Ja, ik kan vanaf geen enkel device inloggen!alienfruit schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:24:
Hebben jullie ook problemen met het inloggen in F1 TV? Krijg CORS errors in Safari.
*Edit: Via 5G werkt het wel!
[ Voor 6% gewijzigd door Danielson op 24-10-2025 21:10 ]
Ik kijk nu sinds een aantal races met de 4k variant van F1pro. Maar toch zie ik wat microstutters in het beeld zo nu en dan.
Alles staat voor zover ik weet goed ingesteld op de Chromecast (50hz, hw overlay uit). En de LG C4 ook
Ervaren andere kijkers dit ook?
Alles staat voor zover ik weet goed ingesteld op de Chromecast (50hz, hw overlay uit). En de LG C4 ook
Hier ook af en toe spontaan halverwege het kijken , via 5G niks geen last , gebruik je ook ipv6 van kpn?Danielson schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:06:
[...]
Ja, ik kan vanaf geen enkel device inloggen!
*Edit: Via 5G werkt het wel!
(Ik kijk uitgesteld)
Is het iemand opgevallen dat er in de F1LIVE-feed van FP1 geen onboard-beelden zitten?
Is het iemand opgevallen dat er in de F1LIVE-feed van FP1 geen onboard-beelden zitten?
Wel KPN, maar geen ipv6(KBX) Harkanoid schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:53:
[...]
Hier ook af en toe spontaan halverwege het kijken , via 5G niks geen last , gebruik je ook ipv6 van kpn?
Dat dacht ik ook totdat ik op www.watismijnip.nl keek en zag dat mijn ip toch begon bij 2a02:a466:x.x.x.x.x.x
Misschien verslikt hij zich daarin
Misschien eens proberen om die HW-overlays juist níet uit te zetten? Die workaround is al een tijdje niet meer nodig als je Chromecast de laatste updates heeft.b.o.n.s schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:31:
Ik kijk nu sinds een aantal races met de 4k variant van F1pro. Maar toch zie ik wat microstutters in het beeld zo nu en dan.
Is al bekend wat een jaarabonnement bij F1TV gaat kosten in 2026?
Die F1 live app is een zegen maar de menustructuur is wel heel vreemd. Je kan niet eens zien wanneer of hoe laat de volgende sessie is?
In welke app kijk je?Rene44 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:24:
Die F1 live app is een zegen maar de menustructuur is wel heel vreemd. Je kan niet eens zien wanneer of hoe laat de volgende sessie is?
Rene44 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:24:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen