Tja @
Kappade en @
Edwin73 , ik ervaar dit ook en schakel over de e-mail al enkele weken heen en weer met support over deze kwestie. Ik krijg telkens dezelfde (variant) bullshit reacties:
- we zien dat er nu weer succesvolle commando's worden doorgestuurd dus gaan er vanuit dat het is verholpen
- u kunt de verbinding weer herstellen door de head unit te resetten naast de volume knop
Totdat ik de laatste keer aangaf dat er wellicht van provider is gewisseld zoals een tweaker hiervoor al aangaf en toen kreeg ik de volgende reactie na een paar dagen:
"Ik wil je hierbij melden dat de problemen met Vodafone verholpen zijn. Ik verwacht dat er weer probleemloos van Connect gebruik gemaakt kan worden. Mocht dit contact nog niet automatisch gebeuren, kan een reset in de auto hieraan bijdragen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Vertrouwend je hiermee voldoende ingelicht te hebben."
Ik geloof er nog steeds totaal niets van dat het nu is opgelost en verwacht om eerlijk te zijn dat we hier maar aan gaan moeten wennen vanaf nu. Dit doet overigens fors af aan mijn gebruikerservaring met deze auto aangezien ik niet net als de meeste mensen op de forums het wel prima vind om iedere keer een tandenstoker in mn auto te prikken of iedere keer 2 dagen te wachten totdat ze hun server/auto communicatie op orde hebben.