[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 75 76 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:17
Geen issue met de F1 App op de Chromecast 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:39
alienfruit schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:24:
Hebben jullie ook problemen met het inloggen in F1 TV? Krijg CORS errors in Safari.
Ja, ik kan vanaf geen enkel device inloggen! :(

*Edit: Via 5G werkt het wel! :?

[ Voor 6% gewijzigd door Danielson op 24-10-2025 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:11
Ik kijk nu sinds een aantal races met de 4k variant van F1pro. Maar toch zie ik wat microstutters in het beeld zo nu en dan.
Alles staat voor zover ik weet goed ingesteld op de Chromecast (50hz, hw overlay uit). En de LG C4 ook

Ervaren andere kijkers dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:54
Danielson schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:06:
[...]

Ja, ik kan vanaf geen enkel device inloggen! :(

*Edit: Via 5G werkt het wel! :?
Hier ook af en toe spontaan halverwege het kijken , via 5G niks geen last , gebruik je ook ipv6 van kpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10:28
(Ik kijk uitgesteld)
Is het iemand opgevallen dat er in de F1LIVE-feed van FP1 geen onboard-beelden zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:39
(KBX) Harkanoid schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:53:
[...]

Hier ook af en toe spontaan halverwege het kijken , via 5G niks geen last , gebruik je ook ipv6 van kpn?
Wel KPN, maar geen ipv6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Yep ik kon niet meer inloggen gisteravond, straks maar eens kijken hoe of wat, ik kijk via ATV …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:54
Dat dacht ik ook totdat ik op www.watismijnip.nl keek en zag dat mijn ip toch begon bij 2a02:a466:x.x.x.x.x.x

Misschien verslikt hij zich daarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
b.o.n.s schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:31:
Ik kijk nu sinds een aantal races met de 4k variant van F1pro. Maar toch zie ik wat microstutters in het beeld zo nu en dan.
Alles staat voor zover ik weet goed ingesteld op de Chromecast (50hz, hw overlay uit). En de LG C4 ook

Ervaren andere kijkers dit ook?
Misschien eens proberen om die HW-overlays juist níet uit te zetten? Die workaround is al een tijdje niet meer nodig als je Chromecast de laatste updates heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:03
Is al bekend wat een jaarabonnement bij F1TV gaat kosten in 2026?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:25
Die F1 live app is een zegen maar de menustructuur is wel heel vreemd. Je kan niet eens zien wanneer of hoe laat de volgende sessie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:19
Rene44 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:24:
Die F1 live app is een zegen maar de menustructuur is wel heel vreemd. Je kan niet eens zien wanneer of hoe laat de volgende sessie is?
In welke app kijk je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Rene44 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:24:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T-YS4uZbKYwqH-w_SxmjOYforaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kIsDQG7bFKt7PJqZJRETNjXA.jpg?f=fotoalbum_large

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Pagina: 1 ... 75 76 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen