Iām not superstitious, but I am a little stitious.
Wissel naar F1 live stream.rmr1 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:20:
Hier ook steeds of problemen met de netwerk connectie, BM2101 of BM2001.
Kon nog net de opwarm ronde bekijken en toen was het klaar
Hoe doe ik dit, hij start niet eens op
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Helaas ook error BM2001
Dit allemaal op een iPad.
Voorbeschouwing terugkijken oid werkt wel gelijk
Zet de taal op Engels en hij werkt wel met Engels commentaar dat wel.rmr1 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:23:
[...]
Helaas ook error BM2001
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Thanks, dat werkt!Floppie schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:23:
Ik kan op iPhone de international stream starten en dan airplayen naar TV
Van de Apple TV blijf ik af.
Op iPad start je de stream. Wanneer de foutmelding met BM2001 klik je niet op āafwijzenā, maar klik je dit blok weg met het kruisje. Dan kun je aan de rechterkant van je scherm wisselen van stream (aan rechterkant van scherm klikken).
Nogmaals wissel naar F1 live stream. Hoe? Zie het bericht hierboven,rmr1 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:23:
[...]
Helaas ook error BM2001
Yess dat werkt!!gielie schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:24:
[...]
Zet de taal op Engels en hij werkt wel met Engels commentaar dat wel.
We geven gewoon VIAPLAY (wederom) de schuld, die leveren het NL commentaar Ʃn zetten de stream door
Dat is een goed advies. Zelf kijk ik nu naar de F1 live stream. Kennelijk zit het issue in NL commentaar in de internationale stream.gielie schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:24:
[...]
Zet de taal op Engels en hij werkt wel met Engels commentaar dat wel.
Haha, gaan we zeker doen!Will_M schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:28:
[...]
We geven gewoon VIAPLAY de schuld, die leveren het NL commentaar Ʃn zetten de stream door
©2004
Op iPad ook NL commentaar wanneer ik kies voor de statistieken (grafiek symbool) stream.hk12nl schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:30:
Via multiviewer op de Mac werkt het met Nederlands commentaar. Op de iPhone en Apple TV werkt het nog niet.
Via de iPhone ook BM2001, andere stream werkt wel, deze nu met AirPlay op de tv. Hopelijk spoedig beterschap dit is ruk..
ATV werkt ook (gewoonNovarion schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:37:
Hier ook waardeloos en niet werkbaar op de AppleTV. Heeft altijd goed gewerkt, laatste tijd al veel gehannes met het werkend krijgen van de livestreams. Nu werkt het helemaal niet.
Via de iPhone ook BM2001, andere stream werkt wel, deze nu met AirPlay op de tv. Hopelijk spoedig beterschap dit is ruk..

En bedankt.... @ViaPlay
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 22-10-2023 21:42 ]
Met NL commentaar? Want daar zit (of zat?) het issue.rmr1 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:39:
Hier werkt alles weer normaal
Edit: op iPad werkt het inderdaad weer.
Edti2: op ATV ook.
[ Voor 13% gewijzigd door meesje op 22-10-2023 21:43 ]
Ligt het echt aan de taal? Want dan zet ik die sowieso even op Engels, aangezien het tv geluid altijd op mute gaat en Olav aanstaat op een ander apparaat (Sonos).Will_M schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:39:
[...]
ATV werkt ook (gewoon?) als je in de F1TV Pro App ƩƩrst je taal (profiel) op Engels zet en daarna pas de stream opstart.
En bedankt.... @ViaPlay![]()
Ja, het probleem zat in de internationale stream met NL commentaar. Nu doet alles het weer.Alexknl schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:46:
[...]
Ligt het echt aan de taal? Want dan zet ik die sowieso even op Engels, aangezien het tv geluid altijd op mute gaat en Olav aanstaat op een ander apparaat (Sonos).
Maar opgelost door m op de iPad te starten en met AirPlay naar de ATV te zetten.
Wat een schijt kwaliteit nu.
Dat is niet meer nodig, zie de berichten hiervoor.sambalbaj schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:49:
F1TV app op ATV werkt waardeloos dit weekend.
Maar opgelost door m op de iPad te starten en met AirPlay naar de ATV te zetten.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
NL behoort echt te werken. Ik wissel nu op de Apple TV zonder problemen tussen F1 live en internationaal (met NL).Novarion schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:55:
International stream werkt inderdaad wel op de AppleTV. NL weinig succes hier.
Klopt! Nu zonder enig probleem inderdaad.meesje schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:59:
[...]
NL behoort echt te werken. Ik wissel nu op de Apple TV zonder problemen tussen F1 live en internationaal (met NL).
"When you grow up your heart dies"
Daily driver; MB R171 SLK280
Ik heb altijd F1TV Live op staan. Prima commentaar en om heel eerlijk te zijn mis ik Jack en Olav niet. Maar dat kan ook komen omdat ik ook jaren Sky Sports F1 heb gekeken in de jaren dat de F1 niet op een Nederlandse zender te zien was.mir4dor schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:59:
Geen probleem hier met Google TV. Wel moest ik Olav en Jack missen omdat Opera steeds stopte. Dan maar F1 live geluisterd
Ik denk dat jullie of Apple hebben of een te snelle internet verbinding
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ik denk dat ze vooral last hebben gehad van de vele extra Amerikanen die nu ook live keken wat dus extra bandbreedte kostte. Normaal heb ik nooit last van bufferen en andere problemen.Frank schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:35:
Had gister op de Nvidia Shield ook wat buffering op F1TV net voor de race start. Gelukkig daarna geen problemen gehad. Lijkt dus een algemeen iets te zijn geweest.
Natuurlijk heel fijn voor jou dat je geen problemen hebt ervaren, maar met je laatste zin wuif je de problemen die anderen hebben ervaren wƩl weg, er zijn namelijk ook genoeg meldingen in dit topic van mensen die in mindere of meerdere mate problemen hebben ervaren voor/tijdens het streamen.The_Admin schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:44:
Ik heb echt nul problemen gehad, geen buffering, geen stotters, gewoon de gehele race strak op 1080p, dus een algemeen probleem lijkt me iets voorbarig, genoeg meldingen in dit topic van mensen die geen enkel issue hadden.
Dus nogmaals, fijn voor jou, maar bagetaliseer de problemen die anderen hebben (gehad) hier nu niet mee, dat is echt een tikkie not done.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Er zijn in verschillende communities op o.a. Discord en Reddit tig berichten te vinden van mensen met problemen gisteravond. Er lijkt geen patroon in te zitten, dus ja het was wel degelijk een algemeen probleem.The_Admin schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:44:
Ik heb echt nul problemen gehad, geen buffering, geen stotters, gewoon de gehele race strak op 1080p, dus een algemeen probleem lijkt me iets voorbarig, genoeg meldingen in dit topic van mensen die geen enkel issue hadden.
Ik heb jaren lang geen enkele buffer gehad tot gisteravond. Heb wel al langer dat het een seconde of 5 duurt voordat de app schakelt naar 1080p. Maar dat is meer een Android TV quirk denk ik aangezien het op de AppleTV wel direct gaat.
[ Voor 12% gewijzigd door Frank op 23-10-2023 11:01 ]
hier ook idd, schakelde iets later in en dacht ik selecteer begin vanaf start en spoel dan door maar kwam gelijk in live. Gelukkig rolde ze net de start grid op.djerror schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:13:
Bij de vorige F1 TV app (sideloaded) werkte het altijd goed dat je vanaf de start kon kijken en niet gelijk live. Maar met de nieuwe update werkt dat niet meer goed lijkt wel bij selecteren kijk vanaf start sprong hij gelijk naar live..meer mensen daar toevallig last van gehad?
Hier ook een sideload variant op de sony android tv
Maar bij vrienden van ons bleef er een zwart scherm midden in beeld staan met een error, ook had hij geen Nederlandse audio op de Ipad, Tv en Telefoon. Waarom de problemen zo verschillend waren? Geen idee maar ik hoop wel dat F1TV Pro er in ieder geval deze week even goed naar gaat kijken zodat niemand bij Mexico nog problemen ervaart!
⮠Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.ā | Akira Toriyama ā
Dat had ik inderdaad ook bij de Sprint. Snel op 'terug' gedrukt en opnieuw gestart (weer met 'vanaf start'), en toen werkte het wel.djerror schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:13:
Bij de vorige F1 TV app (sideloaded) werkte het altijd goed dat je vanaf de start kon kijken en niet gelijk live. Maar met de nieuwe update werkt dat niet meer goed lijkt wel bij selecteren kijk vanaf start sprong hij gelijk naar live..meer mensen daar toevallig last van gehad?
:fill(white):strip_exif()/f/image/sFG2wOAofN3ueMH1LIfRVH1Z.png?f=user_large)
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
er waren blijbaar problemen, of ze groot waren geen idee. heb hier multiviewer op de laptop en op tv via de Shield nada nergens last van gehad bv. Als ik alle posts lees is het grootste deel van de problemen via AppleTV of chromecast geweest.
En dan nog specifiek de internationale stream met NL commentaar.Bvanham schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 14:49:
[...]
er waren blijbaar problemen, of ze groot waren geen idee. heb hier multiviewer op de laptop en op tv via de Shield nada nergens last van gehad bv. Als ik alle posts lees is het grootste deel van de problemen via AppleTV of chromecast geweest.
Nee, als je hier leest dan lees je dat het grootste deel van de klagers hier een AppleTV of Chromecast heeft. Dat is heel wat anders dan dat het grootste deel van de problemen met die apparaten was. Daarnaast zijn dat de apparaten die zeer waarschijnlijk het meest worden aangeraden (waarom zou je ook een ā¬200+ Shield aanbevelen als een ā¬100- Chromecast ook voldoet?).Bvanham schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 14:49:
Als ik alle posts lees is het grootste deel van de problemen via AppleTV of chromecast geweest.
Daarnaast zullen velen gisteren een race hebben (proberen) te kijken i.p.v. klagen.
Zo kan ik hier wel schrijven dat ik met Multiviewer for F1 ook problemen had met de F1 Live stream (niet met de overige 9 onboards

Hier via de Android TV app en de chrome browser op een Windows 11 laptop. Na een minuut of 10 liep e.e.a. weer stabiel,Bvanham schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 14:49:
[...]
Vermoed dat ze iets teveel reclame hebben gemaakt in de US en verrast zijn door het aantal gebruikers.
Lokale issues?

Wat ik vernomen heb, is dat vnl. Apple TV (maar ook iPad/iphone) gebruikers problemen hebben ervaren. En dan alleen specifiek in de internationale stream met NL commentaar. De F1 live stream deed het gelijk.JPD68 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:59:
[...]
Hier via de Android TV app en de chrome browser op een Windows 11 laptop. Na een minuut of 10 liep e.e.a. weer stabiel,
Vermoed dat ze iets teveel reclame hebben gemaakt in de US en verrast zijn door het aantal gebruikers.
Vorig jaar zat ik bij Viaplay en toen zag je juist dat de stream voor Apple devices stabiel was en voor andere apparaten niet. Ik had toen gelezen dat voor Apple apparaten een ander, technische, stream wordt gebruikt. Wellicht is dat bij F1Tv ook het geval?
Volgens mij haal je ze nu door elkaar. F1 live was vanaf het begin gelijk goed. De internationale stream, met NL commentaar, werkte niet goed. Tenminste dat was mijn ervaring met Apple TV en iPad. Het probleem kon op beide apparaten gereproduceerd worden. Toen op de iPad NL commentaar weer werkte, durfde ik pas op de Apple TV van stream te wisselen.alex3305 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:12:
Net voor de race had ik ook echt constant problemen, maar tijdens de race ging alles gewoon goed op F1TV. Het leek ook alleen aan het F1 Live kanaal te liggen, want de international feed werkte wel prima.
[ Voor 18% gewijzigd door meesje op 24-10-2023 12:24 ]
Ik had alleen problemen op het F1LIVE-kanaal (met als commentaar Jacques, Couldhart en Hinchcliffe). Maar ook alleen vlak voor de race. Paar buffers gehad maar zodra de lichten uitgingen was het probleem bij mij weg. Ik kijk via een Nokia SB 8000.meesje schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:23:
[...]
Volgens mij haal je ze nu door elkaar. F1 live was vanaf het begin gelijk goed. De internationale stream, met NL commentaar, werkte niet goed. Tenminste dat was mijn ervaring met Apple TV en iPad. Het probleem kon op beide apparaten gereproduceerd worden. Toen op de iPad NL commentaar weer werkte, durfde ik pas op de Apple TV van stream te wisselen.
Ah ok. Dat zou inderdaad kunnen liggen aan een piek van gebruikers. Maar het andere probleem dat langer aan hield, was zoals ik hierboven beschreef. Internationale stream werkte, mits niet op NL gezet.Extigo schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:26:
[...]
Ik had alleen problemen op het F1LIVE-kanaal (met als commentaar Jacques, Couldhart en Hinchcliffe). Maar ook alleen vlak voor de race. Paar buffers gehad maar zodra de lichten uitgingen was het probleem bij mij weg. Ik kijk via een Nokia SB 8000.
[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 24-10-2023 12:30 ]
Dan klopt het toch wat ik zeg? Jij hebt dan even vanwege en piek problemen gehad en verder niet.alex3305 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:57:
Nee @meesje, ik had precies hetzelfde wat @Extigo ook had. Tijdens de race nog ƩƩn hele korte stotter gehad, maar dat was het. Ik heb de international stream niet getest op Nederlands.
Het echte probleem zat in de internationaal met NL commentaar.
Normaal is dat geen probleem, want dan ga ik in de app naar de sessie, open ik deze en kies ik Afspelen vanaf de start. Alleen dat lijkt niet meer correct te functioneren. Ik kreeg namelijk gewoon de sessie live te zien. Gelukkig in LEGO-kwaliteit, dus ik had geen spoilers, maar toch. Als ik dan op terug duwde en het nogmaals probeerde werkte het wel.
[ Voor 28% gewijzigd door Miesjh op 27-10-2023 20:35 ]
Xbox Live: Miesjh NL
Doet hier ook lastigMiesjh schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:33:
F1tv weer kuren? Via Appletv.
I am the great Cornholio!
Tip: wijzig taal in profiel naar Engels, en je kunt in ieder geval kijken.
[ Voor 45% gewijzigd door Floppie op 27-10-2023 20:58 ]
Hoe kan je dit doen? Wordt de taal van het commentaar van de internationale stream niet bepaald obv de taal het operating system?Floppie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:57:
Yep, kan weer alleen internationale stream starten op AppleTV
Tip: wijzig taal in profiel naar Engels, en je kunt in ieder geval kijken.
Bij AppleTV kan je op home screen je profiel aanpassen.meesje schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:04:
[...]
Hoe kan je dit doen? Wordt de taal van het commentaar van de internationale stream niet bepaald obv de taal het operating system?
Op iPad/iphone kan je taal aanpassen via settings in de app.
Bedankt! Ik kijk nu overigens via mijn iPad. In tegenstelling tot vorig weekend geen problemen met F1TV op dit apparaat.Floppie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:07:
[...]
Bij AppleTV kan je op home screen je profiel aanpassen.
Op iPad/iphone kan je taal aanpassen via settings in de app.
Je hebt gelijk. Ik stream liever de sky sports commentaar richting mān Apple TV. Die internationale stream vind ik toch minder prettig om naar te luisteren.meesje schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:11:
[...]
Bedankt! Ik kijk nu overigens via mijn iPad. In tegenstelling tot vorig weekend geen problemen met F1TV op dit apparaat.
Toch gek dat het niet werkt via de appleTV app.
De Apple TV app is gewoon slecht. Ik kijk heel vaak uitgesteld. Dus heb nog niet vaak het āliveā probleem ervaren (dat je eigenlijk altijd moet doorspoelen naar live). Maar volgens mij zit dat probleem er al maanden in.Floppie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:14:
[...]
Je hebt gelijk. Ik stream liever de sky sports commentaar richting mān Apple TV. Die internationale stream vind ik toch minder prettig om naar te luisteren.
En dan nu ook dat de stream helemaal niet of pas na meerdere pogingen start. Dit issue is volgens mij wel redelijk recent.
[ Voor 3% gewijzigd door cordonbleu op 27-10-2023 22:09 ]
Xbox Live: Miesjh NL
klopt zo doe ik het nu ook.Miesjh schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:07:
Als je vanaf start kiest en dan gaat spoelen werkt het wel.
Sky = de internationale streamFloppie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:14:
[...]
Je hebt gelijk. Ik stream liever de sky sports commentaar richting mān Apple TV. Die internationale stream vind ik toch minder prettig om naar te luisteren.
Bij de internationale stream kun je kiezen voor commentaar in diverse talen waaronder Nederlands.
De andere optie is het commentaar van F1 TV Live.
Geen enkel probleem hier op een Chromecast 4K met Google TV.RogerSch schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 19:37:
En weer wat hick ups in de F1TV stream (F1 Live) voor de FP3.
Via Multiviewer For F1 op mijn PC...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX⢠4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Selecteer ik de Nederlandse taal, maar krijg dan de Franse taal. Selecteer ik Duits, dan krijg ik weer wat andersā¦
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Dat speelt pas sinds er sinds vorige week weer aan de andere kant van de plas gereden wordt. Voorheen was 'Live' ook gewoon "aanklikken en instant beeld + geluid" (in de vooraf geselecteerde taal).meesje schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:17:
[...]
De Apple TV app is gewoon slecht. Ik kijk heel vaak uitgesteld. Dus heb nog niet vaak het āliveā probleem ervaren (dat je eigenlijk altijd moet doorspoelen naar live). Maar volgens mij zit dat probleem er al maanden in.
En dan nu ook dat de stream helemaal niet of pas na meerdere pogingen start. Dit issue is volgens mij wel redelijk recent.
:strip_exif()/f/image/OLA1NO6Mh275ewJW8SkVFTku.jpg?f=fotoalbum_large)
Zou tijd worden. Ik kijk nu de FP3 via de Engelse stream wat an sich automatisch beter is dan peppie en kokkie van Viaplay.
Overigens heet ik geen Susanne
[ Voor 3% gewijzigd door biobak op 28-10-2023 21:03 ]
Welk issue is āexact same issueā? Live+doorspoelen?biobak schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 21:02:
[Afbeelding]
Zou tijd worden. Ik kijk nu de FP3 via de Engelse stream wat an sich automatisch beter is dan peppie en kokkie van Viaplay.
Overigens heet ik geen Susanne
Ja. Het draaiende wieltje.meesje schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 21:16:
[...]
Welk issue is āexact same issueā? Live+doorspoelen?
Je hebt gelijk, ik haalde het door elkaar.JPD68 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:09:
[...]
Sky = de internationale stream
Bij de internationale stream kun je kiezen voor commentaar in diverse talen waaronder Nederlands.
De andere optie is het commentaar van F1 TV Live.
Ik kreeg van F1TV het advies op de AppleTV app te verwijderen en opnieuw te installeren. De problemen zouden aan hun kant opgelost moeten zijn. De vrije training FP3 kon ik zonder problemen kijken. Gister voor de herinstallatie had ik nog wel issues. Toen kon ik alleen de F1TV stream starten (Engels) en geen anderen. Ik kijk graag met sky sports commentaar
Ah. Dat is weer iets anders. Draaiende wieltje is dat de stream gewoon niet wil starten. Of pas na een aantal pogingen. Ik ben benieuwd wanneer daar een fix voor komt.
Zet je app taal op de Apple TV eens op Engels, dan start hij de F1 live stream en heb je geen draaiend wieltje. Daarna zet je hem over op de internationale stream met NL commentaar. Werkt bij mij zo prima.meesje schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:14:
[...]
Ah. Dat is weer iets anders. Draaiende wieltje is dat de stream gewoon niet wil starten. Of pas na een aantal pogingen. Ik ben benieuwd wanneer daar een fix voor komt.
We gaan het hier zometeen meemaken. Ik heb zojuist de APP ook maar even verwijderd, vervolgens de ATV4-4K (tvOS 17.1) een herstart gegeven (met mede tot gevolg dat één van m'n Homepods de Homekit Hub functie weer overgenomen heeft), vervolgens de APP opnieuw geïnstalleerd en weer opnieuw ingelogdFloppie schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 21:58:
[...]
Je hebt gelijk, ik haalde het door elkaar.
Ik kreeg van F1TV het advies op de AppleTV app te verwijderen en opnieuw te installeren. De problemen zouden aan hun kant opgelost moeten zijn. De vrije training FP3 kon ik zonder problemen kijken. Gister voor de herinstallatie had ik nog wel issues. Toen kon ik alleen de F1TV stream starten (Engels) en geen anderen. Ik kijk graag met sky sports commentaar
Het scherm met 'Uitzending begint binnenkort' kwam nu weer gewoon instant in beeld, ook dat wilde daarstraks met de FP3 niet eens meer lukken. (Taal van de APP staat ook weer op Nederlands bij me).
HELAAS: NL Live wil nog steeds niet direct starten dus de APP weer terug naar Engels (en dus de F1 Live Stream) -> International -> Nederlands
[ Voor 17% gewijzigd door Will_M op 28-10-2023 23:06 ]
Edit:
Handmatig naar live stream scrollen werkt gelukkig nog wel maar dit is echt ontzettend knullig.
[ Voor 22% gewijzigd door Miki op 28-10-2023 23:34 ]
Mijn F1tv pro blijkt ook te werken in Zuid Amerika. Zit dus kennelijk geen GEOLOCK op.
Felicitaciones para mi
Jawel hoor, zit wel geolock op, ze zijn gewoon in heel veel landen actiefDJTimo schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:17:
Ik ben gezegend![]()
Mijn F1tv pro blijkt ook te werken in Zuid Amerika. Zit dus kennelijk geen GEOLOCK op.![]()
Felicitaciones para mi
Wij waren laatst op vakantie in de Dominicaanse Republiek, zelfs daar konden we kijken
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Everything is better with Bluetooth
[ Voor 6% gewijzigd door Dubbel Fristie op 29-10-2023 20:15 ]
Alles kan stuk.
Check. Probleem opgelost, even Chromecast opnieuw opgestart.remco_k schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:22:
Nope. Geluid is prima in orde
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Kan dus niet meer streamen met Apple TV naar mijn LG. Krijg alleen maar weer die kut error met die netwerk fout
[ Voor 56% gewijzigd door OMD op 29-10-2023 20:55 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Hier ook. Op iPad geen probleem. Dus zal wel weer op iPad kijken worden.OMD schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:54:
Verdomme, krijg weer alleen maar errors bij inloggen bij f1tv.
Kan dus niet meer streamen met Apple TV naar mijn LG. Krijg alleen maar weer die kut error met die netwerk fout
Ben op de pc aan het kijken. Werkt gewoon niet meer, Apple streaming naar LG is denk ik over. Kan ook geen scherm meer dupliceren van mijn telefoon of ipad.Tito129 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:57:
[...]
Hier ook. Op iPad geen probleem. Dus zal wel weer op iPad kijken worden.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barriĆØres te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen