@Verwijderd Voor al je andere Docker containers kan je waarschijnlijk een ‘Add-on’ vinden die compatible is. Je kan ook een eigen ‘Add-on’ maken binnen je HA als deze niet al door iemand anders is gemaakt, Add-ons zijn immers onderhuids gewoon Docker containers.
Je kan zelfs iets als Portainer draaien binnen HA OS, als je meer controle over het Docker gedeelte zou willen, je bereikt dan weer wel een terrein dat minder supported is.
Sinds ik over ben op HA OS, niet echt systeem issues meer gehad met HA, dus ben al een paar jaar over op HA OS, omdat het simpelweg veel fijner werkt.
Tijdje op Odroid C4 (ARM) en verschillende X86 platformen.
Ondertussen draai ik al een paar maanden op een HA Yellow (PoE) wat echt lekker werkt.
Je kan zelfs iets als Portainer draaien binnen HA OS, als je meer controle over het Docker gedeelte zou willen, je bereikt dan weer wel een terrein dat minder supported is.
Sinds ik over ben op HA OS, niet echt systeem issues meer gehad met HA, dus ben al een paar jaar over op HA OS, omdat het simpelweg veel fijner werkt.
Tijdje op Odroid C4 (ARM) en verschillende X86 platformen.
Ondertussen draai ik al een paar maanden op een HA Yellow (PoE) wat echt lekker werkt.
[ Voor 23% gewijzigd door BiG-GuY op 18-09-2024 19:03 ]
/f/image/rDUX2NcS3TGSMvs8xrbZ8chm.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/aWUKChyZJD98R2ZNDFAZrycO.png?f=user_large)
/f/image/1xuM36XgibuHf9pGJZM6RoEK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/soK1QVmEQU1Oymrhulf2MWGR.png?f=fotoalbum_large)

:fill(white):strip_exif()/f/image/zlDZP6CL9zWuIE5yKcf1e9mw.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ESAWPNIXClJzdg9inBAXkNlm.png?f=user_large)