Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:22

Secsytime

Automagisch

Cobb schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:21:
Ik zie dat bijv. Vattenfall de 190 euro verrekend met het verbruik van de maand november en straks december ook. Maar is dat wel 'eerlijk' moet niet gewoon 2x190 worden uitgekeerd en het verbruik over een heel jaar gewoon uitgesmeerd worden ipv nu over de duurste maanden..
Lijkt me een goed plan! Wij hebben maar €35 kosten in de maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:52
@Secsytime ja uitgesmeerd over 12 maanden. Gebruikelijk is dat in nov, dec, jan, feb het verbruik een stuk hoger is dan de overige maanden .

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Cobb schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:21:
Ik zie dat bijv. Vattenfall de 190 euro verrekend met het verbruik van de maand november en straks december ook. Maar is dat wel 'eerlijk' moet niet gewoon 2x190 worden uitgekeerd en het verbruik over een heel jaar gewoon uitgesmeerd worden ipv nu over de duurste maanden..
Hoe kom je daar bij? Vattenfall zegt zelf dat ze gewoon die 190 overmaken, geen sprake van verrekening. Lijkt me ook eenvoudiger
Op 1 januari gaat het prijsplafond in. De overheid wil huishoudens en andere kleinverbruikers voor die tijd al helpen met de gestegen energiekosten. Daarom ontvangt iedereen met een kleinverbruikaansluiting voor stroom in november en december € 190,-. Wij keren deze bedragen aan je uit.

Zo werkt het:
Ben je de eerste dag van de maand klant bij ons, dan ontvang je de korting voor die maand via ons. We betalen de korting in de tweede week van november aan je uit. Ben je 1 december ook klant, dan ontvang je ook in december € 190,-.
Ben je op 1 november klant van ons, dan ontvang je in november € 190,-. Ben je op 1 december ook klant, dan ontvang je half december nog eens € 190,-.
We verrekenen de korting niet met de termijnbedragen van november en december of met een lopende betalingsregeling.​

[ Voor 15% gewijzigd door RodeStabilo op 24-10-2022 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Ah die laatste regels heb ik gemist.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Cobb schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:13:
Ah die laatste regels heb ik gemist.
Ik had gister toevallig een soortgelijke discussie met m'n vrouw. Die had ook ergens iets gelezen en dacht dat ze het beter wist dan ik :P De media maakt er ook een potje van met berichtgeving dat helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Oxxio heeft nog steeds niks bekend gemaakt hoe ze die 2 x 190 euro gaan geven.
Via vermindering factuur of via jaarafrekening of geld overboeken bij de mensen.

Zijn zo sloom sommige met informatie delen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
RodeStabilo schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:23:
[...]

Ik had gister toevallig een soortgelijke discussie met m'n vrouw. Die had ook ergens iets gelezen en dacht dat ze het beter wist dan ik :P De media maakt er ook een potje van met berichtgeving dat helpt ook niet.
Ik ben denk ik de mist in gegaan omdat ze het ook een korting noemen. Dat is het feitelijk wel, maar eigenlijk ook weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09:39

NMH

Moderator General Chat
Modbreak:Prinsjesdag en de algemene politieke beschouwingen zitten er ondertussen op, dus we sluiten dit topic af. Voor degenen die nog willen doorpraten hebben we:
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.