Afsluiten via de vergelijker op naam van één van je huisgenoten.Badname2 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 11:02:
Ik ben al klant van Greenchoice, dus even met ze gebeld. Ik heb ook zonnenpanelen.
Verlengaanbod gekregen met lagere variabele tarieven dan op gaslicht.com, maar zonder cashback korting.
0,197 voor stroom
1,185 voor gas
Totaalbedrag komt 130 euro hoger uit dan via de vergelijker, maar is niet anders als al bestaande klant.
Zou wel nog via vergelijker voor vandebron of vattenval kunnen gaan, die door hun enorme chashback op jaarbedrag 130 euro lager uitkomen, maar meer risico met hogere variabele kosten.
Greenchoice aanbod is nu 1660,- per jaar
Wat zouden jullie doen?
Ohh goeie. Kan dat echter ook als je zonnenpanelen en KOR op jouw naam staan en niet op je partner's naam? Of was dat alleen van belang bij het aanmelden voor de KOR.Wolly schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 11:21:
[...]
Afsluiten via de vergelijker op naam van één van je huisgenoten.
*knip* Feedback op individuele moderaties mogen per DM naar de betreffende moderator toe.
[ Voor 89% gewijzigd door Yorinn op 20-07-2024 11:53 ]
Bel ze even, ik las ook op Pepper dat je de tarieven dan wel krijgt.Tao schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 10:42:
[...]
Als ik mijn verbruik invul (5200 afname, 4000 teruglevering), zie ik deze prijzen niet bij GC (prijzen hieronder gebaseerd op enkel tarief; heb de slimme meter geweigerd).
Mega is dan bijna 20 euro p/mnd goedkoper (met zelfs terugleverkosten te betalen).
[Afbeelding]
Greenchoice heeft meerdere aanbiedingen via Gaslicht.com. Als je naar onder scrolt, kom je de lagere tarieven vanzelf tegen. Het andere aanbod is ondanks de hogere tarieven voordeliger vanwege de cashback.Tao schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 10:42:
Als ik mijn verbruik invul (5200 afname, 4000 teruglevering), zie ik deze prijzen niet bij GC (prijzen hieronder gebaseerd op enkel tarief; heb de slimme meter geweigerd).
Je kunt even berekenen hoeveel je meer zou betalen aan variabele kosten bij Vandebron/Vattenfall als je verbruik wat hoger uitkomt dan verwacht. Grote kans dat dat minder is dan de 130 euro dat ze voordeliger uit de vergelijking komen. Dan lijkt mij overstappen een goede keuze.Badname2 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 11:02:
Ik ben al klant van Greenchoice, dus even met ze gebeld. Ik heb ook zonnenpanelen.
Verlengaanbod gekregen met lagere variabele tarieven dan op gaslicht.com, maar zonder cashback korting.
0,197 voor stroom
1,185 voor gas
Totaalbedrag komt 130 euro hoger uit dan via de vergelijker, maar is niet anders als al bestaande klant.
Zou wel nog via vergelijker voor vandebron of vattenval kunnen gaan, die door hun enorme chashback op jaarbedrag 130 euro lager uitkomen, maar meer risico met hogere variabele kosten.
Greenchoice aanbod is nu 1660,- per jaar
Wat zouden jullie doen?
En dan hoef je het huidige contract niet op te zeggen? Dit gaat in deze situatie ook automatisch?Wolly schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 11:21:
[...]
Afsluiten via de vergelijker op naam van één van je huisgenoten.
Het is voor de leverancier niet anders dan dat er een nieuwe bewoner in komt, zij hebben geen flauw idee. Ik zou er wel voor zorgen dat je niet met hetzelfde rekening nummer aanmeldt.Reintje schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 17:02:
[...]
En dan hoef je het huidige contract niet op te zeggen? Dit gaat in deze situatie ook automatisch?
Ik zie nu zowel bij gaslicht.com en Greenchoice Welkom Terug dat er ook terugleverkosten worden gerekend:NelgNL schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 22:44:
[...]
Via Gaslicht.com komt deze ook voorbij, ook met zonnepanelen.
Telefonisch ook bij Greenchoice af te sluiten als het niet via een vergelijkingssite lukt.
[...]
/f/image/cz5wlqu0C8dRHKV72qGOZLQM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ph4dbBEi0nB7l19MhQwyPLa9.png?f=fotoalbum_large)
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Dat is bij allemaal ondertussen.RichieB schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 21:47:
[...]
Ik zie nu zowel bij gaslicht.com en Greenchoice Welkom Terug dat er ook terugleverkosten worden gerekend:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat kon ik niet opmaken uit de aanbiedingen die hier de afgelopen weken zijn geplaatst, vandaar dat ik het even duidelijk wilde neerzetten.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Kan toch niet zo zijn dat je gas duurder is omdat je zonnepanelen hebt?belmonde schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 18:42:
[...]
Dat ia Dan z9nder zonnepanelen ? Ik vul het in op de website en Dan krijg hogere tarieven met zonnepanelen.
Gas ook.. 1.24 euro
Valt mij op dat ACM het hier nog niet over heeft. Lijkt mij dat gasafnemers met zonnepanelen niet anders dan gasafnemers zonder zonnepanelen behandeld mogen worden qua prijsstelling?Hp68 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 22:15:
[...]
Kan toch niet zo zijn dat je gas duurder is omdat je zonnepanelen hebt?
Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5
Verdere discussie over (hogere) gasprijzen bij zonnepanelen mag verder in een ander (nieuw) topic in Themaforum: De Energierekening worden gevoerd.
Deze discussie is te algemeen om ontopic te zijn in een aanbiedingentopic.
Deze discussie is te algemeen om ontopic te zijn in een aanbiedingentopic.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Het zal juridisch wel dicht zitten. Ofzo...Meubelmaker schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 22:21:
[...]
Valt mij op dat ACM het hier nog niet over heeft. Lijkt mij dat gasafnemers met zonnepanelen niet anders dan gasafnemers zonder zonnepanelen behandeld mogen worden qua prijsstelling?
Ben wel benieuwd wat ze bij mij gaan doen. Ik heb electriciteit voor 3 jaar vastgezet per Oktober bij GC (met panelen). Nog zonder teruglever kosten. Nu alleen nog gas ergens regelen per oktober. Dat loopt nu nog bij GC. En ben geneigd om d

Dan zijn de rapen wel gaar.
Tenzij ACM doodleuk zegt oh maar dat mag gewoon.

Je kunt toch gewoon van de welkom terugdeal gebruik maken? En invullen dat je geen stroom wilt (want dat heb je al geregeld). Niets aan de hand lijkt me.ManiacsHouse schreef op zondag 21 juli 2024 @ 02:03:
[...]
Het zal juridisch wel dicht zitten. Ofzo...
Ben wel benieuwd wat ze bij mij gaan doen. Ik heb electriciteit voor 3 jaar vastgezet per Oktober bij GC (met panelen). Nog zonder teruglever kosten. Nu alleen nog gas ergens regelen per oktober. Dat loopt nu nog bij GC. En ben geneigd om dit alsnog bij GC te doen. Gaan ze mij dan ook hogere tarieven rekenen want u heeft bij ons ook een ander contract voor electriciteit met panelen en ja die mensen rekenen we meer voor gas dan iemand zonder panelen.
Tenzij ACM doodleuk zegt oh maar dat mag gewoon.![]()
Hoi!
Dat is ook de bedoeling.EWK schreef op zondag 21 juli 2024 @ 03:21:
[...]
Je kunt toch gewoon van de welkom terugdeal gebruik maken? En invullen dat je geen stroom wilt (want dat heb je al geregeld). Niets aan de hand lijkt me.
Maar was meer om aan te geven wat voor zooitje het eigenlijk is. Dat ze, als je panelen hebt en electriciteit en gas in 1 contract neemt, je een hoger tarief rekenen voor gas. Terwijl als je het loskoppelt dit niet gebeurt.
Hallo,ManiacsHouse schreef op zondag 21 juli 2024 @ 02:03:
[...]
Het zal juridisch wel dicht zitten. Ofzo...
Ben wel benieuwd wat ze bij mij gaan doen. Ik heb electriciteit voor 3 jaar vastgezet per Oktober bij GC (met panelen). Nog zonder teruglever kosten. Nu alleen nog gas ergens regelen per oktober. Dat loopt nu nog bij GC. En ben geneigd om dit alsnog bij GC te doen. Gaan ze mij dan ook hogere tarieven rekenen want u heeft bij ons ook een ander contract voor electriciteit met panelen en ja die mensen rekenen we meer voor gas dan iemand zonder panelen.
Tenzij ACM doodleuk zegt oh maar dat mag gewoon.![]()
Hoe heb jij dit kunnen afsluiten zonder terugleverkosten?
Een tijdje terug bij GC. Toen hadden ze nog geen terugleverkosten maar wel hoger vastrecht/vaste maandlasten. Helaas hebben ze inmiddels ook terugleverkosten ingevoerd. In oktober loopt mijn 3-jarige contract bij GC af (ik was ook 1 van velen die via dit topic de afgelopen 3 jaar een hele fijn deal hadWesPet85 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 14:59:
[...]
Hallo,
Hoe heb jij dit kunnen afsluiten zonder terugleverkosten?Of bedoel je dat je dit hebt afgesloten in oktober 2023?
Ahh thanks!ManiacsHouse schreef op maandag 22 juli 2024 @ 15:34:
[...]
Een tijdje terug bij GC. Toen hadden ze nog geen terugleverkosten maar wel hoger vastrecht/vaste maandlasten. Helaas hebben ze inmiddels ook terugleverkosten ingevoerd. In oktober loopt mijn 3-jarige contract bij GC af (ik was ook 1 van velen die via dit topic de afgelopen 3 jaar een hele fijn deal had).
ik zit op 945m3 gasverbruik (oud huis) en 7800 kwh (hybride auto) per jaar. Sinds dit jaar zonnepanelen wat goed moet zijn voor een opbrengst van 5000 kwh.
Kijk eens wat stroom en gas opsplitsen oplevert. Lees links en rechts dat mensen met panelen ook meer betalen voor gas.WesPet85 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:20:
[...]
Ahh thanks!Mijn contract loopt in december af bij Essent, gevoelsmatig zou ik zeggen dat de tarieven nog gaan dalen maar you never know. Aan de andere kant spreken de tarieven van GreenChoice mij nu wel aan en zou ik het zo willen afsluiten just to be sure.
ik zit op 945m3 gasverbruik (oud huis) en 7800 kwh (hybride auto) per jaar. Sinds dit jaar zonnepanelen wat goed moet zijn voor een opbrengst van 5000 kwh.

*knip* Offtopic. Dit gaat niet over een aanbieding.
[ Voor 102% gewijzigd door Yorinn op 23-07-2024 20:26 ]
*knip* Offtopic. Dit soort vragen passen beter in een ander topic in Themaforum: De Energierekening
[ Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 23-07-2024 20:27 ]
ik zit nu ook alvast te kijken omdat mijn contract bij GC begin november afloopt. Op pricewise zie je deze zelfde tarieven als je geen cashback kiest. Heb voor het overzicht tegen Pricewise gezegd dat ik nu niet bij Greenchoice zit.user109731 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:37:
Greenchoice Welkom Terug is weer iets verlaagt, tenminste voor 1 jaar vast:
Stroom normaal: 0,19765 / kWh (was € 0,20255)
Stroom dal: € 0,20975 / kWh (was € 0,21465)
Stroom enkel: € 0,20370 / kWh (was € 0,20860)
Gas: € 1,12882 / m3 (was € 1,15321)
Dat zijn erg nette tarieven.
Alternatief is een aanbieding met 185 cashback. De tarieven zijn dan iets hoger, maar na aftrek van de cashback kom ik op exact dezefde maandprijs uit. Het lijkt er dus sterk op dat de prijs met cashback berekent wordt op basis van bovengenoemde basis (bodem-) prijs.
Vrees alleen dat ik dit niet krijg omdat ik al klant ben,,,
Ik heb als bestaande GC-klant verlengd met de cashback-actie (92,50, want alleen stroom) en heb desalniettemin netjes een bevestiging gekregen waarin deze korting vermeld staat.maxtrash schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:22:
[...]
ik zit nu ook alvast te kijken omdat mijn contract bij GC begin november afloopt. Op pricewise zie je deze zelfde tarieven als je geen cashback kiest. Heb voor het overzicht tegen Pricewise gezegd dat ik nu niet bij Greenchoice zit.
Alternatief is een aanbieding met 185 cashback. De tarieven zijn dan iets hoger, maar na aftrek van de cashback kom ik op exact dezefde maandprijs uit. Het lijkt er dus sterk op dat de prijs met cashback berekent wordt op basis van bovengenoemde basis (bodem-) prijs.
Vrees alleen dat ik dit niet krijg omdat ik al klant ben,,,
Dan ga ik eens alleen gas proberen. Heb zo'n 1,5 maand geleden stroom reeds verlengd zonder de TLK.Tha-PC-Legend schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:40:
[...]
Ik heb als bestaande GC-klant verlengd met de cashback-actie (92,50, want alleen stroom) en heb desalniettemin netjes een bevestiging gekregen waarin deze korting vermeld staat.
Ik zit ook te puzzelen maar het lijkt er toch echt op dat een los gascontract goedkoper is.
Greenchoice: stroom (en panelen) en gas: gasprijs: 1,19 Euro m3
los gas contract bij GC: 1,12 Euro de m3
Bij het €1,19 tarief hoort een cashback van €92,50 per product.rkonings schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:39:
Ik zit ook te puzzelen maar het lijkt er toch echt op dat een los gascontract goedkoper is.
Bij het €1,13 tarief zit geen cashback.
Je kunt beide in combinatie met stroom of gas-only afsluiten via de prijsvergelijkers.
dus door die 92,50 euro korting is dit contract ongeveer 20 euro per jaar goedkoper.
maar zodra je meer gaat verbruiken dan (mijn verbruik 1100m3) kun je beter een contract nemen zonder korting.
maar zodra je meer gaat verbruiken dan (mijn verbruik 1100m3) kun je beter een contract nemen zonder korting.
*knip* Geen aanbieding, dus hoort hier niet thuis.
[ Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 26-07-2024 22:59 ]
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Ik zou liever geen cashback ontvangen en een lager tarief. Gewoon voor de zekerheid. Maar dat is hoe ik ernaar kijk. Zeker als het een strenge winter wordt (anders dan afgelopen winter) kan het je duur komen te staan. Dan kun je voor die twee tientjes beter geen risico nemen.rkonings schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 09:39:
dus door die 92,50 euro korting is dit contract ongeveer 20 euro per jaar goedkoper.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Als ik nu bij GreenChoice kijk rekenen ze mij een tarief van €1,25. Of mis ik nou iets?Gammo schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:18:
[...]
Bij het €1,19 tarief hoort een cashback van €92,50 per product.
Bij het €1,13 tarief zit geen cashback.
Je kunt beide in combinatie met stroom of gas-only afsluiten via de prijsvergelijkers.
Via de welkom terug link die in dit topic staat kost gas € 1,12882CrashTest schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:16:
[...]
Als ik nu bij GreenChoice kijk rekenen ze mij een tarief van €1,25. Of mis ik nou iets?
Hoi!
*knip* Geen eigen inzet en staat op de verkeerde plek.
[ Voor 92% gewijzigd door Yorinn op 27-07-2024 20:47 ]
Via https://www.greenchoice.nl/tarieven/welkom-terug/ ? Want daar krijg ik gewoon gas voor €1,24. Bij een eenjarig contract (die niet via greenchoice te krijgen is maar wel via de vergelijkingssites) is gas €1,19EWK schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:42:
[...]
Via de welkom terug link die in dit topic staat kost gas € 1,12882
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Inderdaad en dan zie ik dit als ik 1000 kuub invulArm1n schreef op zondag 28 juli 2024 @ 09:54:
[...]
Via https://www.greenchoice.nl/tarieven/welkom-terug/ ? Want daar krijg ik gewoon gas voor €1,24. Bij een eenjarig contract (die niet via greenchoice te krijgen is maar wel via de vergelijkingssites) is gas €1,19
:fill(white):strip_exif()/f/image/JKKqQVtBlDYI9rhv4JbXBLiG.png?f=user_large)
Misschien heb je ingevuld dat je zonnepanelen hebt en krijg je dan hogere tarieven? Het ging nu alleen puur om gas.
[ Voor 9% gewijzigd door EWK op 28-07-2024 10:00 ]
Hoi!
Die prijs krijg je niet te zien als je ook elektriciteit (met zonnepanelen?) wil van Greenchoice.EWK schreef op zondag 28 juli 2024 @ 09:57:
[...]
Inderdaad en dan zie ik dit als ik 1000 kuub invul
[Afbeelding]
Misschien heb je ingevuld dat je zonnepanelen hebt en krijg je dan hogere tarieven? Het ging nu alleen puur om gas.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Vanmorgen toch maar gebruik gemaakt van Greenchoice Welkom Terug voor Gas Only. Ik zie dat de gemiddelde prijzen en dynamische prijzen momenteel hoger liggen. Je ziet het dus alleen als je geen elektriciteit selecteert.Arm1n schreef op zondag 28 juli 2024 @ 09:54:
[...]
Via https://www.greenchoice.nl/tarieven/welkom-terug/ ? Want daar krijg ik gewoon gas voor €1,24. Bij een eenjarig contract (die niet via greenchoice te krijgen is maar wel via de vergelijkingssites) is gas €1,19
[ Voor 5% gewijzigd door THE_BASE op 28-07-2024 11:37 ]
Blijkbaar niet. Maar dan split je stroom en gas toch?Arm1n schreef op zondag 28 juli 2024 @ 10:21:
[...]
Die prijs krijg je niet te zien als je ook elektriciteit (met zonnepanelen?) wil van Greenchoice.
Hoi!
Ik heb al alleen stroom van Greenchoice sinds 1 juli.
Dus weet niet of het in de soep loopt als ik ook apart gas erbij neem bij ze
Dus weet niet of het in de soep loopt als ik ook apart gas erbij neem bij ze
Gevonden via pricewise.nl
GC:
Stroom
Normaaltarief per kWh € 0,19765
Daltarief per kWh € 0,20975
Teruglevertarief normaal* € 0,14500
Teruglevertarief dal* € 0,14500
Vaste leveringskosten per jaar € 111,82
Terugleverkosten per jaar* € 464,64
Gas
Tarief per m³ € 1,12882
Vaste leveringskosten per jaar € 98,26
GC:
Stroom
Gas
Tarief per m³ € 1,12882
Thanks. Ik heb deze zojuist afgesloten. Stuk gunstiger dan de welkom terug dealrkonings schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:15:
GC:
Stroom
Gas
Tarief per m³ € 1,12882
Ik kom op hele andere tarieven uit (en is Greenchoice niet de goedkoopste in de lijst).rkonings schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:15:
GC:
Stroom
Gas
Tarief per m³ € 1,12882
Stroom
Normaaltarief per kWh € 0,21569
Daltarief per kWh € 0,22779
Terugleverkosten per jaar* € 290,40
Gas
Tarief per m³ € 1,19400
De wijzen komen uit het Oosten!
Dat zou kunnen toch?
mijn input:
stroom 5000/1000
teruglevering: 3000/1000
gas 1100
dan vind ik de "deal" dus wel.
mijn input:
stroom 5000/1000
teruglevering: 3000/1000
gas 1100
dan vind ik de "deal" dus wel.
Dit deel is voor Gas Only wel hetzelfde als de Welkom Terug deal.rkonings schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:15:
Gas
Tarief per m³ € 1,12882
Ik ook zojuist afgesloten.tim.w schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:52:
[...]
Thanks. Ik heb deze zojuist afgesloten. Stuk gunstiger dan de welkom terug deal
stukken beter dan ik nu heb, zelfs met terugleverkosten
Ik ben met gas alleen voor een paar euro meer per maand 3 jaar onder de pannen bij Delta. Ook wel interessant.THE_BASE schreef op maandag 29 juli 2024 @ 16:36:
[...]
Dit deel is voor Gas Only wel hetzelfde als de Welkom Terug deal.
Interessant, in mijn regio 1,30 euro per m3. Klopt het dat je daaroverheen nog 120 euro korting krijgt? Want dan gaat er gemiddeld nog 3,50 euro af en kom ik op hetzelfde met 3 jaar zekerheid.MotorBeast schreef op maandag 29 juli 2024 @ 16:43:
[...]
Ik ben met gas alleen voor een paar euro meer per maand 3 jaar onder de pannen bij Delta. Ook wel interessant.
[ Voor 20% gewijzigd door THE_BASE op 29-07-2024 17:13 ]
Je krijgt cashback afhankelijk van je verbruik en die gaat er paar jaar vanaf. Ik krijg bij een verbruik van 450m3 totaal €95,- en dat is per jaar €31,67 volgens het overzicht. €67,78 per maand. Gc 1 jaar vast €58,61. Maar ik zie gas volgend jaar niet goedkoper worden. Al kan je dan ook weer cashback pakken. Twijfel nog steeds.THE_BASE schreef op maandag 29 juli 2024 @ 17:05:
[...]
Interessant, in mijn regio 1,30 euro per m3. Klopt het dat je daaroverheen nog 120 euro korting krijgt? Want dan gaat er gemiddeld nog 3,50 euro af en kom ik op hetzelfde met 3 jaar zekerheid.
Ik snap je beweegreden, kun je mij vertellen waar ik dat vind van de cashback, de hoogte en de verdeling. Ik heb op die site gespeurd, maar kan het niet vinden. Ik vind het namelijk wel interessant 3 jaar vast, zie het inderdaad ook niet zo snel onder de euro duiken.MotorBeast schreef op maandag 29 juli 2024 @ 18:23:
[...]
Je krijgt cashback afhankelijk van je verbruik en die gaat er paar jaar vanaf. Ik krijg bij een verbruik van 450m3 totaal €95,- en dat is per jaar €31,67 volgens het overzicht. €67,78 per maand. Gc 1 jaar vast €58,61. Maar ik zie gas volgend jaar niet goedkoper worden. Al kan je dan ook weer cashback pakken. Twijfel nog steeds.
Op Pricewise staat Delta 3 jaar vast bij mij op plek 8. Klik je daar op tarieven en meer.THE_BASE schreef op maandag 29 juli 2024 @ 18:50:
[...]
Ik snap je beweegreden, kun je mij vertellen waar ik dat vind van de cashback, de hoogte en de verdeling. Ik heb op die site gespeurd, maar kan het niet vinden. Ik vind het namelijk wel interessant 3 jaar vast, zie het inderdaad ook niet zo snel onder de euro duiken.
Dat zie ik, maar daar zie ik slechts dat er 100 euro wordt verdeeld over 3 jaar, maar niet over het verbruik.MotorBeast schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:22:
[...]
Op Pricewise staat Delta 3 jaar vast bij mij op plek 8. Klik je daar op tarieven en meer.
[ Voor 12% gewijzigd door THE_BASE op 29-07-2024 19:35 ]
Bij totaal staat totaalbedrag per jaar en eenmalige korting per jaar.THE_BASE schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:34:
[...]
Dat zie ik, maar daar zie ik slechts dat er 120 euro wordt uitgekeerd op de eindnota na 3 jaar. Niets over verdeling en dat ze kijken naar aantal m3.
Gas
Tarief per m³ € 1,26856
Vaste leveringskosten per jaar € 113,98
Totaal
Totaalbedrag per jaar € 845,04
Eenmalige korting per jaar € -31,67
€ 813,38
Cashback zal hoger worden bij meer verbruik.
[ Voor 4% gewijzigd door MotorBeast op 29-07-2024 19:39 ]
Ik heb het even gecheckt en bij Greenchoice ga ik 1,13 euro betalen per m3, bij Delta 1,26 euro per m3 en ook nog eens hogere vaste kosten. Bij een strenge winter ben ik dan al de sjaak.MotorBeast schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:38:toon volledige bericht
[...]
Bij totaal staat totaalbedrag per jaar en eenmalige korting per jaar.
Gas
Tarief per m³ € 1,26856
Vaste leveringskosten per jaar € 113,98
Totaal
Totaalbedrag per jaar € 845,04
Eenmalige korting per jaar € -31,67
€ 813,38
Cashback zal hoger worden bij meer verbruik.
Op jaarbasis is het bij Greenchoice 1.112,- euro tegenover 1.319,- euro bij Delta. Een verschil van 207 euro zonder de cashback. Ik ben dan 100 euro duurder uit per jaar en zit drie jaar vast aan ze. Als de prijzen rond deze prijs per m3 blijven schommelen vind ik dat aanbod te mager.
Dat is toch logisch dat het duurder is. Je betaalt "verzekeringspremie"voor drie jaar vast. Dat doe je eigenlijk al met 1 jaar vast. Voor €100,- meer ben je dus gegarandeerd dat als de gasprijs stijgt je geen pijn hebt. Ik heb nog 3 jaar vast tot november dit jaar bij GC en was er toch wel blij mee tijdens de crisis. Geen pijn gehad. Dat is dus een afweging die je zelf moet maken. Ben ik bereid een tientje per maand meer te betalen of neem ik risico? Aangezien de vraag vanuit China naar LNG alleen maar toeneemt zie ik gas niet goedkoper worden.THE_BASE schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:49:
[...]
Ik heb het even gecheckt en bij Greenchoice ga ik 1,13 euro betalen per m3, bij Delta 1,26 euro per m3 en ook nog eens hogere vaste kosten. Bij een strenge winter ben ik dan al de sjaak.
Op jaarbasis is het bij Greenchoice 1.112,- euro tegenover 1.319,- euro bij Delta. Een verschil van 207 euro zonder de cashback. Ik ben dan 100 euro duurder uit per jaar en zit drie jaar vast aan ze. Als de prijzen rond deze prijs per m3 blijven schommelen vind ik dat aanbod te mager.
En meer verbruik gas bij een strenge winter? Dat ligt aan je isolatie. Toen ik nog gas stookte verbruikte ik max 200m3 meer als het echt koud was. Winters? Waar?
[ Voor 6% gewijzigd door MotorBeast op 29-07-2024 19:58 ]
Ik heb zojuist een 4 jarig contract afgesloten bij gewoon energie met de zelfde gedachte als jij hebt. Alleen in de order bevestiging kom ik deze passage tegen.MotorBeast schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:55:
[...]
Dat is toch logisch dat het duurder is. Je betaalt "verzekeringspremie"voor drie jaar vast. Dat doe je eigenlijk al met 1 jaar vast. Voor €100,- meer ben je dus gegarandeerd dat als de gasprijs stijgt je geen pijn hebt. Ik heb nog 3 jaar vast tot november dit jaar bij GC en was er toch wel blij mee tijdens de crisis. Geen pijn gehad. Dat is dus een afweging die je zelf moet maken. Ben ik bereid een tientje per maand meer te betalen of neem ik risico? Aangezien de vraag vanuit China naar LNG alleen maar toeneemt zie ik gas niet goedkoper worden.
En meer verbruik gas bij een strenge winter? Dat ligt aan je isolatie. Toen ik nog gas stookte verbruikte ik max 200m3 meer als het echt koud was. Winters? Waar?
Daarmee lijken ze zich in te dekken. Benieuwd of en wanneer ze dit ooit gaan inzetten.Geldigheidsduur
Mochten zich gedurende de geldigheidsduur van deze offerte naar het oordeel van Innova Energie significante prijswijzigingen dan wel wijzigingen in prijsvormende omstandigheden op de energiehandelsmarkt voordoen, dan behoudt Innova Energie zich uitdrukkelijk het recht voor deze offerte in te trekken. Deze verklaring zal telefonisch en/of per e-mail worden uitgebracht.
Wij moeten een boete betalen bij ontbinden en de maatschappij kan ontbinden wanneer het hun uitkomt.
Daar staat dat ze de "offerte" in kunnen trekken maar als je die hebt geaccepteerd en je hebt het contract dan is dat niet meer van toepassing.saaltink schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:58:
[...]
Ik heb zojuist een 4 jarig contract afgesloten bij gewoon energie met de zelfde gedachte als jij hebt. Alleen in de order bevestiging kom ik deze passage tegen.
[...]
Daarmee lijken ze zich in te dekken. Benieuwd of en wanneer ze dit ooit gaan inzetten.
Wij moeten een boete betalen bij ontbinden en de maatschappij kan ontbinden wanneer het hun uitkomt.
Wel benieuwd wat de aanbieding dan is voor 4 jaar. (Daar is dit topic voor
[ Voor 6% gewijzigd door Novax op 30-07-2024 20:31 ]
Voor stroom 0,31714 per kWhNovax schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 20:29:
[...]
Daar staat dat ze de "offerte" in kunnen trekken maar als je die hebt geaccepteerd en je hebt het contract dan is dat niet meer van toepassing.
Wel benieuwd wat de aanbieding dan is voor 4 jaar. (Daar is dit topic voor)
Levering 95,59
Voor gas 1,26841 m3
Levering 95,59
Beide inclusief btw
4 jaar vast
Post dit met mijn mobiel dus niet het hele format.
Dat is zeker voor stroom een hele dure verzekering.saaltink schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 20:42:
[...]
Voor stroom 0,31714 per kWh
Levering 95,59
Voor gas 1,26841 m3
Levering 95,59
Beide inclusief btw
4 jaar vast
Post dit met mijn mobiel dus niet het hele format.
Heb je ook zonnepanelen?
[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 30-07-2024 21:32 ]
Hoi!
Nee vooral heel veel gas.EWK schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 21:31:
[...]
Dat is zeker voor stroom een hele dure verzekering.
Heb je ook zonnepanelen?
Heb via Pricewise alleen een gascontract afgesloten bij GC voor net geen €1.01 per m3. Huidige contract bij GC loopt nog t/m 20 oktober, heb dus ook een ingangsdatum gekozen vanaf 21 oktober.
Weet wel dat dit erg afhankelijk is van hoeveel je verbruikt, wij zitten zelf op een verbruik van ongeveer 500m3, doe je dit keer het tarief op Pricewise van €1.19400 per m3 kom je uit op €597, maar nu krijg je nog een cashback van €92.50 van GC als je je 1-jarig contract afsluit via dus Pricewise.
Eindtotaal voor de afname van 500m3 komt dan uit op €504.50 : 500m3 is dus afgerond €1.01 per m3.
Denk dat je dat nergens anders voordeliger kan afsluiten op dit moment.
(Qua stroom ben ik nog aan het oriënteren of ik een vast contract aangaat of op dynamisch overstap, maar ik/we hebben daar nog even de tijd voor. :-))
Weet wel dat dit erg afhankelijk is van hoeveel je verbruikt, wij zitten zelf op een verbruik van ongeveer 500m3, doe je dit keer het tarief op Pricewise van €1.19400 per m3 kom je uit op €597, maar nu krijg je nog een cashback van €92.50 van GC als je je 1-jarig contract afsluit via dus Pricewise.
Eindtotaal voor de afname van 500m3 komt dan uit op €504.50 : 500m3 is dus afgerond €1.01 per m3.
(Qua stroom ben ik nog aan het oriënteren of ik een vast contract aangaat of op dynamisch overstap, maar ik/we hebben daar nog even de tijd voor. :-))
via pricewise zie ik bij invullen dat ik ook kwh's in moet vullen.. Waar is dat alleen gas dan ?Catdogsf schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 00:14:
Heb via Pricewise alleen een gascontract afgesloten bij GC voor net geen €1.01 per m3. Huidige contract bij GC loopt nog t/m 20 oktober, heb dus ook een ingangsdatum gekozen vanaf 21 oktober.
Voor alleen gas kun je 0 invullen voor stroom en zonnepanelen uitvinken.belmonde schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 01:19:
[...]
via pricewise zie ik bij invullen dat ik ook kwh's in moet vullen.. Waar is dat alleen gas dan ?
Volgens mij zijn de tarieven nu aangepast, klopt dat?Catdogsf schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 00:14:
Via Pricewise met cashback: € 1,21305 per m3, zonder cashback € 1,14787
Het tarief via de welkom terug van GC zelf is nu € 1,14787
Ja zie dat dat de nieuwe tarieven zijn.S-1-5-7 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 07:49:
[...]
Volgens mij zijn de tarieven nu aangepast, klopt dat?
De tarieven zijn inderdaad verhoogd met 0,02 2 cent per m3.S-1-5-7 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 07:49:
[...]
2 cent dan toch?THE_BASE schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 07:54:
[...]
De tarieven zijn inderdaad verhoogd met 0,02 cent per m3.
Hoi!
Oh, ja tuurlijk. Het was nog vroeg.
[quote]VHware schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 07:23:
[...]
Voor alleen gas kun je 0 invullen voor stroom en zonnepanelen uitvinken.
[/quotIk krijg 1.147 euro voor gas ! Is dan ook bij 3.000 kuub
[...]
Voor alleen gas kun je 0 invullen voor stroom en zonnepanelen uitvinken.
[/quotIk krijg 1.147 euro voor gas ! Is dan ook bij 3.000 kuub
@Catdogsf ik zit momenteel ook bij GC.
Ik heb net een verlening aanbod gehad via de mail, alleen de prijzen zijn wel hoger dan gaslicht.
Kan ik ook gewoon weer via gaslicht of pricewise afsluiten en dan GC kiezen?
Ik heb net een verlening aanbod gehad via de mail, alleen de prijzen zijn wel hoger dan gaslicht.
Ja dat kan in zoverre je moet het dan wel onder je partnersnaam aanvragen en tevens een ander rekeningnummer.Aggressor schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 21:58:
Volgens mij hoeft dat niet. Ik meen dat het gewoon onder je eigen naam en zo kan. Want je contract loopt af en dat verleng je niet, je start een nieuw ander contract. Toevallig wel bij dezelfde maatschappij.Catdogsf schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 02:07:
Ja dat kan in zoverre je moet het dan wel onder je partnersnaam aanvragen en tevens een ander rekeningnummer.
@Aggressor Je kunt het altijd gewoon bij Gaslicht/Pricewise proberen. Krijg je een contract toegestuurd, dan is het dus gelukt, weigeren ze je, is het mislukt en moet je het op een andere manier proberen.
Mijn contract loopt oktober af en kon gewoon via de welkom terug pagina gas aanvragen. Contract al binnen.Truus01 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 09:48:
[...]
Volgens mij hoeft dat niet. Ik meen dat het gewoon onder je eigen naam en zo kan. Want je contract loopt af en dat verleng je niet, je start een nieuw ander contract. Toevallig wel bij dezelfde maatschappij.
@Aggressor Je kunt het altijd gewoon bij Gaslicht/Pricewise proberen. Krijg je een contract toegestuurd, dan is het dus gelukt, weigeren ze je, is het mislukt en moet je het op een andere manier proberen.
Er is een kans dat als je de aanbieding neemt met korting dat die alleen voor nieuwe klanten is. Je zou dan de aanbieding moeten nemen zonder korting. Die laatste is nagenoeg gelijk aan de "Nederlands Groen 1 Jaar" aanbieding via https://www.greenchoice.nl/tarieven/welkom-terug/ . Voor stroom is die echter alleen beschikbaar als je het zonnepanelen vinkje uitlaatAggressor schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 21:58:

De welkom terug aanbieding bij GC zonder zonnepanelen aan te vinken terwijl ik ze wel heb, is dat nog een optie? Volgens mij staan er gewoon terugleverkosten benoemd namelijk.
Heb al vaak gehoord dat je contract dan geweigerd wordt, maar je kan het altijd proberen, nee heb je ja kun je krijgen en anders mijn optie uitvoeren.Truus01 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 09:48:
[...]
Volgens mij hoeft dat niet. Ik meen dat het gewoon onder je eigen naam en zo kan. Want je contract loopt af en dat verleng je niet, je start een nieuw ander contract. Toevallig wel bij dezelfde maatschappij.
Ik zat in dezelfde situatie. Vandaag mijn telefoonnummer ingevoerd op de site, twee uur later werd ik teruggebeld. Ze gaven mij het aanbod van de vergelijkingssites, de versie zonder de aanmeldbonus. Omdat de tarieven van de versie zonder de bonus lager zijn, maakt het voor mij niet uit. Gevraagd naar het aanbod voor 1 en 2 jaar, die krijg ik beide via de mail aangebodenAggressor schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 21:58:
Dat is mooi om te horen, als ik dat zou doen wat jij nu zeg maar gedaan heb, dan zou ik €60 duurder uit zijn zonder de cashback.PeKan schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:07:
[...]
Ik zat in dezelfde situatie. Vandaag mijn telefoonnummer ingevoerd op de site, twee uur later werd ik teruggebeld. Ze gaven mij het aanbod van de vergelijkingssites, de versie zonder de aanmeldbonus. Omdat de tarieven van de versie zonder de bonus lager zijn, maakt het voor mij niet uit. Gevraagd naar het aanbod voor 1 en 2 jaar, die krijg ik beide via de mail aangeboden
Maar ook even proberen dan, gaan jullie voor 1 2 of 3 jaar?PeKan schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:07:
[...]
Ik zat in dezelfde situatie. Vandaag mijn telefoonnummer ingevoerd op de site, twee uur later werd ik teruggebeld. Ze gaven mij het aanbod van de vergelijkingssites, de versie zonder de aanmeldbonus. Omdat de tarieven van de versie zonder de bonus lager zijn, maakt het voor mij niet uit. Gevraagd naar het aanbod voor 1 en 2 jaar, die krijg ik beide via de mail aangeboden
Sorry, verkeerde topic.
[ Voor 91% gewijzigd door THE_BASE op 02-08-2024 14:38 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Anoniem: 2147084
*knip* Vriendenkorting valt onder de noemer referrals en die zijn niet toegestaan op Tweakers.
[ Voor 77% gewijzigd door Yorinn op 02-08-2024 14:43 ]
*knip* Dit is niet het topic voor vragen over terugleveringskosten.
[ Voor 88% gewijzigd door Yorinn op 04-08-2024 14:03 ]
*knip* Zie topicwaarschuwing. Deze discussie hoort niet in het aanbiedingentopic thuis.
[ Voor 80% gewijzigd door Yorinn op 06-08-2024 14:37 ]
Ik zie via die link hele andere bedragen bij 1 jaar zonder zonnepanelen. Zijn de tarieven gewijzigd? Of doe ik ergens iets fout?user109731 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:37:
Greenchoice Welkom Terug is weer iets verlaagt, tenminste voor 1 jaar vast:
Stroom normaal: 0,19765 / kWh (was € 0,20255)
Stroom dal: € 0,20975 / kWh (was € 0,21465)
Stroom enkel: € 0,20370 / kWh (was € 0,20860)
Gas: € 1,12882 / m3 (was € 1,15321)
Dat zijn erg nette tarieven.
(Verhuizen, dus een nieuw abonnement. Op dit moment ook niets op mijn naam)
Groene stroom
Variabele leveringskosten normaal (per kWh) € 0,20027
Variabele leveringskosten dal (per kWh) € 0,21237
Variabele terugleverkosten (per kWh) € 0,11616
Netto terugleververgoeding (per kWh) € 0,14500
Vaste leveringskosten (per maand) € 9,32000
Aardgas met Natuur voor Morgen
Variabele leveringskosten (per m3) € 1,14787
Vaste leveringskosten (per maand) € 8,19000
[ Voor 3% gewijzigd door Kruimelvlaai op 06-08-2024 20:43 ]
Lees hierboven eens ergens... of in het andere topic.Kruimelvlaai schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:25:toon volledige bericht
[...]
Ik zie via die link hele andere bedragen bij 1 jaar zonder zonnepanelen. Zijn de tarieven gewijzigd? Of doe ik ergens iets fout?
Groene stroom
Variabele leveringskosten normaal (per kWh) € 0,20027
Variabele leveringskosten dal (per kWh) € 0,21237
Variabele terugleverkosten (per kWh) € 0,11616
Netto terugleververgoeding (per kWh) € 0,14500
Vaste leveringskosten (per maand) € 9,32000
Aardgas met Natuur voor Morgen
Variabele leveringskosten (per m3) € 1,14787
Vaste leveringskosten (per maand) € 8,19000
Dit is geen verband. Het energiecontract staat vast op jouw naam, niet vast op jouw adres. Als je er al een zou hebben, zou die gewoon meeverhuizen. Net als bijvoorbeeld je abonnement op je mobiele telefoon.Kruimelvlaai schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:25:
[...]
(Verhuizen, dus een nieuw abonnement.
Hoi!
Daarom zet ik er ook bij, nu niets op mijn naam. Het huidige contract staat op naam van mijn huisgenoot die in de woning blijft. Ik verhuis en heb niets op mijn naam staan dus ik moet een nieuw contract afsluiten. Kon ik de huidige maar meenemen, die stamt nog uit het tijdperk voor de oorlog.EWK schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:57:
[...]
Dit is geen verband. Het energiecontract staat vast op jouw naam, niet vast op jouw adres. Als je er al een zou hebben, zou die gewoon meeverhuizen. Net als bijvoorbeeld je abonnement op je mobiele telefoon.
*knip* Offtopic. Dit topic is bedoeld om aanbiedingen te delen en bediscussiëren. Niet voor algemene discussie over hoe cashbacks bij energieleveranciers mogelijk werken.
[ Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 07-08-2024 17:06 ]
Ik wilde deze nog even meepakken maar krijg enkel een “aanbieding” voor 2 jr vast bij GC, is de 1 jr vast tegen 1,14 per m2 niet meer beschikbaar?S-1-5-7 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 07:49:
[...]
Ik zie hem ook niet meer. Te laat vrees ikAppieHamsteren schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 19:53:
[...]
Ik wilde deze nog even meepakken maar krijg enkel een “aanbieding” voor 2 jr vast bij GC, is de 1 jr vast tegen 1,14 per m2 niet meer beschikbaar?
Je kan misschien die 1 jaar met cashback pakken via Overstappen.nl, die kwam er bij mij nog voordeliger uit dan de Welkom Terug aanbieding.AppieHamsteren schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 19:53:
[...]
Ik wilde deze nog even meepakken maar krijg enkel een “aanbieding” voor 2 jr vast bij GC, is de 1 jr vast tegen 1,14 per m2 niet meer beschikbaar?
Bij overstappen zie ik hem weer terug, met dank aan The_BaseAppieHamsteren schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 19:53:
[...]
*knip* Zie topicwaarschuwing en topicregels.
[ Voor 82% gewijzigd door Yorinn op 09-08-2024 09:39 ]
*knip* Dit topic is bedoeld om aanbiedingen te delen, niet om ernaar te vragen.
[ Voor 77% gewijzigd door Yorinn op 21-08-2024 12:44 ]
Het is een beetje stil hier. Zo stil dat ik niet door had dat mijn (alleen stroom)contract eind september verloopt.
Huidige tarieven Vattenfal
30,5 cent per kwh piek
25,6 cent per kwh dal
Vaste kosten 10,99 per maand
Vattenfal deed via een pop-up in de app een aanbod met soortgelijke tarieven. (31 ct /29 ct)
Hierdoor zou ons maandbedrag omhoog zijn gegaan.
Ons verbruik minus teruglevering:
2009kwh - 1201 kwh = 808 kwh normaal
3431 kwh - 448 kwh = 2983 kwh dal
Greenchoice, incl panelen, welkom terug staat op:
25,8 cent dal
26,7 cent piek
12,7 cent terugleverkosten
9,32 vaste kosten
Maandelijks bedrag 91 euro
Vattenfall via Whatsapp een berichtje gestuurd dat ik eigenlijk geen zin heb om over te stappen, maar het verschil in tarieven te hoog is om in te gaan op hun aanbod. Vervolgens dit aanbod gekregen van Vattenfal
26,8 cent (enkel tarief)
165,- pj / 13,75 per maand vaste terugleverkosten (staffel 1500-1750 kwh)
95,- / 7,00 per maand vaste leverkosten
Maandelijks bedrag 89 Euro
Ben zelf wel tevreden met het aanbod en niet het idee dat er bij een grotere partij iets scherpers te vinden is. Wil niet bij een kleine leverancier zoals OM, gezien wij ooit klant waren bij Welkom energie toen dat op de fles ging.
Huidige tarieven Vattenfal
30,5 cent per kwh piek
25,6 cent per kwh dal
Vaste kosten 10,99 per maand
Vattenfal deed via een pop-up in de app een aanbod met soortgelijke tarieven. (31 ct /29 ct)
Hierdoor zou ons maandbedrag omhoog zijn gegaan.
Ons verbruik minus teruglevering:
2009kwh - 1201 kwh = 808 kwh normaal
3431 kwh - 448 kwh = 2983 kwh dal
Greenchoice, incl panelen, welkom terug staat op:
25,8 cent dal
26,7 cent piek
12,7 cent terugleverkosten
9,32 vaste kosten
Maandelijks bedrag 91 euro
Vattenfall via Whatsapp een berichtje gestuurd dat ik eigenlijk geen zin heb om over te stappen, maar het verschil in tarieven te hoog is om in te gaan op hun aanbod. Vervolgens dit aanbod gekregen van Vattenfal
26,8 cent (enkel tarief)
165,- pj / 13,75 per maand vaste terugleverkosten (staffel 1500-1750 kwh)
95,- / 7,00 per maand vaste leverkosten
Maandelijks bedrag 89 Euro
Ben zelf wel tevreden met het aanbod en niet het idee dat er bij een grotere partij iets scherpers te vinden is. Wil niet bij een kleine leverancier zoals OM, gezien wij ooit klant waren bij Welkom energie toen dat op de fles ging.
@AndereKoekoek Via Pricewise jouw verbruik GC €84,- per maand. De goedkoopste is overigens daar €74, per maand. Risico? Mwaaaoh.
NB: kijk ook eens naar 3 jaar vast. Scheelt niet veel.
NB: kijk ook eens naar 3 jaar vast. Scheelt niet veel.
[ Voor 17% gewijzigd door MotorBeast op 02-09-2024 12:07 ]
Anoniem: 1420638
1,01? Volgensmij was de laagste tarief 1,13.Catdogsf schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 00:14:
Let op:
Voor je iets post, lees eerst de Topicregels uit de topicstart door.
Dit topic is enkel bedoeld voor aanbiedingen en aanvullende informatie. Dus geen slowchat. Geen uitgebreide discussies over energiebesparingen en de oorzaak van de prijsstijgingen. Ook zijn wij niet de klantenservice (zelf bellen, oeh, eng!) en vraagjes die je met 0,2s op Google kan vinden horen hier ook niet, ook al zijn ze maar heel klein.
Algemene zaken (vragen en discussie) kunnen hier: Help! De energierekening - kroegtopic
Algemene zaken (vragen & Discussie) over (eventuele) overstappen mag in Het grote Zal ik van energiecontract wisselen-topic
Discussie over de prijsstijgingen en achtergronden: Ontwikkelingen turbulente energiemarkt + Energie-en inflatiecrisis in Nederland
Meerdere leveranciers hebben de terugleververgoeding verlaagd. Consequenties worden besproken in meerdere topics in Themaforum: De Energierekening
Wij kunnen niet voor jou beslissen welke deal je moet nemen of dat het verstandiger is om bij je oude leverancier te blijven.
Voor je iets post, lees eerst de Topicregels uit de topicstart door.
Dit topic is enkel bedoeld voor aanbiedingen en aanvullende informatie. Dus geen slowchat. Geen uitgebreide discussies over energiebesparingen en de oorzaak van de prijsstijgingen. Ook zijn wij niet de klantenservice (zelf bellen, oeh, eng!) en vraagjes die je met 0,2s op Google kan vinden horen hier ook niet, ook al zijn ze maar heel klein.
Algemene zaken (vragen en discussie) kunnen hier: Help! De energierekening - kroegtopic
Algemene zaken (vragen & Discussie) over (eventuele) overstappen mag in Het grote Zal ik van energiecontract wisselen-topic
Discussie over de prijsstijgingen en achtergronden: Ontwikkelingen turbulente energiemarkt + Energie-en inflatiecrisis in Nederland
Meerdere leveranciers hebben de terugleververgoeding verlaagd. Consequenties worden besproken in meerdere topics in Themaforum: De Energierekening
Wij kunnen niet voor jou beslissen welke deal je moet nemen of dat het verstandiger is om bij je oude leverancier te blijven.
Members only:
Abandonware sheets met alle aanbiedingen (let op: de prijzen zijn niet meer actueel, werk ze zelf bij om de rekentool te gebruiken): https://docs.google.com/s...osTAJ7Ic/edit?usp=sharing
@LA-384: https://docs.google.com/s...ylxps0RE/edit?usp=sharing
Downloaden en je kan ze zelf bewerken voor je eigen situatie.
@LA-384: https://docs.google.com/s...ylxps0RE/edit?usp=sharing
Downloaden en je kan ze zelf bewerken voor je eigen situatie.