Dat is inderdaad misschien zo op DIT moment. Ik heb een 2 jarig contract afgesloten op 6 feb en keurig aangegeven dat ik zonnepanelen had. Helaas heb ik hier zelf geen enkel bewijs van. Het getekend contract in de email staat vol met referenties over teruglevering/salderen etc, ik kan op basis daarvan niet zien of ze weten dat ik wel of niet niet zonnepanelen heb aangegeven.Maurice- schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 12:04:
[...]
Als je bij aanvang van het contract geen panelen hebt maar later wel is dat natuurlijk een heel ander verhaal. Hier wordt geschreven over het afsluiten van een specifiek 2 jarig contract, wat op dit moment alleen mogelijk is als je géén zonnepanelen hebt door iemand die wél zonnepanelen heeft. Het is gewoon frauderen maar dat is in dit topic al eerder aangemoedigd (toen er welkomstbonussen waren wanneer je niet invulde dat je zonnepanelen had).
Ik heb alle voorwaarden documenten etc gelezen en nagelopen, geen enkel woord over een verplichting van geen zonnepanelen voor 2 jaar groen vast.
Wat ik zo vervelend aan deze differentiaties vind is dat dus ook nergens zwart op wit staat dat zonnepanelen eigenaren geen 2 jarig contract mogen hebben, Staat nergens op de welkom terug actie pagina, maar wordt in de logica van de website verwerkt.
[ Voor 12% gewijzigd door shadylog op 13-02-2024 20:37 ]