@GeeMoney Naar aanleiding van jouw reactie heb ik nog eens even met DS Cam zitten spelen (ik raak die app nauwelijks aan omdat ik er zo gedesillusioneerd door was
) en ik moet m'n eerdere statement rectificeren: Surveillance Station is niet traag op lokaal netwerk, wel via de cloud access van Synology.
(Zou ook vreemd zijn, want ik heb maar 1 camera en diezelfde NAS serveert ook zonder problemen high bitrate films en series vanaf draaiend ijzer).
Verder vind ik die app gewoon clunky en mis ik een dichtere integratie met HA.
Het liefst had ik gewoon Frigate, maar dan met een mooi werkende timeline. Wat ik tussen de regels door een beetje lees als dit langskomt op Reddit en Github is dat de degenen die de richting bepalen vinden dat Frigate verheven zou moeten zijn boven het handmatig door een timeline scrollen.
(Zou ook vreemd zijn, want ik heb maar 1 camera en diezelfde NAS serveert ook zonder problemen high bitrate films en series vanaf draaiend ijzer).
Verder vind ik die app gewoon clunky en mis ik een dichtere integratie met HA.
Het liefst had ik gewoon Frigate, maar dan met een mooi werkende timeline. Wat ik tussen de regels door een beetje lees als dit langskomt op Reddit en Github is dat de degenen die de richting bepalen vinden dat Frigate verheven zou moeten zijn boven het handmatig door een timeline scrollen.
[ Voor 22% gewijzigd door Sjoop1985 op 20-03-2025 22:39 ]
/f/image/G5F7Yk8JE82rZ9k27HfMeRGL.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0fcT2MzPBfu2s78wIN2qRA4w.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3geAYb9WxvxzbEtWNbq1t4ku.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SBYluOvx9qJW1KmKTGjIlVUt.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ZhjD3A47Kah7agbGFvMGMzBR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ndSpoaPUslnOWkgMZieT2V2i.png?f=user_large)