Acties:
  • +4 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-07 08:25
baco101 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 07:28:
ik zit er aan te denken om ook een Apple TV te kopen, welke hdmi kabel hebben jullie, die apple verkoopt of een andere?
Ugreen 2.1 HDMI kabel. Altijd goede kwaliteit van Ugreen. Ik koop al mijn kabeltjes van Ugreen (HDMI, USB, ethernet en zelfs opladers).

[ Voor 11% gewijzigd door henidde op 28-09-2024 08:38 ]

.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:22
ik zit er aan te denken om ook een Apple TV te kopen, welke hdmi kabel hebben jullie, die apple verkoopt of een andere?
Deze moet je hebben: https://amzn.eu/d/bQgqi9C

Geloof me, iedere serie is goed met deze kabel. Hier ga je echt geen spijt van krijgen. Beste aankoop in jaren.

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 28-07 12:14
iMode schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 01:28:
[...]
Hoe werkt dit met een Apple Watch?

Bron?

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:27
La1974 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:45:
[...]

Geloof me, iedere serie is goed met deze kabel. Hier ga je echt geen spijt van krijgen. Beste aankoop in jaren.
1399 euro voor een kabel? Serieus?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:57

Pierre

Van nature lui!

badnews.nl schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:11:
[...]

1399 euro voor een kabel? Seriuous?
Die komt hier ook wel boven drijven gok ik Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:18
badnews.nl schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 07:30:
[...]

Er staat toch niets in dat artikel?

Eerst:
Apple does not update the Apple TV frequently, releasing a new model around every three years.

Dan:
but there is a slight chance we'll get a new model later in 2024

Dus een kleine kans op een update dit jaar, maar normaal een release cycle van 3 jaar, dus 2025, volgens dar artikel.

Ik hoop ook op een update, liefst naar de m1 of beter voor power, of naar de a16 voor meer hardware decoding, maar verwacht eerlijk gezegd voorlopig niets (en ik hoop dat ik fout heb)
Precies

• iMode
[...]

Top kabel inderdaad, ik heb er 3 stuks van.
2 beneden op de Apple TV en XBOX en 1 boven op de kamer van de kinderen voor de PS5, aanrader!

• iMode
?

Ik zeg niks over een Apple Watch (en heb er gelukkig ook geen meer).

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-07 20:55
[...]

kan ik dan al afleveringen zien voordat ze online staan of zelfs gemaakt zijn als dat zo is dan is het een koopje :*)

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:29

Quakie

quakelen

Tja er zit wel degelijk verschil in kwaliteit. Mijn Apple TV remote verloor continue zijn verbinding en na Bluetooth uitzetten op andere apparaten kwam andere HDMI kabel naar voren als mogelijke oplossing. Ik heb nu een 20 euro HDMI kabel gekocht en sindsdien geen last meer van disconnects .

Dus ja ik zou investeren in een goede kabel. 1400 is waarschijnlijk voor de meeste het niet waard.

Ik teken nergens meer voor

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07 18:36
iMode schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:55:
[...]

Top kabel inderdaad, ik heb er 3 stuks van.
2 beneden op de Apple TV en XBOX en 1 boven op de kamer van de kinderen voor de PS5, aanrader!
En dat is ook slechts een hdmi 2.0 kabel. Niet dat de appletv al 2.1 nodig heeft, maar voor dat geld is die slechter dan mijn ugreen

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online

L23

Zapato schreef op maandag 23 september 2024 @ 10:48:
Hoe lang duurt dat foto’s syncen? Ik wil de foto screensaver, maar hij is al bijna week aan het syncen.
Inmiddels opgelost? Mogelijk helpt herstarten van de Apple TV. Mijn probleem met de TV app is daarmee in ieder geval wel opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
1Mark schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 12:36:
[...]
En dat is ook slechts een hdmi 2.0 kabel. Niet dat de appletv al 2.1 nodig heeft, maar voor dat geld is die slechter dan mijn ugreen
Het is een grapje natuurlijk 😉

Beneden heb ik 3 stuks Vivanco HDMI 4K 3m, in 2014 gekocht bij de plasma-discounter, toen de beste kabels die ze hadden.
Inmiddels is de TV al 3 keer vervangen (nu 75inch QLED, ook alweer sinds 2018 trouwens), de kabels al die tijd nog niet, werken nog prima met de XBOX en Apple TV 4K.

Boven bij de kids ook Ugreen👌

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:10
L23 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 13:53:
[...]

Inmiddels opgelost? Mogelijk helpt herstarten van de Apple TV. Mijn probleem met de TV app is daarmee in ieder geval wel opgelost.
Ik heb een album gekozen dat ging wel en daarna was de melding van syncen weg en kon ik ook andere opties selecteren.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
[...]

