• rr7r
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05:00
PrimusIP schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:11:
[...]

Ik heb een Apple tvHD. Dat ding gaat inmiddels heel lang mee. Ik merk inmiddels wel dat menuutjes wat schokkeriger gaan, maar in feite doet het nog steeds alles beter dan die ingebouwde tv software rommel.
Dat laatste. We zijn verwend met die Apple TV kastjes.

  • Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

Ik heb vandaag mijn AppleTV naar de beta van tvOS 27 bijgwerkt omdat ik las dat het crossfade nu ook beschikbaar is in de muziek app en dat werkt perfect.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."


  • Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:42
Gister nog even snel een Apple TV 4K 64GB voor €159,99 kunnen scoren aangezien nog niet alle winkels de prijzen verhoogd hadden.

En vandaag op de Duitse Amazon nog een iPad voor €333,- kunnen bemachtigen.
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Let op:
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [Apple TV] Levertijden & Beschikbaarheid.