Het originele idee was om de deurbel via de speaker (uitvoering: Denon Home 150 Wit) in de keuken te laten gaan. Ik heb die speaker toch hangen en hij staat altijd aan dus leek me de ideale kandidaat om ook het deurbel geluid te verzorgen. Op deze manier zou ik dan ook nog zelf kunnen bepalen welk geluid er wordt afgespeeld, dus bijvoorbeeld met kerst een leuke kerst-deurbel. Dat heeft me een paar uren gekost om het voor elkaar te krijgen en werkt niet zo stabiel als een deurbel moet werken.
Dus op dit moment klopt iedereen op het raam omdat de deurbel 'het toch niet doet...'
Ik heb vandaag wat op aliexpress zitten kijken naar zigbee compatible 'doorbell chimes' en die lijken er wel te zijn. Heeft iemand ervaring met zo'n soort deurbel of heeft iemand misschien een ander idee hoe ik dit op kan lossen?
Dus op dit moment klopt iedereen op het raam omdat de deurbel 'het toch niet doet...'
Ik heb vandaag wat op aliexpress zitten kijken naar zigbee compatible 'doorbell chimes' en die lijken er wel te zijn. Heeft iemand ervaring met zo'n soort deurbel of heeft iemand misschien een ander idee hoe ik dit op kan lossen?