En dat heeft dan 65 reviews. Enerzijds ben ik tegen nep reviews. Anderzijds hoop ik dat dit 65 nep reviews zijn.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik gebruik momenteel deze kabel: https://amzn.eu/d/9gutpUh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:52
[...]

Ik heb die gehad, tot de kat er aan geknaagd had. Daarna kon ze praten, en vertelde ze dat ze de beeldkwaliteit net niet goed genoeg vond.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-07 20:59
badnews.nl schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:11:
[...]

1399 euro voor een kabel? Serieus?
Amazon staat vol met meuk met dergelijke prijzen, geen idee waarom. Heb pas vier glazen potten voor een ijsmachine voor €35 gekocht maar kon er ook van ruim €1000 kiezen die precies hetzelfde zijn.
Een kabel van €10 - €20 voldoet prima.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:05
Klopt, er wordt niks concreets gezegd. Misschien had ik dat erbij moeten zeggen. Ik beantwoordde een vraag van een ander.

Het advies "don't buy" wordt daar soms te makkelijk gegeven.

Maar een nieuwe Apple TV met ethernet voor de prijs van een Google TV zou welkom zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Vergeet de goedkoopste Action kabels van €5, en ook superdure kabels moet je niet hebben.

HDMI is een binair signaal. De kwaliteit moet goed genoeg zijn voor foutloze data overdracht. Goed is goed genoeg. Beter dan goed is zinloos.

Koop een HDMI 2 of 2.1 kabel van een paar tientjes, bij voorkeur bij een elektronica winkel in je regio, zodat je terug kunt als het niet werkt. Dat weten zij ook, dus ze verkopen geen troep. Die van mij kostten nog geen €30 en werken prima!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:55
ikweethetbeter schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:56:
[...]

Vergeet de goedkoopste Action kabels van €5, en ook superdure kabels moet je niet hebben.
Ik heb de PS5 en AppleTV aan goedkope kabels van de Action hangen. Kan net zo goed wat duurdere uit de verzameldoos op zolder pakken want ik heb ze ook van 30+ euro. Maar ik heb echt nog nóóit ook maar één verschil gemerkt. Waar zou dat verschil zich in moeten uiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Dennisdn schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:18:
Ik heb de PS5 en AppleTV aan goedkope kabels van de Action hangen. Kan net zo goed wat duurdere uit de verzameldoos op zolder pakken want ik heb ze ook van 30+ euro. Maar ik heb echt nog nóóit ook maar één verschil gemerkt. Waar zou dat verschil zich in moeten uiten?
Ik heb toch regelmatig gehad dat een UHD BluRay Remux begon te haperen bij de goedkopere kabeltjes :)
Nu Nedis HDMI 2.1 van betere kwaliteit en nergens last van.

• ikweethetbeter
Dennisdn schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:18:
[...]

Ik heb een Samsung tv, en die is misschien wat kritischer. Ik heb daar standaard problemen (haperingen, niet de hoogste kwaliteit kunnen gebruiken) met goedkope kabeltjes. Maar die problemen verdwijnen met goede kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-07 20:56
Ik weet niet echt goed of ik met mijn issue hier wel goed zit, maar probeer het toch. Sinds kort heb ik serieus een irritante issue(s) met mij ATV 4K 3e Gen voorzien van tvOS 11 in combinatie met Netflix.

Issue 1: de remote reageert slecht bij het pauzeren en hervatten van een serie. Ik zeg serie, omdat we recent series kijken. Of dit nu bij House, Accidente of Monsters is, de remote reageert erg traag bij het pauzeren en bij het hervatten reageert deze soms helemaal niet/nauwelijks. En als ik een serie heb gepauzeerd en even later terug kom, loopt de serie weer. Werd al voor gek verklaard, dit is ook om gek van te worden, maar mijn vrouw heeft (gelukkig) hetzelfde ervaren waar ik bij was nadat zij de remote even overnam. Dit euvel heb ik niet met een andere een generatie oudere ATV.

Issue 2: Bij het starten van een volgende aflevering, gelijk na het kijken van een voorgaande aflevering, start deze aflevering 9 van de 10 keer blokkering. Even terug en de aflevering weer opnieuw starten en het is verdwenen. Dit ligt niet aan de WiFi, want die is 200+ mb/s.

Er wordt 9 van de 10 keer naar Netflix gekeken, waardoor ik niet weet of het met andere streamingdiensten ook zo is.

Ervaart iemand dit ook? Met Netflix/andere streamingdiensten?

Edit: *schaam*, ik heb nog niet Gegoogled….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:07
RicoK schreef op zondag 29 september 2024 @ 11:15:
En als ik een serie heb gepauzeerd en even later terug kom, loopt de serie weer.
Dit heb ik ook met youtube. Wanneer ik 'm even pauzeer om even in de keuken wat te doen, dan hoor ik na een paar minuten dat het weer afspeelt. Keer op keer. Toevallig op het moment dat de screensaver wordt geactiveerd.

Dit is mijn eerste apple tv. Ik dacht zelf spoken te zien, maar het ligt dus niet aan mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

RicoK schreef op zondag 29 september 2024 @ 11:15:
Ik weet niet echt goed of ik met mijn issue hier wel goed zit, maar probeer het toch. Sinds kort heb ik serieus een irritante issue(s) met mij ATV 4K 3e Gen voorzien van tvOS 11 in combinatie met Netflix.

Issue 1: de remote reageert slecht bij het pauzeren en hervatten van een serie. Ik zeg serie, omdat we recent series kijken. Of dit nu bij House, Accidente of Monsters is, de remote reageert erg traag bij het pauzeren en bij het hervatten reageert deze soms helemaal niet/nauwelijks. En als ik een serie heb gepauzeerd en even later terug kom, loopt de serie weer. Werd al voor gek verklaard, dit is ook om gek van te worden, maar mijn vrouw heeft (gelukkig) hetzelfde ervaren waar ik bij was nadat zij de remote even overnam. Dit euvel heb ik niet met een andere een generatie oudere ATV.

Issue 2: Bij het starten van een volgende aflevering, gelijk na het kijken van een voorgaande aflevering, start deze aflevering 9 van de 10 keer blokkering. Even terug en de aflevering weer opnieuw starten en het is verdwenen. Dit ligt niet aan de WiFi, want die is 200+ mb/s.

Er wordt 9 van de 10 keer naar Netflix gekeken, waardoor ik niet weet of het met andere streamingdiensten ook zo is.

Ervaart iemand dit ook? Met Netflix/andere streamingdiensten?

Edit: *schaam*, ik heb nog niet Gegoogled….
Issue 2 heb ik ook een tijd last van gehad, heel apart. Alleen met Netflix overigens. ATV 4K (2nd en 3rd gen), beide via ethernet verbonden. Internet: 1Gb glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 00:19
De laatste tijd merk ik dat het afspelen van een playlist op YouTube helemaal niet goed werkt op de Apple TV. Zodra een video is afgelopen, blijft het scherm zwart en schakelt het niet automatisch over naar de volgende video. Heeft iemand anders dit ook gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
DeJurist schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:23:
De laatste tijd merk ik dat het afspelen van een playlist op YouTube helemaal niet goed werkt op de Apple TV. Zodra een video is afgelopen, blijft het scherm zwart en schakelt het niet automatisch over naar de volgende video. Heeft iemand anders dit ook gemerkt?
Yep. Afspelen van muziek playlists is haast niet te doen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:28

C0nscious

Mysteryman.

Is de YouTube app op de AppleTV wel gewoon goed uitgewerkt en snel? Gebruik tegenwoordig veel Infuse, dat werkt echt zo geweldig en smooth dat ik misschien een YT premium abo wil afsluiten en die content dan ook via de ATV ga kijken.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-07 16:35
C0nscious schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:10:
Is de YouTube app op de AppleTV wel gewoon goed uitgewerkt en snel? Gebruik tegenwoordig veel Infuse, dat werkt echt zo geweldig en smooth dat ik misschien een YT premium abo wil afsluiten en die content dan ook via de ATV ga kijken.
Never nooit problemen met Youtube op ATV en premium is echt een verademing hiervoor O+

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psql
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 09:44
DeJurist schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:23:
Jeps zelfde hier. Vaak al na de eerste video. Maar heb eigenlijk ook elke video wel dat seconde 2 van de video ff een zwart frame is en daarna de video normaal afspeelt.

Heb ook nu een raar issue dat als ik een video even op pauze heb staan en de Apple TV screensaver begint dan gaat in Youtube automatisch de video weer afspelen.

Ander issue eens in de zoveel tijd als ik naar de sidebar scroll ik niets in de sidebar van Youtube kan kiezen moet ik eerst terug naar een video en dan pas werkt de sidebar weer normaal.

Hier dus niet bug vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

De laatste tijd merk ik dat de YouTube app nogal wat kuren heeft. Video’s starten soms ergens in het midden of helemaal aan het einde en dan gelijk gemarkeerd als bekeken. Ook soms niet reageren op omhoog/omlaag op de remote om te bladeren door de video’s. Merken anderen dit ook?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amphora schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 12:53:
De laatste tijd merk ik dat de YouTube app nogal wat kuren heeft. Video’s starten soms ergens in het midden of helemaal aan het einde en dan gelijk gemarkeerd als bekeken. Ook soms niet reageren op omhoog/omlaag op de remote om te bladeren door de video’s. Merken anderen dit ook?
Nee, niet herkenbaar. Mijn oudste zoon kijkt vrij veel naar YT via de Apple TV (4K gen1) en hoor hem er niet over. Als ik meekijk, zie ik ook niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Dat eerste is herkenbaar. Ik merk ook dat sommige video's opeens halverwege starten. Heel random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Geen last van. Alleen kijk ik steeds meer op de PC met adblocker dan op de Apple TV. Ik weiger nog een abonnement te nemen voor die paar filmpjes die ik kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Heb je toevallig je accountgegevens bij Youtube bewust of onbewust met anderen gedeeld? Ik had zoiets ook eens, alleen dan met F1TV-Pro .... Best lullig als je de finishvlag bij een race al ziet vallen op het moment dat je de TV inschakelt terwijl je de race 'blanco' terug wenste te gaan kijken :o

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
F1TV Pro is regelmatig een drama met de race. Voorbeschouwing, nabeschouwing... start altijd keurig vanaf het begin als ik dit selecteer. Bij de race gaat het vaak fout, maar het scheelt dat ik steeds minder F1 kijk :) Komt overigens heel vaak voor op de Apple TV als je de klachten een beetje mag geloven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CreativeS schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 14:36:
F1TV Pro is regelmatig een drama met de race. Voorbeschouwing, nabeschouwing... start altijd keurig vanaf het begin als ik dit selecteer. Bij de race gaat het vaak fout, maar het scheelt dat ik steeds minder F1 kijk :) Komt overigens heel vaak voor op de Apple TV als je de klachten een beetje mag geloven.
F1 TV Pro werkt bij mij zeer goed, zo lang ik de taal van de app op Engels instel en niet op NL. De meeste klachten komen voort uit dit laatste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
meesje schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 14:49:
F1 TV Pro werkt bij mij zeer goed, zo lang ik de taal van de app op Engels instel en niet op NL. De meeste klachten komen voort uit dit laatste.
Dat kan, maar dat weiger ik. Hoort gewoon te werken. Maar nogmaals, het scheelt dat ik het steeds minder interessant vind. Nee, niet door Max, gewoon het hele plaatje. Kijk sinds de jaren tachtig al F1... en ik blijf maar kijken en op een gegeven moment kom je erachter dat de tijd soms wat belangrijker besteed kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CreativeS schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 14:55:
[...]

Dat kan, maar dat weiger ik. Hoort gewoon te werken. Maar nogmaals, het scheelt dat ik het steeds minder interessant vind. Nee, niet door Max, gewoon het hele plaatje. Kijk sinds de jaren tachtig al F1... en ik blijf maar kijken en op een gegeven moment kom je erachter dat de tijd soms wat belangrijker besteed kan worden :)
Dat snap ik niet. In mijn ogen is het een zeer goede workaround. Wanneer de stream start, kun je daarna heel snel wisselen naar NL audio. Het gaat om de taal van de app hè, niet van het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
meesje schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 15:04:
Dat snap ik niet. In mijn ogen is het een zeer goede workaround. Wanneer de stream start, kun je daarna heel snel wisselen naar NL audio. Het gaat om de taal van de app hè, niet van het OS.
Probeer dan nog maar eens de NL taal te krijgen… ja, er zijn ook mensen die het een verademing vinden nu Mol er niet meer zit. En als ik ze alsnog zat ben, dan neem ik de F1 Live stream ipv International.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
CreativeS schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 16:06:
[...]
er zijn ook mensen die het een verademing vinden nu Mol er niet meer zit. En als ik ze alsnog zat ben, dan neem ik de F1 Live stream ipv International.
Bedoel je nu dat Mol via de international stream te luisteren is op F1TV?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
CreativeS schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 16:06:
[...]

Probeer dan nog maar eens de NL taal te krijgen… ja, er zijn ook mensen die het een verademing vinden nu Mol er niet meer zit. En als ik ze alsnog zat ben, dan neem ik de F1 Live stream ipv International.
Je hebt gelijk dat het dan wel wat meer handelingen zijn om bij de NL taal te komen: eerste van rechts naar links swipen om de taal op internationaal te zetten en daarna de voortgangsbalk tonen + audio spoor selecteren. Voor mij weegt deze extra handeling niet op tegen dat de stream (wanneer taal op NL) vaak niet (goed) start.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Dennisdn schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 16:09:
Bedoel je nu dat Mol via de international stream te luisteren is op F1TV?
Ik spreek gewoon Nederlands volgens mij en zeg nergens dat Mol via F1 TV Pro commentaar levert... blij toe :)
meesje schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 16:38:
Je hebt gelijk dat het dan wel wat meer handelingen zijn om bij de NL taal te komen: eerste van rechts naar links swipen om de taal op internationaal te zetten en daarna de voortgangsbalk tonen + audio spoor selecteren. Voor mij weegt deze extra handeling niet op tegen dat de stream (wanneer taal op NL) vaak niet (goed) start.
F*ck, ik kreeg alleen maar Engels, maar ging ervan uit dat de stream alsnog op International stond als je Engels als taalkeuze hebt en niet op F1 Live. Nu heb ik de stream op International gezet en heb keurig alle talen om te kiezen. Dank voor deze opheldering en misvatting van mij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
CreativeS schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 16:56:
[...]

Ik spreek gewoon Nederlands
In je zinsopbouw is “ze” na de vorige zin te lezen als Mol (en Jack)…

Maar helaas, dan blijf ik ze gewoon syncen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Dennisdn schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 17:13:
In je zinsopbouw is “ze” na de vorige zin te lezen als Mol (en Jack)…

Maar helaas, dan blijf ik ze gewoon syncen :)
Ja, different level. Daarmee doel ik natuurlijk op die Nelson en hoe heet die ander ook alweer (pun intended).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CreativeS schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 16:56:
[...]

Ik spreek gewoon Nederlands volgens mij en zeg nergens dat Mol via F1 TV Pro commentaar levert... blij toe :)

[...]

F*ck, ik kreeg alleen maar Engels, maar ging ervan uit dat de stream alsnog op International stond als je Engels als taalkeuze hebt en niet op F1 Live. Nu heb ik de stream op International gezet en heb keurig alle talen om te kiezen. Dank voor deze opheldering en misvatting van mij.
Haha, blij dat ik je heb kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpgjacobs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Hallo allemaal,

mijn ouders hebben een oude tv, die geen airplay ondersteunt.

Ik had voor hen een Apple TV 3 aangeschaft en heb deze geprobeerd te installeren.

Apple TV wordt herkend, maar als ik probeer in te loggen op de Icloud, dan gaat het mis.

Na invullen van de Apple ID gegevens klik ik op "verstuur" en krijg de melding dat ik een code moet invullen.

Die code verschijnt ook op mijn Iphone, maar als ik die code vervolgens invul op de Apple TV, dan verschijnt de melding "Icloud is niet geconfigureerd voor deze account".

Het lukt me maar niet om dit op te lossen. Ik heb al een volledige reset uitgevoerd van de Apple TV zelf, de taal en regio notatie goed gezet, maar kom helaas niet verder.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Mijn dank!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J4zfj8hhU-uALDbr1zSDvYXy7o4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sDYjVreUAAuwJSH7oltXT1ba.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

mpgjacobs schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:31:
Hallo allemaal,

mijn ouders hebben een oude tv, die geen airplay ondersteunt.

Ik had voor hen een Apple TV 3 aangeschaft en heb deze geprobeerd te installeren.

Apple TV wordt herkend, maar als ik probeer in te loggen op de Icloud, dan gaat het mis.

Na invullen van de Apple ID gegevens klik ik op "verstuur" en krijg de melding dat ik een code moet invullen.

Die code verschijnt ook op mijn Iphone, maar als ik die code vervolgens invul op de Apple TV, dan verschijnt de melding "Icloud is niet geconfigureerd voor deze account".

Het lukt me maar niet om dit op te lossen. Ik heb al een volledige reset uitgevoerd van de Apple TV zelf, de taal en regio notatie goed gezet, maar kom helaas niet verder.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Mijn dank!

[Afbeelding]
Wellicht helpt dit: https://discussions.apple.com/thread/254415416?sortBy=rank
TL;DR: Is een oud, niet meer ondersteund apparaat met beperkte functionaliteit...

Maar als het alleen om airplay gaat heb je ook geen iCloud nodig.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Icloud is niet geconfigureerd voor deze account
Haha, is dat de Rotterdam Zuid-firmware die jij erop hebt zitten?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:31
Heb je die tip uit de link om de verificatiecode aan het paswoord te plakken geprobeerd? Bij mijn AppleTV 2 werkt dat namelijk wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpgjacobs
@nokie Nou, ik las ergens anders dat dit helemaal niet zou gaan werken, ik ga het toch proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpgjacobs
@amphora Is het niet zo dat een tv dan wel Airplay moet ondersteunen? Deze tv zeker niet namelijk, vandaar dat ik dacht ik ga het eens proberen met een Apple TV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

mpgjacobs schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 04:01:
@amphora Is het niet zo dat een tv dan wel Airplay moet ondersteunen? Deze tv zeker niet namelijk, vandaar dat ik dacht ik ga het eens proberen met een Apple TV
Je Apple TV hoeft alleen maar op hetzelfde netwerk te zitten. Staat los van iCloud of TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpgjacobs
amphora schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 08:33:
[...]

Je Apple TV hoeft alleen maar op hetzelfde netwerk te zitten. Staat los van iCloud of TV.
Zitten allebei op hetzelfde netwerk. Je zou zeggen dat je de Apple TV dan moet kunnen zien wanneer je Synchrone weergave gebruikt, maar is helaas niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpgjacobs
nokie schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:31:
Heb je die tip uit de link om de verificatiecode aan het paswoord te plakken geprobeerd? Bij mijn AppleTV 2 werkt dat namelijk wél.
Getest, krijg melding dat wachtwoord niet klopt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokie
  • Laatst online: 23:31
mpgjacobs schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 08:59:
[...]

Getest, krijg melding dat wachtwoord niet klopt ;)
Ah jammer, was het proberen waard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisdn
Volgens mij zaten er hier meer fans van Infuse: 8 is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Klanten van Firecore hebben toch keurig een mail gehad?

Blijkbaar niet… verschil moet er zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door CreativeS op 16-10-2024 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 19:08
CreativeS schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:52:
Ik heb er in ieder geval niks van ontvangen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Ik moest het ook op macroumers lezen. Misschien sturen ze gefaseerd de mails uit en moet ik hem nog krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:57:
Volgens mij zaten er hier meer fans van Infuse: 8 is uit :)
Yes en voor de VisionPro *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CreativeS schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:52:

Blijkbaar niet… verschil moet er zijn.
Van de gebruikers die de mail niet hebben gekregen heb ik ze gehad zo te zien 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nywVl2nJgMFrleWpqAmp8cSnBk8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kscSOdUsMWO7IVmIX7PcaBSK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 16:35:
[...]

Van de gebruikers die de mail niet hebben gekregen heb ik ze gehad zo te zien 8)7

[Afbeelding]
Voor elke AVP die hebt gehad eentje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick19
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 13-03 13:27
Ik heb net voor het eerst een apple tv aangekocht na jarenlang gebruiker van een chromecast. Helemaal happy mee alleen loop ik wel tegen 1 ding aan.

Als ik vanaf mijn telefoon iets cast : youtube, facebookvideo etc, dan moet ik heel bewust opletten wat ik verder op mijn telefoon doe. Soms zit ik op mijn telefoon te scrollen en bv een website met een popup die dan direct voorrang neemt op airplay.

Bij chromecast ervaarde ik dat een uitgezonden cast ook vast bleef tenzij ik bv youtube keek en dan in youtube een ander filmpje aanzet ( waarbij ik dan nog een melding krijg van vervangen of in de wachtrij?)

Apple tv / airplay maakt er af en toe een zooitje van. Idem met volume waar ineens het geluid van het toestel niet meer aan te passen is omdat ik dan de tv bedien, terwijl ik bij wijze van een tiktok filmpje kijk.

Iemand een idee qua instelling dit aan te passen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

rick19 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:42:
Ik heb net voor het eerst een apple tv aangekocht na jarenlang gebruiker van een chromecast. Helemaal happy mee alleen loop ik wel tegen 1 ding aan.

Als ik vanaf mijn telefoon iets cast : youtube, facebookvideo etc, dan moet ik heel bewust opletten wat ik verder op mijn telefoon doe. Soms zit ik op mijn telefoon te scrollen en bv een website met een popup die dan direct voorrang neemt op airplay.

Bij chromecast ervaarde ik dat een uitgezonden cast ook vast bleef tenzij ik bv youtube keek en dan in youtube een ander filmpje aanzet ( waarbij ik dan nog een melding krijg van vervangen of in de wachtrij?)

Apple tv / airplay maakt er af en toe een zooitje van. Idem met volume waar ineens het geluid van het toestel niet meer aan te passen is omdat ik dan de tv bedien, terwijl ik bij wijze van een tiktok filmpje kijk.

AirPlay is niet heel anders qua gebruik dan Bluetooth audio. Wat jij beschrijft is helaas zoals het is. De kracht van een Apple TV zijn de apps op het apparaat zelf en de App Store. AirPlay gebruik ik alleen om af en toe iets te streamen van een site maar verder altijd native apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
rick19 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:42:

Facebook tot daar en toe. Maar YouTube is toch gewoon een app voor.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick19
TheKerremenke schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:15:
[...]

Facebook tot daar en toe. Maar YouTube is toch gewoon een app voor.
klopt, maar soms kijk ik even iets op mijn telefoon en dan zet ik m door naar de appletv. hoewel die dan de app voor gebruikt wordt die alsnog van de wap gebracht door een popup van een website die ik bezoek op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik kan helaas nergens vinden welke resoluties en beeldverhoudingen worden ondersteund door tvOS 18 op de Apple TV 4K.
Kan iemand hier vertellen of 2560x1600 (WQXGA, 16:10) wordt ondersteund, en krijg ik dan boven en onder ‘zwarte balken’?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

rick19 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:41:
[...]

klopt, maar soms kijk ik even iets op mijn telefoon en dan zet ik m door naar de appletv. hoewel die dan de app voor gebruikt wordt die alsnog van de wap gebracht door een popup van een website die ik bezoek op mijn telefoon.
Youtube app op iPhone en Apple TV werken samen met elkaar. Je kan vanuit de iPhone app casten naar Apple TV, YouTube app moet dan wel al open staan op Apple TV en je moet 'm een keer gekoppeld hebben aan je telefoon (en helaas raakt ie die koppeling wel eens kwijt en moet je dat opnieuw doen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

jurk738 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:47:
Ik kan helaas nergens vinden welke resoluties en beeldverhoudingen worden ondersteund door tvOS 18 op de Apple TV 4K.
Kan iemand hier vertellen of 2560x1600 (WQXGA, 16:10) wordt ondersteund, en krijg ik dan boven en onder ‘zwarte balken’?
Als ik naar Instellingen > Video en Audio > Structuur > Andere structuren ga, zie ik deze resolutie niet staan. (2560x1440 staat hier wel tussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
Meer mensen last van een niet werkende Netflix app?
Laatste iOS beta, schijnbaar is die app gisteren ge-update. Crasht meteen bij starten.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:59

DON PAPA

Tweaker-fan

matthijst schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 08:54:
Meer mensen last van een niet werkende Netflix app?
Laatste iOS beta, schijnbaar is die app gisteren ge-update. Crasht meteen bij starten.
Ik heb Netflix versie 2.14.0 en iOS beta versie 18.1 [22J580] en daarmee werkt Netflix gewoon prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
OK bedankt, hier dezelfde versies en op 2 Apple TV's crasht ie. Chromecast en TV app werken prima. Uninstall/reinstall/van stroom halen geprobeerd. Netflix support net gechat die zeggen probeer t later nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:58:
OK bedankt, hier dezelfde versies en op 2 Apple TV's crasht ie. Chromecast en TV app werken prima. Uninstall/reinstall/van stroom halen geprobeerd. Netflix support net gechat die zeggen probeer t later nog eens.
Wellicht handig om even te melden welke model je hebt? HD, 4K gen1, 2 of 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
4K Wifi, een gen 2 en een gen 3.
Heel vaag. NPO Start en HBO Max vertonen hetzelfde gedrag: crashen meteen na starten.
F1TV, Prime, Videoland, Discovery+, Disney werken wel normaal.

Edit: beter moeten opletten vanochtend: deed software update van de atv, verder niet meer mee zitten kijken, bleek dat ie hing bij downloaden 8)7
Nu echt 18.1 en dan werkt het weer.
Automatisch updaten werkt schijnbaar ook niet (dev betas aan maar ding zat nog op 18.0).

[ Voor 114% gewijzigd door matthijst op 27-10-2024 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:35

Mx. Alba

hen/die/zij

Ik had nog drie maanden gratis Apple TV+ tegoed dus die heb ik maar eens geactiveerd. Wat me meteen opviel is dat het ernaar uitziet dat dat na die drie maanden stilzwijgend verlengd wordt naar een betaald abonnement. Dat mag toch helemaal niet in Nederland? Dat verlengen mag geen opt-out zijn, dat moet een opt-in zijn.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 08:24
Volgens mij ga je een abonnement aan, waarbij je de eerste 3 maanden niet hoeft te betalen, en daarna wel. Dat is wel iets anders.
Je kan trouwens meteen weer opzeggen, je abonnement blijft doorlopen totdat de 3 maanden voorbij zijn.

[ Voor 1% gewijzigd door ChrisM op 07-11-2024 11:03 . Reden: Blijkt niet te kloppen ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

ChrisM schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:10:
Volgens mij ga je een abonnement aan, waarbij je de eerste 3 maanden niet hoeft te betalen, en daarna wel. Dat is wel iets anders.
Dat zal inderdaad wel kloppen... Ik heb het eens nagezocht en kennelijk geldt dat niet stilzwijgend verlengen alleen voor kranten en tijdschriften.
Je kan trouwens meteen weer opzeggen, je abonnement blijft doorlopen totdat de 3 maanden voorbij zijn.
Nee, dat klopt dus niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oS8FiVdwUNVNHoBlQQFOiSYQ5ZY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1yTmSqHKr0vdj7H0chNVj7gx.png?f=user_large

Het zal vast wel kloppen maar ik vind het toch vreemd. Ook vreemd, ik heb dat vanmorgen geaccepteerd maar de datum staat op gisteren. Huh?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
Mx. Alba schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:16:
[...]

Dat zal inderdaad wel kloppen... Ik heb het eens nagezocht en kennelijk geldt dat niet stilzwijgend verlengen alleen voor kranten en tijdschriften.

[...]

Nee, dat klopt dus niet:
[Afbeelding]

Het zal vast wel kloppen maar ik vind het toch vreemd. Ook vreemd, ik heb dat vanmorgen geaccepteerd maar de datum staat op gisteren. Huh?
Je kan toch gewoon een reminder in je agenda plaatsen waarbij je net voordat de proefperiode verstrijkt het abonnement stopt.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
ChrisM schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:10:
Bij Apple Arcade werkt dat in ieder geval niet.
Daarvan had ik het 3-maanden proef abonnement na een week opgezegd of zo en gelijk werd alle toegang ontnomen.

Dus inderdaad gewoon een reminder in de agenda zetten om de een-na-laatste dag en dan opzeggen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Ja, dat heb ik ook gedaan... Maar het blijft vreemd dat dit gewoon mag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
Mx. Alba schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:34:
Juridisch is het zo dat je het zelf moet accepteren, en dan sluit je een abo af met als voorwaarden: 3 maand gratis en daarna x€ pm.

Het zou anders zijn als ze het automatisch activeren bij je nieuwe iPad, iPhone of ATV, en dat je dan zelf moet opzeggen omdat de rekening loopt na 3 maand.

Beetje een punt/komma discussie voor juristen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Ik denk dat het er inderdaad in zit dat het niet als “gratis proefabonnement” wordt weggegeven maar als “eerste 3 maanden gratis”….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Maar in de bevestigingsemail wordt het wel een "proefperiode" genoemd, dat zorgt voor semantische verwarring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Mx. Alba schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:06:
Maar in de bevestigingsemail wordt het wel een "proefperiode" genoemd, dat zorgt voor semantische verwarring...
Zou de nuance zitten in het verschil tussen proefabonnement en proefperiode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Mx. Alba schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:34:
Vooral om dat de standaard voor 3rd party developers anders is.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rick19
Blij met mn apple tv 4k, bij mij werkt alleen de F1 TV app voor geen meter. opstarten gaat goed, maar zodra ik een video start valt deze na pakweg 2 minuten op zwart en doet dan niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
rick19 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:31:
Blij met mn apple tv 4k, bij mij werkt alleen de F1 TV app voor geen meter. opstarten gaat goed, maar zodra ik een video start valt deze na pakweg 2 minuten op zwart en doet dan niks meer.
Breek. Hier herken ik die problemen niet. Je zou de app Vroom kunnen proberen. Een third party app om F1TV te kunnen kijken. Deze is te installeren via TestFlight. Hiermee kun je meerdere streams (cameraposities) tegelijkertijd afspelen. Kan leuk zijn mocht je een groter scherm hebben.

Driver view, pit view, circuit view of de tijden. Allemaal tegelijkertijd. oOo 8)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick19
TheKerremenke schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:53:
[...]

Breek. Hier herken ik die problemen niet. Je zou de app Vroom kunnen proberen. Een third party app om F1TV te kunnen kijken. Deze is te installeren via TestFlight. Hiermee kun je meerdere streams (cameraposities) tegelijkertijd afspelen. Kan leuk zijn mocht je een groter scherm hebben.

Driver view, pit view, circuit view of de tijden. Allemaal tegelijkertijd. oOo 8)
dat klinkt goed! je kost me dadelijk weer een verlenging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
rick19 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:20:
[...]

dat klinkt goed! je kost me dadelijk weer een verlenging!
Haha 😂 graag gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Sinds een tijdje loopt audio niet meer in sync. Een beetje lopen kloten en bij het deactiveren van Match Framerate was het opgelost. Herstarten etc. Maakte geen verschil. Dit in combinatie met een LG G4 OLED.

Bij opstarten van een serie of film, bokt het geluid in het begin een aantal keren en dan loopt het stabiel, maar dus out of sync…

Iemand anders hier met dergelijke issues? Is nu ongeveer een maand een ding schat ik.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 22:49
Praktische vraag. Ik heb een sonos systeem aangesloten op de eArc van m’n tv. Kan ik dan gewoon middels een andere HDMI slot m’n Apple TV 4K aansluiten opdat deze netjes atmos/dolby doorgeeft? Ik maak nu gebruik van native apps via de tv software

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009

DON PAPA

Tweaker-fan

Alekz87 schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:14:
Praktische vraag. Ik heb een sonos systeem aangesloten op de eArc van m’n tv. Kan ik dan gewoon middels een andere HDMI slot m’n Apple TV 4K aansluiten opdat deze netjes atmos/dolby doorgeeft?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 22:49
Helder.

Laatste vraag. Ik heb graag het nieuwste, met andere woorden: moet ik wachten op een Apple TV 2024/2025 model?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• La1974
Alekz87 schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:01:
[...]

Helder.

Laatste vraag. Ik heb graag het nieuwste, met andere woorden: moet ik wachten op een Apple TV 2024/2025 model?
Ja

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• La1974
Hij wil graag het nieuwste. Dan moet je even wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
La1974 schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:32:
Hij wil graag het nieuwste. Dan moet je even wachten.
Soms moet je inderdaad maar niet teveel nadenken... :+

/sarcasme: ik heb ook graag altijd het nieuwste voor anderen oOo

[ Voor 13% gewijzigd door CreativeS op 10-11-2024 15:18 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste

Let op:
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [Apple TV] Levertijden & Beschikbaarheid.