In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Maar dat is toch ook wat ze doen
Aha, pre-season testing van de F1 teams dus. Ik dacht het testen van Viaplay voordat het seizoen begint.RobertMe schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 18:31:
[...]
Dan gaan ze rondjes rijden zonder wedstrijd.
Verschillende jaren was dat 1 of 2 weken in Barcelona (1 of 2 keer 3 of 4 dagen). Maar de teams financierde dan grotendeels zelf en als fan kijken kon niet (ja, je kon wellicht op de tribune gaan zitten? En er waren wat periscope streams te vinden van fans op / rond het circuit). Sinds 2017 of 2018 vonden de teams het echter nogal duur worden. En nu betaald FOM mee, in ruil voor volledige camera toegang, waardoor we gewoon van thuis uit lekker ~8 uur per dag F1TV kunnen opzetten.
Sinds corona / 2021, en het debacle van sneeuw in Barcelona in 2020, is de test overigens in Bahrein. In 2022 met de nieuwe autos hebben ze wel nog een shakedown achtig weekje in Barcelona gedaan, maar zonder camera's. Ik meen gedeeltelijk ook omdat het voor de teams makkelijker is om nieuwe onderdelen in Barcelona te krijgen. En het was weer geen officiële test omdat Bahrein die contractuel doet / heeft.
Bedankt voor de uitleg 👍👍
Ja toch ? Via Google Pay met iDeal en zoTuinsteen schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 18:45:
Allemaal leuk een aardig dat ze de prijzen hebben verhoogd. Maar is het nu ook al mogelijk te betalen zonder CC?
Zat meer aan iDeal zonder Google Pay te denkenjapioo33 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:00:
[...]
Ja toch ? Via Google Pay met iDeal en zo
Staat volgens mij hier wel ergens uitgelegd maar er zal vast iemand reageren die dat precies weet.Tuinsteen schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:02:
[...]
Zat meer aan iDeal zonder Google Pay te denken
Overigens is een creditcard nooit weg, vooral bij het online aankopen doen want dan beter beschermd.
[ Voor 15% gewijzigd door japioo33 op 18-01-2024 19:05 ]
https://nieuwspaal.nl/ams...snelheid-internetverkeer/
🤣😅
Je hoeft niet met CC te betalen. Betalen moet met MasterCard of Visa. En beide hebben ook een Debit kaart waarmee je perfect F1TV kunt betalen. Naast dat de Nederlandse banken deze spoedig zullen gaan uitgeven (ze moeten wel, MasterCard is per 1 juli al gestopt met uitgeven nieuwe Maestro passen en ook Visa heeft aangekondigd te zullen stoppen met V-Pay, als dat niet al gebeurd is), kun je ook gratis een bank erbij nemen waarbij je een (digitale) kaart krijgt. Revolut schijnt prima te werken bv.. Gewoon daar klant worden, krijg je een betaalrekening, met NL IBAN en alle toeters en bellen, en gratis een digitale MasterCard Debit kaart (fysieke kun je bestellen, kost eenmalig 8 euro "verzendkosten"). En met die kaart (kaartnummer + vervaldatum + CVC, zelfde als bij een creditcard dus) kun je dan gewoon het abo betalen. Enige verschil tussen zo'n Debit kaart en een creditcard is wat de naam zegt. De eerste schrijft direct van de rekening af, de tweede is op afbetaling.Tuinsteen schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 18:45:
Allemaal leuk een aardig dat ze de prijzen hebben verhoogd. Maar is het nu ook al mogelijk te betalen zonder CC?
Zelf in ieder geval bij F1TV prima de Visa Debit kaart van mijn Nederlandse grootbank kunnen gebruiken (pas verkregen binnen pilot).
Een, gratis, MasterCard Debit pas van OpenBank werkt dan weer niet. Dit omdat die herkent wordt als zijnde "Spaans" (OpenBank is Spaans, kaartnummers bevatten een identifier die "geregistreerd" is in Spanje)
[ Voor 12% gewijzigd door RobertMe op 18-01-2024 19:25 ]
Is allemaal wat, ben bang dat ik daar te oud voor ben, ik verdwaal totaal in die materie maar dat geeft niet, ik kan heel goed zonder.RobertMe schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:23:
[...]
Je hoeft niet met CC te betalen. Betalen moet met MasterCard of Visa. En beide hebben ook een Debit kaart waarmee je perfect F1TV kunt betalen. Naast dat de Nederlandse banken deze spoedig zullen gaan uitgeven (ze moeten wel, MasterCard is per 1 juli al gestopt met uitgeven nieuwe Maestro passen en ook Visa heeft aangekondigd te zullen stoppen met V-Pay, als dat niet al gebeurd is), kun je ook gratis een bank erbij nemen waarbij je een (digitale) kaart krijgt. Revolut schijnt prima te werken bv.. Gewoon daar klant worden, krijg je een betaalrekening, met NL IBAN en alle toeters en bellen, en gratis een digitale MasterCard Debit kaart (fysieke kun je bestellen, kost eenmalig 8 euro "verzendkosten"). En met die kaart (kaartnummer + vervaldatum + CVC, zelfde als bij een creditcard dus) kun je dan gewoon het abo betalen. Enige verschil tussen zo'n Debit kaart en een creditcard is wat de naam zegt. De eerste schrijft direct van de rekening af, de tweede is op afbetaling.
Zelf in ieder geval bij F1TV prima de Visa Debit kaart van mijn Nederlandse grootbank kunnen gebruiken (pas verkregen binnen pilot).
Een, gratis, MasterCard Debit pas van OpenBank werkt dan weer niet. Dit omdat die herkent wordt als zijnde "Spaans" (OpenBank is Spaans, kaartnummers bevatten een identifier die "geregistreerd" is in Spanje)
Maar op zich natuurlijk vreemd dat je niet gewoon met iDeal kan betalen.
Ik dacht dat het een 1 april grap wasjapioo33 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:11:
Voor alle Amsterdammers die abonnementen op streamingsdiensten hebben...
🤣😅

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
IDEAL; Waarom zou je daar gebruik van willen maken? Ideal is alleen NL, beschermt alleen de verkoper > echt een dienst die in ons creditcardloze land leuk was voor webwinkels. Vooruit betalen zonder enige rechten als consument, ik gebruik het alleen bij partijen die ik betrouwbaar acht, en dat zijn er niet veeljapioo33 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:42:
[...]
<>
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Omdat ik alleen betaal aan partijen die ik betrouwbaar acht dus.franssie schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:51:
[...]
IDEAL; Waarom zou je daar gebruik van willen maken? Ideal is alleen NL, beschermt alleen de verkoper > echt een dienst die in ons creditcardloze land leuk was voor webwinkels. Vooruit betalen zonder enige rechten als consument, ik gebruik het alleen bij partijen die ik betrouwbaar acht, en dat zijn er niet veel
Ik betaal contant geld ook niet aan jan en alleman op straat hoor.
Overigens zou ik ook nog eens helemaal gek worden van al die passen enz met alle bijbehorende logins.
Nee joh, het is de leeftijd gewoon, ik heb daar allemaal geen zin meer in me daar in te verdiepen, heb m'n laatste jaren wel wat beters te doen....één bankpas is meer dan genoeg, voor mij dan.
Maar ieder zijn ding hoor, ik veroordeel niks.
[ Voor 23% gewijzigd door japioo33 op 18-01-2024 20:02 ]
Want een bedrijf dat in de UK gevestigd is "moet" een betaalmethode ondersteunen die alleen voor Nederlandse klanten relevant is? Waarbij ze op de Nederlandse markt ook nog eens concurreren met een "lokaal" bedrijf.japioo33 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:42:
Ik zou dan toch eerder verwachten / verlangen dat bv Apple met AppleTV+ iDeal ondersteund, en zelfs die doen dat niet en ondersteunen alleen betaling "met kaart".
Nee, niet alleen, maar ook ( iDeal dus ) samen met alle andere kaarten, Paypal enz.RobertMe schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 20:00:
[...]
Want een bedrijf dat in de UK gevestigd is "moet" een betaalmethode ondersteunen die alleen voor Nederlandse klanten relevant is? Waarbij ze op de Nederlandse markt ook nog eens concurreren met een "lokaal" bedrijf.
Ik zou dan toch eerder verwachten / verlangen dat bv Apple met AppleTV+ iDeal ondersteund, en zelfs die doen dat niet en ondersteunen alleen betaling "met kaart".
Dan kan een klant kiezen. Het mag dan wel een buitenlands bedrijf zijn maar ze doen zaken in Nederland in dit geval.
En sorry, ik wist niet dat Apple en Nederlands bedrijf is.
[ Voor 4% gewijzigd door japioo33 op 18-01-2024 20:08 ]
😂😂 Ja, is zo, hoewel.....we hebben het niet echt over de Formule 1 sport op zich natuurlijkmeesje schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 20:17:
We hebben het over F1 toch? Ik dacht eerst dat ik een verkeerde bookmark had aangeklikt.
maar over de F1 TV Pro / Viaplay streamingsdiensten.
Helemaal gelijk in hoor, we gingen afdwalen.
Ook hoe je kunt / moet betalen hoort bij het "hoe F1 kijken?", toch? Of moeten we het hier pre-season hebben over het geweldige commentaar van Alex Jacques / David Croft / peppie & kokkie van ViaPlay?meesje schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 20:17:
We hebben het over F1 toch? Ik dacht eerst dat ik een verkeerde bookmark had aangeklikt.
Dit is toch gewoon een site die allemaal fake "nieuws" brengt?japioo33 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:11:
Voor alle Amsterdammers die abonnementen op streamingsdiensten hebben...
🤣😅
Daily driver; MB R171 SLK280
https://www.formula1.com/...4/Pre-Season-Testing.htmljapioo33 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 18:10:
Weet je dat ik geen idee heb wat pre-season testing inhoudt ?
Elke dag een paar keer lachen is zo slecht niet in deze rare tijden hoor.Palthe schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 22:46:
[...]
Nee, maar wel satire. Bekijk de rest maar eens.
Je moet het leven ook af en toe met een flinke korrel zout nemen.
Palthe
Eens, kan er dan ook smakelijk om lachenjapioo33 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 23:27:
[...]
Elke dag een paar keer lachen is zo slecht niet in deze rare tijden hoor.
Je moet het leven ook af en toe met een flinke korrel zout nemen.
Waar heb je het over? Als in welke provider? Ik vermoed F1TV maar wellicht mis ik ietsdestro9704 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:46:
Vandaag de mail aankondiging van Google playstore dat de abonnementsprijs definitief ongewijzigd blijft voor het komende jaar en dus hetzelfde lage bedrag als waar ik het jaren geleden automatisch voor heb afgesloten.
*sowieso
Bedoel je Viaplay of F1 TV Pro ?DonJunior schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:59:
[...]
Waar heb je het over? Als in welke provider? Ik vermoed F1TV maar wellicht mis ik iets
Ik zie op de Viaplay site dat ze nu toch weer een jaarabonnement bieden voor € 12,79 per maand.
Dat zou dan incl toegang zijn tot F1 TV Pro.
Is te doen dan.
[ Voor 25% gewijzigd door japioo33 op 19-01-2024 15:11 ]
Is een goede opmerking inderdaad. Aangevuld ik bedoel f1tvpro.DonJunior schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:59:
[...]
Waar heb je het over? Als in welke provider? Ik vermoed F1TV maar wellicht mis ik iets
Is dit wel zo?japioo33 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:01:
[...]
Bedoel je Viaplay of F1 TV Pro ?
Ik zie op de Viaplay site dat ze nu toch weer een jaarabonnement bieden voor € 12,79 per maand.
Dat zou dan incl toegang zijn tot F1 TV Pro.
Is te doen dan.
Ik heb vanmorgen de vraag gesteld via de viaplay chat, en ik werd doorverwezen naar het nieuwsbericht van een een tijdje terug. En dat er volgende maand meer over bekend zou worden.
Ik zou er niet direct vanuitgaan dus.
Dat is incl toegang tot F1 TV Pro.
Lijkt er meer op zeker bij het account delen door twee.
Meer kan ik er niet van maken.
Dat is niet wat mij is verteldjapioo33 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:47:
Net via de chat bij Viaplay chat bevestigd dat ze dus nu een jaarabonnement aanbieden voor € 12,79 per maand.
Dat is incl toegang tot F1 TV Pro.
Lijkt er meer op zeker bij het account delen door twee.
Meer kan ik er niet van maken.
:fill(white):strip_exif()/f/image/CkFxY3tF45w50CosqoBghcOH.png?f=user_large)
Twee jaar geleden hadden we een jaartje Viaplay. Voor mij en de oudste is het NL commentaar bij Formule1 een dikke prima. Het afgelopen seizoen gekeken via F1Tv Pro en zette elke keer de NL audio stream aan. Het irritante hierbij is dat je bij bv onderbrekingen gewoon het geluid hoorde van Viaplay, maar dat hoorde helemaal niet bij het beeld van F1TV.
En als ik me niet vergis, krijg je straks bij Viaplay ook nog gratis F1TV Pro.
O ja, twee jaar geleden heb nul komma nul issues ervaren met kijken naar Viaplay via mijn Apple TV (sommige tweakers hadden voor Viaplay zelfs een Apple TV aangeschaft
[ Voor 24% gewijzigd door meesje op 19-01-2024 19:56 ]
Enkele keer wel eens een paar seconden blokkerig maar dat gebeurt bij de NPO ook wel eens hoewel heel zelden.
Nee, ik vind het wel prima, alleen het terugkijken en dan bijvoorbeeld de start van een race opzoeken dat kan wel wat handiger.
Geen 4 K ? Geen punt, heb geen 4 K tv, dus dat scheelt, vind de beeldkwaliteit prima. Al maken ze er 80 K van.
Maar goed, zo is er altijd wel wat.
Het is tegenwoordig al erg genoeg dat je voor vele nieuwe Nederlandse series, films of documentaires weer een volgende betaalde streamingsdienst moet afsluiten.
Zo gaat het maar door en dat loopt lekker op. Ik doe er zo weinig mogelijk aan mee, vind het wel prima zo.
Ze promoten het bij RTL 4 en dan is het te bekijken bij Videoland.
[ Voor 14% gewijzigd door japioo33 op 19-01-2024 20:32 ]
Ik had op 12 feb 2023 F1 Tv Pro annual afgesloten, maar helaas bovenstaand bericht (nog?) niet gehad
Zelfde prijs zou ik ook blij mee zijn, maar mocht het onverhoopt toch duurder worden dan zij dat zo. Ben uitermate tevreden over deze dienst!
[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 20-01-2024 14:28 ]
Bij verlenging toch de zelfde prijs .Albert020 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 14:27:
Ben benieuwd wat F1TV gaat doen met de prijs...
Nee, dan € 94,99 voor een jaar....tenzij ze ook net als Viaplay met een aanbieding komen maar ik vrees het niet.
Ik heb alle commentaren voorbij zien komen in dit topic. Zelf vinden wij het NL commentaar wel een dikke prima. Ik weet het, we zijn daar een uitzondering in.wvkreg schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 15:27:
Je wil toch geen Viaplay kijken met die presentators? Daar heb ik wel extra $ voor over op F1TV.
Zelf ga ik na een jaartje F1TV pro weer over naar Viaplay. Via Odido TV kost het me maar 9,50 euro extra. Vind ik wel een ok prijs, we hebben ook wel interesse in het voetbal (vooral Premier League).
Wat ik begrepen heb je straks via Viaplay ook nog F1TV er gratis bij. Helemaal top!
Ik heb nog staan dat ik het eerste jaar korting krijg/kreeg en bij verlenging het 65 euro wordt. Dus ik heb aangegeven dat ik wil verlengen. Ben benieuwd.japioo33 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 15:09:
[...]
Nee, dan € 94,99 voor een jaar....tenzij ze ook net als Viaplay met een aanbieding komen maar ik vrees het niet.
©2004
Dan doen ze dat toch ? Verwacht niet dat ze daar moeilijk over doen zolang je het niet opgezegd hebt tenminste want dan ben je nieuwe klant.hk12nl schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 16:56:
[...]
Ik heb nog staan dat ik het eerste jaar korting krijg/kreeg en bij verlenging het 65 euro wordt. Dus ik heb aangegeven dat ik wil verlengen. Ben benieuwd.
[ Voor 9% gewijzigd door japioo33 op 20-01-2024 17:11 ]
Ben het met je eens dat seizoen 1 met die heren even wennen was, maar dat moesten ze zelf ook. Ondertussen doen ze het echt wel prima.wvkreg schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 15:27:
Je wil toch geen Viaplay kijken met die presentators? Daar heb ik wel extra $ voor over op F1TV.
*sowieso
Haha, je quote de verkeerde.DonJunior schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 19:29:
[...]
Ben het met je eens dat seizoen 1 met die heren even wennen was, maar dat moesten ze zelf ook. Ondertussen doen ze het echt wel prima.
Ik zag ‘ben eens’, terwijl jij Viaplay commentaar wel prima vindt en de ander het niks vindt. Ik had eerder ‘ben het niet eens’ verwacht.
Maar het is me duidelijk hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 20-01-2024 20:25 ]
Gisteravond de mail ontvangen dat ik met een jaar verlengd wordt voor de ongewijzigde prijs van 64,99 euroFyodor schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 10:16:
[...]
Ik had op 12 feb 2023 F1 Tv Pro annual afgesloten, maar helaas bovenstaand bericht (nog?) niet gehad![]()
Zelfde prijs zou ik ook blij mee zijn, maar mocht het onverhoopt toch duurder worden dan zij dat zo. Ben uitermate tevreden over deze dienst!
Blijf het een bizarre procentuele verhoging vinden... pfff...
Bla Bla Bla
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Nou, niet zoals verwacht eigenlijkHolk schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:33:
Jep, hier ook. Zoals verwacht wel.
RobertMe in 'F1 TV Pro krijgt prijsverhoging en kost in Nederland 95 euro per jaar'
Heb toch wel erg de neiging om gewoon op te zeggen hoor, vind dit een schandalige prijsverhoging.
Gamertag: FinrazielNL
omdat verlengingen tot vandaag blijkbaar wel nog voor 65 gingen.Bintmeister schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:36:
Hier ook dezelfde mail ontvangen. Wat ik me dan wel afvraag waarom iemand op de vorige pagina een bevestiging heeft gekregen voor de prijs van 64,99 voor de verlening?
Wel raar dat ze dit dan niet per 1 januari gedaan hebben.
[ Voor 78% gewijzigd door baco101 op 22-01-2024 16:39 ]
Klopt inderdaad. Hier ook. De berichtgeving zal denk ik niet in sync zijn met de status in je account. Als ik daar op 'upgrade' druk krijg ik de nieuwe prijs wel te zien.Kruitdamp schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:36:
Ik heb ook dezelfde mail gekregen. Wat wel vreemd is dat als ik inlog op f1tv er nog steeds staat dat het volgend jaar verlengd wordt met 64,99
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
In de screenshot op de vorige pagina staat dat het abonnement verlengd wordt per 19 februarisambalbaj schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:37:
[...]
omdat verlengingen tot vandaag blijkbaar wel nog voor 65 gingen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/q5EMVKnPYa0pXi4pI9CABEro.png?f=user_large)
Krijg ik als ik inlog.
Maar als je op 'upgrade' klikt staat er idd 94,99 ...
Ik heb vorige week ook op verlengen gedrukt. Verder geen mail over de verlening gekregen. Vandaag evengoed de mail gehad. Dus vraag mij wel af of deze mensen echt nog een jaar hebben gekregen voor 65 euro..sambalbaj schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:37:
[...]
omdat verlengingen tot vandaag blijkbaar wel nog voor 65 gingen.
©2004
zo'n prijswijziging moeten ze wettelijk een maand voor de einddatum aankondigen.FORMULA 1 QATAR AIRWAYS GRAN PREMIO DEL MADE IN ITALY E DELL’EMILIA-ROMAGNA 2023
Vanwege de huidige situatie in de regio Emilia-Romagna in Italië hebben de organisatie van F1, de voorzitter van de FIA en de lokale autoriteiten, onder wie de relevante ministers, de voorzitter van de Italiaanse Automobielclub, de regiopresident van Emilia-Romagna, de burgemeester van de plaats en de organisator, besloten het GP-weekend in Imola niet te laten doorgaan.
Deze beslissing is genomen omdat het niet mogelijk is het evenement veilig te laten plaatsvinden. Het is bovendien een juist en verantwoord besluit gezien de omstandigheden waarmee de plaatsen in de regio op dit moment te kampen hebben.
Aangezien er dit weekend geen race wordt verreden, verlengen we je F1 TV-abonnement met 7 dagen. Je hoeft zelf niets te doen – dit gebeurt automatisch.
Bedankt voor je begrip.
Het team bij F1
Door die leuke 7 dagen extra wat hun initiatief was, zijn nu een hoop mensen de sjaak met deze prijsverhoging.
Die 7 dagen 'gratis' in het off season kost dus 30 euro.
Daar hoop ik ook op. Dit is bijna 2x zo duur als de aanbiedingsprijs vorig jaar... Tip: gewoon je bestaande gmail adres gebruiken met een '.' er tussen, dat werkt en komt het op je standaard gmail adres binnenmikkelnl schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:40:
Op tijd opzeggen en dan hopen op 'nieuwe abonnee korting' ergens in februari? ;-)
Als er geen aanbieding komt dan zeg ik het op, dan waag ik wel een gokje met van die bepaalde Android kastjes

[ Voor 12% gewijzigd door -tom-562 op 22-01-2024 16:44 ]
Vaak bu'j te bang!
Inderdaad dit dus want wat je verliest er helemaal niets mee om te blijven.mikkelnl schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:40:
Op tijd opzeggen en dan hopen op 'nieuwe abonnee korting' ergens in februari? ;-)
De nieuwe abonneeprijs lijkt hetzelfde als bij automatische verlenging.
Ga dus sowieso opzeggen en eventueel met een ander e-mailadres opnieuw aanmelden wanneer er een aanbieding voorbij komt. Een abonnement is binnen een paar minuten afgesloten.
Ken de praktijken van Strava, die deden net zo. Vandaar niet onverwachtFinraziel schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:36:
[...]
Nou, niet zoals verwacht eigenlijk
RobertMe in 'F1 TV Pro krijgt prijsverhoging en kost in Nederland 95 euro per jaar'
Heb toch wel erg de neiging om gewoon op te zeggen hoor, vind dit een schandalige prijsverhoging.
Mijn renewal is ook 64,99 volgens mijn subscription page.
Ben benieuwd
Bla Bla Bla
Ik heb nog geen mail gehad, dus naar aanleiding van mijn vraag zullen ze wel een vlaggetje op het account hebben gezet om aan €65 te verlengenFinraziel schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:36:
[...]
Nou, niet zoals verwacht eigenlijk
Inderdaad, via f1 tv ben ik nog goedkoper uit. Dus denk helaas dat het niet anders is en dat ik het maar moet accepteren..mikkelnl schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:45:
46% stijging.... ik vind het bi-zar... maar heb geen alternatief want Viaplay vind ik ruk en duurder...
Ik zeg hem ook op en hoop vlak voor de start van de f1 dat er nog een aanbieding komt. Anders betaal ik sowieso die 95 euro dus is het proberen waard.
[ Voor 18% gewijzigd door hk12nl op 22-01-2024 16:47 ]
©2004
ik ook, ze zeggen het volgende:MarchelHoek schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:44:
Ik heb een chat opgezet met formula1.com
Ben benieuwd
I fully understand, XXXX. Your price increase will take place during your next billing / renewal date. You can find out when your next renewal date is by checking the email or logging into your account and viewing ‘My Subscription’
Same herehk12nl schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:46:
[...]
Ik zeg hem ook op en hoop vlak voor de start van de f1 dat er nog een aanbieding komt. Anders betaal ik sowieso die 95 euro dus is het proberen waard.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
ik ook net gedaan, eind-conclusie is dat het gewoon 94,99 wordt ipv de prijs die op my subscription staat (64,99)MarchelHoek schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:44:
Ik heb een chat opgezet met formula1.com
Ben benieuwd
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Tsja...terechte vraag, ik hoop van niet. Maar ik had ook niet gedacht dat de prijsverhoging er voor bestaande abonnees zou komen.forzav schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:52:
Grote vraag blijft, nemen ze straks nog nieuwe klanten aan? Of gaat alles naar degene met de uitzendrechten in het desbetreffende land met uitzondering van bestaande accounts
Waarom zouden ze… ze weten dat de andere keus ViaPlay is….twixx schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:52:
Laten we iig via de chat laten weten dat we 'niet blij' zijn met de prijsverhoging. Hopelijk zet bij genoeg reactie ze dat aan het denken.
Zonder die gratis 7 dagen had je de mail van vandaag gewoon 7 dagen eerder gekregen vrees ik.sambalbaj schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:42:
kennen we overigens deze nog van 19 mei vorig jaar
[...]
zo'n prijswijziging moeten ze wettelijk een maand voor de einddatum aankondigen.
Door die leuke 7 dagen extra wat hun initiatief was, zijn nu een hoop mensen de sjaak met deze prijsverhoging.
Die 7 dagen 'gratis' in het off season kost dus 30 euro.
Toch klopt dit niet. Er staat duidelijk dat het aankomende bedrag €64.99 bedraagt.Kruitdamp schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:48:
[...]
ik ook, ze zeggen het volgende:
I fully understand, XXXX. Your price increase will take place during your next billing / renewal date. You can find out when your next renewal date is by checking the email or logging into your account and viewing ‘My Subscription’
Als ik kijk naar wat ik terug kan zien wanneer ik wil en hoeveel ik wil dan vind ik het meer dan waard.
Misschien handig voor iemand die ook op deze manier bezwaar wil maken.Dear Sirs,
I am writing to formally object to the notification I received about an increase in the annual subscription fee for my account. While I acknowledge that this notification was provided a month in advance, there is a significant issue with its legitimacy and consistency. As per the agreement at the time of my subscription, and as is still actively displayed in my account details, it was explicitly communicated that after the first year’s fee of €51.99, the subsequent annual renewal would be charged at €64.99. However, I was recently informed that the renewal fee will now be €94.99, a substantial and unanticipated increase.
%screenshot%
This inconsistency between the active communication in my account and the recent price hike notification is not only confusing but appears to be in violation of European consumer protection regulations. These regulations require clear, transparent, and consistent communication regarding pricing and changes to subscription agreements. The current situation, where the stated renewal price in my account differs from the notified increase, undermines the trust and clarity expected in such transactions.
Therefore, given the active and explicit communication of the renewal price of €64.99 in my account, I expect this price to be honored for the upcoming year. Failure to adhere to this price, as initially agreed and currently displayed, may compel me to seek further advice and take additional actions to protect my consumer rights.
I appreciate your prompt attention to this matter and look forward to a swift and favorable resolution that respects the terms of our original agreement and the information provided in my account.
Sincerely,
Regards,
Maar, dat is dan 8 x 11,90 = 95,20. Dit sommetje hebben ze zelf ook gemaakt denk ik, lijkt me geen toeval dat je praktisch hetzelfde betaalt. Enige voordeel is dat je niet in een keer betaalt en dat je eventueel halverwege kunt zeggen dat je er mee kapt. Maar je moet het wel steeds op de juiste momenten aan en uit zetten.
Gamertag: FinrazielNL
Eerlijk gezegd, heb ik heb er totaal geen moeite mee dat F1TV na al die jaren zonder verhoging nu €30 (2,50 per maand) duurder gaat worden. Een weekend F1 na SPA of Zandvoort kost een stuk meertwixx schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:52:
Laten we iig via de chat laten weten dat we 'niet blij' zijn met de prijsverhoging. Hopelijk zet bij genoeg reactie ze dat aan het denken.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Nu doet F1tv het ook. Verbaasd? Nou nee.
Daar was ik ook mee aan het rekenen geslagen en kom ongeveer gelijk uit. Helaas heb ik niets met voetbal of darts, anders was zelfs ViaPlay een optie geweest maandelijks.Finraziel schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:04:
Heb eens zitten kijken hoe je uitkomt als je precies de benodigde maanden los neemt. Je hebt dan vanaf 1 maart 5 maanden, dan 24 augustus een maand en dan vanaf 18 oktober weer twee maanden en dan zie je alles (ik ben uitgegaan zonder vt want kijk ik zelf nooit maar geloof dat er nog wel wat speling in zat)...
Maar, dat is dan 8 x 11,90 = 95,20. Dit sommetje hebben ze zelf ook gemaakt denk ik, lijkt me geen toeval dat je praktisch hetzelfde betaalt. Enige voordeel is dat je niet in een keer betaalt en dat je eventueel halverwege kunt zeggen dat je er mee kapt. Maar je moet het wel steeds op de juiste momenten aan en uit zetten.
Gezien het afgelopen seizoen neig ik ernaar om op te zeggen, de samenvattingen te kijken, en als het echt spannend gaat worden dan de laatste paar maanden weer via F1TV te gaan kijken. En misschien Spa, dat vind ik gewoon een mooi circuit, maar veel kan me eigenlijk wel gestolen worden om eerlijk te zijn.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
niemand heeft die mail toch voor vandaag gekregen?Qoine schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:00:
[...]
Zonder die gratis 7 dagen had je de mail van vandaag gewoon 7 dagen eerder gekregen vrees ik.
Die 7 gratis dagen aangeboden door F1TV maken net het verschil tussen wel of geen prijsverhoging dit jaar.
Helemaal eens. Je bent F1 fan of nietPierre schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:03:
Mijn abonnement liep af in November 2023, dus nu nog de oude prijs, vanaf November 2024 dus een verhoging, ik lig er niet wakker van.
Als ik kijk naar wat ik terug kan zien wanneer ik wil en hoeveel ik wil dan vind ik het meer dan waard.

Daily driver; MB R171 SLK280
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen