Is er ergens een livestand van de teams?
Die kan zelf nadenken.Exocet schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:40:
Russel altijd wel een stuk proactiever dan Hamilton
Mijn boefje is liev!
MAG kapot? iedereen gaat hem voorbij lijkt het.
Stomme vraag, maar moet PER eerste worden?siggy schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:38:
Nou als Perez dit nog weet weg te geven.... Max neemt gewoon Perez op sleeptouw en de Ferrari's zijn net ff te traag vandaag.
GP: We believe LEC is asked to increase tyre management
Lijkt erop dat de vroege stoppers naar hard op een twee stop staan en Vettel op een een stop.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
GP: LEC is being asked to increase his tire management.
"When you grow up your heart dies"
Alles en iedereen op hard. Saai hoor
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Rondetijden voor ronde 25cy-gor25 schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:43:
MAG kapot? iedereen gaat hem voorbij lijkt het.
15 | RIC | 1:31.704 |
16 | MSC | 1:32.238 |
17 | GAS | 1:33.269 |
18 | MAG | 1:34.728 |
19 | VET | 1:35.416 pit |
Zijn doel is voor Leclerc eindigen voor 2de stand in WDC.HollowGamer schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:43:
[...]
Stomme vraag, maar moet PER eerste worden?
Nee, alleen maar boven LEC finishenHollowGamer schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:43:
[...]
Nope, alleen maar vóór Leclerc eindigen.HollowGamer schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:43:
[...]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Nee. Zolang hij maar voor Leclerc finisht, is hij tweede in het klassement.HollowGamer schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:43:
[...]
Enkel voor Leclerc uitkomenHollowGamer schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:43:
[...]
PER is VER aan het inhalen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hij en LEC staan gelijk in de punten, zolang Perez in de punten en voor LEC eindigt is hij 2e.HollowGamer schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:43:
[...]
Nou, dit gaat een gigantische choke van Perez worden. Max moet wel wat speciaals gaan doen wilt dit voor Perez positief gaan uitvallen....
Rondetijden voor ronde 27
1 | VER | 1:30.610 |
2 | PER | 1:30.697 |
3 | LEC | 1:30.095 |
4 | SAI | 1:30.682 |
5 | RUS | 1:30.195 |
6 | HAM | 1:30.082 |
Ben ik de enige die het Lec het wel gunt? Voor de race ook wel leuk als daar nog gevochten gaat worden
Alo out!
---RAWE CEEK!!!---
Hoe verpest je iemands race. Wat een strategie.TheBrut3 schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:45:
Vreemde pit exit van Vettel.
Wie zet straks het GOAT signaal aan?
erutangiS
Is dat iets nieuws?Ypuh schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:46:
Latifi lijkt ook wel echt uitgecheckt.
Meest gunstige zou zijn als Lec, die steeds een halve seconde pakt, toch teveel aan het drukken is, om dichterbij te komen. Hij is ook een halve seconde sneller dan zijn teamgenoot. Zou ook wel typisch de combinatie Ferrari en Leclerc zijn als dat mis gaat.StefanVerkerk schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:45:
Rondetijden voor ronde 27
1 VER 1:30.610 2 PER 1:30.697 3 LEC 1:30.095 4 SAI 1:30.682 5 RUS 1:30.195 6 HAM 1:30.082
LEC doet niet aan tyre management:
Rondetijden voor ronde 28
Rondetijden voor ronde 28
1 | VER | 1:30.443 |
2 | PER | 1:30.538 |
3 | LEC | 1:29.744 |
4 | SAI | 1:30.179 |
5 | RUS | 1:30.502 |
6 | HAM | 1:30.168 |
[ Voor 4% gewijzigd door StefanVerkerk op 20-11-2022 14:47 ]
Zou Perez ook minister of Defense kunnen spelen tegen Leclerc?
Lec aan het trappen, hopelijk zijn banden aan het opbranden en Perez aan het managen.
Mer was er gisteren van overtuigd dat de racepace van Fer minder zou zijn. Fer verrast daarmee dus.
Wat gebeurd er? LEC banden op aan het roken of?
Mijn boefje is liev!
Perez grapjas
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Perez wordt opgehouden door Max. loltrolololol
Perez 😂
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Valt toch ook wel mee? Hij is 1 van de 2 auto's op een 1 stopper.paragon schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:46:
[...]
Hoe verpest je iemands race. Wat een strategie.
Kan wel kloppen wat Perez zegt. Verstappen is meerdere keren gevraagd om rustig aan te doen door GP.
Vast wel een paar rondjes maar het gaat toch echt afhangen van bandenmanagement. (of 'n incidentje)siggy schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:47:
Zou Perez ook minister of Defense kunnen spelen tegen Leclerc?
Juist Perez.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Rondetijden voor ronde 29
1 | VER | 1:30.271 |
2 | PER | 1:30.470 |
3 | LEC | 1:29.980 |
4 | SAI | 1:30.294 |
5 | RUS | 1:30.471 |
6 | HAM | 1:30.113 |
M.a.w. Max mag het oplossen.wontcachme schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:47:
Perez grapjas
Dus vanwege het mindere talent van Per moet Max zijn vermoedelijke overwinning opgeven???
Sainz is de strategie afdeling van Ferrari aan het voorzien van nuttige informatie.

Denk dat Ferrari voor een twee stopper gaan en Redbull voor 1.
Don't know, maar wat ze bedacht hebben lijkt ook niet te werken. Of Perez moet continu DRS hebben, want dit is prut.pietr schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:49:
Dus vanwege het mindere talent van Per moet Max zijn vermoedelijke overwinning opgeven???
ÓF! Ze doen beide een 1 stop en Ferrari op een 2 stopper zoals Sainz zegt.
Leuk geprobeerd Bottas
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wel het idee dat Verstappen in de buurt blijft om Perez nog te kunnen helpen. Maar of VER een overwinning weg zou geven? Dat lijkt me ook weer sterk. Of PER op 1 en dan laatste ronde weer teruggeven aan VER.
Sainz heeft dit jaar al meerdere keren gelijk gehad over Ferrari. Misschien moeten ze hem een dubbele functie geven.StefanVerkerk schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:49:
Sainz is de strategie afdeling van Ferrari aan het voorzien van nuttige informatie.
Zolang ik niet weet wat de strategie van Red Bull is heb ik er geen mening over.siggy schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:50:
[...]
Don't know, maar wat ze bedacht hebben lijkt ook niet te werken. Of Perez moet continu DRS hebben, want dit is prut.
ÓF! Ze doen beide een 1 stop en Ferrari op een 2 stopper zoals Sainz zegt.
En dan doet Per in die laatste ronde een Maxje 😁tuinïnen schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:50:
Wel het idee dat Verstappen in de buurt blijft om Perez nog te kunnen helpen. Maar of VER een overwinning weg zou geven? Dat lijkt me ook weer sterk. Of PER op 1 en dan laatste ronde weer teruggeven aan VER.
Je zou maar achter Shaq zitten die gaat staan bwhaha
Rondetijden voor ronde 31
1 | VER | 1:30.063 |
2 | PER | 1:30.142 |
3 | LEC | 1:29.874 |
4 | SAI | 1:30.842 |
5 | RUS | 1:30.522 |
6 | HAM | 1:29.950 |
Oh god, Shaquill is er....
<insert big ass auto met hoorns>
<insert big ass auto met hoorns>
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Sainz is de strategieafdeling.StefanVerkerk schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:49:
Max: Engine breaking still allright, (I'm) not sure
PER moet allleen voor LEC finishen. Dat laatste zal PER toch echt zelf moeten doen. VER gaat een zekere overwinning echt niet weggeven.tuinïnen schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:50:
Zolang Perez P2 rijdt gaat hij echt niks weggeven verder.tuinïnen schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:50:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Perez moet gewoon op zijn eigen banden letten, laat Leclerc ze maar oproken. Leclerc zit nu even in de sweetspot kwa temperatuur en versere banden dan Perez.
Leclerc blijft stampen
Rondetijden voor ronde 32
Rondetijden voor ronde 32
1 | VER | 1:29.924 |
2 | PER | 1:30.338 |
3 | LEC | 1:29.795 |
4 | SAI | 1:30.297 |
5 | RUS | 1:30.364 |
6 | HAM | 1:30.141 |
Het gaat spannend en interessant worden nu. Strijd om P2.
Hij is de smooth operator van de interpretobendometer 😆
Zoals mijn vrouw zegt hoezo een plek omruilen? Als je er voorbij wil moet je maar harder rijden.
Max denkt inmiddels "fck you, i'm going home!"
Keurige stop bij Perez, 2.4 sec.
Weer hards.
Weer hards.
Wordt een leuk einde van de race op deze manier.
Daar gaat het strategisch inzicht van sainz
DUGG
is ze ook zo streng t.o.v. jou?Robbie T schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:53:
Zoals mijn vrouw zegt hoezo een plek omruilen? Als je er voorbij wil moet je maar harder rijden.
Precies, #overwinningen is ook een tellertje in de rankings - je zou gek zijn dat weg te geven.Robbie T schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:53:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat is 5 seconden...sly___ schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:54:
Perez gaat zo pitten...en Max moet Leclerc ophouden...
Sam Collins denk dat max gaat pitten... Begrijp die kerel echt niet. Nieuwere harde band, waar hij rustig op cruised... Waarom dan?!
GP tegen Max: we need increased tyre management.
Max: what do you want me to do? they are catching
Max: what do you want me to do? they are catching
[ Voor 6% gewijzigd door StefanVerkerk op 20-11-2022 14:55 ]
Hmm bijzonder PER.
Had verwacht dat ze wat beter met de banden om konden gaan.
Nu moet PER wel pushen om LEC voor te blijven.
Als LEC goede pace heeft werkt de undercut van PER niet. En heeft LEC straks versere banden.
Wordt nog lastig voor PER denk ik
Had verwacht dat ze wat beter met de banden om konden gaan.
Nu moet PER wel pushen om LEC voor te blijven.
Als LEC goede pace heeft werkt de undercut van PER niet. En heeft LEC straks versere banden.
Wordt nog lastig voor PER denk ik
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
PER zit gelukkig niet in verkeer dus ik hoop dat hij zijn banden deze keer wat beter op temperatuur kan laten komen.
-
Dus perez komt straks voor verstappen als hij nog een keer stopt en dan gaan we zien of verstappen de overwinning belangrijk vindt.
erutangiS
Kan Max nog hoogste percentage wins halen in een seizoen?
Perez the Tirewhisperer kan ook de prullenbak in.
Hahaha, hadden ze Perez nou wat vaker geholpen dit jaar ipv het aan laten komen op de laatste race
Nu zitten ze zich af te vragen hoe ze hem kunnen helpen....

Nu zitten ze zich af te vragen hoe ze hem kunnen helpen....
It isn't over till the fat lady sings.sly___ schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:56:
RB is echt teveel bezig met Perez....die gooit t toch weg.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |