar een nieuwe tv te kopen. :)
Ik heb een LG c8 uit 2018 en daar werken alle apps ook nog gewoon. Sterker nog, die krijgen om de zoveel tijd nog gewoon updates (Netflix, Apple TV, Youtube etc). Dus dat hoeft niet direct van webOS zelf af te hangen.

Maar qua casten krijgt F1TV het zelf ook al niet voor elkaar.. Sinds halverwege vorig jaar loopt mijn telefoon elke keer vast zodra de stream actief wordt op de chromecast/tv. Ik moet dan geforceerd mijn telefoon rebooten. Als ik naar alle app reviews kijk ben ik een van de velen met dit probleem maar het wordt maar niet opgelost. Is mijn telefoon dan te oud? Mijn Chromecast? Ik was nu maar van plan om een Chromecast met Google TV aan te schaffen maar als die prijsstijging voor bestaande klanten doorgaat ga ik dat nog eens heroverwegen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 12:50:
[...]

Corporate speak in full effect:
omdat we ook veel verbeteringen hebben aangebracht aan de app en de website....
Dus daar hoef je verder geen verbetering of uitbreiding te verwachten ;) Dat artikel van een paar dagen geleden over 8K en flinke investeringen etc. was gewoon een slim marktingitem om de mensen al een beetje voor te bereiden (alsof 8K binnen afzienbare tijd gaat komen op F1TVPro :N )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
We gaan het zien :) 1 jaartje a 95 euro kan er nog wel vanaf. Alles is toch al duurder geworden, dus waarom F1TV niet :P En anders even een jaartje pauze tot aan 2026 als ze moet de nieuwe motorformule gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

meesje schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 14:16:
[...]

F1TV heeft allang een app voor de Apple TV en voor Android TV (Of hoe dat ook heet).

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Ik zie overal 64,99 staan in de mail van google en google play bij abonnementen. Heb ook overal screenshots van gemaakt voor de zekerheid. Die mogen zich klaar maken daar op de support afdeling als ze dit ineens gaan verhogen naar 95 euro. Dan kunnen van mij in ieder geval een stevig mailtje verwachten.
Ik moet het nog zien.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Laatst online: 19:12
Fox-Racing schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 12:43:
[...]

Huh? Tegen mij hebben ze gisteren juist bevestigd dat het alleen voor de nieuwe abonnementen omhoog zou gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Treveo schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:40:
[...]

Huh? Tegen mij hebben ze gisteren juist bevestigd dat het alleen voor de nieuwe abonnementen omhoog zou gaan...
Gaat wek weer lekker dan. Gezien ze echt met een datum zijn gekomen vanaf wanneer de verhoging voor bestaande klanten in zou gaan verwacht ik helaas wel dat dit echt zo zal zijn en dat helaas de medewerker die jij gesproken hebt het verkeerd heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:08
Tylen schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:19:
[...]

F1TV heeft allang een app voor de Apple TV en voor Android TV (Of hoe dat ook heet).
Dat zegt ie toch ook. Focussen op een aantal grote spelers ipv alle losse TVos'en

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:31
Als ze nou een apart 4K abbo maken voor 95 euro heb ik wel interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Was ook wel een beetje een naïve gedacht om te denken dat het voor bestaande gebruikers niet omhoog zou gaan. Was het niet nu dan wel volgend seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Klopt sowieso is er sinds de invoering 5 jaar (?) geleden nooit een verhoging geweest. Was er eigenlijk vorig jaar al wel van uit gegaan dat het duurder zou gaan worden. Alleen jammer dat door de populariteit hier de verhoging een stuk hoger is dan in bijv. België. Daar gaat er blijkbaar maar €10 bij op

[ Voor 5% gewijzigd door Tim01 op 11-01-2024 16:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:38
Scheelt me toch weer 65 piek deze prijsverhoging die ik toch wel te gortig vind. En mijn vriendin blij dat we meer tijd samen hebben. Dubbele winst😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:35

franssie

Save the albatross

Je kan toch gewoon renew subscribtion met de huidige prijs van 65 doen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/scMrD1oMN6cX8ne-lhGQiCZZfSQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MpqVOlqbEuKCg0xDDro33SwZ.png?f=fotoalbum_large

Dit is wat ik zie na daar op geklikt te hebben

[ Voor 73% gewijzigd door franssie op 11-01-2024 16:24 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badda-b
  • Laatst online: 01-04-2024
franssie schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 16:21:
Waar doe je een renewal? Ik heb alleen een annuleer en upgrade knop?

Annual Pro abo, loopt tot ergens volgende maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Bard1982 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 16:14:
Scheelt me toch weer 65 piek deze prijsverhoging die ik toch wel te gortig vind. En mijn vriendin blij dat we meer tijd samen hebben. Dubbele winst😜
Snap ik, en afgelopen seizoen vond ik ook niet het spannendste (ook niet in het middenveld), en met steeds meer races heb ik zelf ook een houding van, soit, mis ik er 5 - boeien.
Ik ga dit jaar nog wel zo nu en dan kijken en ook wel wellicht een race live bezoeken, dus en maar ik snap heel goed dat je ook zonder kan.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Badda-b schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 16:23:
[...]

Waar doe je een renewal? Ik heb alleen een annuleer en upgrade knop?

Annual Pro abo, loopt tot ergens volgende maand
Ja dat is helaas een scherm waar ik geen printscreen van maakte. Ik dacht echt dat er bij mijn renew stond, niet upgrade.
Ik zag het denk ik hier https://account.formula1.com/#/en/my-subscription maar helaas werkt de FireFox cache niet meer zoals vroeger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
Bij mij staat er ook gewoon €64,99 in de lijst bij F1TV.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9G5noeC_DVJUZLCTngHQbF-5xOE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FavjHW7HxJVTKNADdydY0lLC.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Veel mensen zien die prijs inderdaad in hun scherm, dus afwachten tot de eerste betaaldata verlopen en tweakers zich hier melden wat daadwerkelijk is gefactureerd en afgeschreven.
@Bvanham jij zit met de 31e van deze maand redelijk vooraan en ik dacht dat ik ergens ook 15 JAN 2024 zag, dus waarschijnlijk snel uitsluitsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
franssie schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 16:21:
[Afbeelding]

Dit is wat ik zie na daar op geklikt te hebben
Had je niet toevallig eerder (bv na afsluiten abo) meteen opgezegd? En dat je met Renew subscription hebt aangegeven alsnog klant te willen blijven. Dat is namelijk de enige logische verklaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:03
Ik wacht idd nog even af en kijken wat er komende dagen gaat gebeuren. Mijn abo verloopt ergens in februari. Maar als het echt zoveel omhoog gaat, dan ga ik toch eens overwegen of ik kan volstaan met de uitgebreide samenvattingen op tv. Indycar kan ik ook al enkele jaren niet meer live zien omdat ik geen ziggo sport meer heb. Dus daar kijk ik nu de "race in 30" via youtube. Dat bevalt ook best ok moet ik zeggen. Dus misschien volstaat dat voor F1 ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik mis even waarom je in de winterstop F1TV zou opzeggen? Voor die krappe 3 maanden vind ik dat een beetje overdreven eigenlijk, maar wellicht zie ik iets over het hoofd. Bijvoorbeeld niet in de winterstop afgesloten of zo?

[ Voor 13% gewijzigd door dawg op 11-01-2024 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
Tomcatter_31 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 17:12:
Ik wacht idd nog even af en kijken wat er komende dagen gaat gebeuren. Mijn abo verloopt ergens in februari. Maar als het echt zoveel omhoog gaat, dan ga ik toch eens overwegen of ik kan volstaan met de uitgebreide samenvattingen op tv. Indycar kan ik ook al enkele jaren niet meer live zien omdat ik geen ziggo sport meer heb. Dus daar kijk ik nu de "race in 30" via youtube. Dat bevalt ook best ok moet ik zeggen. Dus misschien volstaat dat voor F1 ook wel.
Dat zou ik toch echt niet kunnen volhouden, die samenvattingen vind ik altijd behoorlijk beperkend. Je krijgt geen gevoel voor de races en eerlijk gezegd maakt het mij vaak niet uit wie er wint maar vind ik de gevechten onderling veel leuker dan de uiteindelijke winnaar. Het afgelopen jaar heb ik genoten van de subtoppers in het veld, van de nieuwelingen die hun best moesten doen en de gevestigde orde die aan het stuntelen was links en rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:03
Bvanham schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 17:27:
[...]

Dat zou ik toch echt niet kunnen volhouden, die samenvattingen vind ik altijd behoorlijk beperkend. Je krijgt geen gevoel voor de races en eerlijk gezegd maakt het mij vaak niet uit wie er wint maar vind ik de gevechten onderling veel leuker dan de uiteindelijke winnaar. Het afgelopen jaar heb ik genoten van de subtoppers in het veld, van de nieuwelingen die hun best moesten doen en de gevestigde orde die aan het stuntelen was links en rechts.
Dat ben ik op zich met je eens hoor. Bij indycar ga je met de samenvattingen er toch minder in op dan een live race, maar toch vermaak ik me er best prima mee. Toen F1 en Indycar beide nog door Ziggo uitgezonden werd, keek ik het ook live. Maar had voor alleen Indycar geen 15 euro per maand over toen F1 bij Ziggo verdween. En merk nu met F1 ook al paar seizoenen dat mijn interesse aan het afnemen is. Vorig jaar twijfelde ik al of ik F1tv nog zou verlengen, maar toen kon ik via de aanbieding het toch nog een jaar voordelig krijgen. maar als het nu naar 100 euro per jaar gaat, dan twijfel ik wel of ik het dat nog wel waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:39

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Vraagje, van mijn cc gaan 2 abbo's af, gezien mijn moeder ook F1 volgt en geen CC heeft. We konden nooit een account delen, want je kon nooit 2 livestreams tegelijk openen. Nu zie ik dit staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CvWTRzMbsCh0c_QDlfyy7c1RdLc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9PbIXrblnW7KFJoR8ccJkHQW.png?f=fotoalbum_large

6 apparaten tegelijk? Bedoelen ze daarmee ingelogd zijn, of daadwerkelijk live kijken? Het zou mooi zijn als we met 1 abbo verder kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:43
Nou ik heb dit in mijn actieve account staan, maar als ik op upgrade klik moet ik gewoon 94,99 betalen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VgXWTu9UgTxnoWOVyhF0f2tQ8GU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7WnbWGKpxUqK7N7kDuXkMWzF.png?f=user_large

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Barfman schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 18:04:
Nou ik heb dit in mijn actieve account staan, maar als ik op upgrade klik moet ik gewoon 94,99 betalen.
[Afbeelding]
Vooralsnog niet op Upgrade klikken lijkt mij? Ik heb zelfs de optie om te abonneren voor het hoge bedrag terwijl ik een lopend abonnement heb voor 65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Tylen schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:19:
[...]

Ik beweer toch ook niet dat dat niet zo is? Ik geef aan dat ze het beste alleen op deze platformen kunnen focussen ipv op de wildgroei aan tv’s (hardware) en OS-sen (versies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Erazzzer schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 17:46:
Vraagje, van mijn cc gaan 2 abbo's af, gezien mijn moeder ook F1 volgt en geen CC heeft. We konden nooit een account delen, want je kon nooit 2 livestreams tegelijk openen. Nu zie ik dit staan:

[Afbeelding]

6 apparaten tegelijk? Bedoelen ze daarmee ingelogd zijn, of daadwerkelijk live kijken? Het zou mooi zijn als we met 1 abbo verder kunnen.
Je kunt 6 apparaten instellen waarop F1Tv gekeken kan worden. Dit is niet gelijk aan tegelijkertijd kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Barfman schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 18:04:
[Afbeelding]
Dit heb ik ook. En gelet op een eerder bericht (chat met F1Tv support) ga je toch gewoon de nieuwe prijs betalen.
Ik denk dat ik het gewoon annuleer en dan rond de testperiode met een aanbieding (25% procent korting, zoals voorgaande jaren) een nieuwe abonnement afsluiten. Je betaalt dan 71,25 euro. Hopelijk komt een dergelijke actie straks voorbij. We zullen zien.
Hopelijk hebben ze wel de problemen met kijken via een Apple TV opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18:47
Tim01 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 16:13:
Klopt sowieso is er sinds de invoering 5 jaar (?) geleden nooit een verhoging geweest. Was er eigenlijk vorig jaar al wel van uit gegaan dat het duurder zou gaan worden. Alleen jammer dat door de populariteit hier de verhoging een stuk hoger is dan in bijv. België. Daar gaat er blijkbaar maar €10 bij op
Denk dat er in België relatief gezien minder gebruikers zijn dan in Nederland. En wij lappen wel omdat het non-lineaire alternatief nog altijd duurder (wel meer content) minder kwaliteit biedt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

meesje schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 18:29:
[...]

Je kunt 6 apparaten instellen waarop F1Tv gekeken kan worden. Dit is niet gelijk aan tegelijkertijd kijken.
Ik kijk al jaren of meerdere apparaten tegelijkertijd. Als ik van huid ben kijk ik meestal op de telefoon als mijn vrouw thuis via de apple tv kijkt. Laatst in abu dhabi had ik hem ook aan op de telefoon (ja vanaf de tribune dat was was handiger met de quali en tijden) terwijl mijn vrouw thuis op de apple tv keek. Het kan dus makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Tylen schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:25:
[...]

Ik kijk al jaren of meerdere apparaten tegelijkertijd. Als ik van huid ben kijk ik meestal op de telefoon als mijn vrouw thuis via de apple tv kijkt. Laatst in abu dhabi had ik hem ook aan op de telefoon (ja vanaf de tribune dat was was handiger met de quali en tijden) terwijl mijn vrouw thuis op de apple tv keek. Het kan dus makkelijk.
Klopt. Maar daar doelde ik niet op. Je kunt max 6 apparaten autoriseren voor F1Tv. Dit betekent niet automatisch dat je 6 streams tegelijkertijd kan opstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

meesje schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:30:
[...]

Klopt. Maar daar doelde ik niet op. Je kunt max 6 apparaten autoriseren voor F1Tv. Dit betekent niet automatisch dat je 6 streams tegelijkertijd kan opstarten.
Zeker wel. Dat kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:13

DON PAPA

Tweaker-fan

Nou ik heb al meedere keren gehad dat bij 3 live streams op verschillende apparaten en verschillende locaties de app al moeilijk ging doen, 2 werkt tot nu toe wel altijd.

[ Voor 11% gewijzigd door DON PAPA op 11-01-2024 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:11
DON PAPA schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:41:
[...]

Nou ik heb al meedere keren gehad dat hij bij 3 live streams tegelijk moeilijk ging doen, 2 werkte wel altijd.
Gebruik elke race minimaal 4 streams, gaat altijd goed :)
Heb wel opgemerkt dat je hiervoor een stevige processor + veel ram voor nodig hebt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:10
Helaas in de actuele voorwaarden staat het volgende:
" We reserve the right to modify the price of the Service for new or renewed subscriptions, but already purchased subscriptions will not be affected. "

Dus ze kunnen de prijs gewoon verhogen ondanks dat er nu 64,99 staat bij de volgende verlenging.
Als per 15 jan de prijs voor renewal naar 95 euro gaat zeg ik mijn huidige abbo op en hoop dan op een kortingsactie bij de start, of vlak erna.
Zelf moet ik er nog serieus over nadenken of ik er wel 95 euro voor over heb.
Pagina: 1 ... 34 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen