Misschien is hij naar een therapeut gegaan die hem verteld heeft dat die toch maar een realiteit onder ogen moet zien. Dit is de eerste positieve opmerking richting max in 2 jaar.desalniettemin schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:58:
Weet niet of dit al genoemd is, maar wat is Lewis opeens positief over Max. Is hij bezig met een charme offensief?
ze zijn geen directe concurrenten meer, denk dat dat ook wel veel uitmaaktdesalniettemin schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:58:
Weet niet of dit al genoemd is, maar wat is Lewis opeens positief over Max. Is hij bezig met een charme offensief?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:26
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Deze is ook duidelijk, Lando gaat rijden:
You can't get rid of me that easy pic.twitter.com/fT8H4Y0PHh
— Lando Norris (@LandoNorris) 11 november 2022
Misschienbasvn schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:16:
[...]
ze zijn geen directe concurrenten meer, denk dat dat ook wel veel uitmaakt
FP1 van start. Het ziet er vochtig uit, heiig. Ben benieuwd of we nog regen gaan zien dit weekend.
Niet in Mexico maar nu wel een nieuwe ICE voor Sainz, met 5 plaatsen gridstraf.
Sainz net bevestigd een nieuwe motor.
Wel mooi op tijd erin zodat ie met de sprintrace nog wat plekken kan goedmaken.
waar je vervolgens niets aan hebt, want regenD-dark schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:38:
Die kans zit er wel in.
Maar een droge FP1 is wel mooi voor het bepalen van de setups
PH-MRK request startup
straf is voor de race toch niet voor de sprintD-dark schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:42:
Sainz net bevestigd een nieuwe motor.
- tweakduke
Of de kwalificatie droog gaat verlopen, is inderdaad nog de vraag https://www.weerplaza.nl/...brazilie/sao-paulo/17184/
Verklaard ook wel waarom de meesten op de harde of medium band rijden, puur voor de race-balans.
Verklaard ook wel waarom de meesten op de harde of medium band rijden, puur voor de race-balans.
Ja en NeeMrkoekie schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:43:
[...]
waar je vervolgens niets aan hebt, want regen
Regen vereist een andere setup zoals je stelt.
Maar het is gemakkelijker om een auto welke goed is afgesteld op een droog cicuit aantepassen naar een regen setup dan een beredeneerde gok.
- tweakduke
Sainz nieuwe motor
Voor de race inderdaad,Bartske schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:44:
[...]
straf is voor de race toch niet voor de sprint
Kwalificatie is na de FP1 dus dan wil je wel weten of je nieuwe motor goed werkt.
[ Voor 18% gewijzigd door D-dark op 11-11-2022 16:56 ]
Je moet niet nadenken maar de startpost raadplegenDrials schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:59:
Ik dacht dat de training om 17:00 uur zou beginnen?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat heeft Palmer gemaakt? Iets over oude races van een aantal jaren geleden. Ik hoorde het niet zo goed.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Pierre schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:18:
Wat heeft Palmer gemaakt? Iets over oude races van een aantal jaren geleden. Ik hoorde het niet zo goed.
/f/image/6lnSRquNZ2rPvN3HZk9O497p.png?f=fotoalbum_large)
Serie over oude races, inhoud weet ik zo niet, nog nooit bekeken, binnenkort eens doen.
Edit: Lijkt wat op de standaard raceanalyse die hij na een weekend doet, maar dan op oude iconische races en samen met een wisselende gast.
[ Voor 13% gewijzigd door MrOleo op 11-11-2022 17:35 ]
erutangiS
En dan heb ik zelf F1TV en dan moet ik het hier vragenMrOleo schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:31:
[...]
[Afbeelding]
Serie over oude races, inhoud weet ik zo niet, nog nooit bekeken, binnenkort eens doen.
Edit: Lijkt wat op de standaard raceanalyse die hij na een weekend doet, maar dan op oude iconische races en samen met een wisselende gast.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mick denkt, ik heb nog een week om ze op andere gedachten te brengen?
Vaak bu'j te bang!
Voor de race inderdaad maar tijdens de sprintrace kan hij wel plaatsen naar voorgaan om dan 5 plekken naar achteren te worden gezet. Zie Hamilton vorig jaar.Bartske schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:44:
straf is voor de race toch niet voor de sprint
Een momentje van payback aan Russel voor Austin?
Ik denk dat dit Pierre zijn laatste race voor AT is. Hij gaat hier, naar mijn gevoel, bewust 2 punten pakken zodat hij volgend jaar zonder een blok aan zijn been kan beginnen. Als Nyck dan kan instappen in Abu Dabhi is dit een win win denk ik.
[ Voor 24% gewijzigd door Chevy454 op 11-11-2022 18:48 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
GAS gaat er een McLaren aftikken, want dat is gunstig voor zijn nieuwe werkgever?Chevy454 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 18:46:
[...]
Ik denk dat dit Pierre zijn laatste race voor AT is. Hij gaat hier, naar mijn gevoel, bewust 2 punten pakken zodat hij volgend jaar zonder een blok aan zijn been kan beginnen. Als Nyck dan kan instappen in Abu Dabhi is dit een win win denk ik.
Beetje te laat remmen, gaining an advantage by forcing a driver of the track. Hoppa 2 punten.albino71 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 18:59:
GAS gaat er een McLaren aftikken, want dat is gunstig voor zijn nieuwe werkgever?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
ok ok ok jij wintD-dark schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:46:
[...]
Ja en Nee
Regen vereist een andere setup zoals je stelt.
Maar het is gemakkelijker om een auto welke goed is afgesteld op een droog cicuit aantepassen naar een regen setup dan een beredeneerde gok.
PH-MRK request startup
sounds like a plan
kan redelijk slecht tegen m'n verlies namelijk
PH-MRK request startup
El Plan of Plan C, questionMrkoekie schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:09:
[...]
sounds like a plan![]()
kan redelijk slecht tegen m'n verlies namelijk
Is er dan reeds een feed op de F1tvpro app?JB schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:04:
Paraplu’s bij Sky
Nee daar nog niet zo te zien. Dit is op Skysports.Chevy454 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:28:
[...]
Is er dan reeds een feed op de F1tvpro app?
Mijn boefje is liev!
- tweakduke
Een natte baan om mee te beginnen dus.
Geen voorbeschouwing om 19:30?
---RAWE CEEK!!!---
Zie nog geen stream op F1TV.NoFearCreations schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:34:
Geen voorbeschouwing om 19:30?
Mijn boefje is liev!
ik miste hem ook al, maar blijkbaar geen preQ stream wanneer er een sprint race is.
Nee, maar goed, laten we verder even in het midden houden hoe sommigen SkyF1 kijken.Chevy454 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:28:
[...]
Is er dan reeds een feed op de F1tvpro app?
Ow, waar hebben ze die verstopt?MrOleo schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:31:
[...]
[Afbeelding]
Laat maar gevonden. Ik word te oud voor het internet ofzo. Compleet onlogische structuur bij F1TV....
Nog niet begonnen en SC heeft alweer een comment der comments erin.....kan die man nou niemand in zijn waarde laten..?
[ Voor 16% gewijzigd door siggy op 11-11-2022 19:58 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Nou, daar gaan we met quali. Inters of slicks? Spannend!
Ferrari: regen verwacht over 10 minuten
Soort van natte baan dus. Niet echt nat en niet echt slicks.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit wordt een verrassing wie door gaat of de pole.
code:
1
2
3
4
5
6
| Track 26.9 °C Air 19.2 °C Humidity 94.0% |
Tijdens FP1 was de baan overigens nog 47ºC aan het begin van de sessie.
Vraag me af of een auto tijdens een quali is te veranderen van wet naar droog?
Set up zal toch meer zijn dan alleen de voor en achter vleugel lijkt me.
Set up zal toch meer zijn dan alleen de voor en achter vleugel lijkt me.
Blijkbaar komt er meer regen aan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je vraagt je toch altijd af hoe die jongen dat doet. Vrijwel altijd direct snel en nu ook alweer direct 0.7s sneller dan LEC.
"When you grow up your heart dies"
Keurig van Verstappen. Wel klaagt hij over slecht stuurgevoel als ik het goed begreep.
Jos had dat ook. Snel snel zijnsjaool schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:07:
Je vraagt je toch altijd af hoe die jongen dat doet. Vrijwel altijd direct snel en nu ook alweer direct 0.7s sneller dan LEC.
De baan droogt wel op. GAS paars S1, HAM paars S3.sjaool schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:07:
ALO ook lekker bezig.
Zijn stuur lijkt niet helemaal recht te zitten. Hangt te veel naar links.StefanVerkerk schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:07:
Keurig van Verstappen. Wel klaagt hij over slecht stuurgevoel als ik het goed begreep.
F1 en Sint Maarten snoep over hebben is niet echt goed voor mij...
Jammer voor Magnussen maar ja, die was wel heel duidelijk.
Doei P3.
CAR 20 (MAG) TIME 1:18.423 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 8 LAP 7 16:08:23
11 Nov 2022, 20:09:12
Doei P3.
CAR 20 (MAG) TIME 1:18.423 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 8 LAP 7 16:08:23
11 Nov 2022, 20:09:12
Track limits......wut
Dat was het shot met een Ferrari met daarachter Magnussen die ver buiten de lijntjes kleurde.siggy schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:10:
Track limits......wut
Het droogt snel op voordat het weer nat wordt.
Max: Het miezert hier een klein beetje (bocht 14)
Oef, de rode band helpt GAS ook niet. 1.5 sec trager dan HAM.
Ricciardo zojuist flinke lockup tijdens een cooldown lap in bocht 9.
Max: box box
Max: box box
Op de kerbs? Mja sorry, track limits blijft een lachertje. Nul voordeel daar, eerder nadeel....StefanVerkerk schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:11:
[...]
Dat was het shot met een Ferrari met daarachter Magnussen die ver buiten de lijntjes kleurde.
Ahh, tweede ronde gaat al een klap beter.
VER ook naar softs.
Nu welHippocampus schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:12:
Oef, de rode band helpt GAS ook niet. 1.5 sec trager dan HAM.
En Ferrari verpest het weer...
Maar ook extra rondje nodig om ze warm te krijgen net als Gasly?StefanVerkerk schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:13:
Verstappen op softs nu in de pits.
Ferrari weer een Ferrari move?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Duurde wat langer voor er temperatuur in de softs zaten, maar goed ze zijn sneller.
Dan krijgen we nu haasje over gauw naar buiten op slicks en hopen dat niemand crasht
Dan krijgen we nu haasje over gauw naar buiten op slicks en hopen dat niemand crasht
En het is alweer tijd voor de Ferrari clown meme's........
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nou, dit wordt weer een tombola.
If it looks like a Ferrari, sounds like a Ferrari and fucks it up like a Ferrari... It's a Ferrari!
Als zelfs RIC op 5 staat...sjaool schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:15:
Nou, dit wordt weer een tombola.
Je kan geen 5 plekken straf krijgen als je geen 5 plekken naar achteren kanQuad schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:14:
Ferrari weer een Ferrari move?
Latifi goat?
⏩ PVOutput☀️
Over voor LeClerc
[ Voor 17% gewijzigd door renegrunn op 11-11-2022 20:18 ]
Albon zit Verstappen grandioos in de weg. Verstappen in de laatste bocht bijna de macht over het stuur kwijt.
2 ferrari's achter elkaar, als dat maar geen brokken geeft.
Dan komt ALO weer met een lekker rondje
Lekkere Q dit.
⏩ PVOutput☀️
Waarmee bedoel je?Exocet schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:20:
Red Bull heeft het lastig
- tweakduke
Dat hebben de meeste teams toch aardig uitgemikt om dat laatste rondje te kunnen rijden. Geen verrassingen die uitvallen uiteindelijk.
Nah... Die gaan nog niet voluit. Het is nog maar Q1 hè.Exocet schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:20:
Red Bull heeft het lastig
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |