[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 33 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:49:
Dan is het alsnog goedkoper om tot het nieuwe seizoen maandelijks te betalen en dan de grote aanbieding te gebruiken. Desnoods met een nieuwe account.
Sommigen vinden het wel prima om het volle pond te betalen en er verder niet meer naar om te hoeven kijken 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

hardware-lover schreef op zondag 19 november 2023 @ 19:35:
[...]

Vorig jaar enkel even omdat mijn kaart was vernieuwd, dat moest even worden aangepast.

Dit jaar is de verlenging, deze week opnieuw, probleemloos gegaan.
Wat een gezeik zeg weer zegt F1 TV dat mijn credit card niet goed is en dat het aan mijn bank ligt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:37
hardware-lover schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:09:
[...]

Sommigen vinden het wel prima om het volle pond te betalen en er verder niet meer naar om te hoeven kijken 😉
Precies, ik heb gisteravond het racecafe op ziggo gekeken met een lange samenvatting en commentaar van Olav en voor mij was het de bevestiging dat ik lekker bij F1TV blijf. Ook al is het wel een goede 2e als alternatief en heb ik jaren met plezier F1 gekeken met zijn commentaar.

Ik kijk ook alle VT/kwalificatie/race en voor-na beschouwingen. Dus voor mij een koopje en betaal met plezier het volle pond aan F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

Turb0Turb0 schreef op maandag 20 november 2023 @ 18:12:
[...]

Precies, ik heb gisteravond het racecafe op ziggo gekeken met een lange samenvatting en commentaar van Olav en voor mij was het de bevestiging dat ik lekker bij F1TV blijf. Ook al is het wel een goede 2e als alternatief en heb ik jaren met plezier F1 gekeken met zijn commentaar.

Ik kijk ook alle VT/kwalificatie/race en voor-na beschouwingen. Dus voor mij een koopje en betaal met plezier het volle pond aan F1TV.
Ik betaal al een paar jaar iets van €25 per jaar voor F1TV Pro dankzij Google Rewards (ik heb inmiddels alweer iets van €40 bij elkaar gespaard sinds afgelopen maart). Okay het vraagt wat werk qua enquêtes invullen maar dat is een kleine moeite voor weer een jaar F1 plezier. :D

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 21-11-2023 00:39 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 16-09 13:31
Pierre schreef op maandag 20 november 2023 @ 16:46:
[...]

Wat een gezeik zeg weer zegt F1 TV dat mijn credit card niet goed is en dat het aan mijn bank ligt.
Dat doet het niet en die gaan je ook niet helpen. Zoals eerder gezegd, betalen via de Play/Appstore werkt wel. Heb deze soap 2 jaar geleden helemaal uitgespeeld, met best veel hulp van F1. De conclusie was, dit werkt niet.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 12:14
Pierre schreef op maandag 20 november 2023 @ 16:46:
[...]

Heb je geprobeerd de creditcard te verwijderen en opnieuw toe te voegen in je account?
(Uitgaande dat je het over verlenging hebt.)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Wild Chocolate schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:47:
[...]

Heb je geprobeerd de creditcard te verwijderen en opnieuw toe te voegen in je account?
(Uitgaande dat je het over verlenging hebt.)
Uiteraard heb ik dat gedaan, maar wie weet misschien nog een keer doen, ik wacht eerst even vandaag of, als ik thuis kom dan ga ik weer kijken hoe het er voor staat.

[ Voor 64% gewijzigd door Pierre op 21-11-2023 16:44 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Geen idee hoe het gelukt is maar mijn abonnement is er door

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nmiKwPdTt5SSAV3K6HYgEXPdkII=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ny9HNdQzkBqs5gp0a8Vu5CS4.png?f=fotoalbum_large

• flessuh
  • Laatst online: 23:07

flessuh

Set sail for fail!

Pierre schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:44:
Geen idee hoe het gelukt is maar mijn abonnement is er door

[Afbeelding]
Soms gaat het van hun kant wat raar... ik kreeg bij mijn verlenging een melding dat er niks afgeschreven kon worden. Geld werd wel afgeschreven en F1TV gewoon verlengd. Dus eigenlijk een random melding :+

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjong
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22:46
F1 Kids broadcast returns for Abu Dhabi season finale
Nooit eerder gezien, kan in de app via zoeken op 'kids' alleen de stream van Singapore terug vinden. Commentaar van kinderen en carton graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

erikjong schreef op zondag 26 november 2023 @ 09:32:
F1 Kids broadcast returns for Abu Dhabi season finale
Nooit eerder gezien, kan in de app via zoeken op 'kids' alleen de stream van Singapore terug vinden. Commentaar van kinderen en carton graphics.
Van Hongarije was er een volledige Kids uitzending, via Sky verzorgd, meen ik mij te herinneren. Singapore weet ik niet. Ik heb er destijds nog iets over gedeeld (dacht ik).

Was erg leuk gemaakt, zal beslist veel (vooral Engelse) kinderen hebben aangesproken verwacht ik.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:24
Ik krijg F1TV niet gecast naar mijn Chromecast... Zowel niet vanaf laptop als mobiel, het blijft maar laden. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:33
Ik zie geen link naar de race op de voorpagina of ergens anders? Hoe kom ik bij de race op f1tv?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:13

DON PAPA

Tweaker-fan

ParaDroid2 schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:52:
Ik krijg F1TV niet gecast naar mijn Chromecast... Zowel niet vanaf laptop als mobiel, het blijft maar laden. Meer mensen hier last van?
Taal van de F1TV app op Engels zetten, dan de race starten, dan start hij wel meteen namelijk. Mocht je Nederlands commentaar willen bijcde race, dan moet je na dat hij gestart is voor de internationale stream kiezen en daarna kun je het Nederlands commentaar aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DON PAPA schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:59:
[...]

Taal van de app op Engels zetten, dan de race starten, dan start hij wel meteen namelijk. Mocht je Nederlands commentaar willen, dan moet je na dat hij gestart is voor de internationale stream kiezen en daarna kun je het Nederlands commentaar aanzetten.
Ik blijft het apart vinden dat je in de F1TV app nog steeds geen standaard taal kunt instellen. Dat vind ik toch wel een gemis. Ik ben niet van plan om mijn Chromecast met Google TV of mijn smartphone op standaard Engels in te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:04
sjaool schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:27:
[...]

Ik blijft het apart vinden dat je in de F1TV app nog steeds geen standaard taal kunt instellen. Dat vind ik toch wel een gemis. Ik ben niet van plan om mijn Chromecast met Google TV of mijn smartphone op standaard Engels in te stellen.
Dat kan wel hoor. Kijk maar in de app onder je account en dan instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

meesje schreef op zondag 26 november 2023 @ 16:58:
[...]

Dat kan wel hoor. Kijk maar in de app onder je account en dan instellingen.
Hm... dan is dat nieuw. Ik ga eens op zoek.

Ik heb het wel over de F1TV app op de Chromecast met Google TV. In de F1TV app op mijn smartphone verandert dan ook meteen mijn hele taalinstelling van de app naar Engels en dat wil ik dus niet.

edit:
Hetzelfde gebeurt dus ook in de F1TV app op mijn Chromecast met Google TV. Hoe moeilijk kan het zijn om alleen de taalvoorkeur in te kunnen stellen zonder meteen het hele menu ook te veranderen? :|

[ Voor 35% gewijzigd door sjaool op 26-11-2023 17:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:04
sjaool schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:20:
[...]

Hm... dan is dat nieuw. Ik ga eens op zoek.

Ik heb het wel over de F1TV app op de Chromecast met Google TV. In de F1TV app op mijn smartphone verandert dan ook meteen mijn hele taalinstelling van de app naar Engels en dat wil ik dus niet.

edit:
Hetzelfde gebeurt dus ook in de F1TV app op mijn Chromecast met Google TV. Hoe moeilijk kan het zijn om alleen de taalvoorkeur in te kunnen stellen zonder meteen het hele menu ook te veranderen? :|
Ja klopt. De taal van de app wordt dan ook gelijk aangepast. Zelf vind ik dat nog wel ok. Ik zou het vervelender vinden als ik de taal van het OS zou moeten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

meesje schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:38:
[...]

Ja klopt. De taal van de app wordt dan ook gelijk aangepast. Zelf vind ik dat nog wel ok. Ik zou het vervelender vinden als ik de taal van het OS zou moeten aanpassen.
Dat was voorheen inderdaad zo. Misschien dat ik de app wel naar het Engels zet, zolang de tijdzone maar niet aangepast wordt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 20:24
DON PAPA schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:59:
[...]

Taal van de F1TV app op Engels zetten, dan de race starten, dan start hij wel meteen namelijk. Mocht je Nederlands commentaar willen bijcde race, dan moet je na dat hij gestart is voor de internationale stream kiezen en daarna kun je het Nederlands commentaar aanzetten.
Als het goed is heb ik dit, mijn apparaten staan altijd in het Engels. Het werkte ook altijd (ik gebruik de F1TV stream), maar nu bleef de stream maar laden. Heb uiteindelijk maar mijn laptop via HDMI aangesloten, waarschijnlijk werkt het komend seizoen weer. Of ik doe weer een poging om de F1TV app op Google TV weer in te loggen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 15:56
Viaplay afgezegd, ik had al een F1TV abo. Ben wel benieuwd hoeveel er nu gaan afzeggen

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

ik heb een LG OLED, en zoals bekend ondersteund WEBOS niet de F1 PRO app.
Alternatief is chromecast of natuurlijk inloggen via de interne browser.

Is de interne browser ook gewoon 1080P / 50 FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

greatgonzo schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:53:

Voor menig ouder model Oled is er via een browser geen werkende oplossing. Geen idee vanaf welke WebOS versie dat wel werkt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wild Chocolate

In de standaardbrowser op mijn uitvoering: LG OLED55CX6LA Zwart krijg ik de melding dat de browser niet ondersteund wordt.

Persoonlijk gebruik ik de smartfuncties van mijn TV vrijwel niet, ik heb er een Chromecast 4K met GoogleTV in zitten, daarmee loop ik niet tegen beperkingen aan welke apps er wel of niet voor beschikbaar zijn. Dat was mij die €70,- wel waard.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik heb dan geen LG OLED maar een LG LCD en ik gebruik de Chromecast met Google TV 4K naar volle tevredenheid voor alle streamingdiensten. Dat werkt een stuk vlotter dan de apps op de tv of op de Next mediabox. Ik kan dat echt aanraden en scheelt een hoop gedoe.

Maar mijn wens is dan ook eigenlijk om ooit alleen maar een monitor van 75 inch ofzo te willen hebben en verder alles extern. Veel flexibeler, goedkoper en toekomstbestendiger dan alles maar in de tv te proppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

punt is meer dat ik de HDMI poorten aardig gevuld heb.. Is er een manier om het te testen?
Bijvoorbeeld naar een stream met vergelijkbaar protocol?

[ Voor 24% gewijzigd door greatgonzo op 29-11-2023 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
greatgonzo schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:50:
punt is meer dat ik de HDMI poorten aardig gevuld heb.. Is er een manier om het te testen?
Bijvoorbeeld naar een stream met vergelijkbaar protocol?
Wat wil je nog meer testen? Ik heb het getest "Deze browser wordt niet ondersteund." En casten vanaf mijn laptop met Google Chrome gaat ook niet, "beschikbaar voor specifieke videosites".

[ Voor 12% gewijzigd door Wild Chocolate op 29-11-2023 10:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 12:07
Haha shit. Dit jaar weer vergeten de automatische verlenging uit te zetten. Meestal begin van t seizoen van die renewal aanbiedingen…

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Kuhr89 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:15:
Haha shit. Dit jaar weer vergeten de automatische verlenging uit te zetten. Meestal begin van t seizoen van die renewal aanbiedingen…
Hoop werkt voor 15 euro ;)
Met de hoeveelheid uren die ik kijk is die 65 euro toch niet veel.

(Maar je bent Nederlander of je bent het niet natuurlijk! Als je kunt besparen, DOEN!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

sjaool schreef op woensdag 29 november 2023 @ 00:10:
[...]

Ik heb dan geen LG OLED maar een LG LCD en ik gebruik de Chromecast met Google TV 4K naar volle tevredenheid voor alle streamingdiensten. Dat werkt een stuk vlotter dan de apps op de tv of op de Next mediabox. Ik kan dat echt aanraden en scheelt een hoop gedoe.

Maar mijn wens is dan ook eigenlijk om ooit alleen maar een monitor van 75 inch ofzo te willen hebben en verder alles extern. Veel flexibeler, goedkoper en toekomstbestendiger dan alles maar in de tv te proppen. :P
Dat is een beetje offtopic:
Maar gewoon een TV kopen en de zut niet gebruiken/instellen en je hebt je monitor met smart gedeelte wat slaapt. Toen mijn smart gedeelte dement begon te raken de TV een factory reset gegeven, ding “dom” gelaten en staat nu altijd op dezelfde HDMI bron.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
In Frankrijk is F1TV voor nieuwe klanten niet meer beschikbaar: https://www.reddit.com/r/F1TV/s/GZ2GqgLTJU. Blijkbaar heeft Canal+ betaald voor het alleenrecht van het mogen uitzenden van F1 in Frankrijk.

[ Voor 31% gewijzigd door TexMex op 19-12-2023 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcompagner
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09 12:04
Hopen dat Viaplay niet zulke geintjes gaan uithalen omdat ze zich op de Nederlandse markt blijven focussen en bezig zijn met kapitaalinjectie.

[ Voor 1% gewijzigd door mcompagner op 19-12-2023 12:37 . Reden: Verkeerd woord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36
Zodra je weet dat dit er hier aan zit te komen (maar ja, ze zeggen dit natuurlijk achteraf) lijkt het me wel lucratief om 10 gmail adressen aan te maken en 10 abo's af te sluiten :) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55

Damian

Insane Obtrusion

alexbl69 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:59:
Zodra je weet dat dit er hier aan zit te komen (maar ja, ze zeggen dit natuurlijk achteraf) lijkt het me wel lucratief om 10 gmail adressen aan te maken en 10 abo's af te sluiten :) .
pro-tip:

Gewoon een punt ergens in je gmail adres zetten. Dus als je adres normaal gesproken htweakers@gmail.com is, maak je er gewoon van h.tweakers@gmail.com van. Komt gewoon netjes aan in je postvak, hoef je ook geen andere account aan te maken. Die punt kan je op een willekeurige plek neerzetten...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• lodu
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-09 15:49
Damian schreef op woensdag 20 december 2023 @ 08:29:
[...]

pro-tip:

Gewoon een punt ergens in je gmail adres zetten. Dus als je adres normaal gesproken htweakers@gmail.com is, maak je er gewoon van h.tweakers@gmail.com van. Komt gewoon netjes aan in je postvak, hoef je ook geen andere account aan te maken. Die punt kan je op een willekeurige plek neerzetten...
Als dat de pro-tip is, heb ik dan de expert-tip?

Je kan ook (bij gmail) htweakers+f1tv@gmail.com doen.
Ik kom heel soms tegen dat een registratieformulier dat niet eet.
Is ook handig om erachter te komen wie je gegevens hebben "verkocht" als je bij alles htweakers+<naam_website>@gmail.com doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
lodu schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:27:
[...]

Lang niet alle mailproviders staan dit toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:30
Toff schreef op woensdag 20 december 2023 @ 15:39:
[...]

Het zijn er in ieder geval meer die user extension support hebben (dus +...) dan er die gewoon alle puntjes uit de user halen. Want dat laatste doet alleen Google. En dat eerste wordt door de meeste mailservers ondersteund (maar wellicht niet ingeschakeld), met Microsoft / Exchange als "beruchte" uitzondering die het niet ondersteund.

En extensions zijn dus onderdeel van de SMTP standaard. "Verwijder alle puntjes" geldt dat zeer zeker niet voor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 06:54
Ik heb geen idee meer hoe ik het ooit voor elkaar gekregen heb, maar ik heb F1TV een paar jaar geleden afgesloten via UK ofzo en betaal nu €1,31 per maand (bedrag fluctueert iets met de wisselkoers). Ik blijf er dan ook maar lekker vanaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Toff schreef op woensdag 20 december 2023 @ 15:39:
[...]

Ziggo in ieder geval niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 20:59
lodu schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:27:
[...]

Ik kom heel soms tegen dat een registratieformulier dat niet eet.
Is ook handig om erachter te komen wie je gegevens hebben "verkocht" als je bij alles htweakers+<naam_website>@gmail.com doet.
Dit werkt ook met een Outlook mailadrrs.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 16:29
Hoorde net (helaas en per ongeluk) een Ariel Pods (ofzoiets) reclame waarin ze die Viaplay gasten echt perfect nadoen!
Wat gaan die fluffers eigenlijk doen komend jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 16-09 15:27
Ché Mig schreef op woensdag 27 december 2023 @ 16:35:
Hoorde net (helaas en per ongeluk) een Ariel Pods (ofzoiets) reclame waarin ze die Viaplay gasten echt perfect nadoen!
Wat gaan die fluffers eigenlijk doen komend jaar?
Gewoon bij Viaplay het verslag doen, lijkt me?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pejoar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 15:58
Ik heb de Nokia mediaspeler aangesloten op mijn tv en heb toen de F1 app daar op gezet.
Op mijn pc selecteer ik de audio.
Werkt allemaal perfect.
Het enige waar ik op hoop is dat het in 2024 in 4k wordt uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroom
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:33
pejoar schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:42:
Ik heb de Nokia mediaspeler aangesloten op mijn tv en heb toen de F1 app daar op gezet.
Op mijn pc selecteer ik de audio.
Werkt allemaal perfect.
...
Hoe sync je die twee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pejoar
Eerst de app op mijn pc geïnstalleerd. En toen een account aangemaakt
Toen de app gedownload op de mediaspeler en ingelogd met de juiste gegevens zodat ik alles via de tv kan kijken.
Op mijn pc de taal ingesteld ,want dat kan niet met de mediaspeler, en dat was alles.
Hoop wel dat 4k ook nog komt bij F1 tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
pejoar schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 17:59:
Eerst de app op mijn pc geïnstalleerd. En toen een account aangemaakt
Toen de app gedownload op de mediaspeler en ingelogd met de juiste gegevens zodat ik alles via de tv kan kijken.
Op mijn pc de taal ingesteld ,want dat kan niet met de mediaspeler, en dat was alles.
Hoop wel dat 4k ook nog komt bij F1 tv
Als je op de afstandsbediening van je mediaspeler omlaag indrukt, kun je dan wel kiezen uit kwaliteit en audio?
Dat kan met de Shield wel namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Arjantje72 op 30-12-2023 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Pannencouque schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:37:
[...]

65 euro per jaar gedeeld door 23 races is bijna 3 euro per event. Of mis ik nou wat?
Hoe dan ook, nog steeds een prima acceptabele prijs.
Eerste jaar is meestal wel te krijgen voor 50 euro / 24 races volgend jaar is ongeveer 2 euro per raceweekend. Dan zit er ook nog pre-season testing bij en dan kom je op 2 euro per event.

Zelf gebruik ik Google Rewards en daar heb ik het afgelopen jaar ongeveer 30 euro bij elkaar gespeeld. Dat zal nog wel iets oplopen naar maart toe, maar dan zit ik toch echt rond de €1,25 per event. Nog steeds geen euroknaller, maar ik vind het het dubbel en dwars waard. Ook met alle supportraces die genoemd worden door @Ragnar9999.

Maar vergelijk het met andere raceklasses. IndyCar, NASCAR en MotoGP kun je bij Ziggo Sport Totaal kijken, maar kosten in het gunstigste geval €9,99 per maand. En dan kun je maar beperkt terugkijken (en soms helemaal niet). Maar in die klassen kun je naar 76 wedstrijden kijken in een jaar. Dat komt dan ook al op €1.70 per wedstrijd(weekend) uit. Dat vind ik zeer vergelijkbaar. Terwijl IndyCar en NASCAR vaak wel op ongunstige Nederlandse tijdstippen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 15-09 11:06
Kuhr89 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:15:
Dank voor de reminder. Zojuist autorenewal uitgezet. Ik blijf hier wel afhankelijk van, maar sluit straks wel weer een nieuw abo'tje kort. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:46
DJTimo schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 02:04:
[...]
Dank voor de reminder. Zojuist autorenewal uitgezet. Ik blijf hier wel afhankelijk van, maar sluit straks wel weer een nieuw abo'tje kort. O+
Mijn subscription eindigt in februari.

Next payment date
03/02/2024

Ik zeg echter nergens een optie om deze autorenew uit te zetten. Tips iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
DarkAllMan schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:16:
[...]

Next payment date
03/02/2024

Als je cancel subscription doet, dan wordt hij geannuleerd maar blijft hij nog wel geldig tot de subscription end date. Heb het toevallig net zelf een paar minuten geleden ook gedaan.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 15-09 11:06
DarkAllMan schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:16:
[...]

Next payment date
03/02/2024

inloggen en op je naam klikken. dan ff rondneuzen bij Manage my account. daar moet je het kunnnen vinden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:46
ReVision. schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:28:
[...]

Als je cancel subscription doet, dan wordt hij geannuleerd maar blijft hij nog wel geldig tot de subscription end date. Heb het toevallig net zelf een paar minuten geleden ook gedaan.
Dank voor je reactie. Ik heb alleen geen cancel optie. Alleen maar een kopje upgrade met renew.
Betekent dat dat mijn abonnement al opgezegd is?

Mail gevonden uit februari 2023.... waar bevestigd wordt dat ik al heb opgezegd:
"You’ve updated your subscription details to turn off auto-renewal. This means F1 TV Pro Annual will not renew after 24 February 2024 and you’ll no longer be able to use F1 TV."

Ik was dus al zo slim geweest..... echter, niet zo slim om het te onthouden.

[ Voor 34% gewijzigd door DarkAllMan op 03-01-2024 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

kleinelievewolff schreef op donderdag 21 december 2023 @ 10:09:
Ik heb geen idee meer hoe ik het ooit voor elkaar gekregen heb, maar ik heb F1TV een paar jaar geleden afgesloten via UK ofzo en betaal nu €1,31 per maand (bedrag fluctueert iets met de wisselkoers). Ik blijf er dan ook maar lekker vanaf ;)
Dat is knap. Ik heb juist F1 TV via NL om het via VPN in UK enz. te kijken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alex3305 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:02:
[...]

Eerste jaar is meestal wel te krijgen voor 50 euro / 24 races volgend jaar is ongeveer 2 euro per raceweekend. Dan zit er ook nog pre-season testing bij en dan kom je op 2 euro per event.

Zelf gebruik ik Google Rewards en daar heb ik het afgelopen jaar ongeveer 30 euro bij elkaar gespeeld. Dat zal nog wel iets oplopen naar maart toe, maar dan zit ik toch echt rond de €1,25 per event. Nog steeds geen euroknaller, maar ik vind het het dubbel en dwars waard. Ook met alle supportraces die genoemd worden door @Ragnar9999.
Ik gebruik ook Google Rewards en heb sinds afgelopen maart iets van €40 bij elkaar gespaard met de zeer korte enquetes en bonnetjes. Het scheelt lekker op het abonnement op F1TV Pro. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:23

Vuvuzela

My spire is forming

kleinelievewolff schreef op donderdag 21 december 2023 @ 10:09:
Bedoel je met UK niet toevallig Turkije? Zo'n bedrag betaal ik iig ook ongeveer.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 16-09 06:54
Vuvuzela schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 00:50:
[...]

Bedoel je met UK niet toevallig Turkije? Zo'n bedrag betaal ik iig ook ongeveer.
Je hebt gelijk! Prima bedrag zo per maand, afgelopen maand €1,26 afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pejoar
Arjantje72 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 11:37:
[...]

Als je op de afstandsbediening van je mediaspeler omlaag indrukt, kun je dan wel kiezen uit kwaliteit en audio?
Dat kan met de Shield wel namelijk.
Nee geluid en beeld moet via de pc en kan niet via tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
pejoar schreef op zondag 7 januari 2024 @ 12:52:
[...]

Nee geluid en beeld moet via de pc en kan niet via tv
Ook op een mediaspeler moet je de taal kunnen instellen. Kan op alle mobiele apparaten (/ Android & iOS) en op de mediaspelers (/ Android TV & AppleTV).

Zoals @Arjantje72 aangeeft moet je, bij AndroidTV, op de pijl omhoog drukken, dan krijg je de player balk te zien met rechts een equalizer achtig icootjes (balkjes naast elkaar in verschillende hoogtes). Als je daar op klikt krijg je een overlay met audio selectie.
IIRC is dat ook bij alle streams mogelijk. Alhoewel ik half twijfel bij het F1 Live kanaal (F1 Live + FX audio? In ieder geval niet de TV zenders), maar zeker bij international kun je de audio aanpassen (alle talen + FX), en ook bij de onboard kun je taal aanpassen (met radio, FX (zonder radio) en ik meen ook alle talen van de TV uitzendingen (minus F1 Live). Als je F1 Live kijkt, en andere taal wilt instellen, moet je eerst de enter / ok knop indrukken, dan krijg je een zijbalk met alle kanalen (F1 Live, International, alle onboards, ...). Daar international selecteren en daarna de audio aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 02:46

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

leuk dat ze bezig zijn met het voorbereiden op de 8K toekomst, maar laten ze eerst er maar eens voor zorgen 4K door te geven aan het grote publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
greatgonzo schreef op maandag 8 januari 2024 @ 08:43:
[...]

leuk dat ze bezig zijn met het voorbereiden op de 8K toekomst, maar laten ze eerst er maar eens voor zorgen 4K door te geven aan het grote publiek.
Klaag bij ViaPlay :+

Ziggo deed op het eind wel in 4K uitzenden.

Dat F1TV het ook niet doet is wel :X. Maar dat heeft wellicht ook met bandbreedte etc te maken. Ergens moeten ze een keuze maken tussen of een hogere bitrate en "snellere" uitzending ("meer live") dus vs een hogere compressie maar "tragere" uitzending (meer vertraging / minder live) vs een lagere bitrate door lagere kwaliteit / resolutie. In west Europa zijn we allemaal (?) bevoorrecht met 100Mbit/s+ verbindingen, maar dat zal voor oost Europa, zuid Amerika, ik denk zelfs (grote) delen van de VS minder aan de orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:47

Gaitman

The Real One

RobertMe schreef op maandag 8 januari 2024 @ 09:20:
[...]

Klaag bij ViaPlay :+

Ziggo deed op het eind wel in 4K uitzenden.

Dat F1TV het ook niet doet is wel :X. Maar dat heeft wellicht ook met bandbreedte etc te maken. Ergens moeten ze een keuze maken tussen of een hogere bitrate en "snellere" uitzending ("meer live") dus vs een hogere compressie maar "tragere" uitzending (meer vertraging / minder live) vs een lagere bitrate door lagere kwaliteit / resolutie. In west Europa zijn we allemaal (?) bevoorrecht met 100Mbit/s+ verbindingen, maar dat zal voor oost Europa, zuid Amerika, ik denk zelfs (grote) delen van de VS minder aan de orde zijn.
Ik denk dat er komend seizoen wel een kans is op 4K bij F1TV. Laatst in een enquête van F1TV werd het ook aangestipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
F1TV is het afgelopen jaar overgestapt op H.265 waardoor er maar 'ongeveer' de helft van de bandbreedte van H.264 nodig is voor een vergelijkbare kwaliteit. Een 1080p stream kost F1TV nu ongeveer 7Mbps. Netflix gebruikt voor 4K streams ergens tussen de 15-20Mbps. Dat is twee keer zoveel als nu, maar niet onmogelijk. Aangezien een 4K stream 4 keer 1080p is, schaalt dit algoritme dus wel erg goed. Eerlijk gezegd verbaasde het mij dat ze ergens na de zomerstop geen test met 4K hebben gedaan.

Ter vergelijking. toen ik Ziggo Sport Totaal had gebruikte zij voor hun 1008p H.264 streams al 25Mbps. Dezelfde zender op Ziggo GO zou ergens tussen de 10-15Mbps zitten (of hebben gezeten). Dan zou 4K minimaal een 50Mbps stream zijn en inderdaad wellicht onhaalbaar voor veel huishoudens en televisies. Vergeet ook niet dat bijvoorbeeld LG tv's maar een 100Mbit ethernet aansluiting hebben :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
alex3305 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:58:
F1TV is het afgelopen jaar overgestapt op H.265
Klopt dit? Volgens mij is dat alleen op AppleTV het geval (geweest?)?
waardoor er maar 'ongeveer' de helft van de bandbreedte van H.264 nodig is voor een vergelijkbare kwaliteit.
Dit valt niet zo makkelijk te stellen? Alles is afhankelijk van het beeld / bronmateriaal (semi statistisch studiobeeld bv laat zich beter comprimeren dan bewegende camerabeelden die auto's die 300KM/u rijden volgen). Om nog maar te zwijgen over de snelheid waarmed dat kan. Live uitzendingen wil je zo snel mogelijk van bv raw naar h.265. Waarbij een keuze gemaakt zal moeten worden tussen efficiente compressie en zo snel mogelijk output hebben. Nog los van allemaal zaken als dat je bij een opname ook weer "voorspellend" kunt werken (als in: je weet naar welk beeld je toe gaat, live weet je alleen het huidige frame en de afgelopen X frames, bij een opname achteraf weet je ook de komende X frames).
En dat h.265 beter is is dan h.264 moge duidelijk zijn, maar "de helft" valt niet zomaar te stellen.
Een 1080p stream kost F1TV nu ongeveer 7Mbps. Netflix gebruikt voor 4K streams ergens tussen de 15-20Mbps. Dat is twee keer zoveel als nu, maar niet onmogelijk. Aangezien een 4K stream 4 keer 1080p is, schaalt dit algoritme dus wel erg goed.
Ook daar valt eigenlijk niet veel over te zeggen. Ik denk niet dat een video van een volledig groen vlak in 1080p in h.265. Zoveel groter of kleiner is dan eenzelfde video in 4k in h.264. Zoals al aangehaald is compressie afhankelijk van het type beeld. En daaraan gerelateerd ook de presets / gebruikte pipeline. Video codecs zijn heel slim in het bepalen hoe zaken overgebracht worden. Zo kan min of meer ook in een video verwerkt worden dat een object door het beeld beweegt, zonder continu opnieuw de kleuren van alle pixels opnieuw door te geven / op te slaan (dus zeg maar "de pixels tussen deze coördinaten schuiven X pixels op"). Hoe goed de video pipeline deze zaken kan verwerken in de "compressie" is dus weer afhankelijk van CPU kracht, beschikbare tijd, instellingen.
Zie bv al het simpele scenario dat video streaming van op een PC vaak via de GPU wordt gedaan. Dit omdat een GPU dit snel (/efficiënt) kan, live. Maar bv het rippen / transcoden van videobestanden wordt via de CPU gedaan, omdat dit altijd een beter resultaat geeft. Nuet alleen doordat bij het transcoden van een bestand alle / meer informatie beschikbaar is, maar ook doordat een GPU maar met een vaste pipeline / set instellingen werkt. En die ene set instellingen is dus okay-ish voor veel maar nergens echt goed in. Terwijl met software transcoding (op de CPU) de hele video eerst geoptimaliseerd kan worden én een pipeline kan worden opgesteld (dynamisch) die bij het soort beeld past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:23:
Klopt dit? Volgens mij is dat alleen op AppleTV het geval (geweest?)?
[knip]
Iig niet voor Android TV ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alex3305 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:58:
F1TV is het afgelopen jaar overgestapt op H.265 waardoor er maar 'ongeveer' de helft van de bandbreedte van H.264 nodig is voor een vergelijkbare kwaliteit. Een 1080p stream kost F1TV nu ongeveer 7Mbps. Netflix gebruikt voor 4K streams ergens tussen de 15-20Mbps. Dat is twee keer zoveel als nu, maar niet onmogelijk. Aangezien een 4K stream 4 keer 1080p is, schaalt dit algoritme dus wel erg goed. Eerlijk gezegd verbaasde het mij dat ze ergens na de zomerstop geen test met 4K hebben gedaan.

Ter vergelijking. toen ik Ziggo Sport Totaal had gebruikte zij voor hun 1080p H.264 streams al 25Mbps. Dezelfde zender op Ziggo GO zou ergens tussen de 10-15Mbps zitten (of hebben gezeten). Dan zou 4K minimaal een 50Mbps stream zijn en inderdaad wellicht onhaalbaar voor veel huishoudens en televisies. Vergeet ook niet dat bijvoorbeeld LG tv's maar een 100Mbit ethernet aansluiting hebben :X.
Ziggo zat met zijn 4k F1 stream ongeveer op die 25Mbps bitrate, maar echt niet met zijn 1080 uitzending, op geen enkel moment. Ergens vergis jij je daarin.

Het H.265 F1TV verhaal geldt dus niet voor alle geschikte apparaten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
hardware-lover schreef op maandag 8 januari 2024 @ 14:48:
[...]

Ziggo zat met zijn 4k F1 stream ongeveer op die 25Mbps bitrate, maar echt niet met zijn 1080 uitzending, op geen enkel moment. Ergens vergis jij je daarin.

Het H.265 F1TV verhaal geldt dus niet voor alle geschikte apparaten.
Ziggo Sport Totaal Go stream weet ik zeker dat deze op 25Mbps bitrate zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alex3305 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 14:50:
Ziggo Sport Totaal Go stream weet ik zeker dat deze op 25Mbps bitrate zat.
Dan mag je beweren, maar is werkelijk nooit het geval geweest. De originele 1080 stream lag nooit hoger dan ~14Mbit, eerder lager op het laatst toen ze de handel gingen knijpen in hun aanbod.

Een originele F1 satelliet 1080p stream zat op die ~25Mbit, maar deze werd door Ziggo nooit als zodanig gedeeld.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
hardware-lover schreef op maandag 8 januari 2024 @ 14:54:
[...]

Dan mag je beweren, maar is werkelijk nooit het geval geweest. De originele 1080 stream lag nooit hoger dan ~14Mbit, eerder lager op het laatst toen ze de handel gingen knijpen in hun aanbod.

Een originele F1 satelliet 1080p stream zat op die ~25Mbit, maar deze werd door Ziggo nooit als zodanig gedeeld.
Jij hebt het steeds over Ziggo. Ik heb het over Ziggo Sport Totaal Go. Een andere website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alex3305 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 14:54:
Jij hebt het over Ziggo. Ik heb het over Ziggo Sport Totaal Go. Een andere website.
Je mag van me aannemen dat ik weet wat Ziggo deelde aan streaming kwaliteit, via welke weg dan ook ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
hardware-lover schreef op maandag 8 januari 2024 @ 14:55:
[...]

Je mag van me aannemen dat ik weet wat Ziggo deelde aan streaming kwaliteit, via welke weg dan ook ;)
Dan weet je ook dat dit een andere partij is en niets met Ziggo te maken heeft :). Destijds adverteerde de speler daar toch echt mee dat mag je van me aannemen, maar gelukkig ben ik weg bij die ballentent :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Maar om niet verder off-topic te gaan. Met de voorbereidingen van H.265 zou mij een 4K introductie niets verbazen. Ik heb eerder zelf tests gedaan met video's van AVC naar HEVC en daar kwam ik de bij eerder genoemde bitrates uit met vergelijkbare kwaliteit volgens VMAF. En dan gebruik ik een AMD of Intel decoder. Ik neem aan dat met wat professioneel spul de encoding zeker beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:54
Voor de mensen die de bitrates in de gaten willen houden, deze site is redelijk up to date:
https://www.digitalbitrat...?lang=en&liste=2&live=202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alex3305 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 15:06:
Dan weet je ook dat dit een andere partij is en niets met Ziggo te maken heeft :). Destijds adverteerde de speler daar toch echt mee dat mag je van me aannemen, maar gelukkig ben ik weg bij die ballentent :').
Dus Ziggo Sport Totaal wordt nu Ziggo Sport Totaal Go maar heeft uiteindelijk niets met Ziggo te maken als zodanig?

Jij wint, tegen dit soort logica is geen kruid gewassen 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

alex3305 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 15:06:
Ik ben benieuwd waar je dit vandaan haalt. Ziggo schrijft zelf:
Ziggo Sport Totaal GO is de digital-only variant van Ziggo Sport Totaal. Je hebt dan dus alleen via de app of de website toegang tot de 6 Ziggo Sport Totaal zenders. Bij een abonnement via jouw provider heb je ook via de televisie toegang tot de zenders.
Als het ook nog eens een totaal andere dienst zou zijn, zou er ook een ander aanbod zijn, maar zelfs de zenders zijn gelijk. ;) Wellicht dat er een derde partij tussen zit om eea van TV kanaal naar digitale internet stream om te zetten, maar meer dan dat is het niet.

Bron: https://www.ziggosport.nl/veelgestelde-vragen/

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 08-01-2024 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
@CH4OS Ik heb het over Ziggo Sport, eerder bekend als Ziggo Sport Totaal. En daarvoor als Sport1. Deze partij valt onder Liberty Global Content Netherlands BV. Ziggo Sport is een venture van Liberty Global welke ook weer onder Liberty Media valt. VodafoneZiggo of (voor de eenvoudigheid nu) Ziggo valt als apart bedrijf ook onder Liberty Global. En dus ook weer onder Liberty Media. Net zoals Formula One Group ook onder Liberty Media valt.

Behalve de gedeelde naam hebben Ziggo Sport en Ziggo als bedrijf niets met elkaar te maken. Alleen werken Ziggo en Ziggo Sport wat nauwer met elkaar samen dan andere partijen.

Wat jij citeert is dus de website van Ziggo Sport. Waarbij de streams op de app en website, althans toen ik nog Ziggo Sport Totaal had, echt beduidend beter van kwaliteit waren dan de doorgifte via Ziggo GO of via DVB-C. Alleen had je (destijds) bij Ziggo GO bijvoorbeeld alternatieve audio streams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:22
https://www.gpblog.com/nl...d-viaplay-ziggo-2025.html

In 2025 Canal+ ipv VP of Ziggo (als je geen F1TVPro hebt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Zou best kunnen. Canal+ heeft ook al ~30% van de Viaplay aandelen in handen. En sinds kort is Canal+ ook weer terug in Nederland: nieuws: Streamingdienst Canal+ is vanaf vandaag beschikbaar in Nederland.

In Frankrijk is F1TV Pro overigens niet meer af te sluiten en kost een Canal+ abonnement €39,99 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 16:18
Logisch dat het in Frankrijk zo duur is. Met alle successen van Franse teams en coureurs. :P 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Marcel Br op 10-01-2024 12:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:36
F1TV kost in Nederland vanaf heden 94,99.

Edit: ze zijn meerdere landen aan het overzetten naar nieuwe prijzen.

[ Voor 47% gewijzigd door dnmw2705 op 10-01-2024 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Dat is dan als nieuw lid? Mijn doorlopende abbo is nog €64.99 per jaar volgens de website.

[ Voor 5% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-01-2024 12:59 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:27
dnmw2705 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:53:
F1TV kost in Nederland vanaf heden 94,99.

Edit: ze zijn meerdere landen aan het overzetten naar nieuwe prijzen.
Was te verwachten na de deal met Viaplay. Zou me niks verbazen als F1TV niet meer beschikbaar is in de nabije toekomst. Dan kun je alleen via de dikbetaalde partner afnemen. Net zoals in DE en UK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:13

DON PAPA

Tweaker-fan

Blij dat ik mijn abonnement door heb laten lopen, want zo aantrekkelijk zal de aanbieding in februari nu niet zijn denk ik persoonlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:36
Illegal_Alien schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:59:
Dat is dan als nieuw lid? Mijn doorlopende abbo is nog €64.99 per jaar volgens de website.
Geen idee. Ik heb het door laten lopen, dus in december nog 64,99 betaald.
Heel eerlijk vind ik ook dat het product 'F1TV' ondertussen zoveel meer waarde heeft dan toen het in 2018 op de markt kwam. Het zal natuurlijk Viaplay Nederland en F1TV dichter bij elkaar brengen, maar ik vraag mij toch echt af of FOM daar rekening houdt en niet de prijs wijzigt omdat er extra races bijgekomen zijn, de verslaglegging diepergaand worden is en alle kosten eromheen gigantisch gestegen zijn afgelopen jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:37
FastForwardNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:00:
[...]

Was te verwachten na de deal met Viaplay. Zou me niks verbazen als F1TV niet meer beschikbaar is in de nabije toekomst. Dan kun je alleen via de dikbetaalde partner afnemen. Net zoals in DE en UK.
Sorry dat ik vraag, maar wat heeft Viaplay hier precies mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
dnmw2705 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:15:
[...]

Geen idee. Ik heb het door laten lopen, dus in december nog 64,99 betaald.
Heel eerlijk vind ik ook dat het product 'F1TV' ondertussen zoveel meer waarde heeft dan toen het in 2018 op de markt kwam. Het zal natuurlijk Viaplay Nederland en F1TV dichter bij elkaar brengen, maar ik vraag mij toch echt af of FOM daar rekening houdt en niet de prijs wijzigt omdat er extra races bijgekomen zijn, de verslaglegging diepergaand worden is en alle kosten eromheen gigantisch gestegen zijn afgelopen jaar...
Of dat ze het uberhaupt initieel onder de "marktprijs" / met verlies deden aanbieden puur om met een goedkope dienst populair te worden en daarna de prijs (flink) te verhogen wetende dat velen dan denken "maar ik heb het nu toch".

Zie bv Amazon Prime in het algemeen al, waar dat altijd al van gezegd werd. En de recente prijsverhoging iets van 60% of 70% was per maand?

Overigens vind ik €95 nog steeds een okayish prijs. Zeker, 50% duurder. Maar nog steeds minder dan €5 per event. En voor die €5 koop je geen kaartje :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Hmm, er was recentelijk nog een aanbieding voor 55 euro per jaar en nu ineens 100 euro voor een jaar. Ik denk dat ik dan F1TV access neem voor 35 euro per jaar. Ik kijk toch vrijwel alle races uitgesteld. Ik kan er alleen niet achterkomen hoe lang je moet wachten om een race te zien. Als dat net zo lang is als dit jaar om een "race in 30" te bekijken, dan zit ik goed. Als het een week is, dan denk ik dat het vrijwel onmogelijk is om de spoilers te ontwijken. Ik vraag me ook af waar je dan live-timing voor gaat gebruiken. Je kan de timing zien, maar niet de live-feed :?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:49
Ik zie dit bij mijn subscription:

INTRO PRICE €51.99 First Year
THEN €64.99 PER YEAR

Die 51,99 is wat ik vorig jaar heb betaald (was mijn tweede jaar F1TV op hetzelfde account), door een korting.
Ik ga er voor nu vanuit dat mijn volgende betaling in februari nog die 64,99 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
zonoskar schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:24:
[...]

Hmm, er was recentelijk nog een aanbieding voor 55 euro per jaar en nu ineens 100 euro voor een jaar. Ik denk dat ik dan F1TV access neem voor 35 euro per jaar. Ik kijk toch vrijwel alle races uitgesteld. Ik kan er alleen niet achterkomen hoe lang je moet wachten om een race te zien. Als dat net zo lang is als dit jaar om een "race in 30" te bekijken, dan zit ik goed. Als het een week is, dan denk ik dat het vrijwel onmogelijk is om de spoilers te ontwijken. Ik vraag me ook af waar je dan live-timing voor gaat gebruiken. Je kan de timing zien, maar niet de live-feed :?
Volgens mij is Access met 24 uur "vertraging", als het niet nog langer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

zal wel de standaard prijs zijn. Straks met de testdagen komt F1TV meestal met een aanbieding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

zonoskar schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:24:
[...]

Volgens deze pagina: https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html: 2 dagen.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Een dag verder: https://www.gpblog.com/nl...tie-redt-het-bedrijf.html

Canal+ heeft blijkbaar aandelen gekocht in ViaPlay. :) Mogelijk gaat Canal+ dus uiteindelijk ViaPlay overnemen als het over de kop is, geen idee. We houden het er maar op dat het komkommertijd is bij gpblog gezien er geen tot weinig F1 nieuws is. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 10-01-2024 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
greatgonzo schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:37:
zal wel de standaard prijs zijn. Straks met de testdagen komt F1TV meestal met een aanbieding
Was eigenlijk van plan het door te laten lopen.
Maar als de aanbieding straks rond de 75 euro uitkomt is dat toch 20 euro.

Heb overigens nog 65 in mijn profiel staan voor verlenging eind februari.
Iemand een idee hoe dat zit?

[ Voor 13% gewijzigd door sambalbaj op 10-01-2024 13:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 19:11
Bij mij staat ook nog 65 euro en de volgende afschrijving is 15 maart. Ik ben benieuwd.
Moet eigenlijk toegeven dat ik 95 euro wel echt te veel vind... Hoewel het nog steeds onder een tientje per maand is (iets meer dan een tientje als je de seizoensstop niet meeneemt :P )

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

€94,99 voor een nieuw abbo.. :'(
met deze prijzen drijf je wel mensen naar de alternatieve routes, door een turks of Indiaas abbo te nemen

[ Voor 15% gewijzigd door greatgonzo op 10-01-2024 14:04 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobertMe
Heb net op de chat gevraagd. Bestaande abonnementen lopen door aan de oude prijs van €65. Geen paniek dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 12:07
Toch maar fijn dat deze automatisch verlengd is begin december haha...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:45
RobertMe schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:02:
Heb net op de chat gevraagd. Bestaande abonnementen lopen door aan de oude prijs van €65. Geen paniek dus :p
Je zal maar paar dagen geleden abo hebben stopgezet (per einddatum van 7 februari), in de hoop op een goeie aanbieding straks..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
Ik moet zeggen dat wanneer het over de €100 gaat, dat het voor mij wel een mentaal punt raakt waarbij ik mijzelf af ga vragen of ik wel F1 blijf kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
RobertMe schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:02:
Screenshot?

hoi

Pagina: 1 ... 33 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen