Schiet tussen de palen en je scoort!
Bah
Op ziggo wifi en Vodafone 5g
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Viel hier vlak voor de start ook één keer uit, nu hopen dat ie het volhoudt.Mel33 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 21:08:
Gp radio is bagger met vpn in belgie. Valt steeds uit
Bah
Op ziggo wifi en Vodafone 5g
Nu is norton vpn niet echt een topper, maar kheb jaren geen problemen, Nu op ziggo wifi en dus vodafone4g wel.
ik praat dan over een iphone vodafone en een samsung lebara mobiel
Ik zie(pc) een optie in multif1 voor gpradio, maar als ik op me pc norton- vpn aan zet voor belgie, krijg ik een error bij beeld, en gp radio doet het daar dan ook nog niet.
Hoe moet ik dat daar instellen in multiviewerf1
op de pc heeft norton vpn wel moeite op ziggo lijn, (lan)
Oh ik heb het al. Zonder vpn in mutiviewer de live feed vh beeld opstarten, en dan pas de vpn aan doen en gpradio kiezen, werkt.
maar het valt dus alleen op gp radio constant uit en aan. wel iets met ziggo te doen en nortonVPN natuurlijk.Ik neig meer naar ziggo omdat het ook op vodafone4g slecht is.
Lebara (kpn dus) en nortonvpn is oke op mobiel
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Waarom niet de F1 Live stream gebruiken? Die met Coulthard bedoel ik, dus niet de Sky audio stream.dr.lowtune schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 22:25:
F1tv met Nederlandstalige audio is zojuist ook weer instabiel geworden. Toch maar eens kijken of de Engelstalige stream beter is.
Die James Hinchcliffe vind ik trouwens verrassend goed met zijn commentaar.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 100% gewijzigd door PatrickC op 29-10-2023 22:52 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit was voor mij de tip: Op Apple TV in de instellingen van de F1TV app de taal even anders instellen en dan meteen weer terug naar Nederlands. Daarna startte de Nederlandse streaming meteen!Ping83 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:41:
[...]
Zet je app taal op de Apple TV eens op Engels, dan start hij de F1 live stream en heb je geen draaiend wieltje. Daarna zet je hem over op de internationale stream met NL commentaar. Werkt bij mij zo prima.
F1TV pro streamen met iPhone via Airplay naar LG tv werkt bij mij nu al twee races niet (Austin en Mexico). Stream start niet op en/of BM2101 etc errors. De language in de app staat op Engels (stond altijd al op Engels). Zelfs een archief item streamen werkt niet.
Bij allebei de weekenden de volgende ochtend na de race opnieuw geprobeerd een stream op te starten en dan heb ik nul problemen.
Vroeger nooit issues mee gehad dus erg irritant. Issue lijkt me dan toch bij F1TV pro te zitten. Capaciteit ofzo
[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 30-10-2023 11:11 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hier lukte dat gisteravond inderdaad ook niet.meesje schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:52:
Het probleem met (uitgesteld/live) starten de stream met NL commentaar (op Apple TV) is nog steeds niet opgelost. Met taal Engels start de stream wel gelijk. Met NL commentaar moest ik drie keer opnieuw de stream starten.
©2004
Same here, had nog een chromecast liggen dus die maar weer in de TV gedaan.Help!!!! schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:09:
Fwiw:
F1TV pro streamen met iPhone via Airplay naar LG tv werkt bij mij nu al twee races niet (Austin en Mexico). Stream start niet op en/of BM2101 etc errors. De language in de app staat op Engels (stond altijd al op Engels). Zelfs een archief item streamen werkt niet.![]()
![]()
Bij allebei de weekenden de volgende ochtend na de race opnieuw geprobeerd een stream op te starten en dan heb ik nul problemen.
Vroeger nooit issues mee gehad dus erg irritant. Issue lijkt me dan toch bij F1TV pro te zitten. Capaciteit ofzo
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Wanneer en door welke partij gaat dit opgelost worden?
Tweakers gaat het niet voor je oplossen in ieder geval. Je hebt nu 2 opties. Die appel terug in de fruitmand gooien of een goedkope chromecast eraan hangen om te kijken. Ik verwacht niet dat dit op korte termijn opgelost gaat worden, zeker niet omdat het al zo lang speelt.Ad416 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 08:51:
Hier lukt het ook niet. Met Engels geen probleem maar hier betalen we toch niet voor.
Wanneer en door welke partij gaat dit opgelost worden?
Gister voor kwalificatie weer overgeschakeld naar nederlands en ik kon zonder problemen de stream starten.
Hier ook op AppleTV.
Je zou de Apple TV thread moeten volgen, denk dat je je dan niet afvraagt waar de storing zitAd416 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:21:
Wie zegt dat het Apple gerelateerd is.Is niet F1 pro waar de storing zit denk je?
Ok maar waarom heb ik dan de volgende dag geen issues als het aan iphone / airplay zou liggenRagnar9999 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:42:
[...]
Je zou de Apple TV thread moeten volgen, denk dat je je dan niet afvraagt waar de storing zit
PC Specs
De kwaliteit van de stream past zich aan bij het commentaarmeesje schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:52:
Het probleem met (uitgesteld/live) starten de stream met NL commentaar (op Apple TV) is nog steeds niet opgelost. Met taal Engels start de stream wel gelijk. Met NL commentaar moest ik drie keer opnieuw de stream starten.
Maar er is geen update van de F1TV app geweest volgens mij, dus heel gek is het nog niet. Heeft iemand het al gemeld bij @f1help op X of ergens anders?
En zo ja wat was hun reactie?
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
? waarom zou het dan aan F1TV pro liggen als ik en vele anderen geen problemen hebben?Help!!!! schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:48:
[...]
Ok maar waarom heb ik dan de volgende dag geen issues als het aan iphone / airplay zou liggen
Ik draai het even om voor je: ik heb hier mijn F1TV product op Android apparaten draaien. Een Chromecast TV, een Sony Android TV, telefoons. Nergens heb ik enig probleem met F1TV of andere streaming platformen.Help!!!! schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:48:
[...]
Ok maar waarom heb ik dan de volgende dag geen issues als het aan iphone / airplay zou liggen
Ik vroeg mezelf hier remco_k in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4" op 20 oktober al af waar mensen vandaan halen dat het probleem maar bij F1TV moet liggen. Nergens is daar maar enige richting voor om dat te denken. Ik begrijp wel dat het vertrouwen in Apple producten heel hoog is. Maar ook zij maken fouten en ook zij komen weleens in de situatie dat er iets heel erg stuk is en dat dat even kan duren.
[ Voor 34% gewijzigd door remco_k op 04-11-2023 10:14 ]
Alles kan stuk.
Wat kan jij eraan doen? Bij beide platformen je klacht indienen, duidelijk je probleem beschrijven en vooral welke hardware en software (exacte iOS en F1TV versie) je gebruikt erbij zetten. Zoveel mogelijk info geven. Zoals wanneer het wel of niet werkt en (als het kan) hoe het gedrag te reproduceren is. Dat laatste is voor software ontwikkelaars een enorme hulp. (Zei de software ontwikkelaar).
[ Voor 26% gewijzigd door remco_k op 04-11-2023 10:20 ]
Alles kan stuk.
Alles kan stuk.
De LG implementatie van AirPlay was toch nooit officieel ondersteund?Help!!!! schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:09:
Fwiw:
F1TV pro streamen met iPhone via Airplay naar LG tv werkt bij mij nu al twee races niet (Austin en Mexico). Stream start niet op en/of BM2101 etc errors. De language in de app staat op Engels (stond altijd al op Engels). Zelfs een archief item streamen werkt niet.![]()
![]()
Volgens mij was de officiële ondersteuning van F1TV altijd alleen voor Apple devices, dus als je zo’n Apple kastje had.
Hier altijd via chromecast naar LG tv gedaan.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[ Voor 8% gewijzigd door Alexknl op 04-11-2023 15:08 ]
Dit is de oplossing:Help!!!! schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:09:
Fwiw:
![]()
• Start in de F1 TV app een niet-live programma en scroll een paar minuten vooruit
• Cast dit programma naar de tv en druk op de "terug knop" om naar het hoofdmenu in de app te gaan
• Ga naar het live programma en cast deze naar de tv
En voilà er volgt direct een verbinding en het werkt.
[ Voor 32% gewijzigd door MrIV op 04-11-2023 16:00 ]
Klopt. De F1 app ondersteunt alleen Airplay via Apple TV. Dus niet airplay via de tv zelf helaas.YakuzA schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 10:41:
[...]
De LG implementatie van AirPlay was toch nooit officieel ondersteund?
Volgens mij was de officiële ondersteuning van F1TV altijd alleen voor Apple devices, dus als je zo’n Apple kastje had.
Hier altijd via chromecast naar LG tv gedaan.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Google TVOMD schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 19:40:
Wat moet ik nu aanschaffen om f1tv gewoon op mijn LG te kijken? Ik schijt hier enorm van, AirPlay is AirPlay. Schijtbedrijven
Daily driver; MB R171 SLK280
Als in Chromecast? Heb nog wel een hele oude liggen

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Sinds dit seizoen de 4k. Echt nog nooit problemen gehad.OMD schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 19:46:
[...]
Als in Chromecast? Heb nog wel een hele oude liggen, dat gaat zeker niet werken…
https://tv.google/
Engels gaat inderdaad wel gelijk goed. Deze keer kijk ik de shootout en sprint volledig nadat deze zijn afgelopen en dan start de stream met NL commentaar wel gelijk op. Hopelijk lossen ze het snel op. Ik had ergens gelezen dat het probleem in ieder geval bekend was.Alexknl schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 15:07:
Apple TV op Engels gezet en springt nu wel meteen bij opstarten naar live. Vrij snel ook zonder bufferen. Vreemd, maar ik laat hem voorlopig maar even op Engels staan dan zolang er nog geen update komt.
[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 04-11-2023 21:08 ]
Werkt prima met mn LG G2 en een iPhone.MrIV schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 15:43:
[...]
Klopt. De F1 app ondersteunt alleen Airplay via Apple TV. Dus niet airplay via de tv zelf helaas.
Met chromecast casting zijn de beelden heel schokkerig.
Dat klinkt niet goed. Hoe cast je dan?CyBeRSPiN schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 21:20:
Van mn iPhone naar Chromecast met Google TV of naar een Philips tv.Olaf van der Spek schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 21:27:
[...]
Dat klinkt niet goed. Hoe cast je dan?
Als ik de app op de chromecast zelf gebruik is het wel vloeiend en met Airplay dus ook.
Geen idee waarom casten zoveel slechter is.. heb gelukkig meerdere opties.
Dan heb je geluk. Op mijn LG CX werkt het nog enkel met de eerder vermelde omweg.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 21:20:
[...]
Werkt prima met mn LG G2 en een iPhone.
Ik had vorig jaar viaplay, dit jaar f1 tv, maar dit jaar ook iptv via een "grijze" provider.
Maar dat werkt altijd, haarscherp, olaf mol comentaar of niet, wat je zelf wil.
De "grijze' wegen werken vlekkeloos, en als ik de officiële door mij betaalde f1 app gebruik vaak gezeur....
Hoezo met F1tv gezeur? ik heb dat echt nooit, ik kijk via mijn Shield. Kijk je toevallig met een Apple device?Grolsch schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 22:56:
Wat een gezeur toch met al die officiële app's.
Ik had vorig jaar viaplay, dit jaar f1 tv, maar dit jaar ook iptv via een "grijze" provider.
Maar dat werkt altijd, haarscherp, olaf mol comentaar of niet, wat je zelf wil.
De "grijze' wegen werken vlekkeloos, en als ik de officiële door mij betaalde f1 app gebruik vaak gezeur....
Olav Mol mis ik wel moet ik zeggen.
Opera browser/vpn/GrandPrixRadio/check

En dan nog even "gelijk leggen" zoals Olav zegt.
Ach, volgend jaar weer een kans. viaplay is dan ws. uit de lucht, de nieuwe provider pakt het hopelijk volwassener aan. Goede verslaglegging zonder al te populair geblaat of rijdersvoorkeuren zou ik prima vinden
Zie eerst wat je al hebt. Een msWindows laptop met MultiViewer voor F1 en een kabeltje naar de tv is hier de voorkeur bij wedstrijden. Op het laptop scherm dan een paar extra kanalen zoals de driver-tracker of zo.OMD schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 19:40:
Wat moet ik nu aanschaffen om f1tv gewoon op mijn LG te kijken? Ik schijt hier enorm van, AirPlay is AirPlay.
Bij de qualificaties doe ik het makkelijker vanaf een mobiel naar een chromecast.
Ik gebruik geen Apple apparatuur, telefoon + TV = Samsung met Android.Arjantje72 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 23:27:
[...]
Hoezo met F1tv gezeur? ik heb dat echt nooit, ik kijk via mijn Shield. Kijk je toevallig met een Apple device?
Olav Mol mis ik wel moet ik zeggen.
Als Mediabox gebruik ik een Formuler Z11 pro, hierop draait dus IPTV d.m.v. de MyTvOnline 3 app, maar ook de officiële F1 TV app draait hier op.
En laatst had ik een keer problemen met die app, maar wat dat precies was weet ik niet meer, het werkte in ieder geval niet.
[ Voor 78% gewijzigd door Slavy op 05-11-2023 18:41 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Hier ook. Beste aankoop en nul issues met F1TV sinds ik een shield heb.Bvanham schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:08:
Hier alles weer soepel f1tv op shield max resolutie geen haperingen
Helaas heb ik altijd een paar keer gedurende de race dat ie de 42sec buffering op maakt en ik halverwege weer alles opnieuw kan synchroniseren 😠 Iemand een oplossing?mir4dor schreef op zondag 5 november 2023 @ 01:55:
[...]
Opera browser/vpn/GrandPrixRadio/check![]()
En dan nog even "gelijk leggen" zoals Olav zegt.
(Luister via webpagina in Opera)
Geen idee. Ik gebruik de Opera app op mijn Acer Chromebook. Dat gaat eigenlijk altijd goedRF1000 schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:32:
[...]
Helaas heb ik altijd een paar keer gedurende de race dat ie de 42sec buffering op maakt en ik halverwege weer alles opnieuw kan synchroniseren 😠 Iemand een oplossing?
(Luister via webpagina in Opera)
Kijk even naar de TIP van @TexMex onder "Grand Prix Radio" op de voorpagina van dit forum ([F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4) Die link werkt bij mij (in firefox) zonder problemen en zonder nadere instellingen.MikeyMan schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:20:
Damnit... Hidemyip doet het niet meer in Chrome. Krijg het niet voor elkaar om Grand Prix Radio commentaar toe te voegen
En ook goed: ongeveer een kwartiertje na de race ook terugluisteren (onderaan de genoemde pagina) voor als je uitgesteld wilt kijken.
fwiw: De F1TV iOS app is ook geupdate.JPD68 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:19:
Zie dat er een nieuwe release(R27) is van de F1 TV app voor Android... maar niet voor Android TV. Hoop dat deze van het weekend wel blijft werken.
PC Specs
Gewoon F1TV Viewer gebruiken voor Android TV. Veel beter.JPD68 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:19:
Zie dat er een nieuwe release(R27) is van de F1 TV app voor Android... maar niet voor Android TV. Hoop dat deze van het weekend wel blijft werken.
Doet die het nog? De laatste keer dat ik die gebruikt heb is vorig seizoen... Of het seizoen daarvoor.cordonbleu schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:26:
[...]
Gewoon F1TV Viewer gebruiken voor Android TV. Veel beter.
Heb hem dit seizoen tot nu toe elke race gewoon kunnen gebruiken. Moet alleen na een aantal dagen weer even opnieuw inloggen.JPD68 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:49:
[...]
Doet die het nog? De laatste keer dat ik die gebruikt heb is vorig seizoen... Of het seizoen daarvoor.
Inderdaad werkt nog steeds als een speer, net wat je zegt om de zoveel dagen even opnieuw inloggen en klaar.cordonbleu schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:26:
[...]
Gewoon F1TV Viewer gebruiken voor Android TV. Veel beter.
https://github.com/leonardoxh/race-control-tv
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nog ergens iets van een changelog of moeten we maar hopen en bidden dat er niks ingrijpends is gewijzigd en alles nog werkt?JPD68 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:19:
Bug fixes & performance improvements 🙂The_Admin schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:50:
[...]
Nog ergens iets van een changelog of moeten we maar hopen en bidden dat er niks ingrijpends is gewijzigd en alles nog werkt?
Net gecheckt, lijkt er inderdaad op. Versie 1.19.0 dateert al van 28 sep. 2023. iOS zit sinds twee dagen op 2.20.0. Hopelijk verschijnt er ook snel een update voor de tvOS versie.Ad416 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 14:31:
IK heb nu in de F1 app de versie 1.19.0(439) is dit dan tot nu de laatste versie voor de AppleTV??
[ Voor 14% gewijzigd door meesje op 15-11-2023 18:30 ]
Ah ik bedoelde de F1 TV Player.... die werkt niet meer volgens mij. Althans het lukt mij niet daar in te loggen. Zal deze app eens proberen. Sideloaden vanaf Github neem ik aan?Pierre schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:31:
[...]
Inderdaad werkt nog steeds als een speer, net wat je zegt om de zoveel dagen even opnieuw inloggen en klaar.
https://github.com/leonardoxh/race-control-tv
Inderdaad sideloaden vanaf Github en installeren op je device.JPD68 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:28:
[...]
Ah ik bedoelde de F1 TV Player.... die werkt niet meer volgens mij. Althans het lukt mij niet daar in te loggen. Zal deze app eens proberen. Sideloaden vanaf Github neem ik aan?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Gelukt, had de oude app er nog opstaan en die 2 lusten elkaar niet, die verwijderd, de GitHub versie geïnstalleerd en voila 😎Pierre schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:30:
[...]
Inderdaad sideloaden vanaf Github en installeren op je device.
Hier nu op de shieldtv voor het eerst problemen, springt de hele tijd terug in bitrate en kwaliteit. Nog nooit eerder zo gehad, herstart werkte niet. Op 1920 forceren zorgt ervoor dat het helemaal niet meer werkt...Turb0Turb0 schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:30:
[...]
Hier ook. Beste aankoop en nul issues met F1TV sinds ik een shield heb.
Nul issues hier. Zet hem altijd vast op 1920.charrel schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:31:
[...]
Hier nu op de shieldtv voor het eerst problemen, springt de hele tijd terug in bitrate en kwaliteit. Nog nooit eerder zo gehad, herstart werkte niet. Op 1920 forceren zorgt ervoor dat het helemaal niet meer werkt...
Ik heb geluk dat mijn ouders ViaPlay hebben waardoor ik alsnog F1 kan kijken.meesje schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:03:
Wat een verrassing! Ik zet net op mijn Apple TV de kwalificatie aan en warempel, deze doet het gelijk (met NL commentaar). Hopelijk is dit niet incidenteel.
De laatste drie F1 weekenden was het niet mogelijk om beeld te krijgen via de F1 TV app op een Apple TV.
<reageer even in dit topic>Chevy454 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:06:
De Q vertraagd aan het terug kijken. Maar wat is het commentaar toch zo zwak. Ze hebben de motor helemaal open gezet qua vermogen. Welke *piep* heeft de memo nog niet gelezen dat de motormodus vast staat en dat je enkel terug mag schroeven?
Als je F1 TV hebt moet je eens een race (of Q sessie) zonder commentaar kijken. Met alleen de geluidseffecten. Het wordt tegenwoordig dusdanig goed in beeld gebracht dat je alle actie op de baan wel te zien krijgt. De graphics geven je alle info die je nodig hebt.
Het commentaar voegt aan de feitelijke informatievoorziening helemaal niets toe. Dus als je je er aan ergert (doe ik ook) kun je het gewoon uitzetten.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
En geen enkel ander apparaat dat je met een kabel aan de TV kan knopen?nielsn schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:48:
[...]
Ik heb geluk dat mijn ouders ViaPlay hebben waardoor ik alsnog F1 kan kijken.
De laatste drie F1 weekenden was het niet mogelijk om beeld te krijgen via de F1 TV app op een Apple TV.
Dat was niet nodig omdat de ViaPlay app wel werkt.JPD68 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:15:
[...]
En geen enkel ander apparaat dat je met een kabel aan de TV kan knopen?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Lag aan m'n netwerk
[ Voor 22% gewijzigd door MailMan op 19-11-2023 07:58 ]
Heb je wel de internationaal stream aan staan? Want op de F1 stream heb je de Nederlandse taal keus niet.Twee Dee schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:18:
Ik heb deze race (Las Vegas) ineens geen keuze voor talen via f1TV, heeft iemand anders dat ook?
[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 19-11-2023 08:16 ]
Hmm, normaal is dat wel de eerste die vanzelf opstart maar misschien dat dat 'm was ja. Zal ik de volgende keer op letten, bedankt!DON PAPA schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:00:
[...]
Heb je wel de internationaal stream aan staan? Want op de F1 stream heb je de Nederlandse taal keus niet.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Andere mensen die hier ook last van hebben? Ik kijk via de f1tv app op nvidia shield. Dit gebeurde ook altijd met viaplay
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
had dit maandje geleden ook, daarvoor volgens mij niet
Ik ook: klikte op ‘vanaf het begin’ maar zag een interview met Perez. Gauw weg geklikt en opnieuw: zelfde verhaal. Daarna deed ie het wel goed, maar vermoedde ik al dat Perez hoog zou eindigen. Desondanks toch spannende race gezien. F1-app op Google-TV.kuruya schreef op zondag 19 november 2023 @ 11:41:
Vanochtend wilde ik gaan kijken terwijl de race net afgelopen was, alleen kreeg ik heel leuk de laatste ronde te zien. Moest dus met mijn ogen dicht terugscrollen naar het begin.
Andere mensen die hier ook last van hebben? Ik kijk via de f1tv app op nvidia shield. Dit gebeurde ook altijd met viaplay
Zelfde hier maar teruggaan en opnieuw kiezen loste het probleem op.kuruya schreef op zondag 19 november 2023 @ 11:41:
Vanochtend wilde ik gaan kijken terwijl de race net afgelopen was, alleen kreeg ik heel leuk de laatste ronde te zien. Moest dus met mijn ogen dicht terugscrollen naar het begin.
(ik zag te vroeg de tekst Dutch national anthem in beeld
Vorig jaar enkel even omdat mijn kaart was vernieuwd, dat moest even worden aangepast.Pierre schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:45:
Deze week moet ik mijn abonnement met F1TV verlengen, vorig jaar gezeik met mijn credit kaart. Ben benieuw of het morgen weer fout gaat. Meer mensen die dit hebben?
Dit jaar is de verlenging, deze week opnieuw, probleemloos gegaan.
Testing, one, two ...
Ik zou hem annuleren. Eventueel maandje nog extra doen als de volgende race er niet in zit, maar daarna is het seizoen gewoon afgelopen.Pierre schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:45:
Deze week moet ik mijn abonnement met F1TV verlengen, vorig jaar gezeik met mijn credit kaart. Ben benieuw of het morgen weer fout gaat. Meer mensen die dit hebben?
Dan kun je beter wachten op de aanbieding van de start van het seizoen want dat is goedkoper. Plus je bespaart even een paar maanden waar geen content komt
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 19-11-2023 21:35 ]
De aanbieding geldt alleen voor nieuwe abonnees. Je moet dus wel weer een ander emailadres gebruiken.Martinspire schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:35:
[...]
Ik zou hem annuleren. Eventueel maandje nog extra doen als de volgende race er niet in zit, maar daarna is het seizoen gewoon afgelopen.
Dan kun je beter wachten op de aanbieding van de start van het seizoen want dat is goedkoper. Plus je bespaart even een paar maanden waar geen content komt
"When you grow up your heart dies"
Ik heb dit ook met enige regelmaat, maar ik vraag me af of het komt omdat ik mijn account deel met mijn vader en dat dat is waar hij was gebleven. Delen jullie ook toevallig?kraanwagen schreef op zondag 19 november 2023 @ 14:34:
[...]
Ik ook: klikte op ‘vanaf het begin’ maar zag een interview met Perez. Gauw weg geklikt en opnieuw: zelfde verhaal. Daarna deed ie het wel goed, maar vermoedde ik al dat Perez hoog zou eindigen. Desondanks toch spannende race gezien. F1-app op Google-TV.
...
Thanks for the reminder, het duurt bij mij nog wel even voordat ze gaan belasten maar ik kan het maar alvast aangepast hebben..hardware-lover schreef op zondag 19 november 2023 @ 19:35:
[...]
Vorig jaar enkel even omdat mijn kaart was vernieuwd, dat moest even worden aangepast.
Dat was ik niet van plan, ik verleng gewoon omdat ik ook na volgende week races terug wil kijken. In de periode tot het volgende seizoen ga ik sezoen 2021 nog eens een keer kijken.Martinspire schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:35:
[...]
Ik zou hem annuleren. Eventueel maandje nog extra doen als de volgende race er niet in zit, maar daarna is het seizoen gewoon afgelopen.
Nee, ik deel m’n account niet.Rav schreef op maandag 20 november 2023 @ 03:13:
[...]
Ik heb dit ook met enige regelmaat, maar ik vraag me af of het komt omdat ik mijn account deel met mijn vader en dat dat is waar hij was gebleven. Delen jullie ook toevallig?
Ook erg traag en regelmatig de resolutie van de Rabobank Random Reader.
Zowel via chromecast als de F1 TV app op mijn formuler.
Via de website of de Play/Appstore? De eerste optie geeft best vaak problemen. Laat het zelf via de Playstore verlengen en dat werkt wel.Pierre schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:45:
Dan is het alsnog goedkoper om tot het nieuwe seizoen maandelijks te betalen en dan de grote aanbieding te gebruiken. Desnoods met een nieuwe account.Pierre schreef op maandag 20 november 2023 @ 07:19:
[...]
Dat was ik niet van plan, ik verleng gewoon omdat ik ook na volgende week races terug wil kijken. In de periode tot het volgende seizoen ga ik sezoen 2021 nog eens een keer kijken.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen