Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Die B coureur kan natuurlijk ook zelf leren om gas te geven. Met deze auto had hij het makkelijk zelf kunnen doen.Quad schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:32:
Verstappen heeft Perez niet geholpen. Jammer hoor.
Verstappen had deze race +30 seconden uit kunnen lopen. Perez is gewoon echt te langzaam en ook deze race heeft hij het echt vergooit.Quad schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:32:
Je kijkt niet toevallig Brazilie 2022?Quad schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:32:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Komt oeHomeland schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:35:
Jammer dat ze de laatste ronde van Vettel niet laten zien, benieuwd of die nog ergens donuts staat te draaien.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Maar dat was vorige week al duidelijk toch, althans voor mensen met een CasioJoostje123 schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:35:
Die 2 punten van vorige week voor Perez hadden ook geen verschil uitgemaakt
DUGG
Snelste auto op de baan en dan het nog niet redden. Perez......pfffffff zucht. Dat somt zijn seizoen gewoon op.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Hetzelfde als Perez vorig jaar deed voor Max.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Kan de hele hetze van vorige week weer de koelkast in.
Juist, en dat is niet hetzelfde en geen vergelijk: een sneller auto ophouden vs je (7 sec!) terug moeten laten vallenQuad schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:37:
[...]
Verwijderd
Afremmen en hem van de baan rijdenQuad schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:37:
[...]
Dat lijkt me niet, leclerc was ook met dezelfde strategie sneller. Stond op het punt hem in te halen.DoubleDutch schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:38:
Jammer voor Checo, foute strategie RBR?
Maar is dat niet een beetje de schuld van het gebrek aan snelheid van Perez bij Verstappen neerleggen?Quad schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:37:
[...]
Het team wilde dit graag, dan had daar een beter plan achter moeten zitten. imo.
Aan het begin van het seizoen was het vrij normale rijtje VER LEC SAI PER. Dat geeft toch ook wel een beetje aan hoe de krachtsverhoudingen liggen. Het feit dat PER 2e kon worden voor WDC lag meer aan het feit dat de Ferrari’s onbetrouwbaar waren en dat het team veel fuckups heeft gemaakt. Niet zozeer aan het talent.siggy schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:36:
Perez blijft Perez. Dat ie 2 ronden nodig had om op verse bandjes Hamilton voorbij te komen.....En hij ging van 1.1-1.2 sec ronde sneller helemaal naar een halve seconde. Dat schiet niet op. Ze hadden Perez veel te vroeg naar binnen gehaald.
Snelste auto op de baan en dan het nog niet redden. Perez......pfffffff zucht. Dat somt zijn seizoen gewoon op.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja die Hamilton fans weer bahwontcachme schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:39:
Daar is het boooen weer
Perez fans?Rivanov schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:40:
Serieus Boe?!
Vorig jaar bejubeld, dit jaar uitgejouwd. Het kan verkeren. Net als met Hamilton trouwens. Hehe.Rivanov schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:40:
Serieus Boe?!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Boeie...wontcachme schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:39:
Daar is het boooen weer
-
Geen optie voor de 2e plek zou dat weer het zoveelste PR drama voor RBR worden.Quad schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:37:
[...]
De strategie van Max was anders en misschien beter toch?d0s schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:39:
[...]
Dat lijkt me niet, leclerc was ook met dezelfde strategie sneller. Stond op het punt hem in te halen.

PSN: xMaurice93
Interesseert Max helemaal niks.dglavimans schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:40:
Checo is wel geliefd bij de fans.. Dit zei ik vorige week al dit gaat Max nog lang (onnodig) achtervolgen
Laat de toxic fans maar boe roepen
Vanwege vorige week.Homeland schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:41:
Misschien niet direct boe omdat ze fan zijn van een ander, maar vooral omdat ze geen fan van Max zijn.
Twijfelachtig of daar een bus vol Mexicanen zitten.
Dat ze maar eens een tabelletje laten zien van nationaliteit en % bezoekers
Uiteraard, alleen kan Perez dat niet, gezien zijn bandenmanagementDoubleDutch schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:40:
[...]
De strategie van Max was anders en misschien beter toch?
[ Voor 4% gewijzigd door Formula one op 20-11-2022 15:42 ]
Checo fans zeg ik toch en niet Mexicanensiggy schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:42:
[...]
Twijfelachtig of daar een bus vol Mexicanen zitten.
Dat ze maar eens een tabelletje laten zien van nationaliteit en % bezoekers
Daar kan natuurlijk niemand in dit forum zich iets bij voorstellen. Enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijkHomeland schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:41:
Misschien niet direct boe omdat ze fan zijn van een ander, maar vooral omdat ze geen fan van Max zijn.
PSN: xMaurice93
Daarmee zal hij zijn gunfactor verder overboord hebben gegooid idd.
Goatifi moet lekker wat WEC ofzo gaan doen en bij ESPN commentaar geven, is best een sympathieke kerel volgens mij.Formula one schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:42:
Jammer goatifi geen DOTD
Beter plan? Hij vertrok vanaf p2 vóór LEC in een superieure auto.Hippocampus schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:39:
[...]
Maar is dat niet een beetje de schuld van het gebrek aan snelheid van Perez bij Verstappen neerleggen?
Het team wilde dit graag, dan had daar een beter plan achter moeten zitten. imo.
Vervolgens gooit ie het zelf weg door zijn verse banden te verneuken na zijn eerste stop, en na de 2e achter HAM te blijven na een domme inhaalpoging.
PER heeft het gewoon niet. Is een middelmatige rijder in een goede auto.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Het hele jaar is al boe richting max. Das niet alleen van nu
dglavimans schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:42:
[...]
Checo fans zeg ik toch en niet Mexicanen
Had te weinig smilies toegevoegd
Volgens papa Perez kan hij alleen op de moeilijke circuits winnen… 😅LZ86 schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:42:
[...]
Beter plan? Hij vertrok vanaf p2 vóór LEC in een superieure auto.
Vervolgens gooit ie het zelf weg door zijn verse banden te verneuken na zijn eerste stop, en na de 2e achter HAM te blijven na een domme inhaalpoging.
Ind, was wel verbaasd Perez is juist iemand die goed met z'n banden om kan gaan, jammer maar Lec gewoon verdient 2de.👍🏻Exocet schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:42:
[...]
Uiteraard, alleen kan Perez dat niet, gezien zijn bandenmanagement
Yep, maar als de Hollanders het richting Hamilton doen is er meteen wat van gezegd. Ik vind het contrast obvious en veelzeggend. Het is en blijft een Britse sport.Waah schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:43:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door siggy op 20-11-2022 15:44 ]
Ah dat vatte ik niet op deze keer nee haha
Glansrijke carrière voor de boeg bij een Abba coverband zo?StefanVerkerk schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:43:
Mooi afscheid van Vettel. Heeft hij eindelijk weer tijd om naar de kapper te gaan.
Er zijn genoeg mensen die nog zijn blijven aan deze dag vorig jaar, en zullen daar denk ik nooit overheen komenWaah schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:43:
[...]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-11-2022 15:45 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Schumacher toch ook wel? Weet eigenlijk niet of er echt F1 drivers zijn die slecht Engels spreken. Tsunoda kent de juiste woorden :-)Inspired schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:44:
Ken ook niet veel Duitsers die zo goed Engels spreken.
Dat denk ik ook, maar volgens mij is Max daar niet mee bezig. Hamilton daarentegen is juist weer heel erg bezig met hoe hij overkomt.PLAE schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:42:
[...]
Daarmee zal hij zijn gunfactor verder overboord hebben gegooid idd.
Goed punt ja, na Zandvoort nodig jaar enorme ophef, nu vinden ze het primasiggy schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:44:
[...]
Yep, maar als de Hollanders het richting Hamilton doen is er meteen wat van gezegd. Ik vind het contrast obvious en veelzeggend. Het is en blijft een Britse sport.
Hoe dan toch? Wat een gezever weer.Quad schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:37:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Ja, beter plan van het team. Er waren meer races dit jaar om dat te doen hèLZ86 schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:42:
[...]
Beter plan? Hij vertrok vanaf p2 vóór LEC in een superieure auto.
Dat was mijn punt. Niet enkel deze race.
Perez heeft het niet, prima, maar dat moet niet Max z'n schuld gemaakt worden.
Volg je bankbiljetten
Perez kijkt direct in de camera, kan ie niet zeggen wat ie zou willen zggen
Ik hoor veel ruis in mijn koptelefoon zeg.....pffff
[ Voor 11% gewijzigd door siggy op 20-11-2022 15:47 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hoe lang moeten ze daar zitten?StefanVerkerk schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:47:
> Hoe groot moet de cooldown room zijn?
< Ja
Ja.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij zal toch vast nog wel ergens achter het stuur kruipen?
(of gaat ie echt iets anders doen? niet echt gevolgd)
Waar is Mr. Statham-copy. Daar moet gewoon een 'host' bijzijn.dglavimans schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:47:
Die cooldown rooms zijn echt ongemakkelijk :’) niemand heeft zin om te praten na zo warme race
Vind die nieuwe look juist wel cool. Lekker zichzelf zijn.StefanVerkerk schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:43:
Mooi afscheid van Vettel. Heeft hij eindelijk weer tijd om naar de kapper te gaan.

Kheb genoten dit seizoen. Jammer dat er toch altijd onderbuik bij moet.(deels door presentatie en media)
Max lijkt mij een eerlijke racer en geen Schumacher racer met rodevlag taktieken enz. Ik denk dat Max dat niet met zijn redbul team wil. En Checo begon dat wel te doen in monaco. Ik snap de discussie op de achtergrond die Max zou kunnen hebben gehad. Met Checo en het team. “Ik wil eerlijk en geen poespas” vecht er maar fair and square voor”
Maar dank jullie ook voor de heerlijke commentaren hier.
En vooral de bijdrage aan MultiViewerf1 van sommige Tweakers hier.
Zeer diep en diepe buiging. Kheb genoten.

En een goed uiteinde alvast
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Juist mega chill. Miste de cooldown echt.dglavimans schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:47:
Die cooldown rooms zijn echt ongemakkelijk :’) niemand heeft zin om te praten na zo warme race
erutangiS
"When you grow up your heart dies"
Max werd niet ingehaald door leclerc, Perez wel. Was dus met dezelfde strategie niet snel genoeg.DoubleDutch schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:40:
[...]
De strategie van Max was anders en misschien beter toch?
Nouja, theekransje met de Casper 't spookje Cult is toch ook gezelligsjaool schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:49:
Er wordt toch wel vriendelijk met elkaar gepraat hoor in de cool down room. Die jongens hebben net een zware race gereden dus je hoeft sowieso geen theekransje ter verwachten.
Zich laten zakken en Leclerc afremmen? Wat een onzin.Quad schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:37:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volg je bankbiljetten
Dat weet je toch niet? Per ging naar binnen.d0s schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:49:
[...]
Max werd niet ingehaald door leclerc, Perez wel. Was dus met dezelfde strategie niet snel genoeg.
Huh heb ik wat gemist?MrOleo schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:49:
Heeft aston martin zich nu compleet in de voet geschoten met die strategie voor vettel, 1 puntje te weinig voor constructeurs kampioenschap.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